ATPark opinie

ATPark opinie

https://parking.atpark.pl/

Powiązany poradnik:
„APCOA reklamacje w odpowiedzi na wezwanie do zapłaty – dzierżawca uniemożliwia pozytywne rozstrzygnięcie”

Atpark opinie internetowe

2023

Janusz Kielar – styczeń 2023 ( ATpark opinie )
Zamiast płacić mandaty złodziejom i dorabiać bandę nierobów lepiej przekazać te pieniądze na chore dzieci.

johnny walker – styczeń 2023
Nic nie płacić. Chu.a Wam mogą zrobić.

Wojciech Kamiński – styczeń 2023
to jedyna firma która im gorszą ma ocenę tym lepiej . |
dziękuję za uszkodzenie wycieraczki ! mam dzięki wam motywację żeby kupić nowe

Maria P – styczeń 2023
Życzę im jak nagorzej i nie pozdrawiam.

Andzej Kim – styczeń 2023
Nie polecam żadnych interesów ! ! ! Mnie okradli

Kristofher – styczeń 2023
Firma działa niezgodnie z prawem. Firma przesyła wezwanie do zapłaty zaległości bez wcześniejszej informacji o mandacie. To raczej jacyś naciągacze.

P S – styczeń 2023
Pobrałem bilet ale nim doszedłem do auta dostałem w tym czasie mandat. Po zalogowaniu na stronę sprawdziłem status – anulowany. Teraz po prawie roku dostałem wzwanie do zapłaty.

ATPark opinie 2022

Karol Grabiec – grudzień 2022
Żałosna firemka, która wspólnie ze sklepami i galeriami handlowymi żeruje na roztargnieniu kierowców. Przez chwilę nieuwagi krem zamiast 7 zł. kosztował mnie 157 zł. Zastany na miejscu parkingowy (nie było mnie 5 min) poinformował, że mandat zostanie anulowany po dołączeniu paragonu do reklamacji.
Szkoda, że nie przeczytałem opinii w internecie zanim złożyłem reklamację, nie tracił bym czasu.
Tak na luzie zastanawiam się, czy te parkometry odporne są na wandalizm, co sądzicie?

Izabela Kruczek – grudzień 2022
Nie polecam zostałam oszukana a spółka wmawia klientom nieprawdziwe rzeczy.

Artur Miernik – grudzień 2022
Zachęcam do składania skarg do UOKiK na tę firmę. Można to zrobić wygodnie elektronicznie przez ePUAP. Masowe skargi na pewno zaowocują postępowaniem i być może karą na tę działalność w białych rękawiczkach i pan tomasz prezes tego czegoś- przestanie spać spokojnie i wygodnie na przestępczo wyłudzonych pieniądzach od klientów. UOKIK nałożył już karę pieniężną na inną firmę stosującą podobne praktyki.
Moja skarga już złożona. Złożyłem także skargę do UODO o bezpodstawne wyłudzanie danych wrażliwych (PESEL, miejsce zamieszkania) podczas składania reklamacji

Kamila Kowalska – grudzień 2022
Podczas gdy szukałam działającego parkometru, wystawiono mi wezwanie do zapłaty. Reklamacja została odrzucona. Nie polecam i radzę uważać na parking przy Centrum Handlowym Ferio Gaj we Wrocławiu. Firma uważa, że parkometry monitorowane są zdalnie i wszystkie w tym czasie działały poprawnie. Słowo przeciwko słowu.

Andrew – grudzień 2022
Dno i porażka, parking pod sklepem sieci netto. Nie dość że brak jakiejkolwiek informacji o płatności za parking to po 40 minutach wystawiony paragonik wezwania do zapłaty. Panie w sklepie mówiące że parking jest darmowy na godzine czasu tylko jeszcze bardziej pogrążyły całą sytuacje. Nigdy więcej nie skorzystam z parkingów „firmy” do dojenia kasy atpark

rtz s – grudzień 2022
Polak potrafi. Nowy patologiczny pomysł na zarabianie. Nie dawaj się. Nie płać idź do sądu z tym. Nie pójdą tylko straszą bo wiedzą

Grzegorz Bednarski – grudzień 2022
Reklamacja? Nic z tych rzeczy, wyzysk i nic więcej

Tomasz W. – grudzień 2022
Choć w świetle prawa to (chyba?) nie złodzieje Tomasz Myszkowski Karol Krzempek Piotr Giza i ta ich cała śmieszna spółka ATPark nieźle potrafią wyciągać od ludzi pieniądze. Nie ma znaczenia czy się robiło szybkie zakupy i ma sie paragon. Nie masz biletu to płacisz i żadna reklamacja nie pomoze. Podbono każda rozpatrywana indywidulanie a wszyscy dostaja te same regułki. Podobnie jak komentarze pod opiniami. Żałosne

S K – grudzień 2022
Złodzieje i nic więcej

ANDRZEJ – listopad 2022
W zgłoszeniu reklamacyjnym żądają podania nr. PESEL ciekawe na jakiej podstawie. Tym tematem powinien zainteresować się inspektor ochrony danych osobowych. Reklamacja nie uznana.Firma dziadostwo, proponuje nie reagować na ich wezwania do zapłaty.

Grzegorz Majsterek – listopad 2022
Uwaga firma Atpark wysyła mandaty za samochody których nigdy nie byłeś właścicielem. Sprawdzone i potwierdzone info na moim i kolegi przykładzie.

Majka – listopad 2022
Wyciągają za mandaty ,które nie istniały.Mandaty widać tylko w momencie zdjęcia.Potem znikają.Upominają się o pieniądze prawie po półtora roku,oczywiście z naliczonymi wszystkimi karami.Straszna podłość🤬🤬🤬

Bartłomiej Furgała – listopad 2022
Parkingi fatalnie oznaczone, nie działające biletomaty, kontrolerzy którzy chyba nic innego w życiu nie robią jak tylko czatują na wjeżdżające parkingi. Nie wspominając już o wymogu udzielaniu numeru PESEL podczas reklamacji. Nie mam pojęcia jak miasto może dzierżawić działki takiemu złodziejstwu.

Natalia Ziemba – listopad 2022
Porazka jak mozna tak naciagac ludzi….

Aleksandra Kurasz – listopad 2022
Reklamacja – ograniczona ilość znaków, po czym całkowicie blokują możliwość kontaktu z nimi przez stronę, nikt nie odbiera telefonów.
Odpowiedź właściciela2 miesiące temu
Szanowni Państwo, informujemy, że skontaktować można się z nami mailowo, pisząc na adres biura lub telefonicznie. Podczas połączenia muszą Państwo wybrać z jakim działem chcą się Państwo skontaktować. Możliwe, że linia będzie zajęta przez innego Klienta, jednak zachęcamy do ponownego połączenia – pracownicy odbierają telefony na bieżąco.

Andrzej Gwizdała – listopad 2022
W tym przypadku nawet jedna gwiazdka się nie nalezy.
Pobrałem bilet z parkometru który był ważny przez 3h. Wystarczyło wejść do galerii Millenium Hall w Rzeszowie i po 15 minutach otrzymałem mandat. Na jakiej podstawie został on wystawiony? Zgodnie z regulaminem galerii pierwsze 3h są zupełnie darmowe. Bilet został włożony za szybę chociaż wcale nie musi się tam znajdować. Totalny brak kompetencji. Ale kilka takich mandatów i zarobek zaczyna być całkiem spory. Bezsens.

Dixon Mardes – październik 2022
Serdecznie nie zalecam parkowania na parkingach którymi zajmuje się ta firma, jak i zarówno bycia jej kontrahentem. Dosłownie minutę po końcu końcu czasu przeznaczonego do przebywania na parkingu został wystawiony rachunek na dodatkowe opłaty, co samo to już jest śmieszne. Po zgłoszeniu sprawy, jak i jej wyjaśnieniu, gdzie byłem w stanie udowodnić, że zjawiłem się przy samochodzie po niecałych 5 minutach od momentu zakończenia ważności czasu, i byłem w stanie to udowodnić dostałem odpowiedź czysto formułkową.

Gdzie jakieś ludzkie podejście do klienta? Znikome, a raczej k*e. Kompletnie zero pójścia na ugodę, co świadczą inne komentarze klientów na różnych stronach Internetowych. Polecam ich ,,nadzór” dla firm które chcą stracić klientów. Lepiej parkować na miejskim, tam Ci ludzie zachowali chociaż trochę człowieczeństwa.

Frank – październik 2022
Poświęciłem trochę czasu na analizę działalności tej „firmy”: prowadzi ją trzech zaradnych panów – Tomasz Myszkowski, Karol Krzempek i Piotr Giza. Oprócz tego mają drugą spółkę Automatikon, która również „pilnuje” parkingów, a Tomasz to nawet prowadzi Park-System. Ograniczone spółki mają powalający kapitał zakładowy 5000 zł. Pod adresami firmowymi, kontaktowymi itp. znajdziecie najwyżej prywatne budynki wątpliwego wyglądu. Adresy korespondencyjne i siedzib rozsiane po całym Bielsku i okolicy.

Wezwania do zapłaty groźne i rychłe (jakiś rok po rzekomym parkowaniu). Szkoda, że do BIG można zgłaszać wierzytelności od 200 zł wzwyż, co nijak ma się do powalających 100 zł + 36,40 kosztów, a gdzie odsetki?
Czytając jak szybko dodatkowe opłaty pojawiają się za wycieraczkami „klientów”, proceder ten można uznać za sprawny, wręcz zorganizowany.

Gro zdezorientowanych ludzi płaci pewnie wezwania za rzekomy postój i na tym ten „biznes” polega. 1,2 mln zł przychodu – nieźle. Żeby mieć podstawę do żądania zapłaty podmiot powinien zawrzeć umowę z klientem (np. wydanie kwitu, paragonu). Tak dzieje się na parkingach ze szlabanami.
Jeżeli chcą opłat, to niech egzekwują je na bieżąco od kierowców „klientów” na placu. Mogą również „mandaty” rozdawać przy wejściu do sklepu, może ktoś zapłaci.

Fratello di Tutti Fratelli – październik 2022
Ostrzegam przed płatnym parkingiem przy Ferio Gaj we Wrocławiu, który jest źle oznakowany i wieczorem można przeoczyć, że parking jest płatny.
Z powodu marnego oznakowania na wjeździe nie zorientowałem się o tym fakcie i …Więcej

Wojciech Maciejowski – październik 2022
Nawet późnym wieczorem w niedzielę pod zamkniętym centrum handlowym (Skoczów) żerują.

kozak kozak – wrzesień 2022
Firma nie oznaczyła miejsca że nie można parkować i wystawia mandaty, twierdzi że jest oznaczenie. Powstały firmy złodziejskie i żerujące na ludziach.

Robuś Pasjonat – wrzesień 2022
W mojej opinii trzeba być niespełna rozumu, aby podjąć współpracę z tą firmą przy zarządzaniu placówką handlową.

Wg mnie nikt skuteczniej nie odstraszy klientów niż 200-złotowa opłata za to, że zapomniało się wziąć biletu. Nie muszę, że paragony czy dokumenty potwierdzające skorzystania z usług placówki, do której przylegał parking nie stanowią podstawy do rozpatrzenia reklamacji.

joanna katarzyna – wrzesień 2022
Ordynarne łapanie klienta. Kiepskie oznaczenie parkingu (Bora Komorowskiego w Krakowie) i od razu mandat na horrendalne kwoty. Dziwię się, że ktoś chce z nimi współpracować, np. OBI.

Damian Kowa – wrzesień 2022
Kto pozwala takiej firmie istnieć.Reklamacji nie można złożyć bo wyłudzają dane. Życzę zeby z wami porządek zrobili. Jedna wielka banda.

Mateusz Barczuk – wrzesień 2022
Żałosna firma, kontrolerka czaiła się między samochodami 🤣 Dostaliśmy wezwanie do zapłaty bo aplikacja im zamuliła i nie zarejestrowała parkingu a dodam, że jesteśmy tam praktycznie codziennie i nie było wczesniej takiej sytuacji. Nie było nas 4 minuty a ta już zdążyła wydrukować wezwanie i się ulotnić co potwierdził świadek widzący całą sytuację 😃 Gratulacje dla sępów pracujących w tej firmie. Dno i nic więcej.

Sławek Majcherczyk – wrzesień 2022
Parking przy sklepie Steskal w Rabce Zdrój. Obsługa parkingowa porażka, nie działające parkometry, za 3 minutowe zakupy osoba obsługująca zdążyła położyc za wycieraczkę szyby mandat w wysokości 170 zł! Pani bezczelna i oprysliwa, nie przyjmująca żadnych tłumaczeń ani reklamacji. Obsługa tylko czeka na okazję aby wlepić komuś mandat, jestem świadkiem sytuacji gdzie inny klient poszedł do drugiego działającego parkometru a w tym czasie (2 minuty) otrzymał mandat. Wracając z bilecikiem z drugiego parkometru obsługa parkingu nie uwzględniła tego bileciku ani tłumaczeń klienta. Niestety negatywnie wpływa to na wszystkie sklepy znajdujące się w tym „małym centrum”.

Monika Finka – wrzesień 2022
Wystawiają mandaty za kilkuminutowy postój na parkingu źle oznakowanym (słaba widoczność znaku). Po przesłaniu paragonu za zakupy dokonane w czasie wystawienia mandatu – odrzucają reklamację. Zupełne chamstwo.

Paweł Gryta – wrzesień 2022
Wystawiliscie mi mandat na rejestrację SKL jak ja mam rejestrację SR … Jakaś pomyłka chyba zaszła i nie zapłacę za to !

Jolanta Nykiel – wrzesień 2022
Nie wiem jak nazwać działania tej firmy przy parkingu Media Markt w Rzeszowie. Pracownicy innych firm znajdujących się w budynku Conres korzystający z miesięcznego abonamentu na parking notorycznie otrzymują niesłusznie wystawione mandaty. Jako abonenci nie dostajemy żadnych naklejek, a Pracownicy ATPARK najwyraźniej nie weryfikują w ogóle w systemie tego czy ktoś ma abonament (pomimo zgłaszania tych sytuacji). Być może liczą ze w końcu ktoś zapłaci ?

Takie działania narażają uczciwie płacące osoby na ogromny stres ponieważ po 1 już na parkingu ludzie dookoła patrzą na Ciebie jak na złodzieja (nie zapłacił za parking!!) A po 2 zgłaszanie reklamacji i monitorowanie czy aby na pewno została uwzględniona (bo przecież nikt nie chce mieć na sobie żadnej windykacji, zwłaszcza że parking opłacony zgodnie z regulaminem).

Radoslaw Bonk – wrzesień 2022
Brak numeru telefonicznego, na stronie nie można złożyć reklamacji. W żaden sposób nie można się skontaktować z firmą.

Piotr Placek – wrzesień 2022
Brak informacji na oznakowaniu parkingu że płatność TYLKO GOTÓWKĄ w parkometrze oraz że NIE OBSŁUGUJE PŁATNOŚCI MOBILNEJ. Czy to celowe żerowanie na ludzkiej nieświadomości?

Katarzyna – wrzesień 2022
złodziejstwo na legalu.

Bartek Machaj – wrzesień 2022
Zachęcam do zgłaszania tej firmy do UOKiK. W celu złożenia reklamacji żądają podania swoich danych osobowych prawnie chronionych w tym numeru PESEL i to tylko i wyłącznie przez ich stronę internetową. Dla zainteresowanych robię repost jednego z komentujących „Dla zainteresowanych:
Prezesem spółki Atpark jest p. Krzymianowski Andrzej Bogdan, prokurentem p. Piotr Giza Właścicielami spółki komandytowej: Giza Piotr i Myszkowski Tomasz. Spółka miała kolosalny 🙂 przychód w 2020 roku na poziomie 265 671 i wypracowała zysk 104 059,00. Wszystko do dane z KRS”

matti D – wrzesień 2022
Jeśli jeszcze raz wasz parkingowy wlepi mi wezwanie do zapłaty pomimo posiadanego i ważnego biletu, to pofatyguję się do waszego mazowieckiego pierdziszewa i własnoręcznie nauczę was uczciwej pracy!
Parking Leroy Merlin Wrocław krakowska.

lysygnom – wrzesień 2022
UWAGA PRÓBA WYŁUDZENIA PIENIĘDZY.Ważny bilet parkingowy przy parkomacie informacja że bilet nie musi znajdować się w pojeździe.Bilet pobrany o 14.35 a o 14.39 wystawiony mandat.Z informacji od pracowników LEROY MERILN można usłyszeć że klient nie zdąży dojść do parkomatu i już ma wystawiony mandat. Zdarzenie miało miejsce we Wrocławiu na parkingu przy ulicy Krakowskiej.

Michal Slabski – sierpień 2022
W odpowiedzi dla firmy zarządzającej parkingiem zamieszczonej pod moją opinią numer rejestracyjny był prawidłowy i zgodny z numerem rejestracyjnym z mandatu więc to nie był powód wystawienia mandatu. Złożyłem reklamację, która została uznana. Nadal nie rozumiem po co muszę podawać wszystkie dane wrażliwe z numerem PESEL na czele.
Jeżeli była to pomyłka kontrolera wypadałoby by po prostu przeprosić ale uważam, że cała sytuacja nie wynikała z pomyłki a z chęci naciągnięcia klientów sklepu. Dawno mnie tak nikt nie zdenerwował jak wasze działania. Ze sklepu już nie korzystam i omijam ten parking z daleka.

Ocena dotyczy parkingu przy Leroy Merlin we Wrocławiu, ul. Krakowska i firmy obsługującej ten parking. Dnia 25 lipca przyjechałem do sklepu LM, zaparkowałem i przed wejściem wydrukowałem bilet z parkomatu przy którym jest informacja, że biletu nie trzeba zostawiać w pojeździe. Bilet wydrukowany z numerem rejestracyjnym samochodu ważny do godziny 18:48. Po zrobieniu zakupów w LM ruszyliśmy w drogę powrotną do domu. W trakcie jazdy zauważyłem, że mam coś włożone za wycieraczkę. Okazało się że był to mandat za parkowanie wystawiony o godzinie 16:02 czyli 14 minut po wydrukowaniu biletu parkingowego.

Niestety nie miałem już możliwości powrotu do sklepu a dodatkowo na bilecie była informacja że kontroler biletu nie jest w stanie anulować i trzeba to zrobić na stronie zarządcy parkingu. Po wejściu na stronę celem złożenia reklamacji trzeba uwaga uwaga podać imię, nazwisko, adres zamieszkania, numer PESEL. Szkoda, że nie trzeba jeszcze podać rozmiaru buta i co się jadło na śniadanie. Tych wszystkich danych żąda ode mnie firma, do której nie mam kompletnie zaufania i nie ma innej możliwości załatwienia sprawy o czym informuje strona zarządcy.

Prosiłem o wyjaśnienie dlaczego wystawiają mandaty ludziom, którzy wydrukowali bilet ale nie otrzymałem odpowiedzi na to pytanie. Nie otrzymałem nawet głupiego przepraszamy, to ludzki błąd. Nic kompletnie. Tylko, że kara jest anulowana. Reasumując zepsuli mi resztę dnia żeby nie powiedzieć dosadniej. Działanie tej firmy to zwykłe cwaniactwo. Co byłoby w przypadku gdybym bilet wyrzucił a w sklepie nic nie kupił? Czy dałoby się karę anulować z domu? Jeśli nie będę musiał już tam nie zajrzę i wybiorę inne miejsce a Wam radzę uważać na ten parking bo moim zdaniem to normalna praktyka tej firmy. Łapcie się za portfele będąc w okolicy.

Mateusz Leśniak – sierpień 2022
Wyłudzanie danych wrażliwych aby dokonać reklamacji. Pesel jest totalnym przegięciem w tej sytuacji. Reklamacja nie uwzględniona mimo zdjecia paragonu ze sklepu. Pierwszy raz w nowej lokalizacji i niedopatrzenie z mojej strony, jednak że byłem klientem sklepu a nie zaparkowalem i zostawiłem auto na caly dzien. Po fakcie doczytalem ze dla klientów parking bezpłatny wiec nie rozumiem negatywnego rozpatrzenia reklamacji. Absurd

Marcin Porada – sierpień 2022
Złodzieje, a nie operator parkingu. Mam paragon z zakupów, ale i tak muszę zapłacić karę za brak biletu…

Thumbelina A – sierpień 2022
Dla mnie oszuści i tyle. Totalna żenada.

Dominika Pach – sierpień 2022
Dramat…. okradają nas w biały dzień , znaki na wjazdach tak ustawione by kierujący ich nie zobaczył a po paru minutach niespodzianka … wezwanie do zapłaty w związku z ” zawarciem umowy najmu miejsca parkingowego(…) Na ich stronie internetowej nawet nie można znaleźć ” regulaminu ” nawet jeżeli jest gdzieś ustawiony na parkingach to jestem ciekawa jak kierowca ma się z nim zapoznać gdy po zaparkowaniu samochodu czasem nie zdąży pobrać biletu a już dostaje wezwanie do zapłaty…. no bo przecież zgodnie z ” regulaminem ” nie ma ważnego biletu za przednią szybą pojazdu….

Cezary Kiczkajlo – sierpień 2022
Firma oszust i naciągacz. Mimo włożonej karty inwalidzkiej mandat nałożony na osobę niepełnosprawną.

Leszek Lemańczyk – sierpień 2022
naciągacze

Michał – sierpień 2022
Wystarczy odwołać się do marketu (z paragonem) zamiast odwoływać się u tych naciągaczy

ATPark opinie

Parking Polska – sierpień 2022
Złodziejskie praktyki. Wpadłem do Obi na 10 minut. Spieszyło mi się i nie zwróciłem nawet uwagi, że parking jest płatny. Wracam i bilecik na 100 zł. Niby można anulować z rachunkiem OBI, ale zostałem zmuszony do podania swoich pełnych danych osobowych podmiotowi, któremu nie ufam. Informacja dla OBI – więcej u Was nic już nie kupię – gratuluję! Oczywiście mimo przedstawienia paragonu ze sklepu, reklamacja została odrzucona.

Rafał Gumulka – sierpień 2022
złodzieje 🙂

Tomasz Kwiecień – sierpień 2022
Na wiadomość o reklamacji i posiadanym bilecie z tego okresu otrzymuje się wiadomość już wygenerowaną, nie związana z tematem, przez co jest brak możliwości dalszej reklamacji i dochodzenia swojej racji.

Martyna Poprostu – sierpień 2022
Oszuści chowający się w krzakach człowiek ma bilet. Przez ulewę nie dobiegłam na czas i już 300 do zapłaty!

Martyna „KTOFOTO” – sierpień 2022
Niestety nie zdążyłam dobiec do samochodu aby przedłużyć parking spóźnienie i już opłata 300zl jakieś jaja! Mysle ze nie jest to do końca zgodne z opłatami parkingowymi w Warszawie a na reklamacje niestety nieubłagane ‚reklamacja udrzucona’ może tak trochę człowieka w człowieku by się przydało tej firmie patrząc po ocenie. Zamiast ludzi automaty do zarabiania nawet gdy masz bilet nikt nie chce słuchać o spóźnieniach.

Filip Witkowski – sierpień 2022
Na parkingu brakuje jakiegokolwiek oznaczenia, że należy płacić z góry. Z reguły tego typu parkingi są płatne przy wyjeździe. To jest praktycznie oszustwo w biały dzień. Zapłaciłem 35 pln, dochodzę do samochodu a się okazuje, że mam bilet za szybą.

Magdalena Śnieżek – sierpień 2022
Zarządzanie parkingiem to jakaś kompletna pomyłka. Obsługa tylko czyha na minutę opóżnienia i natychmiast nasyła pracownika, który zostawia wydruk z pogróżkami. Drogi zarządco atpark, to naprawdę świetny sposób na odstraszenie klientów od miejsc którymi zawiadujecie.

Grzegorz – sierpień 2022
Uwaga na tą dzielność. Sytuacja z Krakowa, market Obi przy Bora Komorowskiego. Parkuję samochód na końcu parkingu, idę po bloczek do biletomatu usytuowanego pod wejściem do marketu. Przychodzę z powrotem a tam karta z próbą wyłudzania 100 zł! To jawne oszustwo, próba naciągnięcia na zapłatę. (mam prawo zapoznać się z obsługą biletomatu, nie korzystam na codzień z takich urządzeń) obsługa sklepu oczywiście anulowała nielegalny mandat. Oni bazują na tych ludziach co nie upomną się i zapłacą dla świętego spokoju. Naciągacze!

somm 23 – sierpień 2022
Firma nieprofesjonalna bardzo słaby kontakt w sprawie reklamacji i jeszcze dziwniejszy regulamin, NIE polecam.

Mi Jki – sierpień 2022
Złodziejska firma, po cichu wrzucają mandaty

Marcin Kaźmierczak – sierpień 2022
Nie płacić tym frajerom. Działalność firmy nadaje się pod lupę UOKiK.

Olga Wonsowicz – lipiec 2022
nie zdążyłam dojść do parkomatu dostałam mandat który nie można anulować. Odrzucona reklamacja. Zbieranie wrażliwych danych w postaci: pesel oraz adresu na stronie przy złożeniu reklamacji jest bezprawne, jest to robione specjalne aby móc później bezproblemowo wysyłać upomnienia, w regulaminie brak jakiejkolwiek inf o tym że zbierają te dane i w jakim celu. Już UOKiK został o tym poinformowany. Są wyroki odnośnie spółki współpracującej na korzyść klientów supermarketów korzystających z parkingu.

Jarosław Szambelan – lipiec 2022
Uważam, że to jedno wielkie oszustwo.
W OBI byliśmy tylko kilka razy i jestem pewny, że pobieraliśmy bilet za każdym razem. Nie dostaliśmy też mandatu. Teraz za to dostaliśmy wezwanie do zapłaty z BIGu (bez jakiejkolwiek wcześniejszej informacji). Zarzucają, że około roku temu nie opłaciliśmy za parking. Nikt nie trzyma kwitu parkingowego rok i nie ma jak udowodnić, że kłamią. Oczywiście nie odbierają telefonów.

Karolina Drużdż – lipiec 2022
Firma przyznała, że doszło do poważnych naruszeń podczas wystawiania mandatu, ponieważ kontroler uporczywie odmawiał okazania identyfikatora lub jakiegokolwiek innego dokumentu potwierdzającego, że jest ich pracownikiem… ale mandat nadal prawidłowo wystawiony i trzeba zapłacić. To w końcu prawidłowo wystawiony czy doszło do naruszeń proceduralnych? Śmiech na sali. Sprawa zostanie zgłoszona do UOKiK bo to jawne naciąganie.

Justyna Paluch – lipiec 2022
NIE PODAWAJCIE SWOICH. DANYCH !!! Możesz od mandatu odwołać się na ich stronie mimo ,że masz bilet , paragon itp To i tak nic nie da ! Składając odwołanie udostępniasz i wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych ! I w tym momecie już cię mają w garść ! Co zrobić ? WEZ TEN BILET I GO WYRZUĆ DO KOSZA ! Nikt im twoich danych nie udostępni jest RODO . MANDAT MOZESZ OTRZYMAC OD POLICJI LUB STRAZY MIEJSKIEJ. Na prywatnym parkingu to nie działa sam musisz im udostępnić dane by później ścigali cię po sądach . Takze NIE UDOSTEPNIAJCIE IM DANYCH !!!!!!!!!!

Katarzyna Burchacka – lipiec 2022
Czyste chamstwo. Pan obsługujący parking bezczelnie czekał przy samochodzie, aż skończy się czas wykupionego biletu by od razu wystawić wezwanie do zapłaty. Na moje pytanie co robi, stwierdził, że bilet się przeterminował…

Wiesław Oczko – lipiec 2022
Okradają ludzi. Odrazu po przyjeździe na parking jest wystawiany mandat mimoa,że odeszło się do najbliższego parkometru. Tragedia.

Marcin G – lipiec 2022
Złodzieje!

Klaudia Piotrowicz – lipiec 2022
Złodzieje !

Olivier Jastrzębski – lipiec 2022
Koszmar nawet 2 minut nie dadzą na zapłatę

Łukasz Krzyśko – lipiec 2022
Wystawiają mandat przy aktualnym bilecie z podanym numerem rejestracyjnym. Nr kontrolera: 150

ATPark opinie

Zhenya – lipiec 2022
Takiego podłego parkingu tej firmy trzeba szukać. Ta firma cię nienawidzi, zamiast się rozwijać, poprawiać warunki parkowania, zarabia na mandatach. Musiałem zapłacić mandat za to, że parkometry nie działały, bo nie było w nich papieru) Próbowałem wyjaśnić sytuację, ale w odpowiedzi to była moja wina, dziękuję. Teraz w pobliżu centrum handlowego nie chcę zostawiać samochodu. Mam nadzieję, że wkrótce przestaniesz istnieć

Arek D – lipiec 2022
Złodzieje i tyle. Parkomat nie działa ale wystawianie mandatów działa perfekcyjnie. I to w ciągu 10 minut nieobecności. Od tej pory wystrzegam się sklepów z obsługą parkingów tej mafijnej instytucji, która korzenie ma wiadomo gdzie.

DarkFish – lipiec 2022
Brak uwzględnionej reklamacji mimo zakupów które były robione i trwały 30 min. Posiadam paragon fiskalny.

Patryk Gawryś – czerwiec 2022
Firma oszustów. Parking OBI przy ul. Radzymińskiej 166 w Warszawie. Po roku czasu dostałem przedsądowe wezwanie do zapłaty 140zł. Zdjęcie zostało pięknie zrobione z karteczką za wycieraczką, a następnie rozpłynęła się w powietrzu, bo ja kartki tej wielkości na szybie nie widziałem (naciąganie klientów na ich pieniądze i uskutecznianie złodziejskich metod). Brak wcześniejszych informacji o jakimkolwiek uiszczeniu opłaty. Nie polecam nikomu korzystania z usług tej firmy.

Karolina Drabińska – czerwiec 2022
Złodziejstwo i tyle !!!!! Odpowiedzi na reklamacje z automatu 🙂 raz dwa i masz już odpowiedz 😂

piorun08 – czerwiec 2022
Dno i wodorosty.Parking nieczytelny.Kosakowo galeria.Sam widziałem jak tylko siedzi gość w samochodzie i czatuje na kierowców.Jeżeli przyjeżdżasz z kimś i idziesz opłacić to niech ktoś zostanie przy aucie bo jak nie to już cię mają.

Michał Kościuszko – czerwiec 2022
Biznesplan oparty na założeniu „ludzie będą czasem zapominać, że pod obi jest bezpłatny parking, ale trzeba wcisnąć guzik” jest moralnie wątpliwy i zwyczajnie niesmaczny, ale nie dziwi. Polska

Zosia Gancarz – czerwiec 2022
J*bać was

Sofian Ka – czerwiec 2022
Reklamacje nie są obiektywnie rozpatrywane. Automat odmawia kontaktu!

MS – czerwiec 2022
Nigdy nie spotkałam się z gorszą obsługą, wystawiają mandaty pomimo bileciku, który był ważny, a następnie wyśmiewają klienta i mówią, że to wina systemu. Zachowanie karygodne. Ogromna antyreklama dla firmy która zatrudniła ATPARK i dla ATPARKU za zatrudnienie dwóch pań zasłaniających się błędem systemu i nie umiejących się zachować. Nawet jeśli byłby błąd klienta to obowiązkiem pracownika jest wytłumaczenie błędu a nie wyśmiewanie w twarz.

Евгений Рощупкин – czerwiec 2022
miasto Świebodzin, na parkingu przy przychodni nie widać, że parking jest płatny! Reklamacje są odrzucane

Agnieszka G – maj 2022
Uwaga na tą Spółkę. Nie wypłaca wynagrodzeń pracownikom na czas, zalega z płatnościami za nabycia od kontrahentów! Prezes zamyka się przed pytaniami albo wręcz wyzywa wszystkich, którzy chcą wyjaśnień. Kompletnie nierzetelny podmiot.

J K – maj 2022
Firma która podjęła się specjalnej operacji na konsumenta.
Parking darmowy ale z bilecikiem, jedna mała tablica przy bardzo szerokim wjeździe i do tego obrucona w przeciwnym kierunku. Tablica informacyjna przy budynku brzegiem do parkingu. Jak dla mnie to wygląda na specjalnie zaprojektowana pułapkę na kieszenie kierowców i przejezdnych.

Strona internetowa nie jest przygotowana do komórek i nawet na następny dzień nie działa numer wezwania więc nie mogę nawet tego sprawdzić czy to nie jeszcze ktoś inny co próbuje mnie oszukać. Dlaczego wszystko musi być tak trudne. W przyjaznych krajach i firmach system kamer monitoruje przyjazdy i wyjazdy a kiedy ktoś za długo stoi dostaje list do domu z mandatem a nie marny źle wydrukowany świstek który może zmoknąć albo go wiatr z dmuchnąć. Zwykli złodzieje z systemem ustawionym przeciwko ludziom i kontrolerami których się rozlicza z ilości mandatów prowadząc do frustracji.

krzysiek – maj 2022
firma mało profesjonalna, beznadziejny kontakt, pomimo przedstawienia paragonu oraz biletu odmowa anulowania opłaty. po co wyłudzają numer pesel?

Iwona Feliks – maj 2022
Reklamacja odrzucona – na maila nie można odpowiedzieć, a na stronce odwołać również się nie można!!!! Sprawa dla dobrego prawnika, albo dzienikarza!!!!

Pawel Pelar – maj 2022
Wydawanie mandatów pomimo posiadania ważnego biletu parkingowego

B&B – maj 2022
Parking zupełnie nieprzygotowany. Brak kopert dla niepełnosprawnych jak też niezgodna z ustawą ilość tych miejsc, brak wyznaczonych stanowisk parkowania. Regulamin nieczytelny, umieszczony bardzo nisko lub brak. Czychanie na kasę. Po 2 …Więcej

menthaal – maj 2022
Złodzieje, mają ten sam proceder wszędzie. Polują na ludzi nie biorących bilecików z automatu, często nie zauważając parkometrów (celowo informację są mało widoczne), a następnie szybko wrzucają mandacik za szybę 95 PLN.

Marten Zygmuntowicz – maj 2022
Nie miałam biletu parkingowego na parking Biedronka (Biedronka koło Zoo we Wrocławiu), kiedy robiłem tam cotygodniowe zakupy spożywcze. Kiedy wróciłem z Biedronki, obok mojego samochodu była osoba, która dawała mi bilet. Powiedziała, żebym się nie martwił: że mogę wysłać zdjęcie mojego rachunku z Biedronki przez ich stronę internetową i anulują mandat. Zrobiłem zgodnie z instrukcją, ale otrzymałem odpowiedź, że i tak muszę zapłacić grzywnę. Dobra robota okłamująca ludzi!

Paweł Kruk – maj 2022
Ta firma to w mojej opinii totatne zero a nawet poniżej.

bafomet lobos – maj 2022
Złodziejska firma wyłudzają pieniądze za parking pod sklepem. Zwykle trutnie i śmierdzące nieroby. Nie chcę im się robić i wolą oszukiwać. Śmierdzą gnojem.

Anna C – kwiecień 2022
Dostałam bezpodstawnie mandat, na parkingu przy c h Atut w Pruszkowie kilka minut po tym jak wydrukowałam bilet i położyłam go na półce kierownicy. Zaczęłam chodzić po parkingu i szukać osoby wystawiającej te mandaciki żeby wyjaśnić to na miejscu, podszedł do mnie Pan, który też dostał mandat, też miał wydrukowany bilet. Niestety osoby tejże już nie było, rozpłynęła się. To są jakieś jaja i kpiny z ludzi. Zerowy kontakt z tą firmą, nie zamierzam płacić tego badziewia. Wyłudzanie pieniędzy i zastraszanie ludzi

Michał Welc – kwiecień 2022
Miejsce przy Biedronce w Rzeszowie ul Leska.
Byłem na zakupach, śpieszyłem się, nie było mnie 10 minut i za szybą wezwanie do zapłaty.
Dwie panie sobie polowanie zrobiły i wielu osobom dały wezwania za wycieraczkę. Próbowałem z nimi sytuację wyjaśnić, pokazałem paragon, że robiłem zakupy, a panie głupio się śmiały, że to ich praca i żeby sobie z firmą wyjaśnić sytuację. Na stronie internetowej firmy nie ma żadnego numeru telefonu.
Zwykle chamstwo i wyłudzanie pieniędzy.

Tomasz Markowski – kwiecień 2022
Kara za parking mimo, ze robiłem zakupy w markecie obok. Pani parkingowa mówiła, gdzie mogę złożyć reklamacje. Na stronie taka opcja nie widnieje jednak. 100 zł może nie majątek, ale jest to złodziejstwo.

Ksenia Kop – kwiecień 2022
Bardzo niekompetentna firma, naciągająca ludzi na duże koszty. Nie polecam i nie pozdrawiam. ps. gałąź wam w odbytnicę

Kamil Surmiński – kwiecień 2022
Banda złodziei i nieudaczników.

ATPark opinie

Mariia Savchenko – kwiecień 2022
Wystawiono mandat uchodźcom które są pierwszy raz w życiu w Polsce na samochodzie z ukraińską rejestracją. Osoby nie znają polskiego, nie mieli nawet możliwości dowiedzieć się o płatnym parkingu przed sklepem budowlanym. Nie jestem w stanie zrozumieć tak nieludzkiego traktowania.

Michał Kipka – kwiecień 2022
Banda złodziei,parkowanie zarejestrowane w systemie a naciągacze nie mają zamiaru anulować naliczenia .
Firemka nastawiona na zdzeranie z ludzi wszelkimi sposobami pieniędzy!!!

Iza Line – kwiecień 2022
Wezwanie do zapłaty i celowo zamazane przez kontrolera zdanie, które informuje o tym, że po wpłacie do 7 dni, kwota wezwania zostaje pomniejszona o 100zł. Naciągacze!

Anesthetize – kwiecień 2022
Wyłudzacze.

Aleksandra Lis – kwiecień 2022
Wystawiają mandaty pomimo ważnego biletu

Mjs Smj – kwiecień 2022
po co pesel i adres do anulowania mandatu za parking?? źle oznaczony parking. wielu kierowców nie jest w stanie zauważyć info o płatnym parkingu przed wjazdem na parking obi w Opolu, wystarczy tablicę informacyjną ustawić kilka metrów dalej, a nie praktycznie na skrzyżowaniu z główną drogą

Katarzyna Laszkiewicz – marzec 2022
Naciągacze a na dodatek przy składaniu reklamacji trzeba podać swój adres i pesel.

Hubert – marzec 2022
Złodziejska firma. W roztargnieniu zapomniałem pobrać wydruk. O fakcie przypomniałem sobie dosłownie 10 minut później na fotelu u fryzjera. Wyszedłem po wydruk, a za szybą było już wezwanie do zapłaty. Brak tabliczek informujących jak na normalnych parkingach, jedynie mikroskopijny regulamin i parkomat w miejscu słabo widocznym. Po parkingu chodzi pracownik i natychmiastowo wyłapuje kierowców, którzy zapomnieli pobrać wydruku. To mówi wszystko o standardach tej firmy. Zamiast zarabiać na miejscach parkingowych, zarabiają roztargnieniu i braku wiedzy klientów. Kompletny brak wyrozumiałości i uczciwości. Oczywiście z firmą zero kontaktu, jedynie jakaś śmieszna strona którą steruje automat.

Michał Komorowski – marzec 2022
Żerujący na ludzkiej krzywdzie darmozjady

Mateusz Szafarz – marzec 2022
Przykre, że tacy naciągacze mogą tak bezkarnie funkcjonować. A jeszcze bardziej jest przykre to, że nie mają przed tym żadnych skrupułów.

Michał Kaczmarz – marzec 2022
Słabo oznaczony że płatny parking, chcę złożyć reklamację i wyskakuje infomarcja że nie znaleziono takiego wezwania.

Jakub Gajosiński – marzec 2022
Wyłudzanie pieniędzy.

Bartłomiej RK – marzec 2022
Kontroler robił zdjęcia mojego samochodu i już coś zaczął wklepywać, kiedy stałem jeszcze w kolejce do parkometru. Myślałem początkowo że to złodziei, dlatego podbiegłem i zupełnie przypadkiem powstrzymałem zwracając kulturalnie uwagę temu pajacowi. I tak pajacowi, bo widziałem później jak on funkcjonuje. Czaił się na te samochody i wystawiał serią, nie patrzył że ludzie czekają w kolejce do parkometru. Wjechał, nie ma biletu to pach wezwanko za wycieraczkę. Innej Pani nie udało się tak jak mi i ratował ją jedynie paragon, bo bilet który pobrała był wystawiony kilka minut po tym jak dostała już wezwanie do zapłaty od kontrolera.

Swoją drogą ciekawe jak zakończy się sprawa, bo pracownicy sklepu mówią, że czasem nie akceptują ich odwołań pomimo przedstawienia paragonu z wykonanych zakupów w tym czasie. Jedna gwiazda za nieuczciwe działanie, bo na dziesięć osób jedna zapłaci i oczywiście zawiadamiam odpowiednie instytucje do natychmiastowego przyjrzenia się temu procederowi. Takie działania poddają wątpliwości uczciwej przedsiębiorczości ATPARK Sp. z o.o. i tak jak chociażby TD System powinna zostać wnikliwie zweryfikowana. Nie wnikam w powiązania tych dwóch firm chociaż widzę, że takie istnieją. Jestem skory zając się tym typowo dla zasady in littera legis. Jest to absolutnie niedopuszczalne.

Łukasz Bachman – luty 2022
Sklepy które karają swoich stałych klientów tym czymś powinny zostać zamknięte

Robert Szymański – luty 2022
Działają na granicy oszustwa, niewidoczne informacje o płatnym parkingu, obserwowanie, który z kierowców tego nie zauważył i błyskawiczne wezwanie do opłaty dodatkowej w kwocie 50 razy większej niż opłata za parking. Nie było mnie 2 minuty z samego rana przy pustym parkingu i opłata już była za wycieraczką. Marna firma i nią zarządzający.

Maria Mota – styczeń 2022
Parking pod drzwiami Jyska również jest prywatny i płatny. Jest on bardzo kiepsko oznaczony (kto by pomyślał, że ten mikroskopijny podjazd jest częścią tego dużego parkingu z drugiej strony budynku). Nieuczciwa praktyka! Polecam zgłaszać firmę ATPark do UOKiK oraz składać zażalenia do Jyska i Gminy Grodzisk. Tylko skumulowane działania/naciski ze strony partnerów, polityków i administracji państwowej mogą ukrócić ten proceder.

Olga Kowalska – styczeń 2022
Ta firma działa nieprofesjonalnie. Wczoraj przed Wigilią byłam w Galerii renova pierwszy raz autem, nie wiedziałam że jest parkomat bo info jest malutkie. Nie ma nigdzie REGULAMINU I INFO O KARZE ZA BRAK BILETU!!Nie było mnie 40 min, mam paragony za zakupy a mimo reklamacji za uzyskany mandat 90 zł (kwota z kosmosu) nie uwzględniono jej. Nie ma możliwości kontaktu mailem ani tel. Dlatego poinformuję urząd do spraw konsumentów i zobaczymy co się zadzieje

21 komentarzy “ATPark opinie”

  1. Poszukuję osób, które czują się pokrzywdzone przez tą firmę. Chciałbym złożyć zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa wyłudzenia. Jeśli nie było za wycieraczką żadnego druku, a po wielu miesiącach przyszło wezwanie do zapłaty, proszę o kontakt pod adresem atpark@vrs.pl.
    Wygląda na to, że kontrolerzy celowo wyciągali druczki zza wycieraczek, zaraz po zrobieniu zdjęcia, żeby klient marketu nie mógł się obronić z bezpodstawnie nałożonej opłaty.

  2. Dostałam wezwanie do zapłaty po roku czasu od zaistniałej sytuacji, choć w tamtym okresie zapłaciłam im 50 zł , teraz żądają ode mnie dodatkowych pieniędzy za spóźniony przelew. Człowiek trzymałby takie dokumenty ale jak można się spodziewać po roku jakiś płatności, oszuści i tyle. Miałam dowód zakupu w sklepie w Olkuszu ale niestety z ich odpowiedzi wynika że to nie jest podstawą do reklamacji,tak więc jak się pytam co jest podstawą do reklamacji?

  3. W marcu spotkałam się z przyjaciółką w restauracji. Miałam kupiony bilet za parking tylko coś musiało mi zaszkodzić i ostatnie 20 minut spotkania spędziłam w ubikacji wymiotując. Wyszłam z ubikacji płacąc rachunek, a w tym czasie pan wystawił mi mandat za brak biletu. Pisałam reklamacje i odwołanie od reklamacji ale niestety obie odrzucone.

  4. Chciałbym złożyć doniesienie na działalność firmy atpark
    NIP: 5472211505 KRS: 0000780395 Adres: Piastowska 136, 43-300 Jaworze
    Firma próbuje wyłudzić ode mnie pieniądze w kwocie 180 zł.
    Po wyjeździe z parkingu zauważyłem za wycieraczką wezwanie do zapłaty nr. 26809166 na brak ważnego biletu. Podstawą wystawienia wezwania wg w/w firmy jest zawarcie umowy najmu miejsca parkingowego. Z wyżej wymienioną firmą nie nawiązałem żadnej umowy ani pisemnej ani ustnej. Uznaje to za próbę wymuszenia. Poza tym firma wymusza podczas uwzględniania reklamacji dane wrażliwe takie jak pesel.

  5. dlaczego ta firma jeszcze działa mimo tak wielu negatywnych i niezadowolonych, oszukanych klientów hmmm

  6. Podobna sytuacja jak wielu innych. Rzeszów parking przy Biedronce ul. Leska. Zakupy w sklepie około 20minut, zapomniałam kupić bilet, mandacik za wycieraczka. Próba złożenia reklamacji, posiadam ważny paragon automatyczna odpowiedź negatywne rozpatrzenie reklamacji. Zero kontaktu z firmą i wymóg podania danych osobistych w tym nr PESEL.

  7. jan henryk boruch

    Co to jest !? Od 1965 roku jestem kierowcą, przejechałem prawie 1,5 mln.km zjeździłem całą Europę i nie zapłaciłem do tej pory żadnego mandatu ! I nigdzie nie spotkałem się z czymś takim ! Żeby przed jakąkolwiek placówką handlową opłacać miejsce parkingowe ! Najlepiej by było jak byście się przenieśli na ZAKOPIANKĘ ! ( to by dopiero JOBY leciały) Przecież to jest niezgodne z prawem !!! Gdzie informacja i oznakowanie brak ! I co zwrócicie mi opłatę karną ponieważ mam paragon zakupu ? Wątpię ! Trzeba będzie wejść na drogę sądowa !

  8. Do WOJCIECH wiadomość z 16 LUTEGO, 2023 AT 17:01
    Dobrze ale co później? Nie reklamuje wezwania do zapłaty, nie odbieram poleconych listów od ATPark i co dalej?

  9. Przepraszam, a dlaczego państwo komentujący uważacie że musicie się tłumaczyć prywatnej firmie ATPark oraz dlaczego traktujecie wydruk zatytułowany „Wezwanie do zapłaty” jako MANDAT de iure? Na dodatek żalicie się, że nikt nie chce z wami reklamacyjnie rozmawiać i MUSICIE rzekomo zapłacić bo nie macie wyjścia?
    Popełniacie podstawowy błąd podając firmie swoje dane z peselem włącznie na drodze reklamacyjnej. Nie należy podejmować rozmowy z firmą. Nie należy od niej odbierać korespondencji i nie podawać swoich danych.
    Idiotyczne wezwanie jest najwyżej PROPOZYCJĄ dla naiwnych do zapłaty za bliżej nieokreśloną USŁUGĘ.
    Nie mają uprawnień do żądania peselu ergo nie można wyczerpać drogi reklamacyjnej w celu wyjasnienia nieporozumienia parkingowego ( tłumaczę mało rozgarniętym: bo żądają danych, których uzyskiwać nie mogą) nie musicie być dysponentami samochodu sfotografowanego bez biletu ( powierzyliscie go komuś w danym dniu ale nie wiecie kto o której godzinie siedział fizycznie za kierownikiem: może Jacek, a może Halincia…) , auto nie posiada zdolności do zawierania umów cywilnoprawnych na usługę, nie macie obowiązku wskazywania dysponenta auta z imienia i nazwiska, bo nawet (!) Inspekcji Transportu Drogowego, która znana jest z wystawiania wezwań z opcjami „do wyboru” – możecie go wskazać np w sposób opisowy ( „Szwagier mieszkający za granicą”) BO ŻADEN PRZEPIS WAM TEGO JESZCZE NIE ZABRANIA. Wystarczy umieć używać obowiązujących przepisów, tych samych na które druga strona próbuje się powoływać w celu dokonania wyłudzenia i to rzekomo w świetle prawa. Poza tym dysponent to wcale nie musi być osoba faktycznie korzystająca w danym przedziale czasowym z auta; dysponent mógł go użyczyć jeszcze komuś. To co tu gadać o jakiejś debilnej firemce. Macie bilet macie paragon – to trzymajcie go sobie w szufladzie jakiś czas, ale nie podejmujcie żadnego kontaktu z ATP. Inaczej sami jesteście sobie winni, bo dacie im punkt zaczepienia. Bez peselu nie są was w stanie umieścic w zadnej bazie dłużników. Przypominam: ATPark to nie są nawet służby miejskie/gminne wystawiające wezwania za brak biletu w miastach i gminach. Jesli wezwanie do zapłaty wystawi straż miejska z ramienia urzędu miasta ( to ich urzędnicy, bo nawet nie służba mundurowa), to jest jeszcze trochę co innego, a jesli prywatna firma cwaniaczek – to już w ogóle nie ma o czym rozmawiać. Pamiętajcie: haczyk tkwi nie w wezwaniu. Haczyk tkwi w podaniu dobrowolnie peselu. To pesel jest kluczem do dowalenia wam opłat, zsumowania ich do odpowiedniej wysokosci i straszenia rejestrem dłużników.

  10. Chciałem podzielić się opinią na temat firmy at park. Firma ta odpowiada za pobieranie opłat za postój samochodów na parkingach pod galeriami handlowymi.
    Kara wystawiona w trakcie pobierania biletu. I to od razu WEZWANIE do zapłaty. Mimo okazania biletu rozpoczynającego naliczanie opłaty w czasie reklamacji zostało zarzucone że numer rejestracyjny jest inny niż faktyczny. Pomyłka jednak dotyczy jednej cyferki a powstała że względu na bardzo złe warunki pogodowe (padający śnieg) i kiepską widoczność na parkometrze podczas wpisywania tegoż numeru.
    Reklamacje jak sugeruje stopka w korespondencji e-mail pochodzi od automatycznego odrzucacza wniosków.

  11. W przypadku mandatu od ATPARK warto udać się do administracji galerii i wyjaśnić sprawę, anulują mandaty, niektóre galerie już rozwiązują umowy z tymi naciągaczami.

  12. Tak jak w Siedlcach nie zdążyłem dojść i wziąść bilet bo była kolejka 3 osoby zanim każdy przypomni i pobieże bilet minęło 7 minut zanim wróciłem do auta A tam swistwk jakis czy tak wygląda normalność A jeszcze później doszłam do tego dekla Co to wystawił A on że piwko z kolego siorbie .A podlewanie danych można wymyśleć nie podawać takim swoim nigy się nie podaje wpisać coś w podobnie i ulice błotem Jaś fasola

  13. Firma wykorzystuje przyzwyczajenie klientów, beznadziejne oznakowanie i brak szlabanów jak w cywilizowanym kraju, żeby się tylko nałowić. Dno. Niestety w tym kraju trzeba czekać na prawne ograniczenia. Życzenia wszystkiego najgorszego.

  14. Nie rozumiem… Zostawiacie Państwo samochód na parkingu publicznym w centrum miasta – płacicie za parking. Jeżeli nie, dostajecie mandat. Tak samo wygląda pod sklepami, których teren jest terenem prywatnym.

  15. witam chciałem zgłosić takie zdarzenie w roli głównej z firmą PARKING ATPARK która to firma wystawiła mi mandat po tym jak przyjechałem na zakupy do sklepu carrefour Olkusz 32-300 ul rabsztyńska po zaparkowaniu samochodu poszedłem wypisać bezpłatny bilet zajęło mi to 4 minuty i w tym czasie stał już pan przy moim samochodzie i powiedział ze mandat już jest wypisany tłumaczyłem się ze poszedłem po bilet i mnie nie było dosłownie 3 minuty okazałem mu bilet ale powiedział ze nie może nic zrobić kazał mi wejść na stronę i złożyć reklamacje i wpisać numer biletu z parkomatu ale na tej i innych stronach nie ma możliwości reklamacji na stronie forum dużo ludzi pisze ze jest brak możliwości złożenia reklamacji dla mnie to jest straszne jak tak można postępować z człowiekiem 1 w życiu dostałem mandat i to jeszcze nie z mojej winy a tu proszę takie rzeczy podaje numer mandatu 26904295 atpark godzina wystawienia 11;10 podaje teraz wydruk z parkomatu nr.biletu 057960/014/4 godzina wydruku biletu 13;13 dnia 2023-01-14.

  16. Proszę was unikajcie sklepów w których trzeba pobierać bilet parkingowy bo firma ATPARK to firma złodziejska a dlaczego to wam powiem. Byłam w sklepie na zakupach nie wiedziałam ze trzeba pobrać bilet bo po prostu wprowadzili to niedawno. Dostałam do zapłaty 85 zł za brak biletu. Na drugi dzień napisałam reklamację i dołączyłam paragon zakupu z tego sklepu. Odpisali że muszę zapłacić a reklamacji nie uznają, więc na drugi dzień wysłałam przelew na 85 zł. Minęło ponad 1.5 roku i przysyłają mi wezwanie od komornika oczywiście na wyższą kwotę. Znowu piszę do nich że już zapłaciłam i wysyłam do nich kopie zapłaty i oczywiście dołączam korespondencje reklamacji, wiecie co napisali że muszę im jeszcze dopłacić około 40 zł bo ponieśli koszty ustalenia adresu z nr rejestracyjnego samochodu. Pisza ze nie podałam nr. mandatu a mieli już mój adres bo składałam reklamację. Potrafili pieniądze zaksięgować a nie wiedzieli od kogo, przecież powinni te pieniądze zwrócić do mnie z powrotem z dopiskiem za co i by było wszystko wiadome. Są tak pazerni że myśleli że nie posiadam już żadnych potwierdzeń i jeszcze raz wyłudzą znowu pieniądze. Jak pisałam na wstępie powinno się omijać takie sklepy z daleka bo poniekąd to one są też winne za taką sytuację jak się ma paragon to reklamacja powinna być uznana. Dlatego prawie wszyscy piszą że padli ofiara firmy która patrzy tylko jak oskubać klienta. Powtarzam trzeba kupować tam gdzie tego nie stosują albo są bramki i na wjazd parkingu bierze się bilet na czas zakupów, a nie nabijać kasy złodziejom. Pozdrawiam wszystkich oszukanych.
    Odpowiedź portalu.
    Wygląda to na podwójną próbę wyłudzenia. Proponuję kontakt z powiatowym Rzecznikiem Konsumenta lub bezpośrednie pisemne zgłoszenie przestępstwa na komendzie Policji. Polecam także artykuł https://forum-konsumenta.pl/blog-apcoa-wezwanie-do-zaplaty/ gdzie jest opisany proceder na podstawie firmy Apcoa, ale działania takie same.

  17. Model biznesowy jest prosty żyją z kar i jak dużo osób skorzysta z biletu to będą podnosić kary. Dziś jest 200 a za chwilę 600 może 1000. Nie ma ograniczenia jak w GOGO barze. Zarobi komornik i windykacja. Dlatego nie kupujcie w tych sklepach i piszcie to rekomendacjach.
    Jak sklep dostanie falę negatywnych opinii to się zastanowi. Inaczej pazerność ATparking jest nieograniczona.

  18. Dla firmy liczy się tylko pieniądz.
    Absolutnie żadnego indywidualnego podejścia do klienta.
    Zaparkowałem samochód na jednym z parkingów w Gdynii – fakt, nie wziąłem biletu, ale tylko dlatego, gdyż cała operacja zajęła by więcej czasu niż samo skorzystanie z punktu usługowego, z którego na marginesie miałem paragon.
    W drodze powrotnej do auta zaczepiła mnie pani z mobilnego centrum krwiodawstwa i zachęciła mnie do oddania krwi, na co przystałem zapominając całkiem o parkowaniu bez biletu.
    Po pół godzinie wróciłem do auta, a tam niespodzianka – mandacik.
    Składałem reklamację do ATPark z załączonym paragonem z punktu usługowego oraz z zaświadczeniem z punktu krwiodawstwa, ale reklamację odrzucono.
    Życzę wszystkim w firmie ATPark zdrowia i oby w przyszłości nie musieli korzystać z mojej krwi, za oddanie której musiałem zapłacić kwotę mandatu.
    Pozdrowienia i dużych zysków bez skrupułów Życzę!!!

  19. Bardzo mnie to zdziwiło, że żądają nr Pesel, w dodatku żałosny komputerowy odpis na reklamację, paragon ze sklepu jest nieważny, to po co firma żąda dowodu w formie paragonu, omijam szerokim łukiem Millenium Hall w Rzeszowie jak większość moich znajomych, widać, że dużo miejsc parkingowych w garażach pod galerią takie traktowanie odbije się na przedsiębiorcach sprzedających swoje towary, bo tak jak w moim przypadku będę omijać i raczej nie będę reklamować.

  20. Co za firma, nie uznają reklamacji, do jej zgłoszenia wymuszają mnóstwo informacji w tym nr PESEL. Nie pomaga przesłanie dowodu zakupu ze sklepu ani udokumentowanie czasu pobytu w centrum. dno.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top