Spam co to znaczy

SPAM co to znaczy gdy atakuje haker lub reklamodawca – jak chronić się przed niechcianą korespondencją

Kto tak naprawdę podsyła nam spam ? Okazuje się że są to wyspecjalizowane agencje reklamowe, które nie wiadomo dlaczego otrzymują na przykład dotacje z Unii, na zatruwanie nam życia poprzez notoryczne wysłanie niechcianych informacji na skrzynki pocztowe. Mało tego bazy danych zdobywane są, w typowo przestępczy sposób, nie mający nic wspólnego z akceptacją i wiedzą ich posiadaczy.

Centrum Medyczne Telmed wprowadza w błąd

Prezes UOKiK ściga Centrum Medyczne Telmed z Lublina za wprowadzanie w błąd pacjentów online

Prezes UOKiK stawia zarzuty naruszenia zbiorowych interesów konsumentów spółce Centrum Medyczne Telmed z Lublina. Użytkownicy portali e-lekarz24h.pl i e-zwolnienie24h.pl mogą być wprowadzani w błąd co do możliwości uzyskania recepty na niektóre leki, oraz autentyczności opinii o usługach i prawa do odstąpienia od umowy. Przedsiębiorcom grozi kara do 10 proc. obrotu. Dowiedz się więcej o tej kontrowersyjnej sprawie.

Apostołowie Opinii manipulują wizerunkiem firm

Apostołowie opinii zmanipulowanych czyli czyściciele wizerunku nacenzurowanych firm, za pieniądze mocodawców zastraszają publikatorów rzetelnych komentarzy karami finansowymi, a nawet więzieniem

W dzisiejszym świecie opartym o siłę pieniądza, walka o prawdę i rzetelność staje się coraz trudniejsza. W trend odnowy próbują wpisać siebie Apostołowie Opinii, manipulując wizerunkiem firm za powiązane fundusze. Wykorzystują elementy nacisku prawnego, w postaci fali paragrafów wysypanych jak z cebra, bez umiaru i odsiewu. Dlatego publikujący prawdę demaskatorzy, stają przed groźbami i karami finansowymi, a także wyrokami więzienia. Czy walka o rzetelność w mediach ma jeszcze szansę powodzenia? Warto przyjrzeć się temu zjawisku bliżej, by zrozumieć jakie mechanizmy działają za kulisami manipulacji komentarzami, i czy istnieją sposoby na jej powstrzymanie.

Asmanta Call Center notorycznie wydzwaniając nęka obywateli

Asmanta Call Center wreszcie zasłużenie uhonorowana przez prezesa UOKIK karą 1 500 000 złotych, za telefoniczne nękanie wielu Polaków. Ale dlaczego proceder nadal kwitnie…

Firma telemarketingowa Asmanta Call Center wykonywała połączenia telefoniczne, nie mając zgody na kontakt i wprowadzała konsumentów w błąd, zawyżając kwoty możliwych do pozyskania dotacji – tak orzekł Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Spółka ta i osoby zarządzające mają razem zapłacić ok. 1,5 mln złotych.

Canal Plus infolinia

Canal Plus infolinia – zatrważająca niewiedza konsultantów w przypadku reklamacji i próby wyłudzania pieniędzy przelanych na konto

Trudno jest czasem uzyskać realną informację w przestrzeni internetowej, ale co gdy takiej nie uzyskujemy tam gdzie kierujemy się tylko dla takiego celu – na przykład na infolinii Canal Plus. Co dzieje się gdy chcemy poznać procedurę Reklamacji tunera Telewizji Na Kartę, a przy zastanej kadrze nie posuwamy się do przodu z wiedzą, a wręcz przeciwnie, jakbyśmy się cofali…

Fałszywe opinie w internecie

Fałszywe opinie w internecie ściga UOKiK i wymierza surowe kary dla firm zajmujących się procederem budowania nieprawdziwych informacji, stając ramię w ramię z unijną dyrektywą

Opinie.pro i SN Marketing to pierwsze spółki ukarane przez Prezesa UOKiK za handel nieprawdziwymi recenzjami i ocenami zamieszczanymi w internecie. Oferowane przez nie opinie były fikcyjne i wprowadzały konsumentów w błąd co do produktów lub usług. W związku z unijną dyrektywą Omnibus, od 1 stycznia 2023 roku każda firma, która publikuje recenzje w internecie, będzie musiała informować, jak weryfikuje ich autentyczność.

Avast darmowy antywirus

Avast darmowy antywirus pod pozorem opoki bezpieczeństwa sprzedawał dane użytkowników czym nadwyrężył zaufanie

Program antywirusowy jak i każde inne oprogramowanie komputerowe powinno w gestii użytkownika pozostać neutralne i w żaden sposób nie absorbować dodatkowej uwagi. Ponieważ nie interesuje nas co się dzieje z technologią o której nie mamy przeważnie pojęcia i trudno nam wtedy rzetelnie reagować. Niestety większość firm wykorzystuje nasz strach, i poprzez fałszywe komunikaty o niebezpieczeństwie, próbuje motywacyjnie zmusić do subskrypcji, lub do kroków które nie są uzasadnione rzeczywistymi czynnikami.

Scroll to Top