Snoopy sklep opinie

Snoopy sklep opinie

https://snoopy-sklep.pl/

Właściciel Aleksander Marcin Hermanowicz
E- COMM MASTERS CLOUD LTD 27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX
DROPSHIP LEADERS LTD
KERMITCLOUDS LTD 13 High Birch Court 79 Park Road, New Barnet, Barnet, England, EN4 9QG
FUNLAND ul. Częstochowska 69/77, 62-800 Kalisz tel. 515 650 399
zabawkowo.funopinie
kermitowy-sklep.plopinie
joy-box.plopinie
carsfreaks.plopinie
bluza3d.plopinie
snoopy-sklep.pl
mix-sklep.plopinie
superbluza.pl
tiszortowo.pl
newagesklep.pl
bluzowo.online

Edyta – 6 lutego 2023 ( Snoopy sklep opinie )
Zamówienie na snoopy-sklep 05.12.2022 roku. Dostawa doszła dnia 31.01.2023, ale paczka przyszła do odbioru z zapłatą cła 23,50 pln. Po trudnym i zdawkowym kontakcie zostałam poinformowana:
“Tak jest to opłata losowo dodawana do przesyłek. Chodzi rozporządzenie UE które weszło w zeszłym roku.
Nie mamy wpływu na te opłaty (sami opłacamy wszystko przy zakupie towaru – mimo to nie zwiększyliśmy ceny produktu).”
Powinniśmy jeszcze chyba podziękować za ten los szczęścia.

Nie odebrałam paczki bo nie mam zamiaru płacić, to odsyłają mnie do działu reklamacji:
“W celu uzyskania zwrotu kosztów cła prosimy o kontakt z działem realizującym zwrot pod podanym mailem, w którym prosimy podać następujące dane:
– numer konta:
– kwota pobranego cła:
– numer zamówienia:
– nazwę sklepu:
ZWROT ZOSTANIE ZREALIZOWANY TAK SZYBKO JAK TO MOŻLIWE”
Tylko czy to nie kolejna ściema bo nikt nie odpisał na zapytanie.

Aleksandra – 2 lutego 2023
Paczka z góry opłacona… szła oczywiście kilkadziesiąt dni… cło do zapłacenia 23,50 zł… klocki lego na prezent za ponad 200 złotych, a tu w folii bez żadnego kartonu, wszystko po chińsku – myślę że nie jest to też oryginalne lego… Pierwszy raz w życiu dałam się tak perfidnie nabrać.

Artur – 15 stycznia 2023
Też jestem “klientem” pana Aleksandra Marcina (snoopy-sklep.pl). Mechanizm działania sklepu jest następujący – na stronie mami nas wysyłką w 24h. Po złożeniu zamówienia i otrzymujemy komunikat, że czas podróży przesyłki to od 10 do 28 dni. Jeszcze tego samego dnia napisałem do niego, że rezygnuję z zakupu i proszę o zwrot całej kwoty: 89,99 za towar + 9,99 za przesyłkę, czyli razem 99,98 zł. Ta kwota jest w tej opowieści istotna, o czym w dalszej części.

Zacząłem grzebać w internecie, kto mnie z dużym prawdopodobieństwem zrobił “w wała” i widzę że jest nas więcej. Sklep jest zarejestrowany w Wielkiej Brytani, kontakt tylko mailowy, czyli typowe “piszcie na Berdyczów”. Niemniej w moim przypadku taki kontakt nastąpił, trwało to jakiś czas, ale ktoś napisał, że “tak, oczywiście, kasę oddadzą, ale muszę pisać na innego maila”. Zrobiłem to, odpowiedź znowu przyszła po jakimś czasie, że “oczywiście pieniądze oddadzą, ale to na innego maila trzeba pisać itp. Generalnie zwodzenie na maksa. No i teraz najlepsze – pieniądze oddali po miesiącu, ale zamiast wspomnianych wyżej 99,98 zł otrzymałem przelew na kwotę 80 zł.

W związku z tym z dużym prawdopodobieństwem gość bazuje na jeleniach, którzy wpłacają mu kasę na lipny towar, po czym oddaje im 80% wartości tego, co wpłacili. Z reguły nie są to jakieś duże kwoty, więc zapewne większość oszukanych ludzi machnie na to ręką, ale przy większej skali zrobionych w ten sposób w konia uzbiera mu się niezła suma z każdego przekrętu, który założy.

Andrzej – 11 stycznia 2023
No właśnie dołączyłem do grona niezadowolonych klientów sklepu snoopy-sklep.pl.
Zero kontaktu, towar niewysłany mimo zapewnień że wysyłają w ciągu 24 godzin
Czy ktoś wie czemu Przelewy24 wciąż obsługuje ten sklep ?
Czy możemy jakoś wpłynąć na Przelewy24 żeby usunęło tego klienta, w ten sposób ograniczymy liczbę tych zdarzeń.
Ja wysłałem już reklamację transakcji do Przelewy24, pieniędzy nie odzyskam ale może pójdą po rozum do głowy.
Tak samo można by napisać do Google bo widzę że reklamy są wykupione w Google.

MR – 31 grudnia 2022
Snoopy Sklep – ten sam właściciel co Kermitowy sklep
Ostrzegam przed kupowaniem tam czegokolwiek. Towar z Chin z długim czasem na dostawę, gdy dotarł był zupełnie niezgodny z zamówieniem. I jeszcze listonosz zażyczył sobie dopłatę za cło. Sądząc po danych kontaktowych, biznesem zajmuje się kwiat emigracji w UK, co wiele wyjaśnia. Dramat

31 komentarzy “Snoopy sklep opinie”

  1. Niestety zwykli oszuści. Kupiłam u nich plecak górski, po czym anulowałam zamówienie, ponieważ nie odpowiadał mi zbyt długi termin realizacji. Od lutego (!) trwa wymiana maili z ich „działem reklamacji”, który uparcie twierdzi, że zwrot kasy nastąpi, został zlecony lub już nastąpił, ale te pieniądze do mnie nadal nie dotarły. Może dla kogoś 209 zł to nie jest fortuna, ale ja jestem wściekła. Gdzie można zgłosić oficjalnie to oszustwo, żeby ich w jakikolwiek sposób ukarać i żeby sklep przestał robić w bambuko ludzi?
    Odpowiedź moderatora:
    …Tylko Policja ! Ponieważ firma zarejestrowana jest w Wielkiej Brytanii, i brak jest ochrony instytucji z racji praw konsumenta. Co prawda znam przypadki determinacji klientów, którzy uzyskali zwrot po specyficznym uzasadnieniu swoich racji.

  2. Towar dotarł do mnie po paru miesiącach. Na etykietę zwrotną czekam już prawie miesiąc. Jak dla mnie oszuści i naciągacze. Zupełnie nie respektują swojego regulaminu. Generalnie robią sobie z ludźmi co chcą. Nie polecam zakupów.

  3. wkurzony klient

    Cześć,

    Otwórzmy pozew zbiorowy. Wystarczy 10 osób. Dostaniemy zwrot i może się właściciel nauczy , że to już nie czasy że można sobie z ludźmi tak pogrywać.

    Osoba jest podana z imienia i nazwiska. Ja zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta i jak nie zacznie odpisywac na wiadomośic to również na policję.

  4. Witam. NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ.
    Towar zamówiony 12 stycznia 2023, dotarł 02 maja (PRAWIE 4 MIESIĄCE DOSTAWY) a wpisywany czas 24h to tylko ściema.
    DODATKOWO MUSIAŁEM ZAPŁACIĆ CŁO – o czym nic na stronach sklepu nie ma.
    Dodatkowo nie dostałem żadnego rachunku oprócz opisu w mailu – z powodu czego były dodatkowe problemy na cle.

  5. Za dużo nie ma co pisać. Tak jak reszta. Produkt bez kartonu, rozpakowany w kopercie pocztowej… Do tego okazuje się w instrukcji, że nie jest kompletny. Czas oczekiwania na przesyłkę, dużo dłuższy niż w regulaminie…. Opłata za przesyłkę również wyższa, niż w regulaminie. Na stronie produktu, tylko śmieszna informacja, że „wysyłka w 24h”. Mam nadzieje, że ktoś przeczyta te opinie zanim zamówi coś z tego sklepu. Pierwszy raz spotykam się z taką dezinformacją w sklepie online….

  6. Na swoje zamówienie czekam od 18 grudnia. Niestety za późno się zorientowałam, że to taki przekręt…

  7. Jeżeli nie można tej qrwy pociągnąć do odpowiedzialności prawnej przez instytucje takie jak uokik, to przydałby się jakiś detektyw = może Rutkowski Patrol… tyle że ten honorarium ma w Hamerach lub Sasinach.

  8. Ja też w styczniu zamówiłam karty pokemon, miał to być prezent urodzinowy, jak się zorientowałam że nie dojdzie na czas chciałam anulować zamówienie, ale odpisali ze zamówienie zostało wysłane i jak dojdzie to mogę zwrócić na polski adres, zamówienie przyszło w 21 kwietnia ! Nie otwierałam, bo chciałam od razu zwrócić ale póki co cisza, żadnej odpowiedzi na maila, proponuję zgłosić to do rzecznika praw konsumenta.

    Odpowiedź administratora.
    Podmiot zarejestrowany jest w Wielkiej Brytanii, i instytucje konsumenckie włącznie z UOKiK, nie mają możliwości zrobienia czegokolwiek. Pozostaje pozew cywilny lub zbiorowy.

  9. Też zostałam oszukana przez sklep snoopy-sklep ,może trzeba to rozgłosić po internecie z większą mocą tak by więcej kupujących nie zostało oszukanych….

  10. Proszę nic nie kupować z tego sklepu. Brak kontaktu, pomimo anulowania zamówienia, paczka przyszła po ponad miesiącu od zamówienia, oczywiście z doliczonym kosztem cła. Na kolejne maile – zdawkowe odpowiedzi. NIE POLECAM!

  11. Szczerze nie polecam !!!
    Zakupiłam klocki dla dziecka, upominałam się o informacje nt. dostawy przez kolejne dwa miesiące. Każdy mail zawierał inne dane do paczki, linki byłe nieaktywne. Po długiej i wyczerpującej korespondencji w końcu otrzymałam nr paczki. W zasadzie po 3,5 miesiąca od zamówienia otrzymałam paczkę, za którą jeszcze musiałam zapłacić cło. Po kolejnym mailu z żądaniem wyjaśnienia w sprawie dodatkowych opłat, otrzymałam odpowiedź, że mogę dochodzić roszczeń o zwrot cła i adres reklamacji… To było fatalne doświadczenie, już nie wspomnę o jakości towaru… Moje dziecko było okropnie rozczarowane, najpierw tak długim oczekiwaniem na prezent, a później towarem, który wyjęło z opakowania. ( koperta i w środku worek z klockami ). Najgorzej zainwestowane 200pln !!!

  12. Aaa jeszcze mąż opłacił dziś kolejną przesyłkę 9.50.

    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. Widzę, że jest nas więcej.. szlak mnie zaraz trafi, że tak dałam się nabrać. Dziecko moje 27 stycznia zamówiło karty Pokemon 94.99 plus wysyłka 104 z groszami. Syn aż do dziś czekał na przesyłkę, pudełka brak, zapakowane w folię, a niby super okazy. Pisałam maile dostałam tylko kilka informacji zwrotnych w których był podany mail z linkiem do śledzenia przesyłki który oczywiście nie działał. Dramat, wstrętni oszuści.

  14. Masakra, wysyłka oczywiście niezgodna z informacją, masakra będę omijać ten sklep szerokim łukiem, oczywiście przesyłka opłacona a listonosz prosi o 13,50 . Buraki a i oczywiście nie zmieścili się w czasie dostawy

  15. Towar zamówiony 5 lutego, z obietnicą wysyłki w 24h, dzisiaj(29 marca) dostałem od nich email że status przesyłki się zmienił i została wysłana 🙂

    Niestety, w teorii wszystko zrobili zgodnie ze swoim „regulaminem”, bo minęło 37 dni roboczych a dają sobie 45.

    Uwaga – zaczęli podpisywać się w emailu domeną gameshop.fun i tytułują się obecnie sklepem gameshop.fun(pomimo iż zamówienie było dokonane w 'snoopy sklep’). Taka domena nie istnieje, ale podają linki do niej i email SKLEP.GAMESHOP.FUN@GMAIL.COM.

  16. Witamy, Państwa paczka jest bezpieczna w drodze – dojdzie w terminie opisanym na sklepie oraz regulaminie. Link do śledzenia paczki zostanie przesłany w następnej wiadomości. Pozdrawiamy i prosimy o cierpliwość.
    Po mojej interwencji otrzymałam taką wiadomość………

  17. Działają na platformie shoper , pisałem do nich , odpisali , że jak zgłoszę na policję to mogą się tym zająć .
    Pewnie nikt nie zgłasza , bo mała szkodliwość czynu i rozchodzi się po kościach . Jeśli shoper nie wyrzuci ich , to będzie działać dalej .

  18. Dołączam niestety do grona oszukanych. Zamówiłam dla syna klocki za prawie 300 zł. Zamówienie opłaciłam 7 grudnia 2022 r. Do tej pory nie otrzymałam ani klocków, ani zwrotu pieniędzy. Udają głupa. Niby coś odpisują, ale cały czas mnie zwodzą. Składam zawiadomienie na policji.

  19. Zgadzam się z poprzednikami, ściemniacze, zamówiłem plecak bo chciałem szybką dostawę po zorientowaniu się natychmiast prosiłem o anulowanie zamówienia. Ale złodzieje do tej pory się nie odbywają. Dałem się nabrać bo google polecał ten sklep. Oszustwo w biały dzień. Plecak z china na allegro kosztuje niecałe 40 zł a tutaj chcieli 150 ale chodziło mi o natychmiastową dostępność a nie o wysyłkę z Chin. Wysłałem już 3 wiadomości. Kutasy.

  20. Mnie też odzukano. Na urodziny kolegi mojej córki zamówiłam plecak z pokemonami za 135 zl. Taki sam na allegro kosztuje 75 zł, ale przesyłka 2 tyg więc zamówiłam w snoopym bo tu 24h. Zapłaciłam więcej, wybrałam kuriera zamiast poczty. Plecak szedl 60 dni! Przy odbiorze kazano mi zapłacic za przesyłkę dodatkowo 20 zł. Oszuści. Napisali, że to cło i nie mają na to wpływu. Gdzie można to zgłosić?

  21. Witam, widzę ze nie jestem jedyną osoba która dała się nabrać 😔 na pytanie mejlowe kiedy zostanie wysłane do mnie zamówienie, dostałam odpowiedz ze „spokojnie sobie czeka” 😒 ale gdzie czeka ? Na stronie w rubryce „status” od 22 lutego widnieje „paczka jest pakowana”. Miał to być prezent, skusiła mnie szybka wysyłka i to uśpiło moja czujność niestety. Czy ktoś wie jak odzyskać chociaż polowe kasy ?

  22. Witam gdzie mam prosić o zwrot pieniędzy na jakiego maila mam napisać o zwrot moich pieniędzy ?

  23. Witam. Jestem niestety kolejną zrobioną w balona przez snoopy-sklep. Zamówiłam dnia 10.12,2022r pudełko na karty do Pokemon i nic… zero… Po moich mailach oczywiście przepraszają, sprawdzili moje zamówienie, no i co… TOWAR W DRODZE…cały czas..chyba z 6 maili wysłałam i nic…. Ja sprawę zgłoszę do UOKiK-u… Chodzi mi tylko o to żeby następnych osób nie nabierali.. Pieniądze w kwocie 100 złotych niestety poszły do złodzieja. Ale najgorsze w tym wszystkim to zawód jaki sprawiłam wnukowi.

  24. Za plecak dla wnuka zapłaciłam 139,99.Bylo to 6.marca. Miał być w ciągu 24 godzin. Myślę że dałam się pierwszy raz w ten sposób oszukac. Na maila żadnej odpowiedzi nie dostałam. Ostrzegam wszystkich!!

  25. Jestem jedną z wielu klientek oszukanych przez ten „sklep”. Zamówiłam zabawkę dla dziecka (pudełko na karty pokemon) 23 listopada 2022r, właśnie w snoopysklep , pomimo że była ona tam dwukrotnie droższa niż na Allegro, ponieważ zasugerowałam się informacją, że mają dużo towaru na składzie i wysyłają go w ciągu 24 godzin od zapłaty. Zależało mi na tym żeby paczka dotarła na Mikołajki. Oczywiście dostawy nie było ani na Mikołajki, ani na Boże Narodzenie, nie otrzymałam zamówienia do dzisiejszego dnia. Początkowo obsługa sklepu mamiła mnie , że przesyłka jest w drodze i już lada dzień dotrze do mnie, potem tłumaczyli się, że nie odpowiadają za przewoźnika, kazali śledzić link dostawy, aż w końcu przestali w ogóle odpowiadać na moje e-maile.
    Kilkukrotnie żądałam zwrotu pieniędzy, oczywiście bez żadnego rezultatu.
    Bardzo chciałabym się dowiedzieć gdzie można zgłosić takie oszustwo. Mnie również nie chodzi tylko o wydane 100 zł, ale nie mogę zapomnieć zawiedzionej miny mojej wnuczki, która codziennie pytała się czy już mam dla niej wymarzony prezent, a poza tym nie można odpuszczać takim oszustom.

  26. Ten niby sklep internetowy to jakieś jaja…
    Zamówienie złożone 11 grudnia 2022r. Do dnia dzisiejszego nie zostało dostarczone. W e-mail jaki dziś wysłałam do tego oto niby sklepu, z zapytaniem co oni mają na ten temat do powiedzenie, dostałam odpowiedź „paczka jest w drodze”
    Robią z ludzi debili, niestety że mnie również zrobili..

  27. Dołączam do niezadowolonych i oszukanych, w oparciu o adresy rejestracji poszukam instytucji do których można zgłosić te złodziejskie praktyki.

  28. Witam, u mnie taka sama sytuacja, towar zakupiony 9 stycznia 2023, według regulaminu powinien dojść maksymalnie w ciągu 45 dni…nadal go nie ma. twierdzą, że wysłali, a gdy proszę o numer listu przewozowego piszą, że podadzą w następnej wiadomości i tak przez 10 kolejnych dni…..

  29. Potwierdzam, snoopy-sklep to niestety zwykły scam. Dałem się nabrać, strona wyglądała w miarę normalnie, zarówno sam system zakupów, płatności przez przelewy24 itd – nic nie wyglądało jak typowy wałek. Może lekko przestarzały UI, no i adres na domenie gmail, no ale nie uruchomiło to żadnych czerwonych lampek u mnie w głowie niestety.

    Zależało mi na szybkiej wysyłce, towar zamówiony 5 lutego, oczywiście nie dotarł do teraz. Sklep na pytanie o wysyłkę odpisał po 4=ech dniach (gdzie wysyłka miała być zrealizowana w 24 godziny :)). Odesłali do regulaminu i proszą o cierpliwość 🙂 Niezła bezczelność 🙂

    Dopiero przy 3cim dniu, gdy sklep nie poinformował o wysyłce zacząłem czytać opinie. Zaiście “imponujący” model biznesowy, zastanawiam się czy im się to w ogóle opłaca na dłuższą metę finansowo, mam wrażenie że więcej z tym zachodu niż to wszystko warte. Zastanawiam się co z tym zrobić dalej, nie chodzi mi już o tą stówę wydaną na towar, ale jak tu chamstwo ukrócić…

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top