Snoopy sklep opinie

Snoopy sklep opinie


https://snoopy-sklep.pl/

Właściciel Aleksander Marcin Hermanowicz
E- COMM MASTERS CLOUD LTD 27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX
DROPSHIP LEADERS LTD
KERMITCLOUDS LTD 13 High Birch Court 79 Park Road, New Barnet, Barnet, England, EN4 9QG
FUNLAND ul. Częstochowska 69/77, 62-800 Kalisz tel. 515 650 399
zabawkowo.funopinie
kermitowy-sklep.plopinie
joy-box.plopinie
carsfreaks.plopinie
bluza3d.plopinie
snoopy-sklep.pl
mix-sklep.plopinie
superbluza.pl
wesolabluza.pl
mikrusek.pl
pilkomania.pl
tiszortowo.pl
newagesklep.pl
bluzowo.online

Edyta – 6 lutego 2023 ( Snoopy sklep opinie )
Zamówienie na snoopy-sklep 05.12.2022 roku. Dostawa doszła dnia 31.01.2023, ale paczka przyszła do odbioru z zapłatą cła 23,50 pln. Po trudnym i zdawkowym kontakcie zostałam poinformowana:
“Tak jest to opłata losowo dodawana do przesyłek. Chodzi rozporządzenie UE które weszło w zeszłym roku.
Nie mamy wpływu na te opłaty (sami opłacamy wszystko przy zakupie towaru – mimo to nie zwiększyliśmy ceny produktu).”
Powinniśmy jeszcze chyba podziękować za ten los szczęścia.

Nie odebrałam paczki bo nie mam zamiaru płacić, to odsyłają mnie do działu reklamacji:
“W celu uzyskania zwrotu kosztów cła prosimy o kontakt z działem realizującym zwrot pod podanym mailem, w którym prosimy podać następujące dane:
– numer konta:
– kwota pobranego cła:
– numer zamówienia:
– nazwę sklepu:
ZWROT ZOSTANIE ZREALIZOWANY TAK SZYBKO JAK TO MOŻLIWE”
Tylko czy to nie kolejna ściema bo nikt nie odpisał na zapytanie.

Aleksandra – 2 lutego 2023
Paczka z góry opłacona… szła oczywiście kilkadziesiąt dni… cło do zapłacenia 23,50 zł… klocki lego na prezent za ponad 200 złotych, a tu w folii bez żadnego kartonu, wszystko po chińsku – myślę że nie jest to też oryginalne lego… Pierwszy raz w życiu dałam się tak perfidnie nabrać.

Artur – 15 stycznia 2023
Też jestem “klientem” pana Aleksandra Marcina (snoopy-sklep.pl). Mechanizm działania sklepu jest następujący – na stronie mami nas wysyłką w 24h. Po złożeniu zamówienia i otrzymujemy komunikat, że czas podróży przesyłki to od 10 do 28 dni. Jeszcze tego samego dnia napisałem do niego, że rezygnuję z zakupu i proszę o zwrot całej kwoty: 89,99 za towar + 9,99 za przesyłkę, czyli razem 99,98 zł. Ta kwota jest w tej opowieści istotna, o czym w dalszej części.

Zacząłem grzebać w internecie, kto mnie z dużym prawdopodobieństwem zrobił “w wała” i widzę że jest nas więcej. Sklep jest zarejestrowany w Wielkiej Brytani, kontakt tylko mailowy, czyli typowe “piszcie na Berdyczów”. Niemniej w moim przypadku taki kontakt nastąpił, trwało to jakiś czas, ale ktoś napisał, że “tak, oczywiście, kasę oddadzą, ale muszę pisać na innego maila”. Zrobiłem to, odpowiedź znowu przyszła po jakimś czasie, że “oczywiście pieniądze oddadzą, ale to na innego maila trzeba pisać itp. Generalnie zwodzenie na maksa. No i teraz najlepsze – pieniądze oddali po miesiącu, ale zamiast wspomnianych wyżej 99,98 zł otrzymałem przelew na kwotę 80 zł.

W związku z tym z dużym prawdopodobieństwem gość bazuje na jeleniach, którzy wpłacają mu kasę na lipny towar, po czym oddaje im 80% wartości tego, co wpłacili. Z reguły nie są to jakieś duże kwoty, więc zapewne większość oszukanych ludzi machnie na to ręką, ale przy większej skali zrobionych w ten sposób w konia uzbiera mu się niezła suma z każdego przekrętu, który założy.

Andrzej – 11 stycznia 2023
No właśnie dołączyłem do grona niezadowolonych klientów sklepu snoopy-sklep.pl.
Zero kontaktu, towar niewysłany mimo zapewnień że wysyłają w ciągu 24 godzin
Czy ktoś wie czemu Przelewy24 wciąż obsługuje ten sklep ?
Czy możemy jakoś wpłynąć na Przelewy24 żeby usunęło tego klienta, w ten sposób ograniczymy liczbę tych zdarzeń.
Ja wysłałem już reklamację transakcji do Przelewy24, pieniędzy nie odzyskam ale może pójdą po rozum do głowy.
Tak samo można by napisać do Google bo widzę że reklamy są wykupione w Google.

MR – 31 grudnia 2022
Snoopy Sklep – ten sam właściciel co Kermitowy sklep
Ostrzegam przed kupowaniem tam czegokolwiek. Towar z Chin z długim czasem na dostawę, gdy dotarł był zupełnie niezgodny z zamówieniem. I jeszcze listonosz zażyczył sobie dopłatę za cło. Sądząc po danych kontaktowych, biznesem zajmuje się kwiat emigracji w UK, co wiele wyjaśnia. Dramat


87 komentarzy “Snoopy sklep opinie”

  1. ❗❗❗OSZUSTWIE ❗❗❗Zamówiłem produkt, czekałem miesiąc i przyszedł niewłaściwy produkt nikt nie chciał odpisać, ale odpisali, że zwrócą pieniądze ale minął miesiąc i pieniądze nie ma i nikt nie odpisuje nie kupujcie w tym sklepie bo to złodzieje

  2. Potwierdzam. Nie kupujcie u oszusta. Paczka idzie bardzo długo a na koniec trzeba opłacić losową opłatę celną. I nagle kontakt mailowy się urywa… O zwrot pieniędzy trzeba powalczyć ale nie wiadomo czy się uda.

  3. najgorszy sklep! miesiąc czekania na paczkę bez numeru przesyłki i jeszcze do zapłaty cło,…. nie polecam oszustów

  4. Oszuści, oszuści i jeszcze raz oszuści. Nie dość, że na stronie napisane mają, że wysyłka w 24h to jeszcze kłamią w wiadomościach do klienta. Po 1.5 tyg od zamówienia napisałam do nich maila z zapytaniem co z przesyłką bo nie ma żadnej wiadomości a było, że wysyłają w 24h w odpowiedzi otrzymałam informację, że przesyłka jest bezpieczna w drodze i wyślą maila z linkiem do śledzenia przesyłki. Po kilku kolejnych dniach przyszedl mail z linkiem, który nie działał bo przesyłka nie istniała. W końcu po ponad miesiącu od zamówienia przyszła paczka, chiński bubel, z przeroczystej folii bez opakowania w dodatku do zapłaty cło. Omijać szerokim łukiem!!! Wysłałam kilka maili z wyrażeniem opini i ich naciąganiu i oszustwach to napisali, że oni też muszą cło płacić a nie podwyższają cen towarów. Zamiast jakiegokolwiek przepraszam czy cokolwiek to jeszcze teksty, że oni też płacą. MASAKRA

  5. Towar zamówiony 15 grudnia z nadzieją, że będzie to prezent świąteczny. Dziś jest 3 lutego, zamówienia jak nie było tak nie ma. Dostałam zapewnienie 15 stycznia, że za kilka dni otrzymam przesyłkę z kodem do śledzenia na emonitoringu poczty polskiej, niestety kod nie istnieje w bazie, a paczki jak nie było tak wciąż nie ma. Kontakt znikomy z tą samą regułka za każdym razem. Nie polecam nawet rozważać zakupu na tej stronie.

  6. Uwaga nie zamawiać!!!
    Zamówiłam klocki LEGO przed świętami Bożego Narodzenia i do tej pory nie przyszły,!!! Co za porażka . Zobaczymy czy w ogóle i co przyjdzie..

  7. No widzę że nie tylko ja się dałem oszukać. Zdjęcia produktu z oferty zupełnie inne, mialo być lego a pakowane klocki w worki, wszystko z Chin bez loga. Sopro braków ciężko złożyć. Czas oczekiwania ponad miesiąc, do tego opłata 26.50 niby losowy koszt przesyłki. Gdzie napisane jest że przesyłka free.
    W odpowiedzi taki oto email— „Tak jest to opłata losowo dodawana do przesyłek.
    Chodzi rozporządzenie UE które weszło w zeszłym roku.
    Nie mamy wpływu na te opłaty (sami opłacamy wszystko przy zakupie towaru – mimo to nie zwiększyliśmy ceny produktu).”
    No szczęście niepojęte że nie zwiększyli ceny produktu, obiecali nawet mały gratis, którego nie było, chyba że gratisem jest ta dodatkowa opłata.
    OSZUŚCI UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NIE KUPOWAĆ

  8. 9 stycznia 2024 zamówiłam klocki, skuszona 24h wysyłką. Po upływie 24h zaczęłam drążyć temat. I trafiłam na to forum. Natychmiast napisałam do sklepu, że w związku z niewysłaniem przesyłki w ciągu 24h, niepoinformowaniem mnie o wysyłce z Chin i konieczności opłaty cła odstępuję od umowy i żądam zwrotu kwoty139zł.
    11 stycznia dostaje odpowiedź, że nie mogą anulować zamówienia, bo paczka już wysłana ale oczywiście jak już odbiorę paczkę to mogę dokonać zwrotu. Upieram się, że nie dostałam żadnego potwierdzenia wysyłki, status zamówienia nadal „w trakcie pakowania” w związku z czym odstępuje od umowy. Znowu dostaje odpowiedź, że paczka w drodze. Odpisuję im, że łamią nie tylko polskie prawo ale nie respektują własnego regulaminu. I że jeśli w ciągu 24h zamówienie nie zostanie anulowane, to zgłoszę sprawę nie tylko polskim organom ścigania ale również brytyjskim. Cisza. Jaśnisty szlag mnie trafia, więc piszę do TPay (kontakt idealny), żeby podjęli interwencję w snoopy sklep, bo niejako pośredniczą w procederze i, że to wstyd współpracować z takim klientem. Dosłownie po pół godziny dostaje zwrotnego maila z TPay że przekazali snoopy shop środki więc sami nie mogą mi ich zwrócić, ale skontaktują się ze sklepem. Po dwóch godzinach dostaje maila ze snoopy shop, że „szczęśliwie” udało się anulować moje zamówienie i zawrócić paczkę w drodze. ŚMIECH NA SALI. No i że zwrócą Mi kasę. Pisze do nich maila, że kasa ma być w ciągu 24h bo inaczej zawiadomię brytyjską policję i odpowiednią instytucje konsumencką w Wielkiej Brytanii. Po pół godziny dostaje maila z TPay, że otrzymali zlecenie zwrotu środków od snoopy shop. Po jakimś czasie przychodzi powiadomienie z banku, że na moje konto jest dokonywany zwrot i powinien być zaksięgowany w ciągu 7 dni. Więc czekam.
    Dla tych co odebrali przesyłkę – dokonywać zwrotu natychmiast i upierać się przy zwrocie kasy. Dla tych co nie otrzymali powiadomienia o wysyłce – składać oświadczenie o odstąpieniu od umowy, żądać zwrotu kasy i informować o możliwości zgłoszenia przestępstwa oszustwa w Wielkiej Brytanii. Myślę, że duuuuzo dała interwencja TPay więc warto ich zaangażować.
    Ja i tak zgłoszę sprawę odpowiednim instytucjom w Wielkiej Brytanii, nie będzie człowiek czuł się bezkarny.

  9. Oszuści ! Ja też dałam się nabrać. Kamper LOL. Zamówiłam, czekałam ponad miesiąc, musiałam zapłacić 8.5 zł i dostałam mikro, tandetną zabawkę, która z kamperem LOL niewiele ma wspólnego. Trzeba ich gdzieś zgłosić !

  10. Oszustwo….klocki nieoryginalne, chińska podróba, nie dość,że paczka doszła po prawie dwóch miesiącach to jeszcze trzeba było dopłacić 18zł. NIE POLECAM!

  11. Oszuści ! Ja też dałam się nabrać. Kamper LOL. Zamówiłam, czekałam miesiąc, listonosz kazał zapłacić 8.5 zł i dostałam mikro, tandetną zabawkę, która z kamperem LOL niewiele ma wspólnego. Trzeba ich gdzieś zgłosić !

  12. Oszuści Kupiłam lalkę lol a przyszła jakaś podróba straszna i w ogóle całkiem inna chińska 😒 jestem załamana

  13. Przestrzega wszystkich i proszę o udostępnienie, tego oszusta na dostępnych portalach, żeby ostrzec innych ludzi. Proszę również o zgłaszanie złodzieja do UOKiK oraz Policję. Ktoś wcześniej czy później mu się do dupy dobierze. Przecież nie mieszka na Marsie a znajomych w WB sporo, więc to tylko kwestia czasu…
    Złodziej i oszust ale najgorsze jest to że żeruje na rodzicach, którzy chcą sprawić swoim dzieciom uśmiech. Po prostu nie człowiek. ..

  14. Oszusty też czekam na przesyłkę od początku grudnia kosztowała mnie 200zl ale po przeczytaniu niestety teraz opini raczej pewnie nie dojdzie jebane oszusty !!!

  15. UWAGA OSZUŚCI!!!! Zamówiłam Kamper LOL na prezent siostrzenicy zapłaciłam 169 zł plus przesyłka. Prezent szedł ok miesiąca. Dotarł przed świętami, ale to nie Kamper LOL. Dotarł jakiś mini kamper z chińskiego plastiku. KAMPER LOL ma ok 1 m długości, a ten który dotarł może ok 20 cm. Zapłaciłam cło ok 9 zł, przy odbiorze na poczcie. Nie będę się szarpać z nimi. Musiałam kupić ponownie w innym sklepie kamper, żeby nie sprawić zawodu dziecku. Bardzo nieuczciwi ludzie. Proszę uważajcie. Ja dałam się nabrać.

  16. Uważajcie na ten „sklep” to są oszuści !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. Witam ja tak samo chyba zostałam oszukana przez sklep snoopy chociaż zamówiłam w krótkim czasie było to teraz 18 grudnia i z nadzieją myślałam że przyjdzie paczka do świąt do piątku lub soboty ale od 18 grudnia zero kontaktu z tym sklepem pisałam emaila wiele razy ale nic żadnego kontaktu już zamówiłam z innego sklepu ale tego tak nie zostawię na pewno niby tylko 190 zł ale za to już bym mogła dołożyć i kupić inna zabawkę dla córki i z całego serca też nie polecam tego sklepu . Dopiero jak zaczęłam czytać tutaj komentarze to dopiero otworzyły mi oczy ze coś jest nie tak z tą paczka pozdrawiam wszystkich …

  18. Też dałem się nabrać, zakup zabawki na prezent 10 grudnia, płatność natychmiastowa, wysyłka dopiero 14 grudnia, wg maila od „sprzedawcy”. Dziś 21 grudnia nie ma danych żadnej przesyłki, nie odpowiada na maile. Gdzie zgłosić takiego cwaniaka z działalnością w GB?

  19. Cholera….że też wcześniej nie trafiłem tutaj… właśnie widzę, że pewnie też zostałem oszukany. Zero kontaktu ze strony sprzedającego….Jakim cudem ta strona jeszcze istnieje? czy jest tu ktoś kto może prawnie zadziałać i szybko zablokować tę stronę? Rzeczywiście już nie chodzi o tę 100zł tylko, żeby innych ustrzec! 🙁

  20. Czekam na przesyłkę, która zamówiłam 5 grudnia. Nikt nie odpowiada na maile…. 🙁 przesyłki brak….

  21. Skoro polskie prawo i UOKiK go nie może sięgnąć…to może zgłaszać to do Brytyjskiego odpowiednika tegoż urzędu? Z pewnością istnieje coś takiego? Trzeba by poszukać.
    Oczywiście komu się chce i ma czas na to za te wydane 200zl..wielu ludzi machnie ręką.
    Ja czekam na przesyłkę.
    Dam znać tu jak dalszy rozwój wydarzeń.
    A czy te klocki są w miarę ok? Można je zbudować? Czy brakuje wielu elementów?

  22. Tez zamówiłam u nich 14 dni temu Lego za niecałe 200zl z przesyłką.
    Widzę w opisie ze nie jest to oryginał,ale ok, niech będzie, oryginału nie ma juz w sprzedaży bo to model sprzed kilku lat.
    Towaru poki co nie ma, podali nr przesyłki i i fo ze jak będzie już w kraju to mogę ja śledzić na stronie poczty polskiej.
    Zobaczymy…Ale juz czuje ze tez zostałam oszukana.
    A czy ktoś z was moze powiedzieć jak jakość tych klocków? Brakuje elementów? Dużo?
    Pal licho brak kartonu, opakowanie, ale czy da się to zbudować?

  23. Ja wnoszę pozew przeciwko temu właścicielowi wam też to proponuję przy dużej liczbie zgłoszeń jesteśmy w stanie coś ugrać a na pewno go powstrzymać żeby nie okradał ludzi .Z tego co tu czytam to jest nas dużo a jeszcze te osoby które się nie odezwały bo pewnie takie też są.

  24. Witam .Masakra-czas oczekiwania prawie 2 miesiące.Dopłata oczywiście cła, nieoryginalny towar-dziecko załamane klockami.Zwykła ściema.

  25. Proponuje każdemu z was napisać do UOKik wszystko sprawnie to idzie przez maila nic was to nie kosztuje ale może ktoś zajmie się tymi oszustami!!! Bo tak nie może być.
    Odpowiedź administratora.
    Przykro mówić ale firma jest zarejestrowania w Wielkiej Brytanii i nie obejmuje ją zasięgiem polski regulator rządowy.

  26. Ja również zostałam oszukana. Pomijając fakt że to rzeczy z Chin to jeszcze wysłali mi nie ten produkt co zamawiałam. W regulaminie maja że powinni mi wysłać etykietę zwrotna z czego oni każą mi na swoim koszt wysłać. Ja się upieram że w regulaminie jest napisane że powinniście mi wysłać etykietę to pni że już nie współpracują z impost i zmienia regulamin. Ja do nich że w dniu zawarcia ze mną umowę mieliście to w regulaminie to oni że jestem problemowa i nie powinnam robić zakupy online. Po długich negocjacjach z nimi zgłosiłam to do UOKik. Zapłaciłam już raz za przesyłkę, cło 18,5zl i mam jeszcze pokryć koszty zwrotu . Masakra ten sklep

  27. Omijajcie szerokim łukiem ten sklep. Zamówiłam dla córki zestaw koników za 110 zł i nigdy ich nie otrzymałam. Zwrotu pieniędzy również. TO ZŁODZIEJE !!!

  28. Witam, niestety także zostałam oszukana zamówiłam figurki pokemon 07.10 do tej pory nie przyszły. Straszę ich policją, prawnikiem nic z tego sobie nie robią. Ostrzegam wszystkich !

  29. Ja tez dałam się nabrać na to oszustwo jednak pieniądze odzyskałam w całości i wszystko w ciągu 24h.
    Jak zorientowałam się co jest grane napisałam 3 maile z prośba o anulowanie i zwrot środków poinformowałam ze jeżeli nie otrzymam zwrotu srodkow zgłoszę sprawę na policję i poinformuje pośrednika płatności o oszustwach -oczywiście zero odzewu. Zadzwoniłam wiec do TPay i przedstawiłam cała sytuacje, miła Pani wysłała wiadomość bezpośrednio do tego oszusta ze ma zwrócić środki które były przelane po tej interwencji w ciągu godziny otrzymałam calkowity zwrot:)

  30. Ja również dałam się oszukać! 🙁 nie całe 200zł, ale zawsze boli…. Towar zamówiłam w lipcu – dziś mamy 19 październik i nic… Ani zabawki, ani pieniędzy

  31. Witam czyli stracę 200 zł płacone blik i przesyłka nie dojdzie co robić by odzyskac pieniądze,jak żałuję że dopiero dziś weszłam tu
    . siedze i płacze zamówiłam komplet do paznokci 24 września ale po komentarzach wiedzę że się nie doczekam

  32. Witam, na paczkę czekaliśmy dobre parę tyg. Przy odbiorze opłata cła. LEGO przyszło bez kartonu, instrukcja w języku chińskim.

  33. Ta banda oszustów teraz udaje, że niby chce zrobić przelew, ale rzekomo podaję zły numer konta. Wysyłają jakieś fejkowe szczegóły transakcji zleconej do realizacji i że bank im zwraca. Co za dzbany!

  34. Ja również dałem się nabrać, ten sam schemat co powyżej, klocki zamówione za 189, paczki na poczcie nie odebrałem bo było za pobraniem a płaciłem, po miesiącu batalii mailowej oddali łaskawie 119zł, oszukali mnie na 70zł…

  35. że ja nie widziałam tego forum wcześniej…towar zamówiony w marcu 2023, do tej pory cisza. Nie raczą nawet odpowiedzieć na wysyłane do nich wiadomości. ani pieniędzy, ani klocków. Niech se w d… wsadzą. To wszystko do nich wróci.

  36. Ja też dałam się naciągnąć. W grudniu 2022 zamówiłam dwa produkty, karty Pokemon oraz album na te karty. Po ponad miesiącu z Chin przeszła jedna przesyłka, malutka koperta w której były tylko karty. Nie było opcji, aby w ta kopertę zmieścił się album. U mnie opłata za przesyłkę wynosiła ok 10zł (cło) o którym szczerze mówiąc nie pomyślałam.
    Napisałam maila, że brakuje drugiego produktu, który w ogóle nie został wysłany, bo by się nie zmieścił w kopertę. W odpowiedzi dostałam link śledzący przesyłkę. Po kolejnym miesiącu znowu kolejny mail i znowu to samo, link śledzący przesyłkę.
    Dopiero teraz w sierpniu napisałam im, że mają mi zwrócić pieniądze. To się zaczęły maile, żeby reklamacje wysłać na inny adres a teraz stoimy na tym, że po raz trzeci piszę im numer konta na ten sam adres, bo twierdzą, że nie dostali numeru konta mimo, że ciągną całą korespondencję na której widać, że ten numer konta był przeze mnie wysyłany.
    Nie polecem i mam nauczkę, nigdy więcej nie zamówię nic co idzie bezpośrednio z Chin.

  37. Snoopy-sklep OSZUSTWO ‼️‼️‼️ paczka zamówiona w 2022 w grudni do dziś nie dotarła. Prosząc o zwrot informują że mam prawo zwrotu. A kiedy pisałam że nie odbiorę już paczki tylko proszę o zwrot pieniędzy to nic się nie dzieje.
    Zaledwie 100zl ale każda złotówka to pieniądz.
    OSZUSTWO

  38. Szczerze odradzam zamawiania czegokolwiek z tego sklepu. Zamówiłem zestaw lego który przeszedł po pół roku bo zapomniało im się wysłać, potem okazało się że zestaw jest niekompletny brakuje kilku części co nie pozwala złożyć zestawu w pełni. Odesłali mnie do reklamacji w której od kolejnych kilku miesięcy próbuje dostać zwrot pieniędzy, ale nic nie osiągnąłem po 4 miesiącach. Ostatnio napisali mi że rekompensata będzie wypłacona ale 35% zamówienia, a dlaczego niby mam dostać tak mało pieniędzy z powrotem jak nie ma w tym nic z mojej winy że wysłali połowę zamówienia ? Ogólnie to firma beznadziejna, omijajcie szerokim łukiem.

  39. Na stronie sklepu snoopy jest informacja, że wysyłka nastąpi w ciągu 24 godzin.Zapłaciłam 27 czerwca 2023 i czekam a przesyłka nawet nie jest jeszcze wysłana .Okazuje się, że sprytnie zostałam oszukana.Ta paczka będzie za około 45 dni.Czyli będzie nadana w Chinach.Nie polecam sklepu.Odstąpiłam od umowy. Nie wiem jeszcze jak długo poczekam na zwrot pieniędzy.

  40. Zamówiłem towar przed wysyłką do mnie przed spakowaniem zrezygnowałem z towaru gdyż 5 dni na to czekać nie chciałem …cóż …miałem otrzymać środki po14 dniach 2 razy pisali do mnie o nr konta do przelewu jakbym pisał z botem …..240 zł poszło na konto ….i udawanie zaczęło się że mam podać dane jak poniżej w mailu były podane …odradzam ludzie kupowanie w tym sklepie zgłaszam sprawę na policję …nie dajcie się nabrać .

  41. Osoby które dały się tak samo oszukać jak ja, po przeczytaniu komentarzy szok ale nie zostawialam tak tego pisalam do przelewy 24 o oszustwo i reklamacje dwa dni później sklep snoopy odp mi ze zakup anulowany kasa przyszła w całości na konto pozdrawiam

  42. OSZUŚCI!!! Towar nigdy nie dotarł. Na każdego maila odpowiadają po ok 2 tygodniach, przedłużając tym samym rozwiązanie sporu. Po 35 dniach, gdy towar nie dotarł zażądałam zwrotu pieniędzy. Po 3 miesiącach wymiany mailowej dalej nie otrzymałam pełnego zwrotu i co chwilę zadają te same pytania. KPINA. Jedynie zgłoszenie do UOKiK może pomóc.

  43. OSZUŚCI!!!! Potwierdzam nie polecam. Pierwsza informacja widnieje taka, że wysyłka jest w 24 h a potem okazuje się, że oczekiwanie do 25 dni. Jawne nabijanie klienta w butelkę. Jak można tak działać??

  44. Plecak oryginalny nike (haha) szedł jak się okazuje z Chin równo 3 miesiące. Zapłaciłam 130 zł plus 22zł listonoszowi za cło. Przyszła chińska podróbka za 4zł! Skandal, żenada, chamstwo!

  45. Moja przygoda z oszustami doczekała się przynajmniej częściowego happy endu…
    Towar zamówiony 5 lutego, nie dotarł do dzisiaj(!). W trakcie byłem mamiony sporadycznymi odpowiedziami, czy też mailami wysyłanymi z różnych adresów email, o tym że towar już został wysłany. Jakoś tak nie za bardzo miałem pomysł co można z tymi oszustami zrobić. Przypomniałem sobie o całej sprawie parę tygodni temu, towaru jak nie było tak nie ma, wysłałem do nich maila że rezygnuje z zakupu i chcę zwrot kosztów. Dziwnym trafem na to odpisali dość szybko, oczywiście przepraszając i nagle proponując błyskawiczną wysyłkę(!).
    Summa summarum, dzisiaj dostałem zwrot, aczkolwiek towar z wysyłką kosztował mnie +/- 120 pln, zwrotu dostałem 80 pln na konto. 40 pln wyparowało, jak rozumiem z tytułu odpisania przez nich na parę moich emaili 🙂 Podejrzewam że spokojnie taką praktykę można by gdzieś zgłosić, bo to już jest żywa kradzież kwoty równej 30% wartości zamówienia. Czyste złodziejstwo, nic więcej, nie ma już tutaj mowy o zasłanianiu się regulaminem i 45-dniowymi terminami wysyłki.

  46. Również zostałam oszukana. Od marca do dnia dzisiejszego ani klocków, ani pieniędzy. Czy nie można zrobić zbiorowego pozwu ?

  47. Jak wyżej, towar zamówiony, opłacony, nie przyszedł. Czy jest jakaś grupa „oszukani przez sklep snoopy „? Może jakiś pozew zbiorowy skoro tyle nas jest.

  48. UWAGA! Oszuści! Towar zamówiony 08.02.2023 r. Zamówienie nadal nie dotarło (30.05.2023 r.) i zapewne nie dotrze. To jest słup, a nie sklep. Na szczęście zamówienie było na ok 115 zł (niska szkodliwość czynu) więc nie jest to wysoka cena aby mieć nauczkę i nigdy więcej nie kupować w sklepach-krzakach. Pierwszy raz miałem taką sytuację i mam nadzieję, że ostatni.
    Pozdrawiam

  49. Niestety zwykli oszuści. Kupiłam u nich plecak górski, po czym anulowałam zamówienie, ponieważ nie odpowiadał mi zbyt długi termin realizacji. Od lutego (!) trwa wymiana maili z ich „działem reklamacji”, który uparcie twierdzi, że zwrot kasy nastąpi, został zlecony lub już nastąpił, ale te pieniądze do mnie nadal nie dotarły. Może dla kogoś 209 zł to nie jest fortuna, ale ja jestem wściekła. Gdzie można zgłosić oficjalnie to oszustwo, żeby ich w jakikolwiek sposób ukarać i żeby sklep przestał robić w bambuko ludzi?
    Odpowiedź moderatora:
    …Tylko Policja ! Ponieważ firma zarejestrowana jest w Wielkiej Brytanii, i brak jest ochrony instytucji z racji praw konsumenta. Co prawda znam przypadki determinacji klientów, którzy uzyskali zwrot po specyficznym uzasadnieniu swoich racji.

  50. Towar dotarł do mnie po paru miesiącach. Na etykietę zwrotną czekam już prawie miesiąc. Jak dla mnie oszuści i naciągacze. Zupełnie nie respektują swojego regulaminu. Generalnie robią sobie z ludźmi co chcą. Nie polecam zakupów.

  51. wkurzony klient

    Cześć,

    Otwórzmy pozew zbiorowy. Wystarczy 10 osób. Dostaniemy zwrot i może się właściciel nauczy , że to już nie czasy że można sobie z ludźmi tak pogrywać.

    Osoba jest podana z imienia i nazwiska. Ja zgłoszę sprawę do rzecznika praw konsumenta i jak nie zacznie odpisywac na wiadomośic to również na policję.

  52. Witam. NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ.
    Towar zamówiony 12 stycznia 2023, dotarł 02 maja (PRAWIE 4 MIESIĄCE DOSTAWY) a wpisywany czas 24h to tylko ściema.
    DODATKOWO MUSIAŁEM ZAPŁACIĆ CŁO – o czym nic na stronach sklepu nie ma.
    Dodatkowo nie dostałem żadnego rachunku oprócz opisu w mailu – z powodu czego były dodatkowe problemy na cle.

  53. Za dużo nie ma co pisać. Tak jak reszta. Produkt bez kartonu, rozpakowany w kopercie pocztowej… Do tego okazuje się w instrukcji, że nie jest kompletny. Czas oczekiwania na przesyłkę, dużo dłuższy niż w regulaminie…. Opłata za przesyłkę również wyższa, niż w regulaminie. Na stronie produktu, tylko śmieszna informacja, że „wysyłka w 24h”. Mam nadzieje, że ktoś przeczyta te opinie zanim zamówi coś z tego sklepu. Pierwszy raz spotykam się z taką dezinformacją w sklepie online….

  54. Na swoje zamówienie czekam od 18 grudnia. Niestety za późno się zorientowałam, że to taki przekręt…

  55. Jeżeli nie można tej qrwy pociągnąć do odpowiedzialności prawnej przez instytucje takie jak uokik, to przydałby się jakiś detektyw = może Rutkowski Patrol… tyle że ten honorarium ma w Hamerach lub Sasinach.

  56. Ja też w styczniu zamówiłam karty pokemon, miał to być prezent urodzinowy, jak się zorientowałam że nie dojdzie na czas chciałam anulować zamówienie, ale odpisali ze zamówienie zostało wysłane i jak dojdzie to mogę zwrócić na polski adres, zamówienie przyszło w 21 kwietnia ! Nie otwierałam, bo chciałam od razu zwrócić ale póki co cisza, żadnej odpowiedzi na maila, proponuję zgłosić to do rzecznika praw konsumenta.

    Odpowiedź administratora.
    Podmiot zarejestrowany jest w Wielkiej Brytanii, i instytucje konsumenckie włącznie z UOKiK, nie mają możliwości zrobienia czegokolwiek. Pozostaje pozew cywilny lub zbiorowy.

  57. Też zostałam oszukana przez sklep snoopy-sklep ,może trzeba to rozgłosić po internecie z większą mocą tak by więcej kupujących nie zostało oszukanych….

  58. Proszę nic nie kupować z tego sklepu. Brak kontaktu, pomimo anulowania zamówienia, paczka przyszła po ponad miesiącu od zamówienia, oczywiście z doliczonym kosztem cła. Na kolejne maile – zdawkowe odpowiedzi. NIE POLECAM!

  59. Szczerze nie polecam !!!
    Zakupiłam klocki dla dziecka, upominałam się o informacje nt. dostawy przez kolejne dwa miesiące. Każdy mail zawierał inne dane do paczki, linki byłe nieaktywne. Po długiej i wyczerpującej korespondencji w końcu otrzymałam nr paczki. W zasadzie po 3,5 miesiąca od zamówienia otrzymałam paczkę, za którą jeszcze musiałam zapłacić cło. Po kolejnym mailu z żądaniem wyjaśnienia w sprawie dodatkowych opłat, otrzymałam odpowiedź, że mogę dochodzić roszczeń o zwrot cła i adres reklamacji… To było fatalne doświadczenie, już nie wspomnę o jakości towaru… Moje dziecko było okropnie rozczarowane, najpierw tak długim oczekiwaniem na prezent, a później towarem, który wyjęło z opakowania. ( koperta i w środku worek z klockami ). Najgorzej zainwestowane 200pln !!!

  60. Aaa jeszcze mąż opłacił dziś kolejną przesyłkę 9.50.

    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  61. Widzę, że jest nas więcej.. szlak mnie zaraz trafi, że tak dałam się nabrać. Dziecko moje 27 stycznia zamówiło karty Pokemon 94.99 plus wysyłka 104 z groszami. Syn aż do dziś czekał na przesyłkę, pudełka brak, zapakowane w folię, a niby super okazy. Pisałam maile dostałam tylko kilka informacji zwrotnych w których był podany mail z linkiem do śledzenia przesyłki który oczywiście nie działał. Dramat, wstrętni oszuści.

  62. Masakra, wysyłka oczywiście niezgodna z informacją, masakra będę omijać ten sklep szerokim łukiem, oczywiście przesyłka opłacona a listonosz prosi o 13,50 . Buraki a i oczywiście nie zmieścili się w czasie dostawy

  63. Towar zamówiony 5 lutego, z obietnicą wysyłki w 24h, dzisiaj(29 marca) dostałem od nich email że status przesyłki się zmienił i została wysłana 🙂

    Niestety, w teorii wszystko zrobili zgodnie ze swoim „regulaminem”, bo minęło 37 dni roboczych a dają sobie 45.

    Uwaga – zaczęli podpisywać się w emailu domeną gameshop.fun i tytułują się obecnie sklepem gameshop.fun(pomimo iż zamówienie było dokonane w 'snoopy sklep’). Taka domena nie istnieje, ale podają linki do niej i email SKLEP.GAMESHOP.FUN@GMAIL.COM.

  64. Witamy, Państwa paczka jest bezpieczna w drodze – dojdzie w terminie opisanym na sklepie oraz regulaminie. Link do śledzenia paczki zostanie przesłany w następnej wiadomości. Pozdrawiamy i prosimy o cierpliwość.
    Po mojej interwencji otrzymałam taką wiadomość………

  65. Działają na platformie shoper , pisałem do nich , odpisali , że jak zgłoszę na policję to mogą się tym zająć .
    Pewnie nikt nie zgłasza , bo mała szkodliwość czynu i rozchodzi się po kościach . Jeśli shoper nie wyrzuci ich , to będzie działać dalej .

  66. Dołączam niestety do grona oszukanych. Zamówiłam dla syna klocki za prawie 300 zł. Zamówienie opłaciłam 7 grudnia 2022 r. Do tej pory nie otrzymałam ani klocków, ani zwrotu pieniędzy. Udają głupa. Niby coś odpisują, ale cały czas mnie zwodzą. Składam zawiadomienie na policji.

  67. Zgadzam się z poprzednikami, ściemniacze, zamówiłem plecak bo chciałem szybką dostawę po zorientowaniu się natychmiast prosiłem o anulowanie zamówienia. Ale złodzieje do tej pory się nie odbywają. Dałem się nabrać bo google polecał ten sklep. Oszustwo w biały dzień. Plecak z china na allegro kosztuje niecałe 40 zł a tutaj chcieli 150 ale chodziło mi o natychmiastową dostępność a nie o wysyłkę z Chin. Wysłałem już 3 wiadomości. Kutasy.

  68. Mnie też odzukano. Na urodziny kolegi mojej córki zamówiłam plecak z pokemonami za 135 zl. Taki sam na allegro kosztuje 75 zł, ale przesyłka 2 tyg więc zamówiłam w snoopym bo tu 24h. Zapłaciłam więcej, wybrałam kuriera zamiast poczty. Plecak szedl 60 dni! Przy odbiorze kazano mi zapłacic za przesyłkę dodatkowo 20 zł. Oszuści. Napisali, że to cło i nie mają na to wpływu. Gdzie można to zgłosić?

  69. Witam, widzę ze nie jestem jedyną osoba która dała się nabrać 😔 na pytanie mejlowe kiedy zostanie wysłane do mnie zamówienie, dostałam odpowiedz ze „spokojnie sobie czeka” 😒 ale gdzie czeka ? Na stronie w rubryce „status” od 22 lutego widnieje „paczka jest pakowana”. Miał to być prezent, skusiła mnie szybka wysyłka i to uśpiło moja czujność niestety. Czy ktoś wie jak odzyskać chociaż polowe kasy ?

  70. Witam gdzie mam prosić o zwrot pieniędzy na jakiego maila mam napisać o zwrot moich pieniędzy ?

  71. Witam. Jestem niestety kolejną zrobioną w balona przez snoopy-sklep. Zamówiłam dnia 10.12,2022r pudełko na karty do Pokemon i nic… zero… Po moich mailach oczywiście przepraszają, sprawdzili moje zamówienie, no i co… TOWAR W DRODZE…cały czas..chyba z 6 maili wysłałam i nic…. Ja sprawę zgłoszę do UOKiK-u… Chodzi mi tylko o to żeby następnych osób nie nabierali.. Pieniądze w kwocie 100 złotych niestety poszły do złodzieja. Ale najgorsze w tym wszystkim to zawód jaki sprawiłam wnukowi.

  72. Za plecak dla wnuka zapłaciłam 139,99.Bylo to 6.marca. Miał być w ciągu 24 godzin. Myślę że dałam się pierwszy raz w ten sposób oszukac. Na maila żadnej odpowiedzi nie dostałam. Ostrzegam wszystkich!!

  73. Jestem jedną z wielu klientek oszukanych przez ten „sklep”. Zamówiłam zabawkę dla dziecka (pudełko na karty pokemon) 23 listopada 2022r, właśnie w snoopysklep , pomimo że była ona tam dwukrotnie droższa niż na Allegro, ponieważ zasugerowałam się informacją, że mają dużo towaru na składzie i wysyłają go w ciągu 24 godzin od zapłaty. Zależało mi na tym żeby paczka dotarła na Mikołajki. Oczywiście dostawy nie było ani na Mikołajki, ani na Boże Narodzenie, nie otrzymałam zamówienia do dzisiejszego dnia. Początkowo obsługa sklepu mamiła mnie , że przesyłka jest w drodze i już lada dzień dotrze do mnie, potem tłumaczyli się, że nie odpowiadają za przewoźnika, kazali śledzić link dostawy, aż w końcu przestali w ogóle odpowiadać na moje e-maile.
    Kilkukrotnie żądałam zwrotu pieniędzy, oczywiście bez żadnego rezultatu.
    Bardzo chciałabym się dowiedzieć gdzie można zgłosić takie oszustwo. Mnie również nie chodzi tylko o wydane 100 zł, ale nie mogę zapomnieć zawiedzionej miny mojej wnuczki, która codziennie pytała się czy już mam dla niej wymarzony prezent, a poza tym nie można odpuszczać takim oszustom.

  74. Ten niby sklep internetowy to jakieś jaja…
    Zamówienie złożone 11 grudnia 2022r. Do dnia dzisiejszego nie zostało dostarczone. W e-mail jaki dziś wysłałam do tego oto niby sklepu, z zapytaniem co oni mają na ten temat do powiedzenie, dostałam odpowiedź „paczka jest w drodze”
    Robią z ludzi debili, niestety że mnie również zrobili..

  75. Dołączam do niezadowolonych i oszukanych, w oparciu o adresy rejestracji poszukam instytucji do których można zgłosić te złodziejskie praktyki.

  76. Witam, u mnie taka sama sytuacja, towar zakupiony 9 stycznia 2023, według regulaminu powinien dojść maksymalnie w ciągu 45 dni…nadal go nie ma. twierdzą, że wysłali, a gdy proszę o numer listu przewozowego piszą, że podadzą w następnej wiadomości i tak przez 10 kolejnych dni…..

  77. Potwierdzam, snoopy-sklep to niestety zwykły scam. Dałem się nabrać, strona wyglądała w miarę normalnie, zarówno sam system zakupów, płatności przez przelewy24 itd – nic nie wyglądało jak typowy wałek. Może lekko przestarzały UI, no i adres na domenie gmail, no ale nie uruchomiło to żadnych czerwonych lampek u mnie w głowie niestety.

    Zależało mi na szybkiej wysyłce, towar zamówiony 5 lutego, oczywiście nie dotarł do teraz. Sklep na pytanie o wysyłkę odpisał po 4=ech dniach (gdzie wysyłka miała być zrealizowana w 24 godziny :)). Odesłali do regulaminu i proszą o cierpliwość 🙂 Niezła bezczelność 🙂

    Dopiero przy 3cim dniu, gdy sklep nie poinformował o wysyłce zacząłem czytać opinie. Zaiście “imponujący” model biznesowy, zastanawiam się czy im się to w ogóle opłaca na dłuższą metę finansowo, mam wrażenie że więcej z tym zachodu niż to wszystko warte. Zastanawiam się co z tym zrobić dalej, nie chodzi mi już o tą stówę wydaną na towar, ale jak tu chamstwo ukrócić…

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top