Właściciel Aleksander Marcin Hermanowicz |
E- COMM MASTERS CLOUD LTD 27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX |
DROPSHIP LEADERS LTD tel:+48 511-839-858 |
KERMITCLOUDS LTD 13 High Birch Court 79 Park Road, New Barnet, Barnet, England, EN4 9QG |
FUNLAND ul. Częstochowska 69/77, 62-800 Kalisz tel. 515 650 399 |
Wszystkie poniższe sklepy są własnością jednego właściciela, który wprost oszukuje klientów wiedząc, że w tym przypadku konsumenta polskiego nie chroni prawo polskie ani Unii Europejskiej.
Prawo do odstąpienia od umowy na odległość
W sytuacji problemów z zamówieniami internetowymi, takimi jak te opisywane w recenzjach, warto rozważyć odmówienie odbioru paczek, zwłaszcza jeśli pojawiają się dodatkowe opłaty celne. Unikajmy wspierania nieuczciwych sprzedawców, którzy zamiast obiecywanych produktów dostarczają towary o niskiej jakości lub zamienniki. Zgodnie z polskim prawem, można odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez konieczności podawania przyczyny, co oznacza brak obowiązku odbioru przesyłek, a w konsekwencji uniknięcie późniejszych problemów z dochodzeniem swoich praw.
Oszustwo na wielu domenach
Sklep „Super bluza” prowadzi swoją działalność na licznych różnych stronach internetowych, co jest klasycznym działaniem mającym na celu maskowanie nieuczciwych działań. Na wszystkich tych domenach opinie użytkowników są podobne i wskazują na takie same problemy, co potwierdza podejrzenia o nieuczciwe praktyki.
Model biznesowy dropshipping
Sklep „Super bluza” operuje w modelu dropshipping, co oznacza, że nie posiada własnych magazynów ani zapasów produktów. Sklep ten jedynie pośredniczy w realizacji zamówień, co często skutkuje długim czasem dostawy oraz problemami z jakością dostarczanych produktów.
Niska jakość oferowanych produktów
Produkty oferowane przez sklep „Super bluza” cechują się niską jakością, typową dla tanich wyrobów produkowanych masowo. Klienci często zgłaszają problemy z niedopasowaniem rozmiarów, słabą jakością szycia oraz materiałów. Przesyłane towary często nie spełniają oczekiwań konsumentów.
Rejestracja sklepu w Wielkiej Brytanii
Sklep „Super bluza” jest zarejestrowany w Wielkiej Brytanii, co generuje dodatkowe trudności dla polskich klientów. Działalność zarejestrowana poza Unią Europejską sprawia, że polscy konsumenci nie są chronieni przez krajowe instytucje, co utrudnia dochodzenie swoich praw.
Ograniczona ochrona prawna
Polskie instytucje, takie jak UOKiK czy Inspekcja Handlowa, nie mają kompetencji w sprawach dotyczących firm zarejestrowanych poza granicami Polski. W przypadku problemów, klienci mogą jedynie zgłosić sprawę na policję, lecz często postępowania te są umarzane z powodu niskiej wartości szkody oraz niewielkiej skali oszustwa.
Niejasności związane z opłatami celnymi
Sklep „Super bluza” nie informuje swoich klientów o ewentualnych kosztach celnych, co może prowadzić do nieprzyjemnych niespodzianek przy odbiorze przesyłki. Brak przejrzystych informacji na stronie sklepu oraz w regulaminie sprawia, że klienci mogą być zaskoczeni dodatkowymi opłatami, o których wcześniej nie byli świadomi.
Super bluza opinie internetowe
Małgorzata 09.08.2024
Nie polecam ,naciągacze ,zgłosiłam rezygnację z zamówienia który miła być w ciągu 1 dnia ,zapłaciłam więcej za kuriera a okazuje się że towar idzie z Chin i będzie za 14 dni lub 30 dni czekam na zwrot kasy do 2 dni , jak nie będzie kasy na koncie to zgłaszam na policję !!!
Kliencie 09.08.2024
Beznadziejna firma. Nie polecam. Zero kontaktu!!!!
Czekam już ponad tydzień na przesyłkę!!!!
Obawiam się jakości zamówionych rzeczy, które być może przyjdą!!!!
Iza 25 lip 2024
NIE POLECAM!!!
Wysyłka w ciągu 24h ale z Chin, paczka doszła po kilku tygodniach, do tego ukryte koszty w postaci cła, które trzeba było zapłacić przy odbiorze 21,90zł.
Brak numeru tel., kontakt tylko mailowy
Malgosia Magda 24 lip 2024
Jedno wielkie oszustwo !!!!! Przesyłka miała dotrzeć w 2-3 dni. Zero kontaktu telefonicznego.
Napisałam maila by dowiedzieć się co z towarem bo nikt nawet nie raczył poinformować, że przesyłka jest nie możliwa z przyczyn braku towaru. Poinformowali mnie ,że przesyłka idzie ze wschodu i będzie dopiero za tydzień może dwa ( na TEMU idzie szybciej). Poprosiłam o zwrot pieniędzy natychmiast ( płaciłam BLIKIEM)
I tu dostałam informację, że księgowa jest na urlopie. Potem, że przełożony otrzymał informację. Koszulka miała być prezentem
Zaznaczam firma jednoosobowa. Sprawę zgłosiłam na Policję !!!!
Jak można tak oszukiwać WSTYD !!!!
Marta Gorzelska 17 lip 2024
OSZUŚCI I NACIĄGACZE!!! Jedna wielka kpina! towar niewarty swojej ceny, tania chińszczyzna! ukryte koszty w postaci opłaty cła przy odbiorze paczki! Ile jeszcze ludzi musi zostać oszukanych, aby ktoś odpowiedni zainteresował się takimi „firemkami”?!
Aleksandra Polak 9 lip 2024
Brak dokładnego opisu z jakiego materiału, i dodatkowych kosztów celnych!
Iwona 6 lip 2024
Przesyłka nie jest wysyłana natychmiastowo. Okazuje się, że produkty wysyłane są z Chin. Dotarły po kilku tygodniach- musiałam opłacić cło, aby odebrać paczkę. Koszulki – 100 % poliester, totalnie zaniżony rozmiar.
Justyna 1 lip 2024
Oszusci!!
Nie polecam..
Paczka przyszła po miesiącu . Mimo że przesyłka była opłacona musiałam dodatkowo zapłacić 32.50zl🤨
Jakość bluzy …kiepska
Agnieszka K-ka 1 lip 2024
TRAGEDIA. 104zł zapłaciłam za koszulke
Przesyłka szła miesiąc a miała być za parę dni na urodziny ,na dodatek jeszcze odbiór musiałam opłacić 16 zł PREZENT NIE UDANY ,BADZIEWIE Z CHIN o tym nie informują !!Na shein kupowałam tanie i ładniejsze koszulki dla syna ! OSZUSTWO PROSZE UWAZAC ,ZERO TEL…
Pio 23 maj 2024
OSZUSTWO !!!!
Sklep ma siedzibę w Angli.
Zkladasz zamówienie na bluzę plus opłata za paczkę.
Paczka opłacona że komy czas dostawy do miesiąca z Chin,
Paczka nigdy nie zostaje wysłana po miesiącu dział reklamacyjny zwraca Ci pieniądze za towar ale za przesyłkę której nie nadal już nie tak właśnie okradaja konsumenta
OSZUSCI powinni zablokować tą działalność a pracowników pociągnąć do odpowiedzialności
ReMo FPV 14 maj 2024
Powinni ten sklep zamknąć, ukrywanie informacji że wysyłka z Chin. Zerowy kontakt . Dodatkowe koszty za podatek. Koszulki materiał masakra
Karolina 5 maj 2024
Przestrzegam rowniez przed tym sklepem, dokonałam zakupu w grudniu, mamy maj, przesyłka do tej pory nie dotarła i już zapewne nie dojdzie
Karolina 23 kwi 2024
Oszustwo- brak odpowiedzi na emaile jak i brak twaru w określonym czasie – uważajcie na te stronę !!!!!!
Ann Kal 23 kwi 2024
Przestrzegam przed zamawianiem czegokolwiek na tej stronie!! Myląca jest nazwa strony jakoby sklep był z Polski, jest to tani szajs wysyłany z Chin. Przy odbiorze okazało się że trzeba zapłacić cło (w moim przypadku 20,5zł, o czym nikt wcześniej nie informował). O zwrocie pieniędzy możecie zapomnieć, jedyne co proponują to jakaś śmieszna rekompensata 45zl (przystałam na nią tylko dlatego żeby odzyskać choć część pieniędzy,po czym przelew i tak przyszedł w kwocie 40zł). Nie polecam!
Lidka 20 kwi 2024
Produkt bardzo marnej jakości.!!!! Sam plastik.Dostarczenie towaru zajęło 6 tyg.Zamówienie złożyłam 3 marca. Nie poinformowano mnie o opłacie celnej przy odbiorze tego bubla .Nigdy więcej niczego nie zamawiajcie w tym sklepie.!!!!!
Tomek Moro 6 kwi 2024
Towar po prostu chińskie g……… , jakość do niczego a o uszyciu nie wspomnę. Żeby dostać towar musiałam dopłacić 33 złote. Odpowiedź sklepu , że to losowa dopłata. Podobno zalecenie UE. ŚMIECHU WARTE. Z CAŁEGO SERCA NIE POLECAM SKLEPU
Monika 5 kwi 2024
Tragedia.
Towar okropnej jakości chińszczyzna.
Kontakt tylko mailowy na odpowiedź trzeba czekać cały dzień.
A i tem zwrotu. Nie chcą zwrócić całej kwoty za towar tylko jakaś śmieszna rekompensata. Jak dla mnie oszuści.
Agnieszka Marczewska 2 kwi 2024
Zamówiłam plecak dla dziecka 16 marca. Jest 2 kwietnia. Napisałam dwa maile. Zero odpowiedzi. Nie polecam. Czuję się oszukana. Wypadałoby chociaż udzielić odpowiedzi, co się dzieje.
Michal 1 kwi 2024
Słaba jakość towaru, wysłanego prostu od chińczyka, trzeba opłacić dodatkowo cło, długa wysyłka, NIE WARTE TEJ CENY, lepiej darować sobie tego sprzedawcę