Wezwanie do zapłaty za parking

Wezwanie do zapłaty za parking – Porady dla klientów oszukanych przez dzierżawiących tzw. darmowe parkingi przy marketach

Czy wiesz, że wezwanie do zapłaty za brak biletu parkingowego nie zawsze oznacza, że musisz uregulować opłatę? Operatorzy parkingowi często stosują różne techniki nacisku, takie jak groźby wpisania do rejestru dłużników czy przetwarzania Twoich danych osobowych bez Twojej zgody. Jak się przed tym bronić ? Dowiedz się, jak odpowiedzieć na takie wezwanie, jakie prawa Ci przysługują i dlaczego w wielu przypadkach warto zachować rozwagę i nie dać się zastraszyć. Sprawdź, jak nie dać się oszukać i skutecznie chronić swoje prawa jako konsument !

Uniqa

Uniqa kontakt zmarginalizowany i zastraszanie klienta windykacją, po skutecznym zakończeniu polisy OC – nieetyczne praktyki ubezpieczyciela

Kolejny bulwersujący przykład z branży ubezpieczeniowej – Uniqa, mimo skutecznego zakończenia polisy OC przez klienta, postanowiła wprowadzić go w poważne problemy. Zamiast zakończyć umowę, firma kontynuuje nękanie windykacyjne, ignoruje wysyłane wiadomości i stosuje szantażowe praktyki. Sprawa trafiła do Rzecznika Finansowego, co może być przełomem w walce z nieuczciwymi działaniami ubezpieczycieli.

Travelist po decyzji UOKiK

Platforma Travelist nie respektuje zaleceń UOKiK

Zakupy online od przedsiębiorcy – co musisz wiedzieć? Odkryj, za co odpowiada sprzedający, a za co internetowa platforma handlowa, zawierając umowy przez Internet. Przykład Travelist.pl pokazuje, że te kwestie mogą być niejasne. Prezes UOKiK wydał decyzję zobowiązującą, zmuszając spółkę do wprowadzenia zmian na stronie oraz przyznania użytkownikom 50 zł do wykorzystania na Travelist.pl. Dowiedz się więcej o tych zmianach i jak wpływają one na Twoje prawa konsumenta.

Pożyczanie pieniędzy

Pożyczanie pieniędzy jako rolowanie pożyczek ukarane przez UOKiK

Ponad 10 mln zł nałożył Prezes UOKiK na siedmiu pożyczkodawców i pośredników kredytu konsumenckiego – działania podjęto po skargach otrzymanych od dotkniętych praktykami konsumentów. Ukarane podmioty były zaangażowane w tzw. „rolowanie” pożyczek, czyli naprzemienne udzielanie konsumentom pożyczek celem spłaty pierwotnego zadłużenia

Weip ukarane przez UOKiK

UOKiK karze firmę parkingową WEIP za naruszanie praw konsumentów

Do UOKiK docierało wiele skarg na zasady działania parkingów prowadzonych przez WEIP na terenie całego kraju. Spółka nie uznawała reklamacji, błędnie informowała o sposobach ich składania, straszyła poniesieniem kosztów windykacyjnych i egzekucyjnych. Zarządca parkingów zwróci pieniądze za niesłusznie wystawione wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej z powodu braku biletu parkingowego.

Canal+

Canal+ ukarany przez UOKiK za wprowadzanie w błąd konsumentów

Dzięki masowej reakcji oszukanych klientów, nie tak dawno światło dzienne ujrzała skandaliczna sprawa dotycząca praktyk handlowych CANAL+ Polska, która to sprawa uświadomiła jakie przestępcze procedury i presję stosuje ta platforma. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył na firmę karę finansową przekraczającą 46 milionów złotych, oraz nakazał zwrot środków dla poszkodowanych klientów. Co takiego wydarzyło się w rzeczywistości, że oszust poniósł tak wysoką karę, czytaj szczegóły kontrowersyjnej sprawy.

Tanie hotele zapraszają kusząc obietnicam

Anonimowe tanie hotele oszukują klientów a pośrednicy internetowi zacierają ręce na brudny biznes

W erze cyfrowego rezerwowania noclegów i podróżowania po całym świecie, Booking.com stał się jednym z najpopularniejszych portali internetowych, oferując niezliczone możliwości wyboru miejsca na nocleg. Jednak pod pozornie kuszącymi ofertami i zachęcającymi zdjęciami hoteli ukrywają się nieuczciwi hotelarze, którzy wprowadzają podróżnych w błąd i i skutecznie mogą zniweczyć radość z wakacji, a także spowodować wysoki uszczerbek finansowy. Przyjrzymy się czym tak naprawdę jest portal i czy za cokolwiek odpowiada, w zderzeniu z wizjami o bezpieczeństwie dla użytkowników.

Scroll to Top