Ogólne

Jak Biedronka oszukuje klientów

Jak Biedronka oszukuje klientów na cenach, i na wadze produktu, realizując pogorszenie jakości sprzedawanego asortymentu, otrzymuje łącznie 898 mln zł kary od regulatora

Aby zachować cenę produktu i nie stracić klienta, powszechną praktyką producenta jest bezczelne zmniejszanie wagi netto tegoż produktu. Także sieci marketowe wywierają brutalny nacisk na producenta i dystrybutorów, roszcząc sobie prawo do jednostronnego ferowania marż, jednak bez korzyści dla ceny końcowej dla konsumenta. To co wyprawia Biedronka nie jest podyktowane dobrem klienta, a wyłącznie zarobkiem sieci, na co zwrócił uwagę UOKiK i ukarał wielokrotnie Jeronimo Martins na 115 mln – na 723 mln i na 60 mln złotych. Ale jak to klasyk z zacietrzewieniem ujadał z mównicy sejmowej: „Im się to po prostu należało !”.

InPost poświadczenie nieprawdy

Czy poświadczenie nieprawdy w InPost jest standardem w celu wyłudzenia niesłusznych opłat opartych o regulamin brokerski ? Sprawa dla prokuratora. Część IV

Po 32 miesiącach ciągłości próby wyłudzenia spedytora InPost przy współudziale brokera Furgonetka, przyszedł czas na zaskarżenie obu firm do prokuratora. Podstawą zarzutów jest poświadczenie nieprawdy w dokumentach, czyli brak weryfikacji elementu niestandardowego, za którą czynność przestępcy naliczają kary w procederze broker kurierski.

Graweza

Graweza uaktywnia falę spamu gdy wysyłasz podanie o pracę do anonimowego pracodawcy, zaś promotorem staje się Media Expert

Kto tak naprawdę podsyła nam spam ? Okazuje się że są to wyspecjalizowane agencje reklamowe, które nie wiadomo dlaczego otrzymują na przykład dotacje z Unii, na zatruwanie nam życia poprzez notoryczne wysłanie niechcianych informacji na skrzynki pocztowe. Mało tego bazy danych są zdobywane w typowo przestępczy sposób, nie mający nic wspólnego z akceptacją i wiedzą ich posiadaczy.

Oszustwa seniorów

Prokurator oskarża gangsterów dokonujących odrażającego oszustwa seniorów na niekorzystne usługi telefoniczne i paramedyczne.

Wydział Dochodzeniowy Policji pod nadzorem Prokuratury Okręgowej zakończył śledztwo w sprawie doprowadzenia do niekorzystnego rozporządzenia mieniem wielu tysięcy osób, poprzez wprowadzenie ich w błąd, co do faktu zawarcia umowy ze sprzedawcą energii elektrycznej, usług telekomunikacyjnych i telemedycznych oraz poprzez podrabianie podpisów nabywców na powyższych umowach. Spoiwem łączącym było Polskie Centrum Telemedyczne.

Centrum PolmediQ

Centrum PolmediQ ukarane przez UOKiK za nieuczciwe praktyki wobec konsumentów.

Prezes UOKiK postawił zarzuty poznańskiej spółce POLMEDIQ. Konsumenci zapraszani są na bezpłatne badania odporności, nie wiedząc że spędy mają one charakter handlowy i klienci mogą zostać wprowadzeni w błąd odnośnie stanu swojego zdrowia. Za stosowanie nieuczciwych praktyk rynkowych spółce grozi do 10 proc. obrotu, kara pieniężna może zostać nałożona także na członków zarządu.

Jak bezpiecznie kupować przez internet

Jak bezpiecznie kupować przez internet, a także zawierać umowy poza lokalem sprzedającego – porady konsumenckie

Porady konsumenckie o tym jak bezpiecznie kupować przez internet, a także zawierać umowy poza lokalem sprzedającego. Przeczytaj podstawowe zasady poruszania się w handlu detalicznym, tak by być chronionym prawem konsumenckim i instytucjami zobligowanymi do zapewnienia nam bezpieczeństwa zakupowego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Canal Plus telewizja na kartę

Canal Plus telewizja na kartę to zatrważająca niewiedza konsultantów infolinii w przypadku reklamacji i dezinformacja na całego !

Trudno jest czasem uzyskać realną informację w przestrzeni internetowej, ale co gdy takiej nie uzyskujemy tam gdzie kierujemy się tylko dla takiego celu – na przykład na infolinii Canal Plus. Co dzieje się gdy chcemy poznać procedurę Reklamacji tunera Telewizji Na Kartę, a przy zastanej kadrze nie posuwamy się do przodu z wiedzą, a wręcz przeciwnie, jakbyśmy się cofali…

Scroll to Top