Właściciel Aleksander Marcin Hermanowicz |
E- COMM MASTERS CLOUD LTD 27 Old Gloucester Street, London, United Kingdom, WC1N 3AX |
DROPSHIP LEADERS LTD tel:+48 511-839-858 |
KERMITCLOUDS LTD 13 High Birch Court 79 Park Road, New Barnet, Barnet, England, EN4 9QG |
FUNLAND ul. Częstochowska 69/77, 62-800 Kalisz tel. 515 650 399 |
Wszystkie poniższe sklepy są własnością jednego właściciela, który wprost oszukuje klientów wiedząc, że w tym przypadku konsumenta polskiego nie chroni prawo polskie ani Unii Europejskiej.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Jeśli spotkasz się z problemami przy zamówieniach internetowych, jak opisane w recenzjach, warto rozważyć odmowę przyjęcia przesyłki, zwłaszcza gdy kurier żąda dodatkowej opłaty za cło. Wspieranie nieuczciwych sprzedawców, którzy dostarczają produkty niskiej jakości zamiast oczekiwanych, jest nieekonomiczne. Polskie prawo umożliwia konsumentom odstąpienie od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez konieczności podawania przyczyny. Dzięki temu można odmówić odbioru zamówienia bez ponoszenia konsekwencji.
Oszustwa związane z wieloma domenami
Sklep o nazwie „Pilkomania” prowadzi swoją działalność na licznych stronach internetowych, co może sugerować próbę ukrycia swojej nieuczciwej działalności. Opinie klientów na tych wyszczególonych domenach są zgodne, i ukazują powtarzające się problemy, co może świadczyć o nieuczciwych praktykach.
Model biznesowy dropshipping
„Pilkomania” funkcjonuje na zasadzie dropshippingu, co oznacza, że nie posiada własnych magazynów ani produktów na stanie. Działa jako pośrednik, co powoduje dłuższy czas oczekiwania na dostawę, i liczne problemy z jakością oferowanych produktów.
Problemy z jakością oferowanych towarów
Towary oferowane przez sklep „Pilkomania” charakteryzują się niską jakością, typową dla tanich chińskich produktów. Klienci często skarżą się na niewłaściwe rozmiary, słabą jakość wykonania oraz niskiej jakości materiały. Otrzymywane produkty nie spełniają oczekiwań konsumentów.
Rejestracja sklepu w Wielkiej Brytanii
Sklep „Pilkomania” jest zarejestrowany w Wielkiej Brytanii, co stanowi dodatkową przeszkodę dla polskich klientów. Z uwagi na fakt, że działalność jest zarejestrowana poza Unią Europejską, polscy konsumenci nie są chronieni przez krajowe instytucje.
Ograniczona ochrona prawna konsumentów
Polskie instytucje, takie jak UOKiK czy Inspekcja Handlowa, nie mają uprawnień do interwencji w sprawach firm zarejestrowanych poza Polską. W razie problemów jedyną możliwością jest zgłoszenie sprawy na policję, jednak postępowania te często są umarzane, z powodu niskiej wartości szkody oraz niewielkiej skali oszustwa.
Brak informacji na temat opłat celnych
Sklep „Pilkomania” nie informuje klientów o możliwych opłatach celnych, co może prowadzić do nieprzyjemnych zaskoczeń przy odbiorze przesyłki. Brak przejrzystości na stronie sklepu oraz w regulaminie sprawia, że klienci mogą być zaskoczeni dodatkowymi kosztami, o których nie byli wcześniej informowani.
Pilkomania opinie internetowe
DG
Nie polecam firmy pilkomania. Paczka przychodziła miesiąc. Mógłbym przymknąć oko na czas oczekiwania ale nie dostałem kompletnej paczki. Napisałem do was żebyście szybko mi przysłali resztę a wy zapewniliscie mnie ze jak najszybciej dostanę paczkę + rekompensatę za błąd z waszej strony. Kolejny miesiąc czekania. W końcu doczekałem się ale musiałem dopłacić pieniądze kurierowi (dokładnie 25% od ceny paczki) a przecież przelałem na początku całość. Nie polecam nikomu.
DG
Zamawiałem dwie sztuki samochodzików dla dzieci. Po miesiącu w końcu dotarło ale tylko jedna sztuka. Proszę to uzupełnić i czekam na odpowiedź. Jak mam znowu czekać tyle czasu to wolę żebyście mi zwrócili pieniądze za tą jedną sztukę. Proszę o rozwiązanie problemu.
EK
Zamówienie zostało złożone 25 czerwca na kwotę 254,97 zł. Zgodnie z informacją miało być wysłane w ciągu 1 dnia roboczego. Regulamin przewiduje dostawę do 20 dni roboczych, które już minęły. Starałam się wcześniej odstąpić od umowy jednak przesłano mi informację o tym, że przesyłka wysłana i podano link do śledzenia, który był nieprawidłowy. Na kolejne wiadomości odpisywano tak samo. Przesyłka wysłana proszę czekać, jednak linku do śledzenia już nie podano. Ja niestety musiałam zamówić zabawkę, która miała być prezentem w innym sklepie, a letniej sukienki z tego sklepu dziecko też nie zdąży założyć. Sklep nie wywiązał się z umowy i dlatego chcę zwrotu pieniędzy w całości.
LT
Oszuści, po 3 tygodniach NIE MAM PRODUKTU. 2 lipca 2024k opłaciłam plecak dla kota. Minęły DOKŁADNIE 3 TYGODNIE i odpowiadają jak robot, wymijająco na każde moje pytanie i już podenerwowanie, nadal nie dostałam linka do przesyłki, nikt nie odbiera telefonu a w mailach to jakiś cyrk, robią ze mnie wariatkę – ŻADNYCH KONKRETÓW, TA SAMA GENERYCZNA ODPOWIEDŹ że przesyłka jest w drodze i że w następnym mailu otrzymam link, a ja — że już pisałam 5 razy że nie otrzymałam linka, a oni już 3 razy to samo i milczenie.
Już im pisałam tydzień temu że chcę zwrot pieniądzy i że ewidentnie że nie otrzymam paczki, a oni że nie, bo przesyłka niby w drodze. I cały czas takie gierki. Nawet ich ostrzegałam że jak nie podadzą linka do śledzenia, zgłoszę sprawę w necie. Chcę skończyć z tym wariactwem i gaslightingiem i zwrot mojej kasy, please :'(((
PM
Zostałem oszukany przez sklep pilkomania. Produkt zamówiony 20.06.2024r do tej pory nie otrzymałem numeru do śledzenia paczki. Każda wiadomość od firmy to było zwlekanie z czasem teraz kontakt się urwał. Przestali odpisywać na wiadomości, przesyłka zamówiona nie dotarła a pieniądze przepadły.
Zamówienie bo wielkich bólach dotarło po miesiącu ale…
1. z zamówionych dwóch sztuk dotarła tylko jedna
2. dodatkowo musiałem pokryć koszty celne (96 zeta), o których przy zamówieniu nie było mowy
Poprosiłem o zwrot pieniędzy ale nie sądzę żeby je odzyskał ( czyli 200 zeta w piach).
Myślę, że Pan właściciel ma taką metodę zarabiania pieniędzy – należy omijać szerokim łukiem.
Zamówiłem bazę Psiego Patrolu 21.09, dziś jest 3.10.2024. Na maile nikt nie odpisuje, gdy dzwonię na podany numer telefonu słyszę „Nie ma takiego numeru”. Nauczka na przyszłość – gdy w sklepie internetowym mnie można płacić kartą (co umożliwia chargé back) to znaczy, że coś jest grubo nie tak.
Wysłałem formularz odstąpienia od umowy, wątpię, abym pieniądze odzyskał. Poczekam do końca października i zgłoszę sprawę organom ścigania.
Czekałam na towar ponad dwa tygodnie. Towar szedł z Holandii, o czym nie zostałam wcześniej poinformowana. Przy odbiorze musiałam zapłacić dodatkowe 35 zł jako opłata celna o czym również nie wiedziałam. Sklep pilkomania zadeklarował że zwróci mi te pieniążki ale minęło już ponad dwa tygodnie a potem pieniążków nadal nie mam. Mailowo przestali odpowiadać na wiadomości.
Sklep to prawdziwa porażka, czekałem na zamowiony towar 18 dni,towar bardzo słabej jakości
OSZUŚCI!!!!!!!
NIE KUPOWAĆ.
Towar zamówiony na początku sierpnia. Do dzisiaj 21.09 brak dostawy. Na każdy mail odpowiadają że przepraszają za opóźnienia i każą czekać. Wysyłają jakiś numer przesyłki który jest niepoprawny.
Radze omijać szerokim lukiem, szkoda zdrowia.
Sklep oszukuje sprzedaje podróby. Dodatkowa opłata przy odbiorze towaru 🙁 13 zł.. Towar nie oryginalny. Funko pop chińska podróba…. Na towar czekałem ponad 2 tygodnie oddać i wysłać muszę na własną rękę do Londynu….:(
Zamówiłam na początku czerwca, a jest 10.08.2024 i nie ma zamówienia, wysyłałam maile i mają człowieka za idiotę, czytałam po kupnie opinie i całe mnóstwo ludzi ma taki problem, jak po kilku miesiącach przyjdzie zamówiony przedmiot to trzeba płacić cło, okazało się że niska jakość przedmiotów z chin, na stronie sklepu i w mailu miałam wiadomość że wysyłka następnego dnia, mam wszystkie maile do nich i od nich, dwa razy odpisali i prosili o cierpliwość, UWAGA NA SKLEP PILKOMANIA.pl