Modivo opinie o sklepie

Modivo opinie o sklepie

https://modivo.pl/

2023

MK – styczeń 2023
Zdecydowanie nie polecam,zamówiłam i opłaciłam przesyłkę po czym okazało się że anulowano zamówienie ponieważ produkt był uszkodzony.Zaproponowałam wysłanie mniejszego rozmiaru ale nie było możliwości .Trzeba zamawiać drugi raz a na zwrot pieniędzy od nich trzeba czekać więc nie miałam takiej możliwości.
Jestem niemile zaskoczona ponieważ nie było to z mojej winy więc firma powinna dołozyć starań żeby rozwiązać ten problem.

Andrzej Lowenhoff – styczeń 2023
Zamówiłem dres EA7 EMPIRIO ARMANI za dosyć konkretną kwotę a w przesyłce dostarczono mi spodnie jakieś zupełnie przypadkowe, jak sądzę za kwotę o połowę mniejszą.Odsyłam oczekując, jak obiecano, na zwrot w krótkim terminie poniesionej gotówki.Sądzę, że to czyjaś niekompetencja obniża moje dotychczasowe moje pozytywne doświadczenia z kontaktów z MODIVO.

Jan Kowalski – styczeń 2023
Spamerzy. Zdobywają gdzieś dane kontaktowe a potem bombardują spamem, wymuszając akceptację newslettera o butach. Nie polecam tych spamerów.

Modivo opinie o sklepie 2022

Wojciech Minda – grudzień 2022
Nie polecam. Zamówiłem prezent pod choinkę wieczorem 16.11, więc nie tuż przed Świętami. Najpierw niby przetwarzanie zamówienia, potem „wysyłka się opóźni”, a na końcu skasowali zamówienie tuż przed Świętami, zostawiając mnie na lodzie. Tak więc sugeruję zamawiać gdzie indziej, a konkurencji w tej branży trochę jest…

Malgosia Karol – grudzień 2022
Koszmar!!! Nigdy więcej…. Zamówiłam płaszcz puchowy do paczkomatu…. Wysłali kurierem ok. Czekanie do nocy i nic. Drugie zamówienie do paczkomatu i znowu kurierska przesyłka. Nigdy więcej, to są żarty. Obsługa przyjmuję reklamacje z którą nic nie robi. Zalando najlepsze. Zobaczymy co ze zwrotem wpłaty:(

Magda – grudzień 2022
NAJGORSZY SKLEP !! Mój zwrot już prawie 4 tygodnie temu dotarł do sklepu. Dostałam potwierdzenie z Inpostu 21 listopada. Zgłaszałam sprawę 2 razy. Dwa razy zbywano mnie i zapewniano, że przesyłka jest w Modivo w dziale weryfikacji. Sprawa dopiero ruszyła jak dodałam negatywną opinie na Trustpilot, tak to mimo zapewnień było zero kontaktu. Wczoraj dostałam maila, że mojej przesyłki nie ma jednak w Modivo i żebym zrzekła się prawa do dochodzenia roszczeń tytułem zgłoszenia reklamacyjnego mojej przesyłki na rzecz Modivo. Serio zero zaufania mam do was, by zrzekać się czegokolwiek na waszą rzecz. Chciałabym po prostu dostać w końcu zwrot środków za zwrócony towar. Szczerze nie polecam nikomu tego sklepu!!
PLM002316453

Weronika Anna – grudzień 2022
Odradzam zakupów w tej firmie, A SZCZEGÓLNIE JAKICHKOLWIEK zwrotów. Z firmą nie da się rozmawiać. Powinnam otrzymać zwrot środków tydzień temu za zwrócony przedmiot. Po setnych mailach/ telefonach do biura obsługi niczego konkretnie się nie dowiedziałam. W kółko dostaje informacje „zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu w celu weryfikacji zwrotu środków”. Słyszę to za każdym razem podczas kontaktu. Są to zwykli oszuści i nic poza tym. Sprawa została zgłoszona do UOKiK. Na pewno nie będę stała bezczynnie i czekała aż może po roku oddadzą moje pieniądze.

Beata Trawinska – grudzień 2022
Jedna gwiazda za szybką przesyłkę towar w pełni dobry nie uszkodzony.
Reszta kiepska zwróciłam towar 18.11 do tej pory czekam. Ani zwrotu kosztów ani wiadomości.moja paczka utknęła gdzies w magazynie firmy MODIVO
ROZCZAROWANA klientka ??

Julita Skrzypek – grudzień 2022
Nie polecam.. Zamówiłam prezent na tydzień przed świętami, 2 dni przed dostałam informacje, że zamówienie zostało anulowane, bez podania żadnej przyczyny. Dzięki temu zostałam bez prezentu..

Piotr – grudzień 2022
Nie mam doświadczenia w zakupach w tym sklepie ale po lekturze opinii klientów włos na głowie się jeży. Chciałem coś zamówić ale nie zdecyduję się na komplikowanie sobie życia i dołożenie siwych włosów. Szkoda.
P.S.
Najciekawsze są odpowiedzi właściciela (?). Ciągle mu przykro i znów jakieś kolosalne wpadki.

Maciej Szymański – grudzień 2022
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Kupiłem 2 pary butów, jedne zwróciłem, zwrot dotarł 05.12 po ponad 2 tygodniach nadal nie zweryfikowali zwrotu ( buty nawet nie przymierzane) i nadal nie otrzymałem zwrotu pieniędzy na konto. Omijać sklep.

Anna Sobolewska – listopad 2022
Nie polecam. In Post zgubił moją paczkę. Przez 2 tygodnie Modivo nie mógł ustalić z InPost co się dzieje z przesyłką, codziennie zapewniano mnie, że przesyłka będzie na następny dzień doręczona. W końcu po odstąpieniu od umowy mam czekać 14 dni na zwrot pieniędzy za przesyłkę, która do mnie nie dotarła. Zamówienie z 30.10….

Karol Mordel – listopad 2022
Zdecydowanie odradzam. Wysyłka w 24 godziny? Trzeciego dnia roboczego na infolinii dowiaduję się, że z dwóch zamówionych rzeczy jednej nie ma, tzn. dysponują tylko uszkodzoną, a drugą może wyślą dzisiaj. Ale nie wiadomo czy zamówienie uda się w całości wycofać, no bo przecież oferują „ekspresową wysyłkę”…

zurawsky – listopad 2022
Obiecywana wysyłka w 24 godziny udała się Modivo jedynie raz na 3 zamówienia, których dokonałem. Budowanie przewagi konkurencyjnej na nierealizowanych obietnicach jest nieuczciwą praktyką. W panelu klienta nie znalazłem informacji o numerze przesyłek co jest raczej standardem w e-commerce ponieważ dzięki temu można je śledzić.

Daniel Koziol – listopad 2022
Niestety muszę dać 1, co najmniej 8 maili pomiędzy pracownikami Modivo, kontakt przez chat i nadal nic. Jedyne co osiągnąłem to usunięci błędnych produktów ze strony. Firma CELOWO wprowadzała w błąd klientów. Kupiłem kamizelkę za 650 zł, dostałem niewłaściwą, normalne, zdarza się, skontaktowałem się z Chatem, poproszono mnie o złożenie nowego zamówienia, tyle że kamizelka wtedy kosztowała już 810 zł, powiedziano że otrzymam zwrot różnicy po zakupie. Niestety…znowu otrzymałem zły towar. Po skontaktowaniu się z działem pomocy otrzymałem informacje że dostanę 30% rabatu w ramach rekompensaty… tyle tylko że najpierw muszę oddać obydwie kamizelki i złożyć nowe zamówienie… ale teraz kamizelka kosztuje już prawie 900 zł… a 30 % rabatu sprowadza mnie z powrotem do ceny pierwotnej i to jeszcze na kamizelkę której akurat nie chciałem. Skandaliczne zachowanie, nie polecam nikomu. Co najlepsze, w mailach zapewniają że przypadki błędnej wysyłki/towaru to WYODRĘBNIONY JEDNORAZOWY przypadek… ale po opiniach widzę że to kompletne kłamstwo.
EDIT * szkoda że nie da się dać 0 gwiazdek… właśnie próbowałem wykorzystać łaskawie przyznany rabat.. okazuje się że nie działa on do już przecenionych produktów… co za dramatyczna strona. NIGDY WIĘCEJ. Usuwam ją z mojego internetu.

Kanonier AFC – listopad 2022
Czapka zakupiona z przypiętą metką w taki sposób, że bez odpięcia tego plastikowego elementu, nie można przymierzyć jej. Po odpięciu okazało się, że czapka jest za duża (mimo, że dokładnie taką samą miałem poprzednio, tyle, że kupowałem bezpośrednio w sklepie producenta…). Zwrot, pomimo posiadania metki i czapki w stanie nienaruszonym nie został przyjęty, pod pretekstem tego, że metka została odpięta… Zdecydowanie NIE POLECAM!

Agnieszka Andrzejewska – listopad 2022
Nie polecam tego sklepu, wręcz rekomenduję wybór innego. Zamówienie błędnie anulowali, niby w wyniku braku płatności, o czym nie informowali. Płatność oczywiście była dokonana. Od 2 tyg ani butów ani kasy. Kolejne osoby z obsługi nie mają kompetencji do obsługi klientów i załatwienia sprawy.

Justyna Kubas – listopad 2022
Jedna wielka porażka już po raz kolejny złożyłam zamówienie i zostało ono samodzielnie anulowane przez firmę. Niepoważne traktowanie klientów, a miał być to prezent i dali 30% zniżki! Nie polecam!!!!!!

Adam Pawłowski – listopad 2022
Odradzam wszystkim zakupy u nich dostałem wiadomość ze towar czeka na mnie w sklepie stacjonarnym owego towaru nie ma a pani która obsługuje zamówienie radzi żeby opłacić z góry to wtedy je zrealizuje ??? żenada

Magda Bień – listopad 2022
Zamówiłam torebkę na prezent dla siostry przyszła torebka bez logowania także nie wiem czy sprzedajecie podróbki ale mimo tego ze dostałam 30 procent rabatu nie skorzystam !!!! Dramat !!!!

Katarzyna Szmigiel – listopad 2022
Czekam prawie miesiąc na zwrot wszystkich pieniędzy za zamówienie! Kpina z klienta! Żeby dostać pieniądze w 3 ratach. Nie polecam!

sovaio – listopad 2022
Oszuści. Robią problemy ze zwrotem pieniędzy na konto. Kontaktować się z nimi można jedynie poprzez czat z … i tu uwaga z … botem. Tragedia.

Edward – listopad 2022
Ten sklep to jakaś wielka porażka , zamówiłem czapkę New Era , zamówienie opłacone , dostałem breloczek do kluczy z plastiku, wart może w porywach 5 złotych , nie wiem jak można pomylić breloczek z czapką z daszkiem , w odpowiedzi na reklamacje dostałem informacje ze mogę odesłać towar i zamówić czapkę jeszcze raz, postarają się sprawdzić towar dwukrotnie przed wysyłką , kabaret nie sklep, nigdy więcej zakupów w modivo, nie polecam , odradzam!!!

Joanna Kluba – pażdziernik 2022
Wylogowało mnie z płatności, więc zamówienie, które składałam 20min. zniknęło. Mój rabat za pierwsze niby zakupy też… Żenada, nigdy więcej się nie zaloguję w tym sklepie. Odradzam!!!!!!

Marzena – październik 2022
Odradzam zakupy w tym sklepie internetowym! Dostałam inna torebkę niż zamówiłam. Zamówiłam drugi raz, bo niestety osoby z infolinii nie mogą poprawić błędów magazynu! Złożyłam zamówienie i dostałam drugi raz w przeciągu 4 dni inną torebkę. Finalnie torebka którą chciałam zamówić jest wyprzedana, a firma nie ma procedur na załatwienie sprawy. W ramach przeprosin 30% zniżki. A kto chce kolejny raz robić zakupy w sklepie gdzie 2 razy z rzędu dostaje inne zamówienie! Nie polecam!

Дарья Павличенко – październik 2022
przerażenie. Zamówiłem produkt, ale dotarł uszkodzony! Spędziłem czas, przyszedłem do sklepu kupić towar. Ale towar przyszedł krzywo uszyty! Po co wysyłać takie małżeństwo klientowi? Bardzo rozczarowany

Ola – październik 2022
Zdecydowanie odradzam zakupy internetowe przez ten sklep – środki za zwrot towaru dotarły do mnie dopiero po zgłoszeniu sprawy do rzecznika praw konsumenta. Już nigdy więcej nie skorzystam z usług modivo.

Dominik Adamski – październik 2022
Kupiłem prezent we wtorek, Dzisiaj w piątek dostałem informację że zamówienie anulowane bez żadnej przyczyny. Na infolini dostałem informację, że nie było towaru na stanie, mimo że był widoczny na stronie.

Aleksandraa – październik 2022
Zamówiłam dwupak koszulek, dojechała do mnie jedna. Znajdujące się w kartonie Plastikowe opakowanie w którym była „złożona” niestety tylko jedna koszulka (bo złożona to za dużo powiedziane była tam wepchnięta ;)) było otwarte. Mam nadzieje ze sprawa zostanie wyjaśniona mimo wszystko jedna gwiazdka- koszulki miały być prezentem, a po wręczeniu kartonu zostało jedynie moje zażenowanie i rozczarowanie bliskiej osoby.

Sylwia – wrzesień 2022
Tak dla jasnosci , ta opinia dotyczy sklepu internetowego Modivo a nie eobuwie !!!! No wiec Modivo.pl to jakieś nieporozumienie. Postanowiłam coś kupić na próbę, na szczęście za niewielką kwotę. Zakup 13 września, dwa dni później info ze paczka została wysłana ale niestety okazało się to nieprawdą. Po dwóch rozmowach z infolinią okazało się że zamówienie nie wyszło z magazynu i nie wyjdzie z powodu jakiegoś niby błędu w systemie. Nikt mnie nie raczył o tym poinformować, gdyby nie moja dociekliowosc czekałabym na przesyłkę w nieskończoność. Teraz zastanawiam się ile będę czekać na zwrot pieniędzy. W każdym razie jest to dla mnie trudne do zrozumienia ze eobuwie wysyła paczki z prędkością światła i pomyłek nie ma a tu takie coś, przecież to ta sama firma.

Wolly – wrzesień 2022
Totalna porażka. Buty rozkleiły się przy 3 co naturalnie jest winą producenta, natomiast sama obsługa procesy reklamacyjnego to dno. Po tygodniu od odesłania butów otrzymałem wiadomość, że produkt został naprawiony i czekam już 3 tygodnie na odesłanie butów potrzebnych do treningu. Można było iść do szewca i wystawić negatywa od razu. Nie polecam tej firmy.

Teresa Kłys – wrzesień 2022
Odradzam zakupy. Organizację oceniam na -1. Zakupy dotarły w ciągu 2 dni ale na zwrot środków za odesłaną paczkę 4 tydzień. Każda interwencja kończy się odpowiedzią już się tym zajmujemy i nadal cisza…..

Yuliia Hrodska – wrzesień 2022
Paczka była wysłana do zwrotu przez InPost paczkomaty. Minęło już 2 tygodnie, środki nie zostali zwrócone, po czym zadzwoniłam na odział informacyjny i dostałam odpowiedź, że paczka nie była dostarczona na magazyn modivo od inpostu. Powiedzieli czekać na informacje, dziś znowu zadzwoniłam i znowu dostałam odpowiedź – czekac, ma przyjęć na e-mail formularz do wypełnienia o tym że paczka nie była dostarczona do modivo przez InPost. Pytanie? A dla czego mnie ma to interesować?? O ile modivo nadaje jako jedna z opcji – zwrot przez InPost, to ma nieść odpowiedzialność za dostarczenie towaru. Czemu Ja, jako klient modivo mam przejmować się tym, że paczka nie dotarła od przewoźnika. To nie jest moja odpowiedzialność. Dla czego info odział modivo nie kontaktuje się chociaż bym e-mail tym, czy ta paczka była nadanado zwrotu , o ile była zarejestrowana na ich stronie. To tak nie powinno być! Brak słów, najgorsza obsługa!

Magdalena Łysiak – wrzesień 2022
Odradzam, mają chaos w magazynach.
Zamówiłam spodnie w moim rozmiarze (było jeszcze kilka sztuk), po czym po paru dniach dostaję informację, że nie otrzymam zamówienia, bo produkt nie przeszedł kontroli jakości. Hm dziwne, ale dobra, sprawdzam, widnieje jeszcze info, że mój rozmiar jest dostępny. Kupuję jeszcze raz. Kilka dni wisi status, że paczka jest gotowa do wysyłki. Nawet stworzyli etykietę w inpoście, dwa razy. Czekam… tydzień, aby dowiedzieć się, że moje zamówienie znowu anulowano. Tym razem bez żadnego wytłumaczenia. W międzyczasie 2 razy kontaktowałam się na czacie z obsługą klienta, która była bezradna wobec zaistniałej sytuacji.
Słabe to wszystko. Nie radzą sobie w okresie wyprzedażowym z dużą ilością zamówień i zwrotów.

Aleksandra 30 sie 2022
Mój pierwszy zakup i zonk. Czekałam na bluzę Regatta (zamówienie PLM001916158), dostałam jakąś sukienkę. Teraz czytam te negatywne opinie o sklepie i żałuję, ze nie zrobiłam tego wcześniej. Pewnie mi nawet nie oddadzą pieniędzy. Sądziłam, że Modivo to teraz eobuwie a tam jest porządna obsługa. Nigdy więcej. Zwrot doręczony do Modivo 19 sierpnia, nadal nie mam zawrotu pieniedzy.

Andżelika Wasilewska 23 sie 2022
Niestety czuje rozczarowanie, dokonałam zwrotu dwóch par butów w osobnych paczkach, tak jak zostały mi wysłane. Obie paczki zostały odebrane tego samego dnia, o tej samej godzinie. Jedna para przyszła weryfikację i dostałam zwrot gotówki, a drugiej nie mogą patałachy znaleźć. Ciekawe ile sobie poczekam teraz. Ogółem nie polecam i na pewno już nie skorzystam więcej. Robię dużo zakupów internetowych i zdarzają mi się zwroty ale pierwszy raz coś takiego mnie spotyka.

Add Kknow 18 sie 2022
Zdecydowanie NIE POLECAM. Zamówione 3 produkty, paczka dotarła prawie ze otwarta, odbiór z paczkomatu , a tutaj jednego produktu brakuje. Reklamacja, oni do inpostu reklamacje i rak ku…a miesiąc się już bujam. Kpina, jeśli nie bedzie zwrotu kasy, albo produktu ide z chu…mi do sądu !!!!

Beata 10 sie 2022
Nie polecam sklepu, jak w poprzednich opiniach, nie otrzymałam pieniędzy za zwrot towaru, na maile odpisują jednym tekstem że sprawa została skierowana do działu reklamacji, potem że środki zostały wysłane ale na żądanie przysłania potwierdzenia cisza, pozostaje skierowanie sprawy do rzecznika praw konsumenckich bo to jest oszukiwanie ludzi

Martyna Dubacka sierpień 2022
Masakra. Nie polecam zamówiłam buty 03.08.do tej pory nie dotarły. Na czacie to Panie same nie wiedzą po co siedzą. Wkolko paczka została nadana zero innych wiadomości.
Wysyłka niby w 24h a idzie już tydzień. Nie polecam nigdy w życiu nikomu!!!!!!

Lukasz Zal – sierpień 2022
Żenada. Kupiłem, zapłaciłem, a zamówienie zostało anulowane pomimo dalszej dostępności produktu na stronie. Kontakt przez messanger poniżej normy, zasłaniają się punktami z regulaminu, które nie są zgodne z sytacją, a co gorsza nawet z prawem. A najciekawsze jest to, że
anulowali zamowienie z powodu braku, po czym zachęcali mnie do ponownego zakupu tego samego produktu, nawet przed zwrotem środków. Jakaś masakra, nigdy nie spotkałem się z taką amatorką.

Damian Cieciura – sierpień 2022
NIE POLECAM! Po namowie znajomego zdecydowałem się zamówić klapki od eobuwie. Za pierwszym razem przysłali zły model. Klasyczne przepraszanie, nie chcą dosłać zamówionego modelu. Muszę zamawiać raz jeszcze, ponownie płacić. Na zwrot pieniędzy za pierwszy zakup czekałem ponad tydzień.
Przy drugim zamówieniu, klapki przychodzą brudne, zardzewiałe.

Obsługa klienta jest, bezczelna, zlewcza i nie zapewnia pomocy. Odsyła wyuczonymi korpo regułkami do zwrotu i ponownego zamówienia. Straciłem przez nich już dwa tygodnie i w okresie letnim ciągle jestem bez obuwia. NIGDY WIECEJ NIE ZAMÓWIE NIC Z TEGO PSEUDO SKLEPU!!!!

Monika Krajewska sierpień 2022
Po kilku dniach roboczych od złożenia zamówienia otrzymałam informację, że paczka oczekuje na kuriera. Po czym w kolejnej wiadomości przeczytałam, że została zwrócona do sklepu! Nie otrzymałam żadnego powiadomienia, że mam ją odebrać. Bardzo niemiłe zaskoczenie:(

Piotr Kociubiński sierpień 2022
Po przeczytaniu opinii wahałem sie czy złożyć zamówienie – zaryzykowałem i..? Wszystko do zwrotu. Zamówiłem 2 takie same pary butów w tym samym rozmiarze. W paczce znalazłem dwie pary butów z innego modelu w dodatku każda z par w innym rozmiarze, a najlepsze jest to ze zaden z nich to mój, ten który zamawiałem. Beka nie sklep

Łukasz „Isu” Biedroń sierpień 2022
Nie ma sensu zamawiać; Zamówienie 15′ tego – po czym otrzymuję 18 tego otrzymałem „potwierdzenie anulacji”; ja nic nie chciałem anulować ani nic. Bez żadnego uzasadnienia, ni nic. Forma zapewne prowadzi dropshipping, wzrosła cena u producenta więc sobie anulowali, bo produkt jest dostępny u producenta lecz w wyższej cenie. Więc jeśli byli by fair, by zamówili od niego. Lecz po co, lepiej wcisnąć jakąś historyjkę ….
Morał taki – przeczytajcie też inne opinie. Fakt są prawdziwe, teraz to wiem, pomyślałem, że tak nie jest, zamówiłem i …. moja opinia 🙂

Katarzyna Stremel sierpień 2022
Nie polecam tego sklepu ,wręcz dziwię się , że w dobie tak wysokiej świadomości Klienta ten sklep jeszcze funkconuje. Perypetie zamówienia ciągną się od 2 tygodni, a sklep bez informowania poprostu zleca zwrot środków.

Julia Wojaczek sierpień 2022
Nie polecam. Zamówienie bez podania powodu zostało po tygodniu anulowane, chociaż na infolinii poinformowano mnie, że zostało już wysłane.

Karolina k lipiec 2022
Wciaz czekam(3tyg) na zwrot pieniedzy na konoto Revolut. Taka prosta sprawa, a tyle im zajmuje. Nie polecam. Ost raz zamowilam z Modivo.

Kamila Kwiatkowska lipiec 2022
Porażka, próbuje zareklamować produkt od 3 tyg żadnych informacji.. Nie polecam!!!

Maura lipiec 2022
Dziś otrzymałam swoje zamówienie. Jakie było moje zdziwienie, gdy po otwarciu nieuszkodzonej paczki moim oczom ukazał się podarty kartonik producenta, w dodatku bez jednej plomby(!) z wymiętym produktem w środku wyglądającym jakby psu z gardła wyciągnąć. Nie wiem czy magazynierzy zdają sobie z tego sprawę, ale ludzie zamawiają produkty również w celu obdarowania drugiej osoby. Nie wyobrażam sobie dać komuś takiego prezentu.

Nadmienię jeszcze, że poprzednie moje zamówienie sprzed tygodnia pomimo zapewnień konsultantki z infolinii nie zostało przekierowane na właściwy paczkomat, o czym poinformowano mnie mailowo dopiero następnego dnia, wskutek czego nie byłam w stanie paczki odebrać. (Mowa tu o zmianach dostawy na poziomie Warszawa- Poznań). Efekt? Bliska mi osoba od blisko tygodnia czeka na prezent. To moje pierwsze zamówienia w tej firmie ( drugie wyniknęło z powodu naglącego czasu w związku z niedostarczeniem pierwszego) i są same problemy.

Wiktoria lipiec 2022
Zamówiłam buty Converse, dostałam dwa potwierdzenia złożenia zamówienia (dwa różne numery zamówienia). Uznałam to za błąd i zignorowałam. Dzień później dostałam wiadomość, że z powodu błędu technicznego moje zamówienie zostaje anulowane. Pani która wytłumaczyła jak wygląda sprawa zapytała czy chcę przeksięgować wpłatę na drugi numer zamówienia. Zgodziłam się, w końcu Pani zapewniła mnie, że tylko gdy zaksięgują wpłatę dostanę wiadomość z potwierdzeniem i zostanie mi tylko czekać na paczkę.

Na następny dzień otrzymałam kolejną wiadomość, że zamówienie (już z drugim numerem) również zostało anulowane. Bardzo słaba sytuacja. Rozumiem, że technologia potrafi zawodzić, ale drugie zamówienie nie zostało anulowane przez błąd techniczny. Rozmiaru butów już nie ma, więc zamówiłam je po prostu w innym sklepie. Więcej nie zdecyduję się na zakupy w sklepie Modivo.

Izabela lipiec 2022
Edit, Nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, za niedostarczoną paczkę, przestrzegam przed zakupami w tym sklepie!! Paczka niby wysłana ale kurier nie dostarczył bo podobno w drodze uszkodzona… zastanawiam się jak można uszkodzić w przesyłce spodnie…Zamawiam więc ponownie ale niestety ciągle znów nie wysłane mimo że 24 h minęły więc na wyjazd już nie będę miała…bo już nie zdążą. Otrzymalam przeprosiny i bon rabatowy na 30%…. Niby fajnie ale na 90% produktów bon nie działa… Więc nic mi po tym bonie. No cóż… chyba będzie to ostatni zakup w tym sklepie a aplikację muszę jak najszybciej odinstalować. Szkoda.

Urszula lipiec 2022
Omijajcie z daleka. Nawet 1 to za dużo. Moja paczka zniknęła, ponoć wydana kurierowi chociaz do niego nie dotarła. Na infolini zero pomocy, nie mogą interweniować bo muszą czekać 14 dni( a oferują wysyłkę w 24h). Po prostu mają czarną dziurę między działem logistycznym a autem kuriera.

Jerzy Persjanow lipiec 2022
Darmowa dostawa… akurat. Na stronie info że dostawa za 0,00 PLN. W procesie zamawiania nadal 0,00 PLN. Płatność … i nagle ni z tego ni z owego pojawia się znienacka opłata za dostawę. Przypomina to oszustwo. 28.07.22 Oszustwa ciąg dalszy. Paczka wróciła do nadawcy a ja nie otrzymałem zwrotu środków bo…. nie mogą znaleźć paczki w swoim magazynie.

Andżelika Kempa lipiec 2022
Złodzieje ! Bo inaczej nie można tego nazwać walczę od 1,5 miesiąca ani towaru ani pieniędzy. Wstyd !

Joanna Michalik 11 lip 2022
Bardzo nie polecam! W maju złożyłam reklamację, najpierw dostałam informację że buty będą naprawiane, czekam 1.5 miesiąca poczytam po moim upomnieniu się, dostałam informację że jednak zwrot gotówki. W systemie panuje bałagan bo osoby na słuchawce same nie mogły się połapać. Minęło ponad 2 miesiące od dnia reklamacji a ja wciąż nie mam zwrotu. Dział reklamacji kompletnie ignoruje moje maile a na słuchawce panie potrafią tylko powiedzieć że nie dostały odpowiedzi od działu reklamacji.

Kamila Kwiatkowska 6 lip 2022
Nie polecam. Reklamacja złożona kilka tygodni temu. Odzewu brak od momentu złożenia reklamacji!!

Ada Kempa 5 lip 2022
Złodzieje ! Jestem strasznie zawiedziona firma MODIVO na dzien dzisiejszy czuję się okradziona ! nie polecam nikomu zamawiać i reklamować bo nie dostaniecie nawet odpowiedzi z działu reklamacji
Ja wlacze już 1,5 miesiąca dzwonie codziennie i nic. Sprawe oddałam do Rzeczcznika Praw Konsumenta
WSTYD CO ZA FIRMA !!!!

Michał Łata 6 cze 2022
Wysłali inny produkt niż zamówiony, minął tydzień od zwrotu ich produktu i wciąż czekam na zwrot kosztów, nie polecam

Kateryna Fendiur 8 cze 2022
Jeansy kupione za wprawie 300 zł, po pięczu mieśiącach, przetarte w kroku. 2 Razy reklamowane, i dwa razy reklamacja zostala odżucona. Na dodatek tlumaczeniem „forma sylwetki”, z czego wynika uszkodzenie mechaniczne, które jak najbardziej podlega reklamacji! Mój wniosek do UOKiK już został zlożony. Nie polecam i odradzam każdemu!

Daniel Dekar czerwiec 2022
Aplikacja nie działa! strata czasu ! po opłaceniu zamówienia status zamówienia realizowane po 6 dniach dalej realizowane po kontakcie telefonicznym zamówienie anulowanie , ja nie anulowałem zamówienia , samo się anulowało !

Klaudia c czerwiec 2022
Jak nazwać firmę która przysyła inny towar a po zwrocie nie chce oddac pieniędzy? Sami sobie odpowiedzcie. Czuję się okradziona. Nie polecam zakupów w modivo, wysyłają inny towar, nie wyślą nawet po niego kuriera tylko trzeba samemu jeździć i wysyłać. Po zwrocie nie chcą oddac pieniędzy tylko przedłużają!!!!

Marcin Wójcik czerwiec 2022
Niestety fatalna jakość obuwia oraz bezpodstawnie odrzucane reklamacje, buty zakupione za ponad 500 zł niby Hugo Boss, kilka miesięcy później dziura w podeszwie, rozpruwające się szwy, ewidentnie wady produkcji, jednak MODIVO czyli EOBUWIE.pl odrzuca reklamację twierdząc, że buty są przemoczone i dlatego jest dziura w podeszwie oraz dlatego szwy się wypruwają.
Dużo ludzi korzysta z ich butów, jednak jak widać po opiniach chyba jednak warto poszukać starych i porządnie wykonanych butów z Nowego Targu… MODIVO oraz EOBUWIE Stanowczo odradzam.

Krzysztof M. maj 2022
Jeżeli chodzi o poziom obsługi to oceniłbym na standard wczesnych lat 90-tych. Zamówiłem dla ojca na prezent skórzany pasek Joop dwustronny. Pasek dużo droższy od średniej rynkowej jeżeli chodzi o paski przyszedł bez pudełka w pomiętej folii. Ale co najciekawsze nie było na pasku żadnej informacji, że jest on dwustronny i pomimo, że miałem wcześniej już takie paski, to nie udało mi się znaleźć sposobu, aby odwrócić klamrę. Nie chciałem robić niczego na siłę, więc poprosiłem o pomoc obsługę Modivo. I co najciekawsze, w 3 mailach dostałem wodolejstwo, ale nikt nie udzielił mi odpowiedzi czy pasek faktycznie jest dwustronny.

I co jeszcze ciekawsze jako rekompensatę dostałem rabat 30% do ich sklepu od cen podstawowych. Wchodzę, a tam większość rzeczy przeceniona od 30 do 50%. Pytam więc ich co to za rekompensata skoro rabat jest mniejszy niż przecena większości produktów w ich sklepie. Odpowiedzieli, że innych kodów nie mają i koniec tematu:) Nigdy więcej Modivo.

Mariola Wylezinska maj 2022
Zamówiłam ubrania na wyjazd i po mimo obietnic że wszystko będzie na czas, oczywiście nic nie przyszło na czas. Człowiek dzwoni na infolinię i nic nie są w stanie zrobić. Konkurencyjne platformy nie robią takich sytuacji czas dostawy to czas dostawy. Odradzam wszystkim

Maja Tkaczuk maj 2022
Buty przyszły mojej mamie w nieoryginalnym opakowaniu, tylko zwykłym no name kartonie. Raczej nie jest to oryginalny produkt tak jak zapewniają

Maciej Durdka maj 2022
Paczka idzie tydzień i jeszcze nie dotarła

Kiriakos Panta maj 2022
15% kod rabatowy nigdy nie zadziałał Nie rozumiem, dlaczego wpadam w te kłopoty

Patryk Bestjan maj 2022
Bardzo długi czas wysyłki.

Małgorzata 6 maj 2022
towar zamówiony i opłacony. Po 3 dniach nawet na czacie nikt nic nie wie o moim towarze. Zrezygnowałam. Ciekawe kiedy otrzymam zwrot kasy. Dam znać. Omijajcie ten sklep.

Monika Jedrych 7 kwi 2022
Firma nie zwraca pieniędzy. Niestety ale ja również muszę potwierdzić ze firma nie zwraca środków za zwrócony towar. Sklep należy omijać szerokim łukiem. Zdecydowanie nie polecam!

Damian Grzymała kwiecień 2022
Sklep internetowy jak poważny, jak inflacja z polsce… 21dni od dostarczenia zwrotu do magazynu odbiorcy a pieniedzy brak. Wytłumaczenie – przewoźnik dostarczył paczkę na inny magazyn! Na zwrot nadal trzeba czekać – sprawa zgłoszona do UOKiK

Miętówka kwiecień 2022
Firma zapewnia o swojej, rzekomej, 24 godzinnej wysyłce, a po upływie 4 dni roboczych, śladu paczki nie widać. Wysyłają maila, jakoby paczka była w drodze, po czym po kliknięciu w link śledzenia, okazuje się, że takowej paczki jeszcze nie nadano. Infolinia działa równie topornie, miałam otrzymać maila z wyjaśnieniem sprawy, po którym ślad widocznie zaginął. Chaos, dezorganizacja i marketingowe mrzonki. Serdecznie odradzam. Szkoda Państwa nerwów i pieniędzy.

katarzyna kordalska kwiecień 2022
Ruszam do Rzecznika Praw Konsumenta!!!!! Zamiast dresu same spodnie i to ja mam latać i odsyłać spodnie żeby kasę zwrócili ???? Raczej oni bluzę powinni dosłać…. Do zobaczenia MODIVO spotkamy się w sądzie bo ja nie odpuszczę. PROSZĘ NIE ODPOWIADAC WIADOMOŚCIAMI TYPU KOPIUJ WKLEJ. NIE POLECAM !!

Piotr Chamerski kwiecień 2022
Tragedia

Marek Wu marzec 2022
Zakupy zrobiłem w tym sklepie i kolejny raz rozczarowanie. Zamawiam rozmiar XL przysyłają rozmiar M albo zupelnie inny model t shirta, już kolejny raz, brak słów. Nie polecam.

Fury ___Vitalik marzec 2022
na trzeci dzień nie są w stanie przekazać mojego zamówienia kurierowi… fatalna obsługa.. Nigdy więcej nie będę składać zamówień w tym sklepie. i nikomu nie polecam

Pawel marzec 2022
Dostałem inny model spodni, niż zamówiony. Wymiany modivo nie przewiduje, jedynie można zwrócić otrzymany towar, a niezależnie zamówić (i ponownie opłacić) drugą parę, licząc, że tym razem nikt nie wciśnie do paczki czegoś, co się słabiej sprzedaje. Zresztą nawet gdyby procedura zwrotu była dopuszczalna, to spodnie, które chciałem zamówić, zdążyły się wyprzedać (pewnie dlatego spakowano mi inne, licząc, że wezmę jakiekolwiek). Jedyny plus, to w miarę szybki zwrot pieniędzy, ale nie po robimy zakupy, by udzielić sprzedającemu nieoprocentowanej pożyczki krótkoterminowej.

Michał Kwieciński marzec 2022
Zamówiłem dwie przesyłki, w jednej zamiast bluzy przyszły spodnie, w systemie widnieje, że zostały zapakowane spodnie zamiast bluzy..
Druga przesyłka mimo iż nadawca twierdzi że została odebrana przez kuriera to rzeczywiście DHL nie ma takiej w systemie i nie odebrał jej. Moje pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!

Trening Rahabilitacyjny marzec 2022
Nie polecam!!! Dwukrotnie otrzymałam używany towar!!! Kurtkę odesłałam, okazuje się że to powinno być do reklamacji, teraz ani nie mam kurtki ani pieniędzy … Walczę nadal. W drugiej paczce były skarpetki- zamiast 2 par, była jedna i w dodatku rozpakowana. I ponownie problemy ze zwrotem i reklamacja. Niegdy więcej !!!

Mirek Kubiak marzec 2022
Pierwsze i ostatnie moje zamowieni w tym sklepie. Złożyłam zamowienie w poniedziałek tj. 24.03 o 9 rano do dziś paczka nie wysłana, a jest czwartek. Nie ukrywam ze zależało mi na dostarczeniu do piątku.
W konkurencyjnych firmach wysyłka zawsze z dnia na dzień. Szczerze nie polecam

Aleksandra 18 mar 2022
Sklep nie zwraca środków. Nie polecam zakupów w tym sklepie. Zakupiłam dwie kurki i po przymierzeniu, następnego dnia dokonałam zwrotu. 14.02.2022 zwrot został do sklepu dostarczony, do tej pory nie dostałam zwrotu środków, każdy mój kontakt przez formularz lub telefoniczny ogranicza się do uzyskania informacji, ze mój zwrot jest w trakcie weryfikacji. Niestety w grę wchodzą dla mnie duże pieniądze, niestety po ponad miesiącu nie doczekałam się żadnej konkretnej informacji zwrotnej. Nie polecam zakupów w Modivo, sklep nie zwraca środków po zwrocie towaru.

Natalia Krawczyk luty 2022
Tydzień czekania na wysyłkę, po czym info , że produktu nie ma w magazynie a nowego nie dodadzą…

Rafał Pietrak luty 2022
Tragedia! Dwa razy pomylone zamówienie, pomimo wcześniejszych zapewnień, że to jednorazowa pomyłka

Dzakass styczeń 2022
W zeszłą Środę robiłem zamówienie. W Czwartek dostałem e-mail, że paczka gotowa i czeka na odbiór przez kuriera. Po dziś dzień paczka nie została odebrana przez kuriera. Parę stówek wzięli za zamówienie i nikt nie wie co się z paczką dzieje i winę zwalają na dział logistyczny, który widocznie ma gdzieś bo na żadne zgłoszenie jeszcze nie odpowiedział.

Rafał Żuberek styczeń 2022
W kurtce którą zakupiłem znajdowała się kogoś maseczka, na której były włosy z brody. Mega nie higieniczne :/

Tomasz Mierzejewski styczeń 2022
Totalna porażka, paczka szła tydzień, już dwa razy nie to co zamawiane. To nie jest firmą to cyrk. Totalna beznadzieja, omijać szerokim łukiem

Janusz Majewski styczeń 2022
Sklep internetowy gdzie od jakiegoś czasu nie można niczego zamówić nie otwierają się strony sklepu

Honorata Madeja 8 sty 2022
nie polecam! 17.12 dokonałam zwrotu, 20.12 produkt został dostarczony do modivo, nie mam potwierdzenia otrzymania zwrotu od 3 tygodni!!! wybrałam opcje płatności paypo i niestety wymagają ode mnie zapłaty za zamówienie… a ja to zamówienie zwróciłam do modivo i wymagana płatność powinna być anulowana w paypo. W związku z tym mam kłopoty też w paypo, a modivo ma to w nosie i ciągle powtarza, że ma opóźnienia w przyjmowaniu zwrotów. Piszę i proszę do modivo bez skutku 🙁 bardzo niska jakość obsługi!

Modivo opinie o sklepie

2021

Gabriela Czyżowska grudzień 2021
Uwaga!!! Coś jest zdecydowanie nie tak!!! Z Modivo i eobuwie korzystam od lat. Do teraz wszystko przebiegało poprawnie aż do teraz. Chciałam zakupić spódnice skórzaną i buty. Nie mogłam się zdecydować więc zamówiłam 6 różnych i 2 pary butów, z zamiarem zostawienia sobie jednej spódnicy i jednej pary butów. Zamówienie na wartość 3962 zł. Buty okazały się za duże, więc odesłałam 2 pary, a zamówiłam na eobuwie mniejsze a spódnicę zostawiłam jedną, resztę odesłałam.

Zwrotu otrzymałam zamiast 3173 zł tylko 239 zł. Tak jakbym zwróciła jeden najtańszy produkt a nie 7. Skontaktowałam się z Modivo od razu ale sprawdzanie trwa już 6 dzień i informacji/pieniędzy brak.

Lena Lenka grudzień 2021
Nie polecam, nie miła obsługa , cena nie adekwatna do jakości. Buty nie mają roku a już dwa razy są reklamowane o zwrocie pieniędzy można pomarzyć. Jeszcze trzeba się przypomnieć o zwrocie kosztów przesyłki gdzie w regulaminie jest zupełnie co innego. NIGDY WIĘCEJ. DRAMAT ODRADZAM.

Waldemar Pestka grudzień 2021
Zamówienia realizujemy do 24h. Po 10 dniach anulowali zamówienie i ponadto ociągali się ze zwrotem środków za zamówienie.

Marcin Szczap gudzień 2021
Sprzedają towar, którego nie posiadają na magazynie. Zbywany klient na każdym etapie anulacji i zwrotu środków. Kupiłem kurkę, której nie mieli. Nie polecam

Adam Filipowicz grudzien 2021
Tragiczna obsługa. 1,5 miesiąca trwało procedowanie zwrotu. Firma ma ostatnio spore problemy. Strach cokolwiek zamawiać.

Bartłomiej Pastuszyński grudzień 2021
Niestety nie otrzymałem zamówienia, więc ciężko mi ocenić czy sklep jest godny zaufania.

Mateusz Kamiński grudzień 2021
Brak jakiej kolwiek informacji na temat przesyłki, po kontakcie e-meil paczka anulowana z niewiadomych przyczyn.

Daniel Składanowski grudzień 2021
Zamówienie po 10 dniach zostało anulowanej bez jakiegokolwiek wyjaśnienia. Nic już nie zamówię. Z Zalando zamawiam już chyba setny raz i nigdy się nie zawiodłem. Tu po raz pierwszy i wtopa.

Artur Siatkowski grudzień 2021
Tragedia. Po zamówieniu produktu tydzień bez jajkiejkolwiek informacji co dzieje się z zamówieniem. Po tym czasie anulacja zamówienia bez podania przyczyny. Oczekiwanie na zwrot pieniędzy to kolejne 5 dni…

XERROR X grudzień 2021
Spodnie kupione w promocji, dwa tygodnie oczekiwania na wysyłkę, w tym czasie spodnie w ciągłej sprzedaży w wyższej cenie. Po dwóch tygodniach info ze niestety nie mają już spodni i wrócą mi kasę. Pierwsze i ostatnie zakupy.

Michał Olszański grudzień 2021
Najgorszy sklep internetowy z jakim miałem styczność. Zamówienie miało być wysłane w 24h, ale po tygodniu bez informacji o wysyłce podjąłem próbę dodzwonienia się na infolinie, co graniczyło z cudem. Kiedy w końcu się udało, dowiedziałem …Więcej

Karol G grudzień 2021
Szanowni Klienci, Po otrzymaniu paczki w środku nie było jednego zamówionego produktu… ponieważ …Więcej

tomasz cukier grudzień 2021
Kiedyś kupowałem na modivo ale po pewnej sytuacji pokazali mi jak traktują swoich klientów i ich czas. Od tamtej pory nie kupuję i nie polecam zakupów na modiwo. Konkurencja w tej branży jest duża.

Adrian P (Khait) grudzień 2021
Zakupiłem towar i miał być do 3 dni a nie pojawił się wcale nawet po tygodniu. Zero odzewu od modivo. Dobrze że chociaż kase zwrócili szybko

Dawid Jaworski grudzień 2021
Dwa razy zamówiłem kurtkę i dwa razy przyszła zła potem jeszcze czekałem bardzo długo na zwrot pieniędzy ponieważ jedna z kurtek zginęła w transporcie powrotnym nie polecam usług modivo

Aneta Sternik grudzień 2021
Niestety nic nie kupowałam w sklepie MODIVO a dostałam maila z prośba o ocenę zakupu!

filipeq grudzien 2021
chujoza

Marzena Staszewska grudzień 2021
Beznadziejny sklep ludzie nie kupujcie ściema totalna

Szarymak grudzień 2021
Proszenie się o pieniądze na zwrócone zamówienie to dramat 🙁

Kacper Puszkarski grudzień 2021
przedmiot nie zostal wyslany po dwoch tyygodniach

Yaroslav Maslov grudzień 2021
Po dwóch tygodniach oczekiwania, zamówienie zostało anulowane.

Mikołaj Nawrocki grudzień 2021
Samodzielnie anulowali transakcje, Ciężki i bardzo długi proces odzyskania pieniędzy. Nie polecam

Justyna Kowalczyk grudzień 2021
Zamówienie anulowane po długim czasie około 1.5 tygodnia pomimo prawidłowego zamówienia i zaplaty

Adam Filipowicz 9 gru 2021
Od 1,5 miesiąca czekam na zwrot pieniędzy. Firma chyba bankrutuje. Odradzam!!!

Michał 21 lis 2021
niestety NIE POLECAM. Kontaktowałem się ze sklepem aby się upewnić czy zamówienie zostanie wysłane gdyż następnego dnia widziałem, iż wiele produktów zostało zablokowanych na sklepie. Co ważne, zamówienie jest na prezent. Otrzymałem info, że nie mają takiej wiedzy, nie potrafią udzielić informacji czy są jakieś problemy z dostępnością. Potem otrzymałem maila, iż paczka została wysłana (wszystkie produkty).

Po jakimś czasie otrzymuję maila od obsługi, że jednak wysłali tylko 1 produkt gdyż 3 już nie mają. Szkoda, bo mogli zapytać czy chcę ten 1 produkt. Na stronie jest informacja, że wysyłka zamówień w 24 godziny co jest kłamstwem, gdyż złożyłem i opłaciłem (blikiem) zamówienie 14.11, a dopiero 19.11 paczka została nadana i była u mnie 20.11. Tłumaczą, że nie wszystkie produkty są 24h. Oczywiście produkt zwrócę gdyż zależało mi na wszystkich razem. Od obsługi przeprosiny i rabat na 10%.

Marek Piątek listopad 2021
Wystawiaja towar, którego nie maja na stawie , radzę poszukać innego sklepu

Sławomir P listopad 2021
Nie polecam. Złożone zamówienie po czym brak odzewu przez blisko dwa tygodnie i nagle informacja, że zamówienie zostało anulowane. Kolejne kilka dni nim pieniądze wróciły na konto.

Kuba Motyka listopad 2021
Nie polecam, najgorszy sklep internetowy, w jakim zamawiałem. Produkt kupiony w sobotę, po 6 dniach nadal nie został wysłany, codziennie otrzymany mail, ze napotkali problem techniczny

Marcin R listopad 2021
Nie polecam. Zamowilem produkt na black friday bo był przeceniony. Po 2 dniach dostaje maila, że zamowienie zostalo anulowane… Po telefonie na infolinię stwierdzili, że nie maja tego produktu i mi nie wyślą… Zostalem bez produktu a moglem zamowic na innych portalach za podobna cene. Teraz ceny sa wyzsze na innych portalach wiec po prostu jestem stratny. Nigdy wiecej Modivo…

Maria I. listopad 2021
Uwaga! Opinie jak najbardziej są wiarygodne! Zamówiłam płaszcz z tej firmy, nie czytając wcześniej opinii. (mój błąd) Po zakupie i przeczytaniu doświadczeń innych kupujących postanowiłam anulować przesyłkę.
Na samą anulację czekałam 3 dni dzwoniąc codziennie na obsługę klienta i prosząc o anulacje. Obsługa codziennie mówiła coś innego. Po kilku dniach doczekałam się anulacji. Pani z obsługi klienta powiedziała, iż czas zwrotu jak również podaje firma, wynosi max do 5 dni roboczych. (zaznaczam, że płatność była blikiem)

Po 5 dniach dzwonię na obsługę klienta i dowiaduję się, że nikt nie zlecił przelewu zwrotu środków na moje konto!! i że będę musiała ponownie czekać na zwrot. Firma kłamie konsumenta i oszukuje, trzeba się prosić o zwrot swoich pieniędzy, na stornie podane są błędne wiadomości. UWAŻAJCIE!

kajtekrkm listopad 2021
Nie polecam współpracy z firmą modivo. Czekałem na przesyłkę 5 dni aż w końcu po zadzwonieniu na infolinię dowiedziałem się, że moja przesyłka została uszkodzona przez kuriera i dostanę zwrot pieniędzy w terminie do 5 dni roboczych. Po czym żeby w końcu dostać zakupione produkty musiałem złożyć kolejne zamówienie które zgodnie z obietnicą miało zostać wysłane po przesłaniu potwierdzenia przelewu i oczywiście nie zostało to zrobione. Zdecydowanie nie polecam. Ostatni raz korzystałem z firmy modivo.pl

Anna Choma listopad 2021
zwiodłam się, ponieważ po 2 użyciu stroju kąpielowego marki Ellesse, pojawiło się na nim przetarcie. po złożeniu reklamacji, nie została ona przyjęta, a produkt natychmiast odesłany. rozumiem, że wg Państwa nie było tam wady fabrycznej, aczkolwiek wydając nieco więcej na strój kąpielowy, zakładam, iż nie jest to tak słaby materiał, że po 2 użyciu, będzie nadawał się co najwyżej do wyrzucenia.

Co więcej, nie sądziłam, że kupując w takim miejscu ubrania, zostanę potraktowana w taki sposób, iż w odpowiedzi na reklamację dostaję wiadomość, że nie ma tam żadnych wad fabrycznych, dlatego MODIVO nie poczuwa się do żadnego zadośćuczynienia, gdzie w innych tego typu sklepach internetowych jest o wiele bardziej proklienckie podejście do klienta.

Michał 26 paź 2021
Sklep nie uznał reklamacji i odwołania. Bluza oraz spodnie dresowe z tej samej kolekcji, po jednokrotnym wypraniu, dosłownie prują się w dłoniach. Materiał jest w stanie rozkładu. Nie polecam. Lepiej wybrać sklep konkurencji, który nigdy nie robi problemów. W Modivo widać typowo polskie podejście.

Dorota październik 2021
Nie polecam. Z żadnym sklepem internetowym nie miałam takich problemów jak z tym. Procedura zwrotu trwa już dwa i pół miesiąca i pomimo próśb mailowych i telefonicznych wciąż nie udało się jej do końca załatwić i odzyskać wydanych pieniędzy. Na pewno nigdy już nic tutaj nie kupię …

Adrian Dzięcioł wrzesień 2021
Po 6-7 dniach oczekiwania na przesyłkę postanowiłem zadzwonić na infolinię i dowiedziałem się, że paczka została zaadresowana i czeka na wysyłkę, na moje pytanie kiedy zostanie wysłana usłyszałem, że nie wiadomo, to nie jest od nich zależne, tylko od magazynu. A czyj jest magazyn zapytałem, no nasz usłyszałem, ręce opadają… To ja przekaże zgłoszenie do weryfikacji usłyszałem, z którego przez kolejny tydzień nic nie wynikło, po kolejnym kontakcie to samo, dalej nic nie wiadomo i kolejne zgłoszenie do weryfikacji. Poddałem się i wysłałem rezygnacje z umowy, ciekawe kiedy zwrócą kasę, czuje że z tym też będzie szarpanina. NIE POLECAM!!!

Dejv Dejvo wrzesień 2021
Zamówiłem 2x kurtkę guessa i 2x dostałem złe zamówienie nie polecam firmy Modivo rozumiem raz mogli się pomylić ale 2x? Zamrożone mam teraz półtora tysiąca ciekawe czy zwrócą mi środki…

Paulina Podolak 2021
Kupuje w wielu sklepach internetowych i w kilku zwracałam towar ale to co się tutaj wyprawie to skandal. Towar zwrócony In Post, paczka dostarczona i odebrana w Modivo a oni po 14 dniach od odebrania paczki twierdzą że jej nie ma i każą składać reklamację do In Post. Porażka i oszukiwanie ludzi!!! Nie mam ani pieniędzy ani zwracanego towaru, nie polecam tego sklepu NIKOMU !!!

Rysiek Wojna 2021
Najgorsza firma odzieżowa z której korzystałem. Oczekuję już ponad miesiąc na zwrot środków za odesłany towar. Nie można uzyskać żadnych konkretnych informacji, nie szanują czyjegoś czasu i pieniędzy tłumacząc się, że mają dużo zamówień do weryfikacji a taka informacja nie interesuję mnie jako klienta. Stanowczo nie polecam zamawiać produktów na tej stronie i dodam jeszcze, że to nie pierwsza taka sytuacja.

Mike Galaxy 2021
Jakość obsługi klienta tragedia, czas realizacji to dno a termin zwrotu pieniędzy za rezygnację z zamówienia to już muł i wodorosty. 2 razy zamówiłem i nawet raz nie obeszło się bez problemów. Po rezygnacji z zakupionego towaru jeszcze przed jego wysyłką z magazynu za pierwszym razem czekałem bite 2 tygodnie na zwrot środków a za drugim razem (czyli obecnie) czekam na zwrot od 04.01 i dopiero wczoraj dostałem wiadomość że przyjęli moją rezygnację a zwrot środków nastąpi w terminie od 3 do 5 dni roboczych. Nigdy więcej nic od nich nie kupię a konkurencyjnej firmie na Z…… i Z…… Lounge to nawet nie zasługują żeby buty czyścić. ?

Bogumił Kania 2021
Paskudztwo przez duże P…
Polówka Lacoste przyszła cała wygnieciona, z trzema tłustymi plamami! Na infolinii usłyszałem, że mam ją po prostu zwrócić, bez żadnego przepraszam i bez zaproponowania alternatywnego rozwiązania. Po kilku dniach na maila otrzymałem „rekompensatę” czyli uwaga… kupon na -10%, ważny przez niecały miesiąc, z wykluczeniem kilku marek i tylko na jeden produkt. Myślę, że to nie wymaga dalszego komentarza.

Marta Filipiak 2021
Nigdy więcej nie dokonam zakupu na modivo! Ilość interwencji ( telefonicznych i mailowych), by odzyskać zwrot środków za oddany towar była ogromna. W każdej strukturze tej platformy sprzedażowej panuje bałagan, od magazynu po konsultantów. ŻENADA w czasach, gdy walka o klienta jest tak ciężka. Nie polecam!

Sebastian 2021
Odradzam. Zamówienie doszło, ale faktura zawierała błędy – pomylili adres dostawy z danymi firmy. Oczywiście może się zdarzyć każdemu, wystarczy poprawić dokument i wysłać go ponownie. Niestety, jak się okazało to przekracza możliwości Modivo.pl i osób obsługujących klientów. Minął już ponad miesiąc, wykonane kilka telefonów i 2 razy wysłana nota korygująca. Faktury nadal brak! Jakość obsługi to jakieś dno…

udoryba 2021
Wszystko super, poza terminem realizacji. W regulaminie podany jest czas nadania 1-2 dni robocze. Ja już czekam 4 dzień i nic. Telefonowałem dzień wcześniej ponoć przesyłka czekała na odbiór kuriera. Do chwili obecnej w aplikacji firmy kurierskiej jest informacja że przesyłka czeka na nadanie. Ktoś tu chyba kręci.

Sebastian Kupisiewicz 2021
Prezent na święta zamówiony z buforem czasowym – 15 grudnia informacja o nadaniu paczki do kuriera, żebym 22 grudnia otrzymał informację, że mój zwrot został przyjęty (?!) – na aplikacji śledzącej paczki u kuriera przesyłka nigdy nie wyszła z magazynu, także to tyle z prezentu świątecznego.

Klient Klient 2021
Paczka przyszła po 10 dniach dramat. Akcje na kody rabatowe to po prostu porażka zawsze są problemy. Co do konkursów wybierane są osoby po znajomości na zwycięzców. Odradzam zakupy na modivo. Nie polecam ❗❗❗

Sergiusz Orłowski 2021
Najgorszy sklep internetowy. Dostałem towar niezgodnie z zamòwieniem I w kilku mailach przez dwa tygodnie byłem pytany o powòd rezygnacji zamòwienia. Totalne dno… Od ponad dwòch tygodni czekam na zwrot pieniędzy. Moje pierwsze i ostatnie zakupy.

Ewelina Para 2021
Nigdy więcej zakupów w tym sklepie. Obsługa nie czyta wiadomości ze zrozumieniem, brak merytoryki oraz konsekwencji w działaniu. Polecam, ale omijać szerokim łukiem.
Edit~ mnie również przykro. Nie odnieśli się Państwo do moich uwag, nie przedstawili Opinii Rzeczoznawcy. Dodatkowo otrzymałam bluzę w gorszym stanie. Cała bluza była brudna i obsypana białym proszkiem.

michal szczesny 2021
Minęło 14 dni od złożenia zamówienia i przelania środków. Przesyłki z towarem nie otrzymałem. Dodzwoniłem się na tą żałosna infolinię i powiedziano mi że towar został zniszczony w transporcie między magazynami i oni anulowali to zamówienie. Żadnej informacji na e mail nie otrzymałem. Zwrotu pieniędzy też jak narazie nie. Zgłaszam sprawę do Urzędu Praw Konsumenta. Pani na infolinię śmieje się pod nosem. Omijajcie ten sklep internetowy szerokim łukiem. Nie jestem z konkurencji czy tam coś była promocja 40% przy zakupie 4 rzeczy to się napaliłem

Aga Malaga 2021
Odradzam!!! Ten sklep to żenada.Również nie otrzymałam połowy opłaconego wcześniej zamówienia. Ze wcześniejszymi zamówieniami też był zawsze jakiś problem ( albo bardzo długi czas oczekiwania na paczke, albo problem z kodami rabatowymi)także nie polecam, szkoda nerwów.

Paulina 2021
Dramat. Zamówienie anulowano i nie podano przyczyn. Zwrot środków miał nastąpić w ciągu 3-5 dniu, aktualnie mija 10 dzień i nadal nic. Ze strony obsługi klienta zero pomocy.

Adriana Dyko 2021
Kompletnie odradzam! Na stronie widniał rabat 30%, który był uwzględniony podczas dokonywania zamównia, a rachunek na maila przyszedł bez rabatu. Po zgłoszeniu tego napisali, że mam im wysłać zrzuty ekranu, że faktycznie taka promocja była i datę oraz godzinę złożenia zamówienia. Fuksem miałam zrzuty ekrany ale nie wszystkich produktów. W odpowiedzi dostałam, że na zdjęciach nie widać promocji… zwykli oszuści. Nie polecam.

G Kazm 2021
do dnia 18.10 była możliwość skorzystania z rabatu -30%, jednak kupon się nie wczytywał. Po kontakcie z infolinią, Pani poinformowała o zrobieniu zrzutów ekranu, żeby mogli obniżyć kwotę zamówienia o rabat 30%, tak zrobiłem po wielorazowym kontakcie e-mailowym (odpowiedź trwała tak długo, że „zamówienie zostało już wysłane” i nie mają możliwości zmiany i proponują zapłacenie wysokiej kwoty zamówienia za pobraniem, a oni oddadzą różnicę na konto bankowe.
Według mnie bardzo słabe rozwiązanie problemu nie leżącego po stronie kupującego a po stronie sklepu.

Aneta Dąbrowska 2021
PORAŻKA !!! Nie polecam – zamówienie opłacone i anulowane. Na życzenie wysłane potwierdzenie w „celu szybszego zwrotu środków” MODIVO – mimo potwierdzenia o anulowaniu – wysyła paczkę i każe czekać aż do nich wróci i zweryfikują zwrot !!! Paczka nie odebrana !!! Ale będą weryfikować czy dobrze wysłali 🙂 🙂 🙂 Bareja by się uśmiał …. Zwrot środków – mijają prawie 2 tygodnie – nie dokonany

Kamil Sip 2021
Sklep anulował moje zamówienie, po czym otrzymałem e-mail w którym była prośba o ocenę. Nie polecam

Szymon R 2021
Kupiłem kilka „markowych” rzeczy w tej firmie i nie jestem zadowolony. Odzież z błędami ( krzywo skrojone i jakość materiałów bardzo, bardzo słaba ) po pierwszym praniu materiał zmechacony i w kulkach.

Ola Aleksandra 2021
Zdecydowanie odradzam zakupów w tej firmie. Przesyłka od 5 dni ma status opłaconej A zamówienia od nich nie wychodzi. Dzwoniąc na infolinię nie uzyska się żadnych informacji.

Joanna Nowak 2021
Towar nierealizowany na czas, brak informacji o nadaniu, towar wraca do nich nie można doprosić się o ponowne nadanie ani o zwrot środków. Pani na infolinii odpwiada tylko że niezwłocznie nastąpi to po weryfikacji, postara się.

Severus Steyson 2021
Jakieś żarty po 18 dniach od złożenia zamówienia okazało się że wystąpił jakiś problem techniczny z zaksięgowaniem środków. Mogę oczywiście złożyć nowe zamówienie, tyle że w tym momencie za te same rzeczy musiałbym zapłacić 250 zł wjęcej. Kontakt i obsługa… aż szkoda komentować. Zdecydowanie odradzam.

Piotr Olszewski 2021
Zamawiam, potem dostaje maila że coś im się w systemie popsuło i muszę na nowo adres dostawy podać, myślę no ok zdarza się ale po wysłaniu maila z adresem dostaje odpowiedź że oni właściwie tego towaru nie mają na stanie więc anulują zamówienie. Ale chociaż hajs oddali.

Damian 2021
Niestety muszę potwierdzić poniższe doniesienia. Zostało anulowane moje zamówienie nie z mojej winy, dodatkowo nie od miesiąca czekam na zwrot środków i nic nie wiadomo. Generalnie nie polecam.

seba gym 2021
Nie polecam, bluza Guess prana według zaleceń producenta, zmniejszyła rozmiar i już nie nadaje się do użytku, Modivo nie uznało reklamacji, podobną sytuację miałem z koszulka Guess na Zalando i uznali reklamację!

K F 2021
Też mnie dziwiły negatywne opinie bo jeszcze w tamtym roku w zimie zamawiałam i było wszystko na tiptop. Tym razem niestety totalna porażka, pierwsze zamówienie Bóg jeden raczy wiedzieć gdzie się podziało- oni też nie wiedzą- czeski film, więc na rezerwach cierpliwości złożyłam drugie i poracha czekam a w statusie nic się nie zmienia… Dramat… Nic tam więcej nie zamówię…

feliniak88 2021
Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie zamawiasz komplet 2 t shirtow calvina kleina na stronie takich samych a przychodza jeden ze zdjecia z zestawu drugi zupelnie inny lepiej isc samemu do sklepu i kupic to co chcesz a nie co oni maja na zbyciu

Bartosz Komasiński 2021
Produkt zamówiony 25.10.20, do tej pory (02.11.20) status zamówienia ” w trakcie realizacji”. Mimo, że dzwoniłem do modivo kilkukrotnie i zostałem zapewniony, że zamówienie będzie wysłane, nadal cisza.

Adam Sarzewski 2021
Uwaga ! Anulowalem zamowienie. Na pieniądze musiałem czekać ponad 2 tyg. W tym czasie wykonałem 5 telefonów. Czas zwrotu niby od 3 do 5 dni.

Katarzyna Butkiewicz 2021
Dział obsługi klienta poniżej wszelkiej krytyki. Niepomocni, niewspółpracujących z klientem. Nie otrzymam swojego zamówienia a czy zwrócą pieniądze? To się jeszcze okaże.

Wiktor Walczak 2021
Straszenie pozwami za brak zwrotu zamówień z promocji zatwierdzonych przez sklep i z wystawionymi paragonami brzmi aż nierealnie. Brak słów, po prostu żenada

rentgen72 2021
Porażka !!! Zakupiłam , opłacilam i z uwagi na nagły wyjazd anulowalam transakcje . Na życzenie pracownika wysłałam potwierdzenie płatności w celu ” szybszego zwrotu „
… i wysyłają paczkę … a twraz info ze zwrot należności po powrocie paczki i weryfikacji ???
Sami siebie będą weryfikować … śmiech na sali. Nie polecam

Wiktoria Górniak 2021
Moje zamówienie zapłacone kilka dni temu do dzisiaj ma status oczekiwania na płatność. Obsługa klienta pomimo, że bardzo miła zostałam zbyta mnie szybką prośbą o potwierdzenie płatności nie mówiąc co jak i gdzie.

Magdalena 2021
Również nie otrzymałam połowy opłaconego wcześniej zamówienia. Radzę uważać, patrząc na inne komentarze (niestety dopiero teraz) jest to stały proceder tej firmy.

-easy- 2021
Lecą w kulki z kuponami nie polecam.

Lukasz Kowalczyk 2021
Długi czas oczekiwania na zwrot pieniedzy

Grzeniu 2021
Bardzo drogo, oszukane promocje, znalezienie czegokolwiek na stronie lub w aplikacji jest niemożliwe ze względu na niedziałające filtrowanie produktów

Mariusz Nowicki 2021
Oby wam wuj stanął w gardle za te głośne reklamy w yt.

Damian Augustyn Comperlik 2021
Uwaga Firma nie zwraca pieniędzy za zwrócony towar Przestrzegam wszystkich klientów towar zwrócony nie zostanie wam zrekompensowany pieniędzy nie zwracają wymówki ciągle brak informacji nie wiedzą co i jak nie wiedzom dla kogo niewiedzą jaki numer listu przewozowego zbierają towar a nie zwracają pieniędzy uwagę na firmę oszukańczy metody

Bartek Badowski 2021
Zachęcam do ostrożności z kodami rabatowymi – mają dziwną tendencję do bezpowrotnej ewakuacji przy płatności kwoty za zamówienie. Reklamacja? Powodzenia. Są inne sklepy, dajmy zarobić uczciwym.

Rob Jon grudzień 2021
Szkoda czasu i nerwow, zamawiasz a oni po tygodiu anuluja zamówienie.

Krzysztof Bracha 2021
Problem ze zwrotem kasy za towar !!!! czekam juz ponad tydzien ….. nigdy u nich nic nie kupie !!!!!

Modivo opinie o sklepie

2020

Anna 2020
Moje zamówienia dotarło bez formularza zwrotu. Pani na infolinii poinformowała mnie, żebym wypisała wszystkie produkty do zwrotu ręcznie oraz powód ich zwrotu. Nie ma możliwości połączenia z kierownikiem, nie ma możliwości złożenia reklamacji przez telefon, a moja frustracja wywołała jej rozbawienie. Gratuluję właścicielom doboru pracowników!

Andrzej Pazio-Wlazłowski 2020
zamówiłem 06.04.2020 do paczkomatu i było napisane że 1-2 dni robocze i paczka będzie, jest 08 i paczki nie ma, nawet nie dostałem potwierdzenia że została wysłana, na infolini powiedzieli że bardzo przepraszają ale mają duże obłożenie, moje pytanie brzmi DLA CZEGO W TAKIM RAZIE NA STRONIE JEST NAPISANE 1-2 DNI? jutro zaczyna się przerwa wielkanocna więc moje zamówienie dostanę najpewniej za minimum tydzień. DZIĘKI

Tomasz Soska 2020
Ponad 2 tygodnie od chwili złożenia zamówienia brak dostarczenia towarów, zaś płatność za towary zrealizowana tego samego dnia. Również brak jakiegokolwiek informacji ze sklepu, dlaczego jest tak długi termin realizacji zamówienia. Dopiero po zadzwonieniu na infolinie, dowiedziałam się, że z uwagi na znaczną ilość zamówień, magazyn nie ma wystarczających możliwości, aby wysłać produkty. Poproszono mnie o cierpliwość, po kolejnych kilku dniach i po ponownym skontaktowaniu się z infolinią, usłyszałam tożsamą informację. Gdyby nie próba nawiązaniu kontaktu z mojej strony, sklep w ogóle nie poinformował mnie, co jest przyczyną opóźnienia, zaś jedynie status zamówienia został zmieniony na „Wstrzymane”. NIE POLECAM!!

Sławomir dsa 2020
Sklep oszukuje ludzi. Zrobiłem zwrot i dostałem informację, że dział księgowy przelał mi pieniądze 2 czerwca. Za niedługo minie już 30 dni i nadal nie mam pieniędzy. Konsultant miał mi wysłać potwierdzenie przelewu i cisza. Na e-mail nikt nie odpowiada. To że czekałem na zamówienie około 2 tygodni to jestem w stanie przeżyć (ze względu na dużo ilość zamówień). Nie dość, że tyle czekałem to zamiast mi wysłać dwie rzeczy, które zamawiałem została wysłana mi 1 rzecz i nikt nie raczył mnie poinformować, że sprzedali mi koszulkę której nie mają.

andrzej kobiela 2020
Mój zwrot do Modivo dotarł 22-04, dziś jest 25-05 i nadal pieniędzy nie mam na koncie.
Tyle to trwa bo ponoć paczka z moim zwrotem u nich zaginęła ale przepraszam bardzo co mnie to interesuje. Z dnia 13-05 jest inf. ze zwrot został rozpatrzony i pieniądze do mnie wychodzą, dziś jest 25-05 i pieniędzy nie mam, znowu dzwonie na tą nieszczęsną infolinie i Pani mnie pyta ze zwrot na pewno już jest u mnie i mam sprawdzić konto, mówię jej że pieniędzy nie mam i znowu przekierowali sprawe gdzieś chyba do księgowości w celu weryfikacji.

W ciągu tego czasu wysłałem też kilka maili do nich, dostałem odp. tylko na 2 i to takie lakoniczne bzdury: „Wierzymy że dalsza, przyszła współpraca będzie pomyślna” itd. W zalando max 5dni od wysyłki zwrotu pieniądze są z powrotem na koncie. Kpina!! Nigdy więcej zakupów w tej firmie. Odradzam wszystkim. Zgłaszam sprawę do UOKiK

ToNie Ja 2020
Nigdy przenigdy. Na stronie informacja o wysyłce w 24h i czasie dostawy do 5 dni, po dwóch tygodniach paczka dalej nie wysłana, a na maile wysyłają losowe formułki co to się z paczką nie dzieje. „paczka czeka skomplementowana na odbiór przez kuriera”, a parę dni później inna informacja, że paczka podróżuje między oddziałami. Osoby, które to wymyślają powinny bajki pisać. Po dwóch tygodniach i po postraszeniu inspekcją handlową bez słowa, żadnego od nich maila, informacja o zwrocie przez PayU. Opinie, że tak funkcjonują można znaleźć nawet z listopada, więc niech nie zasłaniają się sytuacją z wirusem. Zamiast produktów zamrożenie kasy na dwa tygodnie. Nie polecam nikomu!

J W 2020
Kpina! Paranoja! Deklarują wysyłkę w 24h… Owszem, nadadzą numer paczki w systemie a ty czekaj i czekaj aż łaskawie przekażą kurierowi. Dobrze że było to zamówienie pobraniowe którego i tak nie odbiorę po złości , bo po takim czasie już mi nie potrzebne. Hoojowy sklep.

Dorota Szulc 2020
Nie polecam! Po 4 dniach od zamówienia towaru zadzwoniłam na infolinię z pytaniem co dzieje się z moją przesyłką. Pani powiedziała, że jest już spakowana i zamówienie czeka na wysyłkę. Po 7 dniach dostałam maila, że „Zamówiony artykuł nie przeszedł pozytywnie procesu weryfikacji.” i towaru nie dostanę.

jan 2020
Paczkę zamówiłem 9.05 przyszła 21.05. Ubrania były za małe, a promocja, z której korzystałem zdążyła wygasnąć. Chciałem wymienić ubrania na większe rozmiary, lecz jednej z nich już nie było w sprzedaży przez co nie mogłem skorzystać z rabatu, mimo iż chciałem wymienić ją na inną tej samej firmy, w tej samej cenie.

Patrycja C 2020
Jednym słowem ta firma to oszuści i złodzieje , szerokim łukiem omijać ten sklep i zakupy w nim , złożyłam zamowienie po czym okazało się , że nie maja na stanie tych rzeczy więc anulowałam zamówienie do dnia dzisiejszego z czego już mija 12 dni od anulowania zamówienia nie zobaczyłam pieniędzy a przez kilkukrotny telefon do firmy wielce obiecano mi zwrot za każdym razem słyszałam ze do dwóch dni i pieniędzy nie ma. Pozostaje mi tylko zgłosić to na policję i nie popuści im bo oszukują i naciągają każdego klienta !

Miro Ef 2020
„Modivo, będący częścią ogromnej marki eobuwie.pl, cieszy się naprawdę dobrymi opiniami. Już sama przynależność do takiego giganta na pewno dobrze świadczy o firmie.”

Jak wam nie wstyd wypisywać takie rzeczy na stronie?
Od e-obuwie to się jeszcze musicie dużo uczyć. A na początek to polecam” prezesikom i dyrektorkom” porobić jakieś kursy e-commerce napiszcie do mnie na priv to coś polecę.

Jak wielu innych czuje się oszukany przez was. Ponieważ na święta zostawiliście mnie bez pieniędzy a moja żonę bez prezentu. Dzwonię na infolinię raz mi grzeczny Pan mówi że jak płacone Blik lub PayU a anulowane to zwroty 3-5 dni roboczych, mija 5 dni roboczych dzwonie kolejna miła Pani mówi no wie Pan w regulaminie mamy 14 dni robocze… Nie wspomnę że za każdym razem 35 w kolejce. Nie poddałem się skoro nie było rozmiaru M mimo że wisiał na stronie myślę biorę L jest chwila czasu to ciach za pobraniem DHL. Kolejne 3 dni ciszy po czym następne anulowanie zamówienia…

Ale kodzik dostałem w ramach rekompensaty. Tak więc moja żona dostała w tym roku kodzik z Modivo na 30% wydrukowalem jej i dałem w kopercie. Myślę, że jak złożymy zamówienie w styczniu to na dzień kobiet uda się coś wyrwać pod warunkiem że przejdzie pozytywną weryfikację. Nie polecam. I czekam z utęsknieniem na zwrot pieniędzy

Ewa 2020
Nie do pomyślenia!!!! Wielokrotnie robiłam zakupy w eobuwie i na zalando. Pierwsza klasa. Tydzień temu odebrałam paczkę z Modivo, za którą zapłaciłam z góry.. 4700zl. Dotarły wszystkie bluzki, natomiast 6 par okularów słonecznych za kwotę 2800zl w ogóle nie było w paczce. Mija prawie tydzień, miałam czekać do 3 dni na odpowiedź z magazynu, dzwoniłam w między czasie jeszcze 2 razy… Nie ma odpowiedzi z magazynu. Zupełnie nie wiem co robić….. To oszuści…. Zostałam okradziona

Marek 2020
Moja żona nie dostanie przez nich prezentu na święta. Jak dla mnie mogą zwijać biznes. Czuję się zawiedziony i oszukany. Dopiero po zamówieniu i zapłaceniu informacja że wysyłka się przedłuży do 5 dni. Po 7 dniach informacja że została przygotowana do wysłania. I tak przygotowana leży już 2 dni i nic się z nią nie dzieje.

Martyna Krzyżanowska 2020
Złodzieje! 2.12.2019 złożyłam zamówienie, które zostało dwa razy przez nich anulowane – bo nie przeszły „pozytywnie procesu weryfikacji”?! Po czym na drugi dzień widzę, że ten sam produkt (nawet w tym samym rozmiarze) jest dostępny na stronie. Modivo kredytuje się za darmo za pieniądze Klientów sprzedając rzeczy, których ewidentnie nie mają na stanie. Do dziś nie otrzymałam zwrotu moich środków (5 tygodni od złożenia zamówienia). W środę zgłaszam zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa oraz skontaktuję się z policją.

Iwona D 2020
Niestety, nigdy nie udało mi się niczego kupić. Za każdym razem informacja że produkt nie przeszedł poprawnie weryfikacji. Zawsze był ostatni i zawsze uszkodzony. Nie ma problemu jeśli nie było zapłacone tylko za pobraniem. W innym przypadku trzeba czekać na zwrot pieniędzy. Myśle, że nie mają towaru. Nie polecam.

Krzysztof Bucki 2020
Dramat, zrobiłem zamówienie, opłaciłem BLIK i czekam, czekam, czekam…napisałem maila, czekam, czekam, czekam, dostaję odpowiedź że moje zamówienie zostało anulowane. Olewka z ich strony aby napisać szybko jakąś informacje dla klienta. A zwrotu kasy do tej pory nie mam update z dnia 25.05, czekam już 2 tygodnie na zwrot środków, piszę maile i nie mam żadnych odpowiedzi

Mariusz Kwiatkowski 2020
Beznadzieja,przestrzegam przed kupowaniem w sklepie internetowym modivo.pl. Bluzę champion kupiłem miesiąc temu z płatnością przelew online. Do dnia dzisiejszego ani bluzy ani pieniędzy. Przez tydzień czasu codziennie dzwoniłem na infolinię, po tygodniu otrzymałem informację, że przesyłkę anulowano i w ciągu 5 dni zwrócą pieniądze. Koszmar

Julia Grela 2020
Ta strona to porażka! Zamówiłam pasek 2 tygodnie temu. Zapłaciłam za niego z góry, czego bardzo żałuję, bo zamówienie przez nich anulowane po kilku dniach a pieniędzy do tej pory na koncie nie mam i z tego co inni piszą, prędko mieć nie będę. Myślałam, że skoro strona ta podlega pod e-obuwie, z którą nie miałam nigdy przykrych doświadczeń, to jest pewna. Na infolinie dzwonię to za każdym razem 13sta w kolejce. Oszuści, nie polecam.

Anna Sajak 2020
Zdecydowanie nie polecam strony, zamówiłam buty, a po tygodniu łaskawie mnie poinformowano, że z przyczyn „niezależnych” od nich, nie mogą zrealizować mojego zamówienia…..Dodatkowo informacja, że zamówiony artykuł nie przeszedł pozytywnie procesu weryfikacji….. Co to w ogóle za wytłumaczenie?! Szkoda, że nie wiedzieli o tym w czasie kiedy składałam zamówienie. Dostałam kod rabatowy w ramach przeprosin, którego napewno nie zrealizuje, bo czytając opinie widzę, że ta strona właśnie w taki sposób postępuje z większością klientów… Jest ona idealnym przykładem jak nie powinnien być prowadzony ŻADEN sklep internetowy. Nie polecam, napewno nigdy już nawet nie zajrzę na tę stronę!!!

WacekGaming 2020
Serdecznie nie polecam sklepu artykuł został zakupiony i opłacony po czym po tygodniu informują ze zamówienie nie będzie zrealizowane. Uwaga ramach rekompensaty otrzymałem kupon rabatowy który ważny jest uwaga do końca roku czyli 7 dni. Ostatni raz zostały zrobione zakupy w tym sklepie.

Eryka Majewska 2020
Odradzam jakiekolwiek zakupy w tym sklepie. Kuszą promocjami po czym okazuje się że kupionego towaru nie ma albo jest jakiś problem techniczny z zaksięgowaniem wpłaty, w skutek czego klient zostaje bez pieniędzy na kilka tygodni a Modivo poprawia sobie płynność finansową. Dramat

Anna 2020
Nie polecam. Od 18 kwietnia czekam na przesyłkę(oczywiście opłacona z góry) po interwencji mailowej i w wiadomości prywatnej, dzisiaj w końcu reakcja ze strony modivo była taka, że moje zamówienie zostało przez nich anulowane… Po 12 dniach od jego złożenia…

Natalia 2020
Nie polecam firmy. Dwa razy powtórzyla sie sytuacja, że zamówionego produktu nie otrzymałam z powodu rzekomej wady. Nie dostałam nawet informacji o anulowaniu zamowienia. Musiałam dzwonic po kilka razy na infolinię żeby łaskawie dowiedzieć się że produkt nie zostanie mi dostarczony. Skandal, nie polecam. Chcą przyciągnac klientow na produkty ktorych nie ma w asortymencie

Mil 2020
Od dwoch tygodni czekam na wysylkę towaru po czym na stronie sklepu umieszczono informację o wysyłce w ciagu 24h i zapewniania o braku opóźnień. Ładna drwina z klientów. Szczerze nie polecam !

Joanna Kozakiewicz 2020
Nie polecam . Generalnie żenada !!! Zamówiłam towar dwa tygodnie temu , przyszedł email o planowanym nadaniu przesyłki ( ba nawet podano jej numer ) a wczoraj informacja o zwrotu środków pieniężnych . Żadnego wyjasnienia , żadnego przepraszam . Infolinia tez zawiodła !!!

Magda S 2020
Odradzam wszystkim zakupy w tym sklepie. Towar otrzymałam miesiąc po zamówieniu ( oczywiście interweniowałam z 20 razy) i do tego uszkodzony( dziura na szwie! ) na infolini zbywają i można tak sobie wydzwaniać. Omijajcie szerokim łukiem !

Marek Kolczak 2020
zamówienie zrealizowane po 18 DNIACH ROBOCZYCH , oczywiście po interwencji telefonicznej na infolini, wystawiaja produkty których nie maja na stanie , jeżeli nie są ich w stanie ściągnąć to standardowo piszą że produkt uszkodzony. ogólnie dramat nigdy więcej nic tam nie zamówię

Amanda G 2020
ŻENADA. Na infolinii ciągle słyszę, że został zwrot pieniędzy przekazany do ponaglenia. Niestety pieniędzy nadal brak, od anulowania zamówienia minęło już 24 dni! Sprawę zgłaszam na policję, najwyżej powalczę trochę w sądzie, ale na pewno nie odpuszczę.

Paweł 2020
Zamówienie złożone w zeszłym tygodniu dzisiaj kontaktowałem się z Modivo okazuje się że wysyłka nawet nie została wysłana a sklep nie jest w stanie określić kiedy wyślę przesyłkę zdecydowanie nie polecam tego sklepu (nigdy więcej na modivo nic nie kupie)

Agnieszka Nowak 2020
Niestety towar oplacony, czekam 10 dni, zadnej zmiany statusu zamowienia. Pani w infolinii codziennie udziela informacji, ze wysyla zapytanie do magazynu, a nic z tego noe wynika. Niestety ani towaru, ani pieniedzy.

michal kozakiewicz 2020
Dramat!!! czekalem na dostawe 2tygodnie poczym dowiedzialem sie ze towar u nie udalo sie do mnie dostarczyc!!! adres w pracy gdzie siedzimy w 20osob codziennie, Nie polecam, bardzo chcialem robic zakupy u nich bo to firma po sasiedzku ale niestety dramat!!!

Gregi Lauf 2020
Dramat. Przez ponad tydzień brak jakichkolwiek informacji o przesyłce, dzisiaj dopiero dostałem maila z anulacja zamówienia. Produkty ze sklepu miały być prezentem pod choinkę. Zdecydowanie odradzam!

Natalia Wala 2020
Totalnie nie POLECAM, zamówienie przyjęte opłacone – 10 dni czekania na odpowiedź(pomimo upominania się poprzez infolinie), że zamówienie zostalo anulowane. Na zwrot pieniędzy w dalszym ciągu czekam!

Aneta Manel 2020
Porażka! Wczoraj dowiedziałam się że mój prezent nie dotrze. Najpierw zbywanie że już gotowe do wysyłki a w ostatniej chwili że nie mają już na stanie kiedy na ich stronie internetowej towar ciągle figuruje jako dostępny. NIE POLECAM

N. T. 2020
przy zakupie zaznaczyłem fakturę vat i podałem jej dane i faktury brak w paczce, brak na mailu, na maile nic nie odpisują, na infolinii tekst tylko że nic nie mogą i przekażą informację do działu faktur i tyle – super pomoc – szara strefa i tyle sprzedają bez dowodów zakupuzakup z 2 marca dziś 27 kwiecień i faktury nie otrzymałem

Brave Heart 2020
2 tygodnie paczka leży w magazynie, ponieważ mają błędy logistyczne, nie wiem gdzie oni mają te magazyny, pierwszy i ostatni raz zamówiłem. Nie polecam

Kasia Gierek 2020
Tragedia! Nie polecam, zamówiłam towar 2 grudnia, po 11 dniach po kontakcie z infolinia dowiedziałam się że zamówienie nie zostanie zrealizowane, do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, omijajcie tą stronę szerokim łukiem!

Kas kas 2020
Nie polecam zakupów z przed wpłatą .Zamówiłam towar i dokonałam płatności.Przez półtora tygodnia nic ,ani towaru ,ani żadnej informacji.Po kontakcie telefonicznym z mojej strony okazało się ,że zamówienie zostało rozkradzione.Pieniążków na koncie nadal brak mimo iż minęło kilka tygodni i kilkukrotnie interweniowałam w tej sprawie.

Damian 2020
Na 3 złożone zamówienia tylko jedno dotarło. Słaby kontakt z obsługą klienta i długo trwający zwrot kosztów.

Tom Gadzinowski 2020
Już sama strona to porażka.. po co te filtry, jak nie działają? Zaznaczam jeansy 'regular fit’, wyskakują prawie same slim, albo 'skinny fit’.. próbuję zaznaczyć same „jeansy” z boku, żeby nie wertować dresów, które mnie w ogóle nie interesują, a tu wyskakuje że taka strona nie istnieje.. słabo…

Radek Starosta 2020
Zamówiłem torebkę 12 grudnia, do dziś jej nie otrzymałem. Codziennie dzwonie na infolinie, kobieta mówi że paczka jest przekazana do wysyłki. Jakaś parodia. W dzień wigilii przyszło że zostało anulowane ja pier….

Michał Zagrodnik 2020
Dwa tygodnie od złożenia zamówienia, a o realizacji cisza. Zapłaciłem z góry i to był błąd. Żadnej informacji odnośnie realizacji zamówienia, brak odpowiedzi na maile. Serdecznie odradzam zakupy w tym sklepie.

Marta Wolak 2020
Nie polecam. Nie realizują zamówień, a po tygodniu piszą wiadomość, że produkt ”nie przeszedł pozytywnie końcowego procesu weryfikacyjnego”
3/4 komentarzy ma ten sam problem co ja 🙂 Polecam zamawiać na innych stronach.

Bartosz Wu 2020
Nie wysyłają towaru, tydzień od zamówienia i opłacenia – cisza. Omijać szerokim łukiem. Sprzedają towar, którego nie mają w magazynach i robią ludzi w konia.

Joanna (caffelatte24) 2020
Brak informacji o niedostępności produktu. Podczas wyszukiwania za pomocą dostępnych filtrów produkt pojawia się na liście ale dopiero po dodaniu go do koszyka ukazuje się informacja o braku jego dostępności w magazynie. Strata czasu. Nie polecam!

Patryk Kościuszko 2020
10 dni od złożenia zamówienia, po tym czasie zostało ono anulowane, gdyż podobno nie przeszło pozytywnie końcowego procesu weryfikacji. Cyrk na kółkach a nie sklep 🙂

Tom Tom 2020
Nie polecam ,wpłacone 700 zł za zakupy i po 2 tygodniach brak informacji jakiejkolwiek, po telefonie na infolinię brak rzetelnej odpowiedzi na temat wysyłki towaru. Jednym słowem dziadostwo

Justyna eM 2020
Nie uznali reklamacji wadliwego produktu który się popruł zrzucając winę na źle dobrany rozmiar! ŻENUJĄCE. .. Polecam zalando, tam nie ma takiej bezczelności!

Katarzyna Kowalowka 2020
Porażka!!! Po kilku dniach informacja że produkt nie przeszedł pozytywnie procesu weryfikacji i widzę że piszą to każdemu! Nie polecam tam zamawiać nic prze świętami bo i tak nie dostaniecie, wgl nie polecam kupować czegokolwiek ,radzę omijać szerokim łukiem

Piotr Markiewicz 2020
Nie można się doprosić zwrotu środków z przyjętego zwrotu zamówienia. Nie mam ani ubrań, ani pieniędzy. Odradzam!

patwoh 2020
Problem z założeniem konta przy użyciu profilu na Facebooku. Brak informacji o przebiegu realizacji zamówień. Formularz kontaktowy na stronie nie działa.

Anna Kwiatkowska 2020
Nie kupujcie, beznadzieja totalna, miesiąc oczekiwania na przesyłkę zapłaconą z góry, po czym anulowali tranzakcję bez podania przyczyny, pieniędzy jeszcze nie otrzymałam, jawne oszustwo

oliwia szmid 2020
Nie polecam! Po 3 tygodniach oczekiwania na przesyłkę dostałam informacje, że została anulowana, bez podania przyczyny.

Aneta12 2020
Nie polecam. Paczka była otwarta. Towar pozostawiał wiele do życzenia.
Na kontakt e-mail brak odpowiedzi… .więcej nie kupie tu nic

Tomasz Grabowski 2020
Żenada. Od 13 dni czekam na paczkę. Firma nie radzi sobie z logistyka i procesami… Dramat

Klaudia s 2020
Bardzo dluga dostawa, drogo a trzeba upominac sie o swoja przesylke. Zamawiasz z ryzykiem

Michał Uciniak 2020
Sklep sprzedaje, a raczej próbuje, sprzedać artykuły których nie posiada na stanie. Odradzam zakupy w tym sklepie.

Johny „Krycha” Malkowic 2020
Ciuchy zamówione 2 tyg temu nadal zadnych informacji o przesyłce nie polecam

Joanna Wasil 2020
Bardzo dlugo czeka się na paczke. Zwrot trzeba sie upominac o pieniądze. Nie polecam

kam ww 2020
TOTALNA PORAŻKA !!! INFORMACJA ŻE CZAS WYDŁUŻONY DO 5 DNI DZIŚ JEST 9DZIEŃ I ZERO INFO ŻE PACZKA WYSZŁA JEDNYM SŁOWEM SPIE***LIŚCIE MI PREZENTY NA ŚWIĘTA !!!!!!

Mateusz Krawczyk 2020
Sprzedają artykuły których nie posiadają.

Wedding Art 2020
Nie otrzymałem kurtki….

mimi schmitt 2020
Złożyłem zamówienie na bluzkę od marki Aeronautica i otrzymałem ją, ale jest to naprawdę brudna szmata bez logo marki, podczas gdy na ich stronie było logo. Ponadto na swojej stronie określają, że są to oryginały, w co wątpię !!! Może to być tylko kopia !!! Więc to jest oszustwo, bądź ostrożny !!!

Modivo opinie o sklepie

7 komentarzy “Modivo opinie o sklepie”

  1. Nie kupujcie w sklepie Modivo to oszuści !!!! mam potwierdzenie z firmy PayPo że transakcja została opłacona i wysłałam to potwierdzenie do Modivo które twierdzi że transakcja została anulowana ze względu na brak oplaconego zamówienia kopie się z nimi dwa tygodnie i nic ani pieniędzy ani towaru zgłaszam sprawę do organów ścigania kwota prawie dwa tysiące

  2. Uwaga na kupione opinie o sklepie Modivo i oszustwa z newsletterem. Nie dają żadnych rabatów, bo cały towar jest wykluczony z rabatów. Tak zdobywają jednorazowych klientów, którzy nigdy nie wrócą. Ja całe szczęście zorientowałam się przed zamówieniem.

  3. Przestrzegam Wszystkich Przed tą firmą i zamawiania tam czegokolwiek !!!!! PLM004413268 numer zamówienia ! nigdy a zamawiam często z różnych firm rzeczy nie zostałam tak oszukana! zamówiłam koszule Elisabetta Franchi Bluza CA-002-31E2-V350 Biały Straight Fit za cenę 682,49zł otrzymałam koszule „Zara” z metkami Elisabetta Franchi !!!! nie mogłam w to uwierzyć że coś takiego jest możliwe!!!! czekam teraz na rowiązanie sytuacji z strony MODIVO ale zastanawiam się nad zgłoszeniem próby oszustwa i wyłudzenia!!! przecież ktoś te zamówienia weryfikuje jak można wysłać koszule z Zary jako koszule Elisabetta Franchi ????Jestem bardzo zdenerwowana tą sytuacją ! firma reklamuje się w telewizji !!!! a oszukuje ludzi !!!!!!

  4. Sklep Modivo nie zwraca środków za produkty. Towar został zwrócony na magazyn 18.05.2023. Do dnia dzisiejszego tj. 29.06.2023 nie otrzymałam zapłaconych pieniędzy. Ciągle tylko zwodzą. Na zapytania klienta odpisują lakonicznie, że „weryfikują”, „przekazują do odpowiedniego działu” i tak od 1,5 mca….!!!
    Nie polecam! Nie liczcie na sprawny zwrot z tego sklepu!

  5. 24 lutego 2023 zamówiłam w sklepie Modivo spodnie. Odesłałam je jednak następnego dnia. Mam potwierdzenie nadania przesyłki a także odbioru odesłanego zamówienia przez firmę Modivo.
    Do dziś mimo wysłania wielu wiadomości, potwierdzeń i dowodów z mojej strony, że wysłałam paczkę, nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za zwrócone zamówienie. Firma twierdzi, że nie mają mojej paczki w magazynie więc nie mogą zwrócić mi pieniędzy. Zwalają winę na InPost – czytałam jednak opinie innych klientów, którzy mieli identyczne doświadczenia wysyłając zwroty także za pomocą innych firm kurierskich. Konsultowałam się na infolinii z UOKiK, konsultant potwierdził, że sklep ma obowiązek zwrócić mi pieniądze bo ja jako klientka podjęłam już wszystkie kroki (wysyłając potwierdzenie nadania przesyłki a nawet jej odbioru) i właściwie zareagowałam. Kontakt z klientem jest żenujący, czytanie bez zrozumienia, co chwilę odpisuje na tzw. „odwal się” inna osoba. Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.

  6. Uwaga złodzieje!!!!!
    Zamówiłam 3 rzeczy, zapłaciłam a w paczce była 1!
    zadzwoniłam na infolinię, że ktoś albo z Modivo albo kurier okradł mnie. Oczywiście Modivo umyło rączki, kierując mnie z reklamacją do Inpost, chociaż w ogóle nie powinnam tego robić.
    Po przepychankach Modivo odmówiło mi wypłaty pieniędzy albo przekazania towaru !!!
    Kradzież w biały dzień. Myślę ,że tam jest układ pomiędzy magazynem a kurierami.!
    Sprawa jest u Rzecznika Praw konsumenta a później Sąd!

  7. Odradzam zakupów w tej firmie, A SZCZEGÓLNIE JAKICHKOLWIEK zwrotów. Z firmą nie da się rozmawiać. Powinnam otrzymać zwrot środków tydzień temu za zwrócony przedmiot. Po setnych mailach/ telefonach do biura obsługi niczego konkretnie się nie dowiedziałam. W kółko dostaje informacje „zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu w celu weryfikacji zwrotu środków”. Słyszę to za każdym razem podczas kontaktu. Są to zwykli oszuści i nic poza tym. Sprawa została zgłoszona do UOKiK. Na pewno nie będę stała bezczynnie i czekała aż może po roku oddadzą moje pieniądze.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top