Apcoa parking opinie same negatywne

Parking APCOA opinie

https://www.apcoa.pl

Niezgodne z prawem i niemoralne praktyki

Firma jest oskarżana o manipulacje mające na celu wyłudzanie opłat od klientów, w tym wystawianie wezwań w wątpliwych okolicznościach, np. gdy klienci są jeszcze na parkingu i próbują pobrać bilet, lub gdy bilet jest już zakupiony, ale rzekomo niewidoczny. Firma jest oskarżana nawet o „polowanie” na klientów, w tym o celowe wystawianie mandatów w krótkim czasie po wjeździe na parking lub po zakupie biletu, nawet gdy klient spełnia wymogi regulaminu. Takie działania są sprzeczne z interesem społecznym, wielu klientów wskazuje, że firma nie dba o dobro klientów, lecz jedynie o maksymalizację swoich zysków kosztem użytkowników parkingów.

Brak uczciwej polityki reklamacyjnej

Brak możliwości anulowania opłat dodatkowych mimo posiadania dowodu zakupu. Wielu klientów zgłasza, że ich reklamacje są ignorowane lub odrzucane bez uzasadnienia, mimo dostarczonych dowodów (np. paragonów za zakupy). Klienci wielokrotnie wskazują na niekompetentną obsługę, brak reakcji na skargi, trudności w kontakcie oraz niejasne procedury reklamacyjne. Wszystko wygląda jakby na skrgi odpowiadały boty, mające za zadanie zniechęcić do dalszych odwołań.

Niejasne i nieprzejrzyste procedury odwoławcze. Wielu klientów opisuje problemy z wypełnianiem formularzy odwoławczych na stronie internetowej i niejasności dotyczące sposobu składania reklamacji. Wspominają również o braku potwierdzeń otrzymania zgłoszeń reklamacyjnych, co wprowadza dodatkową niepewność.

Negatywne opinie potwierdza UOKiK swoimi działaniami

Spółka zarządzająca parkingami stosuje praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów, co zostało stwierdzone przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK), który nałożył na firmę karę ponad 820 tys. złotych. Główne zarzuty dotyczą:

  1. Ograniczania sposobów składania reklamacji: Firma akceptuje reklamacje jedynie w dwóch formach – za pomocą formularza internetowego lub listownie, co jest sprzeczne z ustawą o prawach konsumenta, która gwarantuje możliwość składania reklamacji w dowolnej formie, w tym również mailowo lub osobiście. Dodatkowo, firma informuje o możliwości wydłużenia terminu rozpatrywania reklamacji powyżej 30 dni, co jest niezgodne z przepisami. Od 1 stycznia 2023 roku termin ten nie może przekraczać 14 dni.
  2. Dezinformacji i wywoływania zamierzonej presji: Konsumentom, którzy otrzymali „wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej”, firma przekazuje fałszywe informacje sugerujące, że brak uiszczenia opłaty nieuchronnie skutkuje kosztami windykacji i postępowania egzekucyjnego. Taki przekaz jest niezgodny z prawem – firma musi najpierw skierować sprawę na drogę postępowania sądowego, a dopiero potem, w przypadku wyroku na jej korzyść, może wnioskować o egzekucję.

Tego typu działania ograniczają prawa konsumentów do składania reklamacji w preferowany przez nich sposób oraz wprowadzają ich w błąd, co może prowadzić do podjęcia niekorzystnych decyzji, takich jak nieuzasadniona zapłata domniemanych należności. Informacje przekazywane konsumentom powinny być rzetelne i pełne, aby umożliwić im świadome dochodzenie swoich praw.

Wystawianie wysokich kar za minimalne przekroczenia czasu

Klienci skarżą się, że firma stosuje nieproporcjonalnie surowe kary za minimalne przekroczenie czasu parkowania. Brakuje możliwości dopłaty za dodatkowy czas, nawet jeśli jest to tylko kilka minut, a opłaty karne są nakładane natychmiast, bez uprzedniego ostrzeżenia. Wysokość kar jest nieadekwatna do skali wykroczenia – często stanowią wielokrotność standardowej opłaty parkingowej, co wydaje się być sprzeczne z zasadą proporcjonalności i zdrowego rozsądku. Tego rodzaju praktyki wywołują poczucie niesprawiedliwości wśród konsumentów i są postrzegane jako działanie mające na celu maksymalizację zysków, kosztem uczciwego traktowania klientów.

Nieprawidłowe praktyki związane z ochroną danych osobowych

Klienci zarzucają firmie przetwarzanie danych osobowych, nawet po wycofaniu przez nich zgody na ich wykorzystanie. W praktyce, konsumenci otrzymują niechciane SMS-y i inne formy komunikacji, pomimo wcześniejszych deklaracji sprzeciwu. Trzeba jednak mieć świadomość że składanie reklamacji na wezwania do zapłaty wiąże się z ujawnieniem swoich danych osobowych, co budzi obawy, że dane te mogą być wykorzystywane w sposób nieetyczny lub w celach innych niż reklamacyjne, w tym do prowadzenia dalszych działań windykacyjnych. Takie działania mogą naruszać przepisy RODO oraz podstawowe prawa konsumentów do ochrony ich prywatności

Problemy techniczne z urządzeniami parkingowymi

Konsumenci zgłaszają liczne problemy techniczne z urządzeniami parkingowymi, takimi jak parkomaty, skanery QR, bramki wjazdowe oraz aplikacje mobilne. Wady te powodują trudności w korzystaniu z usług parkingowych, co często skutkuje nieprawidłowym naliczaniem opłat i wydawaniem wezwań do zapłaty. W przypadku awarii, klienci nie są w stanie uiścić opłaty parkingowej w sposób zgodny z zasadami, co naraża ich na niesłuszne kary finansowe. Takie problemy technologiczne nie tylko obniżają jakość usług, ale również podważają zaufanie konsumentów do firmy, jako podmiotu oferującego rzetelne i sprawne usługi.

Negatywny wpływ na działalność sklepów i restauracji

Wielu klientów wyraża swoje niezadowolenie z powodu polityki parkingowej firmy, która zniechęca ich do robienia zakupów w pobliskich sklepach, co może negatywnie wpłynąć na relacje z najemcami. Jednak by doszło do jakichkolwiek zmian na korzyść konsumentów, odczuć to muszą w przychodach główni winowajcy czyli markety, zasłaniający się niby dobrem klienta… ?

Dlatego by słowo stało się ciałem, trzeba najpierw ukarać zarządców wielkich sklepów nieobecnością w ich lokalizacjach, by wymusić korzysne działania dla konsumentów.

Powyższe zarzuty są wynikiem powtarzających się specyficznych przykładów w opiniach klientów, co wskazuje na systemowe problemy w funkcjonowaniu dzierżawców parkingowych oraz ich nieetycznych praktyk, a przecież wszystko to miało być dla naszego dobra…

Apcoa opinie internetowe

Edyta MC – marzec 2023
Firma działająca na podstawie działań swoich pracowników POLUJĄCYCH na parkingach przysklepowych. Wystarczy poczytać artykuły w mediach – czatują na kierowców i zostawiają mandaty gdy człowiek czeka w kolejce do parkomatu. Ja osobiście otrzymałam mandat 6min po pobraniu biletu bo spadł na podłogę- dysponuje biletem oraz paragonem – nie odpuszczę i pewnie spotkamy się w sądzie.

jack jak – marzec 2023
Banda! Odbiór kanapki w restauracji przypłacony mandatem w wysokości 95zł. Miejmy nadzieję że każda firma która ma parkometr tej „firmy” na swoim parkingu poniesie odpowiedzialność. Złodzieje i oszuści.

Patryk Nowak – marzec 2023
Jak po pracy o 21:30 zajedziesz na pusty parking do Lidla na 7 minut żeby kupić jedzenie to ta firma spuści swojego „niewidzialnego trolla” który wystawi wezwanie do zapłaty na kwotę 95 zł.

Marcin Ciechanowski – luty 2023
Złodzieje firma bezpodstawnie zdziera kasę nie uwzględnia reklamacji. Mam nadzieje ze w końcu jakaś kancelaria prawna zrobi z tą firma porządek. Przetwarzają moje dane osobowe bezpodstawnie pomimo wycofania zgody nękają SMS-mi. Jestem gotów dołączyć do pozwu zbiorowego.

Grzegorz Majewski – luty 2023
Unikać.

Anna Nykiel – luty 2023
Skanowanie kodów QR nie działa poprawnie, pomimo zeskanowania kodu po 10min prób i otwarciu szlabanu, aplikacja nie zatrzymała sesji. Manualnie możliwe to było po ponad 5h. Złożyłam reklamację o zwrot kosztów, ale nie planuje korzystać z tej aplikacji.

ÜŚMIECH – luty 2023
Zwykłe śmiecie co chcą się nachapać, dzwonisz i „pracownik” mówi Ci co zrobić aby uniknąć opłaty, po czym okazuje się to nie prawdą i wmawiają Ci że nie mógł tak powiedzieć, nienawidzę ich

Paweł Dębowski – luty 2023
Dostali ostatnio karę ponad 800tys zł za wyłudzenia, od UoKiK, chcieli wyłudzić ode mnie na szczęście im się nie udało, za to jedna gwiazdka. tyle mogę powiedzieć na temat tej firmy

janek bednarek – luty 2023
TO JEST TA FIRMA, W KTÓREJ W ZARZĄDZIE ZASIADA RODZINA PREZESA I JEGO POPLECZNIKÓW

Wiki – luty 2023
Sobota, w całej Zielonej Górze darmowe parkowanie ale nie przy Focus Mall. Dobra, bilet parkingowy kupiłam (1 godzina darmo), włożony za szybę auta, żeby było śmiesznie przyjechałam do kina z dzieckiem, kontroler nr 1174 stwierdził jego brak!! Wystarczyło odgarnąć śnieg z szyby i sprawdzić! Dzwonię do obsługi parkingu, żądam żeby ktoś z obsługi parkingu przyszedł do mnie – usłyszałam ze nikt nie przyjdzie, żebym składała reklamacje. Żart ???

Pszyprafny – luty 2023
Perfidne antyludzkie praktyki, niezgodne z prawem czego dowodem jest kara UOKiK. Mnie Apcoa reklamacje uznała, ale to ja czas straciłem na udowadnianie swojej niewinności.

Kasia – luty 2023
dramat

Diana Wilczyńska – luty 2023
Dostałam mandat,ale uwzględnili moje argumenty i mi go anulowali, więc się cieszę i dziękuję za wyrozumiałość. Pracują tu rzetelni ludzie. Pobierajcie kwitki, żeby nie było potem zaskoczenia. Nie ma, że się komuś uda.

Ka la – luty 2023
Brak słów !!!….

Patryk Siudzinski – styczeń 2023
zwykli złodzieje

Joanna – styczeń 2023
Kasować ludzi tak ale odśnieżać i posypać piaskiem jak gołoledź jest, to ich nie ma. Nie wspomnę o braku wyznaczonych-pomalowanych miejsc parkingowych. Znaki owszem są, ale czy nie powinno być w takiej sytuacji tak, że miejsce jest płatne tylko przed znakiem?… SKANDAL

Bartosz – styczeń 2023
Czy LIDL Polska faktycznie powinien korzystać z usług „firmy” o tak niskich standardach? Rezygnuję z zakupów w tym markecie właśnie przez działania tego podmiotu zewnętrznego.

Jakub – styczeń 2023
Odwołanie od mandatu nie zostało uwzględnione, choć do tego były podstawy. Nie pozdrawiam

Apcoa opinie o negatywnym rozstrzyganiu reklamacji

Apcoa opinie 2022

Joanna – grudzień 2022
Kasować ludzi tak ale odśnieżać i posypać piaskiem jak gołoledź jest, to ich nie ma. Nie wspomnę o braku wyznaczonych-pomalowanych miejsc parkingowych. Znaki owszem są, ale czy nie powinno być w takiej sytuacji tak, że miejsce jest płatne tylko przed znakiem?… SKANDAL

Mariusz – październik 2022
Skawina Netto, bilet za szybą kwit na 90 zł za wycieraczką. Złodzieje i wyłudzacze pieniędzy.

Sebastian G – październik 2022
Jako klient McDonald’s dostałem mandat za brak biletu. Pomimo, że wszedłem odebrałem zamówienia i wsiadłem do auta. Na jakiej podstawie ktoś dotyka mojego samochodu? 95 zł za brak bileciku jako klient?

Norbert – październik 2022
Mam nadzieje że znajdzie się tutaj jakiś prawnik który również zostanie potraktowany w sposób jak reszta ludzi tutaj i zareaguje. Jestem chętny aby złożyć pozew zbiorowy przeciwko firmie ponieważ wystawianie 100zl niby kary na bezpłatnym parkingu za nie pobranie biletu to jest czyste zdzierstwo.

Starzec – październik 2022
Skandaliczne żerowanie na ludzkiej ułomności parking apcoa Poznań Marcelińska 23 Uniwersytet Medyczny – pobrałem bilet na godzinę i już po pięciu minutach czyhający pracownik tej firmy już drukował wezwanie do zapłaty bez opisania sprawy tylko lakoniczne – PARKOWANIE NIEZGODNE Z REGULAMINEM nie pytaj i płać 95 zł ( dla niego prowizja ) kontroler nr.1291- w wolnych chwilach siedzi pod parkomatem i ” prosi o 1 zł za pomoc przy pobraniu biletu. Pan Zbigniew Zero powinien dobrać się do dupy takiej lewej firmie !

Ewa Wachsman – wrzesień 2022
Zdzierstwo w możliwie najgorszym wydaniu. Zaparkowałam przy domu towarowym w Zielonej Górze – Focus Mall – parking płatny (sic!) rzekomo dla klientów domu towarowego. Wykupienie 2 h parkowania, na parkomacie informacja, ze 1sza h bezpłatna, więc można uznać, że mam 3 h. Ale nie, wracam przekroczony czas parkowania – opłata dodatkowa 50 PLN. Zgłosiłam reklamację do FOCUS MALL, oraz do Apcoa Polska. Jeśli jej nie uznają, nigdy więcej moja noga nie postanie ani w FOCUS ani na żadnym parkingu tej zdzierskiej firmy i tych którzy decydują się na taką politykę. Traktowanie klientów jak dojnej krowy.

Jezyk – wrzesień 2022
Złodziejstwo, pierwszy dzień użytkowania biletomatu i juz nie działa. Poznań Nadolnik… obsługa klienta od 9:00 do 17:00. Wiec jutro bedzie czekac mandat za szybą albo przyjdzie za kilka lat.

Macaveli pac – wrzesień 2022
To jest jakieś nieporozumienie, czekałem 1 godzinę na gościa który wlepia mandaty i go nie było, a wyszedłem ze sklepu 1min. Po wystawieniu mandatu.

Maja – wrzesień 2022
Parkowałem dzisiaj przed Lidlem na ul Piłsudskiego. Wjechałem od stacji benzynowej tak jak nakazują znaki, żadnej informacji o obowiązku pobrania z Automatu APCOA jakiegoś biletu na parkowanie. Jest to miejsce oddalone od bloków i na obrzeżach Poznania. Parkują tylko klienci LIDLA. Wracam i za wycieraczką jakiś świstek o wezwaniu do zapłaty 95 zł. Dopiero przy wyjeździe z parkingu zobaczyłem automat do wyciągnięcia biletu.

Reasumując na parking trzeba wjechać przez stację benzynową nie ma żadnej informacji o automatach, a przy wyjeździe stoi mały automat. WIĘCEJ zakupów w LIDLU nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee będę robić , moi znajomi też jak się okazało mieli podobne problemy, od dzisiaj BOJKOTUJEMY miejsca gdzie stoją automaty firmy APCOA.

Izabela – wrzesień 2022
Wystawiono mi dziś należność opłat za parkowanie bez biletu. W tym czasie robiłam zakupy. Za które mam potwierdzenie z karty transakcji. Proszę o anulowanie tej należności. W ramach pouczenia;) bo lata parkowałam pod Tesco wielicka I nowy zasady mnie mocno ominęły. Mogę dosłać potwierdzenia transakcji z sklepu. Pozdrawiam

Dorota – wrzesień 2022
nie miałam pojęcia, że przy Lidlu trzeba pobrać jakiś bilet za parking, ani nie było szlabanu ani dobrze widocznej informacji. Człowiek się spieszy, żeby szybko zrobić zakupy, a tu nagle niespodzianka! Za wycieraczką mandat! Że niby trzeba płacić 95 zł!!! Za co? Na jakiej podstawie? Czy to jest policja czy straż miejska? Nie, to spółka z o.o. każe sobie płacić!!! Okazuje się, że podstawą jest regulamin, który sama sobie napisała!!! Możesz reklamację złożyć, no to powodzenia! Musisz mieć skaner, żeby zeskanować rachunek z Lidla ale,uwaga!, na rachunku musi być pół godziny przed albo pół godziny po otrzymaniu mandatu! Ciekawe, kto ze starszych roczników posiada skaner!

A jak zrobisz zdjęcie komórką, to za duże, bo do 3 mb! Ciekawe, kto ze starszych ludzi będzie się bawił w zmniejszanie zdjęć! No to możesz jeszcze kupić kopertę, znaczek i wysłać pocztą. Ile stracisz czasu, żeby udowodnić, że nie jesteś (usunięte przez administratora) To jest granda w biały dzień! Dziwi mnie, że mogą tak działać na terenie Polski! Czy nikt nie zareaguje, nie ma już żadnej kontroli nad pseudo spółkami z o.o.? Bo ich działalność rozprzestrzenia się jak macki ośmiornicy, a co mnie jeszcze dziwi mają tylko jeden numer telefonu!!! Taka wielka firma!!!

Płochu – sierpień 2022
WY (usunięte przez administratora) Paragon mam, z dzieckiem małym sie spiesze, a wy mi odwołania nie przyjmujecie ? Nie zobaczycie ani grosza ode mnie. Jak sie dodzwonie do was w końcu do kierownictwa to nie będę szczędził języka 🙂 śmiecie zwykłe

Robert – sierpień 2022
Tak potwierdzam że Pan Adrian z firmy APCOA, która się mieści w Gdańsku w budynku stadionu do piłki do oszust. W razie czego to jestem byłym kontrolerem i ten pracodawca z tej firmy to krętacz. Jak by co to można ich odwiedzić na stadionie w Gdańsku. Tam jest ich trójmiejska siedziba. Pozdrawiam :).

Anna – sierpień 2022
Unikać szerokim łukiem te parkingi, bo to złodzieje i wyzyskiwacze. Apcoa reklamacje to fikcja i pozory. Nie ma z kim się skontaktować, maile oczywiście odmowne i straszące. Brak czytelnej informacji o opłatach. Brak faktury czy paragonu za wpłatę. Gdzie jest skarbówka?

Mama – lipiec 2022
APCOA Uwaga Naciągacze żerujący na ludziach. Następnym razem parking obsługiwany przez firmę APCOA będę omijała szerokim łukiem. Byliśmy na wakacjach z dziećmi w Gdańsku i wybraliśmy się do Zoo. Parking oczywiście płatny. Wydrukowaliśmy opcje godzinna, bo była druga 12 godzinna ale nie sądziłam że tej godzinnej nie da się przedłużyć. Owszem przekroczyliśmy czas postoju o 20 min ale chciałam zapłacić kolejną godzinę.

Niestety nie było takiej opcji i dostaliśmy mandat na kwotę 100 zł. Dodam że parking godz kosztuje 5 zł. a 12 godz. 25 zł. Nie mogliśmy się odwołać od wystawionej płatności za postój, pomimo że złożyłam reklamacje. Firma ta pozbawiła radości moich dzieci z wizyty w Zoo i dobrego obiadu. NIGDY więcej nie zamierzam parkować na parkingu obsługiwanym przez tą firmę !!!!!!!

Paweł Tołoczko – lipiec 2022
Zwykli oszuści. Automat wystawił bilet z dodatkowym”FL”przed w pełni prawidłowym numerem rejestracyjnym przez co dostaliśmy mandat. Reklamacja została odrzucona. W mojej ocenie jest to zwykle oszustwo. Powinni zamykać takie firemki

Aneta – czerwiec 2022
APCOA Parking Polska Sp. z o. o. – to złodzieje i oszuści. Pod pozorem legalności usługi wyzyskują wysokie opłaty karne !!!
Omijać szerokim łukiem!!!!

Wojtek Kulik – czerwiec 2022
Dostajesz bilet na maila, QR kod i jesteś zadowolony. Podjeżdżasz na lotnisko, QR nie działa, musisz pobrać bilet więc dzwonisz przez interkom do Pana z obsługi i on Cię wpuszcza. Miejsc na p5 i p6 gdzie miałem bilet brak. Pytam Pana w biurze tej firmy po co te QR. On nie wie po co to jest, bo i tak nie działa. Kasy nieczynne, rozwalone, leżą interkomy na chodniku. Omijać to …… szerokim łukiem.

Waldemar Pellowski – czerwiec 2022
Od dłuższego czasu skandaliczna dezorganizacja na lotnisku. Kolejki o 4.00 na wyjazd ponieważ prawie zawsze nie działa jedna z dwóch bramek wyjazdowych. Z wyjazdem bywa często jeszcze gorzej.tragiczna obsługa, chaos , bałagan i WSTYD! Żenada!

Magdalena Rybarczyk – czerwiec 2022
To jest jakaś kpina. Sytuacja z dziś. Zaparkowaliśmy pod lidlem jak zawsze i jak zawsze pobraliśmy bilet. Ja zostałam w samochodzie w czasie gdy mąż poszedł po bilet. Tym razem do innego parkomatu gdyż panowie z Apcoa jeden parkomat zajmowali , świetnie się przy tym bawiąc. Mąż włożył bilet za szybę i poszliśmy na zakupy. Wracamy a tu mandat. Bilet wydrukowany o 9:18 , ważny do 10:18 a mandat wystawiony o 9:21!!! Po dwóch minutach, mimo iż bilet już był za szybą. pan tak dobrze się z kolegą chwilę wcześniej bawił, że nawet ciężko było sprawdzić godzinę na bilecie. Wyłudzacze, tak tego nie zostawię!!!!

Maciej Gowak – czerwiec 2022
Pracownicy przekonujący do złożenia reklamacji, która po wytłumaczeniu iż mandat został wystawiony w trakcie stania w kolejce do automatu.. Oczywiście odpowiedź negatywna i nakaz zapłaty. Wyłudzanie pieniędzy.

Tomek Hyżyk – maj 2022
Dostałem nakaz opłaty mimo pozostawienia auta nie na ich parkingu. Dwa razy się odwoływałem po czym dzwoni do mnie windykacja z pytaniem „Płaci Pan czy nie?”. Wyłudzenia pcha wyłudzenie.

Wiktoria Ostrowska – maj 2022
Zostało mi wystawione wezwanie do zapłaty za 'brak wyłożonego ważnego biletu’ na SPP Łazarz, mimo iż mam wykupioną strefę i wyraźnie przyklejony identyfikator na przedniej szybie, jak należy. Żenujące po prostu.

Azi – kwiecień 2022
Trzeba być przegrywem życiowym żeby tak wyłudzac kasę od ludzi na pustych parkingach. Zwykli złodzieje żerujący na ludziach, szkoda na was nawet strzępić ryja

Oglądamy Filmiki – kwiecień 2022
Unikać szerokim łukiem te śmieszne parkingi.

Marek Ruchała – kwiecień 2022
Naciągacze żerujący na ludzkiej niewiedzy. Wyłudzają pieniądze i nie uznają odwołań.

Boro 64 – kwiecień 2022
Złodzieje żerujący i polujący na zamyślonych i zabieganych klientów. Nie uznają reklamacji chociaż informują o takiej możliwości na wystawianych przez swoich sługusów wezwaniach po spełnieniu warunku.

Arkadiusz Dąbek kwiecień 2022
Jak to jest, że raz paragon jest podstawą uznania reklamacji, a innym razem nie?

Dariusz Sobieraj marzec 2022
rozstawiają parkometry pod centrami handlowymi, terenami mieszkalnymi, marketami itp Żerując na ludzkim błędzie zgarniają setki zł. Pierwsze godzina/dwie bezpłatnego parkowania ale jeśli zapomnisz wydrukować bilet to masz ok stówki opłaty i żadne paragony ze sklepu na dowód nikomu nie pomogą. Złodziejstwo w białych rękawiczkach. Patrzą jak z człowieka zedrzeć kasę nic nie robiąc.

K N – marzec 2022
Ordynarne chamstwo i bezczelny wyzysk. Jeśli ktoś nie pomysłu na życie, właśnie tym się zajmuje

Agnieszka Kiczka – luty 2022
Firma nie uznaje reklamacji, pomimo przesyłanych paragonów. Jak widzę parkomaty tej firmy pod sklepami odrazu odjeżdzam i już w takim sklepie zakupów nie robię nigdy. Ta firma skutecznie odstrasza

Paula Pietraszko – luty 2022
Złodzieje !!!!!!!!!

P F – luty 2022
Firma zajmująca się wyłudzeniami. Wystawiają nakaz zapłaty kiedy parkingi są przepełnione i idzie się po bilet. Na biletomatach czas nie zgadza się z zeczywistym i na dodatek na kilku biletomatach czas różni się o kilka minut. Wystawiają polecenia zapłaty z przestawionymi minutami, czyli to zwykli oszuści i złodzieje.

Ireneusz Jankowiak – styczeń 2022
Macie racje parking to jedne dziadostwo. żadne info o wykupie biletu. Starsze osoby nie ogarniają tego. Żeby internetowo składać reklamację. Każą podawać swoje dane. Dziady a RODO??

Apcoa parking w opiniach kierowców

2021

Grzegorz Engelbrecht – 2021
Uwaga przy teatrze. Przedłuży się przedstawienie o 5 minut będziesz miał zgodnie z regulaminem karę. Lepiej wychodzi nie placic niż zapłacić i się spóźnić bo stoisz po kurtkę..

Margaretka Margaretka – 2021
Nie polecam parkowania na tych parkingach. Nie działaja elektroniczne płatności i wprowadzaja w błąd klientów.

eM Ka – 2021
Czyste złodziejstwo. Pragnę poinformować, że nigdy więcej nie wykupię biletu parkingowego na żadnym z Państwa parkingu z uwagi na to, że nie respektujecie Państwo logicznego tłumaczenia sytuacji. Państwa procedura odbywa się, w formie wyłudzenia kolejnej opłaty, co w mojej ocenie jest zwykłym złodziejstwem. W toku takiego działania Państwa procedur, powinienem wykupić parking z godzinnym zapasem i liczyć na to, że zdążę wrócić do auta na czas. Zawsze może się coś wydarzyć, co spowoduje piętnastominutowe opóźnienie w dotarciu do auta. Spóźniając się, nie ma możliwości uregulowania różnicy opłaty za postój, a nakładacie karę dodatkową od której nie uznajecie reklamacji, argumentując ją, w taki sposób jak ja.

Tomasz Pilarczyk – 2021
Złodzieje…. „inteligentne” wyłudzacze

Karolina Dzioba – 2021
Łapanie nieświadomych ludzi pod galerią Malwowa, opłata karna 95 złotych za 15 minut spędzonych na zakupach. Juz nigdy więcej tam zakupów nie zrobię?

Kamilla Krajewska – 2021
Żal.pl. To wezwanie w środku burzy możecie sobie wsadzić w d… ? bo chyba się komuś coś poprzewracało w główce.

Bartosz Paczkowski- 2021
słyszałem od znajomych opinie, że to pazerne szuje 😉

Joanna Wojtaszek- 2021
Nielegalne wyludzanie pieniedzy od klientow sklepow przyparkingowych:/ paragon nie jest dla nich podstawa reklamacji. Slabe to-bardzo… kauflanda, jysk, rossmana dzieki nim szybko nie odwiedze :/i mam nadzieje ze nie tylko ja …

Adaś Norek – 2021
Wciśneli mi świstek, w kanapę pasażera w motocyklu. Na reklamacje nie odpowiadają. Skarga z zajęciami regulaminu, została złożona do prezesa UOKiK!

pan kot – 2021
Parking czynny od dobrych kilku dni, a na mapie wciaz go nie ma przez co nie idzie wykupić abonamentu, a za godzine płacić mi sie nie opłaca będąc w pracy 12h. Płatność tylko poprzez podpiecie karty to slabe rozwiązanie.

Adrian Juchciński – 2021
Oszukują i nawet paragon ze sklepu nie jest dla nich podstawą do anulacji opłaty dodatkowej!

Ewa Przybylska – 2021
A może tak wreszcie czas by się zajął tym jakiś program telewizyjny nagłośnił to to by ludzie więcej się orientowali i tym samym byłaby reklama dla sklepów ciekawe czy by na to dalej pozwalały bo by stracili dużo klientów

Klik Klik – 2021
Proszę nie dać się wkrecać w jakiekolwiek opłaty, wezwanie za wycieraczkę to nie jest żadna podstawa do zapłaty. Jak chcą skutecznie pobierać opłaty to niech zalożą szlabany . Mam już, ich chyba z 20 świstków I dobrze wiem, że nic mi nie zrobią, nie mają dostępu do bazy danych właścicieli pojazdów, a tym samym nie są w stanie ustalić kierowcy pojazdu, ktoremu, ewentualnie musieliby wytoczyć proces cywilny, ktory trwałby kilka lat. Podsumowując, NIE PŁACIĆ !!!

paweł wierzchowski – 2021
Dostałem mandat za stanie 20 metrów od parkingu. Lecą już na grubo

Krzysztof Juszczak – 2021
Korzystając z jednego ze sklepów przy Centrum Górczyńskim nie zauważyłem, że zainstalowano tam parkometry. W sklepie spędziłem dokładnie 14 minut (sic!), otrzymałem wezwanie do zapłaty za brak biletu. Mimo dwukrotnej reklamacji z załączonym paragonem zakupu z jednego ze sklepów Centrum muszę uiścić opłatę karną. A może bez polityczności poprawnej – opłatę złodziejską ? Obsługa w APCOA parking z małymi wyjątkami to wielka tragedia. Rozmowy nie są nagrywane, osoby obsługujące się nie przedstawiają, to wszystko sprawia, że są bezczelne i nie miłe na starcie. Do sklepów Centrum Górczyńskiego już raczej nie zawitam.

3ghtj Rbrnt – 2021
Do du….. Nie oddzwaniaja. Mają gdzieś klienta.

Agnieszka Liszyńska – 2021
Widzę, że nie jestem pierwsza, ale również ostrzegam przed parkingiem przy Kauflandzie na Opińskiego w Poznaniu. Nie pobrałam biletu parkingowego, otrzymałam mandat za 15 min postoju – 50 zł! odwołałam się, przesyłając paragon i dostałam odmowę reklamacji. Przelewam 50 zł i nigdy już tam zakupów nie zrobię.

Wićka Zara – 2021
Parking pod restauracją na wjeździe nie oznaczony jako płatny, po 5 minutach dostałam mandat w wysokości 95zł za brak biletu od tej firmy. Będę się odwoływać, to jest kradzież i oszustwo.

Katarzyna Orłowska – 2021
Od 17 lat robiłam zakupy w Tesco, ul. Opieńskiego teraz nagle Kaufland się zrobił i pobiera opłaty. Pan, który zrobił zdjęcie mojego samochodu i wręczył wezwanie zapewniał, że wystarczy przesłać paragon za dokonane zakupy i będzie cofnięta kara w ramach dokonanej reklamacji. Otrzymałam odpowiedź odmowną. Oczywiście przestraszona wpłaciłam. Żałosne, wyzysk człowieka, ciekawe na co pójdzie moja opłata – parking przed Kauflandem nadal wymaga remontu, dziury i można koło stracić. Jest to przykre i nieetyczne traktować w ten sposób klientów.

Stary Jaracz – 2021
Auto nie stało na parkingu a mandat dostałem złodzieje Aldi Swarzędz porażka

Stanisław August – 2021
Bandyci i złodzieje, prokurator powinien zainteresować się ich działalnością

Paweł Gaweł – 2021
Dno, nigdy więcej nie zrobię zakupów w sklepie Netto.

Dominik – 2021
Uszkodzenie wycieraczki, i lusterka na ulicy Kościelnej obok Lidia przez waszego kontrolera, wszystko nagrała kamerka samochodowa. Kontakt z firma beznadziejny. Zagraniczne dno!

Dawid Dudziak – 2021
Parkometr schowany za paczkomatem, na parkingu zero informacji odnośnie tego, że parking wymaga wykupu biletu. Chcąc złożyć reklamację w formie paragonu non stop wyskakiwał błąd, że plik musi być w formacie jpg, mimo, że w takim formacie był. Pani na infolinii jedyne jak potrafiła pomóc to słowami ,, ciężko tak pomoc przez odległość, polecam wysłać odwołanie pocztą”. Na mandacie widnieje link do strony na której powinno się odwoływać mandat a tak naprawdę załadowanie zdjęcia jest niemożliwe i wyskakuje informacja o tym, że nie udało się nic wysłać. Jednym słowem masakra, jak chcecie brać od kogoś pieniądze za nic to róbcie to chociaż profesjonalnie….

Mirosław L – 2021
Złożyłem reklamacje. Dwa tygodnie mijają i żadnej odpowiedzi. Nie wiem czy rozpatrzona pozytywnie czy nie. I czy w ogóle dotarła bo żadnego potwierdzenia nie mam. Tak więc reklamacje są kiepsko zorganizowane. Muszę trzymać dalej wezwanie do zapłaty i paragon ze sklepu bo nie wiadomo co będzie.

Patrycja C – 2021
Porażka! Opłata za parking na bobrzańskiej przy Aldim. Pierwszy raz się spotykam by coś takiego tam funkcjonowało. Jest w tak niewidocznym miejscu (inni kierowcy zastawiają autami), a znaki tak wysoko powieszone, dla mnie kierowcy nie widoczne. Szybkie zakupy, a za wycieraczką wezwanie do zapłaty (90zł). Chcąc wyjaśnić sytuację nie było nawet z kim porozmawiać. Uważajcie i patrzcie dokładnie, bo oni tylko czekają na tych co jeżdżą na pamięć. Ale kto by się spodziewał?

Agnieszka Drążkowska – 2021
Zostawiłam auto na parkingu pod blokiem tam gdzie zawsze. Niefart ze w czasie postoju postawili tabliczki…. reklamacja nieuwzględniony brak możliwości dogadania się. Bardzo nie polecam. !!!!!

Marek Bruch – 2021
Wiele tu pada złych słów pod adresem „firmy” zajmującej się wyciskaniem od nas pieniędzy za parkowanie. Zazwyczaj jednak takie instytucje są bezwzględne ale też sprawne w działaniu. Tu jest całkowita komuna urzędnicza. Proponuje spróbować dodzwonić się do ich działu sprzedaży abonamentów. Echo, całymi dniami nikt nie odbiera a po paru sygnałach włącza się automatyczna sekretarka która informuje o tym, iż skrzynka jest przepełniona. Jakiś obłęd. W normalnej firmie nie można się dodzwonić do działu reklamacji lub księgowości, lecz do działu sprzedaży zawsze. Tu jest odwrotnie, firma nie jest zainteresowana sprzedażą abonamentów. Nie ma z nimi absolutnie żadnego kontaktu.

To jest spółka, czy takie zarządzanie spółką nie podpada pod paragraf o działaniu na szkodę spółki? (działanie na szkodę spółki i firmy przez wspólników lub zarząd -art. 296 kk.). Przecież taki stan nie może być przypadkiem? Zarząd raczej ma świadomość, że dział ze sprzedażą abonamentów nie odbiera telefonów od klientów a automatyczna sekretarka jest od zawsze przepełniona.

jakwlo63 – 2021
Powinni zmienic nazwè na parking wymuszen i wyludzen . Skoro juz jest tam ktos kto „pilnuje” to widzac ze pasazerowie wychodza z pojazdu moze podejsc i powiedziec o systemie represyjnym. Kilka minut wystarczyĺo aby sęp zniechecil trwale do zakupow w netto . Przy tym co ciekawe nie widac bylo ďzialan ich przy wraku ktory widac ze od miesiecy tam stoi i szpeci teren .

Adrian Pankowski – 2021
No brawo Wy !!! Podjechałem z dziećmi na McDonald’s przy Ławicy patrzę z daleka parkometr i widzę 1 godzina gratis . Wskakujemy do Maca ( jeden z dzieciaków woła za potrzebą to biegniemy) później zamawiam 3 happy meale wychodzę , a tu jakaś kartka za wycieraczką . ” Wezwanie do zapłaty” . 95 zł !?! Qwa myślę kto kiedy i gdzie ?? ( stali jak szczury i czekali na takich jak ja , a było nas tam z pięciu ).

Jeden wielki żart i żerowanie na ludziach bo okazuje się że jakiś przepis o opłacie za nie pobranie biletu !!! Tylko pytanie na jakiej podstawie wezwanie za wycieraczką ??

Piotr Szefler – 2021
Przypadkowo zaparkowałem na parkingu z nowo postawionym parkometrem i poszedłem do MC Donalda na śniadanie i kawę, dostałem mandat 95 PLN i żadnej dyskusji. Brak możliwości otrzymania upomnienia lub wyjaśnienia braku biletu. Nigdy więcej tam już nie zaparkuję wybiorę innego MC Donalda. Czuję się niesprawiedliwie potraktowany, za moją nie wiedzę płacę…

Kuba Przybylski – 2021
Firma wlepia mandat za parkowanie w czasie, jak idzie się po bilet.

Krzysztof Płotkowiak – 2021
Dno, naciągacze, oszuści tyle w temacie

Apcoa parking dużo negatywnych opinii

2020

Anna Śledzińska – 2020
Zgadzam się, ta firma to kompletne dno, oszuści, naciągacze. Tylko im współczuć, że muszą wytrzymywać sami ze sobą prze lustrem 😀 reklamacja to strata czasu i nerwów.

Daria Micak – 2020
Mega wysokie ceny i niemiła obsługa. Lepiej szukać innego miejsca, nawet dalej.

Piotr Jaworski- -2020
Drogie Parkingi, wszedłem dosłownie na 10min. do sklepu, śpieszyłem się i nie zauważyłem parkomatów. 10min.!! to daje 10zł na minutę. Nie pozdrawiam, nie polcam, nie parkuję.

Tomasz Godlewski – 2020
Niestety przyjazd na mecz z czwórką dzieci zakończył się wezwaniem do wpłaty 95zł 🙁 szlabany otwarte, brak jakiejkolwiek obsługi tylko jakaś hiena ukryta i czekająca aż ktoś da się złapać w pułapkę. Żałuje że nie spotkałem jej osobiście. Złodzieje!! Niech się udławią!

Michal G – 2020
Nazwa APCOA parking powinna byc wszędzie przed wiazdem na ich parkingi. Z daleka byloby wiadomo, gdzie nie wjeżdżać i nie parkować aut. Oszuści. 99,- za 30 min spóźnienia.

Mateusz Parzyński – 2020
Bardzo nieprzyjemna obsługa. Podchodzi pan (specjalnie z małej litery), żadnego ,,Dzień dobry”, tylko od razu z ryjem wyskakuje i ludzi od oszustów wyzywa. Nie polecam i nie pozdrawiam pana. Żegnam

Michał Bielak – 2020
Nie dość że nie można za parking zapłacić kartą, to jak zapłacisz banknotem o wysokim nominale to dostaniesz resztę w bilonie. Bardzo ale to bardzo niesympatyczna obsługa. Pracownik pracujący na nocnej zmianie w nocy z 16.08 na 17.08. 2019 był niesympatyczny. Jeśli idziesz do Multikina 51 zrób wszystko żeby nie parkować na tym parkingu.

Dario – 2020
Wyrzucać ich bilety. Mandat nakłada się na kierowcę, a na samochod może popatrzyć. Składam formalny wniosek o zniszczenie wycieraczki w pojeździe. P.s Odstąpiono od kary

Apcoa parking opinie niezadowolonych kierowców

Opinie o konkurencji:

Appa EcoAtpark
EuroparkIndigo
TD SystemWeip

57 komentarzy “Parking APCOA opinie”

  1. Zgodnie z RODO, firma windykacyjna musi zapewnić, że dane osobowe dłużników są przetwarzane w sposób legalny, uczciwy i przejrzysty. Firmy te muszą również zagwarantować, że dłużnicy są poinformowani o przetwarzaniu ich danych osobowych oraz o celach, dla których są one wykorzystywane…

  2. OPOLE pl. teatralny. DUZY PAWILON HANDLOWY I tylko 15 min darmowego postoju
    NETTO – ROSMAN – BANKOMAT -ACTION -CHIŃCZYK -APTEKA-POCZTA – PEPCO – I WIELE JESZCZE PUNKTÓW USŁUGOWYCH. I TYLKO15 min. to czysta kpina
    nadmienię że posiadam paragony z dwóch sklepów i z bankomatu
    NIESTETY NIE STARCZYŁO MI CZASU NA ZAŁATWIENIU TYCH 3 SPRAW
    Wezwanie do zapłaty otrzymałam 5 min po czasie a 2 min po tym byłam już przy parkomacie,aby wydrukować godz powrotu do auta . Pomimo posiadania paragonów zakupu i złożonej reklamacji
    APOCA nie uznała reklamacji. Sprawa nadaje się do UOKiK. i nie wiem gdzie jeszcze. ZŁODZIEJE
    ŻEBY CZŁOWIEK ZA ZROBIENIE ZAKUPÓW MUSIAŁ JESZCZE IM PŁACIĆ KARY

  3. Banda złodziei żerująca na pacjentach szpitala… wstyd i żenada. Znaleźli sobie żyłę złota… nie wystarczy, że płacisz za parkowanie. Minutę(!!!) po utraceniu ważności biletu cyk oplata za parkowanie w niedozwolonym miejscu. Jakoś kilka godzin wcześniej nie było niedozwolone 🙂 i reklamacja, że bilet został przedłużony w aplikacji też ich nic nie obchodzi. Ani to, że pacjent mały i cierpiący, przewlekle chorujący który musiał pilnie znaleźć się w szpitalu też ich guzik interesuje. Kasa musi się zgadzać. Teraz jesteście tacy do przodu, tylko uważajcie żeby wam kiedyś z tyłu nie zabrakło złodzieje…

  4. APCOA ma też parking przy kościele św.Maksymiliana Kolbego w Płońsku. Byłem tam niedawno z rodziną. I za kilka minut modlitwy musiałem zapłacić 95zł. Byłem umówiony z kolegą pod kościołem, śpieszyło nam się, byłem przekonany że płatny parking jest tylko przy samej plebanii. Pracownik APCOA musiał nas obserwować z ukrycia, bo na parkingu, gdzie stanęliśmy, nie było nikogo ani w chwili przyjazdu ani odjazdu. Proboszcz parafii twierdzi, że nic z tego nie ma a jeszcze płaci pewną kwotę miesięcznie firmie APCOA. Czyli APCOA ma podwójne źródło dochodu: od parafii i z polowania na tych, którzy przez nieuwagę nie pobrali biletu parkingowego.

  5. Apcoa ma również parking przy szpitalu w Białysmtoku. Pacjent płaci za 2 godziny, bo tyle obliczył że wystarczy, po czym idzie do szpitala na badania, i tam okazuje się że np. wjeżdża na stół. Albo pod tomograf. I choćby chciał, nie ma fizycznej możliwości dopłacenia za kolejną godzinę. Po wyjściu ze szpitala oczywiście znajduje mandat za szybą. Zaznaczam, że Apcoa uskutecznia takie praktyki POD SZPITALEM, a nie pod kinem czy klubem, gdzie można wyjść i dopłacić. Trzeba być jasnowidzem i przewidzieć z góry ile czasu spędzi się w kolejce do lekarza, albo w ambulatorium. I nie ma żadnego systemu pozwalającego po prostu dopłacić, jeśli wyszło się od lekarza po czasie dłuższym niż opłacony. W innych miastach jest to jakoś rozwiązane, np. są szlabany. Ale nie na parkingach Apcoi. Pewnie, Po co inwestować, skoro można zdzierać z cierpiących ludzi kasę. Działanie spółki to celowe, z zimną krwią żerowanie na ludzkim nieszczęściu. Słowa które przychodzą do głowy nie nadają się publikowania w tym miejscu. Jedyne co można napisać że to co robi ta pożal się Boże spółeczka to zwykłe złodziejstwo i żerowanie na ludzkim nieszczęściu.

  6. pozewzbiorowyapcoa

    hej,

    Przygotowuję pozew zbiorowy i potrzebuję minimum 9 innych osób, opłata sądowa jest niska – widzę, że UOKIK nałożyło marną karę, a bandytom należy się kara milionowa. Ponadto będę składać reklamacje w sklepach, które mają umowy z Apcoa, zastanawiam się także nad włączeniem do pozwu, ale to po rozmowie z prawnikiem. Nie będzie to pierwszy raz, kiedy skutecznie oszuści zostali ukarani, ani niestety ostatni.

    Zapraszam do kontaktu poniżej, boję się podawać numer telefonu oraz jakiekolwiek dane osobowe, znam dobrze temat gróźb cielesnych, więc tylko email: [email protected]

  7. Ja się nie dałam

    Nie płać cie tych mandatów które dostaniecie
    A oni robiąc zdjęcia rejestracjom samochodów robią to nie legalnie . Bo jeżeli ktoś z nich pójdzie z daną rejestracją na policje. Policja nie ma prawa wydać twoich danych. Płacąc mandat lub podając swoje dane chcąc wyjaśnić sytuacje dzwoniąc do firmy apcoa. Sami kręcicie na siebie bata jakby sie przyznając, że tam staliście. Moj znajomy nie przyją tego świstka,porwał go i odjechał. Nie dostał żadnej kary do dziś . Legalnie jest tylko póki co wiem przy szpitalu w Grudziądzu na rydygiera. Niech to zrobią w ten sposób przy lidlach,rosmanach itd. A po drugie omijajcie takie sklepy z parkingami apcoa.
    To może da im coś do myślenia właścicielom sklepów bo muszą mieć w tym jakiś interes. Sklep budując się musi wykupić plac. Więc kto daje zgode firmie apcoa. Samowola… Apcoa to oszuści najwięksi jakich znam.

  8. W Lidlu dostałem, lidl to również spólka o charakterze mafijnym zdzierają na fałszywych cenach teraz jakas spółeczka o przestępczym chrakterze co miesiac im odpala działkę za to

  9. problem z tą firmą jest taki że czasami nie wiesz że jest to parking płatny zarządzany przez tą firm, bo źle jest oznakowany i wjeżdżasz tam jak ofiara.
    Trzeba posłów nękać niech coś z tym zrobią, niech w końcu ustanowią prawo znoszące obowiązek pobierania biletów na takim parkingu, a co najwyżej niech takie firmy zarządzające niech udowadniają ci winę że stoisz dłużej i dopiero potem dopłaty żądają ale dopłaty w granicach rozsądku anie 95 zł!
    Na dzień dzisiejszy pozostaje bojkot sklepów z takimi parkingami

  10. Zastanawiam się nad wytoczeniem sprawy o usiłowanie oszustwa na kwotę 50zł. W samochodzie był bilet parkingowy. zrobiłem zakupy na kwotę 155zł w Kaufland Piekary Sl. Aby wyjaśnić sprawę, na miejscu dzwoniłem pod nr podany na druku reklamacji, o kontakt z parkingowym. Otrzymałem odpowiedz, że nie ma telefonu do tej osoby i mam płacić. Jest to usiłowanie oszustwa.

  11. Bezduszne kreatury żerujące na gapiostwie ludzi, tak jak pisano, parkingi wprowadziły bilety aby miejsca dla klientów nie były zajmowane. Omijam każde miejsce z parkingiem objętym działalnością złodziejskiej firmy APCOA i mam nadzieję, że doczekam dnia aż ją piekło pochłonie.

  12. To jeszcze raz ja.
    Napisałem do BOK Biedronka. Opisałem sytuację. I wiecie co ?
    Biedronka się zachowała, czasami po drugiej stronie jest człowiek. Mogli mieć w poważaniu a jednak ktoś z sieci Biedronka postąpił uczciwie !. Mam przesłać potwierdzenie opłaty 95 zł dla złodziejstwa z apcoa a Biedronka da mi kupon na zakupy na taką samą kwotę. ! Dziękuję Biedronko !

  13. Jak to czasami bywa robiłem zakupy w biedronce na ul. szamotulskiej w Przeźmierowie. Nie zauważyłem wprowadzonego systemu opłat za parking i poszedłem na zakupy do sklepu. Po przyjściu za szybą zastałem wezwanie do zapłaty na kwotę 95 zł. Zacząłem analizować czas, windykator musiał włożyć za szybę tuz po moim zaparkowaniu i wejściu do sklepu, tak jakby czyhał na to kiedy nieświadomie się człowiek potknie. Potem szukałem go po parkingu aby wyjaśnić sprawę – bezskutecznie.
    Złożyłem reklamacje poprzez formularz (uwaga ! składając reklamacje ujawniacie swoje dane, imię nazwisko adres zamieszkania !, dziś chyba nie złożyłbym reklamacji czytając to forum).
    Reklamację złożyłem przesyłając skan paragonu z Biedronki. Reklamacja odrzucona. Nikt chyba tam tego nie czyta.
    Dzisiaj składam ponownie reklamację z paragonem i skanem z aplikacji biedronka ze rzeczywiście to ja robiłem zakupy. Napiszę też na bok do Biedronki.
    Wysokość kary niewspółmierna do winy. Tym powinien się ktoś zająć. Czy chwila zagapienia i nieuwagi ma kosztować 95 zł ? Za chwilę postawią kamery radary i strach będzie wyjść z domu.
    Administrator:
    Przypominam wszystkim konsumentom, że teoretycznie tego typu firmy są dla naszego ( klienta ) dobra, tak przynajmniej argumentują zarządcy marketów. Jeżeli jest inaczej i firmy dokonują procederu wyłudzenia, a zarządcy marketów mają to głęboko…. to trzeba zmienić market.
    Zgadzam się z opinią że nie należy też ułatwiać wyłudzenia podając dane, tudzież rejestrując się w aplikacjach wszelkiego rodzaju firm.
    Zakładając też że mamy paragon potwierdzający zakupy, to nie ma możliwości negatywnej odpowiedzi na reklamację przez operatora parkingu, bo to on jest dla nas a nie My dla tego operatora ! W każdym innym przypadku należy zmusić market do zmian, choćby poprzez wspomniany wcześniej rozwód.
    Podsumowując reklamacja w tym przypadku, powinna być li tylko koniecznością odsiania klienta sklepu od osoby nieuprawnionej do parkowania.

  14. Pod żadnym pozorem, proszę nie wysyłać reklamacji z paragonem i swoimi danymi osobistymi, ponieważ firma APCOA i tak nie uwzgledni takiej reklamacji, a przesłane dane posłużą do szybszej windykacji mandatu.

  15. Skurwysyny… Byłem w….. nie podam gdzie, i zapłaciłem za 2 godz postoju na parkingu. Spóźniałem się 10 min dopłaciłem za godzinę. A tu kartka i 150 zł.
    Zgłosiłem reklamacje ale odrzucili. Zatem wrócę na ten parking i poczekam na kontrolera . ??????.
    Kontroler niech się……..patrzy za siebie.

  16. Państwo ma obywateli głęboko w kakaowym otworze pośrodku rowa. Jedyna opcja to widząc parking oddany tego typu firmie gdzie jest regulamin prawniczym bełkotem pisany omijać taki obiekt z daleka. Tylko w ten sposób się to złodziejstwo ukróci.

  17. Banda złodziei, czekają tylko na okazje żeby wystawić wezwanie do zapłaty dodatkowej. Jak możecie to omijajcie parkingi, które obsługuje ta złodziejska firma.

  18. Ja na bocznej szybie mam przyklejony „regulamin” mówiący o tym, iż samochód jest własnością prywatną, i życzę sobie za każde zdjęcie mojej wyjątkowej fury 200 zł. Ostatnio pewna firma parkingowa przysłała mi wezwanie do zapłaty na 95 zł za brak biletu parkingowego, i jako dowód 4 zdjęcia mojego samochodu, jako podstawę prawną podali swój regulamin. Odpisałem uprzejmie, że przyznaję się do parkowania na zarządzanym przez nich terenie i uiszczę im 95 zł na podstawie ich regulaminu niezwłocznie po uiszczeniu przez nich 800 zł na podstawie mojego regulaminu. Czekam 3 miesiąc…

  19. Złodzieje nie uwzględniają reklamacji omijać te sklepy gdzie oni zarządzają parkingami

  20. Zrobić zakupy tam gdzie nie ma ich!!! I czekać żeby ich więcej nie było w Polsce!

  21. Nienawidzę złodziejstwa

    Nigdy w życiu nie zaparkuje na parkingu tego tworu, który nazywa się firmą Apcoa. Wyszłam ze szpitala, po kilku operacjach, pojechałam do sklepu, kupić coś, nie wiedziałam że zmieniły się zasady na parkingu. Za 15 minut parkowania, firma żąda ode mnie prawie 100 zł. Reklamacja odrzucona, najwyraźniej z powodu pazerności tego pasożytniczego tworu. Stracą na tym sklepy, przy których ten dziwny twór funkcjonuje bo, moja noga ani opona, nigdy więcej nie stanie na tym parkingu ani w żadnym sklepie, który się znajduje przy terenie żeru „firmy” apcoa. Życzę apcoa żeby karma do nich wróciła.

  22. Ludzie , bojkotujcie wszystkie sklepy , targowiska i co tam jeszcze , które przekazały swoje parkingi nadzorcom z firmy( Ł AP G O ŁA P) wtedy napewno coś się zmieni.

  23. ta firma to banda czychająca na ludzi niczym zwierzyna. Mój prawie-letni ojciec zaparkował i poszedł po bilet Zajęło to mu 3 minuty. jak wrócił już kontroler stal i pisał mandat.Powiem tak dranie szukaja ofiar i na szybko wlepiają mandat. Trzeba jasno powiedziec ni huja nie przejdzie ten numer. Sprawe zgłosi się do UOKiK i do mediów.A mandat? dupę sobie nim podtarłem.

  24. Szczerze nie rozumie narzekania ludzi dlatego że ktoś wystawił wezwanie do zapłaty za brak biletu, no niestety jest regulamin i trzeba go przestrzegać to tak jak w pracy masz obowiązki i je nie wykonasz to co nagrodę dostajesz czy zjebe? Polacy to naród który tylko narzeka a wystarczy 3 min i pobrać bilet.Jestem klientem Lidla w Prudniku i jestem bardzo zadowolony że w końcu są miejsca gdzie można zaparkować. A kiedyś jak nie mieszkańcy porobili sobie prywatny parking to auto giełda a teraz miejsce jest obsługa na wysokim poziomie a jak się zapomni biletu to paragon wystarczy i zrobi odwołanie to anulują a do odśnieżania to są inne firmy nie pozdrawiam wiecznie niezadowolonych P.S ciekawe co byście gadali jak przyjeżdżacie na parking i miejsca nie ma

  25. S…rwysyny jakich mało. Gdybym nic nie zrobił to bym nic nie mówił, ale postępowałem zgodnie z tym co jest napisane przy wjeździe na parking. Jednak okazało się, że przy tablicy informacyjnej tych sk…rwysynow stoi nie ich otwieracz szlabanu. Mogłeś wjechać, ale ich parkometr stoi na drugim końcu tego parkingu. Napisane jest cyt „Pobierz darmowy bilet” ale skąd go pobrać to już nie napisali, licząc że paru jeleni dziennie się złapie. Przy mnie było 6sztuk. Mają rozmach skurwysyny!

  26. Banda złodziei. Działają za przyzwoleniem.
    Kiedyś dobiorą się Wam do d**y.
    Nie pozdrawiam bandy złodziejskiej.

  27. Nie było mnie w samochodzie 3 min, w tym czasie ktoś zdążył obfotografować samochód i wydrukować rzekome wezwanie. Ale nawet to nie jest ważne. Opłata za brak biletu w wysokości 95 zł jest stanowczo zbyt surowa. To opłata nie za brak opłaty za parking, ale zaledwie za brak darmowego (uwaga! DARMOWEGO) biletu. Taka „kara” ma znamiona WYMUSZENIA. Czuję się OKRADZIONA.

  28. Biznesplan Apcoa jest genialny. To sprytni wyłudzacze , firma której cały biznes opiera się na planowym braku informacji w celu osiągania korzyści nie z zarządzania parkingiem pod sklepami , ale z „kar”/ extra opłat parkingowych/ . I to planowe działanie jest „w białych rękawiczkach” czyli za przyzwoleniem ( albo i z układem) właścicieli terenów parkingów osiedlowych / zwykle dzierżawią teren od gminy, i samych sklepów osiągających docelowy dochód z przyjazdu tam klientów. Gdyby Apcoa miała obowiązek działania prawidłowego: czyli zamontowania szlabanów i pobór biletów wjazdowych, czyli jasnej informacji i po ciemku i w deszczu czy zima że postój na czas zakupów np od sklepami osiedlowymi na głębokich peryferiach , wiąże się z koniecznością poszukiwania biletomatu albo z karami za parkowanie – to by NIE DZIAŁAŁA w Polsce.
    Póki co Apocoa działa w oparciu o BRAK obowiązku jednoznacznej informacji, no i ktoś takie umowy podpisuje. : wjazd bez szlabanów, bez komunikatów głosowych na parkingu o konieczności biletów czy kar , no i bez obowiązku komunikatów głosowych emitowanych przez sklepy, które są bezpośrednimi beneficjentami „parkowania” Jak by to było uporządkowane , czyli wjazd na parking pod Lild czy inny sklep osiedlowy byłby ze szlabanem i biletem , by każdy klient pobrał bilet parkingowy (no i nie płacił kar) – to korporacja Apcoa odpuściłaby sobie Polskę jako obszar swoich dużych dochodów. No ale te umowy na „zarządzanie” ktoś z władz miejskich / gminnych / podpisuje bez żadnych sensownych warunków wstępnych np o konieczności szlabanu, komunikatów głosowych , informacji gdzie biletomat jest itp. To w skali micro sytuacja jak onegdaj z kredytami we frankach: BRAK jednoznacznej informacji ( tu np szlaban i bilet) jest PODSTAWĄ funkcjonowania i zysków. Dopóki takiego obowiązku nie będzie , czyli np nie będzie tego wymogu przy umowach na dzierżawienie terenu od gmin – Apcoa nadal będzie się miała świetnie , bo żyje z kar nakładanych na tych co naiwnie nadal parkują od sklepami osiedlowymi. I większość nabitych w butelkę te kary zapłaci , nawet jak maja paragony za zakupy na kilkaset zł – to beneficjenci czyli sklepy „umywają ręce” twierdząc iż oszukańcze działania Apcoa to nie ich problem.
    Praktyki Apcoa czyli Wyłudzanie opłat od robiących zakupy nie zmieni się dopóki pozwalają na to przepisy , albo połi nie powstanie inicjatywa w jakichś mediach społecznościowych pod hasłem : NIE ROBIĘ ZAKUPÓW w sklepach współpracujących z Apcoa”

  29. Zachecam do utworzenia grupy na facebook
    ” NIE KORZYSTAM ze sklepów ktore maja parkingi Apcoa”
    Może coś do sklepów dotrze, że kara za zakupy 95 zł odstarsza klientów

  30. wyłudzają kasę. wyskoczyłam odebrać zamowienie do sklepu w CH Klif w Gdynia – rzeczywiście nie pobrałam biletu – 3 godziny za free , po 7 minutach byłam z powrotem i kartka za wycieraczką . odwołałam się od mandatu – pokazałam, że w tym samym czasie mam paragon ze sklepu ( data i godzina )_ niestety reklamacja nieuznaną bo ” stawiając samochód na parkingu zawieram umowę na dzierżawę miejsca parkingowego ” WTF. ściągają 10 razy dziennie telefonami i mailami z wezwaniem do zapłaty . zapłaciłam dziś te 95 zł ale jest to mocno nie w porządku 🙁

  31. Ludzie, piszecie, a nie wiecie o co chodzi? Przecież o kasę. Firma kasuje za brak biletu. Ciekawe ile i kto na tym zarabia. Ciekawe czy polityka sklepów przy których są parkingi zakłada zniechęcanie klientów do zakupów(sic!). Nie prościej i przejrzyściej ustawić urządzenie czytające nr rejestracyjny na wjeździe i szlaban na wyjeździe, który nie wypuści klienta jeżeli nie opłaci parkingu. Wszystko jasne, nikt nia ma pretensji, nie spekuluje kto na tym zarabia – stałem zapłaciłem. OK Na niektórych (nielicznych to już jest), ale na większości ma monopol firma trafiająca niezłą kasę. Ciekawe, co? Wniosków nie wyciągam.

  32. No cóż hieny i nic dodać nic ująć. Wystarczy 3min poza samochodem żeby dostać wezwanie. Karma wraca. Oby ktoś się za was wziął… Masakra

  33. Firma nierzetelna, na odpowiedź na reklamację czekam już ok. 6 tygodni. W międzyczasie codziennie otrzymuję wezwania do zapłaty.W jednym przypadku wezwanie miało charakter groźby bezprawnej. Firma windykacyjna zatrudnia pracowników zachowujących się niekulturalnie i chamsko. Moim zdaniem niezbędne jest przygotowanie pozwu zbiorowego przeciwko tej firmie i jej windykatorom.Tego typu firmy nie powinny istnieć na rynku a ich działalność powinna być zabroniona

  34. Lublin, Lidl przy Rondzie Generała Berbeckiego. Pojawił się parkomat ale:
    Plac parkingowy ma kształt litery „L”. Wjazd możliwy od ulicy Jacka Kuronia, na „długą” część litery „L”. Natomiast parkometr jest ustawiony za rogiem Lidla, gdzie jest „krótsza” część litery „L”. Jeśli ktoś wjedzie i zaparkuje przed rogiem, to nie będzie widział parkometru. Wprawdzie parkomat stoi blisko wejścia/wyjścia, to jednak wchodzący od strony rogu widzi parkomat tylko z boku.
    Pytania do prawników: 1. Czy jest wymagane wywieszenie informacji i regulaminu przy wjeździe na parking?
    2. Kto w ogóle wymyślił „parking płatny i niestrzeżony”? To powinno być zabronione. W Niemczech bilet parkingowy pełni też rolę polisy od uszkodzenia lub kradzieży pojazdu (aczkolwiek z niewysoką górną granicą). 3. Podstawa prawna? Czy można nałożyć „mandat” bez ustalenia nazwiska kierującego? Czy RODO nakazuje CEPiKowi udostępnianie danych osobowych parkingowcom?

  35. Sklep NETTO 10 minut na zakupach, a tu już hieny parkingowe człowieka namierzają, i mandaty po 95 zł wystawiają na darmowych parkingach. Zdziercy, wyłudzacze, naciągacze – tylko pozew zbiorowy i zlikwidować to tałatajstwo. BANDA.

  36. Zwykli wyłudzacze. Bilet wydrukowany o 10:37, włożony za wycieraczkę. Wezwanie do zapłaty wydrukowane i zdjęcia zrobione z naniesioną godziną 10:39.
    To Lidl powinien coś z tym zrobić – zawarł umowę, która ma zapewnić że nie będą tam parkować okoliczni mieszkańcy czy pracownicy i zajmować miejsc klientom sklepu – a praktyka jest taka, że naciągacze z Apcoa polują na klientów Lidla.

  37. Lidl w którym robię zakupy apcoa obsługuje od 4 lat. Na zakupy jeżdżę różnymi autami, często starym Fiatem Punto w którym bilet parkingowy umieszczałem na desce rozdzielczej w niewielkim zagłębieniu, aby przy zamykaniu drzwi powiew powietrza go nie zdmuchnął. Przez 4 lata było dobrze, aż nagle w sobotę zonk – wezwanie za brak biletu. Reklamacja oczywiście złożona, mam bilet i paragon z Lidla, ba na jednym z 4 zdjęć po powiększeniu obrazu widać fragment biletu sterczący z tegoż zagłębienia – fotki oczywiście zrobione z takie pespektywy, że niby go nie ma. Kontroler nr 1295, więc pewnie już trochę tam pracuje i tak się zastanawiam czy sam to wymyślił czy też jaki koordynatorek lub podwykonawca apcoa mu kazał. Generalnie bez względu na wynik reklamacji kasy nie zapłacę, natomiast publicznie obiecuję, że będzie ostro – bardzo ostro. Zacznę od przydybania kontrolera nr 1295 i ustalenia stanu faktycznego, a zwłaszcza danych koordynatora, nadzorcy czy jak go tam zwą. Za jakiś czas napiszę jak sprawa potoczyła się dalej nawet w przypadku uwzględnienia reklamacji. Tematu nie odpuszczę bo jakiś byle pląt i potencjalny prawie oszust nie będzie sobie ze mną w Johna grał, nawet gdybym w najbliższym czasie miał na to wydać nie 95 a 950 zeta.

  38. Kazdy sklep ktory parking oddal w zarzad firmie ktore tak bezczelnie okrada ludzi BOJKOTOWAC!
    Omijac szerokim lukiem i nic tam nie kupowac!
    A okradzeni ludzie powinni ten sklep odeslac do chmury.

  39. mafia w białych kołnierzykach to jest właściwe określenie dla tej „firmy” przykro że ciągle jeszcze znajdują się Markety podpisujące umowy z tą firmą oszustów. w internecie nic nie ginie- obroty sklepu Netto na parkingu którego miałem wątpliwą przyjemność kontaktu z tą „firmą Mafi”
    od czasu zagarnięcia parkingu przez nich spadły o 38% Gratulacje !!!!!

  40. Banda naciągaczy i nic więcej. Pracownicy firmy z ukrycia patrzą kto nie pobrał biletu I od razu lecą robić zdjęcia i wsuwa „wezwanie do zapłaty” nie można wejść do sklepu na 3-4min, odwołanie nic nie pomaga. Szkoda, że nie dbają o parking zimową porą aby był odśnieżony i posypany piaskiem. Złodzieje i oszuści. Już nie korzystam z tych sklepów, które mają parking „bezpłatny”(po pobraniu biletu).

  41. Zakupy zrobiłem na ponad 700pln w 0.5h w Jula Szczecinie. 1szy raz byłem w tym sklepie i ostatni przez Apcoa parking. Oczywiscie słabe oznakowanie a z pośpiechu się nie rozejrzałem czy płatny czy nie. Reklamacja oczywiscie nie uwzględniona bo podstaw nie ma 700pln w 0,5h to za mało. Złodziejstwo w bały dzień nic dodać nic ująć.

  42. Ta sprawa wygląda na przestępczy proceder. Dlaczego jeszcze żaden prokurator się tym nie zajął? Następne pisowskie korytko?

  43. Taki automat do wydawania bilecików zawsze może się zepsuć, zawiesić, po prostu nie działa w danej chwili, a ja nie mam obowiązku szukać na parkingu ciecia z tej śmiesznej firmy wyłudzającej pieniądze od naiwnych kierowców. Nie płacić i nie wysyłać żadnych odwołań !!! bo wtedy mają wasze dane jak na tacy. Nawet jeśli sprawa trafiłaby do Sądu, w co wątpię, to masz ten atut w rękawie, że automat nie działał, „…przypominam sobie taką sytuację, ale automat niestety był zepsuty” – niech ci cwaniacy z apcoa udowodnią że działał ! Proste.

  44. Czy wy ludzie naprawdę jesteście na tyle głupi, że się na to godzicie? Idziecie do sklepu zrobić zakupy i jesteście tam klientem, gościem. W sklepie również płacicie podatek dla państwa VAT i w zamian za to jeszcze ktoś wam nakzauje brać jakiś śmieszny bilecik bo w przeciwnym razie was ukara? Czy wy nie widzicie jak jesteście manipulowani i oszukiwani na pieniądze?
    W dodatku te automaty obsłużyć to dla starszych osób lub dla kogoś kto mało miał do czynienia z komputerem itd jest to trudne. Ludzie nie bierzcie żadnych biletów olać to! Bo za jakiś czas wprowadzą powoli coraz wyższe ceny a na pewno też za każdą minutę czy godzinę będzie płatność. Samo to, że brak biletu już grozi mandatem. Obudźcie się i nie bierzcie tych biletów bo wszystkich nie są w stanie ukarać a tylko dzięki głupim ludziom tworzy się całe to niewolnictwo na świecie bo się godzą na coś takiego :/

  45. Proszę nie płacić! Bazują na waszym strachu.
    Nie podawajcie danych w swoich reklamacjach ! A sam kontakt to dla nich namiary jak was próbować ścigać i stosować mobbing.

  46. To wszystko prawda ale pisanie komentarzy i opinii nic nie da. Faktycznie trzeba się za nich zabrać ze strony prawnej. Już nie długo.

  47. Posiadam grupę inwalidzką 2 stopnia przez okno widziałem jak pani zrobiła zdjęcie mojego samochodu parkomaty zaśnieżone nie widać znaków Olsztynek mrogowiusza

  48. Niestety ta firma to zwyczajni złodzieje, parking pod kauflandem w Kutnie niestety nieoznakowany przed wjazdem jako płatny. Mało tego w reklamacji wysłałem tym hujkom dane z gps z któych wynikało wyraźnie że parkowałem 20 minut oraz paragon z zakupów w Kauflandzie a te barany w odpowiedzi napisali że podstawą do reklamacji jest bilet parkingowy lub paragon ze sklepu i dlatego nie ma podstaw do uznanie reklamacji, niestety z powyższego powodu nie będę robił już zakupów w kauflandzie w Kutnie.

    Pozdrawiam naciągaczy z APCOA Parking Polska

  49. Ponoć nie ma cwaniaka nad warszawiaka. Ale niestety przekazałem sprawę szeroko tu opisywanej kwestii wyłudzania naszych pieniędzy przez Śmieszków pojawiających się na stronie startowej APCOA ,osobie z kadry adwokackiej zajmującej się wyłudzeniami, bo tak to trzeba nazwać. Mieszkam w Pabianicach parkowałem przed Biedronką, zgrzali mnie na maxa, nie odpuszczę. Jestem adwokatem. PZDR

  50. Ludzie, ale nawet „mandaty” od straży miejskiej można wyrzucić do kosza.
    Czytacie co jest napisane? „WEZWANIE” a zatem żaden mandat. Aby był to mandat, to musi być skutecznie doręczone pismo i przyznanie się do winy. Po odebraniu pisma od straży miejskiej odwołujecie się w ostatnim dniu kiedy macie na to czas, że nie pamiętacie kto wtedy prowadził auto, gdyż mandat nie może być wypisany na auto, lecz osobę, co oczywiste. I tak , za każdym razem.
    Prywatne parkingi to już w ogóle śmieszna sprawa. Nie składajcie żadnych reklamacji, bo tam trzeba podać swoje dane i już Was mają, choć tak jak wyżej, możecie odwoływać się, że nie wiecie kto prowadził i mogą Wam skoczyć. Ale dopóki nie podacie sami danych adresowych to nie mają komu wysłać pisma.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top