Worldtech Logistics Poland

Paczka od Worldtech Logistics Poland


Worldtech Logistics Poland jest własnością chińskiej korporacji YunExpress, specjalizującej się w obszarze 3PL i cross-border. Oferuje szerokie usługi logistyczne magazynowania towarów jako firma „trzecia” ( 3PL ), w tym dostawę towarów zamawianych przez firmy e-commerce, i klientów indywidualnych z różnych regionów świata. Spółka Worldtech Logistics przeniosła siedzibę z Ołtarzewa koło Słubic i wynajęła ogromny magazyn oraz biura w kompleksie logistycznym Panattoni Park Warszawa-Konotopa.

Spółka choć nie jest typowym dostawcą usług typu fulfillment, to jednak może być zaangażowana w konfekcjonowanie towarów z Chin, które to konfekcjonowanie towaru jest wprost powodem negatywnych opinii. Klienci ujawniają wciąż nagminne oszukiwanie w postaci wysyłania towarów różniących się znacząco od tych świadomie przez nich zamawianych, jak to ma miejsce w innych krajach po to, by uwiarygodnić jakikolwiek ruch przesyłki w kierunku klienta. W taki sam sposób działa BFE Corporation Limited oszukując substytutami zamówionych towarów i jest to jeden ze wzorów oszustwa globalnego.

Innym schematem Worldtech jest wysyłanie na potęgę nieproporcjonalnych rozmiarów ubrań do tych zamówionych przez klienta, różniących się znacząco fasonem jak i odmienną jakością materiału w porównaniu do tego za który płacimy. Wszystko to sprowadza się do określenia towaru mianem szmat lub typowego bubla, czy też towaru gorszej jakości. Nie ma co liczyć także na oryginały marek, bo każdy się zawiedzie zamawiając klocki Lego lub bieliznę Triumpha – taka jest rzeczywistość i nawet już nie skrzeczy.

Co prawda Worldtech odżegnuje się od kierowanych pod jego adresem opinii, ale w żaden sposób nie wskazuje winnego tych oszustw. Ktoś zarabia horrendalne pieniądze na wprowadzaniu w błąd, i robi to bezkarnie w celu korzyści majątkowych, trudno powiedzieć pod czyim parasolem. Analogiczna sytuacja okradania klienta wynikającego z konfekcjonowania w usłudze Fulfillment ma miejsce w poznańskim Robakowie gdzie właścicielem usługi jest InPost.


Worldtech Logistics Poland 2023

Krzysztof Chris
Lipa. Produkt kupiony na Allegro nie może zostać zwrócony, firma z premedytacja obsługuje przesyłki crossborder tylko w jedna stronę i odrzuca zwroty co prowadzi do dalszych, nieuzasadnionych kosztów.

Krystyna 2023-09-16
Bluzka w złym rozmiarze. Brak informacji jak dokonać zwrotu. O zmianie na inny rozmiar też żadnej informacji. To jakieś oszustwo. Nigdy więcej zakupów u oszustów.

Piotr 2023-09-15
Myfrend zaadresował przesyłkę poprawnie – dres odbioru – paczkomat – a Oni skrócili ten adres tylko do nazwy ulicy i nr posesji bez podania nr paczkomatu i oczywiście paczka odbiła się od niewłaściwego adresu.

Dorota 2023-09-06
Oszuści, pod przykrywką polskich firm, sprzedają chińskie śmieci nadające się jedynie do wyrzucenia. Na stronie sprzedającego brak informacji, że zwroty są na własny koszt do Chin plus cło.

Ela 2023-09-02
brak kontaktu po dostawie, brak możliwości zwrotu wadliwego towaru

Czesława Martyka 2023-08-31
Nigdy więcej! Dostałam bluzkę nie dość,że skład materiału nie taki jak w ofercie,to jeszcze zły rozmiar.Zamawiałam XXL – dostałam S .Próbuję zwrócić lub chociaż zamienić ,ale to raczej niemożliwe.

Joanna 2023-08-22
Oszustwo – towar sprowadzany z Chin pod przykrywka Butiku Warszawskiego. Nie zgodny z opisem. Brak możliwości zwrotu na adres w Europie. Oferują zwrot 40% zwrotu bez odsyłania towaru i nie realizują tego zwrotu.

KAROLINA 2023-08-05
brak potwierdzenia transakcji na maila, brak dokumentu zakupu, brak możliwości zwrotu , towar niezgodny z opisem, wszystko na NIE

Marek 2023-03-02
Przysłali zamiast zamówionego towaru jakiegoś pluszaka. Uwaga na oszustów.

tomek 2023-02-10
Kupiłem radio samochodowe ale nie działa ma ktoś e-mail do tej firmy

Tomek 2023-01-04
Oszuści przysłali jedna rzecz zamówionych 2 wiec zażądałem zwrotu za nie wysłany towar to bezczelni nie chcą oddać pieniędzy porażka i działają na terenie Europy i nic z tego sobie nie robią ze łamią prawo

2022

Klaudia Biernacka 2022-12-29
Oszuści, sprzedają jako oryginalne podroby z Chin. Absolutnie nie zgadza się że zdjęciem ani z opisem. Zwrot możliwy tylko do Chin.

Elżbieta 2022-12-07
Czekam na zwrot moich pieniędzy w kwocie 602,42 złotych. Przesyłka już dawno powróciła do nadawcy tylko NIE POWRÓCIŁY DO MNIE MOJE PIENIĄDZE!! SKANDAL – KIM ONI SĄ. BANDA OSZUSTÓW OKRADAJĄCA POLSKICH EMERYTÓW. SPRAWA TRAFI NA POLICJĘ. NR oddanej przesyłki kurierskiej 520000012159170022654663. Czekam na ZWROT MOICH PIENIĘDZY.

dobek 2022-12-05
W pełni popieram opinię, że jest to firma oszukująca klientów. Towar(2 pary cudownych japońskich okularów) przysłany mi przez worldtech logistics poland nie nadawał się do użytku.zgodnie z art,27 ust, z dn.30 maja 2014r odstąpiłem od umowy kupna na odległość, po dwukrotnym nieprzyjętym przez nIch zwrocie i nie podania adresu na który mam zwrócić bublowatą przesyłkę od kuriera jej nie odebrałem, nie było sensu dalej z Nimi się o coś oczywistego spierać.Nie mam towaru i 200 zł które zapłaciłem . OMIJAĆ firmę, bądźmy mądrzejsi

Oszukana xxx 2022-12-02
Tragedia, zamiast bluzy na misiu na syna 180 wzr. dostałam bubel na ok 140 cm i to po połowie roku. Bluza że zdjęcia odbiega całkowicie od rzeczywistości. Porażka kosztowała mnie ok 200 zł.

Numer zamówienia BG2211270421208 2022-12-02
Dramat, paczka przyszła niekompletna, z 7 rzeczy przyszły mi majtki za które zapłaciłam 140 zł, zero kontaktu z magazynem, ani właścicielem firmy

elenas 2022-11-30
Koszmar. Ja zamawiałam ze strony miasesy.com i paczka również przyszła przez Worldtech Logistic Poland. Ubrania są z tandetnego materiału do niczego się nie nadają. Mam nadzieję, że uda mi się zwrócić.

Rafal 2022-11-28
Przetrzymujà paczki albo nie dochodzą. Jest to okradnie ludzi. Miernoty.

Galeb44 2022-11-28
Firma fatalna . Naciągacze . Zwrot praktycznie niemożliwy . Kiedy UOKiK zainteresuje się tym Chińczykiem ?

Oszukana E 2022-11-15
To firma która oszukuje ludzi wysyła buble, szmaty, zwrotów nie przyjmuje.Czy nikt nie może się zabrać a ta złodziejska firmę. Może zgłoszenie tej firmy na Policje ukróci ten proceder złodziejski. Nie kupuje tam nic bo oszukają.

Darek 2022-11-07
Jestem następną osobą która została oszukana. Zamiast płaszcza została przysłana bluza z kapturem i to bez nazwy i marki. Uważajcie: firma ma tylko 10000 zł kapitału

Jaga 2022-11-07
Porażka

Jadwiga 2022-11-07
Beznadziejna firma odesłałam paczkę ponieważ przysłali mi inny kolor kurtki i po założeniu źle się układa nie spełniała moich oczekiwań zwrotu nie przyjęli i na dodatek musiałam zapłacić 24z plus zwrot już nigdy więcej tam nie zamówię

kaja 2022-10-29
Lipna firma ,paczka niby dostarczana ale na oczy jej nikt nie widział 🙁 straciłam kasę Ktoś zarabia w niefajny sposób;(

Ryszard 2022-07-22 16:08:45
Szybko sprawnie dobrze . Towar otrzymałem po 12 dniach .

Karola 2022-06-01
Otrzymałam towar po około dwóch miesiącach. Towar totalnie nieadekwatny do tego co jest na zdjęciach.Jakość dramat. Towar chcę zwrócić jednak po 5 już mailach do firmy w sprawie reklamacji nie otrzymałam odpowiedzi jak mogę zwrócić towar. Dramat. Zobaczymy co dalej gdyż zamierzam odzyskać pieniądze.

Justyna 2022-05-31
Dziś po prawie 3 miesiącach doszła do mnie przesyłka. Niekompletna. Zamawiałam sukienkę i żakiet, sukienki brak a tego czegoś żakietem nie można nazwać. Nie polecam, po tej sytuacji już wiem, żeby najpierw dobrze sprawdzić skąd się zamawia, zapoznać się z opiniami niż utopić pieniądze.

oki 2022-03-25
czekam na paczkę już 2 tygodnie a status się nie zmienia od momentu ,,wysłane” a wszystkie inne paczki jakie zamawiałam z shein zmieniał się status codziennie typu,,odlot z chin” i tak dalej a gdy wchodzę na inpost i sprawdzam co z moja paczka to pisze ,, przygotowane lecz podróż twojej przesyłki się jeszcze nie zaczęła” XDDDDDDDDD

Jolanta Mistal 2021-10-28
Uwaga, przysłana paczka to jakaś pomyłka nie polecam,. Napisałam jak zwrócić towar i odzyskać kasę. Oczekuje odpowiedzi. Natomiast towar był po 3 miesiącach dostarczony bardzo słabej jakości.

Helena Plichta 2021-10-07
Dzisiaj właśnie przyszła przesyłka dwóch sitek z plastiku do zlewu. Obydwa popękane nie do użytku. Jestem bardzo rozczarowana taką nierzetelnością firmy.

Jan Kuncy 2021-09-24
Kupiłem na „sponsorowane” FB narzędzia (BOX-TOOL-F) otrzymałem z WORLDTECHu wkrętak akumulatorowy i zestaw tandetnych imbusów. Przesyłka nie posiadała żadnych informacji skąd, od kogo i gdzie odesłać z powrotem. Niczego nie kupowałem od nich. Jedno wielkie oszustwo i naciąganie, należy zainteresować prokuraturę ich procederem.

Kasia Sień 2021-08-24
Dodzwonić się wprawdzie nie da, ale odpowiadają maile, więc ok. Wykonałam zwrot w SHEIN i polecam monitorować sprawę jednak przez support SHEINu niż próbować się dobijać do WorldTechu. Support po polsku 😉 Zwrot trwał wprawdzie miesiąc i musiałam się przypomnieć, ale pieniądze szczęśliwie wróciły na moje konto.

Joanna Kulas 2021-08-15
Odesłałam towar przez tą pożal się boże firmę do sheina ponad miesiąc temu, towar doszedł do magazynu w Słubicach i zaginął. Nie można się dodzwonić do nich. Automatyczna sekretarka mówi że jak jest źle nadana przesyłka to powinna wrócić do mnie na mój koszt. A tu niiiiiccccc. Firma złodziejska, nie odpowiednia na rynku. Zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenckich i niech się zajmie ta firma. Kto im w ogóle dał pozwolenie na to żeby działać na rynku. Nie polecam w ogóle.

Agnieszka Paczocha 2021-08-12
Oszuści i złodzieje, zamówiony głośnik JBL, przyszła zabawka podróbka. Brak konkretnych danych do zwrotu i informacji dot. zwrotu środków. Wstyd !!!

Karolina Sobczyk 2021-07-01 06:50:58
Odesłałam towar zamówiony na SHEIN, podałam w apce nr nadania, przewoźnika. Paczka dotarła tydzień temu do magazynu w Słubicach i cisza, ani pieniędzy, ani kontaktu z ich strony.

Malgorzata Jasinska 2021-06-24
Nic nie zamawiałam z tej pożal się Boże „firmy” a dostałam „w prezencie” jakieś gumowe zęby. Naprawdę trzeba kompletnie nie myśleć żeby wysyłać ludziom takie rzeczy!!!!!! To po prostu zwykłe świństwo wysyłać ludziom coś tak obleśnego i obrzydliwego. Zgłoszę to do rzecznika praw konsumentów!!!!!

Krystyna Wdowiak 2021-06-17
Przysyłają chińskie badziewie bez metek, bez faktur, bez paragonów za wygórowaną cenę. Towaru nie można zwrócić, ani odzyskać wpłaconych pieniędzy’!!!!

Danuta Osa 2021-06-13
Witam, a wiec Ja tez mam z nimi problem, nie mam pojęcia jak zwrócić towar, brak paragonu, brak karty zwrotu, brak śladu zakupu. Gratuluje cwaniactwa.

Marek Ćwiękała 2021-05-12
Po miesiącu oczekiwań zamiast kamery inspekcyjnej za 120 zł,otrzymałem Uniwersal Clip Type za około 8 zł.Zgłaszam sprawę na policję.

Witosław Madej 2021-05-06
W zamian za zakupioną maszynę dostałem skrobaczkę do warzyw. Rzetelność sprzedawcy bliska średniowiecznym łotrzykom. Adres nadawcy na przesyłce: fulfilment by Worldtech Osiedle Przemysłowe 9a/25 Słubice

Bożena Witkowska 2021-04-30
Po ponad miesiącu zamiast nożyc do cięcia gałęzi otrzymałam noży do krojenia jabłek.

Emilia Łaczyńska 2021-04-28
Ogłoszenie było na facebooku .Zamówiłam leżak +fotel+kostkarka do lodu zapłaciłam 335.96 zł dostałam dwie beznadziejne poduszeczki i coś w formie pudełeczka materiałowego nie wiadomo do czego służące.Sprawę zgłaszam na policję.

Adam Tyrała 2021-04-20
Banda oszustów . Przesyłka wprawdzie dotarła ale nie z tym co zamówiłem .Nie mam siły dochodzić swoich racji. Kanciarstwo na ogromną skalę .WSZYSTKIM OSZUKANYM WSPÓŁCZUJĘ .Adam

Iwona Stawska 2021-04-16
Potwierdzam opinie innych osób. Zamówiłam 2 bluzy w rozmiarze S i M, a otrzymałam jakieś sztuczne, syntetyczne dresy w rozmiarze XL. Obrzydliwe i brzydkie. Fakt zdarzenia zgłosiłam już na policję.

Barbara Kowalska 2021-04-16
zamówiłam łódkę, otrzymałam odkurzacz samochodowy, używany. Sprawa zostanie skierowana do odpowiednich instancji, zgonie z kodeksem karnym (art..286 kk)

Wojciech Kowalik 2021-04-15
Zamówiłem noteboka za 155,99 a dostałem gogle do pływania. Złodzieje i oszuści. Jestem zmuszony zgłosić fakt na policję.

Maria Tomczyk 2021-04-13
kupiłam bluzki z rękawem z nadrukiem (śliczny kot) a otrzymałam podkoszulek na ramiączkach z wykrzywioną gębą bez paragonu. OSZUŚCI !!!!!

Zdzisław Ziółkowski 2021-04-12
Złodzieje i oszuści. Zamiast zestawu narzędzi elektrycznych za 140 zł. z przesyłką otrzymałem giętki wkrętak z bitami

Ryszard Wrzeszcz 2021-04-07
Zamiast zestawu narzędzi elektrycznych za 140 zł. z przesyłką otrzymałem giętki wkrętak z bitami .Złodziejstwo w białych rękawiczkach.

Włodzimierz Stojek 2021-04-04
Zamówiłem praktyczny zestaw narzędzi kombinowanych za 99,99 zł. a otrzymałem 10 wymiennych końcówek do śrubokrętu. Zostałem oszukany. Zgłaszam ten fakt na policję.

STanisław Ostrowski 2021-04-01
Zamówiłem zestaw sześcio częściowy otrzymałem BITY do śrubokręta za 3,50 czysta banda i złodzieje gdzie to prawo w Polsce Ale jaka władza takie prawo

Roman Kostorz 2021-03-31
zamówiłem piłę otrzymałem cholera wie co ? brak kontaktu!

piotr jarosz 2021-03-26
Zamówiłem basen z hydromasażem na fb. Zapłaciłem 118,99 zł a otrzymałem gogle do pływania. Zostałem oszukany. Zgłaszam ten fakt na policję.

Janusz Lexx 2021-03-18
Też zostałem oszukany na 150 zł zamiast piły jakiś plastikowy szmelc

Jan Ziółkowski 2021-03-15
Kupiłem piłę do drewna za 140 zł awizowaną na FB, a dostałem jakieś plastikowe badziewie na baterię do mycia okien , chyba zabawka dla dzieci. Oszustwo do kwadratu. Zgłaszam na policję!!!

Władysław Winter 2021-03-06
Złodzieje!! Oszuści!! Zamówiłem drabinę teleskopową +1 gratis, dostałem kilka plastikowych drabinek do zabawy !!! Sprawę zgłaszam na policję!!

Władysław Winter 2021-03-05
Kupiłem drabine teleskopową +1 za 155złotych,a otrzymałem drabinki plastikowe o długości 10cm, zabawki chyba dla dzieci .Oszuści zgłaszam na policję!!!

Jarosław Andrzejewski 2021-03-05
Kupiłem kamerkę samochodową a przysłali mi uchwyt na telefon!!! też zgłaszam na POLICJĘ !

Ireneusz Jerominek 2021-03-03
Kupiłem kamerkę zewnętrzną 1+1 gratis za 119,95 , a otrzymałem atrapę kamerki kopułkowej za może 8 zł która nie jest mi potrzebna. OSZUŚCI

Rafał Madej 2021-02-26
Kupiłem kamerę zewnętrzną otrzymałem rolkę papieru do kasy. Zgłosiłem na Policję

Paweł Bere 2021-02-22
Podobnie jak kolega, zamiast piły do drewna za 140 zł otrzymałem sekator wart parę złotych. Bogacą się na oszustwach. Dziwię się, że jeszcze funkcjonują.

Sławek Litwn 2021-02-22
zamówiłem drabinę teleskopową + 1 gratis, dostałem kilka plastikowych drabinek.. proszę wszystkie przypadki po wyczerpaniu możliwości odesłania i odzyskania pieniędzy…. ZGŁASZAĆ na POLICJĘ. wydrukujcie przelewy i korespondencje mailową…

Janusz Szafraniec 2021-02-21
Podobnie jak kolega, zamiast piły do drewna za 140 zł otrzymałem sekator wart parę złotych. Bogacą się na oszustwach. Dziwię się, że jeszcze funkcjonują. Zgłoszę fakt na Policję.

Alicja Lichocka 2021-02-20
Kupiłam 2 piły łańcuchowe w promocji za 140 zł po prawie 2-ch miesiącach otrzymałam sekator wart ze 20 zł.

monika chmiel 2021-02-18 10:45:01
Witam zamówiłam mini pralkę za 155,00zł,a otrzymałam wiaderko plastikowe warte może 10,00zł to są jacyś oszuści.Spróbuję to odesłać,ale nie wiem czy oni zwrócą pieniądze.

Mateusz Nowak 2021-02-17
zamiast bieżni za 140,00zł dostałem skakankę wartą może 30 zł w balona lecą i nie przypominam sobie że zamawiałem skakankę złodzieje

Jolanta Żurowska 2021-02-17
Myślałam, że tylko ja mam pecha, a tymczasem dołączam do zacnego grona też „nabitych w butelkę”. Ja również zamiast pralki turystycznej, a nawet dwóch, bo była promocja 1+1 gratis otrzymałam dziś składane silikonowe wiaderko za kilka groszy. Skandal !!! Naprawdę to firma nie zasługuje nawet na jedną gwiazdkę, ale bez zaznaczenia chociaż jednej nie można opublikować opinii.

Katarzyna Chowaniec 2021-02-16
Tragedia! Zamiast mini pralki turystycznej dostałam silikonowe wiaderko warte może 10 zł!!

Maciek Nowiński 2021-02-16
ZAMIAST ZAMÓWIONYCH RZECZY DOSTAŁEM JAKIEŚ GÓ…O WARTE JAKIEŚ 5 ZŁ

jolanta wołczaska 2021-02-15
Zamiast zamówionych drabin aluminiowych otrzymałam plastikowe drabinki zabawki o wysokości 10cm. W jaki sposób składa się reklamację? pod telefonem dowiedziałam się z „automatu”, ze w sprawach reklamacji należy kontaktować się ze sprzedawcą. Dlaczego więc na przesyłce NIE MA adresu Sprzedawcy? jest tylko adres Fulfillment by Worldtech Czy Firmie Fulfillment by Worldtech nie zależy na dobrej opinii?

Ryszard Nedwidek 2021-02-13
Zamówiłem WoodCutter za 149,95 zł. a otrzymałem zwykły sekator. Gdy zacząłem korespondować w sprawie zwrotu pieniędzy poradzono mi wysyłkę do Chin (koszt wyższy od wartości sekatora). Konto firmy „DomTowarowy” na FB też zniknęło. Jedno wielkie oszustwo.

jan botuszan 2021-02-12
dziś otrzymałem przesyłkę i zonk zamiast zamówionego monster trucka za 132zl otrzymałem plastikowa popelinę wartą może 10zl oszuści

Rafał Kucharski 2021-02-09
Zamiast zamówionych drabin aluminiowych otrzymałem tandetne plastikowe drabinki zabawki o wysokości 10cm. OSZUŚCI!!!

Teresa Pietraszek 2021-02-08
Firma Superswięto, reklamująca się szeroko w mediach społecznościowych wysyła zakupiony towar przez tę ze Słubic – kolejna fuma krzak !!!. Oto treść mojego e-maila wysłanego do tych oszustów

„Dzisiaj otrzymałam zamówiony i opłacony przeze mnie w dniu 6.01.2021 sweterek, który okazał się być chińską szmatą, zupełnie nie mającą nic wspólnego z reklamowanym na waszej stronie towarem. Proszę o natychmiastowy zwrot na moje konto zapłaconej kwoty 103,61 zł, po czym niezwłocznie odeślę ten „udany zakup” na adres: Worldtech, os.Przemysłowe 9a/25, Słubice 69-100 – jedyny adres nadawcy jaki widnieje na przesyłce. W przypadku braku zwrotu pieniędzy na moje konto w ciągu 7 dni, informuję, że powiadomię Urząd Ochrony Konsumenta oraz wszystkich na wszystkich mediach społecznościowych o nierzetelności waszej firmy krzak!!!! Czekam na szybką odpowiedź”

Anna Piekarska 2021-02-03
Dzisiaj zamiast piły elektrycznej STHIL, do obcinania gałęzi, za 149,95zł dostałam zwykły sekator za parę groszy , Mam wrażenie , ze to są oszuści. Może ktoś wie jak skontaktować się z tą firmą i odzyskać pieniądze lub zamówiony towar?

Wojciech Cichecki 2021-02-02
Zamówiłem 6 szt Anti-Skid na śnieg do kół samochodowych a przysłali 1 szt.

Krystian Sz 2021-02-02
Zamówiłem podnośnik lewarek elektryczny do auta osobowego o wartości 135 zł a wysłali mi poduszeczkę o wymiarach dł.15 cm. sze.15 cm. grub. 0.3mn z przewodzikiem i pompeczką. Oszuści to są. Proszę nie zamawiajcie artykułów z reklam ze stron internetowych.

Bożena Nowowiejska 2021-02-02
Ja też otrzymałam zamiast piły do gałęzi sekator za parę złotych .Ostrzegam przed tą firmą to oszuści nie zamawiajcie nic u nich.

Mieczysław Szczęch 2021-02-02
Uwaga.nie zamawiajcie ,zamówiłem 3 szt. lampy ledowe na sufit w pokoju a otrzymałem sekator do gałęzi o dużo mniejszej wartości.

Asia Żuk 2021-01-26
Też zostałam oszukana zamówiłam za 155 a dostałam jakaś zabawkę dla dziecka. Może ktoś wie jak się da odzyskać pieniądze albo jak formularz wypełnić zwrotny jak nie mam paragonu bo nie dali

Arthur Malczyk 2021-01-26
Zamówiłem towar za 20 $ a przysłali mnie całkowicie coś innego kołki do wkręcania warte może 5 zł po opiniach przeczytanych i dostawie do mnie widzę ze zostałem oszukany

Maria Jac 2021-01-23
Zamówiłam bieżnię za 155,oo a właśnie dostałam coś 🙁 nawet nie wiem co to , może skakanka bo jest żyłka i raczki. Ile to jest warte? Oszustwo !!! Idę na policję .

Gocek Mariusz 2021-01-20
To złodzieje, uważajcie na nich i nic od nich nie kupujcie. Właśnie zamiast zabawki za 200 PLN dla dziecka dostałem jakieś gówno za 2 zeta, którego nie zamawiałem i którego w życiu bym psu do zabawy nie kupił nawet

Agnieszka Jeziorska 2021-01-19
Ja również zostałam oszukana. Miał być ciepły sweter a dostałam marną, cienką szmatę…. Kontaktu brak, na maila nie odpowiadają… OSZUŚCI !!!

Sylwia Kida 2021-01-18
Paczka nadana 8.01.2021r a zamówienie złożone 11.04.2020!!!!!!! I nie ma mojej pomysł pomyłki w datach!!!!!! Oczywiście brak kontaktu i już dopuściłam tą przesyłkę. A tu niespodzianka!!!!. Jeszcze się nie spotkała z tak fatalną obsługą

Aniela Michalska 2021-01-08
zostałam oszukana365zł zamówiłam buty skórzane ortopedyczne za225zł a przysłano mi jakieś człapaki bez wkładek nie przypominają mi zamówionych tak samo zabawkę wartość 140zł miały to być dwa pieski poruszające się na klaśnięcie dostałam jeden zwykły mały pluszak wart nie więcej10zł w lumpeksie widziałam za 3złjesteście oszustami

Marek Łyczkowski 2020-12-30
Zamówiłem drona, którego firma reklamuje jako sprzęt profesjonalny, Tymczasem otrzymałem zabawkę, która- mimo że to to lata – jest tandetna do „szpiku kości”. Jednym słowem typowa chińszczyzna w najgorszym wykonaniu. Na domiar złego brak instrukcji w polskim języku. Firma zapewne zdaje sobie sprawę,ze uprawia pospolite oszustwo, ale kasa bierze górę nad uczciwością. Ostrzegam potencjalnych nabywców: nie dajcie się nabijać w butelkę.

Magdalena Kamińska 2020-12-30
OSZUŚCI. Sprawa nadaje się na Policję. Miał przyjść piękny piesek z funkcją szczekania i chodzenia. Przyszła skundlona zabawka niewarta 10zł.

EWA KARBARZ-FARBISZ 2020-12-21
OSZUŚCI!!!!! Tragedia!!!!!! Z zmówionych butów zgadzał się tylko kolor!!!!

Marcin Guzman 2020-12-16
Oszuści. Nie kupujcie. Towar wysłany zupełnie inny niż zamówiony

Krystyna Pikiewicz 2020-12-11
Spodnie dostałam niezgodnie z tabelą rozmiarów, zła jakość szycia, szkoda pieniędzy na takie badziewie. NIE POLECAM

Dariusz Mendel 2020-12-09
Badziewie kolejni oszuści,szkoda tylko że dzieci są rozczarowane.zwykli złodzieje.Żądam zwrotu pieniędzy.W przeciwny razie składam zawiadomienie do prokuratury.Znajdą was a jak nie oni to telewizja.Jedna firma sprzedaje drugą wysyła.To jest po prostu pranie pieniędzy.Nie daj cie się nabrać.

Tomasz Pawelczyk 2020-12-08
ta firma to oszuści co innego się zamawia co innego się dostaje . Nie ma kontaktu nie można się z nikim skontaktować nie ma komu zwrócić towaru . Firma oszust sprawę kieruję na policje.

Katarzyna Mazur 2020-12-07
Zamówiłam trzy rzeczy, dostałam dwie. Jutro postaram się namierzyć firmę telefonicznie bo szmaty przyszły z firmy Worldtech ze Słubic os. Przemysłowe 9A/25. Rozmiarowo też nie pasują, materiał kiepski. Chcę to zwrócić i zapomnieć. Przestrzegam innych przed zakupami!! Marna jakość

Anna Waniewska 2020-12-07
Złodzieje! Dostarczyli bluzkę zupełnie inną niż na zdjęciu i zamiast 2 poszewek – 1. Nie wiadomo gdzie to odesłać. Uważajcie na firmę coloryee . To oszuści !!!!

Urszula Kasprzak 2020-11-19
Chcę zwrócić produkt, jest inny niż na zdjęciu i rozmiar za duży, ale nigdzie ma informacji , gdzie należy zwracać, nie ma adresu mailowego, , brak formularza zwrotnego, ani dokumentów potwierdzenia zapłaty !!!! Zamierzam odesłać na adres na opakowaniu, do Słubic, ale nie wiem, co wydarzy się dalej ??!!! Nie zamawiajcie NICZEGO przez tego przewoźnika !!!!!!

Renata Rapiej 2020-11-04
Uważajcie na firmę, TO OSZUŚCI !!!! Wczoraj otrzymałam buty sportowe nr 38, które nie odpowiadają rozmiarowi podanemu w tabeli rozmiarów na stronie. Napisałam, że chcę towar zwrócić lub zamienić. Dostałam odpowiedź w języku angielskim, że muszę zwrócić przesyłkę na własny koszt do CHIN !!!! sory, po pierwsze ja u chińczyka nie zamawiałam , po drugie w regulaminie zwrotów jest wyraźnie napisane, że jeżeli produkt jest wadliwy , to zwrot następuje na koszt właściciela firmy, a nie klienta. Czy 0,6 cm to jest za mała podstawa do wymiany bez poniesienia kosztów przez klienta ?

Krzysztof Pacan 2020-11-03
Przesyłka źle zapakowana ! Brak pudełka ochronnego na art, elektroniczne, zapakowana w foliowe torebki bez żadnej ochrony. Żarówka UV urwana obudowa z gwintem E27 od reszty elektroniki, urwane przewody zasilające. UNIKAĆ TEGO PRZEWOŹNIKA !!!!!!!!

Magda Franczak 2020-10-29
Otrzymałam buty sportowe, w jednym miejscu nie są zszyte, niezbyt podobne do tych ze zdjęcia.

Maria Szarzyńska-Kostro 2020-10-14
Dzisiaj dostałam produkt, którego nie zamawiałam ! W paczce jest paskudna lalka ! Brak dokumentów potwierdzenia zapłaty oraz brak formularza zwrotu tego produktu. Wyślę na ten adres, który jest na opakowaniu i co dalej? Zgłoszę na policję, jest to firma OSZUST !!! Uważajcie !!!

Patryk Węsierski 2020-10-06
Beznadzieja buty w innym rozmiarze niż zamawiane. Jakość dno. Brak paragonu

Grzegorz Matkowski 2020-09-28
Buty kiepskiej jakości, brak paragonu, zero kontaktu – na email nikt nie odpisuje, nr telefonu brak. Odesłałem towar na adres nadawcy. Zobaczymy co będzie…

katarzyna wolanska 2020-09-04
kopiłam buty w firmie worldtech. Beznadziejne. Długo czekałam. Nie ma paragonu ani faktury ani formularza zwrotu. Nie wiem jak mogę oddać.Nie zostawię tego !

Arkadiusz Kaszkowiak 2020-07-28
Nie wiem czy tylko pośrednicza w oszustwie czy sami się tym zajmują -kupowałem gimbal do telefonu a otrzymałem tylko uchwyt –

Marek Dębowski 2020-06-30
Kupowałem „klęcznik” do pielenia w ogródku a dostałem kawałek szmaty z trzema kieszonkami. Zwykłe złodziejstwo!!!!!!

andrzej florowski 2020-05-08
to jest jakaś kpina, zamówiłem zegarek a dostałem paczkę rękawiczek jednorazowych,to jakieś oszustwo, żeby kasę wyciągać,żenada

Bożena Kurzeja 2020-03-24
Z przykrością muszę stwierdzić, że firma oszukuje klientów wysyłają produkty, które nie mają nic wspólnego z zamawianym towarem ! Zamawiałam smart watcha a dostałam tandetną podróbkę zegarka na trybiki !


4 komentarze “Paczka od Worldtech Logistics Poland”

  1. Kinkiet z czujnikiem kupilem na Allegro,ale oni robia interesy z logistyka Worldtech z magazynem we Wroclawiu.Zostalem oszukany,bo dostalem zwykly kinkiet bez czujnika.Mysle ze Allegro tez jest winne bo wspolppracuje z taka zlodziejska firma jest uczesnikiem oszustw.Problem w tym ze takiego zamowienia nie da sie zwrocicic.

  2. Dziwię się jako jeden z oszukanych, że polskie władze /policja, prokuratura, UOKiK nie podjęły zdecydowanych kroków przeciwko tej firmie. Co więcej dopuszczono ją do handlu na allegro, mimo że nie spełnia podstawowych warunków obowiązujących na tej platformie. Liczba oszukanych na skutek tej decyzji wzrosła. Allegro do dzieła jeśli zależy ci na dobrym wizerunku.

  3. W pełni potwierdzam wszystkie negatywy, zapłaciłem za dwie rzeczy, dostałem kurierem tylko jedną.
    Pod wskazanym numerem telefonu działa jakiś chory automat, który po kilku przekierowaniach rozłącza się bez udzielenia odpowiedzi.
    Oszustwo w czystej postaci.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top