Inpost Robakowo

InPost Robakowo opinie

Tomasz – luty 2023 ( InPost Robakowo )
Paczka dla dzieci na gwiazdkę została zgubiona przez firmę InPost lub skradziona. Pierwszy kontakt z infolinią, Pani zapewniała że paczka jest w Poznaniu. Ale muszą sprawdzić analizę co się stało ze została anulowana etykieta. Miało zając firmie to tydzień. Po tygodniu kontakt telefoniczny z Poznania że oni paczki nie mają a centrala im to przekazała bez żadnych ustaleń. Z tego wynika że przez tydzień centrala nic nie zweryfikowała a żeby pozbyć się problemu przerzuciła do siedziby w Poznaniu. Pani poinformowała nas że trzeba najlepiej złożyć reklamację formularz na stronie.

Formularz został złożony po 2 tygodniach kolejna wiadomość mailowa że trzeba uzupełnić o dowody zakupu, poprzez zdjęcia z koszyka z danej platformy itp. Co zostało przez nas znowu zrobione. Po tygodniu kolejna wiadomość. Znowu firma coś wymyśla że trzeba kolejne rzeczy dosyłać. Po prostu jeden wielki kabaret – cyrk. Brak szacunku do klienta. Paczka została zgubiona przez Państwa firmę a nie potraficie wziąć odpowiedzialności za swoje błędy. Wstyd. Korporacyjny nie ład i przerzucanie problemu z jednego do drugiego.

Brak standardów reklamacyjnych przez co trzeba co chwilę coś dosyłać bo jakaś osoba coś jeszcze sobie przypomni. Kiedyś uważałem firmę InPost za prawdziwą potężną firmę ale teraz zmieniam zdanie całkowicie. Odradzam korzystanie z usług firmy, przy problemach robione jest wszystko aby trwało to jak najdłużej cały proces trwa już ponad 2,5 miesiąca a nadal wymieniamy się mailami, więc końca nie widać. Rzecznik praw konsumenta powinien się przyjrzeć tej sytuacji.

Arcadio – styczeń 2023
Brak możliwości odbioru paczek. U wszystkich operatorów covid się skończył tylko inpost nadal widzi problem.

INFMS TEAM – grudzień 2022
Nie polecam ! Paczka od Illegal Night otwarta, skradziono rzeczy o wartości 300zł !!
Miał to być prezent. ŻENADA

ilt ilt2 – wrzesień 2022
Kolejny raz kurier nie podjechał po odbiór przesyłek 523000015311500033049010 w dniu 27,07,22 . O 13:36 dzwoniłem na infolinie sprawdzić czy zlecenie jest w realizacji i było. Następnie drugi raz dzwoniłem na infolinię o 17:32 czy znowu INPOSTOWI coś się nie pomieszało i dowiedziałem się że zlecenia się powieliły ale Pani na infolini nie wiedziała kto i o której wprowadził tą funkcję więc wysłał interwencje do oddziału że odbiór jest możliwy w dniu 27 do 19:40. Kurier 27.07.22 nie podjechał.

Nie interesuje mnie jak w poprzednich reklamacjach że poinformujemy oddział o trudnościach i dołożymy starań żeby
się to nie powtórzyło tylko informacja kiedy się skończy się to dziadostwo z podjazdem kuriera i ja nie będę musiał dzwonić 3X na infolinię do jednego podjazdu kuriera albo info że „widzę że przesyłka została już odebrana „

15.  Marek Koch  kwiecień  2021
Muszę chyba po przeczytaniu poprzednich postów zgłosić sprawę na policję. Zamawiałem w Singapurze sprzęt mechaniczny multifunkcyjny/wiertarko, frezarkę a otrzymałem ? Zestaw śrubokrętów chyba dla dzieci, po prostu żenada.policja będzie się musiała tym zająć bo zamawiany sprzęt jest wartości kilkuset złotych.to po prostu oszuści.w innym miejscu podobne postu.wynikało z nich, że można ich namierzyć na allegro, ale po wejściu na portal komunikat sk client nie istnieje,

14.  Rysiek   listopad 2020
Ta firma to oszuści, zamówiłem buty, zapłaciłem przysłali ruskie walonki, draństwo skurwysyństwo oszuści. Podaję nr zamówienia 0677885655 zapłacone 16.10.2020r.przelew na odbiorcę Przelewy 24P24-B88-W56-W55 WANDA-FASHINA RACHUNEK 10 1050 1520 1000 0024 2233 1401 kwota 199,90Wątpliwe aby przyjęto mi te walonki i wymieniono na zamówione buty, lub zwrot pieniędzy

13.  Jaro   czerwiec 2020
Paczki dostarczane do innego paczkomatu niz wskazany przez nadawcę, jest to 3 taka sytuacja z rzędu!

12.  Nyuu   marzec 2020
Totalny brak kompetencji pracowników.przyjechałam odebrać paczkę, gdzie wcześniej kurier dwukrotnie zostawił awizo mimo tego, że ciągle byłam w domu i na nią czekałam. Po przyjściu do POK’u usłyszałam, że moja paczka zaginęła i szukali jej w tym syfie 30 ponad minut. Następnie przynieśli nie moją przesyłkę. Po kolejnych 40 minutach czekania i szukania przynieśli moja przesyłkę. Obsługa pretensjonalna. Zachowywali się jakby pracowali tam za kare i jakby zaginięcie paczki było moja winą. Niemiłe odburkiwali na moje pytania o przesyłkę. Stanowczo nie polecam.

11.  Kasia   styczeń 2020
Paczka od pięciu dni „wisi” nie wiadomo gdzie. Nie ma jej w paczkomacie, nie ma jej kurier, ani oddział dpd. Na infolinii nic nie wiedzą, nic nie są w stanie udzielić konstruktywnej odpowiedzi.

10.  Maciej   maj 2019
Dno i 2 metry mułu.przed podpisaniem umowy wejda ci w d.po podpisaniu umowy to oni maja cie w dup.Reklamacji nie uznają bo paczki źle zapakowane a kurierzy rzucają paczkami już przy wkładaniu (wrzucaniu) na samochód strach się brać co sie wyprawia w sortowniach

9.  Anna   kwiecień 2019
Pomimo problemu z doręczeniem (brak otrzymania SMS, tak jakby został on zablokowany) przemiłe Panie w punkcie obsługi pomogły mi ją odebrać. Mimo niedogodności można było załatwić sprawę z uśmiechem:)

8.  Angelika   kwiecień 2019
Najgorsza firma z jaką miałam styczność. Paczka zamiast w paczkomacie jest do odbioru w jakimś sklepie w innej miejscowości. Oczywiście bez jakiego kolwiek zapytania.

7.  Daro   kwiecień 2019
Dno, przesyłka leży kilka dni i nie może trafić do paczkomatu i co dziwne nie wiedzą dlaczego.nie wiem kto tym punktem zarządza ale wszystkich bym zwolnił. A dodzwonić się do nich to cud.

6.  Konto    kwiecień 2019
Firma tragiczna. Przesyłka kurierska 2 razy dostarczona jak mnie nie było w domu. Żadnego telefonu od kuriera żeby się umówić. Żadnego awiza jakby go w ogóle nie było. Musiałem jechać 20km do Oddziału żeby odebrać paczkę, choć zapłaciłem za usługę doręczenia przecież paczki. Poniosłem dodatkowe koszty dojazdu. Gdzieś mają klienta. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM. Inne firmy kurierskie idą na rękę, łatwo się umówić, dzwonią a tutaj to jest kompletne DNO

5.  Joanna   marzec 2019
Skur.ny zamawiam paczkę u was kolejny raz. Specjalnie cały dzień siedzę w domu żeby mnie kurier ku.w balona nie zrobił i co? ! Dostaje smsa, że w domu mnie nie zastał. Banda nierobow. Jak macie za zadanie dostarczyć paczkę do domu lenie smierdzace to macie to zrobić, bo ludzie po to Wam płacą nieroby pieprzone.

4.  Marta   marzec 2019
To jest porażka. Kurier twierdzi że nie było nikogo w domu i to dwa razy. Akurat trafiło ze mam Córkę przeziębiona i cały tydzień w domu. Dwie interwencje na infolini nic nie dały. A numer w robakowie podany w necie dla picu. Dziękuję firmie inpost ze prezent dostarczony na czas (ironia). PORAŻKA

3.  Karina   marzec 2019
Kurier rzekomo był w czwartek z paczką – kłamstwo. Jestem chora i byłam cały dzień w domu. W piątek paczka nie została wydana do doręczenia, mamy poniedziałek – ta sama sytuacja. Paczka leży w magazynie i nie można nawet jej odebrać osobiście. Nie polecam.

2.  Izabela   luty 2019
Firma, która olewa klientów! Najpierw umieszcza dwie przesyłki w jednej przegródce paczkomatu, co uniemożliwia wyjęcie paczki, potem przez tydzień olewa zgłoszenia, w efekcie w Wigilię jestem bez prezentu! Nawet poza okresem świątecznym myli paczkomaty. Inpost Robakowo to zwykli ZŁODZIEJE !

1.  Ewa   luty 2019
OSTRZEGAM! Dostarczono mi paczkę bezwartościową. Skradziono zawartość i odebrano pobranie. Od miesiąca staram się o zwrot kwoty pobrania. Bez skutku. Wszelkie interwencje na infolinii, maile, wizyty w oddziale nie dają efektów. Nie chcą zwrócić ani skradzionej zawartości ani pieniędzy.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top