2023
Anna – styczeń 2023
Złożyłam zamowienie i zapłaciłam, miało przyjść do 5-ciu dni roboczych, po 8 dniach dopytywania i wysyłania wiadomości otrzymałam informacje, że nie ma mojego zamówienia i zwrócą pieniądze, o które musiałam się prosić i po kilku dni ponagleń otrzymałam zwrot.
Moliera 2 opinie o sklepie 2022
Andrzej Dziennik – grudzień 2022
Ostatnio miałem okazje być w sklepie a dokładnie tydzien przed świetami , chciałem kupić żonie najsłynniejsze buty Christian Louboutin So Kate w prezencie.. DODAM ŻE JECHAŁĄM 300 KM W JEDNA STRONĘ !!!A dostałem blachę w czoło gdyż była tylko jedna para w rozmiarze 36 ( i do tego zarezerowana ) . Na moje pytanie czy sprowadzą z Berlina bądz innego państwa odpowiedź była negatywna( gdyz podobno nie da rady ) a mnie laikowi udało sie to samemu zrobić.
Nie wiem kto jest właścicielem czy menagerem ale prowadzą to całkowicie bez pomyślunku!!!!!! Najpopularniejszy model i to przed swietami a tu jedna para i na DODATEK W REZERWACJI!!!!!To nie koniec świta tylko cywilizowany kraj !!! a ludziom w branży niestety daleko do Zachodu
Paulina – grudzień 2022
Złożyłam zamówienie jednak niedługo po tym anulowalam je droga mailową i poprosiłam o zwrot pieniędzy. Po kilku dniach otrzymałam informacje że moja paczka jest w drodze. Sklep całkowicie ignoruje wiadomości mailowe. Nie odpowiedzieli na ani jedna moja wiadomość!!!!
spinel9999 – listopad 2022
Jestem w sklepie. Przymierzam buty. Sympatycznie. Propozycja kawy, wody, szampana. I rabatu 10%. Ale… brak rozmiaru 43. Zamawiam 42.5 bo 43 nie mają…
W międzyczasie znalazłem sam na stronie sklepu rozmiar 43. Czyli jednak były…. Domówiłem zatem do przymiarki. Dziś mierzę z zamiarem kupna, ale rabat 10% już nie obowiązywał!! No nieprofesjonalne to bardzo. Szedłem ze nastawieniem, że rabat obowiązuje… Wielki ukłon dla sprzedawców próbowali coś ugrać, ale bez skutku. W dniu zamówienia był rabat, w dniu odbioru już nie. Klapa.
PS. Mimo black friday oraz znalezienia tych samych butów u konkurencji tańszych o 200 zł cena w Moliera pozostała niezmienna. Taka sytuacja.
Jolanta – listopad 2022
Reklamacja – Firma nie uwzględnia reklamacji, szkoda czasu i zdrowia. Przez 12 lat złożyłam 3 reklamacje, żadna nie uwzględniona. Uczciwiej było by napisać na stronie internetowej NIE UWZGLĘDNIAMY REKLAMACJI !!!
Ewa – listopad 2022
Obsługa posprzedażowa dramat! Zamówiłam szorty , które już idą do mnie 10 dzień . Infolinia tylko cały czas mówi , że złożyli reklamacje nic w temacie się nie dzieje . Ani razu nie usłyszałam słowa przepraszam , a jak jak powiedziałam , że zależy mi na szybkiej dostawie bo wylatuje na wakacje to usłyszałam , że nie interesuje ich gdzie klienci latają . Żałuje , że nie zamówiłam w vitkac tam wszystko jest na czas i serwis posprzedażowy na doskonałym poziomie . Polecam 2 x przemyśleć zanim kupicie przez internet na Moliera 2
Kr – październik 2022
Przy zakupie za 5000 zł sklep nie oferuje darmowej dostawy, co przy takich kwotach jest śmieszne. Podczas zamówienia otrzymałam jako gratis czapkę, która nagle z koszyka zniknęła. Obsługa poinformowała mnie, że zweryfikują to po złożeniu zamówienia, no to zweryfikowali poziom mojej naiwności bo po zapłaceniu za zamówienie stwierdzili, że się nic nie należy.
Mieszko Andrzejewski – wrzesień 2022
Zamówiłem ubrania, po 4 dniach kompletowania zamówienia przesyłka nawet nie została wysłana, nie wiadomo ile to potrwa ponieważ jakichkolwiek komunikatów brak. W między czasie próbowałem się dodzwonić do moliera2 5razy, za każdym razem z oczekiwaniem min. 15 min – bezskutecznie. Mail wysyłany do moliera2 – przyszła automatyczna odpowiedź, że mail został odrzucony. Pozycjonują się na dużą i profesjonalną firmę, a realia zupełnie inne…
Marta – wrzesień 2022
Bardzo długi czas oczekiwania na wysyłkę – minimum tydzień. Jeśli już doczekam się przesyłki to okazuje się, że towar jest niekompletny, tj. torebka marki X jest bez firmowego worka przeciwkurzowego – dostaje się jakiś zastępczy worek z logo Moliera. Oprócz tego brak zabezpieczeń typu folie/taśmy na metalowych elementach co w innych sklepach typu premium jest standardem. Torebki wyglądają jakby były ściągnięte z półki i uprzednio macane przez x osób. To samo z apaszkami – zamówione dwie i żadna nie miała żadnego dedykowanego opakowania.
Nie wierzę że produkty które zamawiają przychodzą od producenta wrzucone luzem do kartonu bez żadnych worków/kartonów pod daną rzecz, bo żadna marka sprzedająca jedwabne szale i apaszki za kilka tysięcy nie pozwoliłaby sobie na dostawę swojego produktu w takim stanie. Chcesz coś kupić na prezent i mieć zapakowane w firmowe opakowanie? Nie tutaj. Chyba że takie rarytasy trzymają dla klientów VIP, a jak wydajesz u nich kilka stówek, w porywach do 2 tysięcy to traktują cię jak plebs.
Dobrze że inne sklepy jak Gomez, Vitkac czy Farfetch nie segregują klientów w zależności od tego co kupili, za ile i jakie kwoty już tam wydali tylko traktują wszystkich równo i paczki mam w maksymalnie 2 dni. Na plus: w miarę szybka realizacja zwrotu (czekałam około tygodnia).
Dominika / 2022-06-20 ( Moliera 2 opinie o sklepie )
Nie polecam – brak zwrotu – po długiej wysyłce. JAKAŚ PORAŻKA
Julita / 2022-06-20
Sklep nie uznał mi reklamacji pomimo, że z koszulki odpadły mi litery tworzące nazwę marki. Szkoda, byłam stałym klientem do teraz
gość / 2022-06-17
Proszę omijać szerokim łukiem , chyba że należą Panie do grona celebrytek. Kupiłam tam buty , które po trzecim razie użytkowania pękły. Sklep reklamacji nie uznał uzasadniając, że wkładałam buty bez łyżki . Nie polecam
Marzena / 2022-06-10
Nie polecam. Zbyt długi okres oczekiwania na przesyłkę. Zapłacono z góry i czekasz ponad tydzień …wciąż nie wiadomo kiedy dojdzie
Paulina / 2022-05-26
Zakupy internetowe w tym sklepie to porażka. Czas oczekiwania na zamówiony towar przekracza jakiekolwiek pojęcie przyzwoitości czy zdrowego rozsądku. Zwyczajne żerowanie na kliencie. Zapłać z góry i czekaj tygodniami na paczkę. Najwyraźniej taka nowa metoda finansowania towaru, który trafia na półki sklepowe. NIE KUPUJCIE U NICH ONLINE!!!!!!!Ps. Strona internetowa to też koszmar dla użytkownika – połowa opcji jest ts niedostępna, „zamula”, itd.

Piotr / 2022-05-20
Nieprofesjonalna obsługa (sklep w Warszawie przy placu Trzech Krzyży). Pogarda wobec klienta totalna. Jeżeli kupujesz w sklepie stacjonarnym za zwrot towaru pieniędzy nie można otrzymać wydawana jest karta prezentowa, ale gdy zamawiasz przez internet z wykorzystaniem karty prezentowej to w razie zwrotu znowu nie można zwrócić pieniędzy bo… z powrotem trafiają na koszt karty prezentowej i do skutku aż dopóki klient cos nie kupi. To znaczy tylko na warunkach sprzedającego, kupujący niema praw. Warto się zastanowić czy warto …. ten sam, towar jest w innych sklepach.
Szymas 123 / 2022-04-12
Bardzo słaba obsługa ! Zakupiony produkt szedł 8dni jak na taka firme to słabo ! Dla porównania VItkac wysyła paczki w tym samym dniu lub następnego dnia tu czekałem 8 dni! Nie polecam robić zakupów przez internet !!
Aneta / 2022-04-04
Czas oczekiwania na wysyłkę to jakaś masakra, czekam tydzień a zamówienie jeszcze nie wysłane
Karolina / 2022-03-09
Towar jest na stronie internetowej, klikasz i kupujesz ale uwaga! nie ma go w sklepie w Warszawie tylko jest w magazynie, czekałam 10 dni na dostawę, interweniując każdego dnia. Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie, jedynie tłumaczenie to nie ich wina!, pięć dni aż towar dotrze do sklepu z magazynu i kolejne 5 dni do klienta, porażka!
Malgorzata / 2022-03-03
Jak nie byliście nigdy frajerami to jak traficie do sklepu internetowego Moliera 2 to bardzo szybko okazuje się że traktują was jak frajerów. Dopóki kupujesz drogie marki i wydajecie np. 3000 zł na sukienkę to jest ok. jak zdarzy wam się zamówić cokolwiek i nie odebrać choćby z siedmiu zamówień dwóch natychmiast blokują wam płatność za pobraniem. A ja nie mam obowiązku mieć na koncie takich dużych pieniędzy żeby zakupić sobie drogą rzecz.
Ale możecie sobie zakupić np. torebkę za 4000 zł przez panią z Moliera która zakupi na siebie jest to po prostu porażka jest to śmieszne !!!!!! A jednocześnie żałosne…. robię zakupy internetowe od 17 lat i nigdy w życiu nie spotkałam się z taką ignorancją i chamstwem ! A czasy mamy jakie mamy, mamy ciężkie, mamy teraz wojnę ja poczekam sobie aż sklep internetowy Moliera 2 padnie na Pysk bo więcej takich klientów będzie zniechęcało się do tego typu traktowania. Żenada nigdy w życiu nic u was nie kupie i nie polecę nikomu a nawet zniechęcę. Jest farfetch, vitkac a wy sie p….!!!!!!

2021
Madame de Pompadour 2021
Nie polecam. Wśród obsługi tego sklepu wciąż pokutuje stereotyp, że osoba, która nie jest ubrana w calosci w logowane ubrania, to osoba z cieńszym portfelem. Chciałabym zauważyć, że logowane serie są zazwyczaj najtańsze z kolekcji i trącą tandetą; to sprzedawca powinien wiedziec. Chciałam kupić louboutiny, ale oczywiście nie było wszystkich modeli i wybrakowana rozmiarówka. Pojechałam do Berlina, gdzie zawsze kupuję louboutiny i mogłam przymierzać tyle modeli, ile chciałam, bez przewracania oczami. Podsumowując Poznań: Obsługa na poziomie wschodniej Europy, prycha, patrzy z góry. Zdecydowanie nie polecam tego miejsca.
Malgorzata Karmanska 2021
Jestem zbulwersowana jak mnie potraktowano. Po zamowieniu i opłaceniu sukienki na Moliera2 czekalam 14 dni po to żeby dzisiaj dowiedzieć się ze jest uszkodzona. A mogłam kupic ja w innym sklepie.
Ula Blaszczyk 2021
Ja od stycznia czekam na buty z reklamacji. Dzwoniłam dwa razy prosiłam o kontakt , nikt nie oddzwonił , tylko dostaje sms , że buty są w naprawie ( tyle wiem). Najpierw byla pandemia. W maju fabryki we Włoszech zostały otwarte. Jest koniec …Więcej
KRAWOLOVE 2021
Nie polecam! Zareklamowałam buty o wartości 2 tys złotych, w których po 6 miesiącach od użytkowania pękły nici! A w ramach nieuwzględnionej reklamacji z uwagi na wadę nieistotna w rezultacie otrzymałam uszkodzonego buta, z którego została zdarta skóra ale firma Moliera2 zaprzecza uważając, że do uszkodzenia nie doszło w procesie reklamacji. Powiem wam CZARY! W dniu przyjęcia obuwia do reklamacji wady nie było, zaś po odrzuceniu reklamacji wada powstała w tym ISTOTNA ale sprawców brak? Porządna firma, faktycznie. Nigdy więcej zakupów w takich miejscach!
norbi kopy 2021
Najgorsza obsługa że wszystkich sklepów tej sieci w Poznaniu ???

MARCINEK 2020
W sklepie ceny jak na Batorym, a i zaparkować kłopot
Dorota Wrzesińska 2018
Dziwne miejsce, dziwna obsługa. Zamiast kontaktu z klientem jest kontakt z tabletem który słabo działa. Mały wybór obuwia nie mówiąc o rozmiarach. Buty za 2 tyś a rozmiarów jak na lekarstwo. Sklep pusty a na dwa modele butów trzeba czekać 30 min. bo tablet źle działa.
Ostrzegam wszystkich przed zakupem w sklepie Moliera2. Od lat, w różnych miejscach kupuję buty Tory Burch, nigdy nie miałam problemów z jakością towarów tej marki. Zdecydowałam się na zakup klapek Tory Burch w sklepie Moliera2 i wielkie rozczarowanie, podeszwa odkleiła się po kilku miesiącach użytkowania, materiał również zaczął się odklejać. Złożyłam reklamację, która została z miejsca odrzucona. Z tego co czytam to stała praktyka sklepu. Nie polecam! Mam nauczkę na przyszłość. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z taką sytuacją.
Nie polecam, espadryle rozpadły się po mimo noszenia je tylko w sezonie letnim, mam tej samej marki espadryle z innego sklepu i wszystko jest dobrze. Reklamacja nieuwzględniona
Szpilki od topowej marki, które ubrałam 1(!) raz zaczęły obłazić z wewnętrznej złotej wkładki. Dodam, że to sandały, wiec widoczna wada. Sklep odrzucił moja reklamację, uznając, że cyt. „ zmiany zostały ocenione jako niezwiązane z wadami konstrukcyjnymi czy produkcyjną wadą materiałową”. Także okazuje się, że z butów może schodzić materiał po 1 użytkowaniu i tak ma być! Oczywiście sprawę skieruję na drogę sądową, ale przestrzegam inne osoby
Bardzo niska jakość. Podobno sprzedają podróbki/ drugi sort. Część produktów mają od jakiś dystrybutorów a nie od projektantów (tak mi powiedziała Pani z salonu). sic!