Denley opinie

Denley opinie o sklepie


https://www.denley.pl/

2023

maciek – styczeń 2023
Niska jakość spodni dresowych, tak wyglądają po jednym założeniu, szkoda pieniędzy, lepiej dołożyć i kupić markowe

2022

Przemysław Lorens – grudzień 2022
Wybór rzeczy duży, ceny w porządku, ale jakość masakra.
Szycie na kurtce puściło po 1 miesiącu użytkowania i to w juz drugim produkcie. Trzeba odsyłać i w środku zimy kombinować nową kurtkę… Mało komfortowe.
Niestety, ale już więc do sklepu nie wrócę

smolny – grudzień 2022
Zamówienie pow 200 zł wysyłka gratis, towar zwrócony kasa oddana pomniejszona o koszt wysyłki, biznes po Polsku, odradzam

Anna Komasinska – grudzień 2022 ( Denley opinie o sklepie )
Nie polecam od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy za kurtkę cały czas dostaje informacje że przelew został wykonany jednak na moim koncie przelewu brak . Firma nie godna polecenia kurtka przyszła zupełnie inna niż na zdjęciu

Adam Macioszek – listopad 2022
Dostarczono mi produkt bluzę z uszkodzeniem na wylot dziurką szerokości ołówka, i postrzępiona, przy uszkodzeniu zaniedbanie z strony wysyłającego bluzę , nie polecam !!!.

Marcin Marcinowski – listopad 2022
Proces kupna i zwrotu to nic innego jak zdzieranie pieniędzy. Koszt wysyłki paczkomatem 15zł gdzie ceny w InPoscie dla firm są niższe niż dla klientów indywidualnych a tu i tak cena wyższa jak dla klienta indywidualnego. Zwrot niby przez InPost za darmo ale oni doliczają pomimo to kolejne 15zł plus jeszcze opłatę manipulacyjną. I tak właśnie niby nie sprzedali ale i tak zarobili.

Adrian Dwórznik – listopad 2022
Jakość ubrań fatalna. Brak możliwości dokonania zwrotu bez wcześniejszej rejestracji. Brak odpowiedzi na emaila

Aleksandra Makowska – listopad 2022
Oszuści, nie polecam. Oszukują z rozmiarami, widać że specjalnie. Wysłałam xl a pasuje na s

Iwona Osiecka – listopad 2022
Nie polecam… Produkt zamówiony 30 października , dzisiaj jest 4 listopad a przesyłka nie wysłana (widzę w aplikacji InPost). Dramat 😐

K – październik 2022
Kurtki to tania chinszczyzna. Wysyłka co prawda darmowa ale jak Ci się nie spodoba jakość tych produktów to za zwrot zabierają 15 złotych

Justyna Jania – październik 2022
Zamówione spodnie to istny dramat, zarówno pod kątem jakości materiału jak i jakości wykonania, nadruk okropy. Zwrot otrzymałam, owszem, bez problemu, ale pomniejszony o 15 zł.
Nie polecam, strata nerwów i pieniędzy.

Maria Kępa -październik 2022
Plus za szybką wysyłkę, zamówienie dostałam praktycznie na drugi dzień. Zamówiłam kurtkę i co do jakości za bardzo nie mam się do czego przyczepić, tylko gdzieniegdzie są wystające niteczki. Polecanko 😄

ŁukaszM – wrzesień 2022
Obsługa sfochowana, nic szczególnego.

Tomasz Borkowski – lipiec 2022
W tym sklepie niby wszystko jest, ale tak na prawdę nic nie ma! Szukam kurtki, podoba mi się, zachwycony, podjarany, chce kupić a tu zonk! Nie ma rozmiaru! I tak raz po raz! Za szóstym razem odpuściłem sobie!

Piotr B – czerwiec 2022
Dramat. Jakość kiepska i oczywiście wysłany zly kolor ( to już chyba norma w tym sklepie)
Na zdjęciu spodnie idealne a przyszło do mnie tylko rozczarowanie. Nigdy więcej

Ania Urbala – czerwiec 2022
Jakość katastrofa, mimo wymiarów podanych na stronie każdy rozmiar nie jest sobie równy, materiał strasznie wygnieciony,zagniecenia nie do wyprasowania, nie polecam!

Maciej Olbrycht – maj 2022
Zdecydowanie odradzam! Zakupiony towar zwróciłem na drugi dzień. Trzeci tydzień nie mogę uzyskać zwrotu należności. Ustawowo jest to maksymalnie 14 dni. Nie odpuszczę im. Podejrzany sklep, lepiej omijać i kopic u pewnego sprzedawcy. Szkoda nerwów i czasu!

Rafał M. – maj 2022
Niby wybór duży ale to tylko pozory. Chyba że kogoś interesuje rozmiar S lub M. Reszta niedostępna i tak jest z większością artykułów.

Rafał – maj 2022
Masakra ze zwrotem środków na konto za zwrócony towar, już 2 tygodnie mijają i nadal pieniędzy nie ma na koncie. W innych sklepach nie mają jakiś z tym problemów i realizują na bieżąco. W czym tkwi problem, że tak ciężko jest zwrócić środki? Niestety to jest Wasz największy minus. Poprawcie się, bo tracicie w ten sposób klientów.

Aleksandra Totoń – kwiecień 2022
Produkty zgodne z zamówieniem, gatunkowo w porządku. Jednak jeśli chodzi o zwrot środków za zakupiony produkt sprawa wyglada nieco gorzej. Po odesłaniu jednego produktu do zwrotu wysłałam maila z zapytaniem czy przesyłka dotarła ponieważ nie otrzymałam żadnego potwierdzenia ze strony sklepu, jedynie ze strony przewoźnika. Otrzymałam informacje zwrotna że dział zwrotów nie prowadzi ewidencji paczek przychodzących i poinformowano mnie ze jeśli paczka dotarła 25.04 to do 8.04 otrzymam pieniądze.

Do dnia 8.04 miały wpłynąć pieniądze za zwrócona kurtkę a 2-3 dni wcześniej miałam otrzymać korektę faktury. Korekty nie otrzymałam zwrotu środków również, wiec zadzwoniłam do działu zwrotów 8.04. Pani na infolini przyznała ,,ojej rzeczywiście mamy ten zwrot” powiedziała również ze przekaże księgowości zlecenie zwrotu środków, które wpłyną w przeciągu 2-3dni….pomijając fakt ze miały być na koncie 8.04.

Angelika – styczeń 2022
Jakość produktów ok, ceny znośne, realizacja MEGA szybka W PORÓWNANIU DO ZWROTU.
Bo sam zwrot to tragedia. Ciągną wykonanie przelewu do maksymalnego czasu oczekiwania, jakby łaskę robili. Punkty się zbiera nie tylko kiedy się szybko wysyła paczke, ale również z tej drugiej „mniej przyjemnej strony”, czyli wykonania zwrotu.

Również prowadzę swój sklep internetowy i oczekiwanie na zwrot środków, który państwo reprezentujecie, jest po prostu kpiną i brakiem szacunku do klienta.
W dobie internetu oraz tak dużej konkurencji, to Wam powinno zależeć aby zakończyć sprawę z klientem tak szybko, jak to możliwe, zachęcając jednocześnie do zakupu ponownego. W tym momencie cieszę się, że takich sklepów jak Wy jest na pęczki i nie będę się musiała z wami znów użerać.
Generalnie, nie polecam. Jeśli coś nie będzie Wam pasować, nastawcie się na dłuuuugie oczekiwanie na zwrot swoich pieniędzy.

Jacek Pudzisz – styczeń 2022
W dniu 22 listopada zakupiłem kurtkę, spodnie dresowe i dwie bluzy. Po rozpakowaniu i przymierzeniu okazało się, że na jednej buzię jest duża skaza. Zgodnie z procedurą przez link do reklamacji 24 listopada odesłałem uszkodzony towar. Do dnia dzisiejszego nie wiem co się dzieje z moją reklamacją… Minęło już więcej niż 14 dni..

Maniuraa -styczeń 2022
Wysyłka szybka ale zwrot kosztów to jakas masakra. Po 2 tygodniach od otrzymania zwrotu, pieniedzy nadal nie bylo. Wykonałem telefon do firmy i dopiero po kolejnym tygodniu otrzymałem swoje pieniadze.

Kuba Białczak – październik 2022
Ciuchy fajne i duży wybór. Szybka realizacja zamówienia. Niestety jest jeden ,,-” jeśli chodzi o zwrot towaru – sklep nie zwraca środków za zwrócony towar , bądź zwraca je w taki sposób że nie docierają do klienta.

Maksymilian Wrona – styczeń 2022
Longsleevy są super, bardzo mi się podobają, ale niestety takie same modele o tym samym rozmiarze są uszyte inaczej niż pozostałe. Zamówiłem 2 czarne koszulki, dokładnie ten sam model i jedna była dłuższa, miała też dłuższe rękawy niż druga mimo że to ten sam model, rozmiar i kolor. Zamówiłem też 2 inne kolory oliwkowy i granatowy, te modele to już w ogóle totalnie innego rozmiaru były, dosłownie o rozmiar większe niż jest na metce (mam porównanie z czarnymi). Musiałem odesłać te 2 koszulki, bo były za duże. Niby wszystko tego samego samego rozmiaru i modelu a różnią się tak jakby to były totalnie inne rozmiary.

2021- Denley opinie

Dominik – 2021
Nie chcieli wystawić faktury i przysłali paragony

Agnieszka Suszko – 2021
Sklep ma ciekawą ofertę dla mężczyzn, duży wybór. Kupiłam stacjonarnie płaszcz dla męża. Panie ekspedientki raczej pracują tam za karę, a nie po to, aby pomóc potencjalnemu klientowi. Postawa ta jest bardzo „słaba”, patrząc na to, że większość mężczyzn nie przepada za zakupami i woli to zrobić szybko i sprawnie, a fakt niecodziennej formy sprzedaży (należy produkty wybrać za pomocą komputera i dostarczyć listę sprzedawcy, potem przynoszone jest to z magazynu, a wiec nie można wcześniej sobie obejrzeć na wieszaku), nie usprawnia zakupu.

Zdaje sobie sprawę, że pracownicy mogą mieć gorszy dzień, ale tam nie było żadnej obsługi, a dla nowego klienta ten sklep może od razu nie wydać się instynktowny, więc poprowadzenie przez obsługę byłoby na miejscu. Gdyby Pani ekspedientka zmieniła swoją postawę z zniecierpliwionej, niezadowolonej na bardziej otwartą – stanowczo zakupy byłyby przyjemniejsze.
Niemniej – polecam sklep ze względu na asortyment, co do jakości – przekonamy się z czasem.

Mateusz – 2021
Na plus ceny które są w miarę przystępne. Natomiast co do jakości ubrań to loteria albo przyjdzie dobre, albo wybrakowane z kilkunastoma nitkami na wierzchu, bądź z dziurkami, no po prostu loteria. Co do obsługi klienta to jakaś porażka pani na infolinii nie może przekazać informacji do działu reklamacji i zwrotów dzwoniłem łącznie 20 razy na infolinie żeby otrzymać kod do paczkomatu w przypadku gwarancji. Dopiero po kontakcie mailowym po niecałym tygodniu otrzymałem kod. Gdy paczka do nich dotarła zero informacji o tym czy jest czy już coś z nią robią no nic.

Po dwukrotnym kontakcie mailowym dopiero coś się zadziało. Pierwszy kontakt bezskuteczny każą czekać, mówię okay mają 14 dni na rozpatrzenie wiec poczekam. Po drugim kontakcie po około 10 dniach nagle wszystko ruszyło otrzymałem zwrot pieniędzy i wysłali mi nowy towar. Podsumowując sklep polecam ale trzeba mieć sporo czasu i cierpliwości do nich.

Kamil – 2021
Niedokładna rozmiarówka, przez co dopiero piąta zamówiona kurtka okazała się pasująca. Brak darmowego zwrotu i koszmarnie długi czas oczekiwania na zwrot pieniędzy. Nie wierzcie w obiecane 14 dni ze strony. Ja dostałem po 18 dniach i to po dwukrotnym upomnieniu – żadnego przepraszam nie usłyszałem. Na plus, że zamówiona kurtka zimowa jest wygodna i spełnia moje oczekiwania.

Sparky – 2021
Sam sklep ma duży wybór produktów, jednak same produkty nie są najwyższej jakości czego można by oczekiwać po cenie jaką musimy zapłacić za dany produkt. Nicie w produktach są słabej jakości i bardzo często pękają, najczęstszym takim miejscem jakie zauważyłem to kieszenie np. w spodniach. Każdy produkt jaki kupie po czasie ma dziury w kieszeniach co jest bardzo irytujące. Dodatkowo odstające nicie, które nie są odpowiednio poucinane też potrafią zdenerwować człowieka. Poza tymi wadami nie mam do czego się doczepić.

daror1981 – styczeń 2021
Towar troszkę różni się na modelach niż faktycznie wygląda. Zamówiłem spodnie dresowe szare a dostałem czarne. Poza tym nie mam więcej zastrzeżeń.

Piotrek – 2021
Jak dla mnie porażka straszna zamówiłem dwie pary spodenek po pierwszym założeniu dosłownie na godzinę to był wieczorny spacer z psem tak wyglądają. W Pepco można znaleźć towar lepszej jakości. Jestem ciekaw jak będą wyglądały drugie spodenki po pierwszym założeniu. Czarne spodenki po drugim założeniu szycie całe ale materiał się rozlatuje.

Ela Pek – 2021
Kupiłam 2 kurtki dla męża
Dosyć fajne lecz jedną z nich musiałam odesłać rozmiar nie trafiony ! Czyli asortyment w miarę spoko! Niestety zwrot środków to jakiś koszmar. Pani , która odbiera telefony odpowiada jakby była po drugiej stronie słuchawki za karę. Zero konwersacji z jej strony, jedynie krótkie hasła ,,Tak, Jest 14 dni i nic nie poradzę, Nie odpowiem na to pytanie – Takie odpowiedzi usłyszałam. Może Pani powinna poćwiczyć przed lustrem jak się rozmawia z klientem?! I jak czytam w odpowiedzi ze strony sklepu , że informacje dotyczące zwrotu i podany jest link, to ręce opadają! Każdy wie, że jest 14 dni na zwrot , tylko mało który sklep internetowy przekazuje zwrot w 14 dniu

Alanosky – 2021
Jakość adekwatna do ceny czyli marna. Noszę L zamówiony płaszcz XL i za mały. Wysyłka darmowa od 160 zł ale zwroty nie. Odliczyli 13 zł od przelewu zwrotnego. O zwrot pieniędzy musiałem prosić w ostatni dzień a mają 14 bo się nie wyrobili.

Szymon86 – 2021
Daw razy zamawiałem i da razy z rzędu dostałem wybrakowane koszulki ( niedoszyte, poprute itp)Raz odesłałem bo były to 2 szt. a za drugim nie opłacało się odsyłać 1 szt.. Jak masz zamiar coś kupić w tym sklepie to, polecam wziąć po kilka sztuk danego produktu, tak dla pewność 🙂 później resztę zwrócić… no albo zmienić sklep 🙂

Dzięki za odp. typu (ctrl + V). Czyli do każdego zakupu dorzucacie gratis „prawo do reklamacji/zwrotu” xD . Wytłumaczcie mi tylko , po co cokolwiek u was kupować skoro, trzeba to zwracać lub wymieniać ? ( 2 zamówienia w tym roku i dwa razy z wybrakowanymi koszulkami). Reklamacja , wybrakowany towar itp. to powinien być margines !!! a nie standard dotyczący każdego zamówienia !! nie polecam !!
NIE KUPUJCIE PODKOSZULEK,, TO JEDNORAZÓWKI O ILE SĄ DOBRZE ZSZYTE I BEZ DZIUR JUŻ NA STARCIE.

Paweł Paweł – 2021
Zamówiłem krótkie spodenki przyszły przetarte i dziurawe po raz kolejny ! Kolejne zamówienie i ciągle towar uszkodzony a najlepsze, że wymienić w sklepie nie mogę bo kupiłem to przez ich stronę i mam odesłać pod ten sam adres co mieści się sklep. No i oczywiście mam czekać aż łaskawie ktoś uzna reklamację i może zwrócą gotówkę albo wymienia.w każdym normalnym sklepie towar zakupiony poprzez stronę można zwrócić w sklepie stacjonarnym a tu. Paranoja dosłownie

Martin Tracz – 2021
Zamówienie nr 2900813 z 27.12 .2020
Towar na foli XL zgodny z zamówieniem A już na metce od spodni L . Dodatkowo na ich stronie sklepu materiał spodni to 80%bawełna i 20% procent poliester W rzeczywistości było 65% bawełny na 35 %poliester . Proszę szanować ludzi i nie oszukiwać!! Dlatego kupiłem te spodnie ponieważ miały mieć więcej bawełny % od innych rodzajów spodni dresowych, i dlatego były droższe od innych z mniejszym składem bawełny!!!! Pani z infolinii twierdzi za mam zwrócić towar na swój koszt z nie mojej winy. Stanowczo odradzam ten sklep i takie podejście do klienta. W załączniku zdjęcia.

Judyta Świniuch – 2021
Końcem października zamówiłam płaszcz przyszedł w kilka dni, niestety okazało się, że jest za mały więc odesłałam. Czekam już 17 dni i nie zwrócono mi gotówki…

Mariola Olesińska – 2021
Właśnie odebrałam kurtkę i mało na zawał nie zeszłam. Tak wszytego ekspresu to jak żyję nie widziałam. Fabrycznie wszyty ekspres razem z materiałem podszewki co uniemożliwia jej zapięcie .Odległość ząbków od podszewki to 1mm. Sam ekspres wyglądem przypomina mur chiński. Przy próbie zapięcia ekspres rozpada się w rękach. Będę domagała się zwrotu pieniędzy bądź wymiany towaru .

Maciej Białek – 2021
4 lat temu był to fajny sklep. Miałem okazję parę razy kupić rzeczy ich marki własnej online i stacjonarnie… Zdecydowałem się na złożenie zamówienia po kilku latach i dawno nie zaskoczyło mnie nic tak bardzo negatywnie – jakość materiałów i uszycie gorzej niż 10-15 lat temu na bazarze… Poszli na ilość, zapominając o jakości.

Weronika Kołecka – 2021
Zamówiona kurtka 2XL wg tabeli rozmiarów, po przymierzeniu i zmierzeniu wyszła jak rozmiar L. No i niestety zwrot oraz rozczarowanie z prezentu dla mamy.
Pierwsze I ostatnie zamówienie.

Jan Brzenk -2021
Sweter nawet ładny, ale przyszedł z wyprutym/niedoszytym częściowo zamkiem błyskawicznym. Sądząc po opiniach, których niestety wcześniej nie przeczytałem, to taka taktyka sprzedaży sklepu. Wysłać coś delikatnie uszkodzone, co by nie zeszło w sklepie stacjonarnym. Pewnie klient z drugiego końca Polski machnie ręką i sam sobie coś tam wszyje czy poprawi. Ja tak właśnie zrobiłem. Żona wszyła zamek, nie odsyłałem chociaż powinienem. Poza tym dostałem niby rozmiar L/XL (taka informacja na metce) a tak naprawdę to M. Na pewno z oferty sklepu więcej nie skorzystam.

Robert S – 2021
Sklep oferuje slabe jakosciowo (moim zdaniem typowo chinskie) nie wartą swojej ceny odzież. Ceny za wysylkę wygórowane, płatne zwroty czynią ten sklep mało atrakcyjnym. Polecam omijać większym łukiem.

Marek Ś – 2021
Bardzo mi przykro, ale wystawić muszę ocenę negatywną. Poziom obsługi sklepu internetowego jest bardzo dobry, wysyłka szybka i generalnie praca na wysokim poziomie. Niestety wszystkie koszulki które zamówiłem (4 sztuki w tym 2 białe i 2 czarne) po pierwszym praniu w 30% SKURCZYŁY SIĘ – radzę uważać najwyraźniej są to ubrania jednorazowe. A szkoda, bo wzory fajne, jednak jakość w obecnych czasach to podstawa.

A K – 2021
Tragedia! Zamawiałam spodnie pierwszy raz dostałam zły rozmiar odesłałam chciałam wymienić na prawidłowy otrzymałam z powrotem zły. Umiecie czytać metki co wysyłacie ? Nie polecam….strata czasu.

Martina Noworzyn – 2021
Spodnie dresowe „kulkują się” już po 3 dniach noszenia. Jakość materiału pozostawia wiele do życzenia.

Maks Kolanko – 2021
o zwrot pieniędzy trzeba się prosić kilkukrotnie, a na dodatek odliczają 12zł za dostawę, która jest 'darmowa’

Merry – 2021
Nie polecam zamówiłam ubrania mierzone według siebie i przyszły nie dobre zła rozmiarowka a ze zwróceniem i czekaniem na zwrot katastrofa

maratnal – 2021
szczerze nie polecam!
t shirty z wygladu piekne ale przychodza pokrzywione, zdeformowane a rozmiarowka ma się nijak do tabeli rozmiarów. Szkoda czasu i pieniędzy

Marcin Nocuń – 2021
Kurtka była bardzo złej jakości nie polecam.

Bartłomiej – 2021
Zamówiłem spodnie rozmiar m
Przyszedł 32 byłem zadowolony wiec zamówiłem 2 pary nowych spodni rozmiaru
M przyszedł rozmiar 31 były za małe wiec odesłałem i zamówiłem ponownie rozmiar l z nadzieja że dostanę rozmiar 32 natomiast przyszły spodnie jedne 33 drugie 34 i te i te za duże. Koszty wymiany niestety po mojej stronie wiec nie chce się już w to bawić. Więcej już nie wrócę

Denley opinie o sklepie

Łukasz Zawadzki – 2021
Z Denley zamawiam od dawna, lecz od dłuższego czasu moje zakupy kończą się wiecznymi zwrotami. Rozmiary ciuchów są po prostu złe a podane w tabelach wymiary są bardzo nie dokładne. Odzież ładnie się prezentuje i jest w przystępnej cenie ale niestety to tyle, jeżeli ktoś ma czas i cierpliwość na zwroty to może próbować. Rzadko kiedy rozmiar M odpowiada temu rzeczywistemu rozmiarowi.
Dodam jeszcze że na zwrot pieniędzy też musimy swoje odczekać bowiem sklep ma 14 dni na zwrot środków i zazwyczaj tyle to zajmuje

Bartek Węglarski -2021
Zamówiona bluza XXL, przyszła rzeczywiście XXL, jednak jest bardzo mała. Dziwne rozmiary.

A Z – 2021
ceny przystępne, niestety jakość mizerna.

kati klim -2021
Zamówiłam 4 koszulki. Wzór ok…materiał…cienizna
Rozmiar…zamiast L…powinno być M Uszyte fatalnie…
Na modelu…koszulka slim…rzeczywistość..inna
Cena…adekwatna do wyrobu…😪
Nie polecam

Gu śka – 2021
Pracowałam tam 5 dni ale pierwszy raz widziałam coś takiego przedszkole nie wiadomo który to kierownik tyłu ich jest

Patryk B – 2021
Jakość adekwatna do ceny tj bazarowa. Ale czego się spodziewać przy spodniach za 30 zł 😅

Patrycja Augustynska – 2021
Zamówiłam dres, po czym rozmiar XXL okazał się rozmiarem co najwyżej L.

2020

Bogdan Wódka – 2020
Oceniam tu spodnie dresowe zakupione w sklepie internetowym Danley, nie stacjonarnym. Uszyte całkiem przyzwoicie, jeśli nie masz za dużych wymagań. Materiał mnie rozczarował, miało być 65% bawełny na 35% poliestru, ale po tym jak materiał grzeje myślę że jest całkiem odwrotnie, 65% poliester, 35%bawełna. Tym bardziej że mam spodnie dresowe z domieszką 35%poliester i jest to zupełnie inny materiał w dotyku. Dlatego byłbym ostrożny do zakupów w tym sklepie. Spodnie co prawda nie były drogie 30zł, ale nie kupię nic więcej w tym sklepie.

Seba – 2020
Myslałem ze firma sama szyje te ubrania ,a sa z Chinn ale sie pomyliłem to nic. Przesyłka sprawnie nie ma problemu wszystko sie zgadza. Jakosc ubran nie jest za dobra ale nie ma co sie dziwic ze małe pieniadze mozna kupic. Jakosc i cena sie zgadza. Jednak nic juz nie zamowie u Was lepiej sprawdzic osobiscie jakosc ubran. Pozdrawiam.

Karol – 2020
Większość produktów jest marnej jakości.
Na zdjęciach wygląda to dobrze ale w rzeczywistości jest dramat.
Bawełna to chyba pomieszana z jakimś kartonem, faktura jak papier.
Są dobre rzeczy ale cięzko trafić , większość jest słaba i zdjęcia się prawdopodobnie przerabiane.
Na plus to jedynie to że ubrania nie są za szerokie , od biedy mozna to nosić jak jest dopasowane do sylwetki.
Jakość bazarowa ceny niskie , ale nie tak bardzo.
Inne sklepy tez mają tanio a nie wygląda to tak źle.

Kacper Wojciechowski – 2020
Słaba jakość produktów. Cena nie adekwatna do jakości. Zapewne znajda się perełki lecz to walka dla wytrwałych. Rozmiarówka zaniżona wiec jeśli nosisz M lepiej wybrać L. Ciekawa opcja z przeglądaniem rzeczy na stronie i zapisywanie na karcie by ekspedientka przyniosła z magazynu lecz strona się wiesza, ilość odwiedzających czasem przewyższa ilość stanowisk komputerowych.

Kamil Maks – 2020
Zwrot dostarczony do siedziby firmy w dniu 7.12.2019. dzisiaj mamy 17.12.2019 a zwrot nawet nie został zarejestrowany przez firme. Ciekawe czy ze zwrotem pieniędzy wyrabia się do 14 dni jak to mają w regulaminie. Jeśli tak opinia zostanie zmieniona bo ciuchy ogólnie ok.

aneta1 Czekan – 2020
Witam zakupiłam 2 szt kurtki zwrot zrobiony po 7 dniach 1 szt dziś jest 23.12.2019 ani słychu o czymkolwiek że strony firmy,pomimo wczesniej wykonanych telefonach. Obsługa bardzo niskiego poziomu co do zwrotu to 27.12.2019 pojadę tam lecz są to dodatkowe koszty dla mnie!!!!! Dla zainteresowanych i na przyszłość proszę przemyśleć zakupy w tej firmie. Ja już napewno po odzyskaniu swoich pieniędzy nie kupię tam nic.

Łukasz lukaszz3 – 2020
Zamówiłem online sprzez sklep, dostawa przyszła bardzo szybko, lecz co do jakości i wykonania t shitrow mam zażalenia, dwa takie same rozmiary na metce a w rzeczywistości inne, uważajcie na rrozmiarowke, kupiłem również perfumę to słabo z wytrzymałością drugi raz nie kupię tam nic.

Marcin – 2020
Kiedyś bardzo lubiłem ten sklep, niestety od dłuższego już czasu musiałem zrezygnować. Jakość ubrań bywa różna, w zależności od konkretnej rzeczy, są bardzo kiepskiej jakości ale są i takie, gdzie przy tej cenie nie ma co się czepiać. Mieszkam w okolicy, dlatego kupowałem tylko w sklepie stacjonarnym, więc mogłem dokładnie każdą rzecz obejrzeć, więc rozczarowania po zakupie nie było.

Jedyny powód da którego zrezygnowałem to to, że jestem już nieco po 30-tce i głównie kupowałem tam koszule, swego czasu co chwilę pojawiały się nowe modele i był w nich wybór, część w naprawdę dobrej jakości, niestety od dłuższego już czasu widać, że sklep celuje w młodych ludzi, dlatego asortyment dostosowany jest niemal w 100% pod nich, koszule nie pojawiają się już prawie wcale, a jeżeli są jakieś w nowościach, to i tak są to modele, które kiedyś już były w ofercie i są niezbyt ciekawe. Szkoda, bo samych koszul od nich mam ponad 30…Teraz jestem zmuszony szukać u konkurencji.

Piotr Stępień – 2020
Fatalny kontakt z firma – zdecydowanie nie polecam

G M – 2020
Zgodnie z obietnicą wystawiam państwu opinie. Zamawiałam jakiś czas temu kurtki dwie identyczne w rozmiarach XL jedna bordowa druga niebieska. I o ile myślałam że pracują w tej firmie osoby inteligentne to niestety grubo się pomyliłam. Jakie było moje zdziwienie gdy jedna kurtka była XL a druga XL ale z przeklejoną metką na kurtce o faktycznym rozmiarze XXL. Ponieważ miał być to prezent odesłałam.

Dwa tygodnie później patrzę na stronie pisze że XL niebieska dostępna i zamówiłam. Ale nie na swój adres tylko osoby dla której to miał być prezent. I co znowu XXL z przeklejona metka na XL. Zadzwoniłam zostałam poinformowana ze to nie ich wina. Podobno stan magazynowy był sprawdzany i zapewniano mnie ze po odesłaniu kurtki przyjdzie faktyczny rozmiar XL. Niestety otrzymałam maila z informacją ze zostaną zwrócone pieniądze, pani przez telefon po raz kolejny kłamie, a ja po prostu więcej nic tu nie kupię.

Krzysztof – 2020
Jakość i opakowanie ubrań jest bardzo słaba – przypomina rzeczy kupowane kiedyś na bazarach. Rozmiarówka z uwzględnieniem zawyżenia, jest niepoważna – jedne rzeczy w rozmiarze XL są większe niż zakładano a drugie są mniejsze. Obsługa zwrotu to kpina z klienta – na infolinii przekazuje się, że zwroty są robione szybciej niż regulaminowe 14 dni, jednak fizycznie środki na konto przyszły mi w 17 dniu (a więc 3 dni po terminie) i to w mniejszej kwocie niż koszt zakupu. Sklep pomniejszył zwrot o koszty wysyłki (rzekomo darmowej) wbrew własnemu regulaminowi.

Każdy etap zwrotu stanowi tajemnice dla klienta – na infolinii nie można się niczego dowiedzieć – w innych sklepach jest informacja że zwrot dotarł, jest weryfikowany po czym zaakceptowany i jest osobna informacja o zwrotce środków. W DENLEY jest cisza a ich BOK niczego nie wiem ale „wszystko będzie dobrze”. Zdecydowanie ODRADZAM jakiekolwiek zakupy w tym sklepie chyba, ze ktoś lubi „przygody”.

Koziorożec 91 – 2020
Kupiłem kurtkę i żałuję. Kiepski materiał a po dwuch tygodniach zaczęła się rozchodzić na szwach. Oddalem na reklamację, po miesiacu wróciła „naprawiona” ale nie wygląda to estetycznie a na czas miesięcznej naprawy musialem kupić nową kurtkę. Odradzam kupowanie w tym sklepie, nie wiem jak reszta asortymentu ale ja nie zamierzam już tego sprawdzać.

Kamil Ochał – 2020
Nie polecam kurtki zimowej AB104, z kurtki po miesiaciu użytkowania wychodzi wata z każdej możliwej strony.. Generalnie zawsze byłem umiarkowanie zadowolony z zakupów, ale ta kurtka to jakaś porażka..

Patryk Westfal – 2020
Przetrzymują i nie chcą zwrócić pieniędzy mija 14 dzień… Kiedyś tak nie było.

Bartek Wieczorek – 2020
To jakieś jaja. Nie ma rozmiaru XL większości longsleeve. Piszę do nich to mają gdzieś… Taka sytuacje jest od minimum miesiąca.

Michał G – 2020
Jakość – tragedia , zamówione dwie pary dresów jedne w ogóle inny model a drugie niedorobione i porwane tzn kieszenie znajdują sie na tyle spodni a powinny z przodu

Maurycy Kowalski – 2020
Pracownicy, z którymi miałem doczynienia byli mili i pomocni. W sklepie czysto, wszystko poukładane. Pan starannie wyjmował ubrania z foli do przymiarki, jak i je chował precyzyjnie, ale to koniec plusów. Ubrania w Denley są marnej jakości, kiepski nieprzewiewny materiał. Wszystko ładnie wygląda na stronie, a w rzeczywistości lipa totalna, jak na AliExpress 🙁

Jakub Człogowski – 2020
Ubrania BARDZO niskiej jakości na max. jeden sezon, tania szybko niszcząca się chińska odzież:(

K W – 2020
Nie mogę zamówić bez zakładania konta. Po założeniu konta nie mogę się zalogować. Masakra jakaś nerwy w strzępach.

Mateusz – 2020
Co wy za rozmiarówke macie w tym sklepie, że zamówiona kurtka w rozmiarze M na mnie wisi… 😩🤦‍♂️ Ostatni raz tu kupuje!

Mikołaj Fajkowski – 2020
Witam serdecznie ,cena nie adekwatna do jakości produktu ,zamówiłem spodnie moro ,fajne zdjecia w internecie ,w realu. Mizeria ,szmelc nie polecam mocno naciagnieta cena ,

Marcin 0 – 2020
Jakość do dupy

wolkson XD – 2020
Nie polecam pań na sklepie takie oschłe jak wczorajsze bułki z biedronki.

Paweł Dobrowolski – 2020
Kupiłem spodnie dresowe. Jakość wykonania zostawia dużo do życzenia. Spodnie z PEPCO w tej cenie są jakościowo lepiej wykonane.

Martyna Martyna – 2020
Sklep z szerokim asortymentem, można kupić tam wszystko! Ale nie w rozmiarze XL dla Pana o wysokim wzroście 🙂

2019

Aleksandra Karina – 2019
Rozmiarówka często się nie zgadza, ciuchy szybko się niszczą. Ale adekwatne do ceny.
Za to sposób wyboru ubrań poprzez komputer, na plus.

Łukasz Malinowski – 2019
Fajny pomysł z wybieraniem ubrań w komputerze. Niestety rozmiarówki dla dzieci. 2XL wielkości normalnej L.

Oskar ML – 2019
Ceny O.K jakość taka sobie. Co prawda można dokonać zwrotu, ale o tej jakości dowiadujemy sie po jakimś czasie. np. po kilku praniach.

Jarek Lipiński- 2019
Obsługa jest rzeczowa i kompetentna. Choć atmosfera budowana przez obsługę jest bardzo zimna. Ale to jest sklep internetowy i zalecam kontakt przez media elektroniczne. Uwaga: rozmiary ubrań są z kosmosu, różnią się znacznie od rozmiarów w sklepach tradycyjnych. Dlatego przed zakupem warto znać swoje faktyczne rozmiary (długość nogawek która jest dla nas najlepsza, długość rękawów, szerokość w klatce i w pasie itd.). Inaczej z dużym prawdopodobieństwem kupimy ubranie w złym rozmiarze.

dero80 No – 2019
Słaby wręcz zerowy kontakt rozmiary strasznie zaniżone lub w ogóle nie kontrolowane sweter XXL na metce a pasuje na syna który nosi M. Żadnej reakcji że strony sklepu.
Odpowiedź właściciela3 lata temu
Dziękujemy za nadesłanie opinii. Czy moglibyśmy dowiedzieć się, gdzie podejmowany był z nami kontakt? Zawsze staramy się odpowiadać na zapytania naszych klientów. Dlatego tym bardziej przepraszamy za zaistniałą sytuację. …Więcej

Marison X – 2019
Byłem raz i więcej nie przyjadę… Wolę zamawiać sobie przez internet. W sklepie obsługa wydaje się w ogóle nie zauważać, że jest jakiś klient bo jest strasznie zajęta rozmowa miedzy sobą…

Paweł Marchlewski – 2019
Bez sensu ten sklep stacjonarny, zaledwie kilka wieszaków w dość sporym sklepie. Obsługa siedzi w smartfonach nawet dzień dobry nie odpowiedzą

Ja – 2019
bardzo nie miła obsługa telefoniczna .

Jura Juras – 2019
Witam,robiłem dwa razy u Was zakupy,obsługa mało zainteresowana moją osoba,wręcz czułem się intruzem.Odziez niskiej jakości,rozmiary przeklamane,raczej nie polecam,pozdrawiam

wasabipl78 – 2019
Jakiś czas temu zakupiłem 4 swetry. Wg tabeli i rozmiaru podanego w opisie sugerowałem się wpisem zamieszczonym przy ofercie produktu „Model (182 cm, 82 kg) ma na sobie rozmiar XL” . Ja mam 186 cm i 92 kg sylwetka wysportowana. Otóż rozmiarówka do dupy. 2 swetry w porządku leżą idealnie, 1 za duży przynajmniej w rozmiarze XXL a następny chyba na krasnala w rozmiarze M lub jakieś małe L. Wszystkie dobierałem wg modelu 182/82. Wszystkie swetry mają wszytą metkę XL. Ogólnie ostatnie zakupy swetrów tej firmy.

Mar Tin – 2019
Absolutnie nie polecam!!! Na na zamówione spodnie czekałem 6 dni roboczych po czym zamiast dresowych joggerów dostałem dziurawą szmatę. Tylko stracony czas. Radzę wszystkim dobrze – trzymajcie się od nich z daleka.

Kacper Dudek – 2019
Zdjęcia podane na stronie całkiem różnią się z rzeczywistością i jestem bardzo zawiedziony tym sklepem.

Nakiel Nakiel – 2019
Jakosc ubran tragedia krój i wyglad odbiega od zdjec ze strony. Nie warto!

adr wadawd – 2019
Zamówienie zostało opłacone we wtorek rano, dopiero dzisiaj w piątek zostało wysłane … Tydzień czekania na paczkę … NIE POLECAM

Kamilek Vader – 2019
Dziwny sklep.niby wszystko na miejscu A musisz pierw wybrać internetowo co chcesz i dopiero Ci to przynoszą.

cins0n – 2019
Jakość żadna, lepiej się napić za te pieniądze.

Sławomir M – 2019
Nie dla mnie a jakość materiałów nic ciekawego

ergie – 2019
jakość pozostawia trochę do życzenia…

2018

Puma – 2018
Ubrania średniego materiału.

Danizelij M. – 2018
Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie.
Odpowiedź właściciela4 lata temu

Damian Ozi – 2018
Opinia o sklepie internetowym – asortyment OK, rzeczy można kupić dość tanio i jest duży wybór. Jednakże podirytował mnie zwrot. Za zwrot płaci jak wiemy kupujący. Zatem zamówiłem kuriera inpost w cenie 16.99 zł. Co się okazało sklep naliczył mi koszta w kwocie 9 zł (odjął mi 9 zł od kwoty zwrotu). Dlaczego? Dlatego, że byłem łaskawy wybrać kuriera inpost, a nie poczte polska. Że przy zwrocie za pomocą inpostu oni naliczają jakieś 9 zł opłat manipulacyjnych. Całość jest oczywiście w regulaminie, ale kto by się spodziewał takiego cwaniactwa..
Gratulacje dla sklepu, udało wam się do was mnie zniechęcić. Więcej już u was niczego nie kupie bo nie cierpie takich zagrywek.

Piotr Kwiendacz – 2018
Koszulka biała z czerwonym paskiem puściła kolor i całe pranie poszło do kosza bo nic się nie dało z tym zrobić. Nigdy więcej

Kizo – 2018
Odradzam kupowanie przez internet. Otrzymałem kurtkę z rozprutym szwem. Myślałem o zworice, jednak jak się okazało, wysyłka na koszt kupującego. Wiem że to moje niedopatrzenie, jednak świadczy to o niepoważnym traktowaniu klienta. Jeżeli Twój produkt jest uszkodzony a winę za to ponosi firma, to musisz zapłacić dodatkowo za przesyłkę. I chociaż jest to zgodne z prawem, jest nieodpowiedzialne, bo jako klient tracę na zakupie produktu wykładając dodatkowe pieniądze. Odradzam kupowanie przez internet w tym sklepie. Nie polecam. Pierwsze i ostatnie moje zakupy.

Jarosław Michał Dziurman – 2018
Odzież bardzo słabej jakości i uszyta bez staranności. Pierwsza bluza wymieniona bo miała dziurę w kieszeni podczas przymiarki. W drugiej zepsuł się zamek po tygodniu. Kieszonka piersiowa od wewnątrz zaszyta bardzo niestarannie co jest bardzo widoczne i odsłonięte przy odpiętej bluzie. Spodnie dresowe w kolorze czarnym całkowicie zafarbowały w domu biały skórzany fotel. Nigdy już nie skorzystam z oferty tej marki.

Michał Łado – 2018
Ciuchy ładne ale kartka papieru jest trwalsza niż ubrania z denleya. Jakość w skali od 1 do 10 to 0.5. Jakość ubrań do bani.

Damian Chudy – 2018
Ciuchy tragedia , kupowalem kilka lat temu bylo ok , ostatnio zamawiajac kilka bluz jest strasznie ,wychodzace nitki , oblazi koszulke material po kilku praniach juz bluzy .

Po prostu Adrian – 2018
Nie polecam
moja przesyłka w statusie śledzenia stoj od 2.07.2018 11:07 jako przygotowana przez nadawcę i cisza tak jak by nigdy nie była wydana kurierowi .

Viktor Kalitjenko – 2018
Nie polecam

Kamil AAA – 2018
Kupiłem kamizelkę dla swojej dziewczyny i nie pachnie nowością tylko papierosami albo wilgocią

ramzes ramzes – 2018
Sprzedają coś, czego nie mają na stanie.

krzysztof grzelak – 2018
Żeby coś kupić trzeba mieć cały dzień

V V – 2018
„Darmowa dostawa od 100 zł”.
„Uprzejmie informuje, że darmowa wysyłka od 100 zł jest wtedy gdy, opłacą Państwo zamówienie z góry oraz odbiorą paczkę osobiście w wybranym punkcie Poczty Polskiej, Orlen lub kiosku Ruchu.”.

Łukasz Kwartnik – 2018
Szybka wysyłka ok ale kurtka uszkodzona i tu duży minus za to

Kacper Kubiak – 2017
Wielkie nie!

Piotrek B. – 2017
duży wybór, ciekawe promocje. Niestety nie można skorzystać, gdyż strona internetowa praktycznie nie działa.

Mike Tyson – 2017
Koszula przyszła podarta u dołu przez spinki które były wsadzone luzem . Metalowe krawędzie przetarły koszule . O reklamacji nie było mowy dzień lub dwa przed weselem . Krój koszuli miał być slim mierzone z inna koszula która nosze . Od razu poszła do zwężenia . Rozmiar tylko w barkach się zgadzał. Nie polecam .

Wojciech Żukowski – 2017
Zakupy dokonuję 22/10/17, otrzymuję informację, że wysyłka nastąpi 23/10/17, paczka 48h. Niestety tak się nie dzieje, Pani informuje mnie, że mieli awarię prądu. Taka firma a brak jakiegokolwiek zasilania awaryjnego. Paczki nie zdążę odebrać, ale i tak mi ją wyślą bo już muszą bo wśród tysiąca innych paczek nie odnajdą tej jedynej. Więc trafi do punktu odczeka swoje dni i wróci.

Renata Bandych – 2017
Jest mi bardzo przykro, ale nie polecam na chwilę obecną tego sprzedawcy. Zamówiłam towar 6,12,2016 i dokonałam wpłaty gdzie był jasno określony termin wysyłki , pieniądze zaksięgowano tego samego dnia. To miał być prezent dla syna. Minął tydzień, przesyłka nie została nawet jeszcze wysłana a tylko przygotowana, a ja wyszłam na idiotkę. Szkoda bo ciuchy fajne dla młodego człowieka, ale takie postępowanie odstrasza. Pieniądze zablokowane, towaru nie mam i nie wiem kiedy otrzymam, a na moje pytanie drogą telefoniczną Pani stwierdziła że mogę przesyłki nie odebrać jak rezygnuję. Szkoda słów 🙁

Iksike – 2017
Rozmiarówka ze strony nie ma sie nawet w najmniejszym stopniu do tej która jest w rzeczywistości… I czas dostawy miało być 2 dni było 7 dni..

Maciej Z – 2017
Niestety jakościowo tragedia, rozmiarowo też się nie zgadza.

Krzysztof Wysocki – 2016
A ja z całym szacunkiem ale nie polecam tego sklepu…
Oferowany towar dostępny ogólnie na stronie internetowej oraz Allegro a po kilku dniach dostaję informację: że niestety to co zamówiłem nie jest jednak dostępne. Dwa razy dostałem taką wiadomość, więc trzeci raz już nie zrobię zakupów !


2 komentarze “Denley opinie o sklepie”

  1. Zamówiłem koszulkę męską na ramiączka , kolor okey ale krój to jakiś dramat. Naprawdę nie da się gorzej skroić ubrania. Bezkształtny worek rozszerzający się ku dołowi, w którym literalnie każdy będzie wyglądał idiotycznie. Rozmiary oczywiście zaniżone, trzeba zamawiać 3 xl , żeby było L, ale to już norma w przypadku tego sklepu. Never ever

  2. Witam, firma niegodna zaufania, 2 razy otrzymałem zły rozmiar, po czym poprosiłem o zwrot gotowki i od ponad 2 tygodni cisza, ani towaru ani gotówki.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top