KurJerzy opinie

Kurjerzy opinie

https://www.kurjerzy.pl

W trosce o konsumenta a także ze względu na przyjęte założenia, dotychczas nie publikowano na portalu odpowiedzi firm na negatywne opinie. Wszystko po to by konsument nie musiał czytać rozmydlonych i nie mających pokrycia w rzeczywistości odpowiedzi tychże firm. Ponieważ wiadomo nie od dziś, że oświadczenia są wzorcem do powielania firmowej propagandy i nie mają nic wspólnego z dobrem klienta. A podmiot mimo udowodnienia mu winy, jak łamał prawo, tak łamie je bez przerwy.

Jednak w tym konkretnym przypadku z zainteresowaniem zwróciłem uwagę na poniższe odpowiedzi brokera, i zauważyłem że nie są kopią samych siebie. Co ważne pokazują w wielu przypadkach od podszewki, zasady działania i strukturę operacyjną firm ze sfery pocztowej. Pokusiłem się też o krótkie komentarze do wielu absurdalnych wypowiedzi brokera.


Arek – 11 stycznia 2023 ( Kurjerzy opinie )
Nie polecam, miałem klienta na towar pod warunkiem pobrania i dostarczenia przesyłki do 05.01. Wydałem zlecenie odbioru przesyłki dla DHL 03.01 na godz 11stą – niestety nikt się nie pojawił. Dzwonię do kurjerzy 04.01 w południe – proszę czekać na pewno kurier przyjedzie do 16stej – jednak okazuje się że i tym razem nie dociera. Dzwonię do kurjerzy – przepraszamy, pracujemy do 15, dzwonię do DHL – nie przyjedziemy bo nie mamy zlecenia. musiałem jechać nadać do Żabki, Klientka dostała paczkę 09.01. Jest 11.01 a pobrania brak na koncie.

Odpowiedź brokera
Kontaktujemy się z firmami kurierskimi i przekazujemy uzyskane informację naszym klientom. Przelew za pobranie, w zależności od firmy kurierskiej może zostać zrealizowany nawet do 10 dni. Z naszej strony przelew wykonujemy w ten sam dzień kiedy uzyskamy środki. Stali klienci z zweryfikowanym kontem mogą korzystać z usługi zwrotu pobrania w jeden dzień. Wszystkiego dobrego Panie Arku.

Komentarz:
Po pierwsze; – dlaczego przelew przesyłany jest przez brokera ? – Jeżeli fizycznie realizuje go spedytor – to spedytor powinien bezpośrednio wysyłać pieniądze na konto właściciela ! Chyba że procedura ma utrudnić Reklamację klientowi i rozmyć odpowiedzialność, pomiędzy dwoma podmiotami. Powinno być to także zaskarżone z racji obrotu cudzym kapitałem.
Druga sprawa; – co wspólnego ze zweryfikowanym kontem ma proces realizacji przelewu ? Przecież nie mówimy o procedurze kosmicznej NASA, tylko o przelewie który w normalnych warunkach powinien być realizowany natychmiastowo. A przetrzymywanie pieniędzy przez 10 dni, nosi podejrzenia o przestępstwo obrotu cudzymi środkami płatniczymi, i powinno być ścigane.

Tymek – 10 sierpnia 2022
Stanowczo odradzam korzystanie z usług pośrednictwa firm kurierskich KurJerzy.pl oraz firmy kurierskiej Ambro Logistics! Miałem do przesłania przesyłkę gabarytową (35kg, 131x67x65cm). Chciałem nadać przesyłkę z odbiorem z domu przez kuriera i doręczeniem do odbiorcy. Skorzystałem z wyszukiwarki kurierów – strony KurJerzy.pl. Opcję przesyłki takich gabarytów oferowała tylko jedna firma – AmbroExpress. Nie miałem więc wyboru, mimo że o tej firmie nigdy wcześniej nie słyszałem. Zamówienie na kuriera złożyłem 3.08.2022 r. ok. godz. 11-stej. Zapłaciłem za usługę prawie 200zł. Otrzymałem potwierdzenie przyjęcia dyspozycji i informację, że kurier będzie w tym samym dniu do godz. 16:00.

Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ta informacja, że tego samego dnia odbiorą ode mnie przesyłkę. No więc oczekiwałem cierpliwie na kuriera. Kiedy zbliżała się godz. 16:00 postanowiłem zadzwonić do firmy KurJerzy.pl, aby ustalić czy kurier dotrze na pewno dziś i o której mniej więcej się go spodziewać. Na infolinii poinformowano mnie, że kurier będzie jutro, bo zamówienia na ten sam dzień przyjmują do godz. 10:00. Próbowałem Pani z infolinii wytłumaczyć, że dostałem maila z informacją, że kurier będzie tego dnia, a nie następnego. Pani w opryskliwy sposób przekazała mi, że nie ona wysyła maile i nie odpowiada za treści tam napisane. Kurier będzie jutro i już.

Poinformowałem Panią grzecznie, że jutro to ja pracuję od 13:00 i czy może zatem odnotować kurierowi, żeby był u mnie najpóźniej o 12:00. W tym samym, opryskliwym stylu otrzymałem informację, że kurierzy mają wyznaczane trasy różnie i nie ma możliwości zaznaczenia innych granic godzinowych odbioru niż 9:00-16:00, a więc nie zagwarantuje mi że będzie u mnie przed 12:00. Poinformowałem, że w takim razie konieczne jest, abym wziął dzień wolny w pracy, aby oczekiwać cały dzień kuriera i poprosiłem o przełożenie zatem odbioru na 5.08.2022 r. Pani przyjęła dyspozycję. Otrzymałem potwierdzenie mailowe, że kurier odbierze przesyłkę w dniu 5.08.2022 r.

Tego dnia czekałem cały dzień na kuriera. Kiedy zbliżała się godz. 16:00 postanowiłem zadzwonić, tym razem bezpośrednio do firmy AmbroExpress (firmy kurierskiej), a nie pośrednika KurJerzy.pl. Wcześniej kontaktowałem się z pośrednikiem, bo tak polecili w mailu z zamówieniem i podali wyłącznie swój numer do kontaktu. Pani na infolinii AmbroExpress poinformowała mnie, że kuriera dziś nie będzie. Na moje pytanie dlaczego, skoro czekałem na niego całą środę (3.08.) i cały piątek (5.08.) nie potrafiła mi udzielić informacji. Powiedziała, że jedyne co może zrobić to przełożyć zlecenie na poniedziałek 8.08. Mi z kolei ten dzień nie pasował. Ustaliliśmy termin odbioru na wtorek 9.08.

Musiałem wziąć kolejny dzień wolny, aby znów czekać cały dzień na kuriera. Otrzymałem ponowne potwierdzenie mailowe. Dodam w tym miejscu, że prócz moich telefonów do KurJerzy.pl i AmbroExpress prowadziłem z nimi szeroką korespondencję mailową, z której nie wynikało nic po za ciągłymi zmianami terminu odbioru z ich strony. Próbowałem doprosić się o numer kuriera, który ma odebrać ode mnie przesyłkę, jednak informacji takiej nikt nie posiadał. No jakiś żart. Nikt nie wie jaki kurier ma odebrać ode mnie przesyłkę i jaki jest jego numer. Po całodziennym oczekiwaniu we wtorek zadzwoniłem na infolinię AmbroExpress z interwencją.

Przedstawiłem w dosadny sposób, że opłaciłem kuriera 3.08. i od niemal tygodnia czekam na odbiór przesyłki. Spędziłem 3 dni w domu, bo każdego z tych dni miał być kurier. A jego nadal nie ma. Pani w bardzo nieuprzejmy sposób poinformowała mnie, że kurier nie miał dziś mojego adresu na liście, bo trasa nie pasowała. W tym miejscu warto dodać, że nie mieszkam na odludziu, tylko w Gdańsku… Zapytałem zatem ile jeszcze dni muszę wziąć wolnych i czekać na kuriera, żeby w końcu zrealizował usługę, za którą zapłaciłem niemałe pieniądze. Poprosiłem o jasną informację, czy kurier będzie jutro (10.08.) ?

Dowiedziałem się, że trasy są generowane rano i mam zadzwonić do nich jutro po 10:30, żeby się dowiedzieć czy jestem na liście. Powiedziała, że nie może mi nic zagwarantować. Serio…? Jest środa 10.08. Tydzień od zamówienia kuriera i opłacenia zlecenia. Czwarty dzień przymusowego wolnego od pracy, kiedy czekam na kuriera. Od 10:34 czekałem w kolejce na infolinii AmbroExpress, żeby się dowiedzieć czy dziś łaskawie kurier zawita do mnie po paczkę. Po niemal pół godziny na słuchawce dowiedziałem się, że Pani nie wie jeszcze nic, bo koordynator regionu, w którym mieszkam jest na spotkaniu i mam zadzwonić za godzinę.

Na moje pytanie czy to nie oni powinni do mnie zadzwonić, bo to w ich interesie żeby po tygodniu nawalania przez nich, klient nie zrezygnował z usługi, pani poinformowała mnie, że oni nie dzwonią i mam ja dzwonić za godzinę, a generalnie to ona musi kończyć… Zadzwoniłem więc ponownie ok 11.30 do AmbroExpress, żeby ustalić czy będzie dziś u mnie kurier. Pani poinformowała mnie, że kurier będzie jutro i mam zadzwonić do nich jutro po 10:30 i jeśli będzie już moje zlecenie przypisane do konkretnego kuriera, to mi poda do niego numer, żebym się z nim kontaktował w celu ustalenia przybliżonej godziny odbioru.

Nie mam słów… Jutro będzie ósmy dzień oczekiwania na kuriera, a nie ma nadal gwarancji, że on się jutro zjawi… Nigdy w życiu nie miałem do czynienia z tak nieprofesjonalnymi firmami. Odbiorca od tygodnia oczekuje na meble ogrodowe, a ja nie wiem kiedy kurier raczy je odebrać. A najlepsze, że nie wie tego też jego firma kurierska ani pośrednik. Serio nie wiem czy się śmiać czy płakać…

Marek Piwowarski – 26 stycznia 2022
Korzystałem i zdecydowanie odradzam. Bardzo nierzetelna firma. Omijać szerokim łukiem. Po przyjęciu przesyłki do realizacji wystawili fakturę na kwotę z sufitu za rzekome niezgodności wymiarów przesyłki. Odmawiają przesłania dokumentacji fotograficznej.

Ula – 9 sierpnia 2021
Najdroższa przesyłka jaką nadałam. Był zwrot, przemoczona paczka, musiałam zapłacić dodatkowo. Nie polecam.

Odpowiedź brokera:
Niestety przesyłka została zwrócona do nadawcy, odbiorca odmówił odbioru uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku firma kurierska dolicza dodatkową opłatę za powrót przesyłki. Przesyłka została uszkodzona z winy firmy kurierskiej. Pozytywna wiadomość jest taka, że w tym tygodniu udało się nam wyegzekwować od firmy kurierskiej pełen zwrot kosztów transportu. Pani Urszulo wiemy, że kosztowało to wiele nerwów, bardzo nam przykro, że doszło do takiej sytuacji.

Komentarz:
Do czego dochodzi… Trzeba udowadniać winę firmie spedycyjnej, bo ta nie rozumie, że dokonuje przestępstwa nałożenia opłat niezgodnych z prawem pocztowym, etyką i dobrem klienta. Cel klienta jest jasny, czyli zlecenie firmie dostarczenia paczki do adresata. A jeżeli firma spedycyjna uszkadza paczkę podczas usługi, to płaci odszkodowanie za niewywiązanie się z umowy i straty klienta. Jak domniemam z ambarasu ma rodzić się w głowie klienta konkluzja, że zwycięstwem samym w sobie okazuje się już odwołanie niesłusznie nałożonej na niego opłaty…

Inna sprawa że w odpowiedziach firmy przewija się stałe motto: o winie klienta spowodowanej brakiem wniesienia Reklamacji ! Halo, halo – nie odwracajmy kota prezesa ogonem. Reklamacja powinna być procedurą ostateczną z braku porozumienia stron, a nie podstawowym narzędziem polityki firmy, nie powinna też być inspirowana przez działania kurierskie. To jawna anarchia doprowadzać do niekorzystnych dla klienta rozwiązań, tak by kwalifikowały się do Reklamacji, często też z efektem odmowy uznania podnoszonych przez klienta roszczeń.

Ireneusz – 27 maja 2021
Firma Kurjerzy do paczki za 96zł doliczyła dopłatę w wysokości 200zł. Nic nie dały reklamacje, odwołania, wysyłanie ZDJEĆ paczki. Uznali, że paczka ma 135x97cm gdy w rzeczywistości miała niespełna 35x30cm. Powołują się na decyzję UPS, ale nie ma szans żeby uzyskać jakiekolwiek zdjęcia paczki po przyjęciu przez UPS, co więcej protokół z pomiaru jaki otrzymałem bazuje na certyfikacie maszyny pomiarowej którego ważność skończyła się przed dokonaniem pomiaru. Tematem zainteresuję rzecznika praw konsumenta ponieważ doliczanie opłat bazując na niecertyfikowanej maszynie pomiarowej jest co najmniej wątpliwe.

Odpowiedź brokera:
Dzięki zdjęciom przesyłki, które dostarczył Pan Ireneusz, udało nam się złożyć skuteczne odwołanie od decyzji firmy kurierskiej. Dopłata została anulowana 🙂 Wszystkiego dobrego Panie Ireneuszu i jak najmniej problemów z kurierami !

Komentarz:
Z art. 48 prawa przewozowego wynika, że za weryfikację przesyłki odpowiedzialny jest spedytor i to on musi udowodnić niezgodność z listem przewozowym, a nie klient. Pojawia się pytanie, a co w przypadku gdyby klient nie miał zdjęć ? Niestety spedytorzy dokonują przestępstwa poświadczenia nieprawdy w dokumentach, a brokerzy biorą udział finansowy w przestępstwie.

Łukasz Warzecha – 14 maja 2021
Dzień Dobry Korzystając z usług KurJerzy.pl do kwoty początkowej wysyłki, wynoszącej 186,52zł, doliczono korekty wynoszące 628,48zł. Kolejną argumentację pozwolę sobie przedstawić po ustosunkowaniu się KurJerzy.pl. do powyższego.

Odpowiedź brokera:
Pan Łukasz wysłał krzesło, weryfikacja firmy kurierskiej wykazała przekroczenie wymiarów. To doliczenie jest wyjątkowo wysokie ze względu na przekroczenie maksymalnych wymiarów przesyłki. Niestety firma kurierska odrzuciła reklamację Pana Łukasza.

Komentarz:
Wygląda na to że lepiej w salonie meblowym kupić komplet krzeseł, niż przesyłać jedno używane za pomocą usługi brokerskiej ! Niestety spedytor poprzez regulamin brokerski czuje się bezkarny, bo teoretycznie nie możemy go ścigać, ze względu na umowę klienta z brokerem, gdzie spedytor nie jest stroną dla tegoż klienta w jego żądaniach. Jednak jeżeli dochodzi do przestępstwa poświadczenia nieprawdy w dokumentach, warto zawsze wnieść zażalenie do prokuratury, a w przypadku braku efektu działań – pozew cywilny.

Sylwia – 4 marca 2021
Nie polecam. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Za wysyłkę zapłaciłam ok 70 zł, a za zwrot do nadawcy ponad 130 zł bo zaczęli mnie straszyć sądem. To jest chore, nigdy wcześniej nie płaciłam za zwrot do nadawcy korzystając z usług innych firm.

juju13 – 17 lutego 2021
Kurier nie odebrał przesyłki, żadnych wyjaśnień, żadnych powiadomień, zero kontaktu w tej sprawie. Jedyny plus to podobno zwrócone pieniądze ( podobno bo jeszcze ich nie dostałem). Szkoda czasu. Nie polecam.

Andrzej Borda – 28 grudnia 2020
Zasłużony negatyw. Zamówiłem przesyłkę pobraniową ekspres firmą DHL (koszt przesyłki 67 zł. Zależało mi na szybkim zwrocie gotówki. Zamówione 21.12.2020 z odbiorem w kolejnym dniu roboczym. Efekt ? Kurier nie przyjechał. Skontaktowałem się z infolinią DHL, gdzie dostałem informację, że firma KURJERZY nie zamówiła zlecenia w DHL’u i dlatego odbiór nie odbył się. Jeden dzień opóźnienia sprawił, że paczka zamiast dotrzeć 23.12 dotarła 28.12. Pani z obsługi Kurjerzy oczywiście zwaliła winę na DHL i pandemię (dziwne bo gdy zamawiałem przesyłki z innych serwisów to NIGDY nie zdarzyło mi się opóźnienie odbioru). Pani z obsługi niezbyt miła. Generalnie nie polecam.

Odpowiedź brokera:
Pan Andrzej zamówił przesyłkę 21 grudnia, a firma kurierska przełożyła odbiór przesyłki na 23 grudnia. Okres przed samą Wigilia jest „najgorętszym” okresem dla obciążonych przesyłkami firm kurierskich, gdyż każdy chcę zdążyć z dostawą do 24 grudnia. W okresie świątecznym nadanie przesyłki nawet 18 grudnia jest obarczone ryzykiem, że nie zostanie ona dostarczona na czas. Drodzy klienci, aby uniknąć niepotrzebnych nerwów polecamy nie wysyłać prezentów na ostatnią chwilę 🙂

Komentarz:
A wystarczyłaby znajomość przysłów staropolskich, czyli mierz cymbale siły na zamiary… Ale tak to jest jak firmy nie ponoszą odpowiedzialności za przyjęte na pałę zlecenia, i mają głęboko w poważaniu czas realizacji. W tym przypadku za opóźnienie winę ewidentnie ponosi broker KurJerzy, ponieważ z jakiś powodów nie dopełnił obowiązku przepływu danych. Oczywiście jak to bywa w przypadku procederu brokerskiego, odpowiedzialność jest rozmyta i kliencie możesz nam naskoczyć…

Ireneusz – 18 grudnia 2020
Nie polecam. W dniu 10.10.b.r. kupiłem w sklepie firmowym Tonsil kolumny głośnikowe podłogowe. Po ich otrzymaniu i przetestowaniu stwierdziłem, że ich brzmienie mi nie odpowiada. Zapakowałem je do tych samych pudełek kartonowych, w których je otrzymałem i odesłałem za pośrednictwem KurJerzy do sprzedawcy. Za usługę zapłaciłem 75,06 zł. W zamówieniu podałem wymiary oryginalnych pudełek kartonowych Tonsil, w które zapakowałem kolumny, oraz wagę kolumn. Za 2 dni kurier UPS odebrał ode mnie przesyłkę i dostarczył kolejnego dnia do odbiorcy. Po ok. 2 tygodniach otrzymałem wiadomość od firmy KurJerzy, że wykryto rozbieżność pomiędzy podanymi przeze mnie wymiarami (40x30x105 cm), a wymiarami ustalonymi przez kuriera UPS (126x57x31).

Kazano mi dopłacić do usługi 23,23 zł. Po wielokrotnych mailach z biurem obsługi klienta, które nic nie dawały, napisałem do sprzedawcy (sklepu Tonsil), by podał mi wymiary pudełek, w których kolumny są pakowane. Po uzyskaniu tej informacji, przesłałem ją do KurJerzy by udowodnić, że ich pomiar jest błędny. Moja reklamacja nic nie dała i 2 dni temu otrzymałem wezwanie do zapłaty przez z działu windykacji tej firmy. Żeby nie mieć z nimi dalszych problemów zapłaciłem te 23,23 złote, ale tak tego nie zostawię – złożę zawiadomienie do Prokuratury o popełnieniu przestępstwa wyłudzenia ode mnie nienależnej opłaty za usługę.

odpowiedź KurJerzy
Drodzy klienci Pan Ireneusz owinął przesyłkę folią strecz. Przesyłki zafoliowane z reguły są bardziej bezpieczne w trakcie transportu. Minusem takiego opakowania jest fakt, że folia nigdy nie przylega idealnie (fałdy, zagniecenia itp.). W trakcie transportu folia może zostać naderwana lub odkleić się od opakowania. Bardzo ważne jest aby zabezpieczyć folię przed odwijaniem się. Z takich właśnie powodów często pomiar laserowy w sortowni firmy kurierskiej wykazuje większy wymiar od rzeczywistego. Niestety Pan Ireneusz nie chciał wziąć udziału w procesie reklamacyjnym. Przed wysyłką rekomendujemy zrobieni zdjęcia zapakowanej przesyłki – znacznie upraszcza to ewentualny proces reklamacji.

Komentarz:
Proszę nie bagatelizować obowiązków spedytora, za które płaci niemałą kwotę nadawca paczki.
Art. 385 k.k. Zmiana warunków jest podstawą do anulowania umowy w całości. Oczywiście spedycja ma prawo do weryfikacji przesyłki na każdym etapie, ale już po wyjeździe kuriera od nadawcy, nie może samowolnie zmieniać zawartej umową usługi. Jest to ważne w aspekcie niekwestionowanego prawa do ponownego wyboru usługi, w momencie zmiany jej zasad przez jedną ze stron.

Sławek – 29 listopada 2020
Zdecydowanie nie polecam. Wypełniając formularz zamówienia kuriera podałem faktyczne wymiary oraz wagę 32” tv zapakowanego w oryginalny karton. Usługa została wykonana i wyceniona na kwotę 24,42 zł, Niestety po kilku dniach przyszła weryfikacja zamówienia i okazało się że przesyłka jest delikatna i niestandardowa, więc zostałem obciążony dodatkową kwotą 35,67 zł. Pani konsultant powinna uzupełnić swoją wiedzę nt. przesyłek w firmie DHL ! Dowie się pani, że telewizory w oryginalnych opakowaniach 32, 40, 43, 49, 50, 55 cali można wysłać jako paczka standardowa.

odpowiedź KurJerzy:
Oryginalne opakowanie telewizorów najczęściej prócz atrakcyjnego zdjęcia i loga producenta posiada także dodatkowe oznaczenia takie jak: uwaga szkło, ostrożnie itp. Kurier odbierając przesyłkę, widząc taki oznaczenie, może (chodź nie powinien) zaznaczyć na etykiecie przewozowej „przesyłkę niestandardową”. Zawsze przed pokwitowaniem odbioru przesyłki warto spojrzeć czy kurier odbierający przesyłkę nie dopisał dodatkowych płatnych usług. Zaklejenie oznaczeń „ostrożnie/szkło” nie do końca jest dobrym pomysłem, gdyż faktycznie przesyłka może zostać potraktowana bez należytej ostrożności. Drodzy klienci bardzo prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na opisy znajdujące się na oryginalnych opakowania, być może nie są one dla nas ważne, ale firma kurierska może je odpowiednio zinterpretowane i stąd powstają dodatkowe opłaty.

Komentarz:
Przede wszystkim nie ma możliwości, żeby ktokolwiek jednostronnie zmieniał warunki umowy w trakcie jej trwania. A zgoda na zakres usług lub ich ochrona to wyłącznie decyzja klienta ! Ale w tym przypadku działania niesłusznie nazywane pomyłką kuriera, prawdopodobnie są procedurami spedycji na etapie sortowni, w celu wyłudzenia – jeżeli nie ma potwierdzenia z weryfikacji.

Jest możliwa weryfikacja kuriera na etapie kontaktu z klientem, ale wymaga zgody tego klienta, także na każdym etapie realizacji usługi. Wszystko to ma znamiona fałszerstwa, i jest zmianą warunków umowy z art 385 k.k. Trudno wytłumaczyć niezgodne z prawem działanie spedytora i prawdopodobnie z pełna premedytacją skutków. Wszystko w temacie „element niestandardowy” jest działaniami firmy spedycyjnej, jeżeli nie ma dokumentacji z weryfikacji, za którą notabene płaci się podwójnie: karę i opłatę !

Trudno wytłumaczyć prymitywną bezczelność w mieszaniu dwóch różnych usług -„element niestandardowy” z odrębną usługą „Ostrożnie/Uwaga szkło”. Kurier nie ma prawa kwalifikacji paczki „Ostrożnie/Uwaga szkło”, bo jest to decyzja wyłącznie w gestii klienta, i nie podlega żadnej weryfikacji przez narzucanie powyższej usługi. Ale tak jak wcześniej wspomniałem, nie są to w żadnym stopniu działania kuriera, tylko działu logistycznego spedycji która uprawia przestępczy proceder brokerski.

Trudno też dostrzec jakiekolwiek podstawy do kwalifikowania oryginalnego napisu na kartonie od telewizora jako przesyłki „element niestandardowy”. Gwoli ścisłości trzeba wytłumaczyć wszystkim, że zarobek z oszustwa jest współdzielony pomiędzy pośrednika i spedytora, ale wszelkie decyzje o nałożeniu opłat kwalifikuje spedytor, czyli w tym przypadku DHL. A regulaminy brokerskie powstały po to, by firmy czuły się bezkarnie.

Sławek – 2 czerwca 2020
Przesyłka wysłana 17.05, dostarczona 19.05 Faktura wystawiona 31.05 Dzisiaj, tj. 2.06 otrzymałem maila z informacją, że nie zgadzała się waga przesyłki i muszę dopłacić 3.35 zł Wagę przesyłki sprawdzałem Kontakt z infolinia i informacja, że to nie sprawa kurjerzy.pl a przewoźnika a oni są tylko pośrednikiem. Nie polecam, na moje oko to wyłudzanie dodatkowych opłat.

Odpowiedź KurJerzy:
Przesyłka Pana Sławomira została zwarzona ( pisownia oryginalna ) i zmierzona w sortowni firmy kurierskiej. Pomiar wskazał, że przesyłka ważyła o 0.5 kg więcej niż waga, która została zadeklarowana w zamówieniu. Po zakończeniu transportu firma kurierska przesyła fakturę wraz z raportem pomiarów przesyłek. Wszelkie rozbieżności między zamówieniem a faktycznymi parametrami przesyłek przekazujemy naszym klientom. Powstałe doliczenie należy opłacić, aby pokryć dodatkowe koszty, jakie powstały w trakcie transportu. Doliczenia są dla nas tak samo dotkliwe jak dla naszych klientów i dlatego apelujemy, aby uniknąć dodatkowych kosztów, należy przesyłkę dokładnie zmierzyć, zważyć, wybrać odpowiednią formę zapakowania.

Komentarz:
Panie Sławku naprawdę dobre ma Pan oczy… Zastosowanie ma tu przepis: Zmiana warunków umowy art. 385 k.k.

KurJerzy opinie

Danuta – 1 czerwca 2020
Zdecydowanie nie polecam, przesyłka dotarła ale zniszczona, jestem zawiedziona usługą, nie polecam wręcz zdecydowanie odradzam.

Odpowiedź brokera:
Jest nam bardzo przykro, że Pani Danuta jest niezadowolona z wykonanej usługi. Zawartością przesyłki były elementy szklane, które zostały uszkodzone w trakcie transportu. Drodzy klienci może dla niektórych to rzecz oczywista, ale przypominamy, że przesyłka w trakcie transportu (szczególnie poza granicę kraju) przechodzi przez wiele sortowni, jest transportowana wieloma pojazdami. Przy każdym przeładunku przesyłka może zostać uszkodzona. Naklejenie informacji „ostrożnie szkło” nie gwarantuje bezpieczeństwa przesyłki. Najlepszym zabezpieczeniem jest odpowiednie zapakowanie przesyłki. Pani Danuta nie zdecydowała się na złożenie reklamacji.

Mariusz – 29 kwietnia 2020
Zdecydowanie nie polecam tej Firmy, zostałem okradziony i jest to moja wina bo słodycze które były w paczce są na liście zabronionych do wysłania.

Odpowiedź brokera:
Zagubienia, zniszczenia i ubytki zawartości przesyłki to zawsze przykre sytuacje, które mogą nas spotkać w trakcie transportu. Pan Mariusz zdecydował się nie wnosić reklamacji w sprawie, którą opisał. Mimo wszystko naszemu zespołowi udało się odzyskać koszty transportu. Drodzy Klienci pamiętajcie proszę, że serwis KurJerzy.pl zajmuje się wycenianiem i zamawianiem przesyłek, transportem zajmuje się wybrana firma kurierska. Mimo, że spotkała nas negatywna opinia zrobiliśmy wszystko, aby pomóc Panu Mariuszowi.

Komentarz:
Jeśli prawda jest że słodycze są na liście zabronionych do wysyłki, to oznaczałoby to że są swoistym wabikiem dla kurierów – jak banan dla małpy.

Jacek – 23 grudnia 2019
Zamówiłem usługę kurierską w tym serwisie, kurier odebrał paczkę w dniu następnym więc wszystko fajnie. Odbiorca wyczekiwał kuriera w domu i nikt się nie pojawił, w internecie w dziale śledzenia paczki dodano adnotację o odmowie przyjęcia przesyłki przez adresata, adresatka zaskoczona taką informacją bo za zamówiony produkt zapłaciła. W dniu kolejnym ponownie dodano kolejną adnotację o odmowie przyjęcia paczki przez adresata, czyli według kuriera adresat nie chciał przyjąć paczki w jednym dniu – to może kolejnego przyjmie ?

Zarówno ja jak i adresat jesteśmy niezadowoleni z usług serwisu kurierzy.pl. Paczka wróciła do mnie i obciążono mnie dodatkowymi kosztami za zwrot, a paczkę musiałem wysłać ponownie ponosząc dodatkowe koszty za wysyłkę. Złożenie reklamacji nie dało żadnych efektów, prosili ciągle o to aby adresat wysłał im oświadczenie, gdy to zrobił poprosili o oświadczenie w formie dokumentu. W końcu odpuściłem bo nie będę zadręczać wiadomościami ludzi przed świętami aby odzyskać kilkadziesiąt zł. Polecam omijać ten serwis szerokim łukiem.

Odpowiedź brokera:
Czy firmy kurierskie potrafią zawieść? Niestety ale, tak. Przeanalizujmy tą sytuację aby zdobyć doświadczenie w składaniu reklamacji. Firma kurierska twierdzi, że klient odmówił przyjęcia przesyłki. Odbiorca twierdzi, że kurier nie dostarczył mu przesyłki. Powstaje kwestia sporna kto ma rację. Aby złożyć reklamację w firmie kurierskiej trzeba przygotować szereg dokumentów. Niestety otrzymaliśmy tylko dwa zdania, przetłumaczone przez translator prawdopodobnie z języka angielskiego na polski. Niestety takie oświadczenie jest niekompletne i zmniejsza szanse na skuteczne dochodzenie racji odbiorcy.

Komentarz:
Pan Jacek powinien samemu dostarczyć paczkę, bez pośrednictwa indolentów i przestępców z firmy kurierskiej, nie licząc na rzetelność i uczciwość. Problemem nie jest złożenie Reklamacji, tylko fakt że jest ona często obalana bez podania podstaw takiej decyzji, a spedytor pełni rolę sędziego w swojej sprawie. Normalność wymagałaby przeprowadzenia wewnętrznego śledztwa i ukarania pracownika spedycji. Jednak nie takie przewały systemowe robią w sortowniach – czego świadomość mają podrzędni pracownicy i liczą na parasol ochronny. Oczywiście brak reakcji kuriera może też wynikać z nałożonych na niego zbyt wielu zleceń, ale nadal jest to wina spedycji.

Paweł – 22 grudnia 2019
¨Kur¨ owszem, ale chciałoby się inaczej dokończyć. Zamówiłem paczkę na długo przed świętami. Kurier nie pojawiał się przez kilka dni po planowanej dacie odebrania przesyłki (standardowa, 30 kg, nic nadzwyczajnego). Wreszcie Kur-jerzy potwierdzili, że kurier się pojawi dnia następnego. Spytałem, czy za opóźnienie mogę liczyć na dopakowanie dodatkowych kilka kilogramów. Grzecznie, mailem. Myślałem, że pytanie nie kosztuje. Ale jednak. Następnego dnia kur-jerzy anulowali przesyłkę. Dzwoniłem – figa z makiem. Nic nie dało się zrobić. Wesołych świąt : )

Odpowiedź brokera:
Kurier, który zjawił się po odbiór przesyłki stwierdził, że nie jest gotowy na tak dużą przesyłkę, jest to pierwszy sygnał, że z przesyłką jest coś nie tak. W emailu Pan Paweł postawił nam ultimatum, że ma zamiar dopakować jeszcze 10kg do tej przesyłki i wysłać ją w ramach tego samego zamówienia albo anuluje zamówienie. Dopakowanie 10kg do tej przesyłki to dodatkowy koszt 100 zł – nie byliśmy w stanie spełnić żądania Pana Pawła dlatego anulowaliśmy zamówienie i zwróciliśmy pieniążki na konto klienta.

Komentarz:
Trochę trudno uwierzyć w powyższe uzasadnienie, że kurier nie mógł zabrać więcej kilogramów, jeżeli w wielu opiniach jest podnoszone całkowite wykonanie usługi, a potem nakładanie kar za wielokrotne zawyżenie wagi przedmiotów niby niezgodne z listem przewozowym. Jak widać „kij zawsze ma dwa końce” i kłamce zawsze można przyłapać.

kkarolka1 – 15 października 2019
2 paczki , trasa Polska-Hiszpania, kurier ups . Przesyłka doszła w porządku, wysłana 01.10 – a 04.10 zmieniłam adres tzn. ulicę konkretnie poprzez kurjerzy.pl , otrzymałam potwierdzenie zmiany adresu przekazane dla UPS ; co nie wiem do końca czy jest prawda. Niestety przesyłka dostarczona została pod pierwotny adres. Kurjerzy.pl Wypchajcie się z taką obsługa. Jako pośrednik jesteście niekompetentni, lepiej wysłać bezpośrednio poprzez kuriera typu ups czy dhl, koszt mniejszy, obsługa online i wszelkie zmiany adresu możliwe do ostatniej chwili. Kurjerzy.pl NIE POLECAM a p. Sylwii NIE dziękuję, zbyła mnie bez skrupułów, nie pomogła w niczym, zwaliła na UPS gdzie to Kurjerzy.pl są odpowiedzialni za przesyłkę, w końcu bierzecie za to opłatę !!!!

Rafał – 13 października 2019
Niestety nie mogę polecić firmy Kurjerzy innym osobom. Zawarłem z tą firmą umowę na transport paczki z siedziby mojej firmy do mojego kontrahenta 26 czerwca 2019 roku, które, jak wszystkie zamówienia w tym serwisie musiałem opłacić z góry. Na przyjazd kuriera czekałem osiem dni ! I to mimo moich licznych interwencji telefonicznych i e-mailowych. Dostawałem tylko codziennie zapewnienia, że „jutro na pewno przyjedzie kurier”, itp. Ponieważ mój Klient nie otrzymał przesyłki w ustalonym terminie, po wcześniejszych ostrzeżeniach, wystawił mi notę obciążeniową za niewywiązanie się przeze mnie na czas z umowy. Musiałem wysłać paczkę przez bardziej renomowaną firmę.

Napisałem reklamację do serwisu Kurjerzy domagając się zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów – kosztu wysyłki paczki inną firmą, oraz zwrotu poniesionych przeze mnie strat finansowych (za straty wizerunkowe nikt mi nie zwróci). Otrzymałem odpowiedź, że żadne odszkodowanie mi się nie należy, gdyż „odbiór paczki od Klienta jest usługą bezpłatną i nie przysługuje za to żadne odszkodowanie”. Nie wierzyłem w to co przeczytałem, napisałem więc powtórnie, i podobnie odpisał mi inny pracownik firmy Kurjerzy. Co ciekawe, do dziś nie została mi nawet zwrócona opłata za paczkę którą musiałem wysłać inną firmą.

Jak widać, to nie tylko oceniana firma nie może zapewnić poprawnej przesyłki, do czego się przecież zobowiązuje, to również jej interwencje które w normalnym przypadku powinny zaowocować przysłaniem kuriera następnego dnia, są całkiem bezskuteczne. Godziny pracy biura są zupełnie niedopasowane do realiów – biuro jest zamykane o godzinie 15 – nie ma szans sprawdzić czy mam dalej siedzieć w firmie i czekać na kuriera, czy już nie ! Na dodatek dział reklamacji usilnie próbuje nie dostrzec w swoim działaniu niczego złego.

Nie dostałem żadnej propozycji naprawy wyrządzonej szkody, próby zmiany firmy obsługującej transport na inną, czy jakiegoś specjalnego odbioru paczki. Nie było nawet zwykłego przepraszam. Tylko „jest nam przykro, że nie udało się nam odebrać przesyłki”. Jak by ktoś był zainteresowany, to dysponuję pełną korespondencją z firmą Kurjerzy.

Odpowiedź brokera;
Drodzy Klienci, logistyka jest złożonym procesem i nie zawsze wszystko przebiega poprawnie. Zdarzają się opóźnienia, wypadki, zaginięcia, a w przypadku Pana Rafała nastąpił problem z odbiorem przesyłki. Interweniowaliśmy w firmie kurierskiej, aranżowaliśmy kolejne próby odbioru przesyłki ale w tym czasie firma kurierska miała ewidentny problem z odbiorem w tej lokalizacji. Byliśmy zapewniani, że „tym razem się uda” – niestety firma kurierska nie podjęła udanego odbioru przesyłki i zamówienie zostało anulowane. Wpłaconą kwotę za zamówienie zwróciliśmy na konto Pana Rafała. Zamówienie kosztowało 17 zł a Pan Rafał żąda od nas zapłaty 2000 zł – niestety to nie działa w ten sposób i nie możemy się na to zgodzić.

Komentarz:
Z tego wynika że odpowiedzialność brokera jest zerowa, a z wielu innych doświadczeń wynika też fakt, bezprawia wynikającego z regulaminu brokerskiego, który uniemożliwia ściganie spedytora z prawa konsumenckiego.

Kamil – 26 sierpnia 2019
Mylące informacje w poradnikach, w skutek czego odbiorca nie może odebrać paczki, i potem realizowana jest znikoma chęć pomocy w rozwiązaniu sytuacji.

Odpowiedź brokera:
Drodzy Klienci, na naszym blogu możecie znaleźć artykuły opisujące jak zwrócić towar do znanych sklepów sieciowych. W każdym z artykułów zamieszczamy link do formularza zamówienia kuriera. Formularz posiada wypełnione dane adresowe magazynu gdzie można zwrócić towar, dla ułatwienia zaznaczamy również kuriera. Wystarczy wpisać swoje dane adresowe i podać wymiary paczki i mamy gotowe zamówienie dla kuriera. Pan Kamil trafił na artykuł i przygotowany przez nas formularz, na którym były już wypełnione dane adresowe sklepu. Niestety pan Kamil zmienił miejsce dostawy na adres paczkomatu nie uprzedzając o tym sklepu do którego chciał zwrócić towar. Obsługa sklepu nie odebrała przesyłki i została ona zwrócona do nadawcy.

Jolanta – 18 lipca 2019
Tragedia, na kuriera czekałam 2 dni, zero informacji od firmy, po telefonie na infolinię otrzymałam informację że są problemy. Podziękowałam za jakość tej usługi i czekam na zwrot pieniędzy.

Ardik – 28 listopada 2018
Wysłałem przesyłkę UPS za 57,20 za pośrednictwem Kurjerzy.pl. Za miesiąc dostałem informację że wykryto rozbieżność w zamówieniu. Pomijam fakt że mierzyłem przesyłkę dokładnie. Teraz najlepsze piszą: przesyłka dłuższa o 6cm i szersza o 2cm kwota dopłaty 113,46. To dziwne, jak dodatkowe 6cm kosztuje 113 złotych – chyba że sam kierownik wiózł moją przesyłkę swoim mercedesem, a ja zamiast zarobić musiałem dopłacić. Czy warto współpracować z tą firmą oceńcie sami.

Remek1 – 7 października 2018
Wprowadziłem do systemu prawdziwe dane: waga i wymiary. Przesyłka została odebrana. Po kilku dniach dowiedziałem się, że muszę dopłacić i to nie mało, bo taka przesyłka to przesyłka paletowa. Ja tego nie kwestionuję, ale przy tej wadze i wymiarach powinienem o tym zostać poinformowany na etapie składania zamówienia. Nie wiem czy to nie jest celowe wprowadzanie w błąd. Są inne firmy z tej branży. Myślę, że potencjalni klienci powinni zastanowić się przed współpracą z firmą KurJerzy aby uniknąć niespodzianek.

Odpowiedź brokera:
Przesyłki zapakowane w skrzynie drewniane należą do rzadkości. Faktycznie kontenery drewniane, kontenery plastikowe, kontenery metalowe klasyfikowane są przez firmy kurierskie jako przesyłki paletowe. Pan Remigiusz ma rację, brakuję na naszym formularzu zamówienia takiej opcji zapakowania przesyłki. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację, nie było naszą intencją wprowadzić Pana w błąd. Przeanalizowaliśmy tą sytuacje i postaramy się wprowadzić odpowiednie poprawki w jednym z przyszłych wdrożeń. Dziękujemy za zwrócenie nam uwagi i jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Komentarz:
Można by skwitować to zdarzenie cytatem „Polacy nic się nie stało” – ale jednak się stało ! A poza tym przedstawiciel brokera przyznał się do winy, co powinno skutkować pozytywną dla klienta reklamacją. Niestety żyjemy w oparach absurdu „Podłej zmiany” i braku reakcji instytucji rządowej UOKiK na przestępstwa pt „Element niestandardowy”. Regulator kompletnie nie realizuje swoich obowiązków i zamraża śledztwa wobec brokerów – choćby wyczynów słynnej Furgonetki do spółki z InPost…

Adam – 2 lipca 2018
Niestety…. Przesyłka, nieodebrana, z powodu nieobecności w domu sprzedającego. Bardzo ciekawe. Pozdrawiam

Ania – 5 stycznia 2018
Po całodziennym oczekiwaniu na kuriera, dzień później dowiedziałam się mailem, że moja przesyłka została anulowana. Na pytanie o przyczynę dowiedziałam się, że została anulowana, a kurier nie ma obowiązku anonsowania się telefonicznie.

Odpowiedź brokera:
Pani Anno przeanalizowaliśmy ponownie zgłoszenie. Przyznajemy, że przy Pani zamówieniu doszło do nieprawidłowości. Kurier, który powinien odebrać przesyłkę zamknął zlecenie opisując jako powód brak przygotowania przesyłki. Nie wiemy czy wynika to z pomyłki kuriera i czy pojawił się na miejscu odbioru (kurierzy nie są naszymi pracownikami i nie możemy za nich odpowiadać). Opis kuriera wprowadził nas w błąd. Zamknięcie tego zlecenia spowodowało dalsze komplikację i potrzebę złożenia nowego zamówienia. Po statusie przesyłki widzimy, że paczka dotarła do adresata. Zaistniały przypadek omówiliśmy w gronie pracowników i wyciągnęliśmy z tego wnioski.

Joanna Sidorczuk – 21 sierpnia 2017
Odradzam korzystania z usług tego pośrednika. Jeśli chcesz nadać paczkę pomiń kurjerzy.pl i zwróć się bezpośrednio do firmy kurierskiej. BOK wprowadził mnie w błąd odnośnie wymaganych dokumentów do wysyłki, w miejscu odbioru – Australii obciążono mnie dodatkowym kosztem z tego tytułu – firma nie chce ponieść odpowiedzialności i zwrócić kosztów spowodowanych brakiem kompetencji pracowników. DNO !

Nika – 17 sierpnia 2017
Dodam opinie nie o kurierze ale o firmie. Stwierdzono, że nadałam niewymiarową przesyłkę w związku z czym przesłano mi w PDF- ie fakturę korygującą czyt. dopłata. Ok, dla świętego spokoju zapłacę. Termin płatności widniał 15.08.2017 rok. Jakie było moje zdziwienie, kiedy dnia 10.08.17 dostaję mailem wezwanie do zapłaty, i pod rygorem skierowania sprawy na drogę postępowania windykacyjnego, bo właśnie mija termin 10 sierpnia !

14.08 otrzymuję kolejny mail że minął termin zapłaty i skierują sprawę na drogę sądową. Moje maile z zapytaniem jakim prawem przysyłają mi upomnienia, skoro nie minął termin zapłaty potraktowano jak próbę wymigania się od zapłacenia. Bardzo niegrzeczny ton odpowiedzi mailowych. Szkoda tylko, że inaczej rozumieją pracownicy datę 15.08.17 w pseudo firmie KurJerzy a inaczej ludzie na całym świecie. Odradzam wszystkim korzystania z usług tej firmy !

Odpowiedź brokera:
Pani Moniko faktycznie, system windykacyjny zadziałał nieprawidłowo. Wynika to z faktu nie przekazania naszej etykiety i wypisaniu nowej etykiety przez kuriera (z nowym numerem). Informację o nowym numerze otrzymaliśmy z kilkudniowym opóźnieniem względem weryfikacji oraz dodatkowych opłat. System źle zinterpretował daty, w których zostały wprowadzone dane. Wykryliśmy ten problem badając Pani sprawę. Obsługa nie była wstanie zweryfikować z czego dokładnie wynika ten błąd.

Marcin – 16 stycznia 2017
Sam proces zamówienia i przesyłki z małymi problemami ponieważ obsługa nie wiedziała czy poprawnie wygenerowano zamówienie. Zapłaciłem za ubezpieczenie i zdarzyło się, że przesyłka została uszkodzona przez kuriera w trakcie podróży. Proces odwołań bez żadnego zaangażowania firmy ( zero wsparcia merytorycznego ). Swoją drogą UPS też odradzam. Kazali odesłać 1 z kompletu kolumn głośnikowych i jedynie za to chcą zapłacić.

Emilia – 30 października 2016
Zdecydowanie odradzam. Przesyłka została odebrana w środę wieczorem, chociaż miała być odebrana we wtorek. Biuro obsługi pracuje jedynie do 15. Gdy zadzwoniłam następnego dnia, Pani z infolinii próbowała mnie przekonać, że przesyłka została odebrana we wtorek i próba dostarczenia odbyła się w środę, ale nikogo nie było w domu. W środę nie znalazłam niczego w skrzynce, dopiero w czwartek po południu znalazłam awizo. Wykupiłam usługę powiadamiania sms o odebraniu przesyłki, jednak SMS nigdy nie przyszedł. Dopiero w czwartek na infolinii dowiedziałam się, że przesyłka została zostawiona w pobliskim punkcie, nikt mnie o tym nie poinformował. Również o tym, że zmienił się numer przesyłki i tego nowego muszę używać do możliwości śledzenia przesyłki. Porażka.

Huncwot – 17 października 2016
STANOWCZO ODRADZAM!!! Tak jak kilkadziesiąt komentarzy poniżej – paczki nagle puchną. Z 28 kg zrobiło się 34 kg, a z 80 złotych opłaty za 2 paczki zrobiło się 350 złotych ( to ponad 400% więcej!!! ). Absurd. Po krótkiej lekturze negatywów widzę, że nie ma sensu reklamować – nic to nie da, szkoda czasu i nerwów. NIE POLECAM !

Komentarz:
Bardzo złe podejście klienta do działań przestępców. Brak podjętych kroków umacnia bezkarność. Jeżeli spedytor nie będzie posiadał dowodów z weryfikacji, co jest praktyką przestępstwa pt „element niestandardowy” to
to zachodzi pewność, że doszło do „Poświadczenia nieprawdy w dokumentach” Art.271 § 1.

Eugeniusz – 18 grudnia 2014
firma KurJerzy.pl to dramat. Na 15.XII.2014 zamówiłem odbiór paczki z Paryża, prosiłem o odbiór do 13-tej, potwierdzono taką DYSPOZYCJE dla kuriera GLS. Niecałą godzinę przed poinformowano, że jednak na 17-tą, bo to była tylko PROŚBA (język polski to jednak odróżnia). Nikt nie przyjechał kłamali, że ktoś był przed 17tą (biuro jest przy drzwiach, personel czekał do wieczora). Napisali, że GSL odbierze następnego dnia; ale też nikogo nie było, potem przestali odpowiadać na maile. Dziś powiadomili, po kolejnych moich mailach i telefonach do Gdańska, że GLS ma „problemy serwisowe” i spróbuje ponownie dziś (godzin nie podano). Do tej pory nikogo nie ma, a firma KurJerzy urzęduje do 15-tej… (oczywiście też bez sobót i niedziel). STANOWCZO ODRADZAM.

Kuba – 17 listopada 2014
Niestety uszkodzona przesyłka i brak kompetentnych osób.

Mikołaj – 29 maja 2014
Wysłałem rower w pudełku w którym go dostałem kilka miesięcy wcześniej, i podałem wymiary które były na etykiecie FedEx (oczywiście sprawdziłem je swoją miarką i wyszły ok). Po tygodniu dostałem maila że ich laserowy system sądzi że paczka jest szersza o 2cm więc stosują wagę wymiarową zamiast zadeklarowanej i muszę dopłacić 152 zł do przesyłki która oryginalnie kosztowała 52 zł. Koszmar !

kosta – 24 maja 2014
Wielki NEGATYW. Musiałem dopłacić prawie 150zl, ponieważ zawyżono jej wymiary i wagę. Wymiana mailami i dowodami nic nie daje. Naciąganie ludzi, oszuści. NIE POLECAM. Róbcie zdjęcia przesyłki z widocznymi jej wymiarami zanim oddacie ją kurierowi !

mzawit – 16 marca 2014
Z usług kurJerzy skorzystałem w grudniu, przesyłka umywalki na terenie Polski: 1.słaba komunikacja. 2.dodatkowe koszty 3. połamana umywalka – reklamacja przez KurJerzy to koszmar, mają w nosie załatwienie sprawy, reklamacja trwa kilka tygodni. Później odwołanie – brak informacji, kłamstwa itp. nie polecam !

Renata – 26 lutego 2014
Nie polecam absolutnie. Są nieuczciwi. Żądają dopłat do przesyłek. Płacąc za usługę nie wiesz ile realnie ona wynosi, bo potem przychodzi Ci do domu faktura z dopłatą do usługi. Jak najdalej od nich !!!!!

S2134 – 20 lutego 2014
Przesyłka z laptopem za 3,5 tysiąca została przez kuriera zostawiona na portierni. Pani z firmy tłumaczy ze kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę „pod adres” a nie do odbiorcy. A to, że pod tym samym adresem jest kilka firm to ich już nie interesuje. Kurier nawet nie zawracał sobie głowy tym, żeby się skontaktować. Zostawił przesyłkę nie mając żadnej pewności, że w ogóle jest we właściwiej firmie !!! KPINA i kiepski żart. Odradzam. Poczta polska jest pewniejsza.

gumk4 – 8 września 2013
Kurier w postaci bezczelnego i aroganckiego chłopaka, który stwierdził, że może wjechać tylko na 5 piętro, a na moje 7 już nie (winda działa), to jest kpina. Jeszcze śmiał pyskować.

PARA – 3 czerwca 2013
NIGDY WIĘCEJ Z „KURJERZY” Najpierw na ich stronie podają opłatę 43 zł. a potem żądają dopłaty 153 zł.!!!!!!!!! Początkowa opłata rośnie 4-rokrotnie.

dziurkacz – 31 lipca 2012
Nigdy więcej ! Nie dajcie się naciągać ! W przypadku jakichkolwiek problemów umywają ręce od odpowiedzialności, ponadto maksymalnie utrudniają odzyskanie pieniędzy za niewykonaną usługę oraz na każdym możliwym kroku zasłaniają się regulaminem. Brak kontaktu tel. skutkuje tym iż w razie niejasności przy kurierze trzeba wysłać maila i czekać na odpowiedz !

kakolluz – 3 kwietnia 2012
Mega nieodpowiedzialność, nie dość że paczka z Warszawy do Gdyni szła 7 dni, to jeszcze trafiła w takim stanie że nic już się z nią nie dało zrobić. Pogniecione opakowanie, cala brudna, okurzona, nawet po kartonach w środku było widać że ktoś nieźle musiał się z nią bawić. Coś niemożliwego !!! nie polecam nikomu…

Yasuda – 30 stycznia 2012
Niestety fałszywy kalkulator kosztów. Lubią doliczać mimo prawidłowych danych dodatkowe koszta i opłaty – wyjdą w następnym zamówieniu. Chaos. Cena i tak wyższa niż u innych. Dla zdeterminowanych. Na kuriera czeka się cały dzień mimo podanych godzin odbioru.

3 komentarze “Kurjerzy opinie”

  1. Ta firma to porażka. Nie umieją wypisać poprawnie faktury za usługę. Faktura nie ma NIPu odbiorcy.

  2. Nie polecam KurJerzy.pl
    Doświadczenie zgoła odmienne od poprzednich pozytywnych recenzji. Paczka była odebrana przez przewoźnika (PL-USA) po wielu moich osobistych interwencjach w oddziale. Dotarła z opóźnieniem do USA rozerwana, zamoczona i „rozkradziona”. Spedytor KurJerzy „umywa ręce”, choć z nimi zawarłem umowę ubezpieczonej przesyłę. Spedytor przerzuca swoją odpowiedzialność na przewożnika i „gra na zwłokę”. Bardzo negatywne doświadczenie z Tą firmą.

  3. Zamówiony towar zepsuty, nie działa. Brak kontaktu. Zaplaciłam 234 zł. Pomóżcie znależć nadawcę, w przeciwnym razie oddaje sprawę do sądu.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top