Erli opinie

Erli opinie


https://erli.pl/

Platforma sprzedażowa Erli staje się symbolem frustracji klientów i sprzedawców, z którymi boryka się przez opóźnienia w dostawach, trudności z reklamacjami oraz brak skutecznego wsparcia klienta. Negatywne o Erli opinie gromadzą się wokół problemów z komunikacją, opóźnieniami w realizacji zamówień oraz trudnościami w uzyskaniu zwrotów pieniędzy. Wraz z narastającymi problemami, reputacja Erli jako wiarygodnej platformy sprzedażowej znacząco spada, zmuszając klientów i sprzedawców do poszukiwania innych rozwiązań.

Problemy z platformą Erli

Analizując opinie klientów na temat platformy sprzedażowej Erli, można wysunąć kilka wniosków:

Problemy z odzyskaniem zwrotów
Trudności w anulowaniu zamówień i uzyskaniu zwrotów: Wiele opinii wspomina o trudnościach w anulowaniu zamówień oraz uzyskaniu zwrotów pieniędzy. Niektórzy klienci muszą wielokrotnie upominać się o zwrot środków, a nawet grozić interwencją policji czy prawników.

Utrudniony kontakt
Problemy z kontaktowaniem się z obsługą klienta: Wiele opinii wspomina o trudnościach w nawiązaniu kontaktu z platformą Erli w przypadku problemów z zamówieniami, reklamacjami czy zwrotami. Brak odpowiedzi na wiadomości czy telefony pogłębia frustrację klientów.

Znaczne opóźnienia
Opóźnienia i problemy z realizacją zamówień: Klienci skarżą się na opóźnienia w dostawach, otrzymywanie uszkodzonych produktów oraz brak reakcji ze strony Erli czy sprzedawców na zgłaszane problemy.

Brak jakości sprzedawanego towaru
Brak odpowiedzialności za jakość produktów: Klienci narzekają na otrzymywanie uszkodzonych lub niekompletnych produktów, a następnie na brak reakcji ze strony platformy Erli czy sprzedawców w sprawie reklamacji lub wymiany towaru.

Problemy sprzedawców na tej platformie
Trudności z wypłatą środków dla sprzedawców: Niektórzy sprzedawcy skarżą się na problemy z wypłatą środków ze swoich kont na platformie Erli, co prowadzi do frustracji i rezygnacji z korzystania z tej platformy.

Wnioskiem płynącym z sytuacji jest fakt, iż Erli boryka się z szeregiem kłopotów, zarówno po stronie klientów, jak i sprzedawców, co z kolei implikuje niekorzystne doświadczenia związane z procesem zakupów i sprzedaży na tejże platformie.

Erli opinie internetowe

Anna Kopala – 07 luty 2024
W dniu 28 złożyłam zamówienie na stronie ERLI i oczywiście zapłaciłam na co otrzymałam potwierdzenie mailowe.Termin dostawy zakupu na 1 lutego 2024 roku. Dwie paczki zostały dostarczone na pocztę, skąd w tym samym dniu zostały odesłane do nadawcy, ponieważ obie paczki miały ten sam numer przesyłki, a powinny mieć dwa różne ( taką informację otrzymałam od pracownika poczty). Mając taką informację od 2 lutego próbuję się skontaktować z firmą ERLI telefonicznie i mailowo – BEZSKUTECZNIE. Trzeba najpierw czytać opinie i dopiero zamawiać. Nigdy więcej zakupów w tej firmie szkoda zdrowia.

Katarzyna Kowalkowska – 30 sty 2024
Zamówiłam 2 taborety kuchenne. Dokonałam opłaty. Następnego dnia znalazłam lepszą ofertę i zamówiłam ponownie jednocześnie prosząc o anulowanie pierwszego zamówienia. Do dnia dzisiejszego nie ma konkretnego odzewu od erli.pl. Codziennie ponawiam prośbę i pytanie kiedy otrzymam zwrot gotówki prosząc jednocześnie o anulowanie zamówienia. Nie ma odpowiedzi.
Dzisiaj zrobiłam zwrot przez swoje zamówienie (którego nie anulowali) i otrzymałam odp. że mam odesłać towar (którego nie otrzymałam) a zwrot gotówki otrzymam pomniejszony o koszty dostawy. Ręce opadają. Chyba zapomnieli, że wg ustawy o ochronie praw konsumentów należy się zwrot całej gotówki łącznie z kosztami dostawy.

Paweł Rojczyk – 20 sty 2024
Kupiłem półkę prysznicowa ale niekompletna. Kontakt ze sprzedawcą tylko przez mail, żadnych konkretnych informacji. Brak jakiekolwiek chęci rozwiązania problemu. Ciągnie się to w nieskończoność a koszt produktu śmieszny. Szkoda czasu na rozmowę. Po informacji że mam już tego dość i chce by to sobie odebrali i oczekuje zwrot pieniędzy brak kontaktu.

Agnieszka Palusińska – 6 sty 2024
Witam zamówiłam zapachy Eyel.Za te produkty zapłaciłam blikiem w dn.27.12.2023
Termin otrzymania to 3.01.2024r. Niestety produktów nie otrzymałam a sprzedawca blokuje moje wiadomości w sprawie braku zamówienia.

Radoslaw – 3 sty 2024
Zamówiłem ze strony Erli.pl od sprzedawcy BRENNENSTUHL-2 listwę zasilającą. Otrzymałem uszkodzony produkt, reklamacja się udała lecz nie dostałem zwrotu kosztów wysyłki uszkodzonego produktu. Minęło dużo czasu i dalej jestem ignorowany przez Erli oraz sprzedawcę, zero kontaktu. Nie polecam.

Marta W. – 27 gru 2023
Brak kontaktu z erli, buty nike air kupione na erli od firmy Sneakers – rozwarstwiła się skóra po 2 miesiącach użytkowania! Reklamacja odrzucona! Masakra!

Dago – 28 gru 2023
UWAGA!!! sklep to oszuści. Pieniądze pobrane. Brak wysłania zamówionego towaru. Sprawa zgłoszona na policję.

Łukasz Sieczko – 23 gru 2023
Nie kupujcie z tego sklepu!! Wykonanie szafki do łazienki to tragedia, każdy jeden element jest uszkodzony, głupie klamki do szafeczki są porysowane!!!

Edyta Zoja Sadowska – 19 gru 2023
Zakup online robię od wielu lat w wielu miejscach i nigdy nie ma problemu z kontaktem z Dana platforma/ sklepem jeśli jest jakiś problem czy coś się opóźnią. Sprzedawca mówi że nie może zrealizować wielu zamówień bo wiesza się platforma erli. Przesłał mi zdjęcie. Z erli z nikim nie można się skontaktowac( potwierdzam) i nie można anulować zamówienia , a wysyłane wiadomości na czacie są bez odpowiedzi . Sprzedawca chce wysłać zamówienie dla mnie ale nie może. To jakieś nieporozumienie. Jeśli nie zwrócą mi pieniędzy ani nie dostanę produktu sprawę zgłaszam do biura ochrony konsumenta, teraz moge tylko poczekać ale już teraz widać że coś jest nie w porządku z tą platformą

Maciak – 17 gru 2023
Minął miesiąc. Nie dostałem zwrotu 1600zl za auto dziecięce. Miał to być prezent na urodziny. Sprzedawca twierdzi że otrzymałem przesyłkę. Paranoja. Jeszcze bezczelnie mówią że mam iść na policję. Sprawa trafiła do prokuratury.

Marek Szymczakowski – 17 gru 2023
Na Erli u sprzedawcy Progres 1 Kmiecik Przemysław zostałem oszukany na prawie 6000 zł. Dostałem zdewastowany sprzęt – laptop z obudową porysowaną i pozaginana tak, ze nawet z portu USB nie da się korzystać. Sprzedawca nie przyjmuje zwrotów, tragiczna obsługa. Sklep stracił w moich oczach jakąkolwiek wiarygodność dopuszczając do własnej platformy takiego sprzedawcę.

danuta – 13 gru 2023
Po przeczytaniu opinii o tej firmie i własnym nie miłym doświadczeniu: zamówienie przyjęte ,zapłata uiszczona , przesyłka nadana ,Kurier w drodze ,data przesyłki napisana i nagle wysyłka cofnięta żądam natychmiastowego zwrotu pieniędzy (przelewy są natychmiast a nie za trzy dni )albo zgłaszam to na policję. NIE ŻARTUJĘ

Katarzyna Knapik – 5 gru 2023
Nie polecam dla sprzedających !

Dariusz Fornalczyk – 4 gru 2023
Jakiś czas temu miałem konto na Erli. Zamknąłem. Po kilku miesiącach dostałem powiadomienie z windykacji iż zalegam kilka zł. Zapłaciłem. Poprosiłem o potwierdzenie iż jestem rozliczony. Dostałem odpowiedź, że jestem na zero.
Mija kilka tygodni i wysyła do mnie Erli o ponaglenia zapłaty zaległości już teraz 124zł. Masakra.
Omijać szerokim łukiem.

WeU Meble – 4 gru 2023
Złodzieje ! Sprzedawcy uważajcie na nich. Zawłaszczają sobie pieniądze ze zwrotów prowizji. Można sobie wykorzystać środki tylko na kampaniach promocyjnych, a nie można ich wybrać.

Artur – 1 gru 2023
Erli to jakaś ściema, żadnego kontaktu, możliwości złożenia reklamacji. Towar ponoć wysłany tydzień wcześniej jest nada w drodze. Nie polecam, lepiej dołożyć i kupić bezpiecznie na jakiejś popularnej platformie zakupowej.

Maciak – 28 lis 2023
Zwykli oszuści. zapłaciłem za auto 1600 zł. auta nie dostałem. sprzedawca twierdzi że zamówienie zostało zrealizowane i dostarczone. wszelkie moje interwencje związane z brakiem doręczenia przesyłki są do dziś bez żadnych odpowiedzi. musiałem sprawę kierować do sądu. zdecydowanie nie polecam a nawet odradzam

Sebastian Przedzienkowski – 23 lis 2023
Szkoda słów , jedno wielkie naciąganie. W żaden sposób nie chronią osób kupujących ani sprzedających . Dla mnie to wielkie oszustwo i mistyfikacja

Rafał – 21 lis 2023
Prowadzę sklep i jestem na kilku platformach sprzedażowych, założyłem też na ERLI i to był błąd.
Tak jak na innych wszystko działa dobrze, to na ERLI są problemy. Mam konto firmowe w REVOLUT i nigdzie nie ma z tym problemu, oprócz ERLI. Nie mogę wypłacić i odzyskać swoich pieniędzy. Nie będę dla jednej platformy zmieniał całej firmy. Moi dostawcy i ogólnie wszyscy mają nasz numer i dobrze się pracuje. ERLI ma problem. Rezygnuje z tej platformy, płakać nie będę i NIE POLECAM JEJ NIKOMU. Nie jest to platforma do normalnej pracy, marnuje swój czas. Polecam wszystkie inne platformy na których pracuje się normalnie.

Katarzyna – 11 lis 2023
Zamówiony okap nie działał prawidłowo (po włączeniu okapu jedyną opcją wyłączenia było odłączenie od prądu), po odesłaniu na gwarancje okap wrocił niekompletny. Dodam że sprawa ciągnie się od lipca do teraz. Kompletny brak zainteresowania ze strony sklepu i nie dostaliśmy wgl dokumentu potwierdzającego jakąkolwiek naprawe. Od tamtej pory sklep totalnie ignowuje wszystkie email, telefony, smsy. NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!!!!!!!!


Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top