Bikestacja opinie

Bikestacja opinie

https://www.bikestacja.pl

2022

Jarek Z – listopad 2022
Oferują towar którego nie mają,po 13 dniach czekania anulowałem zamówienie.

Grzegorz Łazuka – październik 2022
Zamówienie anulowane, ponieważ sklep sprzedaje produkty, których nie posiada i nie będzie posiadać na stanie. Czytając komentarze widać, że to częsta praktyka. Nie polecam!

Marcin Tomala – październik 2022
Anulowali mi 3 z 3 zamówień, bo sprzedają czegoś czego nie mają.

Marcin 28 sierpień 2022
…a ja nadal czekam. Zamówienie złożone 09.08. Ośmieszacie się

Wojtek 19 lipiec 2022
Dawniej, jeden z pierwszych sklepów gdzie szukałem części. Teraz – jeden z wielu praktykujących bałagan magazynowy. Kupiłem opony. Oczywiście zielony znacznik czyli na stanie. Po 5 dniach ciszy anulowanie zamówienia. Oczywiście zwrot kasy, ale jeszcze nie wpłynęła. Stracony tydzień czasu, zablokowane środki na co najmniej tydzień, nerwy. Może to nadal dobry sklep, ale zamawiając upewniajcie się co do dostępności towaru. Znaczniki można sobie…

Stanisław Wieczorek lipiec 2022
2 z 3 zamówień poniżej jakiejkolwiek krytyki. Pierwsze z nich, wg strony czas oczekiwania 3-5 dni. 5 dnia bez żadnego kontaktu ze strony sklepu po dodzwonieniu się dostałem informację, że hurtownia opóźniła wysyłkę i wyślą za kilka dni bez sprecyzowania ile w ogóle. Po próbie dogadania się i wymianie na rzecz, która była na magazynie (tańszy odpowiednik) owszem dostałem zamówienie szybciej, ale cena tańszej rzeczy została podniesiona, żeby kwota na fakturze się zgadzała i nie musieli zwracać mi pieniędzy.

Najnowsze z nich: po kilku dniach oczekiwania przyszedł automatyczny mail „TWOJE ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ANULOWANE” z treścią mówiącą jakie powody mogły to być (podane 2: brak przelewu lub braki w magazynie zewnętrznym). Zamówienie zostało opłacone, a produkt dalej na stronie wyświetla się jako dostępny, ale w wyższej cenie. Ze trony sklepu oczywiście całkowity brak informacji, a automatyczny mail wysłany już po godzinach otwarcia. Zdecydowanie nie polecam

Piotr G lipiec 2022
Na stronie informacja, że towar jest na stanie. Zamówienie złożone w pt o 15. We wt o 12 dzwonią, że towaru jednak nie mają ani na stanie, ani w hurtowni. Pieniądze zostały szybko zwrócone, no ale czas stracony. I to tak w sumie w stylu „dzień dobry, towaru jednak nie ma, nie nasz problem, zwracamy pieniądze i do widzenia”…

Mariusz Koziak czerwiec 2022
Sklep wystawił do sprzedaży towar , którego nie posiadał. Przyjął płatność za towar plus opłatę za przesyłkę. Następnie e-mailowo poinformowano mnie o tym, że transakcję anulowano.
To mogło się zdarzyć. Ktoś nie zaktualizował stanu magazynowego. Ale nie mogło się zdarzyć, że sklep zapomniał o zwrocie pieniędzy jakie ode mnie otrzymał. Absolutnie odradzam zakupy w tym sklepie.

Ksawery Czernicki czerwec 2022
Nie polecam sklepu. Wprowadzaja klientów w błąd. Inny towar kupujesz a inny się okazuje że kupiłeś.

Łukasz – 20 kwietnia 2022
UWAGA! Ten sklep to kpina z klienta, wystawiają do sprzedania produkty których nie posiadają,nie szanują czasu klienta,nie informują o braku towaru, kupiłem normalnie części rowerowe, przysłali mi potwierdzenie zamówienia i że jest w realizacji a gdybym sam nie zadzwonił do sklepu to bym czekał i czekał nie wiadomo na co, straciłem tylko trzy dni mojego czasu, radzę omijać szerokim łukiem ten pseudosklep, jest dużo bardziej profesjonalnych innych sklepów więc nie ma co tracić nerw robiąc zakupy w tym bo nigdy nie wiesz czy to co kupiłeś mają na stanie, nawet gdy jest opisanie jako “dostępne” to w tym sklepie to nic nie znaczy

K K luty 2022
To nie sklep to jakaś masakra, wystawiają towar którego nie maja trzymają kasę a potem to oddamy. Nie Polcem !!!!

Krzysztof 23 luty 2022
Masakra towar w promocji, którego nie ma. Brak kontaktu dopiero po upomnieniu się o towar stwierdzają, że brak. Nie Polecam

Bikestacja opinie 2021

Rafał Mazur 2021
Zamówiłem oponę na stronie za 201zł i opłaciłem zamówienie a po 2 dniach dostaje informację że jeżeli chcę otrzymać oponę musze dopłacić 48zł bo muszą ją ściągać z innej hurtowni. Jak dla mnie naciąganie ludzi, oczywiście zamówienie anulowałem i kupię oponę gdzie indziej.

Jakub Gładysz 2021
Do momentu płatności za zamówienie wszystko w porządku, dopiero potem wychodzi brak profesjonalizmu i jakiegokolwiek zarządzania sklepem internetowym. Brak jakichkolwiek informacji o czasie skompletowania zamówienia i wysyłki. Po kilku dniach wysłałem maila z zapytaniem na którego nie otrzymałem odpowiedzi. Po kolejnych kilku dniach otrzymałem zwrot pieniędzy przez PayU, również bez żadnego zawiadomienia ze strony bikestacja. Podsumowując straciłem około 2 tygodnie na oczekiwaniu na produkt, który z konkurencyjnego sklepu otrzymałbym w 2-3 dni. Nigdy więcej, nie polecam! Strona wygląda na porządną, ale dopiero sprawdzając opinie innych kupujących widać jej „jakość”

Aleksandra Tomczak 2021
Dlaczego nie należy oceniać książki po okładce i sklepu internetowego po „layoucie” strony.
Sklep sprawia wrażenie profesjonalnego i dobrze zaopatrzonego, ale jest to tylko wrażenie. Zakupiłam towar, po 3 dniach zostałam poinformowana, że towar jest ale w cenie o 30% wyższej niż na stronie. Zgodziłam się na zakup w cenie wyższej. Po następnych 2 dniach zadzwoniłam z pytaniem kiedy mogę spodziewać się dostawy.

Zapewniono mnie, że towar opuści magazyn dzisiaj. Kolejnego dnia otrzymałam telefon, że towaru nie ma i nie będzie wysłany. Przeprosiny ze strony sklepu oraz tłumaczenie się problemami z dostawami i dużą ilością zamówień niestety nie są pomocne i nie rozwiązują problemu żenująco niskiego poziomu traktowania klienta

Robert 30 czerwiec 2021
Zamówiłem część w sklepie internetowym z informacja o wysyłce 2-5 dni roboczych. Po 5 dniach roboczych zadzwoniłem zapytać co z przesyłką i dowiedziałem się że „niedługo wysyłają”. Po kolejnych 2 dniach ciszy kolejny telefon. Tym razem informacja z tłumaczeniami że nie było na hurtowni ale już idzie i wyślą za 3 dni. Po trzech dniach dostałem informacje mailowo że muszę czekać kolejne 5 dni. Sklep wystawia na sprzedaż części których nie ma i najwidoczniej nawet nie wie czy może mieć. Finalnie ponad 2 tygodnie od zamówienia do zwrotu środków. Gdyby nie moje telefony całkowity brak kontaktu ze strony sklepu. Odradzam zakupy.

Artur Orych – 11 czerwca 2021
10 CZERWCA 2021 Zamówiłem kasetę SHIMANO CS-M770. Przed zamówieniem telefonicznie upewniłem się czy towar jest dostępny. Zapewniono mnie, że tak i że na pewno będzie więc natychmiast opłaciłem. 11 czerwca niestety otrzymałem z bikestacja.pl e-mail z informacją o anulowaniu zamówienia ponieważ towar w hurtowni towar jest niedostępny. No cóż. Czekam na zwrot środków.

Łukasz – 11 maja 2021
Nie polecam tego sklepu. Dnia 23.04.2021 r. dokonałem zamówienia (opona i olej do łańcucha) dokonując płatności z góry w kwocie 265.39 PLN . Towar widniał na stronie jako dostępny od ręki. Po kilku dniach t.j. 27.04.2021 r. otrzymałem informacje ze sklepu, że zamówiony towar jest niedostępny i zamówienie zostało anulowane. Do tej pory (11.05.2021 r.) brak zwrotu środków, brak odpowiedzi na e-maile które wysyłałem, ponadto nie jestem w stanie dodzwonić się do sklepu, ponieważ nikt nie odbiera telefonu. Wygląda na to, że dopiero po zamieszczeniu negatywnej opinii ktoś raczy się ze mną skontaktować i zwrócić środki., jak miało to miejsce poprzednim razem.

Jeremi aka ErtYwek – 30 kwietnia 2021
Chciałbym coś powiedzieć o obsłudze klienta ale dostałem tylko jedną odpowiedź ze sklepu 2 dni po dopytaniu się o to czy zamówienie jest realizowane. Uznaję to za kompletny brak obsługi klienta. Zawartość tej wiadomości to: “Witam, Czekamy na dostawę odblasków bo nie mieliśmy wymaganej przez Pana ilości. W dniu jutrzejszym powinny do nas dotrzeć i możemy zrealizować zamówienie w całości. Proszę o dyspozycje oraz przepraszam za zaistniałą sytuację.” 30 kwietnia (w dniu otrzymania paczki) wysłałem informację o odstąpieniu od umowy sprzedaży i odesłałem paczkę do nadawcy. Zobaczymy co dalej.

Paweł – 18 stycznia 2021
Zakupiłem amortyzator RS Pike poprzez system ratalny. Dostałem oficjalne potwierdzenie, spisałem umowę, umowa została zaakceptowana, bank wysłał mi informację, że mogę odebrać towar. Zakup był oczywiście poprzez sklep internetowy. Czekałem cały dzień na jakąś informację o statusie zamówienia…nic. Napisałem prośbę o status na następny dzień…nic, napisałem drugą – otrzymałem info, że nie mają towaru i “załatwiają” anulowanie kredytu. To tyle.

Pisałem kolejne emaile, prośby i cisza. Sklep totalnie olewa klienta jeżeli jest jakiś problem, zero kontaktu, mega nieprofesjonalne podejście do tematu. Nie weryfikują stanów magazynowych a potem olewają klienta, który ma konkretny problem. Stanowczo odradzam zakupy, z takim podejściem nie wróżę dobrej przyszłości tej firmie.

TheMack – 15 stycznia 2021
Bardzo słabo z realizacja zamówienia i zerowa responsywność obsługi klienta.Nie wiadomo kiedy towar przyjdzie, a nawet czy mogole przyjdzie. Paczka rowerowa z Czech z innej firmy dotarła do mnie w 3 dni, tutaj na terenie Polski maja problem. Widząc inne komentarze, będzie tłumaczenie typu “przepraszamy za opóźnienie w dostawie – mieliśmy opóźnienie w dostawie zagranicznej” Jeżeli nie ma się towaru na stanie to się o tym informuje!!! Nie radze robić tu zakupów

Bikestacja opinie

2020

michal – 7 października 2020
Nie polecam. 3 tygodnie czekam na zamówienie i nie wiem czy w ogóle się doczekam. Wg strony dostępność sprzętu to 5-14 dni. Po tym czasie brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony sklepu Po 4 telefonach usłyszałem tylko, że: – sprzętu nie ma ale będzie do końca tygodnia (nie było) – tydzień później: sprawdzą i zadzwonią (nie zadzwonili) – dzień później: wyślą jutro (nie wysłali) – 2 dni później: oj, ale w sumie nie mamy tego w magazynie a kolega właśnie wyszedł…

W tej sytuacji nie wiem czy przesyłka w ogóle kiedykolwiek przyjdzie. Jedna sprawa to, że sklep sprzedaje przedmioty których nie jest w stanie sprowadzić w deklarowanym czasie. Druga to żenująco niski poziom obsługi i wprost robienie sobie jaj z klienta (tekst typu „wyślemy jutro” podczas gdy w ogóle nie mają tego przedmiotu i nawet nie wiedzą kiedy będzie)

Bartłomiej – 25 września 2020
Pierwszego zamówienia dokonałem w czasach „rozwijającej się pandemii” wiec pomyślałem, że każdemu może się zdarzyć nieterminowa dostawa itp. Jednak we wrześniu dokonałem dwóch transakcji. Pierwsza doszła szybko. Druga opłacona w tym samym dniu została pominięta i nie otrzymałem jej. Po interwencji okazało się, że produkty są niedostępne i mogą wysłać w następnym tygodniu. Sklep odradzam jeśli komuś zależy na sprawnej dostawie. Niestety znowu się powtarza, że przedmioty dostępne od ręki nie mogą być sprawnie dostarczone, a słowo przepraszam w sytuacji kiedy zaufaliśmy sprzedawcy i chcemy mieć zakupy na konkretny termin nie wystarczają. Brak odpowiedzialności po raz kolejny. Pracownik uważa za załatwioną sprawę mówiąc cyt. „możemy panu zwrócić pieniądze”.

Ryszard – 11 sierpnia 2020
14 lipca zamówilem i opłaciłem zakup towaru. Po próbie dodzwonienia się i dwóch e-mailach, po dwóch tygodniach otrzymałem przesyłkę, w której znajdował się towar inny niż zamówiony. Po interwencji e-mailowej i po kolejnym tygodniu zadzwoniła pani z informacją, że zamówiony towar otrzymam 10 sierpnia. 10 sierpnia otrzymałem przesyłkę, w której znajdował się towar …..inny niż zamówiony 14 lipca! Wysłałem e-maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i żądaniem zwrotu pieniędzy. Przez miesiąc nie otrzymałem towaru, który zamówiłem i za który zapłaciłem. Albo mam pecha, albo firma zatrudnia analfabetów.

MICHAŁ – 11 sierpnia 2020
Nie polecam zakupów w tym sklepie , zamówienie złożyłem w środę 05.08.2020 r kiedy na stronie widniało że wszystkie zamawiane rzeczy są dostępne na magazynie , po trzykrotnej rozmowie telefonicznej Pani informuje mnie że niektóre części są niedostępne czas realizacji masakra brak komunikacji klient-sprzedawca niekompetencja i amatorstwo.

Radek – 6 sierpnia 2020
Zamówienie na oponę nie zostało zrealizowane. Nawet mimo iż po tygodniu od złożenia zamówienia towar nadal był dostępny na stronie i możliwy do zamówienia (przesłałem im printscreen), moje zamówienie zostało anulowane Podana przyczyna to, originalna odp sklepu: „Niestety nie mamy na stanie tych opon – jest to nowy model na rok 2020 który będzie dostępny za kilka miesięcy.” – w lipcu model 2020 bedzie dostepny za kilka miesiecy? schwalbe nie daje rady? aż takie nagle ssanie jest na ich opony 🙂 ) Prawdopodobnie inny klient był ważniejszy ode mnie. Niepoważne i nieprofesjonalne podejście. Wolę centrumrowerowe.pl bo od nich zamówienie na tę oponę dostałem dzień po zamówieniu (około 22h)!

Krzychu – 5 sierpnia 2020
Zamówiłem rzeczy ze statusem dostępne na stronie, okazało się, że nie ma towaru, więc z części zamówienia zrezygnowałem i okazuje się że nie ma kolejnych rzeczy, obsługa sklepu obiecywała wysyłkę dwa razy. Żenada, nie polecam, chyba że ktoś ma czas czekać 3 tygodnie na zmówienie.

M.K. – 3 sierpnia 2020
Realizacja zamówienia trwała 6 tygodni. Strona sklepu pokazywała wysoką dostępność towaru po czym się okazało, że go nie ma. Inne pozycje z zamówienia okazały się 4 razy droższe niż cena prezentowana na stronie.

Marek – 23 lipca 2020
Słabo. 5 dni od zamówienia i nic. Zero odpowiedzi na moje wiadomości.

Krzysiek – 23 lipca 2020
Zrobiłem zamówienie na 200 zł dnia 9 lipca 2020 na www.bikestacja.pl. Dziś jest 23 lipca, nie mogę dodzwonić się do sklepu. Nie dostałem żadnych informacji co się dzieje z moim zamówieniem. Zaczynam tracić nadzieję, że odzyskam towar albo pieniądze.

Pebe – 23 lipca 2020
Kontakt @ oceniam na 1/10. W dniu planowanej wysyłki otrzymuję info, że koła będą miały 24 szprychy, bo nie ma opcji na 28, które kupiłem! Zgodziłem się na gorsze koła ze względu na czas! Prośba @ o dorzucenie zaworów tubeless umarła… Tyle zakupów u nich na allegro OK, a tu jeden bezpośredni przez sklep i taka ocena :/

Michał – 14 lipca 2020
Brak wywiązania się z deklarowanego terminu dostawy. Brak informacji o opóźnieniach. O fakcie opóźnienia w nadaniu przesyłki trzeba dowiadywać się dzwoniąc i pisząc, kiedy jest już po terminie dostawy. Brak proaktywnej komunikacji ze strony sklepu oraz działań zmierzających do przewrócenia satysfakcji.

Paweł – 10 lipca 2020
Nie wiem jaki prawem ocena tutaj to 4.9 bo obsługa i sposób realizacji transakcji to dno i parę metrów mułu. Po ponad tygodniu od zamówienia nie ma ani przesyłki ani aktualizacji statusu zamówiania. Kontakt ze sklepem w zasadzie nie istnieje. Choćby mieli coś i za pół ceny w porównaniu do konkurencji to i tak od nich nie kupię, bo pewnie i tak nawet nie wyślą a kasa się zamraża.

Fox – 7 lipca 2020
Sprzedają rzeczy, których nie mają na stanie. Przesyłka trwa ponad tydzień. Braki produktów w paczce. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!

Xbiker – 29 czerwca 2020
Towar zakupiony na raty w czwartek BOXXER 27,5, w poniedziałek dzwonie zapytać kiedy będzie, bo oczywiście brak jakichkolwiek informacji o zamówieniu…i tu niespodzianka NIE MA I NIE BĘDZIE- mówi Pani, a raty już są bank za towar zapłacił (to jest chyba wyłudzenie). Omijajcie ten sklep z daleka, ja jestem bardzo rozczarowany. Absolutny brak szacunku dla klienta ani krzty profesjonalizmu.

Paweł – 26 czerwca 2020
Towar zamówiony we wtorek po czterech dniach okazał się jednak niedostępny. Zamówienie anulowano.

Arnold – 5 czerwca 2020
Towar podobno dostępny (kilka sztuk) ale po zamówieniu nagle staje się nie dostępny nawet w hurtowni. NIE POLECAM

Michał – 22 maja 2020
Czekałem kilka dni produkt dostępny na stronie dostępny na Allegro. Po czym dostaję informacje że nie dostępny.

Michał – 22 maja 2020
Niestety, zawiodłem się po raz kolejny i mam mieszane uczucia. Kolejne zamówienie anulowane, poprzednie po części też. Mam nadzieję że uda się poprawić sprzedawcy

Sławomir – 19 maja 2020
Janusze biznesu. Po potwierdzeniu zamówienia, potwierdzeniu go oraz wysłaniu faktury wysyłają anulowanie, „bo źle się zaciągnęły stany magazynowe”. Zero kroków w stronę klienta mimo, że zaproponowałem alternatywne rozwiązania. Gorąco nie polecam.

Ponury – 18 maja 2020
Opona rowerowa 28 x 160 ( drutowa ) zapakowana w małej paczce pogięta poskręcana .Mechanik w serwisie rowerowym jak tą oponę zobaczył to powiedział – co za nieudacznik tak zapakował. dziadostwo -nie polecam tego sklepu.

Paweł C. – 16 maja 2020
Sklep nagle po 5 dniach poinformował mailowo o anulowaniu zamówienia, rzekomo z powodu niedostępności towaru, wcześniej dwukrotnie potwierdzając realizację. W tym samym czasie jednak oferował go nadal w wyższej cenie. Próby dodzwonienia się zakończyły się sukcesem po 4 dniach. Brak racjonalnego wyjaśnienia sytuacji. Obiecany kontakt zwrotny już nie nastąpił. Żenujące.

Pawel – 15 maja 2020
Nie polecam

Nie polecam – 1 maja 2020
Towar wysłany opóźnieniem, odpowiedź na email po dwóch dniach, opakowanie roweru na poziomie zaufaj

Arturro – 9 kwietnia 2020
Nie polecam tego sprzedawcy.Wysyłka dopiero po ponad tygodniu od zakupu. Zero kontaktu, obiecany gratis nie został załączony. Brak odpowiedzi na maile.

Maciek – 2 kwietnia 2020
Informacje o produkcie który „jest dostępny” marne. Wysyłka innego typu jest albo jednak nie. Pani odpowiedzialna za to odpisała OK.

Łukasz -14 lutego 2020
Zdecydowanie nie polecam. Po 12 dniach od dokonania zakupu nie otrzymałem przesyłki. Sklep nie odpowiedział na żaden e-mail, który wysłałem. Nie udało mi się także dodzwonić na podany na stronie numer telefonu. Wysłałem e-mail do Pana Rafała z opinią na temat działania jego firmy oraz tego jak traktują klientów. W kolejnej wiadomości wysłałem również formularz odstąpienia od umowy. Co ciekawe 30 min później dostałem informację o nadaniu zamówienia.

Po tym wysłałem do sklepu wiadomość, żeby nie wysyłali przesyłki i zwrócili mi pieniądze w związku z formularzem odstąpienia od umowy, który dostali. Niestety paczka i tak została wydana mimo mojej informacji, że i tak ją zwrócę bo towar kupiłem już w innym sklepie. Podsumowując, jeśli ktokolwiek chce być traktowany jak idiota oraz czekać przez wiele dni na zamówienie, za które zapłacił, to sklep Bikestacja to odpowiednie miejsce.

andrew – 23 stycznia 2020
Kupiłem kasetę oraz zebatkę w tym sklepie 12 stycznia 2020, zapłaciłem przelewem. Czekam 2 dni nic… Dodzwonić się nie sposób.. Nikt nie odbiera. Po 3 dniach dostaje email… wysyłam jeszcze raz potwierdzenie zapłaty. Dostaje paragon na 2 zakupione przedmioty. Teraz to pewnie formalność. Czekam kolejne dwa dni jest piątek… Nic… Piszę a-maila – nikt nie odpowiada. Dzwonię w Poniedziałek wreszcie ktoś odebrał.

No i oczywiście tak jak się spodziewałem – nie mają towaru a dokładnie kasety. Pytam jak to możliwe, że sprzedajecie towar, którego nie posiadacie??? Podobno z automatu wyszedł paragon 🙂 Mam obietnicę, że w kolejnym e-mailu będę miał informację o terminie dostawy. Okazuje się że mają kasetę ale inna niż zamawiałem. Odmawiam, rezygnuję z zakupu odsyłają część pieniędzy. Jestem zmuszony szukać kasety w innym sklepie. Nie polecam, nigdy więcej nic tam nie kupię.

Sprzedawca nieuczciwy, brak kontaktu – 13 stycznia 2020
Strata pieniędzy, zostałem oszukany przez brak informacji ze sprzedaż jest w opakowaniu zastępczym, a zdjęcia wstawione oryginalnego produktu.. Celowo kupiłem u tego sprzedawcy, chociaż gdzie indziej było taniej, mając nadzieję że kupuję oryginał.. Na wiadomości mailowe nie odpowiada

Po prostu skandal! – 1 stycznia 2020
Zero kontaktu z obslugą. Od 13 dni nie wiem, co dalej z moim zamówieniem. Pisałem do nich maila i od kilku dni odpowiedzi do niego nie dostałem. Naprawdę odradzam kupna jakiejkolwiek rzeczy w tym sklepie

Bikestacja opinie

2019

Radosław – 20 listopada 2019
Chamstwo, arogancja i wystającą z butów słoma. Tak po krotce można opisać obsługę sklepu bikestacja. Notorycznie pomylony towar, nirealne terminy dostawy. Nie polecam…

marek – 21 października 2019
Długi czas realizacji

Ewa – 25 września 2019
Nie otrzymalam 2 z 3 zamowionych produktow, a zaplacilam za calosc za pobraniem. Przyznzano mi racje, jednak do tej pory (minal tydzien od dostawy) nie ma zadnej informacji kiedy dotra brakujace produkty

Andriy – 23 sierpnia 2019
Zbyt długo czekałem zamówienia.

Lukasz – 20 sierpnia 2019
Kupilem zestaw opon schwalbe pro one i jedna opona popekala po kilku miesiacach i nie trzyma cisnienia pomimo normalnego uzytkowania. Dostalem informacje ze tak jest z TL i gwaracja tutaj nie dziala. Opona 200zl na kilka miesiecy, jakis bez sens.

LeserGD – 6 sierpnia 2019
Nieprofesjonalne podejście do klienta, brak odpowiedzi na maile, telefon odbierają po kilku/kilkunastominutowym wiszeniu na słuchawce. Informacja o dostępności produktów na stronie internetowej nie jest wiarygodna (status: dostępne na magazynie, prawie po dwóch tygodniach nie było pewności kiedy towar zostanie wysłany). Jedyny plus, to to że pieniądze po rezygnacji zamówienia wróciły następnego dnia na konto.

Rafał Wrożyna – 3 sierpnia 2019
Złożyłem dwa odrębne zamówienia części jednego dnia. W kolejnych dniach w odstepstwie jednodniowym otrzymałem odpowiedź: brak towaru. To kpina.

Niezadowolony kupujący – 22 lipca 2019
Zerowy kontakt. Reklamacje to koszmar. NIE POLECAM!

Paweł – 4 lipca 2019
Radzę omijać sklep świńskim truchtem. Od trzech miesięcy próbuję załatwić sprawę wadliweg licznika bezprzewodowego, korzystam z prawa rękojmi. Wysłałem już go raz , odesłali do mnie twierdząc że został sprawdzony przez ekspertów i działa, niestety fakty temu zaprzeczają i nadal jest to samo licznika nie da się korzystać gdyż na ekranie pojawiają się zniekształcenia( krzaki).Ze sklepu usłyszałem podpowiedzi abym zadzwonił do producenta i wyjaśnił z nimi sprawę.

Kontakt ze sklepem bardzo oszczędny, telefoniczny wręcz niemożliwy, po wysłaniu maila reakcja po kilku dniach. Standard obsługi w tym sklepie zatrzymał się w latach 90, na szczęście są inne sklepy które w należyty i zgodny z prawem konsumenta podchodzą do klientów. Stanowczo odradzam i przestrzegam. Paweł (bezprzewodowy licznik bion )

Mariusz – 20 czerwca 2019
Nie polecam! Zamówiłem towary w zeszły piątek, żeby doszły do mnie w ciągu tego tygodnia. 5 dni roboczych na realizację zamówienia, kiedy produkty oznaczone są jako dostępne to jest absolutne minimum. W normalnych sklepach wysyłka jest następnego dnia, a jeśli nie, to jest informacja w tej sprawie. Dodatkowo brak żadnego kontaktu ze sklepem, na infolinii nikt nie odbiera, na maile nie odpisują – odradzam!

Jakub – 20 czerwca 2019
Nie polecam. Zamówiłem towary oznaczone w sklepie jako dostępne. Po tygodniu, gdy nie nastąpiła wysyłka skontaktowałem się ze sklepem. Od razu odesłano mnie do regulaminu, że towary oznaczone na zielono mogą wysłać w terminie 7 dni. Wprowadzają celowo klientów w błąd tym samym. Ciągle mnie zwodzili co do terminu wysyłki. Ostatecznie nastąpiło to po prawie 3 tyg od zakupu. Nigdy już tam nic nie kupię. Nie tędy droga Bikestacjo. Straciliście klienta, który od lat robił u was zakupy.

Beata – 4 czerwca 2019
Fatalny sklep. Z przekonaniem ODRADZAM jakiekolwiek zakupy. Kupiłam pegi, które miały być prezentem dla dziecka. Były dostępne. Po tygodniu, kiedy nie było żadnej informacji o wysyłce zamówienia, zapytałam, co się dzieje i napisałam, że niepokoję się, bo to prezent na 1 czerwca. Całe szczęście, że sama się odezwałam, bo dostałam wtedy informację, że towaru jednak nie ma. I zaczął się żmudny oraz żenujący proces upominania się o zwrot moich własnych pieniędzy.

Maile, telefon, pani po drugiej stronie słuchawki, która zaśmiała się, gdy zapytałam, dlaczego pieniędzy nie ma jeszcze u mnie, skoro u nich zwrot podobno został zrobiony. BARDZO, BARDZO kiepsko to wygląda z każdej strony. Wpłata natychmiastowa, a zwrot za towar, którego nie było na stanie, po 2 tygodniach od zakupu. Na szczęście są inne sklepy rowerowe z internecie.

Piastowska – 24 maja 2019
Zdecydowanie odradzam sklep! Zamówiłem produkty, które były ze statusem „dostępne”. Po 3 dniach braku informacji o wysyłce zadzwoniłem do sklepu, gdzie dostałem informację, że jeden z zamówionych produktów nie jest już dostępny, a na kolejny „czekają”. Termin wysyłki przekładany był dwukrotnie, aż ostatecznie zamówienie (bez produktu którego się nie doczekałem i w konsekwencji z niego zrezygnowałem) dotarło do mnie po 1,5 tygodnia od zamówienia!

Przypomnę, że zamówiłem produkty dostępne. Dłuższy czas oczekiwania na dostawę mają chyba tylko paczki z Chin! Obsługa klienta fatalna – brak możliwości dodzwonienia się, szczątkowy kontakt mailowy, konsultanci nieuprzejmi. Ani raz nie usłyszałem słowa przepraszam, obiecana w rozmowie telefonicznej rekompensata niedogodności oczywiście do mnie nie dotarła. To pierwsze i ostatnie zakupy w tym sklepie!

Artur – 21 maja 2019
Obsługa tego sklepu to jest jakiś żart. Nie idzie się ani dodzwonić a kontakt mailowy jest bardzo ciężko i długotrwały Nie polecam. Na połączenie czekałem 6 minut po czy ktoś odebrał i się rozłączył, następne połączenie skończyło się olewczym zignorowanie mi prośby która okazała się możliwa do spełnienia (prośba było połączenie dwóch przesyłek)

jakub – 16 maja 2019
ZERO kontaktu. Zero informacji co z zamówieniem. Zero. Taką powinni dostać ocenę. 1 to za dużo. Omijać szeroko, szkoda czasu. Gdyby nie inny sklep niewiele brakowało bym nie wyrobił się mimo dwutygodniowego zapasu do wyjazdu.

Tomek – 12 maja 2019
Wystawiają faktury na zamówienia których nie są w stanie zrealizować (brak towaru nawet u dystrybutora). Po kilku tygodniach wystawiają jakieś faktury korygujące. Bardzo słaba komunikacja i nieprofesjonalne podejście do klienta.

Piotr – 27 kwietnia 2019
To nie był mój pierwszy zakup w tym sklepie i wcześniej wszystko odbywało się sprawnie. Tym razem zamówiony towar który miał status dostępny dotarł do mnie po 2 tygodniach. Faktura mailem przyszła następnego dnia a kiedy po 3 dniach mailowo zapytałem o towar w odpowiedzi napisali że wyślą jutro. Po kolejnym zapytaniu po kolejnych kilku dniach dowiedziałem się że dostawa do nich się opóźnia i znów magiczne JUTRO. Trwało 2 tygodnie, zero wyjaśnień zero przepraszam, tak wiec moja ocena też bliska ZERO. Jak ktoś chce szybko to nie polecam.

Piotr – 25 kwietnia 2019
Całkowity brak kontaktu, po około 10 dniach oczekiwania na wysyłkę odstąpiłem od umowy i już ponad miesiąc czekam na zwrot pieniędzy. Przed zakupem radzę poczytać fora rowerowe – aby poznać inne opinie kupujących nie polecam zakupów w tym sklepie.

Hary – 25 kwietnia 2019
Brak kontaktu z sklepem.Nie odpisuje na e mail.W swojej ofercie mają produkty których nie posiadają. Czekasz 2 tygodnie żeby dowiedzieć się że i tak produktu nie będzie. Żenada

Tomek – 22 kwietnia 2019
Paczka zle zapakowana,zero kontaktu ze sklepem,zawartość wylała się mi na schody,nie polecam!

zamówienie #100246759 – 29 marca 2019
Po 10 dniach od złożenia zamówienia i zapłaty za towar (towar ponoć na magazynie sklepowym) nie otrzymałem żadnej informacji, kiedy i czy zamówienie zostanie zrealizowane. Brak odpowiedzi na kilka wysyłanych wiadomości email a infolinia to jakieś żarty- można wysłuchać długi komunikat o polityce prywatności sklepiku jednak zaszczytu rozmowy z konsultantem nie udało mi się dostąpić. ODRADZAM WSZYSTKIM.

ajoleszek – 21 marca 2019
Bardzo długi okres realizacji zamówienia 7 dni – z sobotą i niedzielą 9 dni. Słaby kontakt ze sklepem. Zamówiłem smar SHIMANO Grease Do Główek Piast 50G – Otrzymałem białe pudełko bez naklejek, nie opisane z zawartością smaru o białym zabarwieniu. Kolor tego smaru powinien być inny, gdyż używałem go już wcześniej tylko w orginalnym opakowaniu. Ogólnie nie polecam tego sklepu.

Krzysztof – 18 lutego 2019
Towar zamówiłem 4 lutego. Oczywiście widnieje na stronie jako dostępny wiec pomyślałem, że problemu nie będzie i produkt dotrze do mnie szybko. Mijają dwa tygodnie i cisza. Na mój monit mailowy dostałem odpowiedz, że wysyłka nastąpi w 4-5 dni. Mija tydzień. Obecnie jestem na łączach z Panią w biurze klienta, która od godziny sprawdza na „magazynie” moją wysyłkę i ma oddzwonić. Po opiniach widzę, że nie jestem jedyny z tym problemem. NIE POLECAM !!!

Marcin – 14 lutego 2019
3 tygodnie czekałem na zamówienie. 3 razy usłyszałem ze przesyłka wyjdzie ,, dziś najpóźniej jutro,, finalnie zrezygnowałem z zamówienia i otrzymałem zwrot pieniędzy miałem już dość. Nie polecam sklepu

Aneta – 1 lutego 2019
Brak kontaktu, brak towaru. Dzisiaj mija 14 dzień od dnia złożenia zamówienia i zapłaty za towar, pomimo maili i telefonów – brak odzewu.

Bikestacja opinie

2018

Zbigniew – 27 listopada 2018
W lutym 2018 roku kupiłem w Bikestacja za pośrednictwem Allegro rower elektryczny Mifa , w sierpniu rower się zepsuł , sprzedawca Bikestacja poprosił żebym odesłał rower do serwisu Bikestacja , od prawie 3 miesięcy nie mam ani roweru ani zwrotu gotówki , sprawa zgłoszona do Allegro , oraz podjęte zostały czynności prawne, nie polecam .

Tomasz Prokopiuk – 12 listopada 2018
Nie polecam nikomu tego sklepu internetowego… sprzedają produkty których nie mają na stanie! Na zwrot pieniędzy też trzeba bardzo długo czekać! Omijajcie z daleka sklep bikestacja.pl…

rozgoryczony – 9 listopada 2018
Najgorszy sklep internetowy z jakim miałem do czynienia. Próbowałem zakupić 3 części które były w sklepie DOSTĘPNE (i nadal mają taki status). W skrócie po 10 dniach okazało się że nie maja ich i „czekają na dostawę”. Byli bardzo zwiwieni że ktoś może mieć pretensje o to że został OSZUKANY. W wielką łaską stwierdzili że oddadzą mi pieniądze (w taki sposób jak im będzie pasowało i oczywiście o żadnej rekompensacie z ich strony nie ma mowy). Nie usłyszałem nawet przepraszam za to że mnie okłamywali. W poniedizałek miną dwa tygodnie a ja nadal jestem bez części i bez pieniędzy (pewnie z tym zwrotem też kłamali).

Jarek – 3 października 2018
Zwykle sklep ma dobre opinie więc może ja miałem pecha: zamówienie – 3 produkty 27 IX – wszystkie na zielono dostępne do szybkiej wysyłki 1 X zero odzewu – wysyłam maila z zapytaniem co się dzieje 2 X zero odzewu – dzwonię – jakiś Pan (nie raczył się przedstawić) informuje że jeden produkt jest już nie produkowany – rezygnuje z niego, wyślijcie pozostałe dwa mija kilka godzin i dostaje maila – oczekiwanie na dostawę, wysyłka za 2-3 dni pytam mailem – dostawę czego? zero odzewu – dzwonię – czekam 7 minut nikt nie odbiera mailem rezygnuję z zamówienia NIE POLECAM

jaro_s_sr – 3 października 2018
Nagrałem film z otwarcia paczki. Taśma SHELTER pofalowana i poodklejana w wielu miejscach od papierowego podłoża. Pewnie klej w poodklejanych miejscach taśmy SHELTER już się częściowo utlenił i zanieczyścił. Pofalowane i poniszczone na krawędziach papierowe podłoże taśmy SHELTER. Taśma SHELTER do transportu została zawinięta niechlujnie i nieumiejętnie w byle jakie resztki kartonu, który został oklejony od zewnątrz byle jak taśmą pakową. Ogólnie wygląda to ” …jak psu z gardła …”. Zamówiłem dostawa kuriera – czas. Reklamacja złożona 27 września z prośbą o szybką reakcje – nie chcę takiej taśmy SHELTER koszt 78,99 zł. Cisza – brak kontaktu. Maskara. Nigdy więcej nic nie kupię w BIKESTACJI.

Janek – 20 sierpnia 2018
Zamówiłem w sklepie hamulec Magura MT4. Na stronie sklepu widniał jako dostepny po czym po weekendzie otrzymałem maila, że produkt jest niedostępny w sklepie ani u dystrybutora. Nie polecam

To oN – 13 sierpnia 2018
Czas realizacji miał być do trzech dni, po dwóch tygodniach dopiero nadano przesyłkę. Zero odzewu ze strony sprzedającego, nie polecam.

Carlos – 2 sierpnia 2018
Zdać gwiazdkę to za dużo! Niestety nie ma innego wyboru. Zamówiony towar był dostępny na stronie…. po 5dniach zadzwoniłem by zapytać co z moim zamówieniem się dzieje….. otrzymałem odpowiedź „środa, czwartej wysyłamy bo jest w innym magazynie” mijają te dni, dzwonię znówi słyszę „wtorek, środa wysyłamy bo od producenta przyjdzie” . W dzisiejszych czasach sprawa jest prosta w sklepie internetowym (Nie mam towaru to go nie sprzedaje) . Niestety przez ten sklep nie praktykowana i posypaly się całe moje plany na nadchodzący weekend. Odradzic ten sklep to za mało. Jutro znów będę dzwonił, pisał i domagał się swojego towaru!

Rafał niezadowolony – 2 sierpnia 2018
Porażające ale 20-07-2018 zakupiłem towar który był dostępny do dnia dzisiejszego nie otrzymałem. Wysyłałem maile z zapytaniem – 0 odpowiedzi Kontakt telefoniczny graniczy z cudem. Wysłałem prośbę o zwrot kosztów i odstąpienie od umowy – brak reakcji odpowiedzi zwrotu kasy. MASAKRA Ocena pakowania przesyłki wypełniona na potrzeby wysłania opini ponieważ przesyłka do dnia dzisiejszego nie dotarła.

Marek – 2 sierpnia 2018
Na stronie internetowej oferują produkty, których nie posiadają ani oni, ani ich dostawcy. Z przekazaniem tej smutnej informacji czekali 9 dni kalendarzowych (7 roboczych), pomimo zapisu we własnym regulaminie że towar wysylaja do 5 dni roboczych. Zwrotu pieniędzy jeszcze nie uświadczyłem. Dodzwonić się nie mozna, na maile nie odpowiadają. Omijajcie sklep szerokim lukiłu. Internet jest pojemny, w branży jest duża konkurencja. Warto też odwidzico sklepy stacjonarne. Bikestacja.pl na pewno nie.

dynek – 1 sierpnia 2018
Tragedia… zakupiłem tydzień temu towar będący na stanie i do tej pory nawet nie został wysłany… zero informacji ze strony sklepu… niestety odradzam, no chyba, że ktoś ma miesiąc żeby czekać na części do roweru…

womisz – 27 lipca 2018
zamówienie zostało zrealizowane (wysłane) dopiero po 2 tygodniach od złożenia i zapłacenia. Przy każdym produkcie był termin realizacji „do 5 dni roboczych”, artykuły dostępne. W trakcie realizacji wysyłałem kilka razy e-maile monitujące, za każdym razem była informacja, że „towar będzie wysłany dzisiaj do 16:00” i otrzymam informację. Oczywiście żadnej informacji nie było, a pracownik po kolejnej mojej interwencji ze spokojem stwierdzał, że „widocznie magazyn zapomniał wczoraj wysłać przesyłki”.

Zamówienie zostało zrealizowane po 2 tygodniach chyba tylko dlatego, że ostatniego e-maila przeczytał ktoś z kierownictwa sklepu. Poziom obsługi klienta żenujący, kontakt telefoniczny praktycznie niemożliwy na podany na stronie numer telefonu. Oszukiwanie klienta na porządku dziennym (prawdopodobnie nie maja towaru, a piszą, że jest dostępny). Nie będę robił już w tym sklepie zakupów ani nie polecam tego sklepu, wręcz omijać szerokim łukiem. Zaznaczyłem jedną gwiazdkę tylko dlatego, aby był ślad, w zasadzie powinno być zero.

Magda – 25 lipca 2018
Najgorszy sklep internetowy, z jakiego kiedykolwiek korzystałam! Kompletny brak kontaktu, nikt nie odpisuje na maile w sprawie zamówienia, nikt nie odbiera telefonów, nie da się uzyskać informacji na temat zamówienia, choć dawno już minęło pięć dni roboczych, jakie sklep sam zapisał w swoim regulaminie na dostawę! Naprawdę nie polecam.

pawello76 – 17 lipca 2018
Zamówienie złoże w Piątek. Do wtorku brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej o realizacji zamówienia. Nikt nie odbiera telefonu. Nie polecam. Omijać ten sklep.

CHMIELQ – 15 lipca 2018
Sklep w miarę ok, tylko szybkość wysyłki poniżej krytyki, zeby paczka szła do paczkomatu 5 dni to jakiś dramat. Nawet nie wystawiałbym tego negatywa, gdyby nie te pier powiadomienia i ciągłe maile z BIKESTACJI z prośbą o wystawienie opinii… Ostatnie zakupy w tym sklepie

Ania B. – 4 lipca 2018
Wystawiam najgorszą ocenę z możliwych, ponieważ zamówiony i opłacony towar okazał się niedostępny wbrew informacji na stronie. Mijają kolejne dni, a pieniędzy z powrotem nie dostałem, telefony są głuche, a na maile nie dostaję odpowiedzi. Co to za firma, która tak postępuje?

zabano1 – 3 lipca 2018
Po 15 dniach od dokonania zakupu, po wielokrotnych próbach kontaktu tel. i email, towaru oczywiście nie dostałem, dostałem fakturę korektę, ale jeszcze nie zwrot pieniędzy, zero wytłumaczenia, zero kontaktu.

shrekair – 25 czerwca 2018
Towar doszedł po 3 tyg, płatność zaksięgowana na drugi dzien od zamówienia, wszystkie produkty widniały jako dostępne od reki. Infolinia telefoniczna wiecznie zapchana ,1 dnia kontakt po 3 razy za kazdym razem po 4-5 w kolejce i po kilku minutach czekania brak kontaktu, miła pani mówi ze w razie potrzeby SZYBKI kontakt mailowy, na pierwszego maila z pytanie dostałem opowiedziedź po 4 dniach….

Kacper – 22 czerwca 2018
Odradzam, totalne olewanie klienta. Zamówiłem 2 produkty oznaczone jako dostępne, klocki hamulcowe shimano i stojak do roweru. Zapłaciłem od razu przez szybki przelew. Przez 4 dni sklep nie kontaktował się ze mną, status zamówienia „przetwarzam” . Po 4 dniach dostałem wiadomość, że czas realizacji zamówienia przedłuży się do 6-9 dni, więc poprosiłem o anulowanie zamówienia. Przez kolejne 2 dni zero odpowiedzi ze strony sklepu. Czekam nadal, pieniądze na ich koncie.

dimas – 21 czerwca 2018
Zamówienie złożone 09.05. 2018, towar widniejący na stronie jako „dostępny w ciągu 1-2 dni” Dzisiaj jest 21.06.2018, a zamówienie nadal ma status „przetwarzam”. Dodzwonić do sklepu się nie idzie, nikt nie odbiera telefonu. Nikt nie odpowiada na maile.

Ania Miłkowska – 18 czerwca 2018
Brak przesyłki. I co teraz ? Nikt nie odbiera telefonów. Kasa przepadła. Towaru brak.

Omijać szerokim łukiem -18 czerwca 2018
Nigdy nie poleciłbym nikomu, nawet wrogowi, sklepu bikestacja.pl. Beznadziejny, ale literalnie bez-na-dziej-ny kontakt i fatalna obsługa zamówienia. Mówiąc najprościej, musiałem dopraszać się o szczątkowe informacje, prosić o wysłanie z góry opłaconego zamówienia, a pracownicy ze sklepu bikestacja z łaską albo odpisali na email albo nie, w zależności od nastroju, a nawet jak już odpisali to byle co, bo i tak mijało się to z prawdą. Na infolinie nie ma co dzwonić, bo pracownicy i tak oszukują mówiąc, że „zamówienie wyjdzie już jutro”, ta jasne.

Myślałem, że po prostu chcą mnie oszukać i zaczynałem wątpić czy w ogóle ich celem była realizacja mojego zamówienia. Dałem 5 gwiazdek za jakość zapakowania przesyłki, bo akurat tu nie ma co się czepiać. Reszta jakby się dało byłoby minus 5. Może miałem pecha, ale do tej pory nie spotkałem się z tak beznadziejnym sklepem internetowym, nie chcę mieć z nimi nic wspólnego.

Robert – 14 czerwca 2018
Towar dostępny w ciągu 1-2 dni, nagle zmienił się w mailu „z regulaminowych 5 dni” na 9 dni. Kpina z taką obsługą klienta. Pokusiłem się o parę złotych oszczędności. Wstyd. Jedyne pocieszenie, że na towar czekam … na razie tydzień. Zobaczymy jak dalej.

Paweł – 14 czerwca 2018
Po trzech dniach od złożenia zamówienia napisali mi że system błędnie oznaczył oponę z mojego zamówienia jako produkt dostępny i ze na dzień dzisiejszy nie posiadają już tego produktu w magazynie ani u dystrybutora. Zamówienie składało się z kilku produktów zapytali się czy realizować zamówienie bez niedostępnego produktu. Odpisałem że tak czekam już dwa tygodnie i nic.

Roman – 8 czerwca 2018
Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sklepem. Pisza maile, nie udzielaja ZADNYCH odpowiedzi. Telefon nie odpowiada. Czekam na zamowienie od 28-05-2018. Podejrzewam, ze handluja towarem, ktorego nie maja na magazynie. Zdecydowanie nie polecam… Tylko dla ryzykantow…

karol – 6 czerwca 2018
brak kontaktu, nie odbieraja telefonów, na maile nie odpisują, przesyłka opóźniona bez podania przyczyny, nie dotarła

DAREK856 – 5 czerwca 2018
Zdecydowanie odradzam Bikestacja. Zamówienie złożone 28 maja nie dotarło do mnie a mam 5 czerwca. Zero kontaktu ani wyjaśniającego dlaczego wysyłka się opóźniła ani telefonicznego. Mimo wielu prób skontaktowania się ze sklepem i łacznie wykonania 10 połączeń (sygnał zajętości ) nie powiodło się nawiązanie połączenia. To już drugi zakup z Bikestacja który nie dotarł. Pierwszym była masa części rzekomo dostepnych a paczka dotarła do mnie po 3 tygodniach. Mimo upływu 10 lat od zamówienia pierwszej felernek paczki jakość ich usług pozostawia wiele do życzenia na dzień dzisiejszy. Mamy 21 wiek a oni sa zacofani niemiłosiernie

Jakub – 4 czerwca 2018
ABSOLUTNIE ODRADZAM. Obsługa klienta to fikcja. Stany magazynowe także. W poniedziałek 14 maja 2018 zamówiłem na stronie korbę. Zarówno wtedy jak i dziś ma ona oznaczenie dostępności „zielone” (produkt dostępny – jak głosi podpowiedź). Zamówienie opłaciłem natychmiast poprzez system payU. I w mojej ocenie na tym moje obowiązki, jako kupującego, się zakończyły. Nastąpiło cierpliwe oczekiwanie. Cierpliwości starczyło mi do piątku. Wtedy postanowiłem dowiedzieć się telefonicznie o losy mojego zamówienia. Po wykonaniu łącznie 12 prób połączenia telefonicznego (co łącznie trwało prawie 2 godziny) udało mi się wreszcie połączyć z pracownikiem, którego jedyną propozycją było, że się dowie i oddzwoni. Nie dałem wiary w to zapewnienie i zażądałem anulowania zamówienia.

Dosłownie po chwili dostałem maila z paragonem korygującym, który potwierdziłem jednocześnie podsyłając mój numer konta. Dziś jest 4 czerwca. Od dwóch tygodni śmigam już na korbie od konkurencji (wyszło nie tylko szybciej ale i taniej!), a zwrotu ani widu ani słychu.Regulamin payU wspominał o terminie 14dni, ale status mojej transakcji w payU się nie zmienił, więc to sklep wciąż obraca moimi pieniędzmi. Dziś także podejmowałem wielokrotne (11 razy) próby dodzwonienia się. Bezskuteczne. Także na ten moment od trzech tygodni moje finanse, nerwy i cierpliwość są przez Bikestacja wystawiane na próbę. Nie życzę takich doświadczeń nikomu i tym samym szczerze odradzam zakupy w tym „sklepie”.

Tomasz Pawłusiewicz – 28 maja 2018
Zamówienie złożone 12.05. 2018, towar widniejący na stronie jako „dostępny w ciągu 1-2 dni” – dzisiaj jest 28.05, a zamówienie nadal ma status „przetwarzam”. Dodzwonić do sklepu się nie idzie, nikt nie odbiera telefonu.

Sumire – 28 maja 2018
Zamówienie nie zostało realizowane w ciągu dwóch tygodni. Na mail do obsługi klienta nikt nie odpisał.

Marek – 23 maja 2018
Czekam na zamówienie przeszło 3 tygodnie. Raz nawet dodzwoniłem się jakimś cudem do obsługi sklepu. Facet miał sprawdzić co się dzieje i oddzwonić. Nie oddzwonił. Napisałem maila zero reakcji. Przedmiot w dalszym ciągu widnieje na stronie jako dostępny od ręki. Porażka. Nie polecam.

Tomasz – 19 maja 2018
Zdecydowanie nie polecam tego sklepu i nie wiem, co mnie podkusiło, aby tam złożyć zamówienie, ale stało się. Towar wybrany dostępność zielona, więc myślę sobie fajnie w przeciągu max 2 dni będzie i mnie, więc konto założone i 11.05.2018 o 00:25 zamówienie poszło, 15.05.2018 zdzwoniłem i poinformowano mnie, że wysyłka będzie w środę 16.05.2018, i na tym kontakt się urwał mamy 19.05.2018, a w systemie przy zamówieniu dalej wisi „przetwarzam” na emaila nikt nie raczy odpisać, dzwonienie tez bez sensu, bo od 2 dni nikt nie odbiera. Szkoda nerwów i czasu, rezygnacja wysłana teraz tylko odzyskać pieniądze.

Bajerek70 – 18 maja 2018
8 dni temu zamówiłem dwie opony do rowru 700×50 i od razu zapłaciłem , dostałem paragon mailem i na tym skończył się jakikolwiek kontakt z tym sklepem. Towaru oczywiście nie dostałem, telefonów nikt nie odbiera i na maile nie odpowiada . Nawet wrogowi nie poleciłbym tego sprzedawcy , zostałem oszukany nie wiem czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy. Zastanawiam się również skąd mają oni tyle pozytywnych opini pewnie sami sobie je wystawiają żebym żeby zwabić takich naiwniaków jak ja.

Paweł – 11 maja 2018
Ogólnie… strata czasu. Towar zamówiłem w poniedziałek ok 11:00, oznaczony przez sklep jako dostępny. Nie otrzymałem go w ogóle, ponieważ w piątek okazało się, że go nie ma i nie da się go zamówić. Pomimo codziennego (od poniedziałku do piątku) dzwonienia i wysłania maila nie udało mi się skontaktować ze sklepem. Po pięciu dniach ktoś łaskawie postanowił mnie poinformować, że nie zrealizują mojego zamówienia (chociaż wcześniej dostałem mailem paragon).

Straciłem czas ufając tej firmie i wysyłając im z góry pieniądze. Żadnej rekompensaty. Usłyszałem tylko „no, zwrócimy pieniądze”… Co jednak z czasem? Propozycja towaru zastępczego nie trafna. Na pewno już nie zrobię zakupów w tej firmie, chociaż kupiłem już u nich parę rzeczy. Zimą, żeby dostać zamówiony towar, trzeba było wykonać parę telefonów, żeby ktoś odebrał i oznajmił że jutro wyślą, chociaż minęło już kilka dni. Nie polecam. Groteska.

Radzio – 30 kwietnia 2018
Przesyłka nie została jeszcze zrealizowana minęły 3tyg. Pisanie maili i telefony nic nie dają, nie idzie się dodzwonić nikt nie odbiera telefonu. Najgorszy internetowy sklep rowerowy z jakim miałem do czynienia. Nie polecam.

novszy 26 kwietnia 2018
Totalna porażka. Towar wyświetla się jako dostępny a po dokonaniu zamówienia otrzymałem wiadomość, że termin realizacji może się wydłużyć do 6-9 dni. Nie widziałbym w tym problemu, gdyby nie fakt, że upłynęło już ponad 3 tygodnie. Zniecierpliwiony zacząłem dzwonić i pisać dzień w dzień i ciągle słyszę lub czytam, że były problemy ze sprowadzeniem towaru, ale już jest i zostanie wysłany do mnie jeszcze dzisiaj. Takim sposobem minął kolejny tydzień i nadal nic nie zostało do mnie wysłane. Kompletny brak szacunku dla klienta. ODRADZAM !!!!! Drugi raz dałem się złapać, ale na 100% ostatni.

Tomek – 22 kwietnia 2018
Zamówione 26 marca, zrezygnowałem 20 kwietnia… Po tygodniu jak ktoś raczył odebrać telefon zapewnił mnie, że paczka wyjdzie dzisiaj, nie wyszła. Obstawiam, że nawet nie sprawdził bo nie chciał nr zamówienia i zajęło mu sekundę znalezienie mnie po nazwisku… Mija tydzień i ktoś dzwoni, że korby w zamowionym kolorze nie ma i czy może być inna. Oczywiście że może, ale szkoda że moje zamówienie ktoś zaczął realizować po 2 tygodniach. Oczywiście wszystkie zamawiane towary dostępne. Korba ma być w ciągu 3 dni, po kolejnym tygodniu i kilku próbach dodzwonienia się rezygnuję z zamówienia.

Oczywiście mailowo dostaję zapewnienie, że ta korba będzie już jutro ale minęły 3 tygodnie, zrobiło się ciepło a rower stoi. Czytając opinie na forach spodziewałem się, że może to potrwać tydzień- dwa. Trzy tygodnie to jednak mój limit. Telefonu nie odbierają, kłamią na temat wysyłki i czasu realizacji a zmiana w zamówieniu równa się korektą faktury na „zero” i wystawieniem nowej… W sumie mam od nich 2 faktury i 2 korekty a nic nie kupiłem. Faktur w sumie wysłali kilka, bo pierwsza doszła pusta- jakieś problemy z systemem.

Dla mnie dno, olewanie klienta i jakaś totalna nieodpowiedzialność. Ja rozumiem potrzebę zamówienia towaru i związany z tym dodatkowy czas, ale jak się biorą za to 2 tygodnie po jego złożeniu to sorry. Na maile odpowiadają z reguły następnego dnia, ale w większości spraw trzeba wysłać dwie wiadomości, bo chyba mają tam taki bałagan, że nikt nie ogarnia. Tak niezadowolony ze sklepu internetowego to jeszcze nie byłem.

Jarek – 14 kwietnia 2018
NIE POLECAM. u mnie identyczna sytuacja jak u innych tyle ze moje zamówienie nadal nie dotarło. Dzwoniłem już dwa razy i pan na infolini powiedział cytuje: „kurde mamy opóźnienie na magazynie ale wyślemy w piątek”. Dziś jest sobota a potwierdzenia wysyłki nie otrzymałem. MASAKRA.

Andrzej – 12 kwietnia 2018
Rzeźnia, najgorszy znany mi sklep w galaktyce. Towar zamówiony 5 marca 2018 za kwote bliką 2000zł. Po dokonaniu wpłaty (payU wiec realizacja natychmiast) zero kontaktu. Maile pozostają bez odpowiedzi, telefonów nikt nie odbiera. W końcu poprawie miesiącu, gdy wysłałem żądanie dostarczenia towaru lub zwrotu pieniędzy, zadzwonił pracownik sklepu, że wysyłają część zamówienia, bo nie mają wszystkiego. Część zamówionych produktów dotarła, reszta miała być wysłana 4 dni później. Jednak znów nie została wysłana, znów nie da się dodzwonić, na maile nikt nie odpowiada.

W końcu zażądałem natychmiastowego zwrotu pieniędzy za niedostarczone części, to odpowiedziano mi, że części zostaną wysłane tak szybko jak to możliwe (czyli nie wiadomo kiedy, może za miesiąc, może za dwa). Ostatecznie straciłem cierpliwość i wysłałem zerwanie umowy i żądanie zwrotu pieniędzy. 12 kwietnia, czyl;i półtora miesiąca po zamówieniu pieniądze wróciły na konto. Odradzam zakupy w tym zdezorganizowanym tworze, szkoda nerwów.

PypcKomp – 10 kwietnia 2018
Nie Polecam! Do czasu zamówienia kontakt ze sklepem był na świetnym poziomie, lecz gdy złożyłem zamówienie – nagle kontakt się urwał. Dopiero po telefonicznym DOBIJANIU się ktoś odebrał. Przesyłka szła przez dwa tygodnie mimo że miała dojść następnego dnia. Od konsultanta dowiedziałem się iż paczka nie została wysłana bo połowy zamówionych produktów niema. Wreszcie następnego dnia dowiedziałem się, że mogą mi wysłać same tarcze hamulcowe. Po kilku dnach bez postępu w kompletowaniu pozostałych produktów – zrezygnowałem z zamówienia i zamówiłem w innym sklepie. ZDECYDOWANIE ODRADZAM JEŻELI KTOŚ CHCE OTRZYMAĆ PACZKĘ W PRZECIĄGU MIESIĄCA!!!

Kosa01 – 9 kwietnia 2018
Zamówienie złożone 14 marca 2018.Po dwóch tygodniach telefon, że umknęło obsłudze moje zamówienie, ale sprzet jest już szykowany ( 29 marca) 9 kwietnia : sklep nie może znaleźć ponownie zamówienia.Niestety, w między czasie poleciłem sklep znajomemu. Również i to zamówienie zostało olane. Z całą pewnością NIE P O L E C A M.

serbitar – 6 kwietnia 2018
Ta firma to ZART !!! Przesylka dotarla do mnie po 2 tygodniach mimo ze zamawialem kurierem co mialo trwac 1-2 dni.Do sklepu nie sposob sie dodzwonic,na maile nie odpisuja,dopiero po grozbie zgloszenia do allegro raczyli odpisac ze wysla paczke w piatek pomimo ze byl dopiero wtorek a juz od tygodnia czekalem na przesylke.Tak fatalnego traktowania klienta jeszcze nie doswiadczylem.Odradzam wszystkim robienie zakupow w tym sklepie.Ja napewno juz nic tam nie kupie bo szybciej dotrze paczka z chin niz kurierem z tej firmy!

Wojtek – 5 kwietnia 2018
Niestety ale ze szczególną mocą muszę odradzić zakupy wszystkim. Przesyłki przychodzą po kilkunastu monitach telefonicznych i mailowych. Żeby to stało się raz mógłbym sądzić że to tzw. „wypadek przy pracy” lub „jeśli ktoś coś robi to może się pomylić”, ale to moje kolejne zamówienie, które doszło z opóźnieniem miesięcznym a kolejne od 22.03. cały czas ma status „przetwarzanie”. Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie. Chyba że chcecie artykuły otrzymać na zakończenie sezonu rowerowego. ODRADZAM!!!

Piotr – 4 kwietnia 2018
Hej Wszystkim! Zdecydownie nie polecam! Kupilem opone 21.03 a dnia 4.04 dostalem wiadomosc ze opona dzis zostala nadana! Proby kontaku telefonicznego nie powiodly sie , telefon zajety lub nikt nie odbiera! Emailowo z p. Klaudia Z. poprosilem o anulownie zamowienia po tym jak dowiedzialem sie ze z regulaminowych 5 dni bedzie ok. 6-9 opoznienia. Jak witac anulownie zamowienie nie powiodlo sie i opona ktora nie jest mi juz potrzebna dotrze niebawem! NIE POLECAM!!!! Piotr

kimii – 4 kwietnia 2018
po dziesięciu dniach oczekiwania moje zamówienie dalej było na etapie realizacja.Nie polecam!!!

Maciek – 31 marca 2018
Jakość obsługi jest porażająca. Złożyłem w sklepie zamówienie 27.02.18. Do obsługi klienta napisałem maila 08.03.18. Dnia 09.03.18 dostałem odpowiedź mailową, że moja paczka zostanie wysłana w tym samym dniu. 14.03.18 ponownie skontaktowałem się z obsługą klienta, w sprawie terminu dostarczenia przesyłki. Poinformowano mnie, że przesyłka jeszcze nie została wysłana. Być może zostanie wysłana 15.03.18 bądź w następnym tygodniu koło wtorku

Frankie – 29 marca 2018
Żadnej możliwości kontaktu. Na maile nie odpowiadają. Nikt nie od odbiera telefonów. Mimo wcześniejszych zakupów w tym sklepie na kilka tysięcy to chyba jego koniec. Niestety tak się nie traktuje klientów w obecnych czasach. A każdy zadowolony klient może przysporzyć 3 kolejnych. Niezadowolony za to odstręczy ok. 10. Więc czy to się opłaca?!

Damian – 28 marca 2018
Gorąco nie polecam. Brak towaru i pieniędzy. Próba kontaktu praktycznie niemożliwa. Na maila odpowiedziano mi po 3 dniach. Raz udało mi się dodzwonić. W mailu i w rozmowie telefonicznej podano dwa różne powody braku realizacji zamówienia. Następnie brak kontaktu. Daję jedną gwiazdkę tylko dlatego bo mniej się nie da.

Gosia – 27 marca 2018
Przed złożeniem zamówienia radzę zadzwonić (choć dodzwonić się nie było też od razu tak łatwo) i upewnić się, że artykuł jest dostępny, gdyż po otrzymaniu maila z potwierdzeniem, że moje zamówienie jest skompletowane i czeka na wysyłkę, po tygodniu oczekiwania dowiedziałam się(z własnej inicjatywy), że jednak towaru nie ma i nie będzie. Strata czasu i nerwów, nie polecam.

Korneliusz M. – 16 marca 2018
To już nie pierwsze negatywne doświadczenia z tym sklepem, kilka razy prówałem coś od nich kupić i kończyło się problemami – albo ciągłe wydłużanie czasu dostawy albo anulowali moje zamówienie, bo okazywało się że nie mają towaru na stanie. Obecnie od ponad 3 tygodni nie mogę doczekać się zwrot po odesłaniu towaru i odstąpieniu od umowy z Bikestacją (bo zakupiony towar w końcu otrzymałem, ale było już za późno, więc kupiłem gdzie indziej. Na próby kontaktu z mojej strony nie odpowiadają, na szczęście płaciłem przez PayPal, więc powinno być mi łatwiej odzyskać pieniądze.

Zawiedzenie – 16 lutego 2018
Kompletny brak szacunku dla osoby oczekującej przesyłki. Zgodnie z regulaminem towar miał być przesłany do 5 dni, minęło już 10 dni i wciąż nie jest. Oczywiście sklep nie poinformował sam o tym fakcie, tylko trzeba pisać maile z zapytaniem. Z prezentu urodzinowego dla męża wyszła lipa. Dobrze, że wybrałam opcję za pobraniem więc anuluję zakup.

2017

UWAGA!!! – 28 listopada 2017
Przez ponad 1,5 tygodnia otrzymałem jedynie potwierdzenie złożenia zamówienia mimo, że wszystkie produkty były oznaczone jako dostępne. Na prośbę o podanie daty dostawy już mi nie odpisano, więc zrezygnowałem z zamówienia (na szczęście było za pobraniem). ODRADZAM, chyba, że ktoś ma za dużo czasu i pieniędzy.

grobo – 7 sierpnia 2017
Obsługa żenująca. Kłamią – na pytanie o hamulce BR-M8000 (rok produkcji 2017) odpowiadają, że mają, a wysyłają z 2015 roku. (do tej pory nikt nie przeprosił) i nie widzą w tym problemu. Kłamią, że u dystrybutora nie ma hamulców z 2017 r., a SP odpowiedziało mi, że takowe posiadają. Problem z uzyskaniem faktury – wmawiają, że chciałem paragon – prawdopodobnie robią na złość, ponieważ odesłałem im te hamulce. Szkoda nerwów. Nie polecam. W innych sklepach też są podobne ceny, a już na pewno obsługa nie jest tak żenująca.

Jugg – 16 czerwca 2017
Siodełko kupione 9 czerwca, wpłata przez Payu natychmiast. Mija tydzień, dzwonię do sklepu, okazuje się, że towar kurierem zostanie dziś wysłany 16.06. Jakieś żarty. Nie kupujcie w tym sklepie, no chyba, że wam się nie spieszy….

JM1 – 4 kwietnia 2017
Sklep nie zrealizował zamówienia choć minęło już 9 dni, a towar mieli na magazynie. Ignorują wiadomości e-mail.

Michał – 18 lutego 2017
Zamówiony produkt do mnie nie dotarł. Dzwoniłem kilkukrotnie w przeciągu 20 dni, w celu uzyskania wyjaśnień. Za każdym razem dostawałem informację, że gdy przesyłka zostanie zlokalizowana, ktoś ze sklepu się ze mną skontaktuję – nie nastąpiło to. Towar otrzymałem dopiero po ponownym zamówieniu.

nuzz – 17 lutego 2017
Stany informujące o posiadaniu w sklepie towaru są w mim przypadku niestety zazwyczaj nieprawdziwe, co skutkuje bardzoooo dłuuugim czas realizacji zamówienia lub rezygnacja z powodu braku możliwości dostarczenia zamówienia. Aktualnie mija 11 od złożenia zamówienia i nadal zgodnie z informacja firmy pocztowej nie zostało ono wysłane (mimo informacji od sklepu ze wydłuyż się do 6-9 dni w ramach przeprosin kod rabatowy na darmową przesyłkę w przyszłości).

avanturnick – 13 stycznia 2017
TRAGEDIA! Wg opisu towar jest na stanie. Zamawiam, płacę od razu. Po kilku dniach roboczych dzwonię się dowiedzieć, gdzie jest paczka. Gość mi mówi, że jednak nie mieli tego na stanie i muszę poczekać. No jaja! Ale dobra – to czekam. podano mi termin kiedy mogę sie spodziewać paczki, ucieszony widzę maila od sklepu – czytam, a to mail o anulowaniu zamówienia! I zwrot kasy za transport – nie całości, tylko za transport.

No to dzwonię jeszcze raz, słyszę od pracownicy, że ona nie wie co się dzieje z moim zamówieniem. Oddzwaniają i mówią, że to tylko zwrot kosztów przesyłki, za to, że musiałem czekać, i że paczka do mnie wyjdzie…. JUTRO!! Czyli: – fałszywe podanie stanu magazynowego – przesunięcie terminu którego i tak nie dotrzymano – jakieś dziwne maile wprowadzające w błąd – na infolinii pracują chyba studenci za najniższą krajową, i taka też jest obsługa

Jurek – 3 stycznia 2017
Ocena negatywna za brak komunikacji. Zignorowano moje dwa maile dotyczące rezygnacji z zamówienia i po 2 tygodniach wysłano mi paczkę do paczkomatum

2016

pitmax78 – 17 listopada 2016
Niestety pomimo tego iż regulamin mówi o długim czasie wysyłki bo aż 5 dni, to produktu nie otrzymałem ani nawet jej nie wysłano po 6 dniach roboczych, a 10 dniach kalendarzowych, próbowałem się kontaktować mailowo, nie otrzymałem żadnej odpowiedzi po dwóch moich wiadomościach. Dopiero po wykonaniu telefonu i przesłaniu maila na inny adres otrzymałem odpowiedź. Na koniec po długim oczekiwaniu zrezygnowałem z zamówienia, dopiero wtedy otrzymałem odpowiedź że czekają na jeden z elementów, jakby nie można było napisać o tym wcześniej. Generalnie standard innych sklepów w których kupuję to jest dwa dni wysyłki, dodatkowo nie sprzedają rzeczy których nie maja w sklepie. Może ja tylko tak trafiłem, ale mimo to taka moja ocena

Maćko – 17 listopada 2016
to dorzucę tonę gnojówy od siebie na BS – złożyłem zamówienie koło 3.11.2016 i niestety na moje nieszczęście opłaciłem z góry (przyzwyczajony nienaganną obsługą w centrum rowerowym). I to był mój błąd 🙁 Generalnie problemy pojawiły się po jakichś 3-4 dniach gdy dostałem maila, że jednego z elementów zamówienia nie ma na stanie (mimo, że strona BS pokazywała na dostępny od ręki). No tutaj mówię trudno, obejdę się bez lejka shimano nie jest on mi niezbędny akurat teraz, ale ogólnie odczucie dziwne.

Potem mijają kolejne dni i cisza, na stronie brak aktualizacji statusu zamówienia. To wysyłam maila, jednego drugiego cisza. Dzwonię i nie mogę się dodzwonić – generalnie jakby się zapadli pod ziemię z moją kasą. Potem mail do wszystkich których udało mi się wydłubać ze strony w którym napisałem że jeśli paka nie wyjdzie niedługo to poproszę o anulowanie zlecenia + zwrot kasy. Dostałem mailowo odpowiedź jakoś na początku tego tygodnia że paczka będzie wysłana wczoraj. Sprawdzam skrzynkę na bieżąco i nie ma info że cokolwiek się ruszyło w temacie.

To znowu mail, brak odpowiedzi to dzwonię i pani mi mówi przez telefon że już napewno paczka wyjdzie dzisiaj – w co też nie wierzę do końca. Dobra to podsumowanie: – BS to jakaś banda która nie rozumie o co wogóle chodzi w sprzedaży czegokolwiek – podejście zupełnie nie pro klienckie, robienie uników, zbywanie, brak kontaktu, totalny brak profesjonalizmu i szacunku do klienta – omijać szerokim łukiem ten sklep!!!! oszuści i naciągacze

Piotr – 16 listopada 2016
Zamówienie duże bo na ponad 1000 zł dokonane prawie dwa tygodnie temu. Pomimo iż towar na stronie widnieje jako dostępny – do tej pory nie mogę się go doprosić. Ciągłe zbywanie o wysyłce na następny dzień lub pytanie się „kolegi” obok jaki jest status przesyłki bo osoba odbierająca sama nie wie lub boi się powiedzieć. Na maile nikt nie raczy odpisać. Oszuści i naciągacze. Strach czy w ogóle odzyskam z powrotem pieniądze skoro nawet nie kwapią się poinformować klienta, że coś jest nie tak z zamówieniem.

Marcin – 9 listopada 2016
nie polecam omijać szerokim łukiem

ask – 5 listopada 2016
Oczekiwałem na przesyłkę 22 dni, więcej chyba nie trzeba dodawać…

Jacek – 5 listopada 2016
Tragedia towar osprzęt xt zamówiony 17.10 do tej pory go nie ma 05.11 choć cały był na zielono czyli na magazynie i przez cały ten czas był na zielono czyli totalna ściema. A co najgorzej codziennie jestem zbywany najpierw że paczka dziś wyjdzie a po ponad tygodniu nagle dowiaduje się że nie mają manetek i do końca tygodnia na pewno towar dotrze, nie dotarł. UWAGA SPRZEDAJĄ COŚ CO NIE MAJĄ NA MAGAZYNIE CHOĆ NA STRONIE JEST JAKO NA STANIE totalnie nie poważni ludzie

Mikołaj – 1 listopada 2016
Na moje jest to próba oszustwa, towar zamówiony i opłacony 10 dni temu. brak towaru a co gorsza brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Odradzam ten ,,sklep,,

Bartek – 28 października 2016
Całkowity brak zrozumienia klijenta, kontakt wysyłany gołębiem zjedzonym przez jastrzębia, drastyczne lecz prawdziwe, jedyny plus to to że po 6tyg towar dotarł. Łał!!!!

Piotr – 26 października 2016
Ponad dwa tygodnie temu zamówiłem w sklepie bloki. Paczka do dziś do mnie nie dotarła. Dwukrotnie zgłaszałem problem za pośrednictwem panelu obsługi klienta bikestacji, bez rezultatu. Żadnego odzewu, paczki wciąż nie ma. Zrezygnowałem z tego zakupu i poprosiłem o zwrot pieniędzy, oczywiście również bez rezultatu. Problem z dostawą prawdopobnie leży po stronie Inpostu, jednak to w żadnym stopniu nie tłumaczy całkowitego ignorowania klienta przez sprzedawcę.

Adam – 10 października 2016
Nigdy więcej. Mieszkam w miejscowości oddalonej o 20 km od większego miasta. Wybrałem przesyłkę Polecony list InPost, abym nie musiał jeździć do paczkomatu do miasta – zepsute auto, a przedmiot z przesyłki potrzebny na już. Kuriera się nie doczekałem, przesyłka była do odbioru w punkcie InPost 20 km od mojego miejsca zamieszkania – tak się nie umawialiśmy. Na maila z zapytaniem o taki przebieg sprawy nie dostałem odpowiedzi. Dodatkowo nie podoba mi się to, że mają wystawione w sklepie przedmioty w ogólnie nie możliwe do zamówienia. Po co?

DonKinq – 5 września 2016
Przed zamówieniem czytajcie bardzo uważnie regulamin. Panowie się go bardzo trzymają, a to pozwoli wam uniknąć nieporozumień. Mega długo czekałem na zamówione produkty!!! 7DNI!!!

Piotr – 31 sierpnia 2016
Zamówiłem koła Mavic Ksyrium Elite – dostałem po miesiącu czekania, chociaż oczywiście było zaznaczone że są dostępne. Bez niczego, brak gwarancji, tego klucza co dodaje mavic, itp. Już nie mówię o pakowaniu w byle jakie pudło wypełnionym tekturą. Absolutnie odradzam bikestacje. Nie odpowiedzieli od kilku tygodni na żadną reklamacje.

Radosław – 17 sierpnia 2016
Realizacja zamówienia po 14 dniach to zdecydowanie za długi okres aby dostać pozytywa. Dlatego jest negatyw. Składając zamówienie w tym sklepie trzeba się uzbroić w mnóstwo cierpliwości. Po tygodniu przysyłają Paragon na maila a po kolejnym informacje o wysłaniu przesyłki. Porażka zwłaszcza, że na stronie wszystkie przedmioty maja status DOSTĘPNY. Ktoś tu po prostu oszukuje.

Fdawid – 12 sierpnia 2016
Sklep stanowczo ODRADZAM! Zresztą – moja opinia nie jest pierwsza, niestety strona www sklepu wygląda bardzo profesjonalnie a towar który zamawiałem znajdował się na stanie (status dostępny od ręki). Dopiero po opłaceniu zamówienia trafiłem na opinie, że czas realizacji zawsze jest bardzo długi, znalazłem to zarówno na opineo, jak i na forach rowerowych. Zamówiłem we wtorek zacisk hamulcowy, który potrzebowałem na już (dostępny od ręki w sklepie wg info na stronie), we środę zaniepokojony opiniami postanowiłem zadzwonić do sklepu – dowiedziałem się że towar nie jest jednak dostępny, wysłany zostanie w piątek/poniedziałek.

W poniedziałek dostałem nr listu przewozowego. We wtorek sprawdziłem na stronie przewoźnika – nadawca (sklep) nie przekazał towaru kurierowi. Znów telefon do sklepu i ściema, że kurier zgubił towar i będą przeglądać kamery z monitoringu itp. Następnego dnia (środa) – info od kuriera że towar został nadany. Obsługa nieprofesjonalna, towar kiepsko zapakowany (nie zabezpieczony do wysyłki), czas realizacji TRAGICZNY, pełna olewka klienta.

Seba – 12 sierpnia 2016
Zdecydowanie odradzam ten sklep dla tych co chcą szybko otrzymać towar, czekam na niego już tydzień choć przy kupnie był na stanie. Jedynie to co dostałem to fakturę:) za rzeczy które jeszcze nawet nie wyszły do mnie. Na e-maile nie ma odpowiedzi na telefon nie da się dodzwonić. Chyba przypadkiem sezon urlopowy pokrył im się z sezonem rowerowym;)

dookie – 21 lipca 2016
Katastrofa. Amatorszczyzna. Kopiłem towar który był dostępny, a następnego dnia dostaje maila z info, ze trzeba będzie poczekać na wysyłkę od 1 do 7 dni!! W środę dzwonie i pytam kiedy będzie towar, okazało się, że akurat jedna z części którą kopiłem się skończyła. Klasyk. Zaproponowano mi zamiennik, na który zgodziłem się, ponieważ w piątek wyjeżdżam i muszę te cześć mieć, bo z opłaconego wyjazdu będą nici. Pani oczywiście zapewniała, ze w czwartek przesyłka będzie u mnie.

Jest czwartek wieczór i właśnie dostałem info, ze przesyłka została dziś po południu nadana. Żenada i kompromitacja. Znajomi odradzali mi ten sklep, sami czekali po blisko 2 tygodnie na przesyłkę, ale się skusiłem… ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!! Omijać szerokim lukiem, ludzie handlują częściami, których nie maja na stanie… SYF….

AreKski – 17 lipca 2016
Generalnie obsługa sklepu beznadziejna, prowadzenie stanów magazynowych porażka towary oznaczone jako dostępne a już zaraz będzie 8 dni od zamówienia i towaru nie ma nawet wysłane, w dodatku chamsko zasłaniają się że mają 5 dni roboczych wg ich regulaminu na wysyłkę towaru gdzie konkurencja ma jasno napisane dla każdego przedmiotu dostępność a tu widać się to w ogóle nie pokrywa…

mmyrt – 13 lipca 2016
Jeśli chodzi o stan magazynowy, to jest to porażka. Przychodzi mail z informacją, że danej rzeczy nie ma. Później dzieją się kombinacje z wycofywaniem konkretnego zamówienia, tworzeniem nowego bez żadnych informacji o stanie samej przesyłki. W rezultacie paczka opóźniona o 10 dni.

Nigdy wiecej – 7 lipca 2016
Dla mnie kompletna porażka. Nie mogę uwierzyć skąd tak wiele pozytywnych komentarzy ma ten sklep. Złożyłem zamówienie i cisza. Mimo kilku maili z zapytaniami brak odpowiedzi. Po tygodniu łaskawie odpowiedz „dziś wyslemy”. Ani przepraszam ani s…. kolejne trzy dni a przesyłki jak nie było tak nie ma. Nie polecam!

piotrs – 6 lipca 2016
Trudno ocenić inaczej niż negatywnie sytuację, w której 23.06 zapłaciłem za towar, parę dni później otrzymałem info, że dostawa będzie opóźniona a potem cisza, brak odpowiedzi na trzy kolejne maile; zakupiony sprzęt miał mi pomóc w rehabilitacji po operacji, która teraz się mocno opóźnia

Maciej – 4 lipca 2016
O ile do sprzedawanego towaru się raczej przyczepić nie można. Tak do polityki tej firmy w stosunku do klienta, który zapłacił za zamówienie muszę coś wspomnieć. Firma nie ma żadnego oprogramowania do synchronizacji stanów magazynowych ze swoich sklepów. Przez co mimo iż na ich stronie czy allegro towar dalej jest dostępny to fizycznie nie mają go na magazynie. I tak z 1-2 dni jakie miały być zrobił się ponad tydzień. Sklep nie raczył nawet poinformować mnie o opóźnieniu.

Sądząc po ilości moich prób dodzwonienia się nie byłem w tym czasie jedynym niezadowolonym klientem. Nikt nie odpowiedział na moje maile, czy to ze strony, czy bezpośrednio pisane na adres emailowy. Na facebooku jeszcze ktoś się odzywa i odpisuje w przeciągu ok 1-1,5h. Oczekiwałbym po takim sklepie choćby słowa „Przepraszam”. Niestety nie doczekałem się. Ani przeprosin, ani jakiejkolwiek rekompensaty za mój stracony czas i nerwy.

ToP – 4 lipca 2016
Sklep nie posiada towaru na stanie, pracownicy nie dbają o klienta. Nie informują o statusie zamówienia. Bardzo długi czas wysyłki. Zamówienie zrealizowane w 70%! Nie polecam, choć miałem o bikestacja.pl dobre zdanie.

Romek – 4 lipca 2016
Zamówienie zrealizowane po 7 dniach roboczych! Kontakt ze strony sklepu znikomy! Zamówienie zrealizowane w 70%. Wysyłka niekompletna. Zazwyczaj nie było problemu ze strony bikestacja.pl chyba źle trafiłem. Panowie, bardzo się na was zawiodłem!!!

Bikestacja opinie

1 komentarz “Bikestacja opinie”

  1. Złożone zamówienie zostało anulowane przez sklep następnego dnia – jednym z powodów miał być brak towaru u dostawcy. Tego samego dnia ten sam towar został wystawiony do sprzedaży na stronie internetowej sklepu ale już o 200 zł drożej. W emailu poinformowano mnie, że w zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu dwóch dni roboczych – minęło już 19 dni a zwrotu pieniędzy nie otrzymałem. W trakcie wyjaśniania sprawy przez telefon Pani ze sklepu odłożyła słuchawkę – to chyba nie jest typowy sposób rozwiązywania problemu… W przeszłości (jakieś 10 lat temu) zakupiłem u nich okulary rowerowe Shimano – zakup również był anulowany i wtedy również musiałem walczyć o zwrot pieniędzy, Jak widać nic się nie zmienia pomimo upływu czasu. Jeśli chcecie zaoszczędzić sobie frustracji trzymajcie się od tego sklepu z daleka. Kuszą niskimi cenami ale później anulują zamówienia bo cena jest zbyt niska…

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top