Mohito sklepy opinie internetowe
2022
Matuszewska – 20 grudnia 2022
Mohito kradnie pieniądze!Zostałam bardzo oszukana , zamówiłam spodnie i bluzkę ,obie rzeczy razem zwróciłam tak jak i kupiłam w jednym zamówieniu ,za bluzkę zostały mi oddane pieniądze 59.99 a za spodnie nie ,a kosztowały 119.99.Twierdzili ,ze spodni nie otrzymali co jest nieprawdą skoro za bluzkę oddali pieniądze.Na dodatek spodnie przyszły o rozmiar mniejsze.Nie odpowiadają na maile ,nie można się dodzwonić w żaden sposób na infolinię! Sprawa zostanie zgłoszona na policję po nowym roku.
Marzan 05 listopada 2022
Jestem stała klientką sklepu Mohito w Galerii Copernikus w Toruniu, wiele rzeczy polecam w tym sukienki, szaliki, bluzki ! Wczoraj poszłam reklamować dwa swetry, mój i mojej mamy. Sweterki były bardzo ładne i miały modny kolor niestety były z włoskiem z takiej włochatej tkaniny. Pani przyjmująca reklamację wdała się że mną w niepotrzebna dyskusje że kupując taki sweter powinnam wiedzieć że będą z niego wychodziły nitki. A zaznaczam że miałam wszędzie pełno włosków na podłodze, w aucie nawet pasy obeszły buraczkowym kolorem.
Powiedziała ponadto że będzie problem z reklamacją mimo że tych włosków było pełno nawet na ladzie i prawie zmusiła mnie do przyjęcia bonów podarunkowych bo reklamacji i tak nikt nie uzna !!! Oczywiście żeby mieć święty spokój przyjęłam te bony bo i tak kupuje w tym sklepie ale sytuacja bardzo mi się nie podobała bo każdy ma mieć prawo wyboru kupując w tym sklepie. Nie mówiąc o tym że Pani była bardzo niesympatyczna. Następny sklep gdy się kupuje to pracownice są uprzejme, ale w razie reklamacji uzasadnionej zresztą ta uprzejmość już się kończy!!
Emem 01 pażdziernika 2022 –
Nie polecam sklepu Mohito. Zarówno internetowego jak i sklepu w Płocku. Chciałam kupić sweter ale te „na sklepie” były wszystkie pozaciągane i sprzedawczyni poleciła zamówić z magazynu na sklep. Po kilku dniach pojechałam odebrać. Puszysta sprzedawczyni miała problem z podejściem do lady aby obsłużyć kogokolwiek, sweter okazał się zaciągnięty. Kiedyś byłam zadowolona z marki ale czas się przenieść do innych.
Ewelina 23 sierpnia 2022
Kupiłam sweterek za 149 zł po odklejeniu naklejki w domu okazało się że cena została zawyżona o 10 zł. Powiem szczerze że nie jest to wielka suma ale to jest oszukiwanie klientów i tym sposobem ma Mohito już jednego mniej, bo więcej nie mam zamiaru tam wydawać moich pieniędzy
Iwona Wesoła 23 sierpnia 2022
Zakupiłam sukienkę za 199 zł a po otrzymaniu niespodzianka pod przyklejoną ceną, cena na metce 179 Trochę to chyba nie w porządku wobec klientów.
Paulina 16 sierpnia 2022
Zamówiłam zegarek z mohito, przyszedł uszkodzony. W ogóle nie patrzą co pakują, już drugi raz ta sama historia. Oczywiście zegarek kupiony w promocji + darmowa przesyłka. Mogę jedynie go zwrócić i kupić ponownie już w cenie bez promocji… Masakra, Naciąganie na koszty.
klient 7 sierpnia 2022
koszmarnie długi czas realizacji zamówień .niewielki asortyment, mało towaru-nie tak jak w innych sklepach,które mimo wszystko potrafią wysłać w ciągu 24-48godz., a tu trzeba czekać minimum kilka dni, a nawet ponad tydzień,tez z odbiorem w salonie. w reserved (ta sama siec lpp) chociaż rzeczy owinięte papierem, a tu rzucone wszystko bez niczego i zmieszane w kartonie
Anda 11 lipca 2022
WY TO SOBIE Z LUDZI ŻARTY ROBICIE. WYSYŁACIE EMAIL Z POWIADOMIENIEM, ŻE TOWAR JEST DOSTĘPNY, A WCHODZĄC NA STRONĘ OKAZUJE SIĘ, ŻE TOWARU NADAL BRAK!!!!!!!. DOSTAWA DO SKLEPU, OCZYWIŚCIE NIE MOŻLIWA, BO CO, BO ZA DARMO. JESTEŚCIE ŻAŁOŚNI!!!!
Ilona 28 czerwca 2022
Zamówiłam elegancką bluzkę białą w pełnej cenie. Bluzkę otrzymałam wymiętą, brudną i umazaną w pudrze. Wstyd!!! Nie polecam zakupów internetowych w tym sklepie.
joanna 11 czerwca 2022
Oszustwo. Zakupiłam sukienkę za 119,99 zł a przyszła z ceną 59,99 to czyste naciąganie…
Edyta 4 czerwca 2022
Odradzam zakupy w sklepie internetowym mohito. Otrzymałam marynarkę całą brudną i z brązową plamą na kołnierzu. Nie wierzę, że przy pakowaniu nie było tego widać. Niestety nie jest to moje jedyne zamówienie, z którym było coś nie tak. Wcześniej dostałam spodnie z plamami na całej nogawce i bluzkę z dziurą. Robiłam zakupy w mohito przez wiele lat ale teraz skutecznie się zniechęciłam.
Viola 30 maja 2022
Magazyn okrada paczki ze zwrotami. Nie można uzyskać żadnych informacji. Nie odpowiadają na wiadomości e-mail. Przy kontakcie telefonicznym za każdym razem osoba która odbiera twierdzi, że musi zapoznać się ze sprawą, że do końca tygodnia odpowie. Oczywiście odpowiedzi brak. Po kolejnym kontakcie telefonicznym sytuacja się powtarza.
Daria 5 maja 2022
Absolutnie nie polecam. Zamówiłam trencz za 279.99 jak dla mnie sporo, przyszło zamówienie w kartonie. Po otwarciu ręce mi opadły, wymięty jak krowie z gardła wyciągnięty, z długimi czarnymi włosami, brudny czymś czarnym z jednej strony a po drugiej ślady szminki. W kieszeni płaczą znajdowała się szminka plus jakieś serduszko jakby z zabawki dziecka. Uważam,że wysyłanie takich produktów jest przegięciem.
Jeśli coś ma ślady noszenia a ewidentnie to było noszone bo kto przy przymierzaniu szminkę i zabawki chowa do kieszeni powinien być na wyprzedaży za mniejsze pieniądze. Dzwoniąc na infolinię kobieta błędnie podała adres mailowy gdzie miałam wysłać zdjęcia aby udowodnić w jakim stanie dostałam przesyłkę. Wtedy oni wyślą kuriera po płaszcz. Jadę oddać go natychmiast do sklepu. Nie będę bawiąc się w ich gry.
Była klienka 8 kwietnia 2022
Szczerze odradzam zakupów w sklepie internetowym. Na początku lutego zamówiłam szal. Ze względu na to, że w trakcie transportu przesyłka uległa zniszczeniu, zamówienie nie zostało zrealizowane. Zostałam o tym fakcie poinformowana drogą mailową. Do tej pory, a jest już kwiecień, Mohito nie rozliczyło się ze mną. Początkowo w/w firma była jeszcze łaskawa odpowiadać na moje pytania, dotyczące zwrotu pieniędzy. Na dzień dzisiejszy już nie odpowiada a sytuacja pozostała bez zmian. Jestem szczerze zawiedziona ich postawą i z całą pewnością były to moje ostatnie zakupy.
Sylwia 3 kwietnia 2022
Odradzam zakupy w sklepie internetowym . Od dwóch tyg od zamówienia nie mogę uzyskać żadnych informacji odnośnie mojej przesyłki . Nikt nie potrafi udzielić mi żadnych wiadomości gdzie jest przesyłka i kiedy w końcu ją otrzymam . Dodam jeszcze że przesyłka jest opłacona . Pisałam już i e-maile i kilka razy dzwoniłam i ciągle ta sama śpiewka … prosimy o cierpliwość …!!! To jest żenujące żeby tyle czasu czekać na przesyłkę a do tego nie wiedzieć gdzie ona jest!!! W ogóle nie liczą się z klientem . Odradzam!!!!!!!
Klientka 29 marca 2022
Najgorszy sklep internetowy z jakim miałam do czynienia! Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie! Ogromny problem z odzyskaniem pieniędzy za zwrot towarów. Brak jakiegokolwiek kontaktu w sprawie zwrotu, nie odpowiadają na maile, odradzam.
Sylwia 24 marca 2022
Zamówiłam białą bluzkę. Dostałam całą wymazaną pudrem!!!! Nigdy więcej zakupów tam nie zrobię.
Joanna 20 lutego 2022
Nigdy więcej nie zamowie na Mohito. Produkty bardzo niskiej jakości i problem ze zwrotem. Zamówiłam kuriera po odbiór zamówienia, który nigdy nie dostał zlecenia na odebranie paczki, pieniądze nie zostały zwrócone. Oszuści!
Magda 13 stycznia 2022
Za kurtkę w sklepie internetowym zapłaciłam 279 zł a na metce cena 249 zł. Zwykle oszustwo!!!
Mohito sklepy 2021
Wkurzony klient 29 grudnia 2021
Zwykłe oszustwo! Zamówienie nigdy nie dotarło a oni nie odpowiadają na moje emaile! Zaplacilem za przesyłkę od 1 do 5 dni! To miał być prezent gwiazdkowy i do tej pory nic nie doszło. Musisialem skontaktować się z moim bankiem o anulowanie tranzakcji. Bank się zajmuje sprawa. Firma odpowiedziała tylko raz ze nie mogą zwrócić pieniędzy, dopiero jak produkt zostanie nadany i ja nie odbiore lub zwróce przesyłkę. Problem w tym ze ta przesyłka nigdy nie została nadana. Nie da tego się inaczej nazwać jak zwykłym oszustwem i przetrzymywaniem pieniedzy klienta.
Ola 27 grudnia 2021
TRAGEDIA. Płaszcz początkowo świetny, po tygodniu zaczął się mechacić tak że wygląda teraz jakby miał 10 lat. Podszewka rozpruła się w 3 miejscach na szwach… Nigdy więcej
klient 2 września 2021
zamowienia automatycznie anulowane po 5 godzinach przy wybraniu payu- od miesiecy nikt nie potrafi nic z tym zrobic,a konsultanci twierdza zupełnie co innego….prosze złozyc zamówienie i sie przekonac,a nie pisac bzdury! składam w reserved,sinsay i tam faktycznie,mam 24 godziny,po tym czasie anulowanie,a w mohito zawsze po 5 godzinach
klient 31 lipca 2021
to jest po prostu skandal,ceny online zdecydowanie wyzsze niz w sklepie stacjonarnym ,np.jeansy w czasie wyprzedazy online 79zł,te same w stacjonarnym 49 !
Aga 21 lipca 2021
Złom. Po trzech dniach się odbarwia, czernieje i wygląda jak złomowisko. Nie polecam
mr 23 maja 2021
Płaszcze z wełną się mechacą- trzeba golić po każdym nałożeniu, Kurtka błyszcząca wyciera się i matowieje. Bardzo marna, mierna, kiepska jakość ubrań. Koszulki się przekręcają nawet po praniu ręcznym.
kiki 10 lutego 2021
Pierwszy raz w życiu (a zamawiam wiele) przyszła mi para butów w dwóch różnych rozmiarach … Jakim trzeba być pacanem, żeby nie umieć spakować dwóch jednakowych rozmiarów do jednego pudełka? I oczywiście potem tylko klient ma problemy, bo trzeba dzwonić na infolinię, prosić się, na maile nie odpowiadają, wymiany nie zrobią, jedynie odesłanie towaru i zwrot pieniędzy, na który się czeka. Fakt, że pomyłka leży po stronie sklepu dla nich jest bez znaczenia. Nie poczuwają się do jakiejkolwiek naprawy błędu. Konsultanci jak mantrę powtarzają „nie mamy takiej możliwości”. Oceniam negatywnie funkcjonowanie sklepu internetowego.
2020
klient 31 sierpnia 2020
ta sama sieć co reserved,czyli lpp,ten sam adres zwrotny,tylko absurd dotyczacy braku darmowych zwrotów,jak to ma miejsce w reserved.pozamykane sklepy,wysyłaja wadliwy towar,przesłałam zdjecie gdzie nogawki spodni różnia sie dł.o ok.2,5 cm,nowe z metkami. odpisali ,że nie uznają wady i mam dokonac zwrotu na własny koszt.po prostu skandal! ostrzegam innych.
2019
Monia 7 października 2019
W sierpniu dokonałam zakupu kurtki puchowej marki Mohito. Po pierwszym założeniu oparcie fotela w samochodzie pokryte było piórami. Myśląc że jest to incydentalny przypadek ponowiłam próbę i za każdym razem oparcie było pokryte piórami. Postanowiłam reklamować ten bubel. Niestety firma w krótkim czasie odrzuciła reklamację, nie przyznając się do winy. Na maila wysłanego do siedziby, opisującego szczegółowo problem, nie dostałam żadnej odpowiedzi. Wyrzuciłam w błoto nie małe pieniądze i nie mam w czym chodzić, ponieważ firma nie bierze odpowiedzialności za sprzedawane przez siebie buble.
Anita 7 maja 2019
Bluzka koszulowa , fatalna jakość po jednym praniu rozprucie się na szwie, zła jakość szycia, zwyczajny bubel za cenę 80 zł, po zareklamowaniu, bluzki po jednym zalozeniu odrzucenie reklamacji, przez sklep Mohito Atrium Targówek Warszawa, w uzasadnieniu opisując wada jest wynikiem złego użytkowania 🙂 nie polecam zakupów w tym sklepie!!!
Dokonałam zwrotu i tam w magazynie wyraźnie są oszuści, którzy okradają z pieniędzy ze zwrotów. Wysłałam 4 produkty i zaakceptowali bezpodstawnie tylko 3. Z JAKIEJ RACJI??? To jest totalny brak szacunku do klienta. To były moje ostatnie zakupy
Nie polecam. Nie przyznano mi jednego produktu że zwrotów, mimo że wszystko było na 100%. Totalna kpina i zero szacunku do klienta, który jest uczciwy. Zero produktu i zero pieniędzy
NIE POLECAM! NAJGORSZY SKLEP!
ZERO SZACUNKU DO KLIENTA! ZWRÓCIŁAM 4 PRODUKTY NA 100% A ZAAKCEPTOWALI TYLKO 3, MÓWIĄC ŻE JEDNEGO NIE BYŁO. KTOŚ TAM MUSI OSZUKIWAĆ I KRAŚĆ TE UBRANIA. TO JEST ABSURD I TOTALNA KPINA!
Odradzam sklep internetowy. Otrzymałam spodnie, które noszą wyraźne ślady użytkowania. Są brudne, wymięte, z oderwaną metką. Wstyd wysyłać taki produkt do klienta.
Czy komuś udało się rozwiązać problem z brakiem zwrotu za część zamówienia? Co prawda u mnie kwota niezaakceptowanego zwrotu jest dużo niższa niż w powyższych wiadomościach i na szczęście droższa rzecz z tej samej paczki została zwrócona, ale nie chciałabym tego zostawiać i odpuszczać. Według sklepu w paczce była jedna rzecz, mimo że spakowane były dwie.
Nie polecam zakupów ze sklepu internetowego! Zwracałam 3 rzeczy, a zwrot środków dostałam tylko za dwie rzeczy. Sklep stwierdził, że nie dostał bluzki, której wartość to 89 zł. Oszuści, już nigdy nie zwróce artykułów przez inpost.
Niemiła pani ekspedientka ,wręcz wredna ,zwraca klientom uwagę ,nie oddaje groszy nic nie mówiąc
Jestem w szoku, przysłali mi bluzkę z dziurką na środku.
Uważajcie na sukienki. Sprawdzajcie latarką z telefonu. Kolejna sukienka leży w szafie z Mohito bo w świetle dziennym widać nawet kolor majtek. Nie widać tego w sklepie jak się mierzy ale w domu jak chciałam założyć na wyjście to było wszystko widać. Materiał jest transparentny. Nie będę więcej robić zakupów w tym sklepie
Nie polecam niestety….. bardzo fajne ubrania, ale jeżeli chodzi o sklep internetowy to mają poważny problem z kadrą pracowniczą chyba …. Zamówiłam sweterek w cenie prawie 170 zł – wiec całkiem sporo, uważam ze jakiś szacunek należy się klientowi. Otrzymałam sweter rzucony w pudełku bez metki, śmierdzący jakimiś perfumami…. Powiem szczerze drodzy Państwo którzy zarządzają pracownikami odpowiedzialnymi z pakowanie towaru – zróbcie tam porządek, bo klient otrzymuje towar w który ktoś chyba sobie wypożycza i użytkuje, a potem wysyłany jest do klientów. Jednym słowem wstyd i żenada .
Zamówiona bluzka przyszła z kilkoma małymi nacięciami na plecach. Po praniu z pewnością zaczną się robić z nich dziury!! Odradzam. Szkoda kasy.
Wszystko ładnie Pięknie
Ale wysyłają podarte rzeczy!
Mohito okrada z pieniędzy!Nie zostały mi zwrócone pieniądze prawie 120zl za zwrot spodni.Najpierw stwierdzili ,że zwrot nie doszedł ,a później ,że doszedł ale mają czas i tak już drugi miesiąc.Dodam, że zwrot doszedł na 100% bo za bluzkę pieniądze zwrócili.Sprawa zostanie zgłoszona na policję po nowym roku.
Nie polecam tego sklepu. Omijajcie go na kilometr. W robieniu z klienta wariata doszli do perfekcji. Nie oddali mi prawie 300zł za zwrócone produkty. Skandal i żenada. Zróbcie lepiej zakupy w szanujących się sieciówkach z perfekcyjną obsługą klienta.
Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie. Ponad miesiąc nie mogę doprosić się zwrotu pieniędzy za zwrócone produkty. Skandal i beznadziejna jakość obsługi klienta!