Sinsay opinie internetowe
2023
Anna Kulikowska – marzec 2023
Pani w Sinsay chodziła krok w krok za nami,co chwilę zerkała na nas. Nawet do przymierzalni poszła za nami,(szkoda że do kabiny mi jeszcze nie weszła?) człowiek czuje się niekomfortowo.
Zniechecona – marzec 2023
Czekałam na przesyłkę 9 dni aż w końcu zadzwoniłam z zapytaniem co się dzieje ? Pani miała dać znać co z nią, ale wieczorem dostałam maila o zwrocie środków na konto. Oczywiscie bez uzgodnienia ze mną i podania przyczyny. Ponownie dzwonie do nich następnego dnia i dopiero wtedy dowiaduje się ze przesyłka zaginęła. Kiepska obsługa klienta,zero informacji od sklepu.
SuperGraziaaa – marzec 2023
Na zamówienie czeka się bardzo długo niby jest status wysłane i powinno dotrzeć w ciągu dnia roboczego a ja mam już ten status 3 dzień i zero odzewu. Zamówiłam sukienkę tydzień wcześniej i nadal jej nie mam!!!
Prawdomówna Hermenegilda – luty 2023
Bardzo nieprzyjemna, szkodliwa dla zdrowia obsługa. Poszłam na zakupy z 2 przyjaciółkami i po wejściu do jednej przebieralni zajrzała tam pani ekspedientka w chwili, kiedy jedna z moich towarzyszek była w trakcie zmiany spodni. Bardzo niekomfortowa sytuacja. Na dodatek owa pani w nieprzyjemny sposób poinformowała nas, abyśmy przebierały się w osobnych przebieralniach. Nie podała powodu swojego widzimisię i podczas całego procesu przymierzania ubrań obserwowała nas bacznie.
Wspomnę jeszcze, że kiedy jedna z towarzyszek wyszła na chwile z przebieralni, aby skomentować stroje reszty dziewczyn, ta sama pani postanowiła wejść do opuszczonej chwilowo przebieralni, po czym zaczęła tam buszować, mimo że widoczne było, iż w środku są jeszcze rzeczy klienta. Przy wyjściu odczułyśmy dodatkowo nieprzyjemne wrażenie, iż jesteśmy obserwowane oraz obgadywane.
Widziałyśmy kątem oka jak dwie panie ekspedientki, w tym ta, o której była mowa wyżej, rozmawiały między sobą w pewniej odległości od nas, patrząc się na nas bardzo intensywnie. Cała sytuacja była dosyć bardzo stresująca i zniechęcająca do ponownego odwiedzenia sklepu. Uważam, ze klient nie powinien być w ten sposób traktowany. Nie polecam sinsaya w manhattanie w Gdańsku.
xy – luty 2023
Niestety również przepłaciłam za zamówione produkty, na stronie widnieje wyższa cena niż jest na metce.. Nawet ceny promocyjne na stronie są wyższe od tych na metce, zatem gdzie się podziała promocja? Ponadto otrzymałam produkt, który jest zniszczony i nosi znamiona użytkowania. To jakieś nieporozumienie.
NATALIA GAJDAN – luty 2023
Sinsay i to miejsce to wielka porażka!gubią zwroty które odbierają a później zwracającemu każą dzwonić po kurierach żeby kurier podał imię i nazwisko osoby która odbierała zwrot uw sinsayu na magazynie !odradzam tam zakupy!
Agnieszka Rydz – styczeń 2023
Robiłam zakupy online, z powodu braku towaru usunęli mi artykuł z zamówienia. Pieniądze mają oddać. Nie ma jednak możliwości anulować zamówienia oczekującego na wysyłkę. Bez artykułu który był niedostępny nie chcę paczki w ogole ! Można zrobić jedynie zwrot, ale koszt przesyłki trzeba pokryć. Numeru na infolinie nie znalazłam. Krótko mówiąc naciągacze.
Klaudia Glazik – styczeń 2023
Dzisiaj byłam w Sinsay i ceny które Tutaj są to jest PORAŻKA. Sinsay chce nas okraść. Są wyprzedaże a ceny są większe bardzo DUŻO WIĘKSZE. NP. Płaszcz na metce 149.99 a jak zdejmiesz naklejkę to 119.99 to jest ŹDZIERSTWO W BIAŁY DZIEŃ. NIE POZDRAWIAM
Agata – styczeń 2023
Witam, jestem zbulwersowana praktyką cenową tej marki! Przyklejone naklejki cenowe na oryginalnych już metkach są wyższe! Pierwotna cena to 29,99 ( oczywiście ukryta została naklej z nowa ceną- 39,99 ! ) i od tego jest cudowna przecena na 25,99. Jak można tak oszukiwać ludzi?? Przejrzałam wszystkie zakupione rzeczy( a zakupy zrobiłam na 270 zl) na każdej metce była przyklejona nowa, wyższa cena!! To niedopuszczalne, zamierzam to zgłosić do rzecznika konsumenta. Nie polecam!
Majka Zimny – styczeń 2023
Przyznaję, że dawno nie spotkałam się z takim podejściem do klienta; rozumiem, że zatrudnia się studentki (sama mam taką w domu, notabene dostającą pochwały i premie za pracę, w tym kontakt z klientem), ale to co mnie spotkało w Sinsay w Galaxy przechodzi wszelkie granice chamstwa! Kupiłam, między innymi, kilka par jeansów dla córek- jedne miały metki z ceną po obniżce, zgodną z obecnymi, od tego roku, wymogami, inne „normalną” cenę. Jak się okazało na paragonie cena dwóch par jeansów była o 10 zł wyższa.
Po zwróceniu uwagi sprzedawczyni (w/w młodej osóbce), ta stwierdziła, że cena ma być taka jak pozostałe (o 10 zł wyższa), bo… klienci zrywają metki z przeceny żeby kupić taniej (?!). Dlaczego zatem, skoro ktoś je zerwał, żeby kupić taniej nie zrobił tego? Dla jasności- jeansy w normalnej cenie kosztowały 29,90 zł, nie było metki z przeceną, bo jak łatwo się domyślić cena musiałaby być niższa, a ja miałam zapłacić za nie 39,90 zł. Czy tylko ja czegoś nie rozumiem? Kwota z przeceny ma być wyższa od normalnej?!
Pomijając fakt, iż sprzedawczyni powyższym stwierdzeniem zasugerowała, że to ja zerwałam tą cenę (?) kazała mi wskazać miejsce skąd wzięłam te jeansy i pokazać mi inne z taką samą ceną. Oczywiście, będąc osobą cierpliwą i bardzo uprzejmą wskazałam tej pani inne jeansy, na co ona… zabrała te spodnie, poszła do kasy (gdzie inna koleżanka zwróciła już należną mi różnicę mojej córce), a młoda osóbka nawet nie wypowiedziała jednego- jakże znaczącego- słowa…przepraszam!
No cóż, długa droga przed tymi młodymi osobami, oby takich jak w Sinsay było jak najmniej, a słowo do sprzedawców- drogie panie i panowie, w dobie internetowym zakupów powinniście szanować każdego klienta, bo to dzięki stacjonarnym zakupom takich osób jak, między innymi ja, macie pracę i zarabiacie na życie. Nikt nikogo nie zmusza do pracy w handlu, wiem, że to ciężka praca, ale szacunek dla klienta jest… bezcenny, nie uważacie?
Agnieszka Biega – styczeń 2023
Sprzedają towar z przeceny w wyższej cenie niż w ofercie poprzedniej. Na oficjalną cenę 49.99, jest przyklejona metka 59.99, a finalnie na tym jeszcze jedna metka z kwotą 69.99 – i w takiej cenie niestety kupiłam. Żenada jedyny sklep który w ten sposób sprzedaje. OSZUSTWO, nie polecam
Edyta – styczeń 2023
Bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę
Różowy Flaming – styczeń 2023
Więcej nie zamawiam już nic tego sklepu?
Raz miałam sytuacje, że nie właściwy rozmiar wysłali. Napisałam do nich, kuriera przysłali oczywiście kuriera na ich koszt. Więc powiedzmy okej. Natomiast dzisiaj zamówiłam piżamki trzy dla dziecka i co, jedna para piżamy nie ma dołu? nawet nie chce mi się do nich pisać i tracić znów czasu. A jak bym chciała złożyć reklamacje to na mój koszt.. Wiec więcej nie kupię już nic‼️
Karolina Wyrzykowska – styczeń 2023
Ściema ja też kupiłam z wyprzedaży niby ciuchy a jak odkleiłam naklejkę to wyszło na to że zapłaciłam więcej
Kinga Drążek – styczeń 2023
Oszustwo cenowe. Kupiłam ubrania online na wyprzedaży -50% ,przyszły do domu odklejam naklejkę na metce a tam zaniżona kwota. Ostatni raz kupiłam u nich odzież i odradzam innym.
Marta Kamińska – styczeń 2023
Sklep internetowy cena z zamówienia 33 z groszami po obniżce. Pod naklejka widnieje 25.99 także kłamcy. Dno

Sinsay opinie 2022
Marta Rębacz – grudzień 2022
Wysyłka miała dojść przed świętami dlatego ja zamówiłam tymczasem oczywiście wysłanie zajęło im 3 dni
aga – grudzień 2022
dwa zamówienia spakowane do wysyłki jednoczesnie- jedno lezało 2 dni zanim wysłano, drugie lezy 3 dzien i nie wiadomo co dalej.patologia, dno. 30 minut wiszenia na tel.-nikt nie odebrał.
Lidia – grudzień 2022
Oszustwo cenowe. Kupiłam sukienkę online, za którą zapłaciłam 49.99. Gdy przyszła zauważyłam,że ta cena jest naklejką i przykrywa inną cenę. Gdy ją odkleiłam to cena była 39.99. Robienie z klienta barana. Ostatni raz kupiłam coś w Internecie.
Rafał – grudzień 2022
Sklep na teatralnej w Zabrzu…dzisiaj tj.15.12.2022 chciałem zwrócić towar nieużywany tylko beż plastikowego zabezpieczenia więc metka była osobno tak jak podczas zakupu.Pani odmówiła zwrotu bo nie było tegoż zabezpieczenia…poinformowałem że tak towar został zakupiony to nic nie dało.obsluga była bardzo opryskliwa.poprosilem by przedstawiła się również odmówiła więc poprosiłem kierownika zmiany i odziwo ta Pani była kierownikiem tegoż dnia…na koniec gdy odchodziłem z kwitem powiedziała na głos by inni klienci słyszeli że nie muszę tam robić zakupów…Pierwszy raz w życiu odradzam,bardzo niemiła obsługa powtórzę sklep zabrze teatralna
aga – grudzień 2022
podniesli ceny z dnia na dzien -przed swietami,m.in. spodni,zeby za chwile zrobic promocje. juz niedługo zmiana przepisów i skonczy sie ta patologia! mysla,ze z ludzi beda robic idiotów! do tego non stop anuluja opłacone zamowienia- a te same rzeczy za chwile pojawiaja sie ponownie w sprzedazy.
aga – grudzień 2022
infolinia nie istnieje- mozna dzwonic godzinami! anuluja opłacone zamówienia,wystawiaja po kilka sztuk tego samego produktu, trobia mega promocje- a pozniej bezczelnie anuluja wszystko. ciekawe, czy doczekam sie zwrotu pieniedzy, tak szybko jak anulacji
eyy boss – grudzień 2022
Kupiłam męski świąteczny t-shirt. Cena 39.99, myślę dobra okazja, po czym w domu odkleiłam cenę i ukazała się kwota 29.99 🙂 Także nauczka na przyszłość, nie kupować tuż przez mikołajkami, Świętami
Kinga Wróblewska – grudzień 2022
zamówiłam kolarki, paczka przyszła po 5 dniach i okazało się że są podarte! wielki skam nie polecam, lepiej iść do sklepu. a co do cen i z tym całym ” black friday ” to jedno wielkie oszustwo cena po przecenie drozsza niz normalna.
Kornelia – grudzień 2022
Niejednokrotnie zostałam oszukana już w ich sklepie. Na bluzce ktoś odkleił naklejkę a pod nią cena o 10 zł NIŻSZA, gdy byłam przy kasie to kasjerka mi oznajmiła że każdy może odkleić naklejkę i mieć taniej po czym nabiła mi cenę o 10 zł wyższą… Nie polecam (ELBLĄG)
… – grudzień 2022
dno… sprzedali kurtkę na promocji, po tygodniu napisali że w sumie to jej nie mają, pewnie promocja okazała się za dobra
do tej kurtki było dokupione coś jeszcze i zamiast spytać co o tym sądzę wysłali same tamte rzeczy mimo, że już ich nie chcę bez tej kurtki
właśnie dlatego nie kupię już nigdy niczego w lpp, polskie marki to śmiech na sali
Elżbieta Mytnik – grudzień 2022
Kupilam pościel,kolorową ropakowalam i włożyłam do pralki. Przy rozwieszaniu zobaczyłam dziury na poszwie, zatkało mnie,wzięłam drugą pościel i na środku rozerwana poszewka .
To nie pierwszy raz takie wady. Ale na pewno ostatni
Lukasz – grudzień 2022
Nie polecam. Anulują zamówienie z powodu braku dostępności towaru a ten jest dostępny na sklepie/stronie. Kupowałem z rabatem 20% i mogę złożyć nowe zamówienie ale już bez tego rabatu. Szkoda zachodu, krętacze i oszuści.
Patrycja Boroch – listopad 2022
Zamowilam ubrania w sklepie internetowym na suuuuper PROMOCJI. Rzeczy bylo kilka, sytuacja ta sama, przyklad podam jeden..
Rekawiczki dzieciece.. cena w sklepie 12.99 w promocji 10.39.. rekawiczki dostalam dzis.. cena na metce pod naklejką 7.99.
To samo z sukienka..leginsy ktore przed promocja kosztowaly 12.99 (cena spod naklejki) w promocji kupilam za 14.39 (bez promocji 17.99)
Jedno wielkie oszustwo..
Angela Rafalska – listopad 2022
Szkoda gadać. Jeśli chodzi zakupy przez internet cena jest większa 10 zł niż na metce jak przyjdzie ubranie. Po drugie zamówiłam paczkę ubran i dres dzieciecy i spodnie zaginęły dostałam sama bluzę.. to nie pierwszy raz
Justyna – listopad 2022
Bardzo słaba jakość ręcznik kupiony dla dziecka za sporą cenę bardzo cienki wręcz prześwitujący. Więcej żadnych zakupów nie wykonam
Paulina – listopad 2022
Niestety pomimo tego że lubię ten sklep opinia nie będzie dobra.
Fatalna obsługa zarówno przez telefon jak i w sklepie.
Nigdy nie spotkałam się z taką arogancja pracownika jak dzisiaj w sklepie w Piotrkowie Trybunalskim.
Pan nie dosyć że był bardzo nieprzyjemny podczas rozmowy telefonicznej,to w sklepie po zwróceniu mu na to uwagi, nic sobie z tego nie zrobił a wręcz przeciwnie dalej odstawał przy swoim.
Nie traktuje się tak Klienta a jeśli nie ma się wiedzy to należy ją uzupełnić, bo na zadane pytanie Pan nie potrafił udzielić odpowiedzi.
Bardzo nieprofesjonalne podejście, bardzo…
Agnieszka – listopad 2022
Wybrakowane, potłuczone, uszkodzone… Zamówiłam ostatnio kilka razy wiele rzeczy z Sinsay. Najpierw dostałam buty dla dziecka ze skazą i to bardzo widoczną i dwa różne rozmiary śpioszków w jednym zestawie, a teraz przyszła paczka i zamiast kocyka z maskotką (drogą), jest sama maskotka, a kubek dotarł cały potłuczony, bo był słabo zabezpieczony. W dodatku akcesoria dla niemowląt wyglądają gorzej niż na zdjęciach. Kiedyś to był fajny sklep, a teraz taką fuszerkę odwalają, że mam dość! Minęło kilka dni i nawet mi jeszcze nie odpowiedzieli.
Maria Tylka – listopad 2022
Zawyżone cenny. W dniu 25.11.2022r. kupiłam kilka ubrań w sklepie Sinsay, wszystkie miały naklejone nowe ceny na starych. Z ciekawości zobaczyłam jakie były wczesniej ceny, różnica między stara cena o nową jest ok 10zl na każdym ubraniu. Nawet na przecenie to i tak drożej zapłaciłam! Oj bardzo nieładnie tak oszukiwać klientów….
Werka – listopad 2022
Zamawiałam piżamę na prezent dla przyjaciółki, odebrałam właśnie w salonie i przyszła poplamiona. Nie mam pojęcia czy się spierze… Jeśli nie to jestem stratna przez osobę która pakowała przesyłkę. Jak czytam opinie innych to wiele osób też miało albo pomylone zamówienie albo uszkodzony produkt. Nie polecam, ostatni raz coś zamówiłam z Sinsaya!
Paulina Pleńska – listopad 2022
Kupilam synkowi kozaczki i szalik w sinsay przez internet. Ale teraz wiem ze chyba lepiej kupic w sklepie. Przynajmniej wiesz jakie sa naprawde ceny. Przyszły rzeczy z zalepiona cena a gdy je oderwalam to juz wiem ze ceny na internecie sa zawyżone. Za buty zaplacilam 10 zl więcej za szalik 15 zl wiecej. Od dzis odradzam znajomym zakupy online w sinsay.
Marcin Sawicki – listopad 2022
Zamowiono przez internet 2 rzeczy. Zakup jednej (tej na ktorej mi zalezalo) zostal anulowany przez sklep, wiec przyszla druga, drobna rzecz plus kw. Nie mozna bylo anulowac zamowienia, zas przy zwrocie przepadly koszty wysylki. Nie polecam kretaczy
And Ga – listopad 2022
Nie polecam! Zakupiłem bezrękawnik w promocji w rozmiarze XL sugerując się wcześniej kupiona kurtka w tym rozmiarze była ok. Bezrękawnik jak worek! Sklep noe daje możliwości wymiany na inny rozmiar przy zakupie na odległość! Mogę zrobić zwrot na swój koszt i ponownie zamówić inny rozmiar w obowiązującej cenie (35zldrozej+koszty wysyłek)!! Pani na infolinii nazywa to wymianą…paranoja! Nie polecam uważajcie na podstęp! Każdy inny szanujący się sklep internetowy podchodzi inaczej!
Hubert Walerowski – listopad 2022
Spodnie po pierwszym praniu w 30 stopniach skurczone, sweter rozwleczony, mata dla zwierząt urwana przez 8 kilogramowego psa bo na nią nadepnął …. Jakość porażka.
Aneta Cudna – listopad 2022
Miesiąc czasu czekam aż mój zwrot zostanie zweryfikowany. Ciągle jestem zbywana. Na początku magazyn miał trzy dni na weryfikacje potem wyszły kolejne 2 a teraz już nawet nie odpisują na maile. Na razie sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta. Moja przygoda z marką Sinsay się zakończyła.
Ania – listopad 2022
nie sprawdzają towaru przed wysłaniem, dostałam dziś bluzke z dziurą!
Kamila Gogola – listopad 2022
Wielokrotnie kupowałam w Sinsay spodnie jeansy które zawsze były w cenie 29,99, bardzo lubię je nosić. Dziś chciałam sobie dokupić jeszcze kolejną parę i szlag mnie trafił jak zobaczyłam że na cenę regularną 29,99 jest przyklejona nowa cena 39,99.
Niedawno widziałam fajną marynarkę przeceniona była na 89,99 a okazało się że przedtem kosztowała 69,99 zł. Jawne złodziejstwo. Na mnie już na pewno nie zarobicie złodzieje.
P – 05 lis 2022
Z całego serca odradzam sklep online Sinsey.com. Dziwię się, że nikt jeszcze nie wziął się za nich i nie zrobił z nimi porządku a oni dalej robią klientów delikatnie mówiąc w h…
Zakupiłam skrzata świątecznego na stronie miał być wys. 115 cm a w rzeczywistości otrzymałam 105 cm, może i bym to przebolała ale drugą sprawą jest to za zapłaciłam za niego 69,99 a na otrzymanym towarze była cena 59,99 – słabe. Niestety dopiero po fakcie zobaczyłam, że tego typu opinii jest mnóstwo 🙁
Tajemniczy – 18 paź 2022
Obsługa nie miła i nie tolerancyjna, opryskliwa dla klienta… ostatni pobyt w tym sklepie…
Justyna Kwiatkowska – październik 2022
No generalnie ceny w aplikacji są zawyżone niż te na metkach.a metki zaklejone Nigdy już u was nie kupię. Trochę to wygląda tak że nie chciało ci się iść do sklepu to dopalac !
Jane Hawke – październik 2022
Największy, bezkarny, złodziejski syf, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia.
Omijać szerokim łukiem!!
Jedynie Rzecznik Praw Konsumentów jeszcze na to coś działa.
UOKIK i dział przestępstw gospodarczych, powinien się Sinsay’em zająć.
Ewa – 05 paź 2022
Jedno wielkie oszustwo! Realizacja zamówienia trwa 3 tygodnie, na infolinii mówią, ze tak u nich jest, środków nie zwrócą, trzeba czekać ! Oczywiście na stronie sklepu info, ze czas dostawy do 5 dni. Utrudniony sposób złożenia reklamacji. Konsultanci kompletnie niekompetentni, niemili i niekomunikatywni ! Nie polecam!
Małgorzata – wrzesień 2022
Kupilam koszulke za 25.99 przy kasie chcieli zebym zapłaciła 26.99 a pod podklejona metka była cena 19.99 . Serio ?
kasia konieczna – wrzesień 2022
kupiłam ostatnio spodnie w sinsay niestety okazało sie że w środę po szkole jak chciałam sie przebrać zobazyłam że spodnie puściły farbe okazało sie że miałam całe czarne nogi do tej pory nie moge domyć nóg z tych jebanych spodni wyprałam je recznie i była cała czarna woda nie polecam leginsów z tego sklepu
Agnieszka Alba – wrzesień 2022
Nie polecam zakupów online. Bardzo długo się czeka za zamówieniem. Jeszcze nie otrzymałam zamówienia, więc opinię o jakości wystawię po otrzymaniu paczki.
Weronika Maksymow – wrzesień 2022
Nie polecam zakupów sinsay ponieważ sprzedają na stronie za 10 zł , 15 zł drożej a otwierając paczkę metki są podklejane. Odkleiłam naklejkę i ubrania które kupiłam były na stronie o 10 i 15 zł droższe
Iwona Nowicka – wrzesień 2022
Szczerze nie polecam! Kurtka zamówiona przez aplikację rozmiar M kupiona z rabatem 40procent, przyszła w rozmiarze L (metka papierowa od M, a metki w kurtce od Lki) i nie mogą jej wymienić, jedynie zwrot i mogę sobie druga kupić ale już bez tego rabatu. Dno poprostu jakby to była moja wina że ktoś pomylił metki. Nie polecam !!!
Urbanek_kk – wrzesień 2022
Cena na naklejone metce jest inna wyższa niż pod nią dlaczego tak robicie ?
Patrycja Wośkowiak – wrzesień 2022
Często kupowałam w Sinsay ale od jakiegoś czasu zaczęłam sprawdzać metki, naklejki z cenami są zawyżone ceny pod nimi o jakieś 10 zł niższe, nie polecam
Monika – 02 wrze 2022
Koszulka w sklepie internetowym 12,99. Po dostarczeniu przesyłki okazało się, że pod grubą naklejką 9,99.
Co za ściema! Więcej nie zamówię tam !
Madzia – 29 sie 2022
NIE POLECAM !!! zamówiłam ubrania za 200 zł po odklejeniu naklejek z ceną ubrania były tańsze. Rozmiarówka jest niestandardowa zamówiłam trzy pary dresów w rozmiarze większym niż noszę i są za małe nigdy więcej nie kupię nic z tego sklepu.
Kulwik4545 – 29 sie 2022
Sinsay okłamuje ludzi na wyprzedażach, czapka na promocji 16 zł pod naklejka 9,99 zł nie odsyłam bo brak cierpliwości ale jak tak można.
aga – sierpień 2022
jest wtorek- od piątku paczka czeka na odbiór przez kuriera! za każdym razem to samo, musi „leżakować” tydzień ! w reserved, ta sama firma lpp, w sobotę zam., w nd odebrał kurier, w pon. doręczono, a tu????!!!!! wiecznie to samo!!!
aga – 29 sie 2022
dno totalne- od tygodnia status- paczka gotowa do wysłania. za każdym razem to samo. kilka/kilkanaście dni oczekiwanie- niespotykane w żadnym innym sklepie
Paulina009 – 25 sierpień 2022
Firma kompletnie niewiarygodna, kpią sobie z ludzi promocje promocje a pod naklejkami ceny niższe !!! wtf ??? Oszustwo jedno wielkie powinni zamknąć w całej Polsce.
Katia – 24 sierpień 2022
Zamówiłam ze sklepu internetowego kilka rzeczy. W paczce brakowało dwóch zamówionych produktów, ale były włożone dwa inne których nie zamawiałam, więc zgłaszam im sytuację. Przysyłają w wyznaczony dzień kuriera i odbiera produkty których nie powinno być, a na opłacone i zamówione czekam… i czekam… napisali że nie wyślą produktów tylko magazyn sprawdzi produkty które odesłałam i wyślą do 14 dni zwrot pieniążków…
Naposałam żeby wysłali mi to co zamówiłam lub chce kupić w takiej cenie co zamawiałam- dostałam w kolejnym mailu kupon zniżkowy (w mailu informacja że rabat obejmuje również przecenione produkty- co jest nieprawdą) – po uwzględnieniu tego rabatu wychodzi i tak więcej niż wcześniej zapłaciłam… więc pisze… i czekam… i czekam… brak kasy, brak zamówionych produktów i brak odpowiedzi
Katarzyna – 23 sie 2022
Złodzieje. Zamowilam ciuchy dla córki. Dostakam rzeczy z pozaklejanymi cenami. Po oderwaniu naklejek okazało się że wszystkie rzeczy były tańsze o ok 10 zl od sztuki. Np spodnie dresowe zapłaciłam 39.99 a cena pid naklejką 29.99. Łącznie oszukali mnie na 34 zl. Nigdy juz nic u nich nie kupuje
dominika – 22 sierpień 2022
Zamawianie na tej stronie, pracownicy , infolinia to jakieś żarty , po pierwsze czekam na.zamówienie już zdecydowanie za długo ale nie to jest największym problemem . Problemem jest działanie aplikacji i ignorancja w stosunku do klienta. Po kilku dniach dostałam maila o zwrocie pieniędzy na konto za część zamówienia bez informacji to produkt , gdy zadzwoniła m na infolinię dowiedziałam się od pani ze produkt został najwyraźniej wykupiony przez innego klienta a strona aktualizuje się co kilka godzin.
Niedostępny Produkt powinien być natychmiastowo blokowany po dodaniu go do koszyka a tym bardziej po opłaceniu a nie ja dostaje informacje po kilku dniach od złożenia zamówienia i opłacenia go. A największa pomyłka to jest chyba to ze produkt nadal widnieje jako dostępny na stronie. Nic więcej nie zamówię z sinsaya.
Błażej Wawrzyniak 14 sie 2022
Straszna jakość odzieży. Kupiłem 2 koszulki, ale po pierwszym praniu rozciągnęły się i popadły w ruinę. Nigdy więcej tam nie zrobię zakupów. nie polecam
Ola – 11 sierpień 2022
Firma Sinsay oszukuje ludzi, dają ubrania na wyprzedaż gdzie np spodnie sprzedają za 60 zł a cena pod naklejką jest zamazana i widnieje cena 50 zł, bądź np koszulka sprzedawana za 16 zł a pod naklejką 10 zł . Powinni za to wszystkim oddać pieniądze. Złodzieje i tyle to jest brak szacunku dla klientów. Gdzie można to zgłosić ?
Klient – 8 sie 2022
Nie idzie się z nikim dogadać ma dziale reklamacyjnym. Dostałam celowo uszkodzony produkt.
Celowo zapakowanym ponieważ widzę że części uszkodzinej Nie ma czyli został zapakowany uszkodzony.
Naciągacie ludzi z uszkodzinym towarem a potem ciężko o zwrot gotówki. Nie polecam !!!!!!!!!!!
Anus13 – 30 lipiec 2022
Córka kupiła piżamę w rozmiarze L. Dostała górę w rozmiarze S, a dół w rozmiarze XXL.
Anna – lipiec 2022
Nie polecam!!! Tragedia ! pierwszy i ostatni raz zamówiłam w sklepie internetowym. Świadoma słow strwierdzam iż oszukują klientów Zamówiłam towar , opłaciłam Dostałam informację iz nie mozna zrealizowć zamówienia i trzeba ponownie zamowic i opłacić Tak też uczyniłam Po 2 dniach dostałam info iż 2 paczki są w drodze Po rozmowie z konsultantką usłyszałam żeby 2 paczki nie dobierać a pieniądze będą zwrócone. NIESTETY !! CZEKAM MIESIĄC NA SWOJE PIENIĄDZE.
Dzwonię tam codziennie i za każdym razem słysze jakieś kłamstwo Mało tego Moją paczkę rozkompletowano i za 1 rzecz mi oddano pieniążki A ZA RESZTE RZECZY Z PACZKI NIE i to nie jest oszustwo ? Myślę że sparawa skonczy sie u mecenasa …. na własne oczy widziałm i słyszałam jak klientaka w sklepie stacjonarnym oddawała towar i prosiła o gotówkę / nie przelew na konto Ponieważ musiała ostatnio błagac o zwrot NIe polecam absolutnie
Weronika Aniszewska – 17 lip 2022
Totalne dno się zrobiło z tego sklepu , nic nie ma żeby coś kupić wchodzę do sklepu i od razu wychodzę, te kolory ubrań to dla dzieci a nie dla dorosłych, byście coś z tym zrobili
Karina Kulczyńska – 1 lip 2022
Nie polecam zakupów przez internet … w niedzielę zamówiłam dwie rzeczy. Przez 3 dni paczka była gotowa do wysyłki, żeby przyjść dopiero dzisiaj (piątek). Będąc w sklepie trafiłam na kombinezon damski w rozmiarze M za 19.99, a ten sam w rozmiarze XS za 29.99 ?! Wtf ?! Nie polecam !
Beata Ant 29 cze 2022
Nie polecam, CHJanki obsługa jak z bazaru Różyckiego. Baby pyskate, na dodatek brak nawet odrobiny kultury! Złodziejstwo!!! Bierze pieniądze za towar i chowa do szuflady, nie wydaje reszty, tylko robi zamieszanie i obraza ze chcesz pieniadze, jeszcze robi awanturę ze jak śmiesz coś chcieć!?! Ze tez właściciel sklepu daje się okradać i robią mu niezła opinie. Wstyd! Co za banda chamów i złodziei tam pracuje! Jeżeli nie chcecie się dać okradać to nie kupujcie tam!!
Katarzyna 27 cze 2022
Luźne spodenki dresowe ubrane 3 razy do chodzenia po domu.. nagle podarły się bez żadnego powodu podczas leżenia i to nie na szwie tylko normalnie na środku materiału? pierwszy raz w życiu widze coś takiego i na pewno wiecej nic nie zamówie
Emilia Wójtowicz 25 cze 2022
Produkty są bardzo kiepskiej jakości.
Karolina Odzga 30 maj 2022
Niestety jakość ostatnio zamawianych przeze mnie rzeczy jest po prostu okropna. Wszystko robione na sztukę . Wcześniej zamawiałam dla synka dresy i były super a teraz materiał jest przezroczysty ? i to wszystkich zamówionych par . Po prostu porażka . To już Pepco ma lepsze jakościowo np właśnie dresy .
Natalia – maj 2022
Kupiłam klapki zwykle czarne i założyłam je dosłownie raz odrazu się rozkleiły to jakiś żart. Paragonu nie wzięłam i brak możliwości wymiany.
Ola- maj 2022
Nie polecam. Zmasakrowana, nieoznaczona paczka z talerzami.
Zamówiłam same talerze, miski, kubki – same szklane rzeczy. Paczka nie została w ogóle oznaczona, że jest tam szkło i trzeba na nią uważać. Karton był zmasakrowany i praktycznie otwarty. Odmówiłam przyjęcia paczki. Masakra
Monika Bade – maj 2022
Sklep online, brak zamówionych produktów. Paczka przyszła do mnie 21 lutego jakoś tydzień po złożeniu zamówienia, niestety okazało się, że nie ma w niej jednego przedmiotu. Sprawę zgłosiłam 22 lutego, 8 marca zostałam poinformowana, że mam wysłać zdjęcia paczki bo pewnie wina przewoźnika i w ten oto sposób od tej pory czekam na jakąś informację. Na moje e-maile, w których dopytuję na jakim etapie jest sprawa otrzymałam tylko odpowiedź, ze musze czekać, a jak będą coś wiedzieć to się odezwą. Mamy 4 maja, informacji wciąż brak, ani produktu ani pieniędzy. Nie polecam sklepu online.
Alicja – kwiecień 2022
Złodziejstwo. Nabijają inne ceny, niż te które widnieją na metkach. Odmawiają nadpłaconych kwot. Tak jest w Gorzowie Wlkp. NoVa Park
Magdalena Kurtysiak – kwiecień 2022
Dziś zakupiłam tshirt w Sinsay. Cena „promocyjna 25.99” po oderwaniu metki cena przed „promocją ” była 19.99 . Przestroga dla wszystkich ?
Kasia Hossa – kwiecień 2022
Dramat. Nie zamawiajcie nic z tego sklepu online. Moje zamówienie rozpłynęło się w powietrzu i nikt nie wie gdzie. Pracownicy zero pomocy. Pieniędzy też nie oddali. Porażka.
Anna Kierepka – marzec 2022
Zakupiłam kubki pękły zaraz przy pierwszym użyciu. Masakra . Nie polecam. Złożyłam reklamacje, to jeszcze okazało się że muszę wysłać wadliwy towar na własny koszt, a wcześniej już zapłaciłam za wysyłkę. Nie polecam.
Ela – marzec 2022
Nie polecam. Towar dotarł pobity, może tak by nie było gdyby został oznaczony jako szkło. W sklepie stacjonarnym stałam 40!!! minut żeby go odebrać,l. Po reklamację kazali stac drugie tyle. Zostawiłam ten badziewi w prezencie Paniom nie umiejącym się ogarnąc. Dno , dno i dno dna. Będę omijać szerokim łukiem.
M – marzec 2022
Odebrałam zamówienie internetowe w sklepie. Po 5 minutach poszłam je zwrócić, bo spodnie okazały się lichej jakości i były całe pozaciągane !!!. Pani zrobiła zwrot na kartę bo to niby jedyna możliwa forma… Na moje pytanie, czy to się zwróci od razu powiedziała, że tak. Pieniędzy nie mam dalej na karcie. Jaki jest sens produkować taki badziew i niszczyć środowisko transportami, zwrotami produkcją?
Monika – marzec 2022
MASAKRA kontakt, MASAKRA zwrot należności, MASAKRA ogólnie. Wmawiają że należność została wysłana po miesiącu odebrania przez magazyn centralny zwrotu. Po kontakcie wmawiają 2 krotnie że pieniądze zwrócone, po nie ugięciu się dostajesz info że zwrot został zlecony. Pracują tam pół mózgi z g… w środku głowy. MASAKRA!!!!!!!!!
Ewa – marzec 2022
Zamówienie opłacone 22.02.2022,a do 19.04.2022. nie przysłano towaru ani nie zwrócono pieniędzy, pomimo kilku maili i rozmów telefonicznych z biurem obsługi .
natalia31012000 – marzec 2022
Zamówiłam buty rozmiar 41, przyszły buty rozmiar 40 ale z metką 41… Zwróciłam oczywiście do sklepu ponieważ nie da się „wymienić”. Teraz czekam już tydzień na drugie zamówienie a po kliknięciu śledź paczkę widzę informacje, że buty nie zostały jeszcze nawet spakowane. Innym razem zamówiłam bluzkę, dostałam inny rozmiar i całkowicie inną rzecz niż ta, którą zamówiłam. Z kontaktem również tragedia. Bardzo nie polecam zamawiać czegokolwiek z tego sklepu przez internet.
Tomasz – marzec 2022
Dramat i masakra!! Najpierw moje zamówienie zostało anulowane nie wiadomo dlaczego!! Nikt nie potrafi na to pytanie odpowiedzieć ani nikt mnie o tym nie poinformował!! Teraz walczę o zwrot pieniądzy. Zamówienie online z lutego OPŁACONE. Jakieś 2 tygodnie temu poprosili o potwierdzenie zapłaty za zamówienie. Wysłałem od razu potwierdzenie przelewu z banku. Odpisali że przekazali do działu finansowego do dalszej weryfikacji i od dwóch tygodni ani pieniędzy ani żadnej dalszej odpowiedzi!! Jeszcze chwila i zgłoszę sprawę na policje!!
Natalia – marzec 2022
Kontakt tragiczny, dostałam 2 wadliwe produkty, mailuje juz z 2 tyg z zawsze odpisuje ktoś inny z gotowego szablonu odpowiedzi… cały czas każą wysłać zdjęcia, załączałam je juz z 5 razy… po mały tracę cierpliwość.
Monika – marzec 2022
Tragedia nie polecam, zamówienie idzie już tydzień, nie mogę się doprosic żeby sprawdzili co się dzieję tylko ciągle bardzo nam przykro ,staramy się. Masakra jakas
agnieszka maslowska – luty 2022
Nie polecam. Od miesiąca próbuję odzyskac pieniądze za anulowane zamówienie bez skutecznie. Na czacie online na stronie sklepu pani z którą pisałam zablokowała czat. Nie polecam obsługi.
Oliwia Marczak – luty 2022
Ubrania pochodzą z Chin co jest napisane na metkach lecz ta informacja nie jest podana NIGDZIE na ich stronie co wprowadza konsumentów (w tym mnie) w błąd. Gdybym chciała kupić chińszczyznę zamówiłabym ubrania na shein czy innych takich za jeszcze tańszą cenę. Co do ceny to mimo, że jest niska to i tak jakość jest słaba, w ubraniach odchodzą nitki, często się zaciągają i psują w psują w chwile. Nie kupie tam już nigdy więcej nawet z przymusu.
Katarzyna – luty 2022
Szczerze odradzam. Towar i obsługa klienta na tragicznym poziomie. Choć ceny nie są wysokie, to i tak znacznie przewyższają faktyczną wartość tej chińszczyzny. Obsługa klienta odpowiada schematycznymi gotowcami, w ogóle nie odnosząc się do treści maila. W moim przypadku produkt wypadł w 2 częściach od razu po otworzeniu opakowania. Co mi zaproponowano? Zniżkę 15% na następne zakupy, żebym mogła sobie kupić jeszcze raz to samo. Dodam, że produkt jest już niedostępny i nie pojawi się ponownie, ale tego już chat-bot odpowiadający na moje maile nie sprawdził…
Krzysztof Zakrzewski – luty 2022
Prawie Dwa miesiące brak zwrotu kosztów uznanej reklamacji 1701863561, tylko dzisiaj zwrot kosztów wysyłki zwrotnej, ponad 11godzin na telefonie w 12 połączeniach. Sprawa idzie do Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Firmę tworzą ludzie więc sami de…le!!! oddajcie mi moje pieniądze!!
Patt rycja – luty 2022
Odradzam!! Kupuje rzeczy w Sinsay od kilku lat. Pierwszy raz i ostatni zostałam potraktowana w ten sposób! Zakupiłam 3 rzeczy online. Otrzymałam tylko 2. I to nie otrzymałam tej najdroższej! Sprawę od razu zgłosiłam poprzez formularz kontaktowy bo na infolinię nie da się dodzwonić , oczywiście kontakt był okropny, Pani raczyła po miesiącu mi odpisać żebym wysłała zdjęcia paczki bo to pewnie wina przewoźnika. Tak się składa że paczka przyszła w stanie nienaruszonym i tu ewidentnie ktoś spakował niekompletne zamówienie.
Jednak Pani podczas korespondencji trwającej 2 miesiące brnęła dalej w swoje i dała mi do zrozumienia że wymyślam sobie bo oni w magazynie nie mają nadwyżki produktów (tak najłatwiej powiedzieć). A więc mają złodziei przy pakowaniu czy produkt wyparował ?? Tego się nie dowiem.. Totalny brak profesjonalizmu, robię dużo zakupów online i nigdy nikt mnie tak nie potraktował. Ostatecznie brak towaru, brak pieniędzy! Sklep w którym wszystko jest super póki nie pojawiają się problemy. Wtedy najlepiej się wypchać jako klient i nie zawracać im głowy
Joanna – luty 2022
Tragedia jednym słowem. Zamówienie idzie wieczność. zorientować się można po zwrocie na konto, że zamówienie przyjdzie nie kompletne, bo nawet maila nie łaska wysłać. Ubrania rozmiarowka totalny kosmos! 134 to grubo ponad 140. Ciuchy zwinięte i wciśnięte byle jak w jedną folię. Ostatni raz zakupy w sinsay, nie polecam, wręcz odradzam.
Zuzıa – luty 2022
Na stronie nie ma rozmiarówki ubrań (tylko i wyłącznie rozmiarówka siebie — inne sklepy potrafią zrobić oba!), jedna spódnica która miała być dobra była za duża, następnie nauczona tym, biorąc rozmiar mniejszy, leginsy okazały się za małe. Ruletka z rozmiarem, a część asortymentu tylko dostępna online. Za zwrot trzeba płacić pełny koszt (inne sklepy potrafią zrobić darmowe albo za np. 4 zł), co często się nie opłaca. Stacjonarnie może ok, online nie warto ryzykować w ogóle.
Iza – luty 2022
Porażka, zamowilam ciuszki dla dzieci wartość ponad 500zl.odbior był w sklepie , w kartonie miałam bajzel i nie to nie przez kuriera widac ze rzeczy nie były w ogóle złożone tylko wrzucone jak leci wygniecione rzucone jak szmaty !!! Jak tam można.Poza tym część rzeczy się nie zgadzała z zamówionymi rozmiary inne ni chcialalm .Ogarnijcie się trochę bo tracicie klientów
Katarzyna – styczeń 2022
Towar i obsługa klienta na tragicznym poziomie. Choć ceny nie są wysokie, to i tak znacznie przewyższają faktyczną wartość tej chińszczyzny. Obsługa klienta odpowiada schematycznymi gotowcami, w ogóle nie odnosząc się do treści maila. W moim przypadku produkt wypadł w 2 częściach od razu po otworzeniu opakowania. Co mi zaproponowano? Zniżkę 15% na następne zakupy, żebym mogła sobie kupić jeszcze raz to samo. Dodam, że produkt jest już niedostępny i nie pojawi się ponownie, ale tego już chat-bot odpowiadający na moje maile nie sprawdził…
Natalia – styczeń 2022
Sklep nie zwraca pieniędzy po zwrocie towaru. Zwyczajne oszustwo. Skontaktowanie się z BOK jest niemożliwe. Nie odpisują na e-maile. SPRAWA ZGŁOSZONA DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA. NIE POLECAM!
Ania – styczeń 2022
Fatalny kontakt z klientem. Moje zamówienie zagubiono w salonie Sinsay, w którym miałam je odebrać – zdarza się, nie mam pretensji. Zwrot pieniędzy miałam otrzymać rzekomo automatycznie po upływie czasu przewidzianego na odbiór osobisty. Po miesiącu bezowocnego czekania, zgłosiłam prośbę przez formularz na ich stronie. Przez tydzień nie otrzymałam żadnej odpowiedzi, poza mailem z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia, więc postanowiłam zadzwonić na infolinię. Bardzo miła konsultantka (jedyna osoba, która rzetelnie podeszła do sprawy – za co bardzo Pani dziękuję, jeśli Pani to czyta) przyjęła zgłoszenie i w końcu kilka dni później otrzymałam zwrot środków. To był mój pierwszy i ostatni zakup w tym sklepie.
zakupyzakupy – styczeń 2022
Tragedia, jednym słowem. Paczka idzie wieczność. Zamówienie złożone duzo wcześniej (wszystko dostępne) przychodzi nie kompletne, zero informacji na ten temat, dopiero można się zorientować po zwrocie na konto. Ubrania a konkretniej rozmiarowka z kosmosu! W sklepie stacjonarnym 134 to 134 a online grubo ponad 140. Ubrania zwiniete i wciśnięte w jedna folie. Nawet w poskładane, tak wszystko na odczep. Ostatni raz zakupy w sinsay. Odradzam.
Sandra – styczeń 2022
Torebka przyszła z dziurą na wylot, a spodnie porwane w kroku .. czy oni nie widzą co pakują i sprzedają ?..
Klaudia Cieciora – styczeń 2022
Zwroty. Oszukują ludzi. Niby jest u nich 30 dni na zwrot tyle, że nie uwzględniają dni kiedy sklepy są zamknięte. Wiec jakie ma to być 30 dni na zwrot? To zwykle oszustwo. Nie polecam!!!!

Sinsay opinie 2021
Kasia Mikus – grudzień 2021
Masakra juz 3 raz sie przejechalam na jakosci 2 bluzy po pol dnia zrobily sie tak zmechacone jak bym nosila 3 lata. Dzis dostalam pizame na swieta i szokkkkk po 15 minutach spodnie przy udach w takich kulkach i na pupie .qygladaja na mocno zmoszona a leazalam w nich 15 min. Duzo zamawiam w sinsay ale prEstaje juz
Kamila – grudzień 2021
Ja się dziwię, że ktoś tam w ogóle kupuje na 3 zamówienia w pełni zadowolona nie byłam ani razu. Spódnica plisowana przyszła z rozprasowanym plisem zwrot nie został przyjęty, mata do yogi miała mieć kolor różowy przyszła fioletowa, sweter miał być brązowy przyszedł biały. Rozmiarówka również w cały świat L-ka wygląda na duże S, a S-ka jest jak duże M, to nie jedyny przykład dziwnej rozmiarówki. Mam też zastrzeżenia co do składu na jednej koszulce 100% bawełna i na drugiej, chodź przypominają bardziej poliester. Rzeczy w stosunku cena do jakości bardzo zawyżona. Nie jestem zadowolona.
Bartek – grudzień 2021
Sklepu z tak tragiczną obsługą klienta jeszcze nie spotkaliśmy. Paczce w sklepie nadano status wysłanej, tymczasem nikt jej nie przekazał do firmy kurierskiej, a przynajmniej brak ku temu jakichkolwiek dowodów. Czemu ich brak? Bowiem mimo prób kontaktu drogą mailową, telefoniczną, czy nawet poprzez kaleczny czat, nie udało się uzyskać żadnej informacji od sprzedawcy. Ba! Nie wiem nawet czy raczył się pochylić nad tą sprawą. Człowiek przechodził w życiu różne reklamacje i problemy, bo to po prostu może się zdarzyć. Jedne sklepy radziły z tym sobie lepiej, a nawet wzorcowo, inne z kolei nie stawały na wysokości zadania, ale takiego żenującego poziomu nie widzieliśmy jeszcze nigdy w życiu i mamy nadzieję już nie zobaczyć.
Maria – grudzień 2021
Badziew. Pierścionki dla córeczki, gumki spinki: dosłownie rozpadały się w rękach.. Próbowałam zrobić córeczce fryzurę, od razu odpadły trzy motylki., pierścionek się rozkleił. Buty, baletki: to tektura. Spodnie można prać tylko w 30 stopniach, bo farbują jak szalone, jeśli o tym zapomnisz… To masz po całym praniu. Nawet 40 to za dużo. Zamówiłam różne rzeczy, w tym skarpetki dla córeczki, nie sprawdziłam zamówienia bo synek strasznie wymiotował tego dnia, jechaliśmy do szpitala i potem okazało się, że w zamówieniu ich nie było. Nie wyświetlają się wszystkie zamówienia, więc jak nawet chcesz złożyć reklamację tonie możesz znaleźć zamiwienia:D
chaheon – grudzień 2021
n i e p o l e c a m ! oszustwo na opakowaniu cos innego a w srodku cos innego nie polecam rzecz miała wyglądać całkiem inaczej Pczym ściągam papier i widze dosłowne nic ?
j…a – grudzień 2021
koszule bawełniane są ok, ale rozmiarówka to jakaś farsa. XL ma w rzeczywistości w klatce piersiowej 128cm, a nie deklarowane 98. Ale to przecież tylko niewielka różnica, można się zawinąć i będzie cieplej! Po prostu dezinformacja i brak szacunku dla klienta.
Marlena – grudzień 2021
Absolutnie nie polecam!!! Zamówiłam kurtkę w rozmiarze M, dostałam w rozmiarze L. Jest zdecydowanie za duża a konsultant w sklepie internetowym zaproponował, żebym pojechała 120 km do sklepu stacjonarnego i wymieniła ją na mniejszą lub odesłała na własny koszt. SKANDAL!!! Na kolejną wiadomość, że to nie jest przecież moja wina…już nikt nie odpowiedział, zignorowano ją. Nie kupujcie badziewia!!!
karolinaw1 – grudzień 2021
W Sinsay robię zakupy już od dłuższego czasu ale z taką sytuacją jak ostatnio to jeszcze się nie spotkałam. Zamówiłam paczkę z odbiorem w miejscowym sklepie Sinsay. Paczka została opłacona w sklepie, była nienaruszona. W domu po otwarciu okazało się że brakuje jednego produktu – złotego świecznika-który był dostępny online i też później znalazł się na fakturze oraz nie dostałam żadnej wiadomości, żeby był niedostępny. Oczywiście dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Zgłosiłam zajście przez formularz kontaktowy. Obsługa klienta zamiast po podanym numerze zamówienia sprawdzić co się działo z paczką-zasypała mnie szeregiem pytań na końcu wymagając ode mnie zdjęcia paczki …
Nie wiem czy to miała być sugestia że to ja mam udowadniać cokolwiek ?? Odpowiedziałam na pytania, w końcu też przesłałam zdjęcie paczki- niestety sprawa tkwi w martwym punkcie i tylko co jakiś czas dostaje wiadomości o tym samym przekazie. Najbardziej zdenerwowała mnie wiadomość tej treści: ,,Według systemu zamówienie powinno dotrzeć do Pani kompletne. Aby umożliwić przeprowadzenie szczegółowej weryfikacji, prosimy o przesłanie zdjęć opakowania.” A więc po raz kolejny wysłałam zdjęcie opakowania!!! I nadal ,,weryfikują”!!!Ta przepychanka trwa już prawie 2 tygodnie. Nie wiem co się tam dzieje ale nie polecam…
Marta – listopad 2021
NIE POLECAM! 3 tygodnie czekam na zamówienie! Dramatyczna obsługa, zero informacji. Paczka zaginęła ale niestety sklep nie wie co się stało i każe mi czekać na rozpatrzenie reklamacji 30 dni. Śmiech na sali. Pierwsze i ostatnie zakupy
Dagmara – listopad 2021
Zamówienie 3 tygodnie temu, do tej pory nie otrzymałam. Sklep twierdzi że mam czekać 30 dni na złożoną reklamację u przewoźnika. Miał być prezent na Święta… Szczerze to już nigdy nic nie zamówię w tym sklepie i NIE POLECAM!!!
agatajawor – listopad 2021
Sklep internetowy to jest jakaś pomyłka. Klient odsyła w terminie niechciane rzeczy wraz z dokumentami wszystko pięknie a sklep nawet pieniędzy nie chce oddać! 15 dni temu odeslana kurtka za 160 zł i co mi na infolinii mówią? Kurtki nie było rzekomo w paczce XD I jeszcze raz ( mam czekać na informacje-wyjasniaja sprawę) Xd
UliAnna – listopad 2021
Jakość kupionej kurtki poniżej krytyki, cienka jak pergamin
Natalia – październik 2021
Zamówiłam 2 produkty przez Internet z dostawą do paczkomatu. Przyszedł tylko jeden. Kiedy napisałam do Sinsay o sytuacji stwierdzili, że w systemie widnieje jako, że wysłane zostały dwa produkty. Nie zaproponowali żadnego rozwiązania problemu, a mi odechciało się zawracać dalej głowy… A produkt, który nie dotarł miał być prezentem na święta dla koleżanki.
Adrian – październik 2021
To był jeden wielki błąd zakupując cokolwiek w tym sklepie .Zamówiłem towar przez internet dojechał do mnie niekompletny .Dzwoniąc na infolinię poinformowano mnie że resztę elementów dojadą do mnie przez DPD(mimo że zapłaciłem dostawę do paczkomatu bo tak jest mi wygodniej ,wysłali dpd )To takie normalne że płacimy za paczkomat ,za dostawę niekompletnego towaru.To chyba norma.Niestety to nie koniec.U nich w magazynie to pracują chyba wybrakowani ludzie.Brakujące elementy wysłali na nie ten adres. Dlatego przestrzegam każdego aby szanował swoje pieniądze i nie tracił swojego czasu na zakupy w SINSEY
Karolina – październik 2021
Nie polecam zakupy w sklepie online. Sprzedają towar, którego nie mają i nawet nie powiadomią o tym klienta. Dowiedziałam się o tym ponieważ dostałam zwrot na konto za część zakupu. Gdy napisałam im, że w takim razie nie chce w ogóle przesyłki, bo niekompletne zamówienie mnie nie interesuje to i tak na chamca mi to wysłali.
aga – październik 2021
NIE POLECAM. Sprzedają towar, którego nie mają na stanie (jak się okazuje później), po kilku dniach dostaje informację o anulowaniu trzech zamówień (bo nie ma piżamy, skarpetek itd. w żadnym z wybranych rozmiarów). Żeby dodać coś do koszyka ostatnio przez ok. godzinę próbowałam to zrobić, po czym jakoś udało się kupić, zapłaciłam i…anulowano. Znowu…. Jedną z paczek zagubili na sklepie a jak o nią pytałam, to twierdzili, że jej nie mają. Po rozmowie telefonicznej z konsultantką, nagle paczka się znalazła!
Małgorzata – październik 2021
Zamawianie w Sinsay to dramat, zero kontaktu z klientem, kilka dni proszenia się o jakąkolwiek informację dotyczącą zamówienia, a i tak nikt nie jest w stanie jej udzielić. Formularz kontaktowy – brak odpowiedzi. Czat – słabo poinformowani pracownicy. Nigdy więcej nie zamówię nic w tym sklepie. Szkoda nerwów za marnej jakości produkty.
Lulu – październik 2021
Dramat. Kupiłam u nich kocyk z odbiorem osobistym w sklepie. Nie mogłam go odebrać, bo się rozchorowałam. Zapytałam ich, co mogę z tym zrobić. Następnego dnia dostaję zwrot pieniędzy, a kocyk jest już „out of stock” na stronie internetowej. Zero informacji, dopiero po zwrocie wysłali mi jakiegoś zdawkowego maila, żeby zamówić to jeszcze raz. How about that: NIE MOGĘ, bo sprzedaliście to komuś innemu. Będę omijała ten sklep z daleka.
J. – październik 2021
Uwaga! Sinsay mnie oszukał. Zrobiłam im zwrot na kwotę ponad 200 zł z czego zwrócili mi 40 zł i twierdzą, że innych rzeczy nie odesłałam. Jestem stratna i muszę zapłacić za rzeczy które odesłałam na magazyn, a ktoś je na tym magazynie zabrał.
Sandra – wrzesień 2021
Zamówiłam na początku tego miesiąca paczkę z sinsay, do tej pory do mnie nie dotarła a przewoźnik twierdzi ze paczka dotarła na miejsce docelowe. Pisałam na e-mail i z nikim nie da się dogadać. Nie polecam, więcej już nic nie zamówię online z tego sklepu
ZaGrosze – wrzesień 2021
Towar niskiej jakości spodnie po jednym praniu zmechacone nie polecam bo u nich niska cena idzie w parze z niską jakością
ela ceneo – wrzesień 2021
Po opłaceniu zakupów czekałam na przesyłkę tydzień. Po tym czasie zaczęłam kontaktować się z obsluga klienta, gdyż nikt nie raczył mnie poinformować, co jest powodem opóźnienia. Dopiero po dociekaniu co się stało, okazało się, ze nie ma produktow, które zakupiłam. Rozdzielili zamówienie na dwie paczki, których do dziś nie otrzymałam. Nie polecam!
Wid – wrzesień 2021
Odzież
Agnieszka – sierpień 2021
NIE POLECAM..ROZMIAROWKA JEST ZANIZONA I TO BARDzO.DRUGI RAZ SIE SPAZYLAM.WIECEJ NIE ZAMOWIE
Grzegorz – sierpień 2021
Nie otrzymałem zamówienia. Nie ma śledzenia przesyłki – niby jest, ale zawieszony status widnieje! Kontakt z obsługą jest katastrofalny!
bwicia – czerwiec 2021
Nie polecam kompletnie, zamówiłam kabel ze strony ponieważ była promocja której w stacjonarnych sklepach nie bylo. Kabel oczywiscie przyszedł nie do iphone’a a do telefonu z wejściem typu C. Po udaniu się do sklepu zaproponowałam wymianę (co moim zdaniem było najlepszym wyjściem) jednak Pani stojąca przy kasie zignorowała to co do niej mówiłam i kazała przyłożyć kartę do czytnika aby dokonać zwrotu gotówki. Kabel ostatecznie musiałam kupić w normalnej cenie bo na stronie przedmiot był już wyprzedany
Jahrek2 – czerwiec 2021
Złożone zamówienie zostało potwierdzone. Trzykrotnie zapewniano mnie, że zostało wysłane po czym za czwartym razem zamówienie „samo z siebie zmieniło numer w systemie” i jednak nie było wysłane, bo nie udało się go skompletować. Zawarto umowę sprzedaży po czym się z niej wycofano. Nie polecam, bardzo słaby kontakt ze sklepem, pracownicy nawet nie chcą wyjaśnić swojego błędu, strata czasu i pieniędzy, długi czas oczekiwania na odpowiedź, która jest wysyłana niemalże z automatu za każdym razem identyczna „kopiuj-wklej”, sprzedawany towar, którego nie mają. Zawsse i przy każdej okazji będę odradzał. Tak marnej obsługi klienta już dawno nie widziałem.
Natalia – czerwiec 2021
Moja paczka jest jeszcze w realizacji, bardzo zalezalo mi na szybiej dostawie ale niestety nie wyrobia sie wiec zadzwonilam zeby przekierowac paczke bo nie bede jej w stanie odebrac pod tym adresem. Ponoc nie jest to mozliwe. Nie rozumiem dlaczego skoro paczka nawet nie jest gotowa do wysylki…. Jak zwykle bezsensowne procedury … mam nadzieje tylko ze odzyskam pieniadze.
linnkx – 2021
od 02 grudnia (!) czekam na informację z magazynu co się stało z jedną z dwóch rzeczy, które zamówiłam. porażka. Wymienionych maili z 10 i wiecznie odpisują to samo. Nie polecam
Paxley – 2021
Kurtka jeansowa badziewe, rękawy przyszyte odwrotnie, badziew jakich mało, odciołem rękawy, kamizelka pasuje.

Okradają klientów. Rzekomo darmowe zwroty przez paczkomat wcale nie są darmowe i dopiero jak mają zwrócić należność, to ją pomniejszają każdorazowo o 10zl. Próbowałam wyjaśniać, wysyłałam screeny jak to wygląda w aplikacji i że liczę, że to błąd, a nie kradzież. Po wieeeeelu dniach i próbach odpisali mi w końcu lekceważąco, że takie jest życie.
legginsy bawełnie, szare farbują skórę podczas noszenia na buro-niebieski kolor! jasne, że niska cena dostępne od 9,99 do 12,90 to inna jakość, ale już dawno się czegoś takiego nie widuje, jeszcze żeby podczas prania, ale w trakcie noszenia? pofarbowały bieliznę na niebiesko… przecież mają też w ofercie ubranka dla dzieci, jak to tak? Pepco i Kik trzymają poziom, chociaż może niekoniecznie krój odzieży, a tu takie coś…
Od kilku lat kupuje w tym sklepie. Niestety nie polecam go już. Spodnie kupiłam jeansy, dziura na tyłku. Teraz spodenki krótkie z lekkiego materiału, typowe do sprzątania np w domu. Podarły się z boku po kilku dniach. Materiały okropne , nic nie warte, dlatego tak tanio ?
Byłam dziś w salonie w Toruniu Bielawy. Jeden wielki syf. Zabrałam kilka ubrań do przymierzenia ,ale to co zobaczyłam w przymierzalniach to szok???. Na podłodze brud, pełno śmieci, jak się wchodzi to jakby sklep w ogóle nie był sprzątany. Kurz ,goni kurz. Proszę zróbcie coś z tym salonem ,nie da się w tych przymierzalniach w ogóle ubrań ściągnąć aby się nie pobrudzić . Nowy sklep a taki syf.
Od 28.05 czekam za paczką z butami i nadal cisza ,a dzisiaj 5.06.
Wcześniej zamówiłam z odbiorem w salonie tenisówki i co ? 6 dni czekania .
MASAKRA
Zamowilam komplet dla dziewczynki, bluze i spodenki doszla tylko bluza. Kontakt support to kompletna porazka i skandal. Zero odpowiedzi, moje pieniadze poszly za cos czego nie otrzymalam. Czuje sie oszukana ! Nigdy wiecej nie zrobie tam zakupow i bede odradzac znajomym na pewno.
i tak macie wielkie szczęście radze jedynie omijać odziały SINSAYA w RZESZOWIE.obsługa z ego pod sufit a przy okazji po paru miesiącach np Pani się uprze i złodzieja z Klienta zrobi to samo Pani z Pepco ta to dopiero artystka Radze OMIJAĆ z DALEKA RZESZOWSKA GALERIE.
Ludzie unikajcie zwłaszcza odzdziałów stacjonarnych sklepu SINSAY bo nie znacie dnia ani godziny kiedy zrobią z Was złodzieja bo np jakiejs Pani ekspedientce nie spodobcie się.Radze daleko od tego sklepu
Sinsay oszukuje ludzi niby wielką przecena na swetry,a cena pod naklejka 39.99 a na naklejce 49.99.Na pytanie od której ceny ta promocja ekspedientka powiedziała że od tej wyższej, że po to jest naklejona nowa cena,gdyż teraz uwaga ,,te swetry bardzo długo szły i w międzyczasie podrożały,, normalnie ręce opadają
Zamówiłam towar internetowo ,ponieważ w sklepie stacjonarnym nie był dostępny .Na dostawę czekałam ponad 7 dni ,sama interweniowałam co z moim zamówienie .Wszędzie Sinsej oferuje czas dostawy od 2-5 dni .Masakra więcej nie zamówię .
Od 01.01.2023 powinna być podana na metce 1 cena czyli tak przed obniżka. Zaklejanie cen na wyższe jest nie odpowiedzialne.
Ja zawsze sprawdzam dostępność w sklepach stacjonarnych. A tak wogole za dowiezienie paczki do sklepu się niestety płaci tylko wliczone jest to w cenę towaru (podwyższony na stronie). Oczywiście nie zawsze są różnice w cenach. Nie ma nic za darmo.
Zawsze dostawałam powiadomienia SMS, że paczka dotarła do sklepu. Tym razem nie dostałam takiego powiadomienia. Dobrze, że weszłam na konto i sprawdziłam co dzieje się z paczką, a paczka czekała już w sklepie. Mogła też po paru dniach wrócić do magazynu i to nie z mojej winy. Nie odebrane ubrania powinny trafić na wieszak sklepowy, jeśli dostępne są inne kolory danej rzeczy bo wiadomo jednego produktu się nie zostawi.
Brak słów jak można tak oszukiwać. Niższa cena na metce a wyższa w sklepie internetowym.
Wczoraj tj. 18.02.2023 roku zakupiłam córce w Sinsay spodnie za 79.99 złotych, i jakież było Moje zdziwienie odlepiając metkę, że cena wyjściowa jest o 10 złotych mniejsza. To jest czyste Oszustwo ! Po zwróceniu uwagi Pani sprzedającej (młodej osóbce), Pani stwierdziła że przecież jest inflacja, i że „odlepienie cenówki – to jest PRZESTĘPSTWO !!!”. Dawno tak się nie uśmiałam z tak kretyńskiego tłumaczenia.
Oszukują ludzi na metce oryginalnej cena niższa a zaklejają ceną wyższą
Opisane komentarze dotyczą wszystkich przecen. Na metkach są doklejane inne ceny, które z reguły są wyższe niż były pierwotne.
Co się dziwić.firma zatrudnienia ludzi na 1/2 od pracowników wymagają tyle że każdy myśli że zarabiają bardzo dużo. A z tego co się orientuję to nie wystarcza na czynsz. A za co żyć?. Szkoda słów.
Dzisiaj zakupiłam bluzkę w cenie promocyjnej za 29,99 przecenione z 39,99 ale w domu pod ceną 39,99 cena pierwotna 29,99. Moje pytanie to gdzie ta przecena? Od nowego roku takie metody są nie zgodne z prawem konsumentów. Nr paragon 059186/240
Bardzo nie polecam sklepu sinsay w Pabianicach
Wiele osób wchodzą we dwie do jednej przymierzalni ja z siostrą co ok.2 tyg. tu przychodziłyśmy oglądać bluzki itp.
Tak teraz pani zwróciła nam uwagę że nie mogą być dwie osoby w jednej przymierzalni. Rozumiem jak by to była mała przymierzalnia ale my weszłyśmy do dużej . Zwłaszcza że jeszcze przed nami wychodziła mama z na oko 10-letnią córką
Nie rozumiem dla czego pani nas z tej przymierzalni wyrzuciła
Kamizelka cena w sklepie internetowym po przecenie 69,99 plus koszty wysyłki w sklepie stacjonarnym 49,99. Oszustwo !!!
Oszuści !!! Firma nagminnie zakleja metki z cenami. Na metce jest cena niższa, zaklejona ceną wyższą. Oszustwo w biały dzień.
Sinsay oszukuje z cenami zamówione ubrania przez sklep internetowy mają ceny wyższe zawyżone niż te na metkach i na dodatek są bezczelnie zakryte np płaszcz w sklepie internetowym kosztował 130 zł na metce cena zakryta 119.99
Podobna sytuacja jak u pozostałych biżuteria niby w promocyjnej cenie, kodem 30% zniżki, a droższa niż na naklejkach. Pierwszy raz kupiłam w tym sklepie i ostatni.
Stanowczo odradzam zakupy w sklepie internetowym. Przed chwilą odebrałam przesyłkę. Nigdy tego nie robię, ale dziś ot tak z ciekawości zainteresowałam się metką. No i tu pojawiło się niemiłe zaskoczenie. Prawdziwa cena niższa na metce, zaklejona nową ceną oczywiście wyższą. Nie jest to duża kwota, ale jednak. Wiem że takie cuda się zdarzają. Sinsay niestety dołączył do tych którzy robią klientów w przysłowiowego konia. Bardzo to przykre. Cóż ale nic więcej u nich nie zamówię. Nie chodzi tu o różnice w cenie, ale o sam fakt. Pozdrawiam.
Rok temu zobaczyłam w sklepie Sinsay śliczne bombki, które chciałam kupić, ale dopiero w tym roku się udało. To był jedyny towar jaki zamówiłam w tym dniu, i niestety przyszedł wybrakowany. Jeden z trzech reniferów-bombek nie ma nosa. Nos odpadł jednak części tej nie było w pudełku. Napisałam więc do sklepu, żeby przysłali nos, to dokleję sama. Nic więcej nie potrzebuję. Odpisali, ze nie dosyłają, mogę tylko zwrócić towar, a oni zwrócą środki. Mam świadomość że zwrot jako konsumentowi przysługuje mi, nie jest to jednak dobre rozwiązanie w tej sytuacji. Niby nic wielkiego, a jednak przykro się robi gdy się widzi że firmie nie zależy na klientach. Wysłali jedną rzecz w paczce – komplet trzech bombek i nie sprawdzili czy towar jest kompletny.
Zamówiony towar dotarł szybko. Wszystko byłoby ok, gdyby nie zwykła ciekawość co kryje się pod zaklejoną ceną na metce. Okazało się, że cena wyjściowa produktu jest niższa niż w promocji. Różnica
w cenie na zamówionych rzeczach nie jest duża, jest do „przetrawienia” ale w skali całego kraju to już coś ogromnego. Czyta się dużo o takich „promocjach” i teraz przekonałam się na własnej skórze.
Wcześniej nie szukałam opinii na temat sklepu, nie miałam takiej potrzeby. Dopiero teraz widzę, że nie tylko ja mam problem z nieuczciwością sklepu. Chyba istnieje jakaś instytucja kontroli typu PIH ?
Mam nadzieję, że ktoś zapanuje w końcu nad tymi trendami w handlu i nie skończy się tylko na artykułach ostrzegających klientów przed takimi sytuacjami .
Zamówiłam 2 pary spodni. Cena to coś ok 40 zł para. Po rabacie wyniosły mnie coś ok 32 zł za sztukę. Paczka dotarła w miarę szybko, ale nie w tym problem.. Na metkach była zaklejona cena, po odklejeniu okazało się, że spodnie cenę miały 29 zł… Oszustwo, w moim przypadku to parę złoty, ale to co oni robią to przesada totalna
Pojechaliśmy do Sinsay kupić kilka rzeczy typu rękawiczki, cieplejsze skarpetki i tym podobne, black friday kusił więc zaszaleliśmy. Kupiliśmy co było trzeba zapłaciłam 150 zlotych -z rabatem -20%. Gdy przyjechaliśmy do domu zaczęliśmy odrywać promocyjne naklejki z metek, i własnym oczom nie wierzyliśmy, tak świetna promocja że na jednych dresach cena pod metką promocyjną była 29,99 złotych a na metce promocyjnej 49.99 złotych. SZOK ! Po obliczeniu całych zakupów nie powinniśmy zapłacić nawet 100 zlotych. No i ten rabat to jakiś żart …. nie polecam !
Kupiłem dwie pary spodni jeansowych. Jedna po paru tygodniach pękła na tyłku, a inna przy przymierzaniu w sklepie. Tandeta gorsza niż u chińczyków.
Jedno wielkie oszustwo ceny na stronie internetowej pokazują jedną cenę a po dotarciu do odbiorcy cena na metce jest inna i o wiele niższa niż cena na stronie do tego sa na tyle bezczelni że zaklejają ceny na metkach które po próbie zdarcia zrywają się w raz z cena wielkie chamstwo ze strony sklepu i tych którzy to wysyłają żenada !!!!!!!!!!
Wielkie oszustwo zamówiłem córce sukienkę za 41.99 a na metce 29.99 brak słów