Domax serwis Kraków

Domax serwis Kraków

https://czesciagd.pl/

https://www.domaxserwis.pl/

Sklep internetowy i hurtownia – Kościuszki 38

tomekpoz5 – kwi 2022 ( Domax serwis Kraków )
Po zamówieniu produktu który na stronie widniał jako dostępny otrzymałem wiadomość że przedłuży sie wysylka o 14 dni ponieważ produktu brak fizycznie na magazynie. Po ponad miesiącu oczekiwania wiadomość iż cześć wcale do mnie nie dotrze. Nie polecam !!!

Fillo Pillo – sty 2022
14 października 2021 zamówiłam 3sztuki sprzęgła do maszynki Amica do 8 grudnia nie otrzymałam towaru że względu na braki części u producenta. Pieniądze zostały wraz z odsetkami za zwłokę zwrócone na konto.

Jarosław Czechowski – 2021
Nie lubią tych klientów. Na drzwiach kartka z numerami telefonów, drzwi zamknięte, nikt nie odbiera, automat każe naciskać sobie numerki i nic się nie dzieje. Na parkingu uzyskałem informację ze nie ma co tracic czasu i kasy na telefon.

PF – 2021
Złodzieje! Nie dostałam ani towaru ani zwrotu pieniędzy. Minęły ponad 3 m- ce. Na maila nie odpowiadają. Omijać łukiem!

Michal Zak – 2020
Nie polecam. Po dokonaniu płatności i po upływie deklarowanych 20 dni realizacji zero informacji o przyczynie zwłoki. Okazało się, że towaru brak na magazynie i wymaga zamówienia z fabryki producenta. Jakiekolwiek informacje uzyskiwane tylko telefoncznie po czym odnotowywane w szczegółach zamówienia. Czas realizacji wyniósł 46 dni – towar zgodny z zamówieniem.

WW – 2020
Tragiczny sprzęt Electrolux i serwis Domax – kupiłem 3 nowe AGD i wszystkie okazały się niesprawne. Domax umawia wizyty serwisowe i się nie pojawia nie informując o tym Klientów. Zostałem z wadliwymi bublami Electrolux (2 okapy po 1300zł i lodówka), którymi nikt się nie interesuje. Nie polecam ADG Electrolux i nie polecam serwisu Domax.

Marta – 2020
Czekam już 42 dzień roboczy na towar. Po wysłaniu zapytania najpierw jednego po miesiącu potem drugiego po kolejnym miesiącu grzeczne odpowiedzi że im przykro i czekają na towar z magazynu (mają magazyn chyba na księżycu i czekają na przewóz promem kosmicznym). Napisałam, że jeżeli towar nie przyjdzie do mnie w ciągu tygodnia to proszę o anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy. Jak do tej pory ani towaru ani zwrotu pieniędzy. TRAGEDIA !!!

Paweł – 2020
Nie polecam! Oferowane produkty na stronie nie są w rzeczywistości w tym sklepie, a informację o tym dostałem dopiero 2 tygodnie później po wpłaceniu pieniędzy na konto. Do tego momentu kontakt ze sklepem był na dobrym poziomie, nawet dostawałem podpisane maile. W momencie kiedy część zamówienia została zrealizowana, a za kolejną miała zostać wysłana różnica pieniędzy na konto, kontakt się urwał, na ostatniego maila odnośnie danych do przelewu już nawet nikt nie pofatygował się podpisać swoim imieniem i nazwiskiem, bo chyba bał się konsekwencji.

Mija tydzień pieniędzy nie ma, nagle na maile nikt nie odpisuje, a telefon staje się ozdobą w firmie. Jednak po moich naprawdę licznych mailach i telefonach, ktoś się zlitował i napisal, że okres oczekiwania na zwrot to 14 dni roboczych. Jeśli będzie trzeba wejdę na drogę sądową , bo to ze strony tego sklepu wielkie lekceważenie klienta, ja się czuję oszukany i pomijany! Uważajcie!
EDIT Okres przedświąteczny był także w momencie składania zamówienia, czyli 3. listopada? Bo również w tamtych dniach Państwo nie odbieraliście, jak również 4. grudnia, kiedy dostałem od Państwa maila, iż towar jest jednak niedostępny. Ponadto nie wiem o jakiej awarii mojego sprzętu Państwo piszecie.

Joanna Kowalska – 2020
Zostałam oszukana wysłano mi produkt niezgodny z tym, który zamówiłam w dodatku uszkodzony. Nie polecam tej firmy. Zgłosiłam reklamację przed upływem 14 dni, jeśli to ma być taki sam produkt, niezgodny z opisem to dziękuję ale wolałabym zwrot pieniędzy. Wesołych Świąt

Szczepan Zdybowicz – 2020
Na stronie w ofercie oferowane są części, których faktycznie sklep nie posiada. Dobrze, że wybrałem dostawę z płatnością przy odbiorze, bo inaczej to musiałbym jeszcze walczyć o zwrot pieniędzy.

Peto Dolka – 2020
Od miesiąca staramy się o zwrot pieniędzy. Brak kontaktu ze sprzedawcą.

Motorcyclist_Adventure – 2019
Po otrzymaniu zamówienia okazało się że zawiasy ze starej części nie pasują do nowej chociaż zamówiłem część z dokładnie tym samym symbolem, który był na starej części. Osoba przy telefonie przyznała że w nowszych modelach tej szyby stosują inne zawiasy, a koszt nowych to 50zl. Nie chce mi się wierzyć, że ten sam symbol części ma inny rozstaw otworów. Szkoda że zostaje poinformowany o tym po otrzymaniu zamówienia i muszę ponieść dodatkowe koszty. Niska ocena za nieprofesjonalne podejście do klienta oraz brak podstawowych informacji o towarze.

Małgorzata Lembrandt – 2019
Jeden z ludzi pracujących jest bardzo pomocny(ten Pan wyzszy)Drugi z Panow to porażka. Za karę tam siedzi. Fajnie że tamten człowiek nadrabia za tego niższego. ?

wociech romańczyk – 2019
Witam; Mamy już 15.01.2019 mija 43 dzień realizacji zamówienia a ja ani zwrotu pieniędzy ani towaru
na Allegro ten sam towar wysyłka 24h.
Zamówienie nr.206793 data księgowania pieniędzy 04.12.2018.
Do dziś tj.07.01.2019 brak towaru, brak odpowiedzi email, brak kontaktu telefonicznego.
Data zamówienia: niedziela, 02 grudzień 2018

piotr wróblewski – 2019
Od dnia 09 PAŹDZIERNIKA 2018 ROKU !!!!!!!! czekam na zamówioną część którą zakupiłem i DOKONAŁEM ZA NIĄ WPŁATY przez ich sklep internetowy. Opinię tą piszę 7 STYCZNIA 2019 ROKU !!!!!!! Nie dość że sprzedają towar którego jak się okazuje nie posiadają to jeszcze ZERO kontaktu i jakiejkolwiek propozycji rozwiązania sprawy np. zwrotu pieniędzy. ZDECYDOWANIE ODRADZAM JAKIEKOLWIEK ZAKUPY TAM !!!!!!!!!!!
Odpowiedź właściciela:
Szanowny Panie, Na wstępie pragniemy przeprosić za tak długi okres oczekiwania, niestety był wielki problem ze sprowadzeniem tej części. Silnik został wysłany w dniu wczorajszym. W ramach przeprosin wysyłamy Panu maskę anty smogową, Pozdrawiamy serdecznie

Sandra Wiśniewska – 2019
Zamówiłam od państwa cześć do pralki, a dokładnie drzwi. Produkt miał dotrzeć do mnie do 13 grudnia tj 20 dni roboczych. Dzwoniąc do hurtowni po około 30 minutach odebrała obrazona Pani, która poinformowała mnie, że czas oczekiwania to OKOŁO 20 dni więc żebym nie wymagała, że w 20 dni produkt dotrze. Zadając pytanie kiedy w takim razie mam spodziewać się przesyłki powiedziała że nie wie tonem który znaczył żebym po prostu się od niej odczepiła. Prosząc szefa do telefonu usłyszałam że ona mi go nie da, a o numer to nie mam nawet co prosić, bo ja to mało wszystko obchodzi.

Nie interesuje ja ze maja moje pieniądze ani że ja czekam. W tygodniu przed świętami znowu próbowałam się dodzwonić i trafiłam na inną Panią która już grzecznie mi wytłumaczyła, że czekają jeszcze na dostawę i żebym zadzwoniła w czwartek przed wigilia, w czwartek moja cześć nie przyszła i Pani powiedziała, że może po nowym roku.

Pisząc maila z zapytaniem jaka będzie rekompensata za tak wielka zwłokę oczywiście nikt nie odpowiedział, bo olewanie klienta w tej firmie to standard za który chyba dostają premie. Dziś mamy 3.01 dzwonię od wczoraj i nikt nie odbiera, możliwe że zapisali mój numer i po prostu wiedzą że to ja. Nie mam pieniądzy które im wysłałam, a bez pralki jestem od początku listopada. NIE POLECAM TEJ FIRMY, NAJGORSZA Z JAKĄ MIAŁAM DO CZYNIENIA

Marcin – 2019
Inspirujący sklep/serwis. Poziom obsługi i uprzejmości pracowników zainspirował mnie bym części zamienne kupił u konkurencji (czas oczekiwania na cześć w Domax – 3 tygodnie, konkurencja 2 dni) i samemu ja zainstalować. Średnio.

Przemek T – 2019
Witam, część zamówiona i opłacona 21/11, zostaje poinformowany mailowo, że realizacja do 14 dni roboczych, zero kontaktu ze strony sklepu, zero informacji o stanie zamówienia. Odpowiedzili dopiero na 5 maila, dziś tj.10/12 z informacją, że zamóweinie powinno być wysłane do końca tygodnia (a jeszcze w piątek przez telefon ze najzpozniej w poniedzialek 10/12 część bedzie u mnie). Zdecydowanie odradzam zakupy z tego sklepu – od miesiąca zmywarka rozebrana…

Wojciech Kudelski – 2019
Witam!!! Miałem dziś okazje wstąpić do tej „hurtowni” w poszukiwaniu szuflady do lodówki.Bardzo dziwny lokal ,niby hurtownia a pusta.Aha ,wszystko zamawiają u producenta,ok pomyślałem,ok.I tu sie kończy wszystko co mogłoby być pozytywnego.Za ladą siedzi opryskliwa pani ,która nijak nie chce obsłużyć klienta ,traktuje wszystkich z góry ,czując sie bogiem wśród bogów. Klient to dla niej wróg i intruz .Bardzo negatywne skojarzenia, rodem z głębokiego komunizmu.Stara się obrzydzić to miejsce klienteli.Dobrze że był drugi sprzedawca który troche nam doradził i pomógł załatwić sprawę.Wizyta moja w tym lokalu była koniecznością. Mam nadzieję że nie będę musiał wracać do tego miejsca

Klaudia PL – 2019
dnia 29.10.2018 anulowałam zamówienie nr 204220 gdyż termin dostawy nie został przez Państwa dotrzymany. Do tej pory nie mam zwrotu pieniędzy. Na miele i telefony państwo nie odbierają. Więc jak można z państwem sie skontaktować i czegokolwiek dowiedzieć?
Odpowiedź właściciela:
Dzień dobry. Dziękujemy za kontakt. Przepraszamy za zwłokę ,niestety nasz dostawca nie jest w stanie dostarczyć potrzebnej Pani części. Środki zostały zwrócone a na pani adres wysyłamy maskę anty smogową jako rekompensatę. Pozdrawiamy serdecznie.

darek kowalski – 2019
Od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy za anulowane zamówienie. Kompletny brak kontaktu email nie odpowiada telefonów nikt nie odbiera.

Kamil Jankowski – 2019
Zamówiłem płytkę elektroniczną do ekspresu i cisza.. Brak kontaktu mailowego, brak kontaktu telefonicznego, brak informacji że serwis jest nieczynny. Numer zamówienia 200073

Mariusz – 2018
Odradzam zakupy on-line. Zamówiłem uszczelkę 29 PLN z przesyłką. Otrzymałem mail z numerem zamówienia i informacją że pieniądze zostały zaksięgowane. Czekam tydzień, czekam drugi. Napisałem maila z pytaniem, kiedy mogę spodziewać się przesyłki? Odpowiedź przyszła na następny dzień wytłuszczonym drukiem „Czas realizacji: zamówienia 20 dni r o b o cz y ch od momentu zaksięgowania”. Ok czekałem dwa tygodnie to zaczekam jeszcze dwa skoro tak.

Niestety po 6 tygodniach nic do mnie nie dotarło. Wówczas poprosiłem o zwrot wpłaty bo uszczelkę już dawno otrzymałem z innego sklepu. Ale nie oni mi ją doślą mają jakieś problemy i dzisiaj właśnie przyjechała paleta z moją uszczelką za 29 PLN. Farsa. Przesyłka dotarła do mnie po 7 tygodniach. Zdecydowanie nie polecam.

Wiesu Wies – 2018
Żenująca firma – na części umieszczone w swojej ofercie przyjmuje zamówienie każąc sobie zapłacić z góry. Nie udziela informacji o planowanym opóźnieniu realizacji, później bodaj właściciel opowiada wzruszające historie o tym jak jest to skomplikowana logistycznie sprawa sprowadzić 5 pokręteł do kuchenki. Po następnych tygodniach nie potrafi przyjąć do siebie informacji, że mam dość czekania od marca i naprawdę nie mam zamiaru swoim zamówieniem wprowadzać go w depresję i chcę by zwrócił mi wpłacone pieniądze. Po 3 tygodniach od ostatecznego żądania zwrotu pieniędzy ani pieniędzy, ani maila ze słowem wyjaśnienia. Zamówienie nr 195769 może ktoś tu z tej firmy zagląda i w końcu znajdą pieniądze na zwrot.

Odpowiedź właściciela:
Szanowny Panie niestety część pokręteł zwłaszcza do starszych wyrobów ma problemy z dostępnością, łącznie z tym że są wycofywane z oferty o czym nie jesteśmy informowani przez producentów. My z założenia pragniemy zrealizować wszystkie zamówienia Przepraszamy za wydłużony termin zwrotu środków – (przeoczyliśmy druczek) przelew został wysłany w dniu dzisiejszym a Panu wysyłamy drobny upominek jako rekompensatę . Pozdrawiamy serdecznie

Monika Nowacka – 2018
Powiedzcie mi Państwo, jak mam sie dowiedzieć o status mojego zamówienia? Tym sposobem nie pracujecie na swoją pozytywną opinię. Proszę o informację na jakim etapie jest moje zamówienie? PS. jedyna pociecha że wpłacone pieniądze nie były wielkie… :/ Nr zamówienia 194003
Odpowiedź właściciela:
Dzień dobry . Zamówienie przekazaliśmy 23.01 do realizacji poczcie. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie

Sławomir Tomczyk – 2018
Kontakt telefonicznie słabo ale info na meila było – wiedziałem, że trzeba czekać na część z miesiąc. Po miesiącu doszło. Także OK. Polecam.

Łukasz D – 2018
Sklep internetowy zasługuje na 99%negatyw. Sprzedają produkty które nie są dostępne. Mało tego, po wpłaceniu zaliczki ( w wysokości pełnego zamówienia) czas oczekiwania do 3 tyg. Przychodzi po 4 tyg. Nie to co było zamawiane i masakra, jeszcze chcą żeby odesłać na własny koszt i napisać odstąpienie od umowy. 1%Pozytyw za to że po wynegocjowaniu przysłano kuriera i po kolejnych 3 tyg. Otrzymałem zwrot pieniędzy…. 2 miesiące to trwało. I weź człowieku tu zaufaj…… nie polecam sklepu.

Odpowiedź właściciela:
Pragniemy przeprosić za zaistniała sytuację i negatywny odbiór naszej firmy. Niestety podczas składania zamówienia u producenta nie otrzymaliśmy żadnej informacji że są problemy z dostępnością tego produktu. Ze względu na brak możliwości pozyskania tego elementu przez producenta zaproponowany został nam odpowiednik który niestety okazał się samym silnikiem a nie kompletną turbiną okapu. Termin realizacji zamówienia został określony na około 14 dni roboczych. Przesyłka została nadana 15 dnia roboczego a o opóźnieniach został Pan poinformowany drogą mailową 22.09. Niestety zarówno opóźnienie w realizacji zamówienia oraz to co przesłał do nas producent sprzętu nie było do końca od nas zależne. Oczywiście przepraszamy za utrudnienia związane z tym zamówieniem

seekmo studio – 2018
Sprzedają części jako dostępne, a nie mają ich na stanie. Trzeba czekać aż sprowadzą z zagranicy :'(

Janusz Zakrzewski – 2018
UWAGA! Firma nie zwraca zaliczek, mimo niedostarczenia produktów – zam. nr 181355
Odpowiedź właściciela:
Zawieruszył się nam druk przelewu, bardzo przepraszamy, Pieniądze zostały zwrócone

Sławek S – 2018
Niemożliwe jest dodzwonić się i zapytać. Złożyłem zamówienie już nie wiem kiedy i cisza. Być może w ogóle nie zostało złożone bo to kosztuje, więc hurtownia znalazłaby mnie pod ziemią. Nie polecam komuś, kto musi wiedzieć kiedy, a przynajmniej się czegoś dowiedzieć. Business niech się trzyma z daleka.

Barbara Mus – 2017
Pan z serwisu niemiły – po grzecznym stwierdzeniu iż przy zamawianiu usługi podano mi inną cenę za założenie szyby w piekarniku zaczął się rzucać i powiedział ,że jak mi się nie podoba cena to sama mogłam sobie załozyc szybę w piekarniku. Po wyjściu ode mnie stwiedziłam iż szyba jest źle założona i dzwoniłam na komórkę do Pana kilka razy ale nie odbierał ode mnie telefonu. Nie polecam

Odpowiedź właściciela:
Szanowna Pani w rozmowie telefonicznej został Pani poinformowana o kosztach założenia szyby 60-100 zł w zależności od skomplikowania interwencji. Co założenia szyby brakowało Pani elementów mocujących które najprawdopodobniej wyrzuciła Pani ze starą rozbita szybą. Elementy te zostały zamówione dla Pani. Nasza firma nie ma nic wspólnego z tym faktem. Technik odwonił do Pani w poniedziałek jako że w sobotę zakończył po Pani zleceniu prace na dany dzień . O wszystkich ustaleniach została Pani poinformowana.

Tomasz Wierzba – 2017
Gdyby tam ktos jeszcze odbieral telefony …

Jacek Mieszkowski – 2017
Nigdy więcej kontaktu z tą firmą. Pracownicy bezczelni i niegrzeczni. Reklamację załatwiam już ponad miesiąc, a końca sprawy nie widać.

TOM – 2016
Firma przyjęła na uszczelkę do lodówki – w cenie 189 zł- Kazano mi wybrać formę- płatności przy odbiorze- chciałem opłacić on line- stwierdzono ze niema takiej możliwości- wybrałem zalecana płatność- kwota razem ok 207 zł. Otrzymałem maila iz zamówienie w trakcie realizacji- Na następny dzień- otrzymałem maila że zmieniono cenę uszczelki do 259 zł- iże mam dopłacić– po mojej interwencji- Pani stwierdziła że mama wpłacić zaliczkę 100 zł a czas od zaksięgowania 10 dni na dostawę i wtedy sprzeda mi uszczelkę za 207 zł- wysłała mi maila z kontem bankowym -do przedpłaty- niema tam ani słowa o cenie -podejrzewam ze po wpłacie zaliczki podniosą cenę- !!!!!!!!!!!!!!!

Ola Prycińska – 2016
Nie polecam. Otrzymałam termopary do kuchenki gazowej niezgodne z zamówieniem, całą winą został obarczony producent! A mnie zapytano dlaczego kupiłam skoro nie byłam pewna, że to ten produkt! Podejście konsultantki poniżej krytyki, kompletne lekceważenie klienta. Nie chcę oceniać w ten sposób wszystkich bo całą sytuację próbował załagodzić inny konsultant. Niestety zaufanie stracone.

Miroslawa Rak – 2016
Nie polecam, wykonałam 14 połączeń telefonicznych w celu uzyskania informacji o zwrocie gotówki za oddany towar. Pracownicy nie kompetentni. Codziennie udzielano mi informacji, że otrzymam wiadomość po weryfikacji z ksiegowością, jednak nikt nie oddzwaniał. Nie polecam sklepu, ceny części również bardzo wysokie.

Andrzej Żelazik – 2015
Nie polecam. Zamówiłem pasek do pralki, dostałem inny, bez zapytania czy chcę zamiennik. Brak możliwości kontaktu i wyjaśnienia sprawy. W mojej ocenie, totalne lekceważenie klienta

Mariusz Madej – 2015
zero kontaktu, fatalna firma, szczerze nie polecam jeżeli nie chcą Państwo tracić nerwów. MASAKRA

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top