Born2be opinie

Born2be opinie


https://born2be.pl/

2023

Danuta – 7 lipca 2023
Do tej pory byłam zadowoloną klientką, z kilkunastoma zamówieniami. Z ostatnich dwóch (30.06. i 1.07.) otrzymałam to drugie, a pierwsze rozpłynęło się. Sklep twierdzi, że paczka została zwrócona nadawcy, ale z monitoringu przesyłek wynika, że Poczta dostała jedynie dane elektroniczne przesyłki, nie nastąpiło jednak fizyczne nadanie przesyłki. Czy można zwrócić coś co nie zostało nadane?

RM – 19 czerwca 2023
Nie polecam, dokonałam zwrotu 6 produktów, rozmiary bardzo zaniżone a klapki bardzo szerokie. Już ponad miesiąc czekam za zwrotem pieniędzy

MartA – 17 czerwca 2023
Ta firma to porażka, nie dość ze wysłała mi buty z zaciekami i rozwalonym pudełkiem, to teraz muszę ciagle pisać o prawidłowy zwrot pieniędzy. Na początku doliczyli sobie prawie 26 zł za przesyłkę, po moim mailu zwrócili większa cześć jednak przesyłka dalej wyłoni 14,99 zamiast tak jak informują 12,99

Marta – 9 czerwca 2023
Nie polecam dostawy Pocztex kurierem do domu. Pan kurier stał sobie pod moim domem nie raczył ruszyć du*py do bramki tylko w aucie sobie wypisywał awizo, po czym widziałam to wszystko na kamerze domu. Po co płacimy za przesyłkę pod drzwi skoro i tak nie wysiądzie i nie raczy przejść 5 kroków aby dostarczyć przesyłkę. Jestem w 8 miesiącu ciąży zagrożonej i teraz sobie muszę iść z awizo odebrać paczkę na poczcie. Nie rozumiem za co takie osoby mają płatne skoro nie wykonują swojej pracy a my marnujemy swoje pieniądze na nich. Powinien w tym momencie oddać z własnej kieszeni za dostawę ,która nawet nie miał zamiaru dostarczyć bo padał deszcz. Niestety jak się jeździ na kurierce powinno się liczyć z każdą pogoda a nie wybierać sobie kiedy podejdę a kiedy mi się nie chce.

Wiktoria – 7 czerwca 2023
Szkoda czasu i pieniędzy. Zamówienie nie zgadza się z wymiarami. Na połączenie że sklepem czekałam prawie godzinę. Obsługa na najniższym poziomie i zero skruchy i brak rozwiązania problemu, ponieważ podobno brak produktu. A wystarczyło by dokładnie opisywać wymiary… Porażka

Karolina – 23 maja 2023
otrzymałam zły kolor sukienki, niezgodny całkowicie z kolorem na stronie. Miał być jasny błękit a przyszedł ciemny granat. Na opakowaniu niby kolor zgodny z zamówieniem bo nazwa na stronie – niebieski. Towar odesłałam. Nie mam gwarancji że jeżeli zamówię ponownie to dostanę dobry kolor.

Małgorzata – 19 maja 2023
Zdecydowanie nie polecam i ostrzegam przed tą firmą. Towar zamówiłam 23.04 a dziś tj. 19 mają otrzymałam informację,że paczka jest do odbioru na poczcie. Choć podawałam punkt odbioru. W między czasie paczka została wysłana gdzie indziej I trzeba było oczekiwać na jej powrót na magazyn. Mailowo dowiedziałam się,że wyślą ją jeszcze raz przez dpd więc podałam paczkomat. Pan nie chciał się zgodzić i musiałam podać mój adres mimo,że w pierwotnym zamówieniu był punkt odbioru. Po wszystkim wysłali mi paczkę pocztą polską. Z większym dziadostwem niż ta firma to się nie spotkałam. Nigdy więcej żadnego zamówienia. Ciekawa jestem w jakim stanie odbiorę te wspaniałe ubrania skoro krążyły gdzieś po Polsce.

Krzysiek – 19 maja 2023
Nie polecam tego sklepu, większego chamstwo nie spotkałem

antoni – 18 maja 2023
Kiedy w końcu odbiorę zamówienie nr 8867593. Podobno została nadana w czwartek 11.05. 2023 r.

Teresa – 9 maja 2023
Od 28.04.23 czekam na zwrot pieniędzy bo zakup baleriny były za wąskie,

Jacek – 29 kwietnia 2023 | 13:28
Brak profesjonalizmu.

Igor – 27 kwietnia 2023
Dokonałem pierwszych zakupów w sklepie born2be i z pewnością ostatnich. Zakupionych butów (2 pary pantofli) rozmiarówka na stronie internetowej zdecydowanie mija się z rzeczywistością. Jakość butów – nie mam nawet o czym mówić bo żadnej jakości nie ma – tania chinszczyzna, jak ktoś raz w życiu pantofle założy to może jeszcze jakość się przemęczy natomiast chodzenia na co dzień kompletnie sobie w nich nie wyobrażam. Zgłoszony zwrot środków przeciągany do ostatniej chwili a na infolinii żeby podpytać o jego status pół godziny czekania. Podsumowując lepiej parę groszy dorzucić i kupić buty w normalnym sklepie.

Artur – 25 kwietnia 2023
Nie polecam buty zapach nie przyjemny, brak kompletnego produktu, Opakowanie zakurzone pogięty karton. Niestety produkt z opisem na stronie internetowej odbiega od rzeczywistego po odebraniu.

czanna – 24 kwietnia 2023
Kontakt ze sprzedawcą bardzo utrudniony, nikt nie jest kompetentny do udzielenia odpowiedzi co się dzieje z zamówieniem. Ogólnie chaos i brak informacji. Nie polecam

aniulag – 20 kwietnia 2023
Czekam na zwrot pieniędzy ponad tydzień. Buty dostałam z widoczną wadą

Hubert – 19 kwietnia 2023
Obsługa klienta w tym sklepie to tylko z nazwy. Ironiczne odpowiedzi. Wysyłają towar nie sprawdzony, źle uszyty. A darmowe zwroty tylko dla wybranych. Nie polecam tego sklepu. Szkoda zmarnowanego czasu

Zbyszek – 18 kwietnia 2023
Po otrzymaniu 07/04 przesyłki i przymierzeniu jej podany rozmiar XL okazało się że faktycznie jest małym rozmiarem L . Odesłałem 10/04. Produkt był nie noszony a jedynie przymierzony. Reklamując go otrzymałem ten sam z powrotem argumentując że produkt był noszony zmechacony zapachem papierosów. Reklamacji nie uwzględniono. U nas w domu nikt nie pali papierosów ze względu na małe dziecko. I po jednym przymierzeniu na pewno nie mógł się zmechacić. Nie polecam tego sklepu !!!

anna – 17 kwietnia 2023
Sklep postąpił nieuczciwie. Przesyłka została uszkodzona przez inpost który czekał na decyzję sklepu internetowego co dalej przez tydzień. Nikt nie raczył odpowiedzieć ani mnie ani inpostowi. Po mojej interwencji uzyskałam odpowiedź, ze zostaną mi zwrócone koszty i mogę zamówić towar po raz drugi. Gdybym nie zadzwoniła trwałoby to pewnie z miesiąc. A rekompensata? Darmowa dostawa. Kpina. Stała klientka i takie traktowanie.

Patrycja – 14 kwietnia 2023
Nie polecam firmy absolutnie. Dostałam poplamione buty. Zgłosiłam mailowo. Odpowiedz 29 marca. Odpisałam 29 marca . Po czym dostałam odpowiedz 4 kwietnia. Odpisałam dostałam odpowiedz 5 kwietnia i od tamtej pory cisza. jest 14 kwietnia a ja zostałam z butami poplamionymi. Uważajcie i pamiętajcie zwrot może określić sprzedawca, Reklamację możecie złożyć później a nie jak piszą do 14 dni. To pogwałcenie praw konsumenta. Sprawa oczywiście trafi tam gdzie powinna. Nie polecam.

D – 4 kwietnia 2023
Zamówienie dostałam nie takie jak trzeba jestem nie zadowolona bo zależało mi przed świętami A oni mi każą zamawiać jeszcze raz chodź pomyłka nie z mojej winy.Powinna być za to jakaś rekompensata. Nie będę zamawiać bo i tak mi nie przyjdzie przed świętami A po świętach to już mi nie zależy

Lola – 21 marca 2023
Masakra jak można tak zapakować zamówienie. Zamawiałam dresy dla Babci, które przyszły w otwartej folii i nie złożone tylko zgniecione. Wyglądały jak noszone. Dramat.

aa – 18 lutego 2023 | 18:42
Firma potrąciła za zwrot mimo, że nie korzystałam z wysyłki proponowanej przez sklep.

P. T – stycznia 2023
Nie polecam zakupu. Firma nie zna podstaw praw konsumenta. Wszystkim którzy kupują i mają problemy ze zwrotem lub reklamacja towaru radzę sprawę zgłaszać do rzecznika. Kara z ukoik może rozjaśni umysły właściciela firmy

Born2be opinie 2022

Monika – grudnia 2022
W żadnym przypadku nie polecam firmy Zamówienie złożone dnia 13.12.2022 Czas dostarczenia był do 16.12.2022 niestety jednak tak się nie stało. Po dłuższych próbach kontaktu dowiedzieliśmy się że paczka dopiero dnia 16.12 została skompletowana i została wydrukowana etykieta nadania. Oczywiście na czacie pisaliśmy do firmy ze nie chcemy już tej paczki z butami ze względu na wprowadzenie nas w błąd.. Pan na czacie odpowiedział nam że jak nie chcemy paczki to możemy jej nie odbierać gdzie został poinformowany że jest zbędne wysyłanie tej paczki..

Nie polecam od początku był brak kontaktu do czasu spakowania przesyłki. Jeżeli nie jesteście w stanie dotrzymać terminów to nie wprowadzajcie ludzi w błąd myśląc że klient poczeka. Gdybyśmy wiedzieli że nie jesteście w stanie się wywiązać z terminu który nam podaliście byśmy zamówili w innej firmie która wywiązuje się z terminowości. Nie polecam nawet kontakt na czacie bardzo chamskie podejście do klienta. Dla zainteresowanych screen czatu.

agg – grudnia 2022
Beznadzieja, nie polecam. Zamówienie 2 przedmiotów miało dotrzeć wtorek-czwartek, w środę o 19:18 otrzymuje maila, że rozpoczynają kompletowanie zamówienia, jeżeli skompletować dwie rzeczy tyle zajmuje to dobrze, że nie odważyłam się włożyć do koszyka więcej.

Anita – grudnia 2022
Firma lekceważy klienta i łamie prawa klienta. Otrzymałam kozaki, w prawym bucie w okolicach palców wystają dwa ostre, niewidoczne przedmioty (druty?), o które poraniłam sobie nogę wkładając but. Wysyłając produkt, który jest zagrożeniem zdrowia sprzedający powinien przyjąć na siebie odpowiedzialność. Niestety, tak jak pisała jedna z pań, dodzwonić się nie można do firmy i nikt, pomimo moich pisemnych próśb do mnie nie zadzwonił. Napisano mi tylko, że… przepraszamy i…można zwrócić buty…Zakrwawiona noga nikogo nie obchodzi. Karygodne, sprzedawca beznadziejny, produkty niebezpieczne, niesprawdzane przed wysłaniem! Zdecydowanie nie polecam!

Monika – grudnia 2022
Porażka raz buty za duże wymieniłam a jak przyszły to podarte, jeszcze bez wyjaśnienia każą płacić za zwrot. Żenada! Nigdy więcej tam nic nie kupię

Artur – 2 grudnia 2022
Z jakiegoś powodu odpowiadacie częściej na stronie w ogóle nie związanej z waszym sklepem i ja muszę pisać o to co się dzieje z moim zamówieniem na opineo, masakra. SZ.P, jaki jest status zamówienia 7938369?!? nie dostałem ŻADNEJ informacji. NIKT nie odbiera, konsultant z waszej strony int. NIE ISTNIEJE. 2022 rok a przy takim standardzie czuje się jakbym z zagranicy kupował w 2009.

Paulina – 1 grudnia 2022
Oszuści i naciągacze , wysyłają buty najgorszej jakości a cena to 179 zł , nie przyjmują zwrotu bo buty rzekomo noszone gdzie nie ma żadnych śladów noszenia żaden dobrze szanujący się sklep nie bierze pod lupę podeszwy która jest delikatnie przykurzona , ciekawe jak klienci maja mierzyć buty chyba po aksamitnych dywanach . NIE POLECAM !!!

Oszukana klientka – 28 listopada 2022
Ta firma to oszuści! Przed black friday botki w normlanej cenie 149,99, na black 229,99 z wielkim rabatem 60 zl i przecena na uwaga! 149,99. Polityka firmy jest beznadziejna, zeruja na braku świadomości klientów. Nigdy tam nie wrócę i nie polecam!

Dick – 23 listopada 2022
Pomimo wymiany obuwia o dwa numery większe dalej buty są za małe, tabela z rozmiarami od prawie trzech tygodni nie z aktualizowana pomimo tylu zgłoszeń. Jestem bez butów już parę tygodni zakupiłem je po to żeby mieć i użytkować w pracy, pomimo wielu zgłoszeń tego problemu nikt nawet nie raczy się skontaktować w tej sprawie i wyjaśnić ten incydent, dlatego ODRADZAM SKLEP BORN2BE wszystkim klientom ze względu na to że sklep ten jest NIEUCZCIWYM i NIERZETELNYM sprzedawcą, traktuje klientów bez skrupułów, ale tak już Państwo z ludźmi nie będziecie postępować.

Jest to już po raz kolejna taka sytuacja której Państwu już nie odpuszczę. Bardzo proszę UWAŻAĆ NA TEN SKLEP BORN2BE I PRZEMYŚLEĆ 10 RAZY ZAKUP. LEPIEJ POLECAM SIEĆ CCC, E-OBUWIE ITP.

Julia – 17 listopada 2022
złożyłam zamówienie – zero informacji, nawet nie dostałam wiadomosci o złożeniu przeze mnie zamówienia. Nie wiem co się dzieje z paczka a pieniądze zostały pobrane. pisałam na maila 2 razy i żadnej odpowiedzi. dzwoniłam – również nie da się dodzwonić. jestem rozczarowana bo już kiedyś zamawiałam na tej stronie i było wszystko w porządku. teraz mam nadzieje ze uda mi się odzyskać moje pieniądze albo w najlepszej sytuacji otrzymać moje zamówione produkty. proszę o niezwloczny kontakt.

Karolina Anna – 7 listopada 2022
To moja pierwsza negatywna opinia i żałuje, ale jestem zniesmaczona. Kupiłam buty i zwróciłam od razu. Botki były za szerokie na stopę i łydkę. Zwrot na koszt własny, ale mniejsza z tym. Po tygodniu buty do mnie wróciły z listem, że „na podstawie badania organoleptycznego” przymierzanie butów w mieszkaniu zużyło podeszwy na tyle, że nie mogą przyjąć mojego zwrotu. To jak mam ocenić buty następnym razem kupując je online? Na leżąco? Nigdy wcześniej taka sytuacja mi się nie zdarzyła. Czy kolejny zwrot powinnam opłacić ponownie?

Karolina – 3 listopada 2022
Wczoraj zamówiłam buty na sklepie born2be, wszystko super zrealizowałam transakcje za pomocą paypo, środki pobrane z konta. Otrzymałam maila z payu ze transakcja opłacona, po czym informacja o sklepy ze płatność się nie powiodła, pisze maile w tej sprawie, nikt nie odpisuje, payu informuje mnie ze przekazali środki do sprzedającego, od nich żadnej informacjii, pieniądze na konto nie wrócili, to jest zwykła kradzież. Sklepy nie polecam obsługa klienta beznadziejna. Zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta bo to jakaś kpina, zwykli złodzieje.

Anna – 28 października 2022
Nie polecam nie akceptują wcale reklamacji odesłałam za duże buty, po czym stwierdzili że buty były noszone to jest żałosne. Pierwszy i ostatni mój zakup.nie polecam.

gosyshy@gmail.com – 21 października 2022
Zamówiłam torebkę na prezent. Przyszedł całkowicie inny kolor niż został zamówiony. Musiałam zapłacić za zwrot z winy sklepu. Prezent nieudany, wielki minus.

Lucyna – 9 października 2022
Zamówiłam buty, marynarkę i torebkę z dostawa na środę – czwartek, potrzebowałam produktów na sobotę pisałam maile ale niestety nie otrzymałam na żadnego odpiedzi. Pisałam od poniedziałku że potrzebuje pionie produktów na sobotę , w piątek otrzymałam maila z firmy kurierskiej że paczka została nadana… zadzwoniłam na infolinie i poinformowałam ich że rezygnuje z zamówienia tak jak pisałam i proszę o natychmiastowy zwrot pieniędzy moje prośby zostały olane w poniedziałek odmówię przyjęcia paczki i jeżeli nie zostaną mi zwrócone pieniądze to inaczej to rozwiążemy.

Nikomu nie polecam brak szacunku do klienta, ignorancja brak odpowiedzi na moje prośby. Nigdy już nie wrócę dawno się z takim czymś nie spotkałam !!

DICK – 14 września 2022
Firma bezczelna, ludzie którzy tam pracują w tym sklepie aroganccy traktują klientów jak śmieci, ale to nie wszystko na stronie w tabeli rozmiarów nic się nie zgadza ani długość stopy ani wkładka wewnętrzna a tym bardziej według tych danych rozmiar butów. SKLEP JAK I FIRMA NIEUCZCIWA, NIERZETELNA NACIĄGAJĄCA KLIENTÓW a jak już otrzyma pieniądze za zakupiony towar to niech się martwi już później klient, tak być nie może i gwarantuję że nie będzie, żeby osoba pracująca w bok tak traktowała klienta.

Druga sprawa jest następująca to nie jest moja wina tylko sklepu bo za błędy sklepu nie będą odpowiadali klienci tak jak to w moim przypadku. Będziemy publikować te opinie w całej sieci na temat takich nieuczciwych sklepów jakim jest Born2Be. Proszę ludzi żeby uważali na ten SKLEP i lepiej zakupić w CCC lub innym sklepie jak w Born2Be i nawet się nie zastanawiać nad zakupem w tym sklepie. Jeszcze raz napiszę FIRMA JAK I SKLEP ORAZ OBSŁUGA KLIENTA NIEUCZCIWA, NIERZETELNA I AROGANCKA

Elena 12 września 2022
Kupiłam buty, wróciłam następnego dnia i nie dostałam żadnych pieniędzy a ni po 14 dniach jak w regulaminie, w ogóle ! Żadnych odpowiedzi od firmy na emaile, nikt nie odbiera telefonu. UWAGA! OSZUSTWO!

Mona – 7 września 2022
Uważam to za skandaliczne, przesyłka ciągle nie dotarła – zamówienie 29.08 22 a mamy 07.09.22. Pomimo wysłania informacji na info@born2be.pl o problemie i żądania informacji kiedy będzie przesyłka – ZERO ODPOWIEDZI !!! Jest to bardzo lekceważące, na pewno podzielę się WSZĘDZIE opinią NEGATYWNĄ jak BEZNADZIEJNE JEST PODEJŚCIE DO KLIENTA i jak realizuje zamówienia born2be.

Patrycja 25 sierpnia 2022
Nie polecam!!! Właśnie odebrałam zamówienie i bielizna która zamówiłam przyszła dziurawa, a nie można jej zwracać ! Zdecydowanie nie !

KASZ 4 sierpnia 2022
Jakość chińska, Smród od kilogramów kleju. Buty wyglądają jakby były non stop wysyłane i zwracane. A jeszcze trzeba zapłacić za zwrot bubli. Żenada.

Joanna 30 czerwca 2022
Wielokrotnie zamawiałam i nie miałam zastrzeżeń do obsługi i terminów aż do teraz. Sprawa dotyczy zamówienia nr.7210179. Zamówienie zostało naliczone bez kodu szalone 45 choć taki aktywowałam-z przykrością musiałam zrezygnować. Na maila o rezygnacji i powodu nie otrzymałam odpowiedzi

Agata J 27 czerwca 2022
Zamówiłam buty dnia: 30.05.2022 Otrzymałam zamówienie dnia: 03.06.2022 Zrobiłam zwrot butów dnia: 07.06.2022 Na stronie Born2Be nie ma możliwości reklamacji do zwrotu. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam całości zwrotu za wszystkie produkty. Rozliczyliście jedynie buty 189127 i dokonaliście zwrotu 111,99 zł. Oraz wystawiliście fv korektę Pozostałe produkty zostały zwrócone w jednej przesyłce i nie zostały rozliczone. Wszystkie produkty zostały zwrócone w oryginalnych opakowaniach, bez śladów użytkowania po 3 dniach od dostarczenia przesyłki.

W systemie BORN2BE wiszą jako ZWROT, ale nie zostały rozliczone Zastrzegacie zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni, a minęło już 18 i bez uzasadnienia brak pieniędzy na koncie Oczekuję na zwrot pozostałej kwoty 167,97zł 186028- 55,99 zł 191502 90,99 zł 168933 20,99 zł

Edyta 22 czerwca 2022
Bez nadzienia oskarża stałych klientów o oszustwo nie polecam bo tak się nie robi

Edyta 17 czerwca 2022
Długo korzystam z usług ale w ostatnim czasie bardzo się zawiodłam zostałam oskarżona o chęć wyłudzenia pieniędzy za produkt który reklamowałam. Już nie będę korzystać z usług.

SYLWIAH 17 czerwca 2022
JESTEM OD DAWNA KLIENTKĄ BORN2BE. OSTATNIO ZAMÓWIŁAM BALERINKI, ALE OKAZAŁY SIĘ ZA DUŻE, WIĘC ZARAZ W DNIU ODEBRANIA TJ. 13.06.22 ZGŁOSIŁAM WYMIANĘ. NIESTETY POMYLIŁAM SIĘ I ANULOWAŁAM ZWROT. JUŻ KIEDYŚ TEŻ MIAŁAM TAKĄ SYTUACJĘ I PO CHWILI ZWROT BYŁ ZNOWU AKTYWNY. PO OCZEKIWANIU ZADZWONIŁAM DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA Z PROŚBĄ O POMOC, PANI POINFORMOWAŁA MNIE ŻE DO GODZ.14 BEDZIE ROZWIĄZANY PROBLEM. NIESTETY. NASTĘPNEGO DNIA 14.06 ZNOWU DZWONIĘ Z ZAPYTANIEM. ODBIERA PAN I INFORMUJE MNIE, ŻE MAJA CHWILOWY PROBLEM TECHNICZNY I PRACUJĄ NAD TYM IŻE DO MNIE ODDZWONIĄ, MAM CZEKAĆ NA TELEFON , WIĘC CZEKAM CAŁY DZIEŃ.

I DALEJ NIC. RANO 15 . 06 ZNOWU DZWONIĘ, PANI INFORMUJE MNIE ŻE MÓJ PROBLEM NIE ZOSTAŁ ZGŁOSZONY DO DZIAŁU TECHNICZNEGO I DZIŚ BĘDZIE TO POZYTYWNIE ZAŁATWIONE. I DALEJ CISZA. OKOŁO 14 GODZ. DZWONIE ZNOWU I ZNOWU PANI UPRZEJMIE OZNAJMIA ŻE DO 16 GODZ JUŻ BĘDZIE OK. OCZYWIŚCIE DALEJ NIC. O 16 GODZ SKLEP KOŃCZY PRACĘ I DALEJ CZEKAMY. RANO 17.06 O GODZ 8.30 DZWONIĘ POWTÓRNIE I ZNOWU CAŁA SZOPKA OD NOWA . ZNOWU PRZEKAZUJĄ PILNIE MÓJ PROBLEM DO DZIAŁU TECHNICZNEGO DO 10 MA BYĆ PO SPRAWIE . JEST JUŻ GODZ 12. 10 I DALEJ NIC. POSTĘPUJCIE TAK DALEJ … POZDRAWIAM

Justyna 15 czerwca 2022
Jestem klientką sklepu od 2016 roku, natomiast to, co się dzieje ostatnio przechodzi najśmielsze wyobrażenia. Na paczkę trzeba czekać bardzo długo. Ponadto dzwoniąc na infolinię i prosząc o wysłanie przesyłki, która nota bene wisi ze statusem : „skompletowana, gotowa do wysyłki”, można uzyskać informację, że to jeszcze nie kolej paczki, bo są dopiero wysyłane przesyłki z poprzednich dni.

Dzwoniłam dwa dni pod rząd pytając, co się dzieje z moją paczką i kiedy zostanie wysłana. Pani na infolinii potrafiła sprawdzić tylko i wyłącznie status zamówienia jednego dnia i poinformować, że nic nie może zrobić,natomiast drugiego podobno wystosowała prośbę do Działu Wysyłek o szybsze nadanie paczki, co moim zdaniem, nie miało miejsca. Zawsze ceniłam ten sklep za wysoki standard obsługi, błyskawiczną realizację zamówień, jednakże po ostatniej sytuacji muszę zmienić swoje zdanie. Jeżeli zależy Państwu na szybkości realizacji zamówienia, pomocnej dłoni podczas gardłowej sytuacji – niestety, nie ma co liczyć na wsparcie. Trzeba czekać 3-4 dni, bo sklep zamówienia z jednego dnia obrabia bardzo długo.

Beata Garbarek 8 czerwca 2022
W mojej opinii firma niewiarygodna, odesłałam produkty – po śledzeniu paczki wiem, że paczka dotarła kilka dni temu a na moim koncie ciągle wisi informacja, że produkt zgłoszony do zwrotu. Mimo, że powinnam dostać emailem i smsem informację o otrzymaniu przez nich mojej przesyłki.

Józefa 4 czerwca 2022
na zwrot pieniędzy za zwrócony towar czekam już 17 dni. firma niewiarygodna, źle opisana rozmiarówka butów.

Anna Walasek 27 maja 2022
Dostałam buty ze śladami użytkowania i nie przyjęli mi ich do zwrotu zrzucając za to winę na mnie. Nie wspomnę że towar otrzymałam w kompletnym nieładzie wylatujący z pudełka

Larysa 13 maja 2022
Błąd pracowników sklepu. Na kartonie rozmiar inny, a na butach inny. Nie polecam.

Danuta 11 maja 2022
Totalna tragedia dogadać się z kimkolwiek na infolinii graniczy z cudem czekam na rozpatrzenie reklamacji prawie 2 miesiące i żadnego kontaktu z ich strony

Małgorzata 4 maja 2022
Sklep nie wywiązuje się z oferowanego terminu dostawy co stwarza poważne problemy dla kupującego. Zero reakcji na fakt zgłoszenia zawyżonej kwoty na fakturze za dany produkt. Inna cena w ofercie w trakcie zakupu, a wyższa cena na fakturze już po dokonaniu zakupu.

Żaneta 5 kwietnia 2022
Witam, zwróciłam buty które mi nie pasowały jeden dzień po zakupie, niestety jeszcze tak długo nigdy nie czekałam na zwrot pieniędzy, a Pani która udzielała mi informacji na temat mojego zamówienia i zwrotu była obrażona na cały świat 🙁 nie zrobię już tam zakupu nie polecam 🙁

Renata 24 marca 2022
Zamówiłam buty rozmiar 39 były za małe zrobiłam wymianę i zaznaczyłam ze buty są za małe i ze chce rozmiar 40 dzwoniąc na infolinie Pani powiedziała mi że nie ma zaznaczonego rozmiaru wiec wysłali mi rozmiar 37 gdy chciałam wymienić na rozmiar 40 Pani powiedziała mi że nie mogę i muszę zrobić zwrot gdy zapytałam czy zwrot również jest darmowy powiedziała ze nie i ze muszę zapłacić i wtedy mogę zamówić nowe …

Wydaje mi się ze skoro ktoś nie zauważył lub się odznaczył rozmiar buta to powinno się zadzwonić lub napisać e-mail ze brak rozmiaru i prośbę o podesłania rozmiaru buta by moc skompletować paczkę a nie pakować byle jaki rozmiar by się sprzedało i zarobić hajs …Nikomu nie polecam lepiej kupić w sklepie lub z lepszej strony niż ta … po to się podaje dane kontaktowe aby właśnie w takim przypadku się kontaktować z Klientem .. to był pierwszy i ostatni zakup z tej strony …

K 23 lutego 2022
Jestem bardzo rozczarowana sklepem Born2be, pod kilkoma względami. Zamówiłam produkt, który okazał się całkowicie niezgodny z opisem. Szpilki miały mieć białe futerko (tak wynikało zarówno z opisu produktu jak i ze zdjęć), a w rzeczywistości futerko jest szarawe (sprawia wrażenie zabrudzonego). W pierwszej kolejności wystawiłam negatywną opinię pod produktem, która nie została dodana, spróbowałam jeszcze 2 razy i moja opinia w ogóle się nie pojawiła (produkt ma same pozytywne opinie, z czego można wywnioskować, że sklep automatycznie usuwa, bądź nie dodaje tych negatywnych).

Napisałam też z tą sprawą do obsługi klienta, jednak dostałam wymijającą odpowiedź, że mają zarówno białe szpilki jak i szare, a ja otrzymałam białe więc nie ma problemu – jednak ja widzę problem, ponieważ nie dostałam ani białych ani szarych szpilek, tylko jakieś pomiędzy. Dostałam też informację, że powinnam produkt zwrócić – oczywiście to zrobię, jednak zarówno w przypadku składania zamówienia jak i zwrotu jest to usługa płatna. Bardzo nie polecam usług Born2be, słabe podejście do klienta, nieprawdziwe opisy i usuwanie opinii.

Magdalena 6 lutego 2022
No niestety, zamówiłam 8 bluzek, żadnej nie zostawiłam. Materiał jest okropny, bardzo tandetny, nie układa się + do tego strasznie się gniecie. Buty zostawiłam, ale tylko dlatego, że nigdzie nie mogę znaleźć podobnych, boje się w nich o podeszwę, bo mimo, że jest gruba, to w połowie jakby czuć, że jest krucha.. Mojej znajomej właśnie pękła w innym modelu z tej strony, ale zobaczymy.. Ostatnio też zamawiałam sweter, był fajny, ale już po tygodniu się zmechacił, płaszcz który kupiłam jeszcze wcześniej również się już nie nadaje do noszenia. Co jest nie tak? czy tam nikt nie kontroluje jakości tych ubrań?

Do tego wprowadzili płatne zwroty, śmiech na sali, wstyd żeby tak duża firma nie miała darmowych zwrotów, nie wiem czyżby za dużo rzeczy wracało? Wcześniej udało mi się znaleźć kilka rzeczy, które się nadawały, ale jest coraz gorzej, większość to zwykły szajs. Teraz boje się cokolwiek zamówić, żeby nie było sytuacji, że niczego z zamówienia nie zostawię, a do tego jeszcze trzeba będzie płacić za zwrot.. 🙂

MK 22 stycznia 2022
Przesyłka dotarła po dwóch tygodniach uszkodzona spodnie dziurawe. Sklep zainteresowany jedynie protokołem z poczty o uszkodzeniu w celu uzyskania odszkodowania. A ja musiałam zgłosić reklamacje i czekać cierpliwie aż moje środki wrócą na konto może po miesiącu. Porządna firma po przesłaniu protokołu z poczty gdzie jest opis że spodnie zostały uszkodzone wysłała by nowe spodnie do klienta i przeprosiła. Ta firma rozpatrzy reklamacje w 14 dni. MASAKRA

Katarzyna 10 stycznia 2022
Ostatnie moje zakupy w tym sklepie miesiąc temu zamówiłam buty które wydawały się dość mocne niestety ostatnio zgubilabym obcas cały się rozkleił pieniądze wydane na marne niestety do tanich nie należały więcej tu nie wrócę

Użytkownik 5 stycznia 2022
Zdjęcia produktów na stronie nie są wiarygodne, buty wyglądają gorzej na żywo i przychodzą upchnięte w za małe pudełko. Opinie na stronie sklepu oczywiście same pozytywne, co też daje do myślenia. Jakość marna, ale tego się można spodziewać za taką cenę, więc tu akurat brak zaskoczenia. Zwrot płatny, co w przypadku sklepu obuwniczego jest niezłym januszostwem. Bez sensu kontaktować się z obsługą klienta, bo odpiszą tylko oklepane formułki, totalnie brak jakiegoś ludzkiego podejścia, jakby zacięta płyta. Dałam szansę, spróbowałam, pożałowałam, więcej nie skorzystam. Nie dziękuję, nie polecam. Oby chociaż zwrócili pieniądze.

Born2be opinie

2021

Joanna 30 grudnia 2021
Zamówiłam odzież ze sklepu trzykrotnie. Zazwyczaj zamawiam więcej rzeczy i liczę się z faktem,że niektóre będę musiała odesłać, bo np.rozmiar zaniżony itp. Dwukrotnie odesłałam ubrania za free, natomiast za trzecim razem okazało się,że od bodajże od 26 listopada klient musi odsylac ubrania na swój koszt?! Mało tego, na stronie zostały dodane jedynie komentarze,w których dałam 5 gwiazdek?! Pan na chatcie tłumaczył,że wszystkie komentarze są „weryfikowane”?! Po ostatniej takiej akcji odinstalowalam aplikację,ponieważ czuję się potraktowana nie fair! Jeżeli Firma tak dba i klienta,to ja dziękuję bardzo.

Danka 21 grudnia 2021
Buty fatalne, obsługa fatalna, ozdoby odpadają po przymierzeniu butów.

Gabi 8 grudnia 2021
Nie polecę więcej nikomu firmy b2b, ani sama więcej tutaj nie kupię. Ostatnio zamówiłam buty, czapkę i skarpetki jako prezent dla znajomej. W piątek o 17:52 dostałam od PayU informację o zwrocie części kwoty zamówienia, co wywołało moje wielkie zdziwienie zwłaszcza, że rano widziałam status zamówienia „skompletowane” ze wszystkimi 3 produktami. Niestety zanim zobaczyłam na stronie że zostały usunięte z zamówienia buty i zadzwoniłam na infolinię b2b o 17:58, to już jej nikt nie odbierał (usłyszałam, że pracują do 18:00). Więc zadzwoniłam w poniedziałek, dość niemiła/ zmuszona do pracy pani udzieliła mi takich informacji…

..że nie mogę do tego zamówienia w miejsce usuniętych butów dodać innych, więc kontynuowałam zamówienie, bo stwierdziłam, że buty kupię u konkurencji. Zostałam ostrym tonem poinformowana, że do mnie wysłano maila z informacją o zaistniałej sytuacji, ale pani na początku przeczytała nie mój adres e-mail (wszystkie maile oprócz tego do mnie docierały od b2b) i wysłała go „jeszcze raz” (do mnie dotarł on po raz pierwszy). Jestem zdegustowana, że nikt nie skontaktował się ze mną telefonicznie, by zaproponować mi dodanie innych butów do zamówienia/ spytać czy w zaistniałej sytuacji chcę zrezygnować z zamówienia czy je kontynuować, a przede wszystkim przeprosić.

Jacek 8 grudnia 2021
Ponownie zostałem z robiony w walą z kontaktował się pracownik z biura obsługi klienta poinformował mnie że już kurier odebrał przesyłkę a stan faktyczny jest taki że jeszcze wogole przesyłka nie została z pakowana tylko został nadany numer w dniu dzisiejszym nie był zamawiany kurier z dpd. Nie polecam tego sklepu !!!!! Szkoda czasu i nerwów!!!

Użytkownik 8 grudnia 2021
z butów za 180 złotych po dwóch dniach w znacznej ilości poodpadały ozdoby zostawiać po sobie dziury , masakryczna jakość , po dwóch wyjściach zagniecenia na materiale. Złożona została reklamacja , dołączone do niej dokładne zdjęcia , na których znacznie widać uszkodzenia , natomiast w odpowiedzi dostałam polecenie odesłania rozwalonych butów na swój własny koszt w celu rozpatrywania reklamacji. Pierwszy raz zamówiłam buty z tej strony , zdecydowanie nie polecam , szkoda czasu , pieniędzy i nerwów. Sprzedawanie tak niskiej jakości obuwia i wysyłanie reklamacji na koszt klienta , przy jednocześnie takiej cenie butów jest po prostu chamstwem

Jacek 8 grudnia 2021
Nie polecam tej firmy długi czas dostawy arogancja kobiety z biura obsługi. Właściciel powinien bardziej kontrolować pracowników którzy udają że pracują .propujmuje udział kryptonim szef. Nie polecam tej rzekomo firmy

Danuta 8 grudnia 2021
Zakupione buty nie nadają się do noszenia, niszczą rajstopy, pomimo wysłania zdjęć, które bardzo dokładnie pokazują zniszczone rajstopy, sklep dopiero po 14 dniach od złożenia reklamacji zażądał zwrotu butów, więc czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji to około 2 miesiące, Zdecydowanie nie polecam tego sklepu.

Arek Sowinski 2 grudnia 2021
kompletne dno czekam na przesylke od tygodnia dostaje wylacznie info ,ze dzisiaj zostanie dostarczona i nadal bez efektu!!!!KOMPLETNE NIEPOROZUMIENIE!!!

KlaudiaJ 30 listopada 2021
Pierwsze moje zamówienie były to buty, które przyszły z wadą, jednak dzień później wyjeżdżałam za granicę i odpuściłam sobie zwrot, bo nie miałam na to czasu. Tym razem zamówiłam torbę w kolorze szarym, dostałam czarną. Kurier przyjechał po torbę, czekałam na jakiekolwiek informacje, które dostałam dopiero po telefonie do firmy. By zdobyć jakikolwiek kontakt musiałam wejść na media społecznościowe sklepu, ponieważ na stronie nie były dostępne. Minutę po moim telefonie dostałam maila z informacją o wymianie, a więc jednak się da.

Torba przyszła szara, ale znacznie ciemniejsza niż na zdjęciach na stronie, a na właściwy produkt musiałam czekać około 2 tygodnie. Strona dodatkowo manewruje cenami jak im się podoba. Buty kupione w promocji za ok.40 zł były przecenione z 60zl. Tydzień później kosztowały już 90zł i były przecenione na 60. Ten sklep to kpina.

Karolina Sieniawska 26 listopada 2021
Kupowałam od 2017 roku. Nagle po tylu latach, nie informując stałych klientów ani mailowo, ani na stronie, ani w aplikacji, firma wprowadziła płatne zwroty. Uważam to za brak szacunku do klienta, powinna być gdzieś zauważalna informacja o nowych zmianach. Próbowałam skontaktować się z firmą w tej sprawie, jednak nie zgodzono się na darmowy zwrot, zaproponowano darmową wymianę,,którą nie jestem zainteresowana, bo buty są sztywne, niewygodne i po prostu kiepskiej jakości. Jestem rozczarowana takim podejściem do kogoś, kto zamawia od tylu lat. Wystarczyło wysłać maila (po coś jesteśmy zapisani do tego newslettera) o zmianach ds. zwrotów, wówczas zastanowiłabym się nad zamówieniem.

Małgorzata 20 października 2021
Firma nie godna polecenia. Przysyłają buty kompletnie zniszczone a potem po kilku tygodniach otrzymuję maila odnośnie wymiany na buty bez wad ale w końcu otrzymuję telefon od pracownika, że butów nie otrzymam bo cała seria jest uszkodzona i nikt wcześniej nie raczy sprawdzać stanu nowego obuwia, które jest wysyłane do klientów. To już kolejny raz otrzymałam uszkodzone buty z Renee i Born2be bo to ta sama firma. Po przetrzymaniu przez firmę kilka tygodni moich pieniędzy łaskawie chcą mi je oddać bez żadnej rekompensaty.

Stanowczo kolejny raz zdecydowanie drogie Panie odradzam Wam te dwie firmy a o poziomie kultury „pracownicy” obsługi klienta nie chcę nawet wspominać bo brak kultury i wychowania gorszy niż w najgorszej patologii.

Karolina 9 października 2021
Niestety nie otrzymałam swojeg zamówienia. 01/10 otrzymałam informacje, że produkt został wysłany, jednak na stronie kuriera widniał jako nienadany(dalej jest taki status przy śledzeniu przesyłki). Na maila, 6 dni później po rzekomej wysyłce, otrzymałam informacje o zwrocie kosztów za produkty(kwota za przesylke nie została zwrócona), a od sklepu nie otrzymałam żadnej informacji. Po pytaniu mailowym dostalam odpowiedź, ze to błąd firmy kurierskiej i moge zamówić produkty ponownie-koszty za przesyłkę dalej nie zwrócone.

Rozczarowana 24 sierpnia 2021
Buty kupiłam w rozm 41 ale wkładka nie ma 26cm tylko 25 co odpowiada rozmiarowi 39!!! Na stronie nie było o tym informacji ani w opisie przedmiotu! Ja rozumiem że w zależności od firmy może się rozm różnic ale nie o 2 rozmiary!!! O takich rzeczach się informuje. Dla mnie fatalny sklep i wielkie rozczarowanie. Nie wiem skąd te pozytywne opinie chyba sami sobie je wystawiają.

Magda 19 sierpnia 2021 | 13:40
Nie polecam zakupów w tym sklepie. Otrzymałam i odesłałam buty wątpliwej jakości a teraz próbują mi wmówić, że używałam towar i nie chcą zwrócić środków.

Alicja D. 14 lipca 2021
Składałam kilka zamówień dotychczas, jednak ostatnie z nich zapadło mi bardzo w pamięci. Zamówione ubrania przyszły sprawnie, ale okazało się że sukienka ma przetarty materiał w kilku miejscach. Okej, zdarza się, nie sprawdzili, chociaż były dość widoczne. Dam im drugą szansę. Wymiana na towar wolny od wad – niemożliwa. Telefoniczna rozmowa – dno. E-mail – zawiodłam się kolejny raz, bo pomimo zapytania pan konsultant odpisuje formułkę….

Po zwróceniu uwagi, że mógłby chociaż przeczytać moje pytanie, to napisał, że nic się nie da zrobić i jak chce to mogę mieć darmową dostawę. – super, tylko to nie w tym rzecz. Chce to co zamówiłam w dobrym stanie. Pogodziłam się z faktem, że sukienki nie otrzymam nowej, zapakowałam produkt i wysłałam 22.06. Informacja, że zaakceptowano zwrot – 2.07. Fv korygująca 5.07. Na FV zwrot zaplanowany na 09.07. Okej, ale przyszedł dzień 13.07 a ja dalej nie mam zwrotu. Telefon do biura obsługi „sprawdzimy i napiszę e-mail”. Brak informacji…

Kolejny dzień telefon ponownie do biura obsługi- ” Błąd systemu, dzisiaj będzie wysłany dostanie Pani te pieniądze za 2/3 dni robocze”. Moja opinia – dobrze jest do momentu jak nie ma sytuacji kryzysowych, jak się pojawiają firma się gubi. Wniosek – zamawiając albo trzeba liczyć na trochę szczęścia, że tym razem to nie trafi na Ciebie, albo mieć dużo cierpliwości.

SaraParker 13 lipca 2021
Zamówiona sukienkę ogrodniczkę okazała się za mała, na drugi dzień po otrzymaniu przesyłki od razu odesłałam. Sklep potwierdził otrzymanie przesyłki zwrotnej na mojego maila w sobotę prawie 2 tyg.temu. Jednak sklep dalej przetrzymuje pieniądze, twierdząc, że ma na zwrot środków 14 dni, dziś będzie już 12 dzień od kiedy otrzymali sukienkę zwróconą, sprzedali ją drugi raz, bo widzę, że już w tym rozmiarze wyprzedana. Nieuczciwe ukraińsko-białoruskie hohsztaplerskie metody. Produkt sprzedali dwa razy, a pieniędzy klientowi nadal nie oddali, dzień 12 się kończy, a przelewu za zwrócony 2 tyg.temu towar nadal nie ma! Co to za taktyka sklepu?

Przecież, jak płaciłam przelewem za towar dostaliście zapłatę przez Dotpay natychmiast! Zakup 3 tyg.temu, na co czekacie, obracacie środkami klienta już 2-gi tydzień i zdążyliście sprzedać sukienkę w tym ostatnim rozmiarze już kolejnej klientce. Skandal. Odradzam zakupy w tym sklepie, to jak rosyjska ruletka, coś odeślesz, bo niezgodne z oczekiwaniami na zwrot należnych twoich pieniędzy musisz czekać tygodniami, a oni kasą w banku obracają i drugi raz sprzedają, nie oddając pieniędzy klientowi.

Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam, szczególnie rodzinie, synowi i jego dziewczynie. Nieuczciwy sklep. Dzwoniłam 8x, 4 maile, dziewucha na infolinii obiecała, że przelew będzie do czwartku ub.tygodnia, dziś wtorek się kończy…pan na infolinii w piątek z kolei, że on nie ma wpływu….może UOKiK powinien się w końcu wami zająć. Ja zapomniałam, że 8 latcyemu, może dalej mialam podobną sytuację, z 3 artykułów jeden odesłany i czekałam na środki miesiac czasu…nieuczciwe praktyki, za duży stres dla klienta z tym sklepem…zwykle złodziejstwo i bandyterka, rządzenie się nie swoimi pieniędzmi i sprzedawanie produktu kolejnemu jeleniowi, nie rozliczając się z poprzednim rezygnującym z zakupu klientem!

Aleksandra 8 lipca 2021
Rozmiary butów to loteria. Dwie pary musiałam zwrócić, jedna oddałam koleżance. Za taką cenę nie należy spodziewać się jakości. Są to raczej buty na kilka tygodni. Fatalna obsługa klienta sprawiła, że nie wrócę do tego sklepu i odradzam w nim zakupy. Radzę zmienić personel.

Spyra Anna 27 maja 2021
Często robiłam tam zakupy ale sklep nabył nowych praktyk robiąc klientów za idiotów. Problem pojawia się w momencie zwrotu pierwsza sprawa iż bardzo chaotyczna i niezrozumiała jest kwestia zwrotu kosztów za wysyłkę w chwili obecnej tak prowadzona by kosztów nie zwracać. Kolejna kwestia dotyczy terminu w którym wykonywany jest zwrot, regulamin sklepu jest niezgodny z prawem konsumenta. Obsługa sklepu niekompetentna, niemiła klepiąca wyuczone regułki bądź bazująca na gotowym folderze odpowiedzi sugerująca iż regulamin jest ponad prawe konsumenta. Radzę omijać szerokim łukiem. Nie polecam!

K. 21 maja 2021
Nie polecam zakupów w tym sklepie internetowym!!! Pierwsze zakupy super, a za drugim razem problem z przyjęciem zwrotu. Ciekawe jak długo wytrzyma pierwsza para butów, którą kupiłam?

Róża 19 kwietnia 2021
Już druga wymiana i buty przychodzą w kleju ubrudzone a skóra podarta. Juz nie mam sił. Kupuje wymieniam potem reklamuje i znowu ten sam produkt kupuje i musiałam wymienić poraz trzeci bo nadal pakują uszkodzone buty. Nie polecam. Nie wiem po co te naklejki z imionami w środku pakującego skoro ta osoba nawet się po pofatyguje sprawdzić co klientowi pakuje. Masakra.

byla klientka 🙂 26 lutego 2021
Buty ktore zamowilam przyszly z wadami fabrycznymi. Odeslalam je i oznaczylam zwrot jako 'reklamacja’ gdzie opisalam wade i poprosilam o wymiane na nowe. Zamiast tego otrzymalam pieniadze na konto. Pani z obslugi klienta po wymianie maili poinformowala mnie ze zle oznaczylam zwrot poniewaz powinnam zaznaczyc 'wymiana’ a nie 'reklamacja’ (????!!!!).

Dlatego,ze oznaczylam produkt jako 'reklamacja’ sklep przyjął,ze zwroci mi pieniadze bez jakiejkolwiek informacji zwrotnej. Pani zaproponowala,ze moge sobie zamowic drugi raz nowa pare butow ( a co za tym idzie zaplacic za przesylke – co nie powinno miec miejsca w przypadku reklamacji. Pech chcial,ze te same butki znalazlam u konkurencji (nawet za nizsza cene 🙂 ) Pozdrawiam Pania z obslugi klienta

Dominika 10 lutego 2021
Kradzież wzorów zdecydowanie poniżej krytyki!

Born2be opinie

2020

Agata 24 listopada 2020
Zamówiłam sukienkę. Porażka. Czekam teraz na zwrot pieniędzy. I zastanawiam się, czy się doczekam. To nieduża kwota.Brak kontaktu ze strony sklepu. Nie polecam zakupów

Wojtek 28 września 2020
Tragedia jakas. E-mail, ze przesylka bedzie za 2 dni. Potem kolejny, ze poszlo na inny adres, ale bedzie za 2 dni. No OK. Mija tydzien, na stronie kuriera nie ma sladu przesylki, dzwonie. Okazuje sie, ze paczke wzial jakis tam kurier, ktory nie powinien i jej nie dostarczy. Jak wroci na magazyn, to moha wyac jeszcze raz. No super, o ile przyjda, czyli za jakies 2 tygodnie. Trampki w srodku zimy. Brawo, pelna profeska.

smile97 4 września 2020
Nie polecam, wymiary obuwia nie zgadzają się z rzeczywistymi wymiarami( wkładka obuwia zaniżona). Nie mogę wyegzekwować zwrotu kosztów wysyłki. Uważam, że powinnam otrzymać zwrot całej kwoty( cena obuwia+koszt wysyłki) a nie tylko za obuwie, ponieważ nie z mojej winy musiałam zwrócić obuwie. Nr zamówienia 4594416

Jann … 28 sierpnia 2020
Sklep wielka porażka !!! Po tygodniu oczekiwania na zamówiony towar — otrzymałem informację — że przesyłka wróciła do sklepu. !!!!! Kiedy i kto chciał ją dostarczyć dla mnie .. nie wiem..!!! … Po tygodniu oczekiwania – nie usłyszałem słowa przeprosin … żenada … Nikomu nie polecę, w tych czasach .. zero szacunku dla klienta ..!!! Wstyd…i żenada ,…

zwrot_pieniedzy 30 lipca 2020
Beznadziejne podejście w przypadku zwrotu towaru, sklep przerzuca odpowiedzialność wykonania przelewu z pracownika na pracownika nie realizując płatności przez ponad miesiąc. Nie polecam kontaktować się z tymi złodziejami, na maile nie ma żadnej odpowiedzi a dostanie się na infolinię to cud.

Marta 27 lipca 2020
Sklep nie oferuje wyboru odnośnie sposobu dokonania zwrotu za reklamowane zamówienie. Jest to z automatu zwrot na kartę, nawet po rozmowie z konsultantem z infolinii zostałam wprowadzona w błąd , iż aby zmienić sposób otrzymania zwrotu należy na formularzu zwrotu napisać informację i to wystarczy żeby zwrot otrzymać np. przekazem pocztowym. Okazało się , że konsultant nie poinformował mnie że należy jeszcze wysłać maila z wiadomością na ich adres. Pieniądze przepadły, a sklep jedyne co potrafi powiedzieć to przepraszam i zero jakiejkolwiek współpracy!!! Nie polecam, obsługa klienta na zerowym poziomie.

Gosia 9 lipca 2020
Zamówiłam buty 6.07 (napisane było, że otrzymam je 8.07-9.07 na czym mi bardzo zależało, gdyż nie będzie mnie później na miejscu). Pisałam na czacie do konsultanta, powiedział, że nie ma wpływu na czas wysyłki, ale paczka zostanie wysłana 7.07 lub 8.07 i najpóźniej dostanę ją w czwartek – 9.07. Dziś (9.07) dostaje powiadomienie, że paczka została dopiero nadana, więc nie ma szans na dostarczenie paczki w terminie. Niemiła Pani na infolinii, poinformowała mnie, żebym sobie czytała regulamin, bo ona nie raz się (cytuje) „nacięła na sklepy”, sugerując, że ich sklep jest nieuczciwy i trzeba mocno się wczytać w regulamin, bo łatwo się na born2be naciąć.

Niestety nie będzie mi dane odebrać paczki, więc jakości nie mogę ocenić. Obsługa klienta – dno. Nawet nie usłyszałam przeprosin za wprowadzenie mnie w błąd i opóźnienie wysyłki. Nie polecam.

Asia 8 lipca 2020
Wiele razy korzystałam z tego sklepu, zawsze byłam zadowolona. Szybka wysyłka towaru jednak ostatnio bardzo się zawiodłam. Musiałam zwrócić towaru ponieważ buty okazały się nieodpowiednie. Na zwrot trzeba czekać bardzo długo. 12 dni kalendarzowych a kasy jeszcze niema. Dodzwonić się nie można, nikt nie odbiera. Napisałam wiadomość w formularzu kontaktowym jednak brak odpowiedzi. Chyba już więcej nie skorzystam z tego sklepu. Szkoda nerwów.

Blażej 2 lipca 2020
Z uwagi na sposób dostawy zamówienia poprzez Firmę DPD ostatni raz dokonałem zakupu w Waszym sklepie. Skandalem jest brak możliwości komunikacji z Kurierem w celu ustalenia pory odbioru przesyłki poz tym Kurier swoje zadania wykonuje nie rzetelnie poprzez podawanie nieprawdy w dokumentacji przewozowej. Wprawdzie główne zastrzeżenia kieruje wobec firmy kurierskiej jednakże uregulowanie oraz kontrola nad prawidłowością dzialania Kurierow lezycw Waszej gestii i rzutuje na ocenę Waszej Firm Firmy – dlatego jak wyżej oświadczyłem nie będę już dokonywał zakupow w Waszym sklepie oraz ostrzegeę inne osoby

Dominika 15 czerwca 2020
Nie polecam !

Łukasz 10 czerwca 2020
Nie polecam, rozmiarowka odbiegała od rzeczywistości( napisane że rozmiar 41 ma 26.5 cm tymczasem nawet do 26cm nie ma ). Nie można się dodzwonić na infolinię( nikt nie odbiera, a jak się dzwoni do działu gdzie przyjmują zamówienia to odrazy odbierają), a maila piszę automat aby tylko zbyć klienta. Generalnie buty są ok, chciałbym je zostawić ale ze strony firmy brak propozycji rozwiązania problemu. Trzeba na własny koszt odsyłać obuwie, który ma błędnie podany wymiar wkładki. Nie polecam!

jaaamagda 18 maja 2020
nie polecam ponieważ kolejne zamówienie które otrzymałam gdzie ubrania są uszkodzone. nie wiem dlaczego za każdym razem wysyłają uszkodzone ubrania z wadami. Materiały mega cieniutki, takie chińskie, kontakt też niezbyt szybki

BOSY 2 maja 2020
BOSY bo bez butów z TEGO TARGU. Szkoda czasu..

Katarzyna 4 marca 2020
Witam, UWAGA !! NIE POLECAM , chyba ze ktoś chce mieć kłopot, 1. sklep zamieszcza tylko pozytywne opinie na swojej stronie, o produktach, co tylko świadczy iż jest niewiarygodny, gdybym wiedziała o tym wcześniej… 2. w przypadku wadliwego towaru (np. buty ) nie liczcie na możliwości korzystania z reklamacji, zwyczajnie chodzi tylko o pieniądze które wpadły do „wora” i już nie wyjdą, a klient zadowolony to dla nich zwyczajnie utopia.

aniaz 25 lutego 2020
Byłam zadowolona z prędkości zamówienia i fajnej ceny promocyjnej w urodziny Born2be. Gdy odebrałam paczkę i zaczęłam się zachwycać wykonaniem butów (bo za taką cenę jakość jest naprawdę w porządku), które były mięciutkie, miały profilowaną wkładkę zauważyłam, że jeden z butów jest większy niż drugi. Po sprawdzeniu na podeszwie, okazało się, że dostałam 2 buty innych rozmiarów. Dodatkowo, nie dość, że muszę szarpać się teraz z odsyłaniem przesyłki, mailami z obsługą to muszę PONOWNIE zapłacić za zamówienie, bo oni nie mogą przepiąć płatności z jednego zamówienia na drugie.

WSTYD! Taki syf, że w głowie się nie mieści. Mam płacić 2 razy za zamówienie, które oni pomylili, chociaż z mojej strony zamówienie zostało złożone poprawnie i opłacone od razu. Więc na dzień dzisiejszy będę mieć opłacone 2 pary butów plus przesyłka nie mając w domu ani jednej. Nie muszę chyba dodawać, że zwrot za pierwsze zamówienie otrzymam do 14 dni od daty przyjęcia błędnego zamówienia z powrotem do magazynu! Nie polecam, może i fajne buty, ale czas i nerwy są tego niewarte 😉

Patrycja 8 lutego 2020
Wysłałam zwrot towaru. Powinnam otrzymać 370 zł A ba moje konto wpłynęło 55 zł!!!!!

Mariola 17 stycznia 2020
To jest jakiś dramat! Zamówienie złożone tydzień temu, płatność natychmiastowa, dostałam maila po dwóch dniach, ze przesyłce został nadany numer listu przewozowego i od tamtej pory przesyłka nie umie opuścić magazynu ( czwarty dzień już). NIE POLECAM!!! Pierwszy i ostatni raz spróbowałam skorzystać z waszych usług. Olewacie klientów

Born2be opinie

2019

Ragnar 13 grudnia 2019
To tworzą chorzy ludzie!!! Zamiast butów dostałem pogrzebowe kajaki obsmarowane klejem. Zamiast eleganckich 2 golfów rozmiaru „L” dostałem strój „AKUTY”, ponieważ tylko to może wyjaśnić dlaczego ubranie nie chce przejść przez głowę. To zdecydowanie żart na 1 kwietnia szkoda, że mamy piątek trzynastego w grudniu. Narzeczona zamiast swetra dostała kawałek murawy z narodowego (już wiemy gdzie są jej fragmenty z ostatniego meczu). Na zdjęciach eleganckie pikolaki, aksamitne golfy nie zasłaniające czoła oraz elegancki sweter na żywo jak wyżej… przynajmniej gość od kreacji wykonał robotę.

Anna 30 października 2019
Bardzo nieuczciwy sprzedawca, bo jak inaczej nazwać sklep, który usuwa negatywne opinie umieszczane na swojej stronie? A numer transakcji to w jaki celu wymagają przy podawaniu opinii? Tandetne buty, które zwróciłam, ale nie otrzymałam zwrotu pełnej kwoty. Nie polecam. Lepiej iść do chińczyka za rogiem. Ten sam towar. A taniej.

Marta 22 sierpnia 2019
Nie polecam! Odesłałam zamówione produkty ale nie otrzymałam pełnej kwoty za zwrot. Na formularzu zwrotu nie zaznaczyłam jednego krzyżyka i na tej podstawie nie otrzymam reszty kwoty. Dziwne ze rozpatrują zwrot na podstawie formularza zwrotu a nie na podstawie ilości zwracanych produktów! Ciekawa jestem gdzie podział się produkt, twierdza ze na magazynie go nie ma. Kpina i żenada. Pierwsze i ostatnie moje zakupy w tym sklepie!

Grazyna 9 sierpnia 2019
Reklamacji nie chcą uwzględnia już dwie pary reklamowa łam i trwa to miesiącami. Jedna para reklamacji trwała ponad miesiąc. Buty po pierwszym założeniu rozwalił się i to nie z mojej winy a reklamacji nie chcą uwzględnić i na pewno nie polecę sklepu będę odradzac zakupu

Dorota 1 sierpnia 2019
ZDECYDOWANIE ODRADZAM ZAKUPY !!! Kupiłam buty, a że na zdjęciach wyglądały lepiej, niż w realu – odesłałam. Odesłałam. Jest potwierdzenie na stronie Poczty Polskiej, że dotarły do born2be !!! Ale ZWROTU PIENIĘDZY – BRAK !!! Po wysłaniu powiadomienia o tym fakcie – cisza !!! Straiłam – 263zł !!! SKLEP NIEUCZCIWY !!! PRZESTRZEGAM !!! A myślę, że nie jestem jedyna !

Paulina 30 lipca 2019
Nie polecam zakupu w tym sklepie!!! Zakupiłam dwie sukienki plus buty (tenisówki) – wszystko okazało się wielką chińczyzną. Jakość sukienek taka, że ja jako szczupła osoba z rozmiarem M/L wyglądałam w nich jakbym miała rozmiar XXL. Materiał też kiepski, że cienki i sztuczny, a przy pierwszym praniu z tych sukienek pewnie zrobiłyby się szmaty. Z kolei buty dostałam bez sznurówek i śmierdziały gumą, a nie butami. Dostałam zwrot pieniędzy, ale o 1 zł mniej niż wyszło zamówienie. Już nawet nie mam czasu się kłócić o 1 zł.

Mam wrażenie, że sklep oszukuje i z produktami, i ze zwrotem pieniędzy. Ogólnie NIE POLECAM. Chyba, że chcesz mieć wywalone pieniądze i czas.

Anastazja 27 kwietnia 2019
Nie polecam sklepu ze względu na okoliczność która zaszła w moim przypadku:zamówiłam w sklepie plecak,który po 10 dniach użytkowania „zepsuł się”. Najpierw odleciało mu zamknięcie na magnes,czyli po tym plecak mi się już nie zamykał,kolejnego dnia odpadło mi ramiączko i ramiączko -chwytak,czyli plecak zupełnie nie przygodny do użytkowania.Zostawiłam swoją szczerą opinię(oczywiście negatywną)na stronie born2be,po 2 dniach plecach zniknął z oferty.Na moje pytanie o możliwość reklamacji i zwrotu,nikt z obsługi klienta do mnie się nie odezwał.

Beata 25 kwietnia 2019
Buty wątpliwej jakości, odesłałam. Teraz już 13 dzień czekam na zwrot pieniędzy. Nie rozumiem dlaczego sklep zwleka do ostatniego dnia, a obawiam się że otrzymam środki po terminie. Na emalie nie odpowiadają, przez telefon zdawkowo „14 dni na zwrot”, gdy w przepisach jest do 14 dni. To moje ostatnie zakupy w tym sklepie.

2018

Marcin 21 grudnia 2018
Buty rozpadły się po dwóch miesiącach normalnego użytkowania. Sklep podczas wstępnej opinii zastosował niedozwoloną klauzulę nr 2537 „Reklamacji nie podlegają (…) towar posiadający uszkodzenia mechaniczne”… W rzeczywistości odpowiada za wady wynikające ze złej jakości materiałów użytych do produkcji i złego procesu technologicznego.

Urszula 7 grudnia 2018
Czekam na przesyłkę już od tygodnia. Pisałam maile i zero jakiegokolwiek kontaktu, Dno nie polecam

Basia 1 października 2018
Proszę uważać na tą firmę. Jest problem ze zwrotem towaru. Dzwoniąc do nich otrzymałam wskazówki zwrotu. Zrobiłam wszystko dokładnie jak mi przekazano. Niestety paczki nie odebrali i odesłali do mnie z powrotem z kosztem za przesyłkę ponad 80 zł. Masakra! nigdy coś takiego mnie nie spotkało. Nikogo chyba raczej nie stać by było na zapłatę takiej kwoty gdy obuwie w paczce miało wartość 70 zł. Towar zakupiony przeze mnie przejęła poczta i jak się dowiedziałam ma wystawić na licytacje.. Dzwoniłam i pisałam do firmy born 2be. Zrzucili winę na kuriera ale ja poniosłam konsekwencje finansowe. Nie polecam i przestrzegam !

asz98 5 lipca 2018
W sklepie born2be zamawiałam obuwie już wielokrotnie i byłam bardzo zadowolona. Przy kolejnej przesyłce którą otrzymałam dziś niestety moja opinia na temat tego sklepu się zmieni, zamówiłam czarne botki workery a po otwarciu pudełka moim oczom ukazały się buty na koturnie. Po kontakcie z konsultantem Pan powiedział że może mnie jedynie przeprosić za pracownika który źle spakował produkt. Jednak chyba jest znaczącą różnica między ciężkimi militarnymi butami a koturnami, biorąc pod uwagę również różnicę cenową. Aby uzyskać zwrot pieniędzy muszę zareklamować obuwie i sama je odesłać i owszem dostanę zwrot pieniędzy jednak buty, które zamówiłam nie są już dostępne na stronie.

Miałam nadzieję że skoro opłaciłam już zamówienie na tamtą parę butów dostanę chociaż możliwość otrzymania butów które zamówiłam a nie zwrot pieniędzy skoro tak czy siak tego modelu już nie kupię. Totalnie nie zrozumiała dla mnie sytuacja, ponieważ zamawiałam na tej stronie kilkanaście razy i zawsze wszystko było w porządku, bardzo się zawiodłam.

GG4422 28 czerwca 2018
Adidasy rozpadły się po 2 miesiącach. Eko-skóra zaczęła pękać i odrywać się od podeszwy, zrobiły się dziury. Dramat. Za tą cenę można kupić przyzwoite buty, które przetrwają minimum jeden sezon. Oczywiście negatywne opinie nie stronie sklepu nie są publikowane. Żenujące, jak można wciskać ludziom taki chłam…? Konsument nie ma już chyba żadnych praw. Nie polecam

mayka 1 czerwca 2018
Tragedia. Zamówione buty były bardzo niskiej jakości. Podeszwy wskazywały na to, że ktoś już te buty nosił. Są problemy ze zwrotem pieniędzy.

GOŚĆ1 23 marca 2018
Wszedłem po raz pierwszy na stronę Born2be,kompletnie nic mi się nie podobało,okropne ciuchy i obuwie,czuje się jak bym był na stronie internetowej lumpeksu,spodziewałem się o wiele atrakcyjniejszej oferty sklepu,a mianowicie znanych marek na naszym Polskim rynku.Z przykrością muszę napisać,że oferta waszego sklepu internetowego mnie nie powaliła na nogi,jeśli się to kiedyś zmieni i zaoferujecie znane marki produktów w rozsądnej cenie,to owszem wrócę na waszą stronę sklepu internetowego i złożę zamówienie,ale na dzień dzisiejszy przepraszam ale rezygnuje z waszej oferty.Pozdrawiam

Katarzyna 30 stycznia 2018
PORAŻKA!!! Zdjęcia na stronie wogóle nie oddają tego, co klient otrzymuje. Otrzymałam klapki, które TYLKO PRZY DUŻEJ WYOBRAŹNI mogłby przypominać te które otrzymałam! Dział reklamacji róznicy nie dostrzega! NIGDY WIĘCEJ!!

2017

Piotr 4 grudnia 2017
Nie polecam tego sklepu absolutnie !!! Buty przysłane niezgodne z zamówieniem , ktoś się chyba pomylił przy pakowaniu lub wypychają co maja na sklepie , Po za tym tandetne wykonanie wkładka w bucie o trzy numery mniejsza . Wielkie GWIZDY dla tego sklepu….

aneta 14 listopada 2017
Wszystkim, którzy zmierzają kupić obuwie w sklepie Born2be, ostrzegam!!! Uważajcie!!! towar jest tak niskiej jakości, że nie warto kusić się na niską cenę. Po zakupieniu butów i otwarciu pudełka smród jaki unosił się był przerażający. Naiwnie wierzyłam, że to nowy towar i wywietrzeje. Niestety założyłam je na nogi i wyszłam z domu. Wstydu jakiego się najadłam nie zapomnę do końca życia. Reklamacja została odrzucona, jako klient zostałam potraktowana lekceważąco. Nigdy nie zamówię nic przez firmę Born2be i nie polecam. Szkoda czasu i pieniędzy.

Agnieszka 29 września 2017
Nie kupujcie w tym sklepie!!! Zamówiłam 3 pary sandałów. Przyszły bardzo szybko. Jednak po otwarciu paczki aż niedowieżałam własnym oczom… takiego wykonania nie widziałam nawet na targowisku ani chińskim sklepie. KATASTROFA!!! Oczywiście zwróciłam towar w sposób jaki opisano na stronie internetowej. Na pieniądze czekam od miesiąca! Nawet nie odbierają telefonu…

Ewa 19 września 2017
Nie polecam tego sklepu absolutnie.Buty po jednym wyjściu sa do wyrzucenia.Obcas w bucie się zapadł.Po wyslaniu zdjęć na maila dostałam odp.że mam przyslac buty bo oczywiście nadają się do reklamacji.Zaplacilam za paczke zostalam narażona na koszty a w odpowiedzi od firmy dostalam super odpowiedz.Buty źle użytkowane.Uszkodzenie mechaniczne za duży nacisk na but….Buty tylko na wystawę.Oczywiście powinny jeszcze miec instrukcje obslugi do.ilu kg.mozna je użytkować.Czuję się oszukana i obrażona przez firme ktora sugeruje ze jestem za ciężka.

Anna 11 lipca 2017
Sklep na moja opinie odesłał mi w Wiadomości, że wina jest w mojej stopie a nie w ich produkcie co jest nie na miejscu. Moim zdaniem sklep jest tragiczny i pracują tam ludzie bez kultury

Magdalena 5 lipca 2017
Niestety nie polecamy. Zamówiłam 2 pary butów. Sandałki rozmiar ok,ale jakość straszna. Różne długości pasków, słaba tkanina. Drugie tenisówka o 2 rozmiary większe przysłali. Zwróciłam je i czekam 3 tydzień za zwrotem gotówki. Zero odzewu, infolinia nie odpowiada, na maile też nie opisują. Czekam do końca tygodnia i zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsument. Dla mnie oszuści i złodzieje. NIE POLECAM!!!!!

Iga 30 czerwca 2017
dziś odebrałam paczkę z butami. Nie dość że zupełnie nie ten kolor to nawet NIE TEN MODEL WYSŁANYCH BUTÓW. zwracam i więcej nie skorzystam, jakiś żart.

Artur 25 czerwca 2017
Czekam ponad miesiąc na zwrot pieniędzy za obuwie, które rozpadło się po 2 miesiącach. Kompletna lipa. Niestety dałem się nabrać na niskie ceny 🙁

Malwina 11 kwietnia 2017
Zamówiłam baleriny,otrzymałam rozm.za duży zrobiłam zwrot w ten sam dzień czekam na pieniądze już miesiąc dzwoniąc otrzymuje odpowiedż ze coś tam system ze maja dużo zwrotów ze coś tam szef itp itd.i tak zbywają klienta OSZUŚCI.Co za problem zwrócić pieniądze jak mają wszystkie dane przed nosem!!! Jak tak można łamać regulamin !!!

Izabella 11 kwietnia 2017
Kupiłam buty okazały się za małe oczywiście numer niezgodny z opisem sadze że jest to celowa praktyka. Buty odesłane tego samego dnia.Na drugi dzień u sprzedawcy było to 21,03,2017 do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Obsługa to jeden wielki przekręt celowe działanie na niekorzyść klienta.Jednym słowem ZŁODZIEJE.

Joanna 7 kwietnia 2017
Najgorszy sklep z jakim miałam do czynienia. Nie polecę go nikomu. Będę go każdemu odradzać Obiecują dużo a jak przyjdzie co do czego to wychodzi zupełnie coś innego.

Justyna 2 marca 2017
Ilość negatywnych opinii najlepiej świadczy o sklepie. Zdecydowanie ODRADZAM zakupy w Born2be. Zamówiłam dwie pary butów. Pierwsze już drugiego dnia się rozleciały, drugie ze względu na wątpliwą jakość postanowiłam odesłać razem z uszkodzonymi w jednej paczce. Efekt? Uznana reklamacja, ale o zwrot pieniędzy proszę od miesiąca codziennie dzwoniąc do sklepu. Dziś sprawę zgłosiłam do Rzecznika Praw Konsumenta.

Wer33 19 lutego 2017
Słabo. . Zamówiłam 2 pary (tenisowki i traperki), zamówiłam w niedziele przyszły w czwartek. Traperki były w pudełku oznaczony rozmiarem 40 a w środku patrze i są 41 odeslalam te kajaki. . Tenisowki mimo to ze 40 to tak ciasne.. MADE IN CHINA ! Wole iść do sklepu i przymierzyć i wiem co kupuje a przez ta stronę to nie wiesz czego się spodziewać, pozdrawiam.

Małgorzata 30 stycznia 2017
Nie polecam!!!buty owszem doszły w ciągu 3 dni tylko że oba prawe,na dodatek brudne.Jeszcze naciągnęłam się na koszty.Brrrrrr!!!!

2016

Renata 30 listopada 2016
Nie polecam, zamówiłam buty czekałam 4 dni nikt się nie odezwał, pytałam 2 razy na czacie, sprzeczne odpowiedzi – dziś anulowałam zamówienie, bo musiałabym czekać jeszcze kilka dni – zupełnie nieprofesjonalni

Renata 17 listopada 2016
nie polecam. Sklep oferuje towar, którego nie ma na stanie i nie informuje o zwłoce w realizacji zamówienia, czyli… nie stosuje się do własnego regulaminu. Obsługa jest miła, ale w obsługę trudno się ubrać.

Dominika 11 listopada 2016
Również nie polecam . Zamówiłsm buty 23.10, Pani w e-mail zapewniała , że buty najpóźniej w piątek będą u mnie. Do dziś nie dotarły. Na szczęście po telefonie na infolinie i kilku słów pod wpływem emocji udało mi się odzyskać pieniądze.

Agnieszka 11 listopada 2016
Ja również nie polecam! Na buty czekałam 5 dni gdzie jest napiasane, że zostaną dostarczone w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy. Poza tym niestarannie wykończone, widać klej, nierówne przy brzegach podeszwy. Zwróciłam buty pieniądze otrzymałam kilka dni po dacie kiedy miałam już dawno je otrzymac, tylko dlatego, że wydzwanialam i pisałam. Dodatkowo nie otrzymałam zwrotu za koszt przesyłki czyli dodatkowo musiałam dołożyć ponad 30 zl za brzydkie buty, których nie mam.

Sylwia 10 listopada 2016
Nie polecam!!!!!! Czekałam na buty tydzień, po czym okazało się ( oczywiście ja dzwoniłam) że ich nie ma na stanie. Najlepsze jest to, że nadal są dostępne w sklepie

Kaja 2 listopada 2016
NIE POLECAM!!!! złożyłam zamówienie 24.10 w poniedziałek, buty miały być z dostawą 24h, dlatego je zamówiłam, bo chciałam je zabrać na długi weekend. Kiedy do czwartku popołudnia nie doszły zadzwoniłam żeby się dowiedzieć, jaki jest status. Okazało się ze jednak firma nie ma na stanie tych butów, dlatego nie dostałam ich jeszcze. Chociaz nikt nie byl laskaw mnie poinformowac o tym, sama musialam zadzwonic i dowiedziec sie se bedzie obsuwa. Pani jednak posprawdxala poniekad w komputerze i powiedziała ze w poniedziałek będą u mnie. Byłam zła, że ich jednak nie zabiorę, ale mówię ok, poczekam.

Dzisiaj dzwonie, a pani po drugiej stronie słuchawki zdziwiona, że nikt do mnie nie zadzwonił, bo butów nie ma i nie będzie!!!!! Producent zerwał umowę i nie dostane towaru, za który zapłaciłam!!! Ten sklep to OSZUŚCI! SPRZEDAJĄ TOWAR, KTÓREGO NIE MAJĄ!!! zobaczymy jak szybko dostane zwrot pieniędzy!

Ola 20 października 2016
Jedno wielkie- NIE POLECAM. Czekałam na zamówienie ponad tydzień (miało być na drugi dzień), po czym postanowiłam się sama dowiedzieć, co jest przyczyną jego braku. Co się okazało? ZE TYCH BUTÓW JUŻ W OGOLE NIE MA W OFERCIE i Pan był wielce zdziwiony, że udało mi się je kupić! Zaproponował zamianę na inny model, mówie, no cóż, dajmy im 2 szansę.

Czekam kolejne 5 dni, znowu dzwonie i co się dowiaduje? Że znowu przyjeto moje zamówienie na buty, których równiez nie ma dostepnych!!!!!!!!!! Kpina kpina kpina Po 1- sprzedaz niedostępnych rzeczy, a po 2- kompletny brak zainteresowania klientem. To w Waszym obowiazku jest mnie o tym powiadomic, skoro to byl WASZ bład! Odradzam razy milion, jedyne co, to straciłam nerwy i w błyskawiczym tempie udałam sie do konkurecji, która mnie nie zawiodła 🙂 nie polecam

123321 30 września 2016
Wielki NEGATYW. Zamówiłam botki ( na szczęście za pobraniem). Zero odzewu o wysyłce. Wysłany e-mail, kontakt przez Facebook – no przecież te buty są mi potrzebne. Dopiero dziś się dowiedziałam, że wyślą je dopiero w następnym tygodniu. Jasne! Zrezygnowałam i nigdy nikomu nie polecę, zero komunikacji z klientem, infolinia nie odbiera.

czmecka 23 września 2016
Moja opinia o tym sklepie jest bardzo negatywna, ładnie mówiąc. Zamawiałam buty w rozmiarze 40, dostałam w rozmiarze 41. W dodatku szmaciane, z byle jakiego materiału. Odnośnie przesyłek wypisują na stronie cuda nie widy, dostawa do dwóch dni, czekałam tydzień. Nie warto tam kupować, ten sklep jest do bani!

Gośka 2 września 2016
Ludzie nie zamawiajcie tam! Nerwy tylko sobie zszarpiecie. Wpłatę zrobiłam w poniedziałek miały być wysłane we środe bo Pani z którą rozmawiałam przez infolinie wręcz mnie o tym zapewniała. Dzwoniłam w czwartek żeby się upewnić że zostały wysłane a gdzie tam i znowu obietnica że na pewno wyślą. Dziś dzwonie i pytam czy są wysłane bo nie mam śledzenia paczki tylko że etykieta została wygenerowana w odpowiedzi dostałam że tak na pewno. Zależało mi żeby mieć ją w sobote a tu się okazuje bo pisałam do firmy przewozowej że nie została wysłana przez nadawcę.

ODRADZAM I NA PEWNO TAM NIE WRÓCĘ. Jak przyjdzie to nawet nie rozpakowuje bo nie będą mi już potrzebne bo to miały być buty na wesele. Zaznaczam, że mieszkam 50 km od siedziby sklepu a taka chała, że z drugiego końca Polski lepiej zamawiać.

skasuj_bilet 26 sierpnia 2016
To co wyprawia ten sklep jest poniżej jakiejkolwiek krytyki. Dzień po regulaminowej dostawie towaru otrzymałam informację, że przesyłka do mnie nie dotrze, bo producent wycofał dany model ze sprzedaży, więc ewentualnie mogę wybrać sobie buty w innym kolorze, np. seledynowym (buty zamawiałam czarne – więc istnieje znaczna różnica). Zawnioskowałam o zwrot kwoty, którą wpłaciłam wraz z zadośćuczynieniem w szalonej kwocie 20 zł. Szanowna Pani Katarzyna P. stwierdziła, że moje zamówienie zostało anulowane i PIENIĄŻKI zostaną mi zwrócone, ale po tym działaniu śladu nie ma.

Patrząc na poprzednie opinie o tym sklepie stwierdzam, że czas coś z tym zrobić, zatem zwrócę się do Rzecznika Praw Konsumenta, bo ta boanza nie może trwać.

Lubaszka 17 lipca 2016
Zamówiłam w tym sklepie trampki. Buty przyszły niby w rozmiarze 40,ale but był wielkości 37, jego wykonanie i jakość pozostawiała wiele do życzenia. Zwróciłam ,więc obuwie. Od 5 miesięcy nie otrzymałam zwrotu gotówki. Maile i telefony nie pomogły. Infolinia- ciągle czekanie, maile – bez odpowiedzi. Żenada. Ewidentnie odradzam. Nie polecam.

Aleksandra 17 lipca 2016
Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie, ponadto sklep nie dodaje negatywnych komentarzy od klientów. Buty tanie, ale mimo wszystko trochę kultury by się przydało…

Roksana 4 lipca 2016
ODRADZAM ZAKUPY W TYM SKLEPIE Brak poszanowania klienta, brak kontaktu, wysyłka towaru po 2,5 tygodnia! Po czym zamówienie się nie zgadza! sklep powinien przestać funkcjonować, albo zmienić pracowników, którzy się nie nadają do takich czynności jak odpisanie na maila, czy spakowanie poprawnie paczki. Nigdy więcej, a cena butów wcale nie mała a jakość i tak nie powala. Dodatkowo paczka zapakowana jak do wyrzucenia na śmietnik i oczywiście bez rachunku. NIE POLeCAM

Alicja 7 czerwca 2016
Odradzam zakupy w tym sklepie,zamówiłam tenisówki w promocyjnej cenie 34.99 przecenione z ceny 70zł? a otrzymałam zupełnie inne które w sklepach są po 20zł!! koleżanka zamówiła 3 pary trampek a otrzymała..szpilki 🙂 kazano jej odesłać na jej koszt!! porażka!!!!

Vic 20 kwietnia 2016
Nie polecam sklepu. Totalna obojętność do klienta. Na buty czekałam 1,5 tygodnia (co parę dni z tym samym tekstem że buciki będą dostarczone,ze po prostu mają opoznienia w dostawie, to po co je wystawiają na aukcji?) Kpina. Dodzwonić sie – graniczy z cudem! Nie polecam, nie zamawiajcie bo zaraz okaże się że własnie ich nie ma na stanie, przy propozycji wymiany na inny kolor też nie ma szans. A czy to nie dziwne że inny kolor(czarny) jest akurat dostępny w tym samym rozmiarze który zamówilam na stronie a w rzeczwyistosci go nie ma? Na szczescie jedynym plusem jest to że zwrocili pieniadze w tym samym dniu.

Kazimiera 15 marca 2016
masakra, rozmiar się nie zgadza, nie przyjęli przesyłki z impostu, ignorują klienta, nie polecam, same problemy, klient dla nich się nie liczy tylko kasa

Beata 29 lutego 2016
Sklep? Jedna wielka kpina. Buty zostały zamówione, przelew na konto „sklepu” dokonany, po 3 dniach brak maila potwierdzającego rozpoczęcie realizacji zamówienie – próba kontaktu z firmą zakończyła się fiaskiem. Kilka maili wysłanych, po 2 tygodniach ZERO odpowiedzi. Infolinia? Błagam. Głuchy telefon, nikt nie odbiera. Gdy w końcu ktoś ze „sklepu” raczył odpisać na milionowego z rzędu maila, dowiedziałam się, że buty mają wadą i nie mogą ich wysłać – proszę sobie wybrać inne 🙂 Raczej nie skorzystam z tej miłej podmianki. Domagam się zwrotu pieniędzy. Ciekawe ile z kolei na to trzeba będzie czekać.

Marta 27 lutego 2016
Ten sklep to porażka. Zamówiłam buty sportowe bo były mi bardzo potrzebne. Czekałam kilka dni na nie. Jednak nie wytrzymałam i napisałam do nich. okazało sie że butów nie wyślą bo jest jaka wada. poprosiłam o zwrot pieniędzy jednak mi mi nie odpisali. Nie chciałam żeby pieniądze za buty przepadły więc zamówiłam u nich inne. I tak czekam na niej już 5 dni chodź paczka ma być wysłana w ciągu 24 godz… Beznadziejny sklep!!

karoli 2 lutego 2016
Witam. Ten pożal się boże sklep internetowy to jedna wielka kpina. Prawie miesiąc czasu czekałam na swoje zamówienie które tak czy owak do mnie nie dotarło. Wysłałam im juz maila aby nie fatygowali się juz z wysyłką bo i tak za nią nie zapłacę. Buty, które zamówiłam były mi potrzebne na wyjazd w góry. Gdybym czekała na ich przesyłkę musiałabym przełożyć wyjazd do następnej zimy, może wtedy wystarczyłoby im czasu. Fatalna obsługa. Robią sobie żarty z klientów. Na szczęście są jeszcze inne profesjonalne sklepy internetowe. Tego zdecydowanie nie polecam.

for_you 14 stycznia 2016
Beznadziejna obsługa klienta, nie odpisują na maile, na zwrot pieniędzy czekam już ponad miesiąc. Buty kiepskiej jakości.

Annnn 12 stycznia 2016
Zdecydowanie nie polecam. Buty kiepskiej jakości ( cena ok. 200 zł). Kontakt ze sklepem praktycznie nie możliwy. Liczne próby kontaktu tel. lub mailowego pozostawały bez odzewu. Bardzo nieprofesjonalne zachowanie sklepu.

rozczarowana 8 stycznia 2016
Witam pragne wystawic moja pierwsza negatywna ocene poprzez zakup internetowy. 1. dostarczono wadliwe buty nikt nie kontroluje wysylanego towaru. 2.zwrot pieniedzy odysea trzeba sie nie ustannie o pieniadze upominac zenada takie sklepy nie sa nikomu potrzebne. Stanowczo odradzam. Uwaga!! czarna owca w internecie.

kowcia 27 listopada 2015
Oszukują ludzi. Nigdy nie zobaczycie zakupionych butów.


8 komentarzy “Born2be opinie”

  1. UWAGA OSZUŚCI!!!
    dokonałam zwrotu 2 par kozaków. Najpierw dostałam informację, że paczka dotarła i że trzeba czekać 14 na zwrot środków. Po 14 dniach zadzwoniłam ponownie. Okazało się że paczka nie dotarła tylko została zgubiona. Obiecano mi telefonicznie że do 3 dni będę miała zwrot środków na koncie. Minął już prawie miesiąc od wysłania butów – pieniędzy dalej brak.

    Może się komuś przyda a na pewno sklepowi born2Be:

    Przedsiębiorca nie może przenieść na konsumenta odpowiedzialności za przesyłkę. Wynika to z dwóch kwestii:

    1) zawierając umowę na odległość sprzedawca odpowiada za towar do momentu wydania go „do ręki” konsumentowi. Nie ma znaczenia czy korzystał z usług listonosza czy kuriera. Sprzedawca odpowiada przed konsumentem za nieprawidłowe wywiązanie się z umowy zarówno w przypadku zagubienia, jak i uszkodzenia przesyłki w trakcie transportu.

    Konsument odpowiada za transport tylko wtedy, gdy to on sam wybierze pośrednika – dostawcę towaru.

    2) wskazanie przez przedsiębiorcę w sposób wyraźny i jednoznaczny w umowie – np. w treści aukcji – że nie ponosi on odpowiedzialności za przesyłkę jest nieważne z mocy prawa. Jeżeli sprzedawca zastosuje takie sformułowanie, a towar nie dojdzie do konsumenta, to sprzedawca będzie musiał wysłać towar jeszcze raz – na własny koszt, bez dodatkowej dopłaty. Jest to zatem ryzyko przedsiębiorcy – to on musi udowodnić, że doręczył produkt, a nie konsument, że mu doręczono.

    Podstawa prawna: art. 548 § 3 Kodeksu cywilnego

    Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru. Środki powinny zostać zwrócone w ten sam sposób, jakiego wcześniej użył kupujący, chyba że wyraził on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków (i nie łączy się to dla niego z dodatkową odpłatnością).

    Podstawa prawna: art. 32 ustawy o prawach konsumenta

  2. Zamówiłam spodnie z materiału skóro podobnego.. przyszły tak wymięte, że raczej ich nie założę.. jest mi bardzo przykro z tego powodu bo mam ważne spotkanie na które specjalnie te spodnie zamówiłam i przygotowałam stylówke a i tak w nich nie pójdę mimo tego, że próbowałam wszystkich trików z internetu na wyprostowanie zagnieceń. Jeśli były by to płytkie zagniecenie pewnie by poskutkowało wszytko czego próbowałam ale są one głębokie a w materiale skóro podobnym niestety tych dużych zagnieceń nie dam rady naprostować.. a do produktu w ogóle nie można dodać opinii.. są dodawane tylko dobre opinie.. byłam zadowolona ze wszystkich zakupów a ten odebrał mi radość z ich robienia na born2be..

  3. Wysłali sukienkę w złym kolorze, dałam siostrze i zamówiłam ponownie. Znów wysłali ten sam błędny kolor, w dodatku oficjalnie nie było go już w ofercie więc jakim cudem? Zadzwoniłam z reklamacją. Pani reklamację przyjęła i stwierdziła, że prawdopodobnie błędnie opisano kolor w magazynie bo drugi raz przyszła taka sama. Zgłosiła problem i miałam czekać na maila. Po dwóch dniach zadzwoniłam bo nic się nie działo, a sukienek na stronie coraz mniej, bo przecież są promocje. Dowiedziałam się, że problem zgłoszony ale ona więcej nic nie może, musi czekać na odpowiedź z magazynu. Podejrzewam, że będzie czekać tak długo, aż nie będzie już na co wymienić i minie termin do ew. zwrotu w ramach reklamacji, i do zwrotu ogóle. Żeby podsumować działanie tego sklepu: zapłaciłam za pooglądanie, jak ta sukienka wygląda w innym niż zamówiłam kolorze i to dwukrotnie? Aż taka ciekawa nie jestem! Zacznę kupować u konkurencji, tam szanują klienta.

  4. Jakaś farsa, szukałem butów i dodałem te które mnie interesowały do obserwowanych. Po kilku godzinach wszedłem na allegro z zamiarem kupna. Wywaliło mnie z kapci. Zamiast ok 70 zeta, było 90. Nigdy więcej. Inflacja większa niż w Pisie

  5. Na pewno zgłoszę sprawę odpowiednim organom odmawiają zwrotu środków podając bzdurne powody.
    Nieuczciwa działalność. Odradzam zakup czegokolwiek

  6. Firma born2be nie publikuje negatywnych komentarzy pod zakupionymi produktami. Sukienka, która przyszła była źle uszyta, za szeroka w ramionach, za wąska w klatce piersiowej, źle wszyte kieszenie, nie można z nich
    korzystać, są asymetryczne… Przykre, bo jest to nieuczciwe…

  7. Duży wybór obuwia, niestety jest to typowy Chińczyk w ostro zawyżonych cenach. Kupiłam śniegowce i po miesiącu pękła podeszwa. Co ciekawe sklep nie publikuje na swojej stronie negatywnych opinii swoich klientów odnośnie zamówionego przez nich obuwia, a te zamieszczone pozytywne opinie wydają się pisane przez jedną i tą samą osobę.

  8. Pomimo wymiany obuwia o dwa numery większe dalej buty są za małe, tabela z rozmiarami od prawie trzech tygodni nie z aktualizowana pomimo tylu zgłoszeń. Jestem bez butów już parę tygodni zakupiłem je po to żeby mieć i użytkować w pracy, pomimo wielu zgłoszeń tego problemu nikt nawet nie raczy się skontaktować w tej sprawie i wyjaśnić ten incydent, dlatego ODRADZAM SKLEP BORN2BE wszystkim klientom ze względu na to że sklep ten jest NIEUCZCIWYM i NIERZETELNYM sprzedawcą, traktuje klientów bez skrupułów, ale tak już Państwo z ludźmi nie będziecie postępować. Jest to już po raz kolejna taka sytuacja której Państwu już nie odpuszczę. Bardzo proszę UWAŻAĆ NA TEN SKLEP BORN2BE I PRZEMYŚLEĆ 10 RAZY ZAKUP. LEPIEJ POLECAM SIEĆ CCC, E-OBUWIE ITP.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top