Beko opinie o psującym się na potęgę sprzęcie

Beko opinie

https://www.beko.com/pl-pl

Od wielu lat firma Beko znajduje się pod ostrzałem krytyki ze strony konsumentów, którzy oskarżają ją o liczne nieprawidłowości i niedociągnięcia. Zarzuty obejmują zarówno kwestie dotyczące jakości produktów, jak i poziomu obsługi klienta oraz skuteczności serwisu. Problemy te prowadzą do frustracji użytkowników, którzy czują się zaniedbywani i pozostawieni bez odpowiedzi na zgłaszane reklamacje. Przyjrzyjmy się bliżej najczęstszym skargom klientów oraz wyzwaniom, przed którymi stają osoby korzystające z urządzeń tej marki.

Nieuczciwość firmy

Konsumenci oskarżają firmę Beko o nieuczciwe traktowanie klientów oraz nieskuteczne rozwiązywanie problemów związanych z gwarancją. Wielokrotnie podnoszone są zarzuty, że firma obiecuje naprawy gwarancyjne, które nigdy nie są realizowane lub są przeciągane w nieskończoność. Klienci skarżą się, że zostają pozostawieni samym sobie, bez odpowiedzi na liczne reklamacje i próby kontaktu. Brak transparentności w procesie obsługi gwarancyjnej dodatkowo podsyca poczucie frustracji i bezsilności wśród użytkowników.

Słaba jakość produktów

Klienci skarżą się na liczne wady fabryczne oraz awarie sprzętu tuż po zakupie. Lodówki, zmywarki, pralki oraz piekarniki Beko często psują się wkrótce po pierwszym uruchomieniu, co podważa zaufanie do marki. Historie użytkowników są pełne opisów nagłych awarii, które uniemożliwiają normalne użytkowanie sprzętu i prowadzą do niekończących się problemów technicznych.

Opieszałość i nieskuteczność serwisu

Serwis Beko jest często opisywany jako opieszały i nieefektywny. Klienci skarżą się na miesiące oczekiwania na naprawy, które w końcu okazują się nieskuteczne lub prowizoryczne. Wiele osób relacjonuje, że po zgłoszeniu usterki są wielokrotnie przekładane terminy wizyt serwisantów, a same naprawy są wykonywane w sposób powierzchowny, co skutkuje powrotem problemów po krótkim czasie.

Niewłaściwa obsługa klienta

Konsumenci wielokrotnie wskazują na brak kompetencji pracowników infolinii oraz serwisantów, którzy nie są w stanie naprawić usterek lub po prostu ignorują problemy klientów. Zgłaszane problemy są często bagatelizowane lub traktowane bez należytej uwagi, co dodatkowo potęguje frustrację i zniechęca do dalszego korzystania z usług Beko. Brak profesjonalizmu i odpowiedniego podejścia do klienta jest jedną z najbardziej krytykowanych cech firmy.

Problemy z dokumentacją i gwarancją

Dokumentacja gwarancyjna i instrukcje często są dostępne tylko w języku tureckim, co utrudnia korzystanie z praw gwarancyjnych. Klienci narzekają również na trudności w uzyskaniu odpowiednich dokumentów od serwisantów, co dodatkowo komplikuje proces naprawy i zgłaszania reklamacji. Brak dostępnych instrukcji w lokalnym języku sprawia, że wielu użytkowników czuje się zagubionych i bezradnych.

Wysokie koszty napraw i części zamiennych

W przypadku nieobjęcia napraw gwarancją, koszty napraw i części zamiennych są wysokie, co dodatkowo zniechęca klientów do korzystania z usług Beko. Ceny części zamiennych są często porównywalne z ceną nowego sprzętu, co sprawia, że naprawy stają się nieopłacalne. To prowadzi do sytuacji, w której klienci czują się zmuszeni do zakupu nowego urządzenia, zamiast naprawy obecnego.

Powtarzające się awarie

Wielu klientów skarży się na powtarzające się awarie tych samych urządzeń mimo wielokrotnych napraw, co świadczy o niskiej jakości sprzętu i nieskuteczności serwisu. Historie dotyczące tych samych problemów technicznych powracających nawet po kilku naprawach są na porządku dziennym, co podważa wiarę w solidność i trwałość produktów Beko.

Zalewanie pomieszczeń przez wadliwy sprzęt

Pralki i zmywarki Beko często powodują zalania pomieszczeń, co prowadzi do dodatkowych strat i problemów dla użytkowników. Wiele osób zgłasza przypadki, w których wadliwe uszczelki lub awarie systemów wodnych powodują poważne uszkodzenia w domach, narażając ich na duże koszty naprawy i straty materialne.

Problemy z częściami zamiennymi

Brak dostępności części zamiennych lub ich długi czas dostawy znacząco wydłuża proces naprawy. Klienci często muszą czekać tygodniami lub nawet miesiącami na sprowadzenie odpowiednich części, co w praktyce oznacza długie okresy bez funkcjonującego sprzętu. Tego rodzaju opóźnienia dodatkowo potęgują frustrację i zniechęcenie do marki.

Nieprawdziwe informacje od serwisu

Klienci oskarżają serwis Beko o przekazywanie fałszywych informacji na temat napraw, co wprowadza ich w błąd i opóźnia rozwiązanie problemów. Wielokrotnie zgłaszane są przypadki, w których serwisanci podają nieprawdziwe terminy napraw lub informacje o stanie technicznym urządzeń, co skutkuje nieporozumieniami i dalszymi opóźnieniami w realizacji napraw.

Beko opinie internetowe

Rafał Piotrowski – 16 lutego 2023
Niestety również problem z pralką przestała odwirowywać usterka zgłoszona do serwisu. Pan serwisant przyjechał w miarę szybko i tu szczęście się kończy,po wymianie części pralką dalej nie działała ten sam problem po kolejnym zgłoszeniu czas oczekiwania przedłużył się do 3 tygodni. Podobno że względu na to że część długo szła, po tym okresie po ponownej wizycie serwisanta i wymianie długo oczekiwanej części problem z pralką nie zniknął nadal nie działała.

Po zgłoszeniu po raz kolejny do serwisu Pani powiedziała że mają 60 dni na usunięcie usterki i w ogóle czego się czepiam. Mam 5 osobową rodzinę proszę sobie wyobrazić jak wygląda funkcjonowanie w takiej sytuacji. Moja rada proszę się poważnie zastanowić na zakupem

Leszek – 7 stycznia 2023
Niestety zacząłem czytać opinie dopiero gdy uległa awarii moja pralka, od początku były jakieś problemy a to płyn do płukania pobrało w trakcie prania a to nie odwirowało prania. Po 3 latach pralka przestała prac nigdy więcej tego gówna nie wezmę do ręki…

Firma Beko niezadowalająca jakość i serwis

Beko opinie 2022

Asia   2022-11-03
Witam, czy ktoś miał podobną sytuację, że BEKO miga się od naprawy lodówki, na której widnieje informacja ” 10 lat gwarancji na sprężarkę”? Lodówka po 3 latach po prostu padła. 3 lata?? I się wykręcają rejestracją urządzeń itd. Skąd normalny obywatel może wiedzieć, że trzeba takie urządzenie zarejestrować?Co to samochód? Szlag trafia na miejscu.
Czy ktoś miał podobną sytuację ? Proszę o poradę, bo ręce opadają.

Iw    2022-09-29
Dnia 08.09.2022 zakupiłam suszarkę Beko model PDH9544XM, od razu nie była sprawna, nie suszyła i nie odprowadzała wody do zbiornika. Zostało zgłoszone do serwisu Beko, Pan przyjął zgłoszenie i poinformował mnie że w ciągu tygodnia skontaktuje się ze mną serwis w celu ustalenia terminu przybycia naprawy. Przez dwa tygodnie nikt się nie odezwał, więc zadzwoniłam jeszcze raz i po wielkich bólach skontaktował się ze mną Pan i ustalił termin przybycia.

W dniu przyjazdu po 5 minutach stwierdził iż mamy teraz czekać do 31 dni na części do naprawy ponieważ On nie jest od naprawy tylko do ustalenia co się stało. Wydane prawie 3 tysiące na suszarkę, która stoi bezużyteczna miesiąc i będzie stała kolejny miesiąc.
Nie polecam firmy Beko chociażby ze względu podejścia i olewania Klienta. Dziękuje i pozdrawiam.

Piotr    2022-09-25
Ludzie nie kupujcie żadnych urządzeń firmy Beko ! Zapaliła mi się kuchenka gazowo elektryczna, podczas pożaru doszczętnie spaliło się całe wyposażenie kuchni. Są to najgorsze urządzenia AGD, warto przekazać to innym, proszę niech nie będzie więcej nieszczęśliwych wypadków z sprzętem Beko .

BoRa    2022-08-29
Od około pół roku używam zmywarkę firmy BEKO. Klawisze włącznika i programatora (najczęściej używane) wytarły się. Nie widać na nich oznaczeń przeznaczenia. W warunkach gwarancji (pkt IV 2e) wyłączono z ochrony gwarancyjnej części ze szkła i plastiku. Pragnę zwrócić uwagę, że plastik to materiał wybuchowy i powinno być napisane „z tworzyw sztucznych”.
Jest to skandal. Żałuję, że dałem namówić się na BEKO. Będę wszystkich odwodził od tak nieodpowiedzialnej decyzji jak zakup sprzętu BEKO.

Aga    2022-08-29
Zamówiłam kuchenkę Beko w czerwcu przez jeden ze sklepów AGD. Ponieważ przeprowadzałam remont mieszkania nie odpakowałam przesyłki od razu, opakowanie wyglądało dobrze. Po 2 miesiącach gdy przyszedł czas na zainstalowanie kuchenki w nowej kuchni okazało się że dowieziona kuchenka jest fabrycznie źle złożona, kuchenka jakby złożona z nie poprawnych elementów przez co metal odstawał w różnym stopniu z lewej i prawej strony kuchenki. Sklep AGD w którym zakupiłam produkt polecił zadzwonić do Beko i zgłosić reklamację.

Tak też zrobiłam jednak spotkałam się z bardzo niemiła obsługą która poinformowała mnie że niestety nic dla mnie nie mogą zrobić ponieważ usterka nie podlega gwarancji. Próbowałam wytłumaczyć że to nie usterka tylko fabryczny bubel, kuchenka jest nowa i nieużywana, jednak miałam wrażenie że pani odpowiedzialna za dział reklamacji uważa że kłamie sugerując nawet że prawdopodobnie używałam kuchenki (wszystkie nalepki, zabezpieczenia, taśmy wewnątrz kuchenki nadal tam były).

Zadzwoniłam do działu praw konsumenta gdzie pani adwokat poinformowała mnie że absolutnie powinnam się odwołać z ich pomocą do decyzji Beko ponieważ mam prawo do wymiany lub naprawy kuchenki przez firmę Beko. Pojechałam również do sklepu w którym kupiłam kuchenkę zapytać jakie opcje mi zostały i właściwie bardzo dobrze ponieważ kierownik sklepu zaproponował zareklamowanie tego produktu przez ich AGD firmę omijając Beko.

Na szczęście nie musiałam się fatygować do mojego adwokata za produkt o koszcie 950 zł ponieważ AGD sklep oczywiście uwzględnił wadliwy sprzęt. Poważnie jest tyle firm na rynku oferujących sprzęty AGD ! nie polecam nikomu firmy Beko myślałam że są renomowana firma i dbają o klienta jednak bardzo się pomyliłam, nigdy więcej. Prowadzę dużo remontów i mogli mieć dużego potencjalnej klienta ale oni wolą uważać ze wszyscy kłamią i nie uwzględniają wadliwego sprzętu który do mnie wysłali. Dziękuję z całego serca kierownikowi AGD sklepu który uratował całą sytuację.

Artur    2022-08-26
UWAGA na firmę BEKO ! Lodówka RCNA06E60LZXRN zakupiona 10.03.2022 już niespełna po 2 miesiącach uległa uszkodzeniu. Reklamacja zgłoszona 02.05.2022 serwis zjawił się 17.05.2022 coś naprawił, i miało być już ok. ale nie było. Kolejne zgłoszenie 07.06.2022 ta sama usterka, tym razem serwis zjawił się dopiero 05.07.2022. Powiedzieli że to jest usterka spowodowana błędem montażu, poprawili i teraz to już na pewno będzie ok. ale nie było. Niestety ta sama awaria już trzecia z kolei, zgłoszona 10.07.2022. Po 2 tygodniach dzwonię na infolinię i pytam jak tam ?

Dziś mamy 26.08.2022 lodówka miała dotrzeć między godziną 10.00 a 12.00, a zjawiła się o 17.00. Zobaczymy ile podziała. Stanowczo odradzam ten sprzęt. A wiedza i zaangażowanie serwisu to wielka pomyłka

Iga    2022-08-05
Kupiona pół roku temu pralka zaczęła brudzić ciuchy. Serwisant po wizycie stwierdził- nie zaglądając w ogóle do pralki, że to moja wina, bo używam złych środków do prania. Więc może mam prac w samej wodzie ?!! kpina !! Gdybym chciała prać w samej wodzie nie kupowałabym pralki. Ciuchy wyciągnięte z niej nadają się do kosza. Odradzam kupowania sprzętów tej firmy. Sprawa zostaje zgłoszona do rzecznika praw konsumenta.

elaelaela    2022-07-06
Pralka za 1200 pln zepsuła się po gwarancji. To nie jest czajnik za 100 zł że mogę wymienić po roku, tylko drogi sprzęt AGD, po prostu bubel. Żadnego Sprzętu tej firmy już więcej nie kupię.

Kate    2022-06-27
Lodówka Beko niby wszystko fajnie, ale nie ma rączki do otwierania drzwi, więc otwieram z góry albo z dołu (taki jakby uchwyt tam jest). Po niespełna 1,5 roku pękła z boku drzwi uszczelka na długość 12 cm. W tym miejscu w ogóle nie otwieram jej drzwi. Pani z serwisu poinformowała mnie telefonicznie, że takie wady nie podlegają gwarancji, bo na pewno źle użytkuję i jest to moja wina. No jeżeli w tym miejscu nie otwieram, to może przecięłam to żyletką albo nożem dla zabawy ?!! No po prostu żenada.

Mogę sobie co najwyżej zamówić nową uszczelkę i ją sama zamontować. Dodam, że wcześniejszą lodówkę z innej firmy miałam 10 lat i nic takiego się nie stało, z uszczelkami było wszystko super ale po 10 latach padł układ chłodniczy. Nie polecam firmy Beko.

Krzysztof    2022-06-20
Nie wiem jak to możliwe że taka firma jak Beko funkcjonuje na europejskim rynku. Kupiłem lodówkę tej firmy z zepsutą szufladą do warzyw. Po zgłoszeniu okazało się że należy wymienić całą lodówkę. To akurat udało się załatwić. Problem polega na tym że mimo licznych monitów, firma ma to gdzieś i nie odbiera zepsutego sprzętu, jednocześnie informując że nie mogę się go pozbyć. I w ten sposób lodówka zalega w moim mieszkaniu. Zdecydowanie nie polecam tej tureckiej firmy.

Pjoter      2022-05-29
Chłodziarko zamrażarka przestała chłodzić po 3 latach i 3 miesiącach użytkowania. Przyjechał serwis – stwierdzili, że szkoda jest na tyle poważna, że nie naprawia się tego i trzeba nową. W tym samym tygodniu – zaczęła wyciekać woda z pralki. Sprzęty kupione i podłączone w tym samym monecie.

Jacek      2022-05-23
Lodówka Beko samoczynne pęknięcie plastiku wewnątrz. Sprzęt jest na gwarancji ale nie chcą uznać, totalna kpina. Chamstwo ze strony Beko.

wmedrek      2022-05-11
Lodówka RCSA240K20W BEKO, nawaliła 2 miesiące po 2 letniej gwarancji… Wymiana sprężarki nieopłacalna. Nie polecam

Domator715      2022-04-06
Kupiłem sprzęt firmy Beko. Lodówka, zmywarka, kuchenka, mikrowela i 2 pralki.
Tylko z mikrowelą nie mam problemów. Do zmywarki serwis był 3 razy, bo szuflady na naczynia bardzo ciężko chodziły, i gdybym sam nie poregulował prowadzeń rolek, to bym ich wzywał do dzisiaj. Do kuchenki byli 3 razy. Palnik sam gasł w trakcie gotowania. Lodówka zaczęła chodzić głośno, ale już mam po okresie gwarancyjnym. W 1 pralce pasek od napędu bębna wydaje dźwięki jakby się ślizgał, przy włożonej większej ilości prania. Omijajcie produkty tej firmy szerokim łukiem.

edyta – 10 marca 2022
Zakupiłam piękny i bardzo kosztowny piekarnik parowy firmy Beko. Niestety radość nie trwała długo. Po dwóch miesiącach popsuła się funkcja gotowania na parze (funkcje ta wykorzystałam zaledwie dwa razy) . Na infolinii Beko osoba z brakiem jakiejkolwiek wiedzy na temat urządzenia zaleciła włączyć proces odkamieniania zanim przyjmie reklamacje. Niestety przy awarii funkcji pary włączenie odkamieniania spowodowało zablokowanie wszystkich funkcji, rownież pieczenia. Czekam już trzy tygodnie na telefon ze strony serwisu. Na infolinii Beko całkowicie ignorują klienta. Nie spodziewalam się ze to tak awaryjny sprzęt i tak tragicznie działający serwis, szkoda ze nie przestrzegają przed nimi sprzedawcy w sklepach. Nigdy więcej Beko.

Dariusz Jankowski – 4 lutego 2022
Firma Beko dla mnie to żart .Od 18 listopada zgłosiłem plarke na gwaracjie. Ale nie miałem rachunku więc sklep wystawił mi duplikat lecz firma beko nie uznał mi tego .Olewają ludzi nie oddzwaniają. Od grudnia dzwoniłem nie robili nic .w styczniu sklep wystawił mi nowy duplikat wkoncu uznali w czwartek był Pan serwisu ale zamówił część i powiedział że może w wtorek będą od 18 listopada jestem bez plarki .W życiu nic nie kupię z tej filmy nikomu nie polecam dla mnie to żart ta firma !!!!!!

Renata Anderson – 3 lutego 2022
Piekarnik Beko przy drugim użyciu eksplodował po kilku minutach. Całe szklane drzwi, wewnętrznie i zewnętrzne, posypały się do środka piekarnika i do szuflady pod spodem. Producent wzrusza ramionami: gwarancja nie obejmuje części szklanych. Koniec. Kropka. Nic do czynienie z nami. Przed zakupem produktu Beko CZYTAJCIE DOKŁADNIE WARUNKI GWARANCJI.

Dominik – 17 stycznia 2022
Firma becko to jeden wielki dramat. Zakupiona lodówka, od uruchomienia nieprawidłowo pracuje. Mrozi w części chłodzącej, i wydaje tak makabrycze dźwięki, że słychać ja na 2 piętrze. Nie było by w tym nic dziwnego, bo przecież zdążają się wadliwe nowe sprzęty, ale obsługa lokalnego serwisanta, i centrali są nie do pomyślenia w XXI wieku. Serwisant w ogóle nie raczy się odezwać, nie odbiera telefonu, a centrala nie ma w ogóle na to wpływu, wysyła tylko do niego @ z Przypominajką tłumacząc że nie mają na serwisanta żadnego wplywu. Cyrk i brak szacunku, to ostatni w moim życiu zakup sprzętu tego producenta.

2021

Marta – 26 grudnia 2021
Za darmo nie chcę produktu z tej firmy. Sprzęt niemożliwy do naprawienia. Po 3 latach zepsuły się i pomimo napraw nie działają.płyta i piekarnik. Opinie z tej strony znikają… ?

X – 7 października 2021
Omijajcie tą firme z daleka !!!!! Dramat! Sprzęt tragiczny

Isia Kowalska – 9 września 2021
Ludzie nie kupujcie produktów Beko. Kupiłam suszarkę 3 lata temu. Mało używana. Suszę ubrania średni 2 razy w miesiącu. Daje mi to 72 suszenia. Właśnie się popsuła. Wymiana modułów 1550 zł. Zapłaciłam za nią 2.300 zł. Średnio za suszenie jednego wkładu to 32 zł (bez prądu). Najgorsze badziewie, jakie jest na rynku.

Pietwalska -16 lipca 2021
Witam zakupiłam pół roku temu pralkę firmy beko wypadł kołnierz i uszkodził się w czasie prania, i pralka przepuszcza wodę. Pralka na gwarancji więc dzwonię i zgłaszam i dowiedziałam się że to nie jest awaria mechaniczną i nie można zgłosić tej awarii koszt 350/400zl za co czy to była moja wina nigdy więcej beko za samo to że muszę płacić za coś czego nie zepsułam według mnie powinni to wymienić no ale cóż…..

Aneta 2021-05-18
Dno i syf. Nie polecam sprzętu tej żałosnej firmy. Serwis to jakaś kpina jest. Lodówka awaryjna. Przy pierwszym zgłoszeniu serwisant odezwał się dwa tygodnie po zgłoszeniu. Przy drugim, gdzie zgłoszenie dotyczyło niedziałającego agregatu, czas oczekiwania na serwis to 3 tygodnie ! Kogoś mocno tam pogrzało…

Mateusz 2021-03-03
Producent Beko masakra. Kupiona w lipcu 2020r zmywarka, zainstalowana została we Wrześniu, i już pod koniec października się zepsuła. Teraz jest marzec, a serwis był już 3 razy, trzeba było wydzwaniać by przyjechali, i nadal jest zepsuta, nie domywa. Nie chcą zamienić na nową. Niedługo gwarancja się skończy, a zmywarka zmywała raptem 2 miesiace. Totalna porażka Beko.

Angel         2021-02-05
Kupiłam zmywarkę, która od początku była uszkodzona fabrycznie. Tak stwierdził Pan z Beko, który przyjechał w ramach rozpatrzenia zgłoszonej reklamacji. Zmywarka do zabudowy kupiona i zamontowana w kuchni na początku lutego 2020 r. W czerwcu okazało się, że fronty szafek obok zmywarki się podniosły- napęczniały od wydobywającej się pary przy zmywaniu i suszeniu. Wymiana frontów na nowe to koszt 400 zł. Decyzja beko- wymienić zmywarkę na nową.

Wczoraj Panowie ją przywieźli, wyglądała jak używana – zabrudzona w środku i brak folii na wyświetlaczu i panelu obsługi (jak to było przy wcześniej zakupionej zmywarce). Po zainstalowaniu okazało się, że zmywarka nie pobiera wody, a dodatkowo przecieka tylna obudowa podstawy ! Na kolejną zmywarkę trzeba czekać tydzień. Nie polecam ! Czas rozpatrywania reklamacji dość sprawny, od razu w zasadzie był kontakt i wizyta przedstawiciela beko, ale sama jakość urządzeń masakra ! Nie zdziwię się jak tą moją zmywarkę z nieszczelnymi drzwiczkami otrzyma ktoś inny.

Danuta 3 lutego 2021
Nie polecam .Kupiłam lodówkę która nie wytrzymała gwarancji.Wyciek płynu chłodzącego.Naprawa i po pół roku to samo.Wada fabryczna.Czekam na serwis już 3 tygodnie .Tragedia ,najgorszy sprzęt na polskim rynku.

ANTY BEKO       2021-01-31
ODRADZAM ZAKUP ! Kupiłem pralkę Beko i po około tygodniu zepsuła się. Serwis twierdzi że była niedokładnie zmontowana i uszkodził się bęben ( z pralki czuć było zapach spalenizny i dym ). Na wymianę czekałem miesiąc. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ PRODUKTÓW TEJ FIRMY

Łukasz        2021-01-05
Najgorszy producent sprzętu z jakim do tej pory miałem do czynienia. Pralko-suszarka HTV8733XS0 niewymienialne łożysko bębna, rozsypało się przed końcem gwarancji. Od zgłoszenia reklamacji do producenta minęło ponad 40 dni, ponoć część zamówiona. Po ponagleniu producenta do usunięcia usterki ten stwierdził, iż ma na usunięcie usterki 60 dni roboczych, gdyż usterka nie ma wpływu na działanie pralki ! Nie polecam pralek Beko, żadna nie posiada wymiennych łożysk !!! Serwis się ociąga, kontakt do bani etc. Ogólnie mówiąc pralki do bani !!!

Gpp      2020-11-30
Zmywarka Beko u mnie działała 2lata i 3 miesiące – diagnoza silnik i programator do wymiany, naprawa nieopłacalna. Wcześniej na gwarancji jedna awaria.

Maciek – 11 marca 2020
Pralko-suszarka HTV 8733X50 od samego początku niedosuszała. Wcześniej mieliśmy elektroluxa 8 lat i była nieporównywalnie lepsza. Ten produkt to jakieś nieporozumienie. Mało tego serwis nie istnieje. Od kilku miesięcy nie możemy się doprosić serwisanta. Telefonów nikt nie odbiera a idiotele podobno coś wysyła do serwisu choć potwierdzenia wysyłania klientowi nie wyślą. Tak wic BEKO nie kupujcie!!! Produkt nie spełnia oczekiwań a po okresie gwarancji z pralko-suszarki zostanie wam marnej jakości pralka bez szans na serwisowanie.

2018

krzysztof       2018-12-01
BEKO CNA 365E30ZGB – nie polecam, bardzo głośna !!! Wiatrak z zamrażarki chodzi non stop na najwyższych obrotach, i słychać w innych pomieszczeniach jak by to było śmigło samolotu. W otwartych kuchniach nie do wytrzymania. Serwis – no comment.

Rabarbar     2018-09-12
Lodówka BEKO CNE 520EEOZGB bardzo głośno chodzi, wydaje dźwięki jakby cały czas była głodna i burczy jej w brzuchu. Serwis tragedia .Zepsuła się po 2 miesiącach od uruchomienia. Serwisant mówił, że ten typ tak ma i musi głośno chodzić, a ona zaraz po jego wyjściu się zepsuła. Po tej naprawie chodziła 1 tydzień i znowu się zepsuła. W Beko nie widzą w tym żadnego problemu, i nie chcą wymienić na nową. NIGDY WIĘCEJ FIRMY BEKO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wierzcie w infolinię !!!!!!!!!!!!!!! NIC nie zrobią aby Wam pomóc. Nie mam lodówki już prawie miesiąc, co w XXI wieku zakrawa na skandal !!!!!!!!!!!

kevin           2018-07-22
Lodówka jak lodówka, można się skusić na cenę, niestety gwarancja nie obejmuje uszczelki drzwi (nie wiem jak to możliwe ale tak jest w gwarancji) Po niecałym roku zainwestowałem w nowa uszczelkę, która po 6 miesiącach znowu była do wymiany, sorry ale gniot.

  @ fiedor     2018-01-10
Beko to totalny chłam, chcę przestrzec przed kupnem produktów tej marki. Zakupiłem lodówkę Cn228223t. W 35 miesiącu po zakupie i 11 po gwarancji przestała chłodzić. Diagnoza rozszczelnienie się układu, brak możliwości naprawy. Wkładają cieniutkie rurki aluminiowe, w których krąży czynnik chłodzący. Rurki się utleniają i pękają tuż po gwarancji, i są nie naprawialne.Trzy letnia lodówka na złom ! Omijajcie szerokim łukiem tą markę!

2017

Leopold       2017-12-14
Czekam na uszczelkę do zamrażalnika już drugi miesiąc. Zadzwoniłem na serwis czekają na uszczelkę i następny tydzień i nic.Jak długo można.Moja cierpliwość się kończy. Nie polecam.

  @ wkur.iony         2017-09-02
Jeszcze takiego gówna nie udało mi się kupić … masakra 🙁 Zawsze musi być ten pierwszy i ostatni raz. Chętnie odsprzedam ten syf. Zapłaciłem około 4800PLN dwa miesiące temu, niby miała robić kostki lodu lub kruszyć …Hmmm, teraz zawiesza się co dwa dni i mnie wku.wia. Jak ktoś chce mieć kłopoty, to chętnie odsprzedam za 70 % ceny 🙂 – do negocjacji.

Franiu      2017-06-22
Porażka, zgłosiłem lodówkę na reklamacje i po około dwóch tygodniach zjawił się pan do naprawy. Po oględzinach stwierdził iż trzeba zamówić części, i tak do 4 tygodni nikt się nie odzywał . Po zadzwonieniu do nich okazało się, że części idą z Turcji minimalnie 6 tygodni, czyli jak przyjdą i zanim się ktoś pojawi, to będzie ponad 2 miesiące. I na ciula mi wtedy dozownik na zimna wodę !?

 Darekgn       2017-06-12
Jeżeli w lodówce za 2500 zł po niespełna 18 miesiącach pęka rączka od otwierania drzwi, to chyba nie za dobrze świadczy o jakości oferowanych przez Państwa firmę produktów, decydując się na zakup lodówki BEKO za nie małą kwotę oczekiwałem czegoś więcej, a tłumaczenie ze to uszkodzenie mechaniczne jest śmieszne, proszę podać w jaki sposób mechanicznie mógł bym uszkodzić w ten sposób rączkę. Poprzednia lodówkę miałem 10 lat i nie była tak renomowanej firmy jak BEKO, i nic się w niej takiego nie działo, a jak nastąpiła jakakolwiek usterka w okresie gwarancji, bezproblemowo było to wymieniane.

Jeżeli dla firmy Beko jest problemem wymiana rączki od lodówki, która pękła w miejscu w którym nie powinna w tak krótkim czasie od zakupu, to dziękuję bardzo za taki produkt. I na pewno nie zakupie już nic więcej z waszej oferty, wręcz będę odradzał innym skoro jest takie podejście do klienta. Proszę przemyśleć swoje działanie, bo w ten sposób zaczyna rodzić się opinia o firmie i produktach – niekoniecznie dobra, a jest to na pewno nie potrzebne, klient powinien być zadowolony a nie zbyty suchą odpowiedzią mailową.

Oto cytowany mail: W dniu 2017-06-12 Karolina Slowinska pisze: Szanowny Panie; Zgodnie z warunkami gwarancji firmy Beko, m.in.: uszkodzenia mechaniczne elementów plastikowych jakim jest pęknięcie, nie podlegają naprawie w jej ramach. Tego typu uszkodzenia nie powstają samoistnie, tylko na skutek działania czynników, dlatego też nie mogą zostać usunięte w ramach gwarancji. W celu odpłatnego zakupu nowego elementu, może się Pan kontaktować bezpośrednio z magazynem centralnym pod adresem sklep@bekoczesci.pl – tam uzyska Pan informacje dotyczące ceny oraz dostępności części. Pozdrawiam / Best regards, Karolina Słowińska Specjalista ds. Reklamacji BEKO Ul. Puławska 366 02-819 Warszawa Firma Beko S.A.

Janek1973         2017-04-21
Kupiłem lodówkę Beko, bardzo fajna lodówka, niestety teraz wiem ze sprzęt nie jest godny polecenia. Zepsuła się po dwóch latach, rozszczelnienie układu. Niestety już po gwarancji, naprawa nieopłacalna, jednym słowem złom ! Nie polecam nikomu !!!!!!!!!!!

Klient     2017-02-14
Pozytywne opinie o lodówkach Beko piszą ci co ich nie mieli oraz sprzedawcy i pracownicy tej kiepskiej firmy . Moja Beko zepsuła się 4 miesiące po upływie 2 letniej gwarancji . Nie chciano mi dać 5 lat gwarancji nawet za dopłatą. Teraz wiem dlaczego . Firma proponowała mi odpłatną naprawę w swoim serwisie . Najdroższą w okolicy. Z gazety przyszedł fachman, który za 200 zł dobił gaz i uszczelnił. Po robocie powiedział, że to może nic nie dać.

Beko perfidnie wkłada cieniutki rurki aluminiowe, które się utleniają. Gaz wylatuje. Po 2 tygodniach lodówka jest szafką na buty. Złom kompletny nie do naprawienia. Ostrzegam wszystkich. Beko = złom .

1. Kacha        2017-01-28
3 miesiące po 2 letniej gwarancji złom BEKO zaczął grzać zamiast chłodzić, i jest nie do naprawy. Beko pakuje do tej lodówki cienkie aluminiowe rurki, które utleniają się i rozszczelniają. Firma umywa ręce. Gwarancja już dawno wyszła. Przecież to zwykły bubel, celowa zła technologia. Złom Beko wytrzymuje 2 lata i nic więcej. Nie można naprawić tego bubla bo cieknie, a rurki są zatopione w korpusie. Jest to celowa robota. Omijajcie Beko szerokim łukiem .

42 komentarze “Beko opinie”

  1. Kupiłem pralkę Beko i byłem z niej bardzo zadowolony do czasu, jak po 6-7 latach zepsuł się w niej silnik. Chciałem ją naprawić, ale część była dostępna na zamówienie w terminie około miesiąca. Ten termin (spróbuj funkcjonować miesiąc bez pralki) oznaczał dla mnie konieczność zakupu nowej pralki i od tego czasu nic marki Beko już nie kupuję. Dla porównania, gdy w pralce Siemens poszedł mi fartuch, to kupiłem go sobie bez problemu w internecie i po 2 dniach pralka dalej działała.

  2. Nigdy więcej Beko. To firma, która nie powinna istnieć na rynku za nieuczciwość w stosunku do konsumentów, fatalną jakość sprzętu i podejściem do klientów.
    W skrócie Drodzy Państwo!
    Jeśli zakupicie sprzęt firmy Beko, który będzie z wadą produkcyjną lub zepsuje się przed upływem gwarancji (rękę oddam, że tak będzie) to zostaniecie z niczym jak My plus szit sprzętowy Beko – do tego karta gwarancyjna i cała dokumentacja napisana w języku tureckim. Sprawa zmywarki ciągnie się już trzeci miesiąc. Serwisant podał przyczynę „nieprawidłowe ciśnienie wody uniemożliwia prawidłowe działanie zmywarki”. Dom nowy – parterowy, nowa hydraulika, we wszystkich pozostałych urządzeniach domowych woda działa bez zastrzeżeń. A zmywarka zalewa podłogę, wyskakuje błąd i automatycznie się blokuje. Dodatkowo wszystkie listwy, które były montowane pod zabudowę nie wytrzymują swojej funkcji od ciągłego wyciągania zmywarki i osuszania podłogi. Firma Beko umywa ręcę bo winny jest sklep, który powinien oddać pieniądze, pan serwisant przyjeżdża bo ma za to płacone i nie chce wystawić żadnego dokumentu o niedziałającym sprzęcie – a sklep nie ma odpowiedniej dokumentacji do uznania owej reklamacji i tak w kółko. Piszę, żeby Państwa przestrzec przed niemiecką firmą Beko, która nie jest warta nawet najmniejszego złamanego polskiego grosza.

  3. Serwis Beko porażka (łagodnie mówiąc). W październiku 2019 roku kupiłem lodówko-zamrażarkę BEKO (może bee!_ko) z 2 letnią gwarancją i dodatkowo rocznym ubezpieczeniem. Już w 2020 przymarzła do obudowy szuflada w zamrażarce – tel do serwisu i wizyta miłego Pana serwisanta, który to dogiął grzałkę, rozmroził (moim wrzątkiem) kanał do odprowadzania skroplin i pojechał. Do końca gwarancji i ubezpieczenia cztery identyczne „naprawy”. Po upływie gwarancji i ubezpieczenia przyjechał Pan serwisant i zawyrokował, że grzałka jest do wymiany – Pan wymienił, ja zapłaciłem ale … po 4 miesiącach – to samo – szuflada przymarzła. Zadzwoniłem do Pana z tą informacją, a Pan stwierdził, że on nie wie co można zrobić poza tym co już zrobił i o swojej diagnozie poinformował serwis BEKO. Zadzwoniłem do serwisu i zamówiłem naprawę pogwarancyjną – zgłoszenie przyjęto, otrzymałem smsa, że nastąpi kontakt serwisanta w celu umówienia terminu naprawy (zgodnie z rejonizacją to ten sam Pan, który poinformował serwis, że nie wie jak naprawić wadę fabryczną). Minęły 2 miesiące i nadal nic!!!
    W czerwcu jak nie będzie odzewu idę do sądu
    Wiem jedno NIGY WIĘCEJ BEKO!!!!!!!!!!

  4. Niniejszą korespondencją składam skargę na bardzo opieszałe działanie serwisu celem usunięcia usterki pralki Beko.
    Przedmiotową pralkę Beko model WUE 6616612WPBSE, zakupiłem w dniu 04.03.2024 w sklepie Euro Agd w Bydgoszczy ul. Fordońska 141
    Po dwukrotnym korzystaniu z w/wym pralki ,w dniu 29.03.2024, nastąpiła jej poważna awaria.
    Silnik przestał się obracać, nastąpił samozapłon elementu wewnątrz pralki, z tylu obudowy wydzielił się swąd spalenizny. Z powodu zwarcia w instalacji elektrycznej bezpiecznik wyłączył prąd w moim mieszkaniu.
    W związku z tym, w dniu 30.03. 2024 r zgłosiłem awarię w miejscu zakupu sprzętu tj. sklepie Euro Agd w Bydgoszczy przy ul Fordońskiej .
    W placówce tej przyjęto zgłoszenie usterki sprzętu, i sporządzono pisemne zgłoszenie.
    W dniu 04.03.2024 przybyły pracownik serwisu stwierdził uszkodzenie modułu sterowania silnika.
    Po wymontowaniu niesprawnego elementu powiedział, że po wymianie na nowy będzie można określić czy inne części pralki są sprawne.
    Ponad trzy tygodnie od zgłoszenia usterki pralka jest niesprawna i nie mogę z niej korzystać, czyli jest tylko bezużytecznym meblem w łazience.
    W dniu 12.04.2024r podjąłem ponowną interwencję w miejscu nabycia przedmiotowej pralki.
    Mimo tego nadal reklamacja nie została skutecznie załatwiona.
    W tym miejscu powstaje pytanie dlaczego po dwukrotnym użyciu pralka uległa poważnej awarii w stopniu prawie zagrażającym pożarem , tym samym moim bezpieczeństwem.
    Jak można było przekazać do obrotu handlowego sprzęt w takim stanie technicznym. W mojej ocenie fakt ten odbieram jako rażące zaniedbanie służb odpowiedzialnych za stan techniczny produktów.
    Tak znaczna zwłoka z usunięciem usterek zakupionego sprzętu AGD nie jest pozytywnym wizerunkiem firmy produkcyjnej oraz podmiotów handlowych czyli EURO AGD.
    Swoim działaniem , a raczej jego brakiem zawiedliście Państwo moje zaufanie, tym samym wyrządzając mi ogromną krzywdę. Incydent ten odbieram jako lekceważenie obowiązków wobec konsumentów. Z przykrością oznajmiam ,że jako wieloletni klient z powodu zaistniałej sytuacji rezygnuję z dalszych Państwa ofert.
    Po prostu firma DNOO !!!!!!!
    Produkty firmy BEKO to kolejna porażka.

  5. Szczerze nie polecam! Najgorsza firma. Zakupiona NOWA zmywarka BEKO -nie działała.
    28 lutego zadzwoniłam aby zgłosić reklamację, pani przyjmująca reklamacje mówiła, że ktoś się skontaktuje ze mną.
    19 marca zadzwoniłam tam ponownie, ponieważ nikt się ze mną nie skontaktował- tam Pani tłumaczyła się i powiedziała, że zaznacza żeby serwisant się skontaktował ze mną w trybie natychmiastowym. Czekałam do następnego dnia i dalej cisza. Zadzwoniłam tam ponownie i ponownie. Dopiero po 3 telefonach zadzwonił serwisant- informując mnie, że on nic nie wiedział ale już zamawia część i będzie w piątek. W piątek zadzwonił, że jednak nie przyjedzie bo część nie doszła. Dzisiaj ponownie do niego dzwoniłam- okazało się że części wcale nie zamówił ale przyjedzie zobaczyć zmywarkę. Na pytanie: jaka jest szansa, że problem zostanie rozwiązany odpowiedział, że żadna.
    Jeden wielki problem. Serwisant sam się gubi w tym co mówi..
    Pierwszy zakup sprzętu z tej firmy i napewno ostatni.

  6. Witam, został polecony mi sprzęt Beko po roku użytkowania niespełna paru razy piekarnika zaczął się włączać błąd Er02 piekarnika nie szło włączyć ,od grudnia 2023r.borykam się z problemem ,serwis 2-krotnie naprawia po drugiej naprawie znowu usterka się pojawia ,trzecia wizyta serwisanta w lutym 2024r.nie stwierdza uchybień do pracy urządzenia ,nadmienię że po drugiej naprawie doszedł kolejny problem podświetlają się samoczynnie cyferki godziny która jest w spoczynku ,piekarnik w czasie pracy sam się wyłączył a serwisant twierdzi że urządzenie jest sprawne ,więc nie polecam kupowania sprzętu Beko,gdyż pracownicy nie mają wiedzy odpowiedniej na napraw tego sprzętu i na chwilę obecną jestem zbywany w centrum serwisowymi firmy Beko.Nigdy więcej takiego dziadostwa nie kupię i nie polecę nikomu.

  7. Witam 16 grudnia 2023 kupiłem pralkę beko, a przy pierwszym praniu pękł bęben. Po 4 tygodniach okazało się że jeszcze 3 tygodnie trzeba czekać na nowy. Po 7 tygodniach pan zabrał pralkę, a dzisiaj ją przywiózł i po podłączeniu okazało się że ona cieknie, co spowodowało zalanie łazienki. Po zgłoszeniu w media markt z wielkim bólem czekać mają kolejne 2 tygodnie na odpowiedź. Jakaś masakra, nie polecam ani beko ani media markt. Nigdy więcej tego szajsu nie kupię, a sklep porażka, nigdy więcej Media Markt, zero zainteresowania. Oni tylko pośredniczą w sprzedaży tragedia?

  8. Kupiłam produkt Beko a ściśle piekarnik elektryczny, minęły 2 lata i niespodzianka, drzwiczki które są klejone puściły i teraz są 3 osobne szyby. Z serwisem nie było problemu może dlatego ze nie ma gwarancji ale masakra ze muszę zapłacić 500 zł za wadę sprzętu. Poprzedni piekarnik ma Ok 20 lat i nadal działa. Nigdy nie kupię juz nic tej firmy

  9. Kupiłem niedawno pralkę i niestety dramat nie działa, na infolinia porażka ,olewaja i brak kompetencji ,zgłaszam gdzie kupiłem niech oni z nimi walczą. Nigdy wiecej tej firmy….

  10. Lodówka do zabudowy 70 cm.
    Po uruchomieniu nowej lodówki od razu wyświetla się błąd E15. Przysłali miłego Pana, który powiedział, że do wymiany wentylator skroplin, po czym po 2 tygodniach dostaję od MediaExpert informację, ze reklamacja zakończona, bo beko poprawiło kabelki i sprzęt „super” działa. Beko odsyła do sklepów fałszywe informacje o dokonanych naprawach i kończy tym reklamacje!

  11. Długo się zastanawiałem, czy tracić czas na pisanie, ale po ponad rocznym używaniu lodówki no frost bez no frost i wiecznie zamarzającym odpływem skroplin z tylnej ścianki w chłodziarce, oraz dwoma rozmowami z paniami z infolinii, postanowiłem ostrzec kogo tylko się da, tak przed bublami marnującymi cenne materiały pod marką Beko, jak i infolinią. Mili Państwo, jeśli w ogóle to czytacie, to informujcie, że podawane przez Was informacje są nieprawdziwe, że to tylko taki chwyt marketingowy a Wasze wyroby są jednorazowe i nie podlegają nie tylko gwarancji ale i naprawom. A rolą pań na infolinii jest spychanie problemu jak najdalej od siebie i uczenie, że skoro wiem, że to 'odpływ’ to znaczy, że na pewno ingerowałem w konstrukcje lodówki i tym samym prawa do gwarancji mi się nie należą.
    Najchętniej oddałbym Wam go gówno i bawcie się z tym sami., Taki prezent. Najchętniej dla tych mądralinek z infolinii.

  12. Lodowka BECO po trzech latach na smietnik z powodu awarii kompresora, pomimo informacji o rzekomo 10 letniej gwarancji. Dopiero po awarii zobaczylem jak żałośnie niskiej jakosci jest sprzet tej firmy i jak niechlujnie jest zmontowany. BECO – smietnik.

  13. Mam problem z odkurzaczem pionowym. Na wyświetlaczu wyświetla się info że filtr jest zapchany. Po wymianie filtra umyciu pojemnika wciąż komunikat się wyświetla. Odkurzacz kupiony w VII zeszłego roku i już w XII była wymieniana elektroszczotka. Jeśli to możliwe to proszę o odpowiedź na maila

  14. Nie jestem zadowolony z zakupu. Kupiliśmy lodówkę w maju. W sierpniu zepsuła się lodówka . W efekcie produkty znajdujące się w lodówce uległy zepsuciu. A sam fakt zepsutej lodówki pozostawia niezbyt przyjemne emocje. Potem przyszedł mistrz i wszystko naprawił. Ale ważne, że lodówka działała tylko 3 miesiące!!!! Teraz lodówka zepsuła się ponownie z tego powodu, ale ani lodówka, ani zamrażarka już nie zamrażają. Znów dokonano zakupów na kwotę co najmniej 1000 zł. Dla naszej rodziny to pieniądze. Kto nam to wszystko zrekompensuje? Jak kupić nową lodówkę i nie być zadowolonym? Po co dzwonić do mistrza co 2 miesiące skoro jest darmowa gwarancja? I co wtedy? Do czego w ogóle służy lodówka? Jak mistrz przybył 15 sierpnia 2023 r. A 9 października 2023 roku lodówka ponownie się zepsuła. To jest straszne.
    Bardzo rozczarowujący. Trzeba ciężko pracować, żeby mieć wszystko!!!!!
    Dział obsługi klienta twierdzi, że nie ma potwierdzenia.
    Bardzo nieprzyjemne. Z każdą odpowiedzią chcę jeszcze mniej korzystać z Waszych produktów. Nikt nie edytował szybko. Stracili mnóstwo pieniędzy, energii i emocji. Byłam bardzo podekscytowana. I nikt nie powiedział miłego słowa (Nie dotyczy to pracowników contact center. Bardzo kompetentni specjaliści. ).I z jakiegoś powodu firma próbuje zwolnić się z odpowiedzialności. Chociaż wszystko trzeba zrekompensować.

  15. Kuchnia gazowo elektryczna

    Mam kuchnie gazowo -elektryczną Beko – 3 m- ce do końca gwarancji. Zawiasy tej kuchni nie dociągają drzwi do końca – szpara ok. 1cm. Prosiłem o ich wymianę ale gwarancja ponoć tego nie obejmuje. ( moja wina) Wychodzi na to że powinienem tych drzwi nigdy nie otwierać. Zgroza – jak tak ewidentną usterkę przerzuca się na klienta. Oczywiście się nie poddaje i walczę do końca. Będę dociekał wszelkimi sposobami kto jest winny że trafił mi się taki szmelc i kto powinien to naprawić.

  16. Beko omijajcie z daleka!!!!!!!
    Kupiłem parę sztuk ich lodówek i w każdej ta sama usterka (odpada plastikowy uchwyt na półkę).Napraw polega na wymianie całych drzwi. Najpierw twierdzili że to moja wina ale jak powiedziałem że posiadam kilka sztuk i w każdej jest to samo to powiedzieli że gwarancja tego nie obejmuje. Totalnie olewają klienta. Powinien być zakaz sprzedaży tego badziewi.

  17. Że ja przed zakupem lodówki nie przeczytałam waszych komentarzy. Nie będę się rozpisywać, ale potwierdzam serwis masakra. Pan serwisant zamiast naprawić to popsuł mi lodówkę, a pani na infolinii przed chwila mnie zapytała, czy mam dowód na to że to on mi ją popsuł. A jak wspominałam o zadośćuczynieniu za wyrzucone produkty, które się popsuły z winy ich pracownika, to zapytała czy mam paragony na te produkty. Bezczelność tej pani sięgnęła zenitu, gdy powiedziała ze napisze moja skargę w której było ze na jutro chce nową lodówkę, bo jest 30 st na zewnątrz itp i to ich wina ze lodówka nie działa. Na koniec dowiedziałam się że mają dwa tygodnie na rozpatrzenie tej skargi. Jaja jakieś, dobrze wiedziała że tej lodówki na jutro nie będzie, a na moje pytanie że po co więc pisze ta skargę, ta do mnie skoro pani chce ja złożyć to piszę. Nigdy więcej nie chce mieć z nimi nic wspólnego, i jeżeli będę miała możliwość wymiany albo kasa to biorę kasę i będę wszystkich ostrzegała, żeby nie kupowali nic tej firmy. Żeby najpierw poczytali komentarze na temat ich serwisu obsługi itp.

  18. Miałam pralkę Beko zakupiona w 2021r niestety się rozciekla równo po dwóch latach od zakupu i tym samym po gwarancji ( cała łazienka mi pływała ) .
    Nigdy więcej nie kupię już sprzętu tej firmy – szczerze odradzam.

  19. Lodówka beko no Frost. Po 3.5 roku układ sprężarki zardzewiał i rozszczelnił się. Chłodziarko zamrażarka do wyrzucenia…………….. Taki sprzęt produkuje tą firma

  20. Nie polecam sprzętu marki beko. Kuchenka reklamowana 5 dni od momentu zakupu z powodu wady materiału (blacha na obudowie kuchenki w dolnej części tak cienka że śruby które mają regulować wysokość kuchenki nie mogą się utrzymać i powodują wygięcie całej konstrukcji). Technik przysłany przez firmę beko stwierdza cytuję „Co ja na to poradzę”. Firma beco reklamacji nie uznaje jako powód podaje że jest to uszkodzenie mechaniczne, ale nie podaje żadnych dowodów na jakiej podstawie stwierdza ten fakt. Totalne nieporozumienie jak można wadę materiału uznawać jako uszkodzenie mechaniczne. Nigdy więcej sprzętu firmy beko.

  21. Serwis BEKO
    Umówieni na naprawę okapu w godzinach 9-11.
    Telefonu o 8:48 nie odebrałem, o 8:55 zadzwoniłem i powiedziałem, ze za 5 minut będę, bo nie było mnie pod adresem (odpowiedziano mi okej). Jak już jechałem o 8:56 telefon od serwisanta Daniela K. że on już niby czeka 15 minut i nie ma na to czasu i jedzie do kolejnego klienta… Minęło równe 8 minut od pierwszego telefonu serwisanta, a on mi wmawia, ze czeka 15 minut… Szczególnie zwrócić uwagę tu należy, że umawialiśmy się na 9-11 i pan Daniel został poproszony, aby zadzwonić 10 minut przed serwisem, abym mógł dojechać pod adres… Pan Daniel krzyczał na mnie przez telefon i zachowywał się zupełnie nieprofesjonalnie.
    Terminowość jest kluczowa. Poza tym rozłączył się po podaniu imienia i nazwiska i nie zaproponował rozwiązania sytuacji. Telefonów nie odbierał już później, odrzucał każde moje połączenie. Nie polecam firmy BEKO, ich serwisantów oraz całej obsługi.

  22. Omijajcie sprzęt Beko szerokim łukiem ! Kupiłam Pralko-suszarkę, a po roku czasu zaczęła wariować. Raz prała za krótko, innym razem – dwa razy dłużej niż powinna. Serwisant przyjechał pooglądał i powiedział, że na części przynajmniej tydzień trzeba czekać. Przy kolejnej wizycie przyjechał inny serwisant i przywiózł do wymiany pojemnik na detergenty, w sumie nie wiem po co, ale go wymienił. Niestety nie założył węża który idzie od dołu do zbiornika i tu zaczęły się problemy. Niby sprawdził czy pralka działa, włączył ją i wyłączył a potem pojechał. Nieświadoma niebezpieczeństwa włączyłam pranie i poszłam z dziećmi na podwórko. Po moim powrocie zastałam zalane panele na korytarzu, i płytki w łazience. Serwisant zalał mi dom, a ani serwis ani firma beko, nie poczuwają się do odpowiedzialności twierdząc że to z kanalizacji się wylało. Nie polecam

  23. Serwis firmy Beko w Polsce to kpina.
    Jeżeli macie sprzęt tej firmy to módlcie świętych i nie tylko, żeby serwis nie był potrzebny.
    Kpina, Kpina !!!!!!!!!!!

  24. Odradzam. Poprzednia pralka tej firmy działała dobrze 10 lat, więc jak padła, a ja musiałam wymienić kilka sprzętów, to postawiłam na Beko. Suszarka – trzy razy serwisowana, zmywarka – raz, plus wymiana dolnego wirnika już po gwarancji. Najprawdopodobniej wada fabryczna i problem będzie się powtarzać. Największe przeboje są jednak z pralką, od dwóch lat co 3-4 miesiące przychodzi pan wymieniać amortyzatory. pierwszy raz padły po niecałym roku. Teraz pralka jest już po gwarancji, ale na każdą naprawę dają dodatkową, więc tak się bujamy, bo nie chcą jej wymienić. Jak teraz jej nie wymienią, to zgłaszam sprawę do UOKIK.

  25. Kupiłem lodówkę beko 1,5 roku temu, popękała uszczelka drzwi, złożyłem reklamację, która została nie uznana, ponieważ stwierdzono uszkodzenie mechaniczne – skandal !!! Serwis niezalezny stwierdził popękanie uszczelki z powodu bardzo słabej jakości uszczelki ?
    Reasumując: beko to straszny szmelc i badziewie, nigdy więcej tej firmy. Zdecydowanie ODRADZAM !!!

  26. Beko najgorsza firma, niech ich szlak jasny trafi. Ich technik to gamoń, nie potrafi trafić 2 raz w to samo miejsce, nawigacja prowadzi idealnie ponadto przychodzi pod wpływem czegoś, gada takie bzdury… jeśli mają takich pracowników to masakra. Produkty do lipy jak może nowy sprzęt przegrzewać się po 3 dniach i stwierdzić coś wzrokiem. Normalne serwisy zabierają sprzęt i sprawdzają. Nie polecam gamoni

  27. Witam. Po niecałym roku używania w kuchence wolnostajacej z rusztów powypadały silikonowe podkładki. Ściezka reklamacyjna wyczerpana…. Nie uznają tego za uszkodzenie reklamacyjne. Proponują kupno CALYCH rusztów. Jeden to 250 PLN… sprawdzałem w serwisie, te podkładki zostały wycofane z serwisu. I bez możliwości zakupu. Jeszcze nie wiem co zrobię. Ale garnki się ślizgają. To jest firma Dziadostwo!

  28. Witam.Czytam opinie Beko i dodam też coś od siebie.Posiadam zmywarkę Beko.Po kilku latach użytkowania zerdzewial mi kosz dolny przypadkiem został wymieniony a już było po gwarancji jakaś osoba niezorientowana była czy jest gwarancją. Niedawno przy wyjmowaniu naczyń zauważyłem że znów mam na wierzchu druty a plastik odstaje od drutów. Ostrzegam przed zakupem. Takie coś moim zdaniem nie powinno się zdarzyć.

  29. Absolutnie nie polecam. Zakupiliśmy suszarkę Beko. Po 2 miesiącach padła. Natomiast doproszenie się o serwis graniczy z cudem.

  30. Pralka Beko. Zepsuła się po 3 dniach od zakupu. Pralka nie odwirowała wody. Zanim dojechał serwis pranie zaczęło waniać. Serwis dojechał po błaganiach po tygodniu i wymienił zepsutą. Pompę wody. Serwis dno i towar do niczego.

  31. Straszne „gówno” powiem tak po chamsku. Nie dogadamy się z serwisem. Email, że sprawa zamknięta doszedł ale jak się sprawy mają, nie wiadomo. Panie „serwis” sprawdziłam spam! Plastiki w kuchence się kruszą, z każdą częścią odsyłacie w kosmos. Po roku używania to nie jest normalne zużycie eksploatacyjne. Przyjmujecie zasadę, że rozpakowanie sprzętu to już eksploatacja, więc to koniec waszej odpowiedzialności.

  32. Opinia subiektywna ale nie mogę przejść do porządku nad usługą serwisową, która trwała wieczność i nic nie załatwiła. Pokrętła kuchenki kruszą się z chromu. Koszt jednego z Chin uwaga!!! – 45 zł. NIE POLECAM absolutnie.

  33. Nie polecam. W lodówce odpadły uchwyty po około pół roku użytkowania. Oczywiście gwarancja tego nie obejmuje (jak się wczytać to gwarancja praktycznie niczego nie obejmuje). Kontakt z serwisem beznadziejny (nie odpisują na maile). Cena jednego uchwytu 500 zł. Lepiej wymienić lodówkę.

  34. Mam pralkę beko ok 3lat i nic się z nią nie dzieje wiec postanowiłam kupić również zmywarke beko i niestety zmywarka od początku nie sprawna zalała od dołu mi panele bo ciągle z niej leci i nie umie wypompowac wody błąd E01.byl serwisant przechylil zmywarke wylał wodę na panele zmywarka zadziałała raz i znowu to samo leje się z pod niej czy chodzi czy stoi jest wezwany serwis poraz drugi ciekawe ile będę czekała tym razem…jak chcesz kupić to wszyscy mili ale jak reklamujesz towar od nowości zepusty to wszyscy umywają ręce. Ale pochwale beko za to że jak napisaliśmy ze zalało nam kuchnie to wysłali emeila zeby wycenić szkody i przesłać fakturę.

  35. Kupiłam dwie płyty indukcyjne do mieszkań dzieci. W obu płytach firmy Beko ta sama usterka – prawa strona kuchenki nie widzi naczyń indukcyjnych. Po kontakcie z firmą Beko zgłoszenie reklamacji nie zostało przyjęte – pierwszy Pan konsultant rozłączył się, gdy powiedziałam, że płyty są zamontowane w mieszkaniach w Łodzi; powtórny telefon – konsultant nie przyjął zgłoszenia, ponieważ nie znam numerów seryjnych płyt (ich odczytanie wymaga demontażu płyt, którego nie chcę robić sama, a Panowie z Beko nie zamierzają bez tej informacji zajmować się reklamacją). Czytając Państwa komentarze boję się, że demontaż płyty przeze mnie będzie skutkować utratą gwarancji, a wzywanie osoby z uprawnieniami do dwóch płyt to koszt zapłaty za dwa przyjazdy. Ciekawe czemu bez numeru seryjnego – który nie jest wyszczególniony na paragonie zakupu (płyty kupione 2 tygodnie temu) nie można przyjąć zgłoszenia uszkodzenia płyt ? Odradzam. W przypadku jakiegokolwiek problemu człowiek traktowany jest jako najgorszy śmieć i intruz.

  36. W Beko fatalna jest obsługa klienta. Arogancka pani na linii robi wszystko by zniechęcić do wezwania serwisu do sprzętu na gwarancji. Mam zmywarkę w zabudowie, kazała mi ją osobiście z tej zabudowy wyjąć, przechylić do 45 stopni i zresetować. Groziła kosztami nieuprawnionego wezwania serwisu (do jednorocznej zmywarki). W życiu już nic od nich nie kupię, odradzę każdemu kto spyta.

  37. Najgorsza firma swiecie!!! Frania to przy Beko luxus i niezawodnosc!!!
    Odradzam z calego serca!!!

  38. Masakra, ta firma skończyła się ze 3 lata temu… teraz sam bubel, suszarka do prania po 2 miesiącach zepsuła się a serwis ma czas 30 dni na ZAMÓWIENIE CZĘŚCI HAHAHA… odradzam kupno czegokolwiek z tej firmy, szkoda nerwów

  39. BEKO ta turecka marka to największe DNO na polskim i europejskim rynku. Nie wiem jak można było dopuścić taki badziew na rynek europejski. Jakość fatalna. Piszę bo miałem pralkę-po 5 latach padła pompa, miesiąc później łożyska i bęben. W lodówce uszczelki pękły po 2 latach. Okap chodził jak czołg.
    Zmywarka bez instrukcji po Polsku, żarła prąd jak smok. NIGDY WIĘCEJ BEKO, ZŁOM -NO WAY!

  40. TRAGEDIA!!! Kupiłem w czerwcu zmywarkę beko. Po pierwszym uruchomieniu zauważyłem, że na frontach od mebli pojawiają mi się krople wody. Zgłosiłem więc reklamację. Przyjechał serwisant który usunął mi dwie zewnętrzne uszczelki i powiedział że jest ok. Niestety wiszące krople na meblach dalej się pojawiały więc reklamacja nr 2. Tym razem przyjechał i dosłownie przywalił w metalowe mocowanie zamka żeby mocniej się zamykał i niby usunął usterkę. Niestety meble dalej od spodu i boku były mokre więc reklamacja nr 3. Tym razem przyjechał i włączył jakiś program serwisowy w zmywarce (nie wiem nawet w jakim celu skoro tu chodziło o wydobywającą się parę i wodę) i powiedział dalej że wszystko według urządzenia jest ok. Stwierdził, że jak woda nie kapie z mebli tylko są one mokre to wszytko jest ok…. a gdy spytałem go co z indukcją, która jest obok i jest cała mokra od spodu to kazał mi taśmą zakleić boczek szafki żeby para i wilgoć uciekały w drugą stronę….. oczywiście nawet nie odsunął szafki żeby sprawdzić czy wszystko jest ok. Dopiero po jego wyjeździe postanowiłem sam sprawdzić co jest nie tak. Odsunąłem zmywarkę i zauważyłem że cała podłoga pod szafką jest zalana. Oczywiście zgłosiłem czwartą reklamacje. Czekałem znowu 2 tygodnie po czym dostałem następującą odpowiedź : Nie możemy uznać reklamacji gdyż technik z autoryzowanego serwisu stwierdził że „zmywarka jest nieprawidłowo zabudowana”. Oczywiście tym razem nawet nie chciało mu się przyjechać tylko podczas kontaktu tel. przekazał to firmie Media Markt gdzie zmywarka została kupiona.
    Oczywiście jutro składam odwołanie do firmy MM, zgłaszam sprawę do UOKIK, i robię ekspertyzę u rzeczoznawcy. Zobaczymy co wtedy powie „ekspert” z serwisu.
    Przestrzegam przed serwisem Beko z Łańcuta!!!! Totalna porażka, zamiast próbować rozwiązać problem bez sprawdzania twierdzą że tak ma być i już…

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top