SPK serwis

SPK serwis Poznań

2022

Michal Kowal – grudzień 2022
Serwis ekstremalnie drogi. wymianaczęści wartej 40 pln kosztowała 260 pln. 30 min pracy.
Ciąg dalszy historii. Po 2 tygodniach od naprawy, pralka ponownie niesprawna. Jednak tym razem naprawa gwarancyjna była szybka i bezpłatna

SPK Serwis Poznań 2021

Magda – październik 2021 ( spk serwis Poznań )
Od 3 tygodni popsuta zmywarka, części miały pojawić się po tygodniu do dziś ich nie ma. Od ponad tygodnia czekam na zastępczy sprzęt, który pomimo umówionego dnia i godziny nie dojechał. Brak kontaktu ze strony serwisu. Dodzwonić też się nie idzie, telefon nie odpowiada. Porażka nie polecam nikomu tego serwisu Agd.

Aleksander Ruskowiak – wrzesień 2021
Zdecydowanie nie polecam !!! Termin umówiony na dzisiaj. Brak serwisanta, brak kontaktu…

kasia kasia – wrzesień 2021
Zakupiłam dwie zmywarki ( Amica i Beco) i niestety z każdej cieknie woda. Ogromne rozczarowanie i niepotrzebnie stracony czas. Z serwisu odsyłają do producenta i tak naprawdę szkoda zmarnowanego czasu. Nigdy więcej.

Maciej – sierpień 2021
Poziom obsługi poniżej wszelkiej krytyki. Absurd goni absurd, nie potrafią załatwić najprostszych spraw, uciekając się do dziecinnych wymówek, pozostawiając klienta samemu sobie tygodniami. Zero inicjatywy, beznadziejny kontakt i brak rzetelnych informacji, które to często mijają się ze stanem faktycznym. Współczuję głęboko ludziom, którzy są zmuszeni tu trafić.

Michał Jankowski – marzec 2021
Zepsuł się piekarnik, zatem zadzwoniłem do serwisu i uzgodniłem termin przyjazdu serwisanta. We wskazanym dniu nikt nie przyjechał, nikt nie zadzwonił. Dnia następnego zadzwoniła pani z serwisu, informując o śmierci bliskiej osoby serwisanta, dlatego nikt nie przyjechał. Uzgodniliśmy kolejny termin. Punktualnie zjawił się serwisant, który po krótkiej diagnozie stwierdził, że piekarnik wymaga zabrania na warsztat. Piekarnik był około 7 dni na warsztacie. Inna osoba przywiozła piekarnik oznajmiając, że skoro piekarnik jest do wydania tzn, że usterka jest usunięta. Ku mojemu zdziwieniu nie była. Zadzwoniłem do serwisu, gdzie pani powiedziała, że sprzęt został sprawdzony w serwisie i działał prawidłowo.

Umówiłem kolejną wizytę. Przychodzi na szczęście ten sam serwisant, pokazuje mu usterkę- gdy piekarnik się nagrzeje i dotkniemy rączki od drzwiczek lub zamykając/otwierając drzwiczki to wyskakują bezpieczniki. Usterka potwierdzona u mnie w domu. Sukces!!!! Serwisant stwierdził, że to wina grzałek. Powiedziałem, że jeśli nie dotkniemy metalowych elementów piekarnika to korki nie wyskoczą. Serwisant podtrzymał swoją diagnozę. Uświadomił mnie, że czas oczekiwania na nowe grzałki to około 2 tygodni. Kolejna wizyta miała odbyć się w piątek pomiędzy godziną 15-17. Po godzinie 17 dostałem telefon, że zepsuł się samochód i serwisant może być około godziny 20. Zgodziłem się na to gdyż od ponad 3 tygodni nie mam piekarnika.

Zjawił się inny serwisant, który wysłuchał mnie ponownie i stwierdził, że to nie wina grzałki (2 tygodnie czekałem na grzałki). Pokazał mi przepalony/ nadpalony czujnik (tak to nazwę) który jest sprawcą, zamieszania. Oczywiście na samochodzie nie było takiej części. Serwisant zapytał czy ma zabierać piekarnik czy ma zostać, gdyż naprawa nie musi być w serwisie. Wybrałem opcję że zostaje u mnie w domu. W sobotę zadzwoniłem do serwisu jednak pani powiedziała, że serwisant dziś nie pracuje i w poniedziałek porozmawia z serwisantem. W poniedziałek otrzymuję telefon z informacją, że jednak piekarnik musi być zabrany do warsztatu, gdzie usterka zostanie usunięta. Znowu? Tak też się stało. Finalnie sprzęt został naprawiony.

Maciej – marzec 2021
Diagnoza usterki, sumaryczny czas naprawy (2 tyg.) oraz kwota za całość na akceptowalnym poziomie. Problemem jest stan w jakim sprzęt (kuchenka mikrofalowa do zabudowy) wróciła do mnie po naprawie – cała stalowa ramka drzwiczek w wielu miejscach jest porysowana. I tu przyznam, że moim błędem było niezweryfikowanie stanu bezpośrednio po przywiezieniu i ponownym zamontowaniu sprzętu przez serwisanta. Zniszczenia wyszły dopiero gdy wieczorem kuchenka została umyta przed użyciem.

Po fakcie zdziwił mnie również fakt, że panowie z serwisu zabierając sprzęt do naprawy w żaden sposób nie zabezpieczyli go na czas transportu. Stąd ciężko stwierdzić czy uszkodzenia powstały przy transporcie do serwisu czy już podczas samej naprawy. Podsumowując – raczej nie skorzystam ponownie z usług właśnie z uwagi na brak poszanowania własności klienta.

Krzysztof Soporowski – marzec 2021
Zamówiona pralka miała zostać dostarczona wraz z wniesieniem i montażem w poniedziałek między godziną 16 a 20. Niestety do tej godziny nikt nie przyjechał i po moim telefonie o 20.30 pod nr ze strony odezwała się pani która obiecała, że zaraz się ktoś skontaktuje. Niestety telefon był dopiero po godzinie 22.00!… Kierowca przeprosił, i powiedział, że będzie na drugi dzień rano. Musiałem wziąć urlop specjalnie by zaczekać na dostawę. Pan przyjechał sam. Wniósł pralkę natomiast nie był totalnie przygotowany do podłączenia pralki nie zabrał ze sobą żadnych narzędzi. Musiałem pożyczać od sąsiadów… Dzień wcześniej jeszcze przez telefon obiecał rabat w zamian za niedogodności ale takowego nie otrzymałem.

Robert G – 2021
Beznadziejna obsługa, totalny brak szacunku dla klienta. Dla Pani za biurkiem rozmowa przez telefon ważniejsza niż klient po 20 min musiałem wyjść.. ile można czekać…ceny szału nie robią. Nie polecam.

Aleksander Ruskowiak – 2021
Zdecydowanie nie polecam !!! Termin umówiony na dzisiaj. Brak serwisanta, brak kontaktu…

Spk serwis Poznan

2020

Blazej95 – 2020
Totalne ZERO!! Nie polecam, firma w ogóle nie wywiązuje się ze swojej pracy i nie szanuje drugiego człowieka. Serwisant miał przyjechać między godziną 14 a 17. Po godzinie 18 wciąż zero odzewu. Po kolejnym telefonie z mojej strony stwierdził, że przyjedzie około godziny 20 ale wcześniej da znać. Niestety nie odezwał się. Kompletna kpina ze strony tego serwisu. Szkoda, bo przez nich zmarnowałem cały dzień urlopu, który wziąłem specjalnie na ten czas.

Piotr Skutecki – 2020
Żona wystawiając opinię negatywną napisała prawdę, oddany odkurzacz do naprawy nie został naprawiony, a dodatkowo zepsuty – uszkodzony był zwijacz, który został NAPRAWIONY (jakimś cudem) GRATIS !!! Więc jeszcze raz Pan napisze nieprawdę i podważy opinie które są zgodne z prawdą chętnie podjadę i pogadamy sobie ponownie osobiście. Jak się nie umie naprawiać, a otrzymany sprzęt dodatkowo psuje-proszę się liczyć z niezadowoleniem klienta i wystawieniem takiej a nie innej opinii !!!

2019

Michał Piaseczny – 2019
Podczas wyboru lodówki zostaliśmy poinformowani że konkretny egzemplarz na sklepie nie posiada uszkodzeń (nie była też żadna usterka wskazana na opisie lodówki jak to było przy innych). Pewnie dlatego obniżka od ceny sklepowej 300zł, niewiele.
Na miejscu po dokładnych oględzinach oba uchwyty drzwiczek uszkodzone – odchodzą od mocowań. Na informacje, że uszkodzenie powstało na skutek wnoszenia lodówki za rączki co sam widziałem brak odpowiedzi od sprzedawcy przez 2 tygodnie. Serwis „olał” sprawę.

Dariusz Nowak – 2019
Polecam unikać serwisu jak ognia co dla mnie przekreśla markę Candy w Poznaniu. Gdyby nie rękojmia sklepowa i załatwienie sprawy ze sprzedawcą na pewno byśmy spotkali się w sądzie. Krótko opisze co się stało: uszkodzenie pralki w maju 2018 – wyciekająca woda pod pralką. Wizyta serwisu – stwierdzono brak jakiejkolwiek usterki. Po paru tygodniach kolejne zgłoszenie bo woda lała się litrami z pralki – stwierdzono uszkodzenie bębna w wyniku nieprawidłowego demontażu śrub transportowych – informacja z serwisu, że bęben zamówiono z Włoch i jest w transporcie.

Połowa lipca 2018, po telefonie do serwisu otrzymujemy informację, że pralka nie zostanie naprawiona gwarancyjnie z powodu złego demontażu śrub, domniemam winy użytkownika. Niepoważny serwis, na pierwszej wizycie widzą, że nie ma śrub, nie ma wg nich usterki a na drugiej – by nie ponosić kosztów zwalają winę, że śruby nie zostały zdjęte. Dziękujemy Państwu za ponad 2 miesiące życia bez pralki.

EDIT po odpowiedzi właściciela: Co zrobić? Potrzebowaliście Państwo aż 2 miesięcy by stwierdzić, że nie podlega gwarancji gdzie Candy ma usunięcie usterki do 30 dni? Co można było zrobić? Nie kłamać, że czekamy na część idącą z Włoch i próbować intubować wady pod zły demontaż śrub transportowych – których nie było już przy pierwszej wizycie. Powiem Państwu co powinniście zrobić – przeprosić.

Mateusz Stando – 2019
Wizyta serwisu na drugi dzień, diagnoza trafna, niepotrzebnie serwisant wprowadził w błąd co do ceny części zamiennej (podał ok 600zł ) co teoretycznie miało dyskwalifikować zmywarkę. Dodatkowo zachęcał do zakupu zmywarki nowej lub używanej w firmie SPK… Oryginalny programator kupiłem za 138 zł i po wymianie wszystko działa. Wyszło na naciąganie … ?? Szkoda …

Agusia Bobelek – 2019
Wpis dotyczy pralki Candy zakupionej w Saturn Poznań a obecnie naprawianej przez serwis SPK.
Zgadzam się ze zdaniem serwisu, że błędy w montażu oraz wady fabryczne zdarzają się to nieuniknione. Opinia pani Kathariny dotyczy działania serwisu, przepływu informacji oraz niekompetencji. To firma serwisowa odpowiada za kontakt z klientem od momentu zgłoszenia usterki.

Po kilku telefonach na infolinię oraz sklepu Saturn klientka otrzymała numery do serwisu Spk do którego nie można było się dodzwonić przez długi czas. Nie widzę w tej opinii żadnego zniesławienia ,jako że klient ma prawo wyrazić swoje zdanie bez względu na to czy jest ono pozytywne czy negatywne. Straszenie klienta sądem i prawem jest tutaj nie na miejscu zwłaszcza ,że serwis odpowiada zazwyczaj na opinię klientów również te negatywne i nie widziałam aby ktokolwiek kto źle ocenił usługi u was był straszony sądem.Prawda jest ,że nie ma ostatecznej diagnozy co tak naprawdę uległo awarii. Po pierwszych oględzinach padło słowo silnik.

Na drugą wizytę serwisant przybył w innym czasie niż było uzgodnione z nową częścią do wymiany,co jednak okazało się niewykonalne, ponieważ owa część tj panel nie spełnił swojego zadania i usterka nie została usunięta.Serwisant był bardzo zdenerwowany tym faktem,spieszył się i okazywał swoje niezadowolenie.Jestem świadoma ,że macie czas do 30 dni na usunięcie usterki lub podjęcie innej decyzji ,jednak proszę wziąć pod uwagę ,że starsza kobieta narażona jest na stres i utrudnienia(zdemontowana umywalka w łazience aby serwisant miał lepszy dostęp do pralki) i nadal nie wie co będzie dalej bo czeka na kolejne decyzję serwisu.

Spk serwis Poznań

2018

Damian X – 2018
Czas naprawy zmywarki łącznie z oczekiwaniem na części wyniósł 2 miesiące po miesiącu zmywarka znowu się zepsuła a przy próbie oddania na roczną gwarancje na naprawę udzieloną przez firmę serwisant wymyślał jakieś inne usterki które nie podlegają gwarancji choć usterka była identyczna i miała takie same objawy.Sam serwisant dokładnie nie wiedział co uległo awarii i nie postawił ostatecznej diagnozy za te usługę diagnozy na gwarancji trzeba było oczywiście zapłacić .

Furkan Tekin – 2018
Nieodpowiedzialna firma! – fachowca nie przyjechał w umówionym dniu, przy czym nie poinformowano nas o tym, a żaden z trzech numerów kontaktowych nie był dostępny. Powiedziano nam, że ktoś przyjedzie między 16stą a 19stą, tak więc czekaliśmy trzy godziny na próżno. Bardzo nieodpowiedzialne zachowanie, bardzo NIE POLECAM. Nie skorzystam nigdy z usług tej firmy.

Filip Grochowalski – 2018
Szanowni klienci nie polecam tej firmy. Dojazd do Gniezna zajmuje im 21 dni od zgłoszenia. Mało tego – zmywarka nie odprowadzała tylko wody , po wizycie wogóle przestała działać. Zostałem zmuszony do kupna nowego sprzętu choć ten uszkodzony nie był wcale taki stary!!!! Serwis ani nie przeprosił ani nie zaproponował jakiegokolwiek zadośćuczynienia. Za pseudo naprawę też niestety musiałem zapłacić i to nie mało. Oszuści z zerową wiedzą serwisową sprzętu AGD – ta witryna to ściema i lep na takich naiwnych jak ja.

Arkadiusz Nowaczyk – 2018
Totalny brak jakichkolwiek kompetencji.

SPK serwis Poznań

>Facebook SPK Serwis<

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top