2023
Camilio – 20 sty 2023 ( Mr Gugu opinie )
Nie wiem jakim cudem ta firma nadal funkconuje na rynku. Po ponad dwóch miesiącach od zamówienia gdzie w regulaminie czas dostawy to 3 tygodnie, po mailach pisanych do obsługi klienta itd. straciłem nadzieję że otrzymam zamówiony towar, zwykli oszuści, trzymajcie się z daleka od tej firmy ! Zdecydowanie nie polecam !
Ukash – 15 sty 2023
Zamówienia nie są dostarczane na czas. Dwa miesiące czekania i nadal nic. Wielokrotne upomnienia kończą się ze strony sklepu kolejnymi deklaracjami terminów które nie są dotrzymywane. Po uruchomieniu chargeback u wystawcy karty nagle pojawiła się zarejestrowana przesyłka która nigdy oprócz wygenerowania etykiety nie ruszyła się z miejsca. Zdecydowanie nie polecam, szkoda nerwów.
2022
Sebastian Cięszczyk – 25 gru 2022
Firma żart. Zamowienie z początku listopada nie dotarło na święta. Nie wiem czy w ogóle dotrze. Nie polecam, oszuści.
Tomasz Kuderski – 25 gru 2022
Ta firma to jedna wielka abstrakcja. Zamówiłem bluzę i koszulkę na początku listopada, minęło już 5 tygodni, a ubrań jak nie było tak nie ma. Co tydzień wysyłam maila na, którego już 3 tygodnie z rzędu odpowiadają, ze w tym tygodniu postarają się wysłać i nic z tych starań nie wychodzi. Nie polecam zakupów w tym sklepie. Nigdy nie spotkałem się z podobna sytuacją. Omijajcie ten sklep szerokim łukiem.
baraniho – 22 gru 2022
Wygląda na to że mają jakiś towar na stanie (produkcja pod zdjęcia, zwroty, wymiany itp.) jak trafisz i kupisz to co mają – otrzymujesz towar w miarę szybko i jest ok. Jak nie trafisz i zgodnie z zapisem regulaminu dopiero po zakupie wyprodukują to co właśnie kupiłeś np. Na gorącej promocji, wyprzedaży trwającej do końca dnia itp. to lepiej się uzbroić w cierpliwość i założyć że dostawa potrwa kwartał i ewentualnie dać się zaskoczyć jak dotrze ciut wcześniej. Szkoda tej marki bo mają ciekawe pomysły i kolekcje. Rynkowo jednak są w średniowieczu gdzie na odzież uszytą pod klienta trzeba było poczekać kilka tygodni.
Anna – 21 gru 2022
Brak kompetencji i szacunku do klienta. Czas oczekiwania na towar wyniósł prawie dwa miesiące, kolejne zamówienie, po półtorej miesiąca, nie zostało nawet przygotowane. Brak kontaktu zwrotnego.
Magdalena Jurzick – 19 gru 2022
DRAMAT. TA FIRMA TO TOTALNY DRAMAT. Koszulka zamówiona na początku października do dnia dzisiejszego nie została wysłana. W regulaminie mają następujący zapis:
pkt6. Czas realizacji zamówienia jest sumą czasu przekazania przesyłki dostawcy i czasu dostawy przesyłki przez dostawcę – i wynosi średnio 21 dni od zawarcia umowy sprzedaży Towarów (akceptacji zamówienia), w zależności od wyboru sposobu dostawy.
pkt7. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w ust. 6 powyżej, Sprzedawca może poinformować o tym Klienta pocztą elektroniczną, na adres podany przy rejestracji Konta lub przy składaniu zamówienia i zwrócić Klientowi całą otrzymaną sumę pieniężną – chyba, że Klient wyrazi zgodę na przedłużenie czasu otrzymania Towaru. Dotyczy to w szczególności Towarów wymagających dostosowania do indywidualnych potrzeb konkretnego Klienta.”
Firma sama z siebie nie wysyła informacji o opóźnieniach. Po miesiącu od złożenia zamówienia wysłałam e-mail z pytaniem kiedy można się spodziewać wysyłki. Firma stwierdziła, że wyślą 6.12.2022. W Mikołajki, kiedy nie przyszło żadne potwierdzenie nadania i kolejnym emailu z pytaniem uzyskałam odpowiedź, że wyślą w przeciągu dwóch tygodni, do 20.12.2022r. Kiedy napisałam już oburzona, to w odpowiedzi uzyskałam informacje, że zawsze mogę zrezygnować z zamówienia przecież.
Dziś przyszedł kolejny e-mail z tej śmiesznej firmy, że wysyłka jest planowana na 21-22.12.2022r.
Nie muszę chyba dodawać, że koszulka miała być prezentem na święta, dlatego została zamówiona już w październiku żeby mieć 100% pewności. Mr Gugu Miss Go to NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ KIEDYKOLWIEK MIAŁAM DO CZYNIENIA. Zero skruchy, zero szacunku dla klienta, mają w głębokim poważaniu. Jeśli chcesz utopić niemałe pieniądze za ciuchy które może kiedyś przyjdą – powodzenia.
Mariusz – 17 gru 2022
Firma do alokowania pieniedzy. Nie realizuja zamowien. irma przyjmuje płatności na zamówienia których nigdy nie mają zamiaru zrealizować. Wielo Miesieczne opóźnienia bez żadnych informacji.
baraniho – 17 gru 2022
Brak realizacji zamówienia! Niestety czas oczekiwania na realizację zamówienia to porażka. Czekam już 1,5 miesiąca i nic się nie dzieje. Nie otrzymuję żadnych informacji. Szczerze odradzam, zwłaszcza zakupów na prezent itp. gdzie czas realizacji ma szczególne znaczenie.
Martinez – 16 gru 2022
Po dwóch miesiącach, 3 telefonach dalej nie otrzymałem zamowienia. Musiałem także informować ich o swoich urlopach na wypadek gdyby wysłali paczkę, a mnie nie byłoby przez tydzień w domu. Firma tragedia, na infolinii czeka się bardzo dużo czasu. Nie polecam z całego serca. Finalny efekt jest taki, że poprosiłem o zwrot pieniędzy na konto.
A. K. – 14 gru 2022
Promują dziwne rzeczy
Swoimi ubraniami promują dziwne rzeczy. Nie przemawiają do mnie nadruki w stylu „drugs”, „cocaine”, „adihash”. Jeśli to miała być prowokacja to trochę słabo im wyszło.
Sylwia Rybacka – 13 gru 2022
Firma nie dostarcza zamówienia na czas. Po 30 dniach od zamówienia ciągle nie otrzymałam towaru. Lepiej sobie darować taką współpracę.
Marcin Jakiel – 27 lis 2022
Czas realizacji tragedia . 27 dni temu zamówienie i dalej w realizacji . Porażka i nie róbcie przedpłaty
Piotr – 18 wrz 2022
Nie polecam. Już 2 miesiące czekam na produkty, których nie mam. UWAŻAJCIE na ten sklep !
Bartek – 7 wrz 2022
Firma kredytująca się na kupujących. Zero towaru, zwrot pieniędzy dopiero po konsultacji z prawnikiem.
Ewa – sierpień 2022
Ostrzegam przed dokonaniem zakupu od tej firmy. Gdyby nie mój upór i straszenie prawnikiem, za pewne wciąż nie dostałabym zamówienia. Zamówienie dostałam po prawie 3 miesiącach. Zamówione bikini przyszło po wakacjach. Kontakt z klientem słaby ( nie odbierają telefonów, maila owszem). Jednak ciągła zwłoka, że niby jeden produkt się szyję. Katastrofa ! A jakość nie jest wybitna, wszystko ok, ale zdecydowanie zwyczajne. Nie warte nerwów i czekania. Oszuści. Bo za pewne liczą że parę osób oleje sprawę, bądź zapomni.
Tommy Tnt sierpień 2022
Jak dla mnie Firma krzak złożyłem zamówienie 24 lipca zapłaciłem karta + dodatkowo ze szybka wysyłkę nagle po opłaceniu wszystkiego dowiaduje się ze mam czekać na zamówienie do 2 tygodni bo jest szyte , napisałem o zwrot pieniędzy i tak do tej pory ani zwrotu pieniędzy ani zamówienia TOOTALNY WAŁEK
Ania Ania 18 sie 2022
Oszustwo.Słaba jakość nadruku i słaby materiał. 1,5 miesiaca oczekiwania. W zamian za długie oczekiwanie miałam dostać bez opłaty za przesyłkę-oszukali. Zwrot kasy na konto(obiecany) tez nie nastapił. Nie dajcie się oszukać,nie zamawiajcie.
Maja Kostrzewa 17 sie 2022
oszusci, brak towaru i zrotu pieniedzy. nie polecam
Karolina Porębska 14 sie 2022
Masakra i oszustwo. Zamawiałam kilka lat temu od nich i rzeczy przyszły. Niestety teraz w 100% podzielam negatywne opinie. Zamówiłam stroje kąpielowe 6 czerwca po ponad trzech tygodniach napisałam maila wysyłka miała nastąpić pod koniec kolejnego tygodnia. Od tego czasu wysyłam co tydzień dwa maile i już czterokrotnie dostałam odpowiedź że rzeczy zostaną wysłane w przeciagu najbliższych dwoch tygodni co się nie wydarzylo. Czekam już ponad dziesiec tygodni, za chwilę lato się kończy, a strojów jak nie ma tak nie było. Nie polecam !!!!
Maja Kostrzewa 11 sie 2022
porazka. 3 miesiace czekalam na realizacje – w koncu zrezygnowalam. Przelewu zwrotnego nie otrzymalam
Ewelina 28 lip 2022
Nie polecam. Skusiłam się na zamówienie po reklamie (dbamy o środowisko, szyjemy tyle ile potrzeba, czas realizacji 21 dni) niestety to zwykle złudzenie bo rzecz raczej do Ciebie nie dojdzie.
Jeżeli zamawiasz na jakaś okazje to tym bardziej odradzam, zamówienie nie doszło, po emailach do nich kiedy można się spodziewać wysyłki raptem raczą Cię poinformować o wydłużeniu realizacji zamówienia podając kolejny termin, ale to tylko złudzenie bo przesyłka nie zostaje i tak wysłana. Po wtórnym wysłaniu emaila do nich po terminie drugiej wysyłki rzekomo znowu się wydłuża realizacja o kolejne 2 tygodnie bez informowania Cię samodzielnie o stanie rzeczy. Przesyłkę na szczęście brałam za pobraniem więc nie musiałam sie z nimi już kontaktować po anulacji. Stanowczo odradzam, brak szacunku do klienta i jego czasu. Materiały chyba idą z AliExpress skoro nagle pojawiają się takie wydłużenia.
Zuza Na 22 lip 2022
Niestety zamówienie od kilku tygodni jest 'w realizacji’. Kontakt z firmą nie jest utrudniony, jednak sami z siebie nie informują o opóźnieniu w realizacji. Nie potrafią też podać terminu realizacji i wysyłki zamówienia. Nie polecam.
Maciek – czerwiec 2022
Kupiłem bluzę w sklepie Mr gugu na guziki zatrzaskowe tzn napy. Bluza ogólnie ładna i wygodna. Niestety guziki w praniu zaczęły rdzewieć i wybrudzily bluzę i inne pranie. Uważam że przy tej cenie powinny być zrobione ze stali nierdzewnej a nawet mogłaby być trochę droższa by zrekompensować droższy materiał. Ogólnie się zawiodłem na tym elemencie.
Jan Kowalski – maj 2022
Porażka – zamówienie złożone i opłacone w dniu 14 kwietnia 2022r. Do teraz brak przesyłki. Udało mi się do nich dodzwonić koło 10 maja 2022r. obiecali przysłać maksymalnie do 20 maja 2022r. Oczywiście przesyłki brak. Nie ma z nimi kontaktu , i to przez tel. stacjonarny, komórkowy jak i whatsapp. Nie polecam.
Paweł – luty 2022
Złodzieje i oszuści! zamówione 19 grudnia do dziś nie przyszło zamówienie, a na maile odpisuje jakiś bot. te pozytywy to sami sobie wystawiali sukinsyny!
Mr Gugu opinie 2021
KK – grudzień 2021
Nie polecam! Bluza świąteczna zamówiona w listopadzie nie doszła do świąt, nie wiadomo czy w ogóle dojdzie. Odradzam zakupów!
Rozczarowana – grudzień 2021
Zamówiłam bluzę 3.11 do tej pory produkt nie dotarł, telefonów nie odbierają, odpisali na maila ze przed końcem listopada wyślą, nadal nic. Rozczarowana. Stanowczo odradzam.
Aneta – listopad 2021
Towar opłaciłam 6 listopada licząc na to, że dojdzie do Mikołajek. Sklep nie odbiera telefonów. Jak dla mnie to oszuści. Zapłaciłam za dwie bluzy i ich nie mam.
The Hardcoreq – czerwiec 2021
Nie polecam, pół roku czekania na przesyłkę. Jakbym od razu wiedział to bym nie zamawiał ?
dEjnar – maj 2021
Subiektywna ocena kompletu bluza + spodnie z nadrukiem Walt Dealer.Oprócz długiego czasu oczekiwania na przesyłkę dokładam podłą jakość. Mechacenie mechacenie i jeszcze raz mechacenie.Po drugim praniu dres pokryty kulkami.Lipa! Szkoda kasy!
Julka – maj 2021
najgorszy sklep ever, omijajcie. Niestety, na temat tej firmy nie mam nic miłego do powiedzenia. Zależało mi na konkretnej koszulce – miała być prezentem dla bliskiej mi osoby. Zamówiłam i zapłaciłam 8 maja. Mówiąc w skrócie, paczka z tą jedną koszulką dotarła do mnie w drugiej połowie sierpnia (tak, czekałam od maja do sierpnia). W tym czasie wymieniłam bardzo wiele maili z firmą, ale nic z tego nie wykonało. Dodatkowo nie mam pojęcia, z kim pisałam te maile, bo nigdy nikt nie podpisał się imieniem i nazwiskiem.
Podobnie anonimowo pracownicy podchodzili do swojej pracy w rozmowach telefonicznych – zbierałam dokumentację, by zgłosić sprawę stosownym urzędom, jednak niestety nadal nie wiem, czy rozmawiałam z krawcową, portierką czy kimś, kto faktycznie zajmuje się obsługą klientów. Nie zliczę, ile razy przenoszono termin wysyłki. Wielokrotnie kłamano, że odbędzie się to w konkretnym terminie, a zaraz po nim podawano kolejny, który także nie był dotrzymywany. Kontakt bardzo utrudniony – czasem dopiero czwarty, piąty mój mail doczekiwał się pisemnej odpowiedzi. Ostatecznie zaproponowano mi darmową bluzę, jednak uważam, że po 3 miesiącach czekania jedyne, co powinnam dostać, to zamówienie, za które zapłaciłam, a nie jakieś gratisy, których nie potrzebuję.
Nigdy więcej nie zamówię nic z tej firmy ani z innych marek tego samego właściciela, m.in. Aloha From Deer czy Carpathree, bo po skontaktowaniu się z kilkudziesięcioma innymi oszukanymi osobami wiem, że we wszystkich tych „markach-córkach” jest ten sam cyrk. Serdecznie nie polecam. Co to jakości koszulki, jest to po prostu koszulka, ani bardzo zła, ani szczególnie dobra. Niestety chodziło o konkretny nadruk, w mojej sytuacji jakość zeszła na drugi plan. Prezent się udał, mimo że wręczyłam go blisko 3 miesiące po terminie – załącznikiem do niego była 30-stronicowa korespondencja z firmą, co osobę obdarowaną rozbawiło do łez.
Jest to natomiast firma, w której nie należy nic zamawiać i przed którą należy ostrzegać wszystkich potencjalnie zainteresowanych – niestety nie mogę tego robić na facebooku, bo mnie zbanowano po tym, jak napisałam kilka nieprzychylnych komentarzy. Mamy XXI wiek, czas rozkwitu zakupów w sieci, które często trafiają do nas nawet na drugi dzień, mimo że idą z drugiej części kraju. Tutaj trwało to, przypomnę, od maja do sierpnia. W tym czasie sama nauczyłabym się szyć i malować tę Morninę Lisę, naprawdę;).
EDIT 4.05.2021 Nie wiem po co sklepowi moje dane, ale zainteresowali się moim komentarzem. Przez ostatnie miesiące nic się nie zmieniło, nadal nie polecam, na szczęście coraz więcej ludzi w sieci wie, że nie warto kupować czegokolwiek w tej wydmuszce sklepu z odzieżą. Mam zapisanych kilkadziesiąt maili do sklepu i od sklepu – jeśli ktoś będzie cierpiał na bezsenność, polecam, niezapomniana lektura. Taki antyporadnik „Jak nie sprzedawać w internecie level master”.
Karolina – marzec 2021
Zamówienie z 29.11.2020, 09.02 pytałam o status zamównienia i wówczas miało być wysłane na dniach, 13.02 otrzymałam informację, że zamówienie jest w drodze, natomiast dzisiaj 20.03 na stronie DHL paczka nadal widnieje jako przygotowana ale nie wysłana. To jest blisko cztery miesiące od zamównienia i ponad miesiąc od informacji, że paczka została wysłana – z jakiego powodu nadanie paczki trwa ponad miesiąc? nie wiadomo, nie polecam, nie wiem czy mam liczyć na to, że zamówienie kiedykolwiek dojdzie
Dawid Lipa Lipiński – luty 2021
za chwilkę mija 3 miesiąc krętactwa i kłamstw że być może łaskawie kiedyś otrzymam produkty które zamówiłem. Sprawa trafiła do rzecznika praw konsumenta, z podpisem jak dotąd już kilkudziesięciu osób. Przestrzegam wszystkich aby uważali. To nie tylko moja opinia, wystarczy poczytać, i kilka razy się zastanowić przed jaką kolwiek próba zakupu u nich !!!
Aneta – styczeń 2021
Sklep wysyła inny towar a potem przy zworcie, oskarża o przekręt finansowyZamówiłam w tym sklepie paczkę, która miała przyjść 8 grudnia 2020, ale jakimś cudem okazało się że przyszła 3 grudnia z moim danymi na paczce. Paczka była uszkodzona, bo był ślad przepakowana przez DHL express. W paczce nie było mojego produktu tylko 2 inne produkty typu “kiczowatego” albo lepiej bym to określiła “nie wystawiłabym tego nawet na rynku”. Zadzwoniłam od razu do siedziby Showroom w Warszawie, bo produkt z tego sklepu (Miinto) zamawiałam przez Showroom. Poinformował o zaistniałej sytuacji – pani kazała wysłać maila ze zdjęciami i opisać sytuację.
Tego samego dnia Zadzwoniłam do Dhl Express na infolinię, pracownik mi powiedział, że paczka była uszkodzona we Włoszech i tam jeszcze przepakowana.Na następny dzień miałam kuriera z Dhl Express – wysłanego przez Showroom. Paczka dotarła do Miinto dzisiaj 7 grudnia. I dostałam maila z tego sklepu, że rzeczy nie są ich i że chce ich oszukać. Oczywiście wcześniej Panie z siedziby Showroom w Warszawie poinformowałam, że jak mam zwrócić towar, którego nie mam. Panie zapewniły mnie, że to nie będzie problem.
Dzisiaj po otrzymaniu od sklepu maila, zadzwoniłam do siedzy Showroom i Pani powiedziała mi, że ze sklepem jest utrudniony kontakt, bo nie znają dobrze angielskiego (pytanie do Miinto po co się pchacie na rynek europejski skoro nie macie pracowników, którzy znają język angielski, jeden z najbardziej powszechnych???) sytuacja jest w toku.. Czekam na wiadomość… Pani z showroom oczyście zapewnia mnie, ze pieniądze odzyskam.. A ja czuję się, że zostałam oszukana i okradziona, skoro sklep Miinto oskarża mnie o przekręt finansowy oraz mam wrażenie, że sklep dyskrymininuje Polskich klientów…
I jeszcze mam zapytanie na jakiej podstawie Państwo mnie oskarżają o przekręt finansowy skoro, pierwszy raz składam zamówienie do sklepu.. Jeśli nie ufają Państwo swoimi klientom od samego początku to może warto się przebranżowić…PS proszę o zwrot moich pieniędzy..*Na miejscu sklepu bym się zastanowiła z korzystania usług DHL Express, bo albo Wy mnie okradliscie lub oszukaliście albo DHL express
Aneta – styczeń 2021
Żenada.. 11 listopada 2020 roku złożyłam zamówienie… Do tej pory go nie otrzymałam.. Jest to już po 25 dniach roboczych od terminu złożenia zamówienia, który sklep sobie zastrzega… Obecnie nie mogę się dodzwonić.. Ale wcześniej jak dzwonilam i pisałam maile ciągle się wykręcają trudna sytuacja, Covidem i szyciem maseczek… Super fajna akcja… Ale jest to coraz słabsza wymówka, zwłaszcza dla kogoś kto pracuje z pacjentami chorymi na SARS-CoV-2 … Mamy koniec roku… Widać, że mają klientów głęboko w poważaniu… Komentarz edytowany… Niestety nie usunę tego komentarza. Ale po usilnych naciskach paczka dotarła do mnie 7 stycznia. Produkty w dobrej jakości.
2020
Sebastian Bajon – listopad 2020
BLUZA Z KAPTUREM QUARANTINE – znalazłem tą ofertę u nich na stronie za 150 zl. Dziś patrzę, a na stronie wielki baner „Black Friday – wszytko – 50%” i cena tej samej bluzy … 149.99 (przecenione z 299) Jawna kpina z klientów!
Dagmara Górzyńska – sierpień 2020
Pierwsze i ostatnie zamówienie w tej nieodpowiedzialnej firmie. MASAKRA!! Przed zamówieniem w tej firmie, zastanówcie się parę razy. Czekałam na moje zamówienie od 11.05 – cierpliwie, nie ponaglając, ale niestety kiedy firma zaczęła przysyłać zapewnienia o tym, że wszystkie paczki z maja przyjdą w pierwszej połowie lipca…które oczywiście nie pojawiły się, trzeba było wymienić kilka maili – niestety, czułam się jakbym odpowiedzi dostawała na zasadzie „kopiuj/wklej”. Po wielkich bólach paczka dotarła UWAGA – 19.08.
Agnieszka – sierpień 2020
Tragedia!!!!!!!!! Towar zamówiony 10.05.2020r. do dnia dzisiejszego nie otrzymałam. Jestem zbywana jakimiś e-mailami. Rozmowa telefoniczna skończyła się rzuceniem słuchawki ale na szczęście mam rejestrator rozmów. Zastanawiam się czy nie zgłosić sprawy do organów ścigania.
Kasia Strawa – sierpień 2020
Fatalnie. Od 20.06 czekam na swoje zamówienie. Na samym początku byłam wyrozumiała i wierzyłam, że mogą mieć kłopoty z wysyłką. Od czasu kiedy zaczęłam z firma korespondować non stop dostaje informacje, że moja paczka za 2 tygodnie powinna zostać wysłana. Inne firmy, które nie są wielkimi fabrykami wyrabiają się w czasie i jakość tych ubrań jest równie zachwycająca jak dotrzymywanie terminów. Postanowiłam sprawdzić opinie na temat firmy „Mr. GuGu &Miss Go” Większość z nich w 100% odzwierciedlała moje zdanie. Firma by mogła uprzedzać o utrudnieniach przed zakupem. Podsumowując, więcej razy już nic nie zamówię na tej stronie, teraz poczekam aż wreszcie moja paczka do mnie dotrze.
JA – lipiec 2020
Dnia 05 MAJA 2020 r złożyłam zamówienie w sklepie internetowym Mr. Gugu & Miss Go. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zamówienia. Dnia 19 maja otrzymałam wiadomość, że przesyłka się opóźni z powodu koronawirusa, następnie dostałam jeszcze kilka automatycznych wiadomości z informacją o kolejnych opóźnieniach wysyłki. Właściciel firmy 10 LIPCA (!!) napisał list otwarty, w którym zawarł informację, cytuję: “udało nam się wysłać już 80% zamówień majowych. Te 20 procent, których nie udało nam się dzisiaj puścić, za co serdecznie przepraszam, wyślemy w sobotę i w kolejnych dniach przyszłego tygodnia.” Pisałam mejle do firmy, ostatnio 16 lipca otrzymałam informację, że jeszcze w tym tygodniu wyślą moje zamówienie.
Dzisiaj mamy 20 lipca, a więc było to w poprzednim tygodniu. Zamówienie NIE ZOSTAŁO WYSŁANE. Dzisiaj ponowiłam wiadomość e-mail, po czym uzyskałam informację, że Pani z obsługi klienta przekazała informację na magazyn, aby ktoś wysłał moje zamówienie poza kolejką. NIKT GO JESZCZE NIE WYSŁAŁ. Nie wiadomo co się dzieje z zamóweniem oraz czy W OGÓLE ubrania, które zamówiłam faktycznie są spakowane i czekają na wysyłkę. Firma usuwa negatywne komentarze na swojej oficjalnej stronie na Facebooku oraz Instagramie. NIE MA ŻADNEJ NEGATYWNEJ OPINII. Piszą do wszystkich klientów te same bzdury, że zamówienie czeka w kolejce. To jest jakaś kpina!!
Monika Szpytko – lipiec 2020
Nie polecam. Czekam na zamówienie ponad miesiąc. Firma najpierw obiecywała, że zamówienia z czerwca będą wysłane do 17 lipca, a ja wciąż nie dostałam żadnej informacji o wgl realizacji zamówienia. Lekceważenie klientów, brak rekompensaty za tak długi czas oczekiwania i tłumaczenie się pandemią to już jest ostre nadużycie ?❌❌
Olka Ka – czerwiec 2020
Nie warto. Strata czasu! Zamówiłam bluzę na urodziny w prezencie, przez 3 tygodnie dostawałam powiadomienia że paczka będzie opóźniona. Kontaktując się z Panią Natalia, bezsensownie, strata czasu. Bluza doszła miesiąc po urodzinach więc prezentu nie było. Gdy poprosiłam o zwrot, Pani kazała mi zapłacić za wysyłkę do Anglii, pomimo tego że czekałam na paczkę prawie dwa miesiące. Jakość nie warta ceny. Ogólnie nigdy więcej.
Sabina – maj 2020
Czekam ponad miesiąc na zamówienie, od 3 tygodni tylko powiadomienia o opóźnieniu. Brak kontaktu mailowego i telefonicznego. Tą wątpliwą instytucją powinien zająć się UOKiK.
Mariola Olszewska Tyl – maj 2020
Nie polecam! 2 kwietnia złożyłam i opłaciłam zamówienie. W kwietniu jeszcze otrzymywałam maile o statusie zamówienia, o opóźnieniach związanych z koronawirusem i o szyciu maseczek. Od maja zero kontaktu z firmą. Na moje maile odpowiada automat a telefonu nikt nie odbiera…Niedługo miną dwa miesiące od zakupu czterech koszulek, które miały być prezentem urodzinowym, niestety urodziny już dawno minęły. Nigdy już nie zrobię zakupów w tym sklepie i będę to odradzała innym!
Kat_mik – maj 2020
Na zamówioną dla dziecka bluzę czekam dwa miesiące. Pieniądze wysłane a towaru brak. Czuję się oszukana, bo zgodnie z regulaminem towar miał dojść do nas nie później niż po 21 dniach od zamówienia. Brak kontaktu ze sprzedawcą… pierwszy raz z czymś takim się spotykam. Zdecydowanie nie polecam…!!!!
MMM – kwiecień 2020
NĄCIAGACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Towar zamówiony i opłacony 15 marca, do 19 kwietnia brak dostawy (później tez się nie spodziewam) kontakt poniżej krytyki: odpowiedz na zasadzie kopiuj i wklej
Mr Bulat – marzec 2020
Bardzo długi okres oczekiwania . Zamówiłam dwie bluzy 14 lutego jest 25 marca prawie już kwiecień i paczki jak nie było tak nie ma.
Łukasz – styczeń 2020
Odradzam, niepoważny sklep. Skandaliczna obsługa klienta (w zasadzie jej brak). Termin realizacji usługi 21 dni. Ostatniego dnia dostaje informacje, że moje zamówienie nie zostanie zrealizowane w terminie. Brak odpowiedzi na maile z prośbą o podanie szczegółów. Obecnie minął miesiąc od złożenia i opłacenia zamówienia i brak jakiegokolwiek kontaktu.
2019
AB – grudzień 2019
Zamowienie złożone 29 listopada, dwa dni robocze przed gwiazdka dostaje informacje ze nie zostanie zrealizowane w terminie, ktory i tak jest bardzo długi… Dać sobie 21 dni na realizacje i jej nie dotrzymać, to bardzo źle świadczy o tej firmie. Dwójka moich bliskich zostaje bez prezentow, a ja otrzymuje o tym informacje w ostatniej chwili. I nikt nie odpowiada na moje maile z pytaniami o termin realizacji.
Max – maj 2019
Szanowni Państwo, wiecie dlaczego czekajcie tak długo na dostawę? Ponieważ cały towar pochodzi z Chin i tam też jest produkowany. Dziwnym trafem, prawie wszystkie ubrania i identycznym grafikami, dostępne są na portalu Aliexpres. Tak to samo, można kupić za połowę lub nawet mniej cenę.
Ana – maj 2019
Też czekałam jakoś 1,5 miesiaca. Maile uprzedzające o spóźnieniu były, na samym początku. Potem jakieś update’y, miło. Ale zaraz po mailu „już szyta” była długa cisza na miesiąc. To wszystko w ramach rozsądku, ale w sumie nie działa i miałam lekki niesmak. Zamówiłam bluzę czarną, z azjatyckimi smokami i kwiatkami. Nadruk widać, nieco rozmyty, ale taki jak wyglądał. Problem był z kolorem. Zamiast czarnego otrzymałam szaro-brązowy.
Co całkowicie zepsuło bluzę. (To nie tylko moja opinia, wiadomo, pytałam się czy jest zdatna do użytku) Materiał jest zdecydowanie nieprzepuszczający powietrza. Od środka mięciutka. Nie miałam wcześniej problemu z tego typu materiałami, może że względu na młody wiek. T-shirt który kupiłam to już pod tym względem torebka foliowa. Nie noszę wcale.
Monika K. – maj 2019
Zakupiłam dwie bluzy. Ładnie wyglądały jak były nowe. Po paru dniach noszenia materiał totalnie zmechacony. Bluzy są z czegoś sztucznego, zupełnie nie oddychają. Niewarte swojej ceny. Czekałam koło 1,5 miesiąca, dostawałam maile uprzedzające o opóźnieniu. Ale z opinii widzę, że to standard. Oczywiście Polak mądry po szkodzie, dopiero teraz przecztałam opinie negatywne, bo pozytywne raczej są opłacone :/
Mańka – styczeń 2019
Również nie polecam! WRĘCZ ODRADZAM!!! Czas oczekiwania + jakość produktu = Porażka!!! Zakupiłam 3 bluzy, wszystkie były wyblakłe, zdjęcia mega podrasowane a na żywo dramat, rozmiarówka zdecydowanie nie zgadza się z wymiarami podanymi na stronie, a stanem faktycznym (mierzyłam miarą krawiecką). W dodatku okazuje się, że nie można zwrócić, bo regulamin sklepu łamie prawa konsumenta. Za to można wymienić 🙂 tylko po co jak przyjdzie takie samo gó… ?!
2018
oke – grudzień 2018
Bluza niby bawełniana, a koło bawełny to chyba nawet nie leżała, beznadziejna jakość tkaniny, rozmiarówka zaniżona. Bluzę kupiłam w promocji za 119zł, a warta jest max 30zł. Odradzam zakupów w tej firmie. Niestety nie przeczytałam wcześniej opinii, porażka.
monika – grudzień 2018
Zakupiony produkt to delikatnie mówiąc -nieporozumienie. Nie spodziewałem się tak niskiej jakości. Na zdjęciach oferowany towar wygląda zupełnie inaczej. W rzeczywistości jest bardzo słaba jakość, kolory wyblakłe. Materiał nieprzyjemny w dotyku. Po prostu tandeta! Przy próbie zwrotu odpisali, że nie można zwrócić bo towar był na zamówienie. Nie przypominam sobie żebym zamawiała takie badziewie i nadal chcę zwrócić. Czuję się oszukana i tak sprawy na pewno nie zostawię.
Michał – grudzień 2018
Czas realizacji ma się nijak do jakości. Czekałem 3 tygodnie na zamówienie i zaraz po odbiorze zapakowałem do odesłania. Szajs! – to delikatne określenie tego produktu. Plastik, folia, śmierdzi farbą. Nie wiadomo jak to opisać. Po długim czasie realizacji i wielu mailach w języku angielskim, spodziewałem się produktu wysokiej jakości. Otrzymałem szit, czyli gó*no w jęz. polskim. Dałem się nabrać i nie polecam nikomu tego czegoś! Odsyłam jak tylko sprzedawca dostarczy odpowiedni formularz, którego zabrakło w przesyłce!
PauRze – październik 2018
Nie polecam totalnie. Na towar czeka się prawie 1,5 miesiąca. Cena jest nieaktywna do jakości, materiał miał być w 95% bawełniany, a tej bawełny jest chyba 5%. Kolory odbiegają od tych, które widzimy na zdjęciach. Dodatkowo spryciarze piszą maile, że czeka się tak długo, bo wszelkie ubrania są szyte na miarę pod konkretnego klienta (towarów szytych na miarę nie można zwrócić).
W rzeczywistości czekamy na paczkę tak długo, bo po prostu idzie z Chin (Allie itp). Gdy już przesyłka dotrze zwrot jest niemożliwy. Po pierwsze ze względu na to co pisałam wyżej, po drugie „towar przeceniony nie podlega zwrotowi”. Znalezli sobie kilka haczyków by wykręcić klienta. Nie polecam, ubrania nie są warte ani pieniędzy nawet po przecenie, ani nerwów. P. S. Zaraz mój komentarz zniknie, bo negatywne szybko usuwają i blokują 🙂
Rafał – wrześień 2018
Witam, zakupiłem u nich kilka rzeczy, po prostu masakra, jakość beznadziejna, cena wysoka, kolory, w ogóle nie sa takie jak na zdjęciach, ale najgorsze jest to, zę ich obsługa klienta ma to gdzieś. stwierdzili, że nie można zwrócic towaru bo zakupiony w promocji co jest oczywiście oszustwem. Niestety są dosć sprytni, bo mają wpisane, zę towar jest robiony dla kazdego klienta indywidualnie , a taki już nie podlega zwrotowi. Mi niestety może sie nie udać odzyskać pieniędzy, ale ostrzegam innych, żeby nie popłnili tegio samego błędu 🙂
Ania – wrzesień 2018
Zalet nie zauważyłam, bo towaru nie otrzymałam. Zamówienie z poczatku września, maile informujące co się dzieje z zamówieniem i chwilę przed terminem dostawy informacja, że czas realizacji się przedłuży ( czyli standardowa zagrywka jak widzę w poniższych komentarzach), a potem cisza. Nie polecam.
Beata – wrzesień 2018
Obsługa klienta to jakas porażka. Czekamy z siostra na zamówienie juz ponad 2 msc. Odradzam!!!!!!
BeataBP – wrzesień 2018
Zamówiony produkt niezgodny z zamówieniem.Czarna na zdjęciu bluza w rzeczywistości jest szara z białym(lekki melanż),materiał miał mieć w składzie 95% bawełny i 5% poliestru a jest odwrotnie.Ciemna bluza uszyta białymi nićmi.Przy podnoszeniu ręki pod pachą widać te białe nici.Przy mankietach też.Jakość poniżej normy.Chciałam zwrócić towar ze względu na niezgodność z umową a Pani z obsługi twierdzi,że to nie jest niezgodność tylko wada i mam reklamować towar odsyłając go na własny koszt.Odradzam zakupy w tej firmie to porażka.Podany do kontaktu telefon to angielski numer,po to aby zniechęcić.NIE POLECAM!! PRZESTRZEGAM !!
j.g. 5 wrzesień 2018
Beznadziejna firma, na zamówienie czekam 2 miesiące , na maile odpowiadają uśmieszkami, żebym jeszcze trochę poczekała, kiedy nie wytrzymałam i napisałam, żeby oddali kasę przestali odpowiadać , napisałam negatywny komentarz na FB , od razu mnie zablokowali i usunęli komentarz , żenujące zachowanie z piaskownicy , oddaję sprawę do prawnika NIE KUPUJCIE NICZEGO U NICH – TO OSZUŚCI
Marta – sierpień 2018
Obsługa Klienta to nieporozumienie. Na zamówienie czekam 8 tygodni. Po 6 mailach otrzymałam informację, że spodnie są gotowe, ale koszulka jeszcze nie. Mimo długiego czasu oczekiwania na wysyłkę nie chcą wysłać część zamówienia. Trzeba czekać aż koszulka będzie gotowa. Mam nadzieję, że nie kolejne 8 tygodni. Dodatkowo zaczynam obawiać się o jakoś produktu, czy koszulka będzie na 100% bawełniana … bo na to odpowiedzi nie otrzymuje, mimo że w opisie jest 100% bawełny to mailowo tego nie potwierdzają.
Pureya – sierpnia 2018
Nie polecam. Zamówiłem pierwszą bluzę rozmiar M jakoś w kwietniu, standardowo jak pisali czekałem jakieś 3 tyg. Bluza okazała się na mnie za mała więc postanowiłem wymienić na L. Podczas wymiany nie dostałem od nich ani jednego powiadomienia o statusie zamówienia, sami musicie się do nich dodzwaniać lub pisać.
Ponadto nie dość że czekałem miesiąc , to jeszcze mi przysłali bluzę o tej samej nazwie lecz z innym graffiti. W tym momencie poprosiłem o zwrot pieniędzy, a oni wysłali mi kolejną bluzę bez informacji, do tego jeszcze, po raz kolejny rozmiaru M. W sumie jakoś trzy miesiące czekam na bluzę i teraz będę się starał o zwrot pieniędzy. Pierwszy raz mam taką sytuację. Nie polecam tego sklepu.
Marysia – czerwiec 2018
Niestety, jak widzę jestem kolejnym rozczarowanym klientem. Na zamówienie czekałam 1,5 miesiąca. Po kolejnym mailu z zapytaniem co się dzieje z zamówionymi ubraniami otrzymałam informację, że części nie są w stanie zrealizować! No co za spryciarze, ze po 1,5 miesiąca zorientowali się, że czegoś nie ma… NIE POLECAM!
zu – maj 2018
Jakość DRAMTYCZNA. Bluzka Krzywo uszyta. Rozchodzi się na szwach. Wygnieciona, wymięta „jak psu z gardła wyjęte” Jakość nadruku poniżej krytki. Pięniądze wyrzucone w błoto!! Czas realizacji 2 miesiące
agnieszka – kwiecień 2018
Otrzymałam od nich już jedno zamówienie jakiś czas temu – również z wielkim poślizgiem…. Bluza „bawełniana” okazuje się być bawełna w maxymalnie 5% reszta to poliester i inne sztuczne badziewia. Teraz przy kolejnym zamówieniu dla młodszej siostry nie mogę się doprosić od lutego wysyłki i realizacji mojego zamówienia. Kontakt ze sprzedającym właściwie żaden. Nie odbierają telefonów, na maile odpisują automatycznie. Wysłałam reklamację (czekam już 3 miesiąc na realizację zamówienia) i w odpowiedzi otrzymuje maila z tematem „już niedługo”…. i tak się to ciągnie bez końca. Teraz jestem pewna że to po prostu naciągacze i oszuści.
Mamdość – kwiecień 2018
Kupowałem u nich wcześniej i poza tym, że bluza L miała dla mnie cholernie krótkie rękawy to reszta była ok. Teraz diametralnie się zmieniły moje poglądy. Zapewniano , że wysyłka potrwa DO 21 dni. Po około 18 napisano mi jakie to mają ręce pełne roboty i jak to nie są łaskawi i wspaniałomyślni bo MAJĄ JESZCZE KILKA DNI I MNIE JUŻ INFORMUJĄ!!! Od tej wiadomości minęły już 3 a teraz mija czwarty tydzień. W międzyczasie odpowiadali czasami na maile z pytaniami o to kiedy dotrze paczka – za każdym razem w sposób wymijający i taki, że mogło się odnieść wrażenie jakbym miał szczęście, że będę mógł nosić ich produkt.
Na początku zeszłego tygodnia napisali, że w ciągu tygodnia dotrze paczka BO JUŻ JEST NA OSTATNIM ETAPIE PRZYGOTOWANIA. Teraz dostałem długiego maila w którym to kwieciście opisali jak to oni się nie rozwinęli od założenia firmy ile mają pracowników i jak dużo pracy, no i chyba raczej nie dostanę tej paczki bo chyba o to im chodziło…
Dd – kwiecień 2018
Jakości towaru niestety nie bylo mi dane sprawdzić bo po ponad 2 miesiącach oczekiwania i zwodzenia mailami w stylu „twoje zamówienie właśnie zostało uszyte i czeka na kontrolę jakosci” postanowiłam zrezygnować. Moim zdaniem to firma krzak, która żeruje na naiwności ludzi i wylicza pieniądze bo ciężko uwierzyć żeby faktycznie mieli tak duży problem z realizacją zamówień. Zwłaszcza, że jak widzę nie jestem odizolowanym przypadkiem. Szczęśliwie zwrócono mi wpłacone pieniądze, ale nie obyło się bez walki. Zdecydowanie nie polecam! Żadna jakość nie zrekompensuje takiego podejścia do klienta!
Piotrek – marzec 2018
Ponad miesiąc czekania i ciągle zbywanie mailami. Zrezygnowałem z dostawy czekam, czy kasa wpłynie.
Miśkov – marzec 2018
Nie kupować! Czekałem 142 dni od momentu złożenia zamówienia na sześć koszulek! W tym czasie wymieniłem z nimi kilka maili. W niemal każdej odpowiedzi czynili mi wyrzuty, że niby nie potrafię zrozumieć, że mają dużo zamówień i że wyślą <lada moment, najpóźniej w przyszłym tygodniu>. Firma-żart.
Maria – luty 2018
pod koniec grudnia zamówiłam dwie bluzy z kolekcji „great art”, obie z wyprzedaży. Miałam problem ze składem ponieważ opis na stronie nie był jednoznaczny. Napisałam do nich wiadomość z zapytaniem z czego są wykonane, ponieważ opis nie mówił nic ani o materiale a tym bardziej o procentowej zawartości materiałów, nigdy nie otrzymałam na to odpowiedzi. próbowałam się tez tam dodzwonić kilkukrotnie, bezskutecznie.
Podczas oczekiwania na wysłanie bluz otrzymywałam automatycznie generowane maile, w których firma zapewniała że każdą bluzę szyją indywidualnie co jest nie prawdą, bo gdyby tak było to mogłabym zamówić każdy rozmiar przecenionej bluzy, a tak nie jest. Bluzy dostałam po 6 tygodniach oczekiwania, choć zadeklarowane było 28 dni. otrzymany produkt jest słabej jakości.
emi_111 – styczeń 2018
Firma Mr Gugu & Miss Go nie szacuje i lekceważy klienta! To oszuści i naciągacze! Pobierają pieniądze, a zamówienia nawet po 1,5 m-ca nie docierają do konsumenta. Stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie online. Jeśli nie chcecie stracić pieniędzy – nie zamawiajcie z tego sklepu. Wielka szkoda, że nie wczytałam się w opinie klientów wcześniej, uchroniłoby mnie to przed niepotrzebnymi nerwami. Zamówienie złożone 13.12.2017 w dalszym ciągu nie zostało zrealizowane. Walczę o zwrot pieniędzy. Trzymajcie kciuki.
agatinka – styczeń 2018
Produkty mają super ale dostawę i obsługę klienta poniżej krytyki! Na towar czeka się 3 – 4 miesiące (jak w PRL’u trzeba zająć kolejkę). Trzeba się ciągle dopytywać co się dzieje z zamówieniem. Po dwóch miesiącach oczekiwania dowiedziałam się, że jedna bluza nadal nie jest gotowa i jej produkcja potrwa kolejny miesiąc! Lepiej sobie odpuścić bo tylko się człowiek niepotrzebnie zdenerwuje. Nie warto, aż tak wspaniałe produkty nie są!
Tomasz – styczeń 2018
Właśnie wysłałem list polecony do firmy z wezwaniem do zwrotu kosztów – zwrócili. To jedyna droga – jeśli bluzy nie dostarczono W w 30 dni to macie do tego prawo. Ta informacja pochodzi od Rzecznika Praw Konsumenta. W razie braku zwrotu radzę zapytać tegoż rzecznika we własnym mieście.
sylwia – styczeń 2018
zamówiłam bluzę 9.12.2017,nadal czekam,brak kontaktu z firmą,bluza miała być prezentem dla corki.wielkie rozczarowanie.
ewa – styczeń 2018
Kiedys zamowilam bluze, jesem z niej bardzo zadowolna, ale ostatnio zamowlam takze dresy, na ktore przez miesiac musialam sie upraszac. wkoncu lasawie wyslali mi produkt a dzis po poltora miesiaca uzytkowania, zauwazylam ze meterial sie ta porozciagal ze niedlugo zrobia sie w nim dziury, plus pruje sie na szwach. napisalam do nich w sprawie reklamacji, ale nie spodziewal sie szykiego odzewu ani konkretnego odzewu. beznadziejna obsługa klienta.
2017
Magda – grudzień 2017
Uważajcie!!!! To banda oszustów!!!!!
Masia_ai – grudzień 2017
Zamówienie złożyłam i opłaciłam 11 listopada 2017r., potwierdzenie , że bluzy „trafiły do szwalni” wysłali 28 listopada 2017r. Czas realizacji miał być maksymalnie 20 dni. Dziś jest 18 grudnia 2017r. a tu nic… CISZA. Dzwonię na podany nr telefonu, zero informacji, cały czas leci muzyczka, pół godziny słuchania. Nikt nie odbiera. Zamówione bluzy miały być prezentem na święta , czarno to widzę. Mail do firmy – bez odpowiedzi. Nie radzę nikomu zamawiać w tej firmie czegokolwiek, szkoda nerwów.
Hubert – listopad 2017
Mogę jedynie dołączyć do chórku oburzonych. Czas dostawy wydłużył się już ponad dwukrotnie. Są skandaliczni.
Miss Go and Mr Fight – listopad 2017
Jawne robienie sobie kpin z klienta. Skandaliczne opóźnienia (chocby szyli mi bluzę na antypodach, to kto dzis czeka na towar dwa miesiace??!) wbrew wszelkim regulaminom, dodzwonienie się do działu obsługi klienta jest nierealne, wprawdzie wymieniłam z nimi kilka maili, w których konkretnie napisałam co mowi prawo konsumenckie i czego oczekuję, ale mimo przeprosin z ich strony nie przyspieszyło to sprawy. ODRADZAM CAŁYM SERCEM!
Lukasz95 – październik 2017
Zamówiłem kilka bluz z oferty „czyszczenie magazynu” zamówiłem bluzy w sierpniu, mija półtora miesiąca a bluz dalej nie ma, na wiadomości odpowiedzi nie otrzymuje ani na mejla ani drogą telefoniczną. Niepoważne podejście do klienta, niby taka duża firma, miały być to moje pierwsze zakupy i nawet realizacji nie dobiegły. Już szybciej by z Chin paczka przyszła. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!!!!!!
gość – październik 2017
w akcji „czyszczenia magazynów” zamówiłam bluzę w połowie sierpnia. w połowie września w dalszym ciągu bluza była „w realizacji”. każde moje pytanie do producenta kończy się odpowiedzią szablonem kopiuj + wklej, że zamówienie jest na szwalni i proces będzie przebiegał dalej tak bla bla bla, przepraszamy. mamy początek października. bluza opłacona a nikt nie jest w stanie podać mi przybliżonej daty dostawy. pogwałcone są wszystkie punkty z ICH regulaminu.
NIKT nawet nie wysłał maila, że termin dostawy się wydłuży. bluza była już na kontroli jakości a dziś dostałam, że jest na szwalni (?!). jakość dobra, ale nie aż tak, żeby czekać 2 miesiące.. jeżeli ktoś nie chce poczuć się kompletnie olanym, to niech omija szerokim łukiem
Absolutna katastrofa! Unikajcie sklepu Mr. GUGU & Miss GO jak ognia. Zamówienie koszulek zamieniło się w koszmar trwający od kwietnia (5 miesiecy), Czekałem na zamówienie 2 miesiace a kiedy w końcu koszulki nadeszły, nadruk był zepsuty na jednej a druga koszulka miała zła numeracje i była za mała, koszulki zostały zwrócone. Obsługa klienta to jest żart. Po odesłaniu produktu, zwrotu pieniędzy nigdy nie ujrzałem, złodzieje i oszuści. Kontakt ze sklepem jest gorszy niż szukanie igły w stogu siana. Odradzam z całego serca!
MASAKRA! czekam 3 miesiące. cały czas przesuwają datę wysyłki, a co jakiś czas odpisują na maila tylko dlatego, że piszę do nich codziennie. Nie marnujcie pieniędzy i cierpliwości na tych złodziei.
Jestem zażenowana, że ten sklep dalej istnieje. Zamówiłam miesiąc temu ubrania, dopiero dzisiaj znalazłam opinie na ich temat, kiedy po zapytaniu o moje zamówienie, przedłużyli czas o 2 tyg ,a teraz postarają się do 21 czerwca. Widzę, że trzeba się przejechać do Bielska Białej i nauczyć tych oszustów szacunku do klienta.
unikajcie jak ognia. Zwodzą i podają kolejne odległe terminy. chciałabym odzyskać pieniądze …..
Nie polecam za nic tego gówna jakim jest ta firma… Oczywiście zamówienie przyszło po 3 miesiącach prawie kilkukrotne telefony które niczym nie skutkowały, niedotrzymywanie terminów, długi czas oczekiwania na linii, nawet maile nic nie wskórały tylko głupie obiecywanie z może wyślą w tym terminie gdzie i tak się z niego nie wywiązali… Zamiast poprawiać wizerunek polepszając się to jest jeszcze gorzej widząc po komentarzach… Najchętniej oddałbym tę szmatę jaką dostałam, bo o dobrej jakości nie ma tu mowy, gdyby to nie był prezent dla męża który jednak nie chce robić mi przykrości, od razu bym odesłała – żądając zwrotu pieniędzy
Czy ktoś zamawiający ostatnio otrzymał zamówienie? Ja swoje zamówienie złożyłem w listopadzie i zastanawiam się czy firma po prostu nie ściąga kasy przed ogłoszeniem upadłości i zamówienia nigdy nie zostaną wysłane.
Firma nie dostarcza zamówienia na czas. Po 30 dniach od zamówienia ciągle nie otrzymałam towaru. Lepiej sobie darować taką współpracę.
Beznadzieja. Długie czekanie, rekompensata – jakaś g… koszulka losowa. Kiepskie materiały, nadruki, bardzo złe szycie (kaptur źle się układa). Czekanie na przesyłkę – 2 miesiące. NIE POLECAM
Nie polecam.
Czeka się określony czas powyżej 21 dni. Jak się do nich nie napisze to nawet się nie odezwą.
Zmarnowany czas i przesyłka nie przeszła w stan do wysyłki tylko dalej czekała do realizacji. Tragedia NIE POLECAM, ciekaw jestem ile czasu będę czekał na zwrot środków.