Boxpoint opinie

Boxpoint opinie

https://boxpoint.pl/

Klient – 13 czerwca 2022 ( Boxpoint opinie )
Brak zwrotu pobrania. Sprawę zgłaszam na policję

bono – 10 czerwca 2022 | 20:48
szkoda slow, nie wypłacają pobrania, czekam już zbyt długo i nic, dziesiątki maili, 2 razy odpisali ze sprawdza i na tym sie kończy, zgłaszam sprawę na policje,i do urzędu konsumentów

AS – 1 czerwca 2022
NIE POLECAM. Nierzetelna firma, która nie wypłaca tygodniami kwoty pobrania. Czekam już ponad 7 tygodni i na 8 email odpowiedzieli tylko raz, co nie przyniosło żadnego rozwiązania. Kontakt tylko poprzez email lub formularz na stronie, czyli w przypadku powstania problemu niewystarczający. Broker posiada kilka serwisów i wygląda na to, że wszędzie działa podobnie: sender24.pl, mojeprzesylki.pl. Z mojej strony wysyłam wezwanie do zapłaty i kieruje sprawę do Sądu.

ŁW – 6 kwietnia 2022
UWAGA! FIRMA NIE PRZELEWA PIENIĘDZY ZA PRZESYŁKI POBRANIOWE ! JUŻ PONAD MIESIĄC CZEKAM NA KWOTĘ 900ZŁ! JEŚLI NIE CHCECIE STRACIĆ PIENIĘDZY – NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG! To jest subfirma sender24 ! Adres ten sam SBCI sp. z o.o. 61-706 Poznań ul. Libelta 1a/2.

Piotr – 14 kwietnia 2021
Przesyłka od tygodnia gnije na sortowni. Ze strony boxpoint nie było żadnej informacji o problemie. Fedex nic nie wie, bo płatnikiem jest boxpoint i jemu wszystkie informacje są przekazywane. Po 2 godzinach kopaniny z koniem udało mi się skontaktować z magazynem fedex i okazało się, że problemem jest brak opakowania kartonowego, pomimo, że paczka wysłana jest jako niestandardowa za 100 złotych. Na stronie boxpoint nie ma informacji, że paczka musi być w kartonie. Boxpoint nie ma infolinii. Ostatni raz korzystałem z usług tego pośrednika.

Aneta Ryszka – 4 listopada 2020
OSZUŚCI I NACIĄGACZE. Przez stronę internetową BOXPOINT zakupiłam przesyłkę kurierską. Z braku możliwości technicznych nie mogłam wydrukować listu przewozowego. Kurier odbierający paczkę od mnie wypisał ręcznie – pobrany z sytemu – adres do doręczenia. Jednak nie był to właściwy adres doręczenia, tylko adres firmy BOXPOINT. Skontaktowałam się mailowo z firma BOXPOINT z prośbą o przekazanie paczki w właściwe miejsce i niestety nakazano mi ponownie wykupić usługę kurierską na wysyłkę paczki w przeciwnym wypadku paczka trafi do utylizacji.

Xan – 19 marca 2020
Przez półtorej tygodnia moja paczka nie została odebrana. Poszły 2 reklamacje, zero kontaktu. Brak numeru telefonu. Firma Krzak

Pawel – 14 lutego 2020
Firma nie posiada nawet numeru kontaktowego. Caly kontakt na maila – odpowiedzi zwykle po dniu. Przesylka po zlozeniu zamowienia i oplaceniu w ogole by nie zostala oplacona, gdyby nie samodzielne, dodatkowe zamowienie kuriera. Finalnie przesylke uszkodzono, spedzila 5 dni na magazynie. Boxpoint tak nie udolnie dowiadywal sie co sie z nia dzieje, ze w miedzyczasie po prostu sami skontaktowalismy sie z przewoznikiem, ktory potwierdzil, ze paczke uszkodzono. Boxpoint nie dal rady sie tego dowiedziec, co zrobil z paczka przewoznik, z ktorego korzysta! Dodatkowo tracking i generowane numery listow przewozowych, ktore dostarczaja to jakas kpina. Tego numeru nie mozna wyszukac w zadnym trakingu. Odradzam, dziadostwo jakich malo!!

Boxpoint opinie

Jacek – 27 lutego 2019
Pierwszy kontakt z brokerem i klęska. 1. zero kontaktu telefonicznego – tylko e-mail 2. czytajcie regulamin współpracy z nimi – najlepiej kilka razy. Zajmie to wam jakąś godzinę i jak spełnicie wszystkie warunki regulaminu to paczka może będzie dostarczona …. 🙂 … albo lepiej po prostu poszukajcie innej firmy 🙂

Grzegorz – 25 lipca 2018
można się zirytować

Wojciech – 14 czerwca 2018
Firma pomimo zapłaty za przesyłkę z góry nie wysyła kuriera po paczkę już 3 dzień – kontaktu telefonicznego nie ma, a na maile nie odpisują – nie polecam!!!

forza – 11 czerwca 2018
Kontakt bardzo ciężki – przede wszystkim nie ma możliwości kontaktu telefonicznego a odpowiedzi na emaile najszybciej po paru godzinach… w sprawie reklamacji boxpoint odsyla do kuriera, a kurier do pośrednika (boxpointa). Szkoda nerwow dla 15zl – lepiej zalatwiac sprawy bezposrednio z kurierem.

ANNA – 9 kwietnia 2018
NIE POLECAM !!! firma kurierska nie wywiazala sie z umowy i firma boxpoint jako platnik powinna zglosic reklamacje, pisalam kilkakrotnie w tej sprawie do nich, nikt nie raczyl nawet odpowiedziec a numeru telefonu oczywiscie nie ma na stronie , nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dzordzi – 28 lutego 2018
Niestety, ODRADZAM komukolwiek korzystanie z usług tego pośrednika. Paczka opłacona, czeka sobie od piątku w domu nadawcy a kuriera jak nie było tak nie ma, po kilku mailach reklamacyjnych/monitujących, sprawa wreszcie doczekała się finału. Jak się okazało, wina leżała po stronie Boxpoint.pl Coś, co powinno być załatwione szybko i bezproblemowo ciągło się kilka dni i zajmowało sporo czasu na wymianę pism…

iba – 12 stycznia 2018
Okropna obsługa, miałem pilnie wyśłać paczkę, 2 stycznia kurier musiał u mnie ją odebrać..nikt nie przyszedł, zadzwoniłem do centrum klienta i powiedzano mi, ze kurier mówił, że mnie nie było w domu; (byłem w domu przez cały dzień), żadne przeprosiny lub wyrozumiałość..wtedy pani powiedziala, że kurier będzie u mnie 3 stycznia od 10 do 18…więc miałem znowu cały dzień czekać w domu, jakbym nie miał czegoś lepszego do robienia, i oczywiście o 18 jeszcze kuriera nie było…zadzwoniłem, znowu zero zaangażowania, brak kontaktu z kurierem…a w końcu koło 19 kurier odebrał paczkę. Nigdy, nigdy więcej.

4 komentarze “Boxpoint opinie”

  1. W PAŹDZIERNIKU WYSALALAM DWIE PRZESYŁKI ZA POBRANIEM OK 3.000 zł .JEST KONIEC GRUDNIA I NIE MA PŁATNOŚCI. PISZE CODZIENNIE WYSYŁAJĄ TYLKO FORMULARZE INFORMUJĄCE ŻADNEJ KONKRETNEJ INFORMACJI. SPRAWĘ ZGŁASZAM NA POLICJĘ . OSZUSCI

  2. Uwaga daleko od firmy oszukują skasowali pieniądze za przesyłkę nadali numer i na tym koniec kurier nie przyjechał po kilku interwencjach tylko meilowo inaczej nie ma kontaktu poinformowali że wysłali ponaglenie ,oszuści od tygodnia czekam niestety pewnie stracone pieniądze ale nie ustąpię zgłoszę na policję takie firmy trzeba zamykać

  3. UWAGA. ta pseudo firma to kolejne wcielenie strony Activepost i innych ktore juz od jakiegos czasu okradaja klientow , glownie z pobran co widac po opiniach a ja zaplacilem za klika paczek ktore wcale nie zostaly zrealizowane i nie ma szans na zwrot srodkow. zrobili nastepne strony chyba zeby okrasc jeszcze wiecej ludzi. MASAKRA

  4. Stanowczo odradzam.
    Brak jakiegokolwiek kontaktu, brak dokumentów , brak możliwości zalogowania się.
    Adres boxpoint.pl z dnia na dzień 22-23.08.2023 przestał odpowiadać i pojawiła się „nowa” wersja portalu, która już zarejestrowanego loginu nie rozpoznaje. Firma krzak a raczej tylko strona w sieci. Żadnej obsługi.
    Dziś znów działa boxpoint.pl co niczego nie zmienia, pieniądze przyjęte, faktura przysłana, usługa niezrealizowana i można pisać na Berdyczów.
    Kiedyś spróbowałem i zadziałało, raz się nabrałem. Złodzieje, nigdy więcej.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top