Na wyraźne życzenie właściciela firmy Armadesi, czas jakiś temu zlikwidowałem w komentarzach jego nazwisko wymieniane przez opiniujących, mocno licząc że będzie to koniec jakiegokolwiek kontaktu z tą niewiarygodną firmą. Jednak w przedstawionym stanowisku wybrzmiewały chęci do cenzury i ingerowania w rzetelność komentarzy, ale przecież komentarze są prawem każdego konsumenta. Trudno jednak sobie wyobrazić tak dalece posuniętą bezczelność, w próbie zwalania odpowiedzialności za słabą koniunkturę na osobę publikującą komentarze, która miałby jeszcze odpowiadać za taką edukację karnie.
Dlatego by przerwać krąg oszczerstw ferowanych przez pełnomocnika firmy, podważającego komentarze zbulwersowanych klientów, przedstawiam krok po kroku prawdziwe zdarzenie, które zostało specyficznie sfinalizowane połowiczną realizacją umowy sprzedaży, po trwającej 196 dni batalii, efektem czego był zwrot pieniędzy za część niezrealizowanej transakcji ! Natomiast brak jest nadal korekty faktury.
spis treści
Armadesi co to za firma ?
– Dokument o łamaniu praw konsumenta
Faktura VAT numer 826/2022
Nr zamówienia: CIRXTBYWY
Zakup dnia 06 czerwca 2022
Narracja oszukanego klienta
Schemat działania firmy polega na nakłanianiu klientów do pokrywania całości opłaty za złożone zamówienie, i składaniu obietnic bez pokrycia, że natychmiast po otrzymaniu przelewu na konto bankowe, towar zostanie wysłany do klienta. Jednak po zaksięgowaniu płatności, otrzymujemy odmienną wiadomość, że czas oczekiwania na towar wynosi już od 3 do 20 dni, co jest sprzeczne z pierwotną informacją.
Natomiast w rzeczywistości firmy Armadesi, czas wydłuża się do kilku miesięcy, co patrząc na liczne komentarze w internecie, nie jest jednostkowym zdarzeniem. Jednak w tym konkretnym przypadku dwie z pięciu zamawianych rzeczy na stronie armadesi.pl nigdy nie zostały mi dostarczone. Chciałem od razu zwrócić uwagę na aspekt którego z początku nie byłem świadomy, ale po krótkim czasie i wejściu w konflikt z dostawcą, szybko okazało się że ten nie ma oficjalnego numeru telefonu, co zmusza klienta do kontaktu mailowego, a tam rzetelność firmy Armadesi do odpowiedzi jest taka sama, jak w dostarczaniu opłaconego towaru – czyli żadna !
Brak efektów po miesiącu
Poniżej znajduje się zapis korespondencji z Armadesi dotyczący problemów z baterią hydrauliczną, których nie spodziewamy się przy decyzji o skorzystaniu z oferty, zapewniani niemającymi pokrycia obietnicami. Każda informacja i następna po niej, jest przeciąganiem terminów o kolejne dni, tygodnie i miesiące, – bez jakiegokolwiek uzasadnienia i racjonalności.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, że pod żadną z korespondencji nie podpisuje się nikt z imienia i nazwiska, co również uważam za celowy zabieg ze strony nierzetelnej firmy, a co jest złamaniem prawa do procesu reklamacji.
10 lipca 2022 – klient napisał:
witam serdecznie
na kiedy mogę spodziewać się dostawy zamówionego towaru z fv z załącznika ???
pozdrawiam klient
12 lipca 2022 – Armadesi.pl sklep@armadesi.pl napisał:
Dzień dobry,
Mamy problem z dostępnością wybranej przez Pana baterii umywalkowej. Czy ewentualnie wymiana na inny model wchodziłaby w grę? Na przykład ten: https://armadesi.pl/baterie-umywalkowe/317-czarna-podtynkowa-bateria-umywalkowa-wodospad.html
14 lipca 2022 – klient napisał:
witam serdecznie
niestety żadna inna bateria nie będzie dla mnie funkcjonalna ( chodzi o półkę, którą ta bateria posiada ). Na kiedy przewidują Państwo dostępność tej baterii ???
pozdrawiam klient
18 lip 2022 – klient napisał:
witam
proszę o informację w poniższym temacie, ponieważ jeżeli nie będą Państwo w stanie zrealizować zamówienia na baterię łazienkową, to będę zmuszony zrezygnować z całego zamówienia.
Baterię potrzebuję w okresie 2 tygodni, więc proszę o informację czy w tym czasie są Państwo w stanie zrealizować zamówienie ???
pozdrawiam klient
21 lipca 2022 – Armadesi.pl napisał:
Dzień dobry,
Tak, damy radę zorganizować tę baterię w terminie dwóch tygodni.
Pozdrawiam
Kolejne obietnice Armadesi
Poniżej kolejne obietnice Armadesi, oraz informacja o rekompensacie z tytułu opóźnienia.
16 sierpnia 2022 – klient napisał:
witam serdecznie
miesiąc temu dali mi Państwo znać, że w przeciągu 2 tygodni dadzą Państwo radę zrealizować moje zamówienie w komplecie. Mamy dwa tygodnie po ustalonym terminie i jest cisza z Państwa strony. Na kiedy mogę spodziewać się przesyłki ???
pozdrawiam klient
17 sierpnia 2022 – Armadesi.pl napisał:
Dzień dobry,
Dostawa jest już w drodze do nas, ma się pojawić lada dzień. Czekamy jeszcze na dokumenty do odprawy, najpewniej trafi do nas w piątek / poniedziałek. Najpóźniej więc po weekendzie wysyłamy do Pana zamówienie.
Oczywiście zrekompensujemy te opóźnienia dodatkowym rabatem.
Pozdrawiam
17 sierpnia 2022 – klient napisał:
w takim razie czekam na informację, a przede wszystkim na przesyłkę
pozdrawiam
Po 79 dniach połowiczne zrealizowanie zamówienia
24 sierpnia 2022 – klient napisał:
witam serdecznie
w dniu dzisiejszym dotarła do mnie przesyłka od Państwa i brakuje mi dwóch ostatnich pozycji z załączonej faktury:
1/ uchwyt na papier toaletowy
2/ uchwyt + szczotka
Kiedy mogę spodziewać się wysyłki do mnie ???
pozdrawiam klient
24 sierpnia 2022 – Armadesi.pl napisał:
Dzień dobry,
Zgadza się, zabrakło nam akcesoriów, ponieważ producent cały czas opóźnia nam ich dostawę. Myślę, że to może być jeszcze kwestia 2-3 tygodni zanim one do nas dotrą.
Nie mniej jednak najważniejsze dla nas, że udało się dla Pana skompletować baterie.
Pozdrawiam
24 sierpnia 2022 – klient napisał:
w takim razie poproszę o wysyłkę pozostałych rzeczy jak tylko do Państwa dotrą oraz informację w temacie rabatu za wydłużony okres oczekiwania ???
pozdrawiam klient
Po 111 dniach beztroska Armadesi
25 września 2022 – klient napisał:
witam
miesiąc temu pisali Państwo, że brakujący asortyment dotrze do mnie w ok 2-3 tygodnie. Do dzisiaj go nie mam i nie mam żadnej informacji od Państwa na kiedy będzie on u mnie. Towar zamawiałem kilka miesięcy temu i jest to skandal, że przez tych kilka miesięcy nie byli Państwo w stanie skompletować zamówienia. Dodatkowo każda informacja odnośnie dostępności terminu przesyłki podana przez Państwa nie pokrywa się z rzeczywistością.
Proszę o konkretną informację na kiedy doślą mi Państwo brakujący towar oraz zwrot obiecanego rabatu za opóźnienia w realizacji zamówienia. Proszę o informację ile % rabatu Państwo proponują ??? Jeżeli finalnie nie będę zadowolony z Państwa obsługi i rabatu, to z pewnością wystawię Państwu odpowiedni komentarz w internecie.
pozdrawiam
26 września 2022 – Armadesi.pl napisał:
Dobry wieczór,
Mamy problem z dostępnością akcesoriów łazienkowych. Proponujemy anulowane zamówienia na te dwa produkty i zwrot pieniędzy plus 100 zł rekompensaty za opóźnienia.
Pozdrawiam
26 września 2022 – klient napisał:
raczą Państwo żartować…zamówienie złożyłem na kompletne wyposażenie łazienki i nie po to czekałem kilka miesięcy żeby teraz otrzymać od Państwa propozycję anulowania części zamówienia i 100 zł rekompensaty. Pierwotnie przekazali mi Państwo informację, że problem dostępności dotyczy tylko i wyłącznie baterii łazienkowej i nie było żadnego problemu z pozostałym asortymentem. W chwili obecnej bateria kuchenna i łazienkowa jest już zamontowana i użytkowana, i gdybym wiedział, że z całym zamówieniem będzie problem od razu podjąłbym decyzję o anulowaniu całego zamówienia.
Na stronie mieli Państwo informację, że dostępność towaru wyniesie kilka dni i nie było żadnej informacji z Państwa strony, że na zamówienie będzie trzeba czekać kilka miesięcy oraz że zamówienie będzie realizowane etapami. Gdyby nie moje zapytania o zamówienie informacji z Państwa strony nie było żadnej.
Tym samym proszę o rabat na baterię łazienkową 50% i tym samym jestem w stanie poczekać na pozostałe rzeczy z zamówienia tylko prosiłbym o informację odnośnie konkretnego terminu ich dostępności. Druga opcja jest taka, że rezygnuję z całości zamówienia jednakże zwrócę Państwu używane baterie oraz pojemnik na mydło w nieoryginalnych opakowaniach, ponieważ ich już nie posiadam.
Proszę o przemyślenie powyższego i informację na maila
pozdrawiam klient
28 września 2022 – Armadesi.pl napisał:
Dzień dobry,
Proszę wziąć pod uwagę fakt, że my nie robimy Panu na złość i celowo nie przetrzymujemy Pana produktów w magazynie, aby ich nie wysłać. Tak samo jak Pan, tak samo i my czekamy bardzo niecierpliwie na te akcesoria. Producent cały czas przesuwa nam ich dostawę, na co kompletnie nie mamy wpływu. Pan nie jest jedynym klientem, który oczekuje na te zaległe produkty z gamy akcesoriów łazienkowych, jest ich wielu. Monitorujemy sytuację ich dostępności i cały czas naciskamy na producenta, aby przyspieszył ich wysyłkę do nas. Akcesoria na pewno do nas dotrą, kwestia tylko terminu realizacji dostawy. Obstawiamy, że mogą być to jeszcze 2-3 tygodnie.
Na Pańską propozycję niestety nie jesteśmy w stanie przystać, nie możemy oddać całego naszego zysku i pójść jeszcze w minus tylko dlatego, że mamy opóźnienia z dostawą akcesoriów łazienkowych. Nie możemy też przyjąć z powrotem używanych baterii. Możemy natomiast znaleźć rozwiązanie na dwa sposoby: zwracamy pieniądze za niedostarczone produkty + 100 zł rekompensaty za czekanie lub czekamy nadal na te dwa produkty + również 100 zł rekompensaty za czekanie.
Pozdrawiam
29 września 2022 – klient napisał:
witam
zamówienie składałem w Państwa firmie i od Państwa otrzymałem informacje dotyczące dostępności towarów – tym samym, to Państwa firma jest dla mnie stroną do ewentualnego sporu.
Poniżej informacja przesłana przez Państwa odnośnie zamówienia złożonego w dniu 06.06.2022 roku, gdzie zawarty jest termin dostawy i realizacji zamówienia. W dniu dzisiejszym mija 115 dzień od momentu złożenia zamówienia, a ja w dalszym ciągu nie mam pełnego zamówienia od Państwa, pomimo że w międzyczasie podawali Państwo terminy dostawy, które również nie zostały dotrzymane ( te informacje również mam na mailu ).
Proszę jeszcze raz o przemyślenie moje propozycji 50% rabatu na baterię umywalkową ( kwota 924,50 zł ) celem ugodowego zakończenia tematu. W przypadku decyzji odmownej wyślę Państwu oficjalne zgłoszenie od prawnika, kolejnym krokiem będzie skierowanie sprawy na drogę sądową.
Mam nadzieję na ugodowe zakończenie tematu i nie sądzę aby kwota 924,50 zł była wygórowanym żądaniem z mojej strony.
pozdrawiam klient
30 września 2022 – Armadesi.pl napisał:
Dzień dobry Panie Radosławie,
Przykro nam bardzo, ale nie możemy przystąpić na Pana propozycję. Możemy nieco podnieść rekompensatę za opóźnienia, ale na pewno nie do kwoty, którą Pan żąda. Nasza ostateczna propozycja to 200 zł.
Jeżeli nie jest Pan w stanie zaakceptować naszej ostatecznej propozycji, będziemy zmuszeni do anulowania niedostarczonej części zamówienia i zwrócenia Panu środków na nieotrzymane produkty.
Jeśli w dalszym ciągu nie zgadza się Pan z naszą propozycją, bardzo proszę skierować sprawę na drogą prawną, a przekażemy ją naszemu radcy prawnemu.
Pozdrawiam
…Pan nie jest jedynym klientem, który oczekuje na te zaległe produkty z gamy akcesoriów łazienkowych, jest ich wielu.
Zwrot pieniędzy też jest problemem, nie do zrealizowania dla Armadesi
Poniżej korespondencja z Armadesi odnośnie zwrotu pieniędzy za niezrealizowane zamówienie, plus dodatkowe 200 złotych zaproponowane przez sprzedawcę, za nieterminowe dostarczenie zamówienia. Przelew ani korekta faktury, nie dotarły do mnie do dnia publikacji artykułu.
12 listopada 2022 – klient napisał:
witam, w związku z niedostarczeniem uchwytu na papier oraz szczotki wc ( ostatnie dwie pozycje z faktury w załączniku ) proszę o zwrot kwoty 219 zł + 349 zł oraz dodatkowej kwoty 200 zł, którą przyznali mi Państwo za opóźnienie w realizacji zamówienia.
Łączną kwotę 768 zł proszę przesłać w terminie 5 dni na poniższy numer konta oraz przesłać na maila korektę na ostatnie dwie pozycje z faktury
pozdrawiam klient
14 listopada 2022 – Armadesi.pl napisał:
Dzień dobry,
Mamy dla Pana w magazynie odłożony produkt 584 – czy wysłać go do Pana, a za szczotkę do WC zwrócić pieniądze ?
Pozdrawiam
14 listopada 2022 – klient napisał:
proszę o zwrot pieniędzy za oba produkty. Uchwyt na papier zakupiłem już w innej firmie
pozdrawiam
4 grudnia 2022 – klient napisał:
witam, ile jeszcze czasu potrzebują Państwo żeby zwrócić mi pieniądze za nie zrealizowane zamówienie ???
Proszę o pilną wpłatę 768 zł żebym mógł zakończyć tą nieprzyjemną z państwem współpracę
pozdrawiam klient
5 grudnia 2022 – Armadesi.pl napisał:
Dzień dobry,
Zwrotnego przelewu proszę spodziewać się w terminie 2-3 dni roboczych.
Pozdrawiam
10 grudnia 2022 – klient napisał:
witam
do dnia dzisiejszego przelew nie dotarł. Czy mam zgłosić ten temat na policję jako próbę oszustwa i wyłudzenia ??? Bo z informacji na forum o państwa firmie, to chyba jedyny sposób na odzyskanie swoich pieniędzy.
Proszę o przelew należnych mi środków do wtorku 13.12.2022 i przesłanie potwierdzenia dokonania przelewu na maila oraz przesłanie korekty faktury.
pozdrawiam
Odradzam korzystanie z usług Armadesi !!!
Firma Armadesi obrała strategię nieodpowiadania na maile, lub wymijających odpowiedzi schematycznych „kopiuj wklej”. Patrząc na wszystkie zbieżne z tokiem wypowiedzi komentarze, wygląda na to że dopóki klient nie zgłosi sprawy na policję, lub nie wyśle pisma z kancelarii wzywającego do zwrotu wpłaconych środków, pieniądze pomimo obietnic nie są zwracane. Pod irytującymi odpowiedziami anonimów z Armadesi, nikt nie podpisuje się personalnie. A kontakt z firmą możliwy jest tylko mailowy, ponieważ nigdzie na stronach nie jest podany telefon do firmy ( jest to celowy zabieg utrudniający kontakt z firmą Armadesi ). Nie widzę także możliwości przeprowadzenia normalnej reklamacji, ze względu na niekończącą się popelinę obietnic i braku działań. Odradzam wszystkim korzystanie z usług firmy Armadesi.
Kancelaria Borkowska & Partners
– czyściciele opinii
"Wezwanie do usunięcia nieprawdziwych i naruszających dobra osobiste wpisów wraz z wezwaniem do zaprzestania przetwarzania danych bez umowy ( sprzeciw )"
Niniejszym, działając jako pełnomocnik Daniela T. prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą Daniel T. oraz prowadzącego sklep internetowy pod nazwą armadesi.pl, na podstawie udzielonego mi pełnomocnictwa, którego odpis przedkładam w załączeniu, wzywam administratora serwisu internetowego na stronie internetowej forum-konsumenta.pl do:
- zaprzestania wykorzystywania oraz przetwarzania danych mojego Mocodawcy, bez jego zgody oraz bez podpisanej umowy (sprzeciw) oraz usunięcia profilu (podstron): https://forum-konsumenta.pl/armadesi-opinie/;
- usunięcia anonimowych i nieprawdziwych treści, które pojawiły się (i usuwanie takowych w przyszłości) na przytoczonej powyżej stronie
- wyłączenie strony z opiniami o firmie Armadesi z indeksu Google i innych wyszukiwarek poprzez zastosowanie odpowiednich metadanych „nofollow” i „noindex” w kodzie strony, w terminie 3 dni od otrzymania niniejszego wezwania.
UZASADNIENIE:
W pierwszej kolejności wskazuję, iż mój Mocodawca nie zgadza i zgłasza sprzeciw wobec komercyjnego przetwarzania i wykorzystywania jego danych, pobranych z – owszem – rejestrów publicznych, ale bez zgody oraz bez podpisanej umowy, na stronie internetowej wskazanej w petitum pisma.
Za cel komercyjny należy przede wszystkim uznać działalność administratora Państwa serwisu internetowego, który wykorzystując słowa kluczowe tożsame z unikatowymi nazwami przedsiębiorców generuje ruch na swojej stronie i jej czytelnictwo, a zatem popularność, która jest niezbędna do prowadzenia tego typu działalności gospodarczej. Oznacza to zatem, iż Państwu będącym podmiotem pozyskującym te dane oraz przetwarzającym je we własnym, podkreślam komercyjnym celu, przysługuje w stosunku do tych danych status administratora danych ze wszystkimi tego konsekwencjami prawnymi (prawa i obowiązki).
Faktem jest, że rejestr danych i informacji udostępnianych przez Krajowy Rejestr Sądowy (KRS) w myśl art. 8 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym jest jawny oraz że każdy ma prawo dostępu do danych zawartych w rejestrach. Jednakże jawność rejestru nie oznacza a priori zgody na komercyjny charakter przetwarzania danych jakie Państwo, będąc administratorem strony forum-konsumenta.pl, stosujecie. Zgodę taką można uzyskać w ramach konkretnego stosunku gospodarczego (umowy zawartej z danym podmiotem, tu: Klientem), w przedmiotowej sprawie taka zgoda nie została wydana.
Dane na temat mojego Klienta, zamieszone na stronie https://forum-konsumenta.pl/, są niewątpliwe przetwarzane w celach wyłącznie komercyjnych, tj. wykorzystywane są do generowania i agregowania ruchu internetowego skierowanego bezpośrednio do strony forum-konsumenta.pl z wykorzystaniem słów kluczowych, które identyfikują bezpośrednio Klienta. Po drugie, na forum tym zostały przedstawione informacje, które w ocenie mojego Mocodawcy są nieprawdziwe, a dodane przez anonimowe osoby posługujące się albo samym imieniem lub pseudonimami, dla przykładu:
Anka – listopad 2022
Nie polecam zakupów w firmie Armadesi (www.armadesi.pl). Pomimo upływu 14 dni roboczych wyszczególnionych w regulaminie towar nie został wysłany. Zgłosiłam więc rezygnację z zakupu i pieniądze wróciły do mnie po prawie 2 miesiącach tylko dlatego, że wysłałam do nich skan potwierdzenia złożenia zawiadomienia o popełnieniu oszustwa. Obsługa klienta poniżej poziomu. Brak kontaktu telefonicznego, na czacie konsultant odpowiada tylko, jeśli chcemy kupić produkty a w przypadku problematycznych pytań udaje, że jest niedostępny.
Loki – październik 2022
Absolutnie odradzam zakupy w Armadesi. Totalna amatorszczyzna, po 3 miesiącach od zapłaty trzeba było grozić policją, żeby się wywiązali. Firma krzak która zbiera zamówienia a dopiero później zamawia towar w Chinach. Najgorsze zakupy w internecie ever !!!!
Podane informacje trudno jest je skonfrontować, gdyż Państwa serwis nie stworzył mechanizmu do weryfikacji prawdziwości zamieszczanych opinii (brak weryfikacji tożsamości czy możliwości weryfikacji tożsamości) przy jednoczesnej świadomości jak daleko idące skutki może mieć pomówienie – co budzi zastanowienie i niestety w całości obciąża administratora serwisu. W konsekwencji doszło do naruszenia przepisów dotyczących naruszenia dóbr osobistych zgodnie z art. 24 w zw. 43 w zw. z art. 448 kodeksu cywilnego.
Ponadto, wskazuję, że niniejszym zostaliście Państwo poinformowani o fakcie naruszenia dobrego imienia mojego Klienta i od tej chwili ponosicie odpowiedzialność, gdyż posiadacie wiedzę o tym, że przechowywane przez Państwa dane są sprzeczne z prawem oraz zasadami współżycia społecznego co stanowi „wiarygodną wiadomość” w świetle art. 14 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, wobec powyższego wskazane treści winny być zgodnie z obowiązującymi procedurami niezwłocznie zablokowane tj. całkowicie usunięte z Państwa portalu. Zgodnie bowiem z brzmieniem tego przepisu w przypadku powzięcia wiarygodnej wiadomości o bezprawnym wpisie (a takim ma charakter wpis naruszający dobra osobiste mojego Klienta) administrator strony winien niezwłocznie usunąć obraźliwe treści.
Niniejsze stanowisko potwierdza również orzecznictwo, gdzie w wyroku z dnia 18 stycznia 2011 r. Sądu Apelacyjnego w Lublinie sygn. akt I ACa 544/10 sąd wskazał „usługodawca nie ma obowiązku monitorowania sieci, co więcej nie ma też obowiązku podejmowania kroków w celu wdrożenia oprogramowania monitorującego. Jedyną sytuacją prowadzącą bez wątpienia do odpowiedzialności usługodawcy jest istnienie po jego stronie stanu wiedzy o fakcie naruszenia, czy też bezprawnym charakterze naruszenia”.
W tym miejscu zwracam także uwagę na przełomowy wyrok Sądu Najwyższego z dnia 30 września 2016 r. zgodnie z którym w procesie o ochronę dóbr osobistych to pozwany administrator strony internetowej – a nie powód – musi udowodnić, że nie wiedział o bezprawnych wpisach, a więc „powoływanie się na art. 14 ustawy o świadczenie usług drogą elektroniczną jest możliwe tylko w sytuacji, gdy portal udowodni, że niemiał wiedzy o treści komentarza” (I CSK 598/15).
Jednocześnie informuję, że w przypadku niezastosowana się do powyższego wezwania mój Mocodawca będzie zmuszony podjąć dalsze kroki na drodze prawnej. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości uprzejmie proszę o kontakt bezpośrednio z niniejszym pełnomocnikiem.
Apel o wycofanie absurdalnych żądań
Jak widać z wydrukowanego powyżej pisma, kancelaria prawna Borkowska & Partners pozwala sobie na szykanowanie formą prawną i podważanie praw konsumenta, tylko dlatego że podmiot zlecający usługę tego zażądał. Czy istnieje w takim razie jakakolwiek odpowiedzialność karna dla kancelarii, lub zwykła moralność w stosunku do jednostki będącej osobą fizyczną i nie posiadającą formy prawnej; – czy zastraszanie nie podlega pod paragraf ?
W odpowiedzi na życzenie pełnomocnika firmy Armadesi, opublikowano artykuł o jednym z wielu oszukanych klientów tej firmy, dokładnie opisujący przypadek traktowania konsumentów przez firmę Armadesi. Co prawda jeżeli dobrze pamiętam już wcześniej zadośćuczyniłem firmie Armadesi, chcąc być obiektywnym zlikwidowałem pojawiające się nazwisko właściciela w publikowanych komentarzach, ale nie sądziłem że ten posunie się w żądaniach jeszcze dalej.
Forum Konsumenta wywołane do tablicy oszczerstwami o nieprawdziwych opiniach, postanowiło bronić rzetelności portalu, także w imieniu pokrzywdzonych przez Armadesi, i opisać dla potomności autentyczne zdarzenie oszustwa klienta.
Zwrot pieniędzy po 196-ciu dniach
Ponieważ w trakcie budowania artykułu drgnęło coś w temacie, więc z radością przekazywaną przez pechowego klienta informuję, że po 196 dniach od rozpoczęcia transakcji w dniu 20.12.2022 roku, firma Armadesi wykonała oczekiwany od dawna przelew, za niewykonane w pełni zlecenie, lecz nadal nie wykonała korekty faktury. Czy na fakturę korygującą trzeba będzie czekać kolejne 196 dni ? Chyba nie ! Ponieważ upublicznienie tego faktu pewnie spotka się z szybką reakcją Armadesi. Trudno jednak to draństwo nie komentować przekleństwami, na pewno nie nadającymi się do wydruku…
Pewne jest to że sam właściciel przyczynił się do reklamy swojej firmy, raz – poprzez oszustwa i przeciąganie w nieskończoność wielu transakcji ( potwierdza to mnogość opinii ), drugi – przez zatrudnienie kancelarii do robienia czystki medialnej.
Odpowiedzi dla kancelarii Borkowska & Partners:
- Tak zwane „Słowa Kluczowe” w technice pozycjonowania SEO, nie są w żaden sposób własnością przedsiębiorstwa, nawet gdy zawierają składnik jej nazwy. Dlatego warto mieć tego świadomość, gdy składa się jakieś żądania.
- Komentarze są autonomicznym wyborem każdego konsumenta, i nie wymaga się podpisywania wyimaginowanych umów z zainteresowanym by je publikować. Natomiast próby cenzury i zastraszania autorytetem kancelarii, są sprzeczne z działalnością do jakich celów nadrzędnych powołana została każda kancelaria, także Borkowska & Partners. Powyższy fakt może być zaskarżony ustawą o nieuczciwej konkurencji, i przekraczaniem własnych uprawnień, a także podciągnięty pod paragrafy karne.
- Niezadowolenie właściciela firmy z negatywnych opinii na temat jego przedsiębiorstwa, nie wywodzi wprost prawa oskarżania konsumenta lub osobę publikującą, o wpływ na zyskowność przedsiębiorstwa i jego straty, bo jest to odwrócenie istoty problemu.
- Przedsiębiorca nie może zawłaszczać opinii, do własnych partykularnych celów, próbując za wszelką cenę storpedować wszystkie pozostałe komentarze, zasłaniając się czymkolwiek innym niż dobrem konsumenta. A wynajmowanie pełnomocnika do czyszczenia opinii to praktyka bandycka, choć coraz częściej spotykana poprzez oferty dziwnych tworów które są Apostołami zmanipulowanych opinii.
Portal Forum konsumenta zgodnie z wolą właścicieli negatywnych komentarzy, i celu nadrzędnego jakim jest ostrzeganie innych konsumentów, przekaże do regulatora UOKiK adresy mailowe oszukanych klientów firmy Armadesi, w celu ograniczenia populizmu ze strony pełnomocnika firmy, ale także po to, by kancelaria Borkowska & Partners nie używała narzędzia zastraszania w postaci konsekwencji prawnych, bo jest to co najmniej niepoważne, w sytuacji przytoczonego w tym artykule przykładu.
Ja też zostałam oszukana prze tę firmę-krzak. Złodziejstwo w biały dzień a policja nic z takimi nie robi. Na moje doniesienie o przestępstwie dostałam od policji odpowiedź o odmowie wszczęcia dochodzenia cytuję „wobec braku znamion czynu zabronionego”. Według policji zatem kradzież pieniędzy to jest czyn dozwolony. Żenada jak nasze organy prawa działają.
Właściciel armadesi oczywiście nie odpowiada. Adres email sklep@armadesi.pl też przestał działać.
Założyłam stronę na FB aby ostrzec innych przed tym złodziejem. Zapraszam do wysyłania dalej wszystkim znajomym, by jak najwięcej osób dowiedziało się o tym oszuście.
https://www.facebook.com/profile.php?id=61559724861226
Dołączam do grona osób oszukanych , z tym , że chodzi o reklamacje produktu , który wybuchł podczas użytkowania. Pan D: nie odpowiada na żadne formy kontaktu , w tym od rzecznika praw konsumenta . Sprawę zgłaszam na policję i do sądu.
Witam, proszę o poradę. Zakupiłam zestaw wannowo-prysznicowy u opisanego Sprzedawcy. Używany od maja 2021 r. rdzewieje i nadaje się do wymiany. Napisałam mejl reklamacyjny. W razie braku odzewu – co Państwo radzą? UOKIK? Pozdrawiam!
Masakra co tu sie dzieje, juz miałem kupować. Przy okazji dowiedziałem się, że krany z aliexpress nie posiadają atestu PZH. Taki atest jest obowiazkowy dla produktów, które mają kontakt z wodą pitną. Dla własnego zdrowia warto zweryfikować i poprosić sprzedającego przed zakupem, a w tym wypadku i po !!!
Czytając powyższe komentarze aż za głowę się łapie jak długo Armadesi działa, ma się dobrze i najwyraźniej czuje się kompletnie bezkarnie wobec nas naiwnych klientów.
Ja również należę do ofiar tej nierzetelnej spółki korzystając z ich oferty podczas remontu w sierpniu 2022. Połowa zamówienia na kwotę ok 1500 pln nie została zrealizowana a bajki o zwrocie pieniędzy są opowiadane do dziś.
Zestaw natryskowy zepsuł się po trzech miesiącach od wprowadzenia się do domu ! Dodam że używany był może kilka razy ! Żadnego kontaktu, firma Armadesi nie odpowiada… Jak napisałam z innego konta w innym temacie odpowiedzieli natychmiast. Nie polecam sprawą już zajmuje się mój prawnik, nie zostawię tak tego biorąc pod uwagę, że to nie pierwsza taka sytuacja czytając komentarze innych kupujących, nie pozwolę żeby dalej oszukiwali ludzi !
Nie polecam zakupów w firmie Armadesi. Od samego początku produkt otrzymany nie był zgodny z opisem i zdjęciami. Niestety presja czasu podczas remontu wymusiła na nas zaakceptowanie czarnych baterii od Armadesi.pl. Po montażu problemy się zaczęły. Reklamacja to koszmar, do dzisiaj nikt z tej firmy się nie skontaktował, brak kontaktu na wezwania. Oszukani na 1999 PLN. WHLHVZPJO
Dzień dobry, mam ten sam problem. Zamówiłam rzeczy w listopadzie na kwotę 1036 zł i po 5 miesięcznym okresie oczekiwania zrezygnowałam 9 marca oraz poprosiłam o zwrot pieniędzy. Niestety do dziś ich nie dostałam i również będę musiała iść na policję. Pytanie co to da ? 1344/2022
Jestem kolejną ofiarą Armadesi. Aż mi wstyd, że dopiero po zakupie przeczytałam komentarze na temat tej 'firmy’. Zamówiłam baterię kuchenną 16 lutego 2023 świadoma tego, że czas oczekiwania to 14-21 dni. 9 marca otrzymałam fakturę. Wtedy tez wysłałam zapytanie kiedy mogę spodziewać się przesyłki, do DWÓCH dniach zostałam zapewniona, ze potrwa to jeszcze tydzień. Mój partner zaczął mieć wątpliwości i chciał bezpośrednio do nich zadzwonić. Okazało się jednak, że nie ma podanego numeru telefonu na liście kontaktów. Znalazłam numer na ich profilu IG, który jest oczywiście zablokowany.
Dzisiaj wysłałam kolejnego maila z żądaniem zwrotu pieniędzy:
„Witam, w związku z niewywiązaniem się przez Państwa z umowy dotyczącej sprzedaży baterii kuchennej i braku kontaktu, żądam natychmiastowego zwrotu kwoty, która została pobrana z mojego konta dnia 16 lutego 2023 roku. Po przeczytaniu opinii na temat Państwa firmy, nie mam już wątpliwości, że zostałam oszukana.
W przypadku braku zwrotu kwoty 551,65zł w ciągu dwóch dni roboczych tj, do środy 22.03.2023 do godz. 23:59, sprawa zostanie zgłoszona przeze mnie w czwartek na komisariacie policji oraz UOKiK. Magdalena Txxxx”
W czwartek najprawdopodobniej będę musiała się wybrać na komisariat. Nauczka na przyszłość, aby najpierw czytać komentarze na temat sprzedawcy a potem robić zakupy. W przypadku braku zwrotu pieniędzy, bez problemu zgłoszę sprawę do sądu.